skip to Main Content
تعمیر ماشین ظرفشویی بوش
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل در خانه و آشپزخانه می باشد که به ما در تمیز کردن و شستشوی ظروف کمک می‌کند. بین برندهای مختلف ماشین ظرفشویی، برند بوش به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین برندها در بازار شناخته می‌شود. ماشین ظرفشویی بوش با کیفیت بالا، کارایی برتر و طراحی زیبا، انتخابی عالی برای خانواده‌ها است. ماشین ظرفشویی بوش مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، ممکن است نیاز به تعمیر و خدمات پس از فروش داشته باشد که باید در کوتاه ترین بازه زمانی نسبت به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش و یا سرویس آن اقدام نمود.

اولین قدم در تعمیر ماشین ظرفشویی بوش، تشخیص دقیق مشکل است. ممکن است ماشین ظرفشویی شما با مشکلاتی مانند عدم شستشوی صحیح، عدم آبگیری یا مشکلات مربوط به برق مواجه شود. در این مرحله، می‌توانید به راهنمایی کتابچه راهنمای ماشین ظرفشویی بوش خود رجوع کنید و برخی از بررسی‌های ساده را انجام دهید. اگر مشکل حل نشد، بهتر است با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی آریابهکار تماس حاصل نمایید تا راهنمایی لازم را دریافت کنید. در صورتی که نیاز به تعمیر حرفه‌ای داشتید، بهتر است به تعمیرگاه‌های مجاز بوش مراجعه کنید که شماره تماس برقرای با معتبرترین نمایندگی مرکزی تعمیرات ظرفشویی بوش در داخل صفحه قرار داده شده است.

این تعمیرگاه‌ها تجهیزات و قطعات اصلی بوش را دارند و توسط تکنسین‌های ماهر و تجربه‌دار عملیات تعمیر را انجام می‌دهند. از مزایای مراجعه به تعمیرگاه‌های مجاز بوش در مجموعه آریابهکار، دریافت خدمات تعمیری با کیفیت بالا و گارانتی رسمی برند بوش است. تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در شرکت آریابهکار با گارانتی و ضمانتنامه 90 روزه انجام می شود. شرکت آریابهکار به عنوان تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی، تعمیر ظرفشویی بوش تهران (الهیه، جردن، نیاوران، شرق و غرب تهران) را بصورت تخصصی انحام می دهد.

کاربران گرامی: جهت تعمیر ماشین طرفشویی بوش خود و برطرف سازی تمامی نواقص ایجاد شده در آن با شماره های ۹۱۰۰۶۶۷۶-۰۲۱۴۵۴۳۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

فهرست

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش یکی از پرفروش ترین محصولات برند بوش در کشور می باشد که برای خرید یک دستگاه ماشین ظرفشویی بوش جدید باید حداقل 25 میلیون تومان هزینه را در نظر بگیرید و این در حالی است که دستگاه شما توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص قابل تعمیر می باشد و نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید! از این رو لازم به ذکر است که اگر دستگاه شما خراب شده به معنی این نیست که حتما باید تعویض دستگاه انجام دهید؛ چرا که مشکل شما عزیزان از طریق تعمیر تخصصی برطرف خواهد شد.

تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی بوش

با این وجود ما در آریابهکار به همراه مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با دانش فنی تعمیرات چندین ساله و به‌صورت تخصصی هستیم تا نیاز شما مبنی بر خرید دستگاه جدید را برطرف کنیم و از طرفی دیگر نیازی به تعویض قطعات هم نخواهید داشت.

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

ما در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماشین ظرفشویی بوش تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را توسط تعمیرکاران باتجربه و جوان به‌صورت تخصصی و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم تا مشکل شما عزیزان برطرف گردد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. از این رو ما مفتخریم که با دانش فنی تعمیرات تکنسین های آریابهکار، سعی می کنیم تا قطعات آسیب دیده را به نحوی تعمیر کنیم تا نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت این دستگاه نداشته باشید. جهت انجام هماهنگی های لازم جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج اقدام نمایید و دستگاه خود را به تکنسین های آریابهکار بسپارید.

شماره تماس نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش Bosch در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران، همواره آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان می باشد. از این رو با تماس از طریق شماره های مربوطه می توانید درخواست خود را ثبت کنید و تکنسین تعمیرکار توسط مجموعه آریابهکار به محل شما اعزام شود و تعمیرات دستگاه را انجام دهد. برای تماس با مجموعه آریابهکار می توانید با شماره های ذیل تماس بگیرید:

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

اگر ماشین ظرفشویی بوش شما به هر دلیل خراب شده است و تحت هیچ شرایطی موفق به تعمیر آن نشده اید، جای نگرانی نیست چرا که ما در آریابهکار تمام خرابی ها و مشکلات ماشین ظرفشویی بوش را به‌صورت تخصصی با استفاده از تیم کاملا فنی انجام می دهیم تا این مشکل به‌صورت دقیق تعمیر و رفع گردد. از این رو اگر هر گونه خرابی دستگاه شما عزیزان رخ داده، ما در آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی خدمات تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی بوش شما را انجام می دهیم تا دیگر نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت نداشته باشید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی بکو

فرایند تعمیر ماشین ظرفشویی بوش توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

اصولا زمانیکه ماشین ظرفشویی بوش شما عزیزان خراب می شود، تمایل دارید تا این پروسه به‌صورت فنی و تخصصی با کمترین هزینه تعمیرات برای شما صورت گیرد. اما چگونه می توانیم با بهترین کیفیت این کار را انجام دهیم و کمترین هزینه تعمیرات را بپردازیم؟ رسیدن به این هدف، ما سعی کرده ایم تا پروسه ای را طراحی کنیم که در صورت تعمیر دستگاه شما در مجموعه آریابهکار به این دو مورد برسید و با خیالی آسوده از دستگاه خود استفاده کنید.

فرایند تعمیر ماشین ظرفشویی بوش توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

از این رو در ادامه نیز با پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار آشنا خواهید شد:

  1. هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار به محل را از طریق شماره های مندرج انجام دهید.
  2. تکنسین پس از اعزام به محل، با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا دستگاه شما عزیزان را عیب یابی می کند.
  3. پس از عیب یابی قطعه به قطعه، مشکل دستگاه به همراه هزینه تعمیر آنها که براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی تعیین می شود، به شما اعلام خواهد شد.
  4. پس از آنکه شما تائید نهایی را مبنی بر تعمیرات دادید، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد.
  5. در نهایت دستگاه تعمیر و سپس در حضور شما تست می شود.

نکات مهم در رویه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

هدف از اینکه ما بارها گفته ایم پروسه و رویه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص صورت گیرد این است که در حین تعمیر تمام نکاتی که ماحصل سال ها تجربه تعمیرکار باتجربه است، رعایت و اجرا شوند تا تعمیرات دستگاه شما عزیزان تضمین شود. از این رو توصیه می کنیم حتما تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش را به فرد تعمیرکار باتجربه ای بسپارید که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی را داراست و می تواند با استفاده از دانش فنی تعمیراتی که دارد، بهترین نتیجه ممکن را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر است که نکات تعمیر ماشین ظرفشویی بوش نکاتی می باشند که پس از گذشت سال ها آزمون و خطا و تعمیرات تخصصی کسب شده اند و تعمیرکاران آریابهکار همواره تمامی این نکات را در حین تعمیر دستگاه شما رعایت می کنند.

مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی بوش نمایندگی مرکزی آریابهکار

اگر مایل به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در نمایندگی مرکزی آریابهکار هستید، لازم به ذکر است که مزایای متعددی به شما تعلق می گیرند تا هم تضمین کننده خدمات تخصصی ما باشند و هم اینکه با خیالی آسوده به تکنسین های ما اعتماد کنید. از این رو اولی مزیتی که در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار به شما تعلق خواهد گرفت این است که 0 تا 100 خدمات تعمیر این دستگاه توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش آریابهکار صورت خواهد گرفت که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی در این زمینه را داراست.

همچنین با خراب شدن ماشین ظرفشویی بوش یکی از اولین عواملی که مدنظر شماست، هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش است! بدون شک براساس تعاریفی که انجام شد، بدون آنکه دستگاه عیب یابی تخصصی شود امکان اعلام هزینه وجود ندارد و اگر تعمیرکاری بدون عیب یابی دستگاه به شما اعلام هزینه کند، لازم به ذکر است که هزینه زیادی به شما عزیزان تحمیل خواهد شد. هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و هیچ هزینه نامتعارفی از شما درخواست نخواهد شد.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با گارانتی طولانی مدت

یکی دیگر از مزایایی که در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار بدون شک به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت این است که ما برای تضمین خدمات تخصصی که به شما ارائه می دهیم، 90 روز گارانتی ارائه خواهیم کرد که این 90 روز گارانتی برای ساده‌ترین و پیچیده‌ترین خدمات ما می باشد و هیچ تفاوتی در میان خدماتی که به شما ارائه می کنیم وجود ندارد. از این رو اگر مایل به تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی بوش به همراه گارانتی هستید، می توانید به آریابهکار جهت تعمیرات اعتماد کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با گارانتی طولانی مدت

اما منظور از گارانتی چیست؟ منظور از گارانتی ماشین ظرفشویی بوش آریابهکار این است که اگر مشکل تعمیر شده پس از تعمیرات تکرار شد، به‌صورت رایگان برای شما خدمات تعمیر صورت خواهد گرفت و نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نخواهید داشت. این در حالی می باشد که در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش توسط سایر تعمیرگاه ها، هیچ یک از خدمات انجام شده تضمینی نیستند و اگر دستگاه 1 ساعت پس از تعمیرات خراب شود، هیچ مسئولیتی در این قبال پذیرفته نخواهد شد و باید هزینه مجدد تعمیرات بپردازید.

مقالات مرتبط: نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش با قطعات فابریک 100% اورجینال

اگر خرابی ماشین ظرفشویی بوش شما به نحوی است که یک یا چند قطعه از قطعات ماشین ظرفشویی بوش باید تعویض شوند، ما در آریابهکار برخلاف تعمیرگاه های بی تجربه و کم سابقه، همان ابتدا اقدام به تعویض قطعه معیوب نخواهیم کرد! ما در آریابهکار به اتفاق تعمیرکاران باتجربه و متخصص، قطعات معیوب را در همان ابتدا عیب یابی و سپس با دانش فنی تعمیرات تکنسین های مجرب اقدام به تعمیر تخصصی قطعه معیوب می کنیم تا نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید. اما تصور کنید یک قطعه به دلیل استفاده نادرست ذوب شده است! آیا چنین خرابی قابل تعمیر می باشد؟ بدون شک قابل تعمیر نیست.

در این مواقع نیز ما خدمات تعویض قطعه معیوب ماشین ظرفشویی بوش را برای شما با استفاده از قطعات وارداتی و کاملا اورجینال براساس برند و مدل دستگاه شما انجام می دهیم تا مشکل دستگاه شما برطرف شود. همچنین اگر قطعه معیوب دستگاه شما از طریق تعمیرات تخصصی تعمیر شد، ما قطعه تعمیر شده را برای شما نصب خواهیم نمود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در محل

با توجه به میزان اهمیت و کاربرد ماشین ظرفشویی بوش در دنیای امروزی، زمانیکه این دستگاه خراب می شود ما تمایل به منتقل کردن آن به شعب تعمیراتی نداریم و از این رو تمایل داریم تا تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش به‌صورت حضوری به محل ما اعزام شود و پروسه عیب یابی و تعمیر آنرا انجام دهد. از این رو لازم به ذکر می باشد که ما تمام خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را به‌صورت حضوری و اعزام تکنسین به محل شما انجام می دهیم.

نصب و سرویس ماشین ظرفشویی بوش

برای نصب اولیه ماشین ظرفشویی بوش، معمولا در 99 درصد شرایط نمایندگی شرکت به محل شما اعزام خواهد شد تا از طریق جعبه گشایی این دستگاه، اقدام به فعال کردن کارت گارانتی ماشین ظرفشویی بوش نماید. همچنین برای سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی بوش و رفع مشکلاتی که در حال شکل گیری هستند، می توانید به تکنسین های آریابهکار اعتماد کنید تا این پروسه با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد.

برای نصب ماشین ظرفشویی بوش می توانید از تکنسین های ما درخواست خدمات نمایید.

مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش توسط تعمیرکار متخصص و باتجربه، اقدامات مهم و اصولی در این زمینه رعایت و اجرا خواهند شد و اما اگر دستگاه را به افراد غیرکارشناس بسپارید هیچ یک از اقدامات مهم در این زمینه رعایت نمی شوند و شما عزیزان با خرابی مجدد دستگاه روبرو می شوید که پروسه تعمیرات آن می تواند هزینه زیاد برای شما داشته باشد! به همین دلیل مهم ترین اقدامی که شما باید در تمام طول این پروسه انجام دهید این است که حتما دستگاه را به افراد مجرب و متخصص جهت تعمیرات بسپارید.

دلایل نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

قیمت حدودی ماشین ظرفشویی بوش نزدیک به 25 میلیون تومان است و اگر با مشاهده خرابی این دستگاه تصمیم به خرید دستگاه جدید گرفته اید، باید بگوییم بهتر است کمی صبور باشید چرا که مشکل دستگاه شما توسط تعمیرکارا باتجربه آریابهکار بصورت فنی و مهندسی قابل تعمیر می باشد و بابت تعمیرات نیز کمترین هزینه ممکن را در آریابهکار که براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه است، پرداخت خواهید نمود و چندین سال نیز از این دستگاه می توانید با خیالی آسوده استفاده نمایید.

دلایل نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

دلیلی که می توانیم برای این موضوع شرح دهیم این است که آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی، همواره سعی دارد تا مشکل ماشین ظرفشویی بوش را توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص ماشین ظرفشویی بوش تعمیر کند تا هم مشکل بصورت اصولی برطرف گردد و هم اینکه با کمترین هزینه به بهترین کیفیت برسید.

مقالات مرتبط: نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

جهت درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش آریابهکار، روش های مختلفی برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که می توانید با استفاده از این روش های مختلف دستگاه خود را به ما بسپارید تا به‌صورت تخصصی و مهندسی تعمیر شود. اولین روش این است که از طریق تماس با شماره های مندرج و شرح خرابی دستگاه هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار در روز و ساعت مقرر انجام دهید تا تعمیرکاران مجرب آریابهکار به محل شما عزیزان اعزام شوند. اما اگر به دنبال روش سریعتر هستید باید بگوییم که می توانید تعدادی تصویر و یک ویدیو سی ثانیه ای از ماشین ظرفشویی بوش خود تهیه کنید و برای تیم کارشناس آریابهکار به شماره 09190111214 در واتساپ و تلگرام ارسال نمایید تا مشکل دستگاه شما توسط کارشناسان مجموعه عیب یابی ابتدایی شود و راهکار مناسبی به شما ارائه گردد تا بتوانید مشکل دستگاه را بررسی و در صورت امکان رفع نمایید.

از این رو توصیه می شود فایل های ارسالی شما عزیزان واضح باشد و مشکل را به همراه علائم آن شرح دهید. توجه داشته باشید که این پروسه عیب یابی، صرفا سطحی می باشد و به منزله عیب یابی قطعی دستگاه نیست؛ به همین دلیل برای عیب یابی تخصصی توسط تکنسین تعمیراکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی باید اعزام شود تا عیب یابی قطعه به قطعه برای شما انجام دهد و مشکل را شناسایی نماید. همچنین یک روش دیگر این است که دستگاه را با هماهنگی قبلی جهت عیب یابی و تعمیر تخصصی به شعب تعمیراتی آریابهکار در شرق و غرب تهران منتقل نمایید تا پروسه تعمیر این دستگاه توسط تعمیرکاران مجرب صورت گیرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران

اگر به تازگی اقدام به خرید ماشین ظرفشویی بوش از مراکز معتبر و مجاز کرده اید و در طی بازه زمانی کوتاهی با خرابی این دستگاه روبرو شده اید، می توانید از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش برای تعمیرات دستگاه استفاده نمایید و استفاده از این خدمات به نحوی می باشد که شما عزیزان باید در ابتدا هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را انجام دهید تا در روز و ساعت مقرر که معمولا چند روز پس از تماس شما می باشد، تکنسین اعزام شود و مشکل دستگاه شما عزیزان را رفع و تعمیر کند. از این رو پیش از آنکه تماس بگیرید باید اقدام به بررسی کارت گارانتی ماشین ظرفشویی بوش خود نمایید؛ چرا که اگر کارت گارانتی نداشته باشید به شما این خدمات تعلق نخواهند گرفت.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران

به همین دلیل است که بارها توصیه شده حتما از مراکز مجاز و معتبر اقدام به خرید ماشین ظرفشویی بوش نمایید تا هم دستگاه وارداتی اورجینال و هم گارانتی به شما عزیزان تعلق گیرد. از این رو اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی دارد می توانید از طریق این کارت با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران تماس بگیرید و برای تماس با این نمایندگی هم کافیست کارت گارانتی را بررسی کنید چرا که تمام اطلاعات نمایندگی تعمیر دستگاه شما بر روی این کارت درج شده است. اما اگر کارت گارانتی دستگاه شما فاقد اعتبار است، جای نگرانی نیست چرا که از طریق تماس با شماره مرکزی 02145437 می توانید هماهنگی های لازم را جهت تعمیر ماشین ظرفشویی بوش توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص انجام دهید.

رایجترین مشکلات ماشین ظرفشویی بوش

  1. خوب خشک نکردن ماشین ظرفشویی: اگر ترموستات یا المنت گرمایی دستگاه به خوبی کار نکند و یا اینکه سیستم تخلیه آب نیاز به تعمیر داشته باشد این حالت اتفاق می افتد.
  2. کار نکردن کلیدهای فرمان ماشین ظرفشویی: در این حالت ممکن است برد الکترونیکی در دستگاه دچار نقص فنی شده باشد.
  3. روشن نشدن ظرفشویی: اگر این اتفاق برای ماشین شما افتاد از سالم بودن پریز برق و دوشاخه اطمینان حاصل کنید. سپس قفل درب و فیوز حرارتی دستگاه را بررسی کنید که دچار اختلال یا خرابی نشده باشد.
  4. وجود لکه بر روی ظروف بعد از شستشو: معمولا به علت درست انتخاب نکردن برنامه مناسب شستشو و یا استفاده از شوینده های نامرغوب این مشکل بروی می کند. جای نگرانی نیست و نیازی به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود ندارید.
  5. تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی: این مشکل زمانی رخ می دهد که پمپ یا شلنگ تخلیه دستگاه مسدود شده باشد. از دیگر دلایل این مشکل می توان به شل بودن تسمه پمپ تخلیه، عملکرد غلط قفل درب و شل تسمه محرک نیز اشاره کرد.
  6. خوب شسته نشدن ظروف: این مشکل به دلیل اشکال در آبریزی دستگاه یا استفاده از شوینده های نامرغوب ایجاد می شود. البته نقش کمبود فشار آب را نیز نباید نادیده گرفت.

رایجترین مشکلات ماشین ظرفشویی بوش

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ

چرا ظرفشویی بوش آبگیری نمی کند؟

آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بوش می تواند یکی از مشکلات ناشی از عدم استفاده صحیح از ماشین ظرفشویی بوش رخ دهد. منظور از آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بوش هم این است که آب به درون ماشین ظرفشویی بوش با وجود اینکه دستگاه در تلاش است، منتقل نمی شود. از این رو علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بوش چیست؟ در ادامه با رایج ترین دلایل آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی بوش آشنا خواهید شد:

  1. خرابی شلنگ ورودی آب.
  2. خرابی شیر برقی.
  3. خراب شدن سوئیچ شناور.
  4. خرابی تایمر ماشین ظرفشویی بوش.
  5. خرابی سوئیچ قفل درب.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

برای آنکه بتوانید از ده ها برنامه و قابلیت ماشین ظرفشویی بوش استفاده کنید، در گام اول باید اقدام به روشن کردن این دستگاه نمایید. اما تصور کنید که با فشردن دکمه Power، ماشین ظرفشویی بوش شما روشن نمی شود! بدون شک هیچ یک از قابلیت های این دستگاه در این شرایط کاربردی نخواهند داشت.

علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی بوش چیست

از این رو لازم به ذکر است که این مشکل معمولا می تواند ناشی از عوامل و موارد فنی رخ دهد. با این وجود چرا ماشین ظرفشویی بوش روشن نمی شود؟ در ادامه با رایج ترین دلایل این خرابی آشنا می شوید:

  1. سوختن برد ماشین ظرفشویی بوش.
  2. خرابی اتصالات داخلی.
  3. قطع بودن جریان برق.
  4. عدم اتصال صحیح دستگاه به برق.

دلیل بوی بد ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با استفاده از ماشین ظرفشویی بوش با آن روبرو شوید، احساس کردن بوی بد و زننده ای با باز کردن درب ماشین ظرفشویی بوش می باشد که گاهی اوقات این بوی بد بقدری تند و تیز است که می تواند مانع باز کردن درب ماشین ظرفشویی بوش توسط شما شود!

لازم به ذکر است که در این مواقع شما عزیزان باید از طریق روش های خانگی مانند قرار دادن یک فنجان سرکه یا ریختن 4 قاشق چایخوری جوش شیرین در کف این دستگاه اقدام به رفع بوی بد ماشین ظرفشویی بوش نمایید.

چرا آب کثیف به داخل ماشین ظرفشویی بوش برمیگردد؟

اصولا آب کثیف پس از شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش باید از طریق پمپ تخلیه به سمت فاضلاب متصل به این دستگاه تخلیه شود. اما اگر این آب تخلیه نشود و متوجه این موضوع شوید که آب کثیف به ماشین ظرفشویی بوش بازگشته است، توصیه می کنیم در اسرع زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر این خرابی کنید. از این رو لازم به ذکر می باشد در صورت مشاهده این خرابی اقدام به تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش توسط تکنسین تعمیرکار نمایید.

دلیل گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی بوش

برای آنکه چربی ها و لکه های موجود روی ظروف قرار گرفته در ماشین ظرفشویی بوش از بین بروند، نیاز به آب گرم می باشد تا این لکه ها به‌صورت 100 درصدی از بین بروند. از این رو لازم به ذکر است که آب گرم در ماشین ظرفشویی بوش با استفاده از المنت بدست می آید و این بدین معنا می باشد که وظیفه گرم کردن آب در ماشین ظرفشویی بوش بر عهده المنت است.

با این وجود اگر المنت ماشین ظرفشویی بوش خراب شده باشد، آب درون ماشین ظرفشویی بوش گرم نخواهد شد و در نتیجه لکه ها بر روی ماشین ظرفشویی بوش باقی خواهند ماند.

چرا ظرفشویی بوش ظروف را تمیز نمی شوید؟

تمیز نشستن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش می تواند بنابر دلایل مختلف و متعددی رخ دهد که این خرابی یک خرابی بسیار برجسته می باشد؛ چرا که مهم ترین وظیفه کلی ماشین ظرفشویی بوش، شستن ظروف در این دستگاه است.

چرا ظرفشویی بوش ظروف را تمیز نمی شوید

از این رو اگر پس از اتمام پروسه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش متوجه عدم شستشوی کامل و دقیق ظروف شده اید، باید بگوییم که این مشکل می تواند بنابر عوامل و دلایل ذیل رخ دهد:

  • شوینده نامرغوب.
  • تنظیمات نادرست.
  • مسدودی سوراخ های بازوی آبپاش.
  • کثیفی فیلتر.
  • مسدودی شیر آب ورودی
  • خرابی پمپ آب.
  • خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش.
  • رسوب گرفتن و خرابی جاپودری.

چرا ظرفشویی بوش آب را به خوبی تخلیه نمیکند؟

تخلیه نشدن آب کثیفی که پس از شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش، اگر در اسرع زمان تعمیر نشود می تواند منجر به یک معضل جدی برای شما شود! برای مثال ممکن است این خرابی به خودی خود منجر به نشت آب از زیر ماشین ظرفشویی بوش گردد.

به همین دلیل بهتر است این مشکل را در همان ابتدا برطرف کنید. از مهم ترین دلایل تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی بوش می توان به مواردی اعم از کثیفی فیلتر، خرابی پمپ تخلیه، مسدودی شلنگ پمپ تخلیه و مسدودی فاضلاب اشاره نمود که باید مورد بررسی قرار گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

دلیل جمع شدن آب زیر ماشین ظرفشویی بوش چیست؟

مشکل جمع شدن آب زیر ماشین ظرفشویی بوش، یکی از مشکلات رایجی می باشد که ممکن است برای شما رخ دهد. اما رخ دادن این خرابی می تواند منجر به برق گرفتگی و… نیز شود و به همین دلیل توصیه می کنیم این مشکل را جدی بگیرید تا این مشکل، سلامت شما و اطرافیانتان را تهدید نکند.

از این رو توصیه می کنیم در صورت مشاهده جمع شدن آب زیر ماشین ظرفشویی بوش، دستگاه را از برق بکشید و سپس با استفاده از یک دستمال مناسب اقدام به جمع کردن این آب نمایید. علت این خرابی هم معمولا خرابی پمپ، فرسودگی شلنگ، مسدودی فاضلاب، کثیف شدن فیلتر ماشین ظرفشویی بوش می باشد.

علت خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش

پروسه خشک کن ماشین ظرفشویی بوش برعهده المنت می باشد و معمولا در صورت خرابی المنت ماشین ظرفشویی بوش، پروسه خشک کن این دستگاه عملکرد بخصوصی نخواهد داشت. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت متوجه شدن این خرابی، اقدام به تعمیرات تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید.

علت خشک نکردن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش

لازم به ذکر می باشد که در صورت بروز این خرابی، باید فن هوا، المنت، سنسور المنت و… مورد عیب یابی قرار گیرند.

چرا ظرفشویی بوش صدای زیادی دارد؟

اگر با روشن کردن ماشین ظرفشویی بوش متوجه صدای زیاد این دستگاه شده اید، لازم به ذکر است که این صدای زیاد یک مشکل عادی نیست و حتما باید مورد عیب یابی قرار گیرد؛ در غیر اینصورت این صدای زیاد می تواند در یک بازه بسیار کوتاه تبدیل به یک معضل برای شما شود. از این رو توصیه می کنیم این مشکل در اسرع زمان توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد تعمیرات قرار گیرد. از مهم ترین دلایل صدای زیاد ماشین ظرفشویی بوش می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • خرابی پمپ.
  • خرابی یاتاقان.
  • نصب نادرست دستگاه.
  • خرابی بازوی آبپاش.
  • تراز نبودن دستگاه.
  • چیدن ظروف به‌صورت اشتباه.

ارور یا خطاهای ماشین ظرفشویی بوش BOSCH

ماشین های ظرفشویی نسل جدید، هوشمند هستند و با استفاده از این هوشمندی، می تواند مشکل را به تنهایی تشخیص دهد و در قالب یک ارور، مشکل را برای شما به نمایش در آورد. با این وجود کد خطا و ارور در ماشین ظرفشویی بوش، نشان دهنده هشدار خرابی یک بخش یا یک قطعه می باشد. اما چگونه این خطاها را تجزیه و تحلیل کنیم؟ برای اطلاع از علت نمایش هر ارور، باید به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید تا از علت نمایش کد خطای مربوطه مطلع شوید و آنرا در صورت امکان رفع کنید.

علت زنگ زدن و خرابی سبد ظرفشویی بوش

به مرور زمان و با گذشت چندین سال استفاده از ماشین ظرفشویی بوش، ممکن است سبد ماشین ظرفشویی بوش دچار زنگ زدگی شود. بدون شک این موضوع می تواند در میزان علاقه شما به این دستگاه تاثیر منفی بگذارد و نتوانید مشکل را به سادگی برطرف کنید.

لازم به ذکر است که از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به فرسودگی سبد، اتمام طول عمر مفید سبد، شستشوی نامناسب سبد، خارج کردن بیش از حد سبد و عدم جایگذاری سبد اشاره نمود. در این مواقع می توانید از این سبد کنید و مشکلی ایجاد نمی کند و همچنین می توانید از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید سبد جدید کنید.

چرا هیت پمپ ماشین ظرفشویی بوش میسوزد؟

هیت پمپ یکی از مهم ترین قطعات در ماشین ظرفشویی بوش می باشد؛ چرا که اصلی ترین وظیفه این قطعه، گرم کردن آب در ماشین ظرفشویی بوش می باشد. از این رو اگر این قطعه خراب شود، پروسه گرم شدن آب در ماشین ظرفشویی بوش صورت نخواهد گرفت و در نتیجه می تواند تبدیل به یک معضل گردد.

چرا هیت پمپ ماشین ظرفشویی بوش میسوزد

با این وجود در صورت بروز این خرابی در ماشین ظرفشویی بوش، باید اقدام به تعمیرات کنید. اما دلیل سوختن هیت پمپ ماشین ظرفشویی بوش، نشت آب در ماشین ظرفشویی بوش می باشد.

مقالات مرتبط: نمایندگی تعمیر ظرفشویی دوو در تهران

علت سوراخ شدن کابین ماشین ظرفشویی بوش

به مرور زمان با استفاده از ماشین ظرفشویی بوش ممکن است با یکسری مشکلات روبرو شوید که این مشکلات می توانند منجر به خرابی دستگاه شما شوند؛ این در حالی است که برخی مشکلات می توانند منجر به خرید دستگاه جدید شوند.

با این وجود یکی از مشکلاتی که می تواند برای شما تبدیل به یک نگرانی شود، سوراخ شدن کابین ماشین ظرفشویی بوش می باشد که این مشکل معمولا می تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد و سلامت دستگاه را به خطر بیاندازد. از این رو این مشکل معمولا به دلیل رسوب در لوله آب، آهن در آب، نمک ماشین ظرفشویی بوش، شوینده نامناسب و.. رخ دهد.

لازم به ذکر است که این خرابی در مجموعه آریابهکار قابل تعمیر می باشد و جای نگرانی ندارد.

با فعال کردن برنامه کمکی HALF LOAD کدام طبقه شسته می شود؟

اصولا ماشین های ظرفشویی که در بازار ایران و جهان وجود دارند، دارای دو طبقه هستند و زمانیکه شما قابلیت Half Load را انتخاب می کنید، به ماشین ظرفشویی اعلام می کنید که صرفا به اندازه نصف ظرفیت این دستگاه اقدام به پر کردن طبقات کرده اید.

از این رو هم انرژی کمتری مصرف خواهد شد و هم آب کمتر! اما زمانیکه شما یک طبقه از طبقات ماشین ظرفشویی بوش را پر می کنید،ماشین ظرفشویی طبقه مدنظر را تشخیص خواهد داد و صرفا همان یک طبقه شسته خواهد شد.

آیا برنامه کمکی VARIO SPEED باعث کاهش مصرف برق می شود؟

اگر زمان کافی برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش ندارید، می توانید از این قابلیت استفاده کنید که در قالب یک برنامه در دستگاه شما درج شده است. با این وجود به دلیل اینکه پروسه شستشو در طی این برنامه خیلی سریع صورت می گیرد، برق مصرفی نیز مصرف خواهد شد.

نحوه غیر فعال کردن قفل کودک ماشین ظرفشویی بوش

یکی از قابلیت های بسیار مهم در ماشین ظرفشویی بوش، قفل کودک این دستگاه می باشد. با این وجود اگر شما در خانه کودک بازیگوش دارید و نگران این هستید تا در حین روشن بودن دستگاه مشکلی اعم از متوقف کردن شستشو برای ماشین ظرفشویی بوش شما رخ ندهد، می توانید این قفل کودک را فعال کنید.

لازم به ذکر است که برای فعال کردن قفل کودک ماشین ظرفشویی بوش بهتر است به دفترچه راهنمای این دستگاه مراجعه کنید؛ چرا که پروسه فعال کردن قفل کودک در سری های مختلف ماشین ظرفشویی بوش متفاوت می باشد.

معمولا برای فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین ظرفشویی بوش باید انگشت خود را برای چند ثانیه روی دکمه CL یا Child lock نگه دارید.

بهترین زمان روشن کردن ظرفشویی بوش چه ساعتی است؟

هر چند دستگاه شما یک دستگاه کم مصرف می باشد و می تواند انرژی قابل توجهی را در حین روشن بودن ذخیره کند، اما در طول روز ما ساعات اوج مصرف انرژی داریم که اگر شما در این بازه زمانی اقدام به استفاده از ماشین ظرفشویی بوش کنید، مطمئنا هزینه قبوض شما افزایشی خواهد بود.

بهترین زمان روشن کردن ظرفشویی بوش چه ساعتی است

بنابراین توصیه می کنیم در ساعات اوج مصرف انرژی اقدام به روشن کردن این دستگاه نکنید.

چرا ظروف پس از شستشو در ماشین ظرفشویی بوس سفیدک میزنند؟

معمولا علت سفیدک زدن ظروف در ماشین ظرفشویی بوش می تواند ناشی از آب سخت، مواد شوینده نامرغوب و… رخ دهد که می تواند دوباره کاری برای شما به همراه داشته باشد. از این رو توصیه می کنیم میزان سختی آب محل سکونت و همچنین مرغوب/نامرغوب بودن مواد شوینده ماشین ظرفشویی بوش خود را بررسی کنید.

نحوه تعمیر برد الکتریکی ماشین ظرفشویی بوش

برد ماشین ظرفشویی بوش یکی از قطعات بسیار کلیدی و بسیار مهم در ماشین ظرفشویی بوش می باشد و وظیفه اصلی این قطعه، مدیریت و کنترل ماشین ظرفشویی بوش در حین روشن بودن است. از این رو اگر برد ماشین ظرفشویی بوش به هر دلیلی خراب شود، بدون شک امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت و باید اقدام به تعمیرات کنید.

لازم به ذکر می باشد که تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش نیاز به تخصص، دانش کافی، سابقه چندین ساله و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مخصوص برد دارد که حتما باید شخص تعمیرکار تمام ویژگی های مذکور را دارا باشد.

تعمیرات موتور ماشین ظرفشویی بوش

موتور ماشین ظرفشویی بوش نیز همانند برد یک قطعه کلیدی و البته حساس و متشکل از قطعات متعددی می باشد که در صورت خرابی این قطعه، باید در ابتدا موتور از ماشین ظرفشویی بوش خارج شود و پس از انجام عیب یابی تخصصی موتور، تعمیرات لازم و کافی صورت گیرد. لازم به ذکر است که موتور معیوب ماشین ظرفشویی بوش به این معنا نیست که حتما باید موتور جدید خریداری کنید؛ چرا که این قطعه قابلیت تعمیرات دارد.

علامت شیر آب در نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش چه معنی دارد؟

اگر با روشن کردن ماشین ظرفشویی بوش و انتخاب برنامه شستشوی ظروف بصورت ناگهانی متوجه این شدید که علامت شیر آب در نمایشگر ماشین ظرفشویی بوش نشان داده شده است، باید بگوییم که این علامت نشان دهنده یک خرابی جدی در ماشین ظرفشویی بوش می باشد. از این رو در این مواقع باید اقدام به عیب یابی مشکل اصلی این خرابی نمایید. لازم به ذکر است که این مشکل معمولا به دلیل مسائل فنی رخ می دهد که در ادامه آنها را نام برده ایم:

  • عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی بوش.
  • جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی بوش.
  • عدم آبگیری ماشین ظرفشویی بوش.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی در تهران

نصب ماشین ظرفشویی بوش در کلیه نقاط استان تهران

اگر به تازگی ماشین ظرفشویی بوش را خریداری کرده اید و توانایی کافی برای نصب این دستگاه ندارید، می توانید از خدمات نصب ماشین ظرفشویی بوش مجموعه آریابهکار استفاده کنید. لازم به ذکر است که ما پروسه نصب ماشین ظرفشویی بوش را در تمام استان تهران از طریق اعزام تکنسین های تعمیرکار انجام می دهیم.

نصب ماشین ظرفشویی بوش در کلیه نقاط استان تهران

از این رو برای نصب این دستگاه توسط تکنسین های مجموعه می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

نکات لازم برای بعد از نصب ماشین ظرفشویی بوش

برای استفاده اصولی و صحیح از ماشین ظرفشویی بوش باید یکسری نکات مهم را رعایت کنید که در ادامه این نکات مهم را برای شما درج کرده ایم.

  1. حتما دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه کنید.
  2. مواد شوینده مرغوب از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید.
  3. بدون داشتن دانش قبلی، اقدام به کار کردن با منوی این دستگاه نکنید.
  4. سر راه دستگاه از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.

هزینه نصب ماشین ظرفشویی بوش

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما در خصوص نصب ماشین ظرفشویی بوش پیش بیاید این است که هزینه نصب ماشین ظرفشویی بوش چقدر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هزینه نصب ماشین ظرفشویی بوش براساس مدل های مختلف 100.000 الی 250.000 تومان می باشد.

توجه: هزینه تعمیرات و نصب ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است.

خدمات پس از فروش‌ نصب ظرفشویی بوش

اگر ماشین ظرفشویی بوش شما عزیزان توسط تکنسین های مجموعه آریابهکار صورت گرفت و پس از نصب با هر گونه مشکل روبرو شدید، می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید تا تکنسین مروبطه در کمترین زمان به محل شما برای نصب صحیح این دستگاه اعزام گردد.

نحوه جرمگیری ماشین ظرفشویی بوش

برای جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش روش های مختلفی وجود دارند که شما با استفاده از این روش ها می توانید اقدام به جرم گیری نمایید. با این وجود از مهم ترین روش هایی که می توانیم برای شما نام ببریم عبارتند از:

  • خرید قرص جرم گیر ماشین ظرفشویی بوش.
  • جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش با سرکه.
  • جرم گیری ماشین ظرفشویی بوش با جوش شیرین.

آشنایی با قطعات اصلی ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش همانگونه که یک دستگاه بسیار کاربردی و مهم در زندگی روزمره هر یک از ما می باشد، برای آنکه بتواند ظروف شما را بشوید از قطعات متعددی تشکیل شده که هر یک از این قطعات دارای ویژگی مخصوص به خود هستند. از این رو اگر یکی از این قطعات خراب شود و از کار بیافتد، ماشین ظرفشویی بوش شما مختل خواهد شد و کارایی بخصوصی نخواهد داشت. با این وجود در ادامه با برخی از قطعات مهم ماشین ظرفشویی بوش آشنا خواهید شد:

  • برد
  • پمپ تخلیه
  • جت پمپ
  • بازوی آبپاش
  • موتور
  • تایمر
  • سنسور دما
  • المنت
  • فیلتر
  • شیر برقی

نحوه تعویض شیلنگ تخلیه ظرفشویی بوش

اگر شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش شما عزیزان خراب شده استف باید اقدام به تعویض این شیر کاربردی کنید؛ در غیر اینصورت با مشکل نشتی آب و همچنین عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی بوش روبرو خواهید شد. در ادامه با نحوه تعویض شلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش آشنا خواهید شد:

نحوه تعویض شیلنگ تخلیه ظرفشویی بوش

  1. در ابتدا ماشین ظرفشویی بوش را خاموش کنید و از برق بکشید.
  2. پس از گذشت یک ربع، اقدام به بیرون آوردن ماشین ظرفشویی بوش از محفظه خود کنید.
  3. در قسمت پشتی دستگاه، اگر پائین را ملاحظه کنید متوجه یک شلنگ خواهید شد.
  4. برای دسترسی به این شیر باید پنل زیرین را با پیچ گوشتی باز کنید.
  5. اینک با ابزارهای تعمیراتی باید اقدام به خارج کردن شلنگ قبلی و نصب شلنگ جدید نمایید.

تعویض کنترل رابط کاربری در ماشین ظرفشویی چگونه انجام می شود؟

تعویض کنترل رابط کاربری ماشین ظرفشویی بوش، نیازمند دانش فنی و تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش می باشد و اگر شما مایل به تعویض این رابط کاربری هستید، لازم به ذکر می باشد که نیاز به ابزارهای تعمیراتی خواهید داشت تا در طی چندین مرحله اقدام به تعویض تخصصی نمایید. از این رو توصیه می کنیم در صورت نداشتن دانش فنی و تعمیرات، به هیچ وجه اقدام به تعویض کنترل رابط کاربری ماشین ظرفشویی بوش نکنید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

تعمیر ترموستات ماشین ظرفشویی بوش

یکی از قطعات بسیار مهم در ماشین ظرفشویی بوش، ترموستات می باشد که یک قطعه کاربردی با وظیفه قابل توجهی است که خرابی آن مانع استفاده از این دستگاه خواهد شد. از این رو با خرابی ترموستات ماشین ظرفشویی بوش، لازم به ذکر می باشد که نیازی به تعمیرات ندارید؛ چرا که تعمیر این قطعه برای شما ارزش اقتصادی نخواهد داشت.

اما راهکار چیست؟ راهکاری که ما می توانیم به شما پیشنهاد دهیم این است که اقدام به تعویض ترموستات ماشین ظرفشویی بوش کنید چرا که یک قطعه ترموستات ماشین ظرفشویی بوش قیمتی حدودا 100.000 تومانی دارد.

تعمیر یا تعویض المنت ماشین ظرفشویی بوش

خرابی المنت ماشین ظرفشویی بوش می تواند منجر به گرم نشدن آب در این دستگاه شود. با این وجود یک قطعه حساس می باشد که اگر به خرابی آن توجه نکنید، بدون شک این قطعه از کار خواهد افتاد.

لازم به ذکر می باشد که تعمیر المنت در صورتی انجام پذیر می باشد که شما در صورت متوجه شدن جزئی ترین خرابی در این قطعه، اقدام به تعمیرات تخصصی توسط تکنسین های مجرب می کنید. در غیر اینصورت المنت از کار خواهد افتاد و نیاز به تعویض دارد.

تعمیرات شیر برقی ظرفشویی بوش

برای تعمیر شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش باید مراحل ذیل را بگذرانید:

  1. دستگاه را از برق بکشید و به سمت جلو منتقل نمایید.
  2. اتصالات پشتی دستگاه را باز کنید.
  3. به کمک پیچ گوشتی اقدام به باز کردن پیچ های پشتی ماشین ظرفشویی بوش نمایید.
  4. اینک می توانید شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش را مشاهده کنید.
  5. با جدا کردن اتصالات شیر برقی و خارج کردن آن، با استفاده از ابزارهای تعمیراتی در ابتدا اقدام به عیب یابی و سپس تعمیر شیر برقی نمایید.
  6. در نهایت قطعه تعمیر شده را در جای خود قرار دهید و پیچ های باز شده را ببندید.

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی بوش

میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی بوش، قطعه ای می باشد که مستقیما با برد این دستگاه در ارتباط مستقیم می باشد و اگر خراب شده باشد، مانع روشن شدن دستگاه می شود. با این وجود این قطعه که از جنس پلاستیک سخت می باشد، قابلیت تعمیرات ندارد و از طرفی تعمیرات آن برای شما ارزش اقتصادی نخواهد داشت.

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین ظرفشویی بوش

به همین دلیل توصیه می کنیم میکروسوئیچ معیوب را با قطعه جایگزین تعویض کنید.

نحوه تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی بوش

تایمر ماشین ظرفشویی بوش یکی دیگر از قطعات بسیار مهم و اصلی در ماشین ظرفشویی بوش می باشد که خرابی آن مانع استفاده از این دستگاه خواهد شد. از این لازم به ذکر می باشد که برای تعمیر تایمر ماشین ظرفشویی بوش شما نیاز به ابزارهای تعمیراتی دارید تا در ابتدا مشکل اصلی دستگاه را شناسایی کنید. پس از عیب یابی و ریشه یابی علت خرابی تایمر ماشین ظرفشویی بوش می توانید اقدام به تعمیرات تخصصی کنید.

تعمیر شناور ماشین ظرفشویی بوش چگونه انجام می شود؟

شناور ماشین ظرفشویی بوش یک قطعه کلیدی با وظیفه کنترل میزان آب و جلوگیری از آبریزی در ماشین ظرفشویی بوش می باشد که در قسمت پائینی این دستگاه قرار دارد. از این رو اگر این قطعه کلیدی خراب شود، به احتمال زیاد ممکن است با آبریزی و عدم کنترل میزان آب در ماشین ظرفشویی بوش روبرو شوید. از این رو باید اقدام به تعمیر شناور ماشین ظرفشویی بوش کنید.

لازم به ذکر می باشد شناور ماشین ظرفشویی بوش، یک قطعه حساس است و در صورت بروز خرابی در آن، تکنسین تعمیرکار مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا باید اقدام به تعمیر این قطعه نماید.

تعمیرات جت پمپ ماشین ظرفشویی بوش

جت پمپ ماشین ظرفشویی بوش با توجه به ساختاری که دارد، آب ورودی دستگاه را با فشار بسیار زیاد به سمت بازوی آبپاش دستگاه منتقل می کند تا پروسه شستشوی ظروف شکل گیرد. از این رو اگر این قطعه خراب شود، آب با فشار زیاد به دستگاه منتقل نخواهد شد و باید اقدام به تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی بوش نمایید. از این رو لازم به ذکر است که تعمیر جت پمپ ماشین ظرفشویی بوش کار ساده ای نیست و حتما باید توسط تکنسینی که دانش فنی تعمیرات دارد، تعمیر شود.

علت کارنکردن کلیدهای روی ظرفشویی بوش چیست؟

اگر با فشردن کلیدهای ماشین ظرفشویی بوش متوجه این شدید که این کلیدها کار نمی کنند، باید به اطلاع شما برسانیم که علت این خرابی می تواند ناشی از نوسان برق، خرابی برد، نفوذ آب به پنل و… اشاره کرد که اگر به موقع اقدام به تعمیرات کنید، این پروسه شکل خواهد گرفت.

علت خط افتادن روی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش

اصولا با استفاده از ماشین ظرفشویی بوش انتظار دارید که ظروف همانند روز اول تمیز شوند. اما اگر با باز کردن درب ماشین ظرفشویی بوش متوجه این شدید که خظ و خش روی ظروف شکل گرفته است، بدون شک نگرانی خاصی در شما ایجاد خواهد شد. از این رو از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • آب سخت
  • آب بسیار داغ
  • شوینده نامرغوب
  • چیدن نادرست ظروف
  • تراز نبودن ماشین ظرفشویی بوش
  • عدم تمیز کردن ذرات ریز و درشت پیش از شستشو

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر ماشین ظرفشویی

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر ماشین ظرفشویی

  • باقی مانده غذاهای موجود در ظروف را قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی، پاک کنید.
  • حتما از مواد شوینده استاندارد و مناسب ماشین ظرفشویی استفاده نمایید.
  • از ریختن مواد سفید کننده داخل مخزن خودداری نمایید.
  • شوینده ها را باید به اندازه تعیین شده مصرف کرد.در غیر اینصورت باعث باقی ماندن شوینده روی ظروف و یا تمیز نشدن ظروف خواهد شد.
  • بعد از استفاده درب ظرفشویی را نبدید تا اجزای داخلی دستگاه خشک شود. همچنین لازم است فیلتر دستگاه را تمیز کنید تا عملکرد خوب دستگاه حفظ شود.
  • ظرف ها را متناسب با ظرفیت ماشین داخل آن بگذارید.
  • در بازه های زمانی مناسب، فیلتر دستگاه خود را تعویض کنید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی میدیا

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش

عوامی زیادی در هزینه تعمیر دخیل هستند. به همین علت نمی توان هزینه دقیقی را برای این امر اعلام کرد. هزینه های دریافتی شامل هزینه تعویض قطعات و دستمزد سرویسکار می شود. با توجه به نوع مشکل دستگاه می تواند این هزینه ها متفاوت است. هدف اصلی آریابهکار ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت بهینه می باشد. در صورت نیاز از قطعات یدمی فابریک استفاده خواهد شد.

هزینه تعمیر ظرفشویی بوش

به دلیل خرید بی واسطه قطعات یدکی ظرفشویی بوش، مناسب ترین هزینه را پرداخت خواهید کرد. حداکثر تلاش خود را می کنیم تا قطعه معیوب را تعمیر کنیم نه تعویض. پس از تماس شما با کارشناسان شرکت آریابهکار میزان هزینه تعمیر ظرفشویی بوش شما اعلام خواهد شد.

خدمات تخصصی تعمیر ظرفشویی بوش

برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش دقت کنید تنها از تعمیرکاران آشنا با این دستگاه کمک بگیرید. این دستگاه به علت طراحی منحصر بفرد و شیوه کارکرد خاص خود دارای حساسیت بالایی است. به ندرت دچار نقص فنی می شود اما در صورت خرابی نیاز به تجربه و مهارت در امر تعمیر است. شرکت آریابهکار با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای و متخصص دانش تعمیر انواع مدل های ماشین ظرفشویی بوش را دارد.

  • تعمیر و عیب یابی در کلیه نقاط تهران
  • تحویل دستگاه تعمیر شده در کوتاهترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات یدکی فابریک شرکتی بوش در صورت نیاز به تعویض قطعات
  • تعمیرات تخصصی قسمت های مختلف دستگاه ماشین ظرفشویی مانند برد ماشین ظرفشویی بوش، تعویض واشر دور درب، موتور، تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی.
  • ضمانت 3 ماهه کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات.

مرجع تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران

کلیه خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی برند بوش با قطعات اصل و فابریک شرکتی و دارای ۹۰ روز گارانتی می باشد و چنانچه در طی این مدت قطعه تعمیر شده دچار مشکل شد، کلیه خدمات تعمیر آن قطعه به صورت رایگان انجام می گردد. پس به شما پیشنهاد می کنیم تعمیر ماشین ظرفشویی بوش خود را به تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش باتجربه بسپارید تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود. در ضمن مشتریان شرکت آریابهکار می توانند با دریافت کد اشتراک از تخفیف های ویژه تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش شرکت استفاده کنند.

عیب یابی ظرفشویی بوش

اولین گامی که تکنسین های تعمیرکار آریابهکار به عنوان کارشناسان نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش برای تعمیر دستگاه شما خواهند برداشت این است که در ابتدا پروسه عیب یابی دقیق ماشین ظرفشویی بوش با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت خواهد گرفت تا مشکل اصلی دستگاه ریشه یابی و سپس تعمیر شود. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که پروسه عیب یابی ماشین ظرفشویی بوش در آریابهکار اولین پروسه ای است که صورت خواهد گرفت تا علت خرابی و میزان خرابی ماشین ظرفشویی بوش تعیین شود.

ویژگی های رقابتی نمایندگی آریابهکار در تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش

اولین ویژگی نمایندگی آریابهکار این است که صفر تا صد تعمیرات دستگاه شما صرفا توسط افرادی انجام خواهد شد که حداقل 5 سال سابقه تعمیراتی در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی بوش دارند و با تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش آشنا هستند و می توانند بصورت مهندسی اقدام به تعمیرات این دستگاه کنند. با این وجود تعمیر دستگاه شما در آریابهکار بصورت 100 درصد خواهد بود. همچنین دومین ویژگی آریابهکار این است که ما برای هر یک از خدماتی که به شما ارائه می دهیم، کارت گارانتی به شما تعلق خواهد گرفت.

اصول و نحوه کار ماشین ظرفشویی بوش

نحوه کارکرد ماشین ظرفشویی بوش طبق مراحل ذیل می باشد:

  1. پس از آنکه ظروف را درون ماشین ظرفشویی بوش قرار دادید و قرص شوینده را در قسمت مخصوص گذاشتید و برنامه شستشوی منتخب را انتخاب کردید، در ابتدا مخزن ماشین ظرفشویی بوش با آب کافی پر خواهد شد.
  2. بر اساس برنامه انتخابی شما، آب درون ماشین ظرفشویی بوش گرم خواهد شد تا تمام ظروف موجود در این ظرف را تمیز کند.
  3. اینک تمام ظروف با آب مناسب و کافی خیس خواهند شد.
  4. مواد شوینده به پروسه شستشو اضافه می شوند.
  5. اسپری آب به همراه مواد شوینده در ماشین ظرفشویی بوش انجام خواهد شد.
  6. آب موجود در ماشین ظرفشویی بوش تخلیه می شود.
  7. اینک تمامی ظروف تمیز شده اند و می توانید از آنها استفاده کنید.

نظر کاربران در مورد تعمیرات ظرفشویی بوش در نمایندگی آریابهکار

نظر کاربران در مورد تعمیرات ظرفشویی بوش در نمایندگی آریابهکار

در طی بیش از 30 سال سابقه تعمیرات لوازم خانگی در آریابهکار مفتخریم که سابقه درخشانی از خود بجای گذاشته ایم و موفق به تعمیر لوازم خانگی مختلفی شده ایم و رضایت مشریان در آریابهکار را کسب کرده ایم. با این وجود اگر با هر گونه خرابی در ماشین ظرفشویی بوش روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، تیم متخصص آریابهکار همواره آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است تا بتوانید مشکل دستگاه خود را با رضایت 100 درصدی تعمیر کنید و نیازی به تعمیرات مجدد این دستگاه نداشته باشید.

آیا با وجود استفاده از قرصهای چندکاره، استفاده از نمک و مایع جلا در ماشین ظرفشویی بوش ضرورت دارد؟

بله. هر یک از مواردی که نام برده شده اند، دارای کاربرد مخصوص به خود هستند و به هیچ وجه نمی توان موردی را جایگزین مورد دیگر کرد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما هر یک از موارد نام برده شده را در جای خود بریزید و هیچ اولیتی برای آنها تعیین نکنید؛ چرا که هر یک از این موارد دارای اولویت مخصوص به خود هستند و در کنار هم نیز اولویت یکسانی دارند. بنابراین توصیه می کنیم هیچ اولیتی در نظر نداشته باشید.

مزیت های سرویس ماهیانه ماشین ظرفشویی بوش در صورت استفاده فراوان از دستگاه

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که از ماشین ظرفشویی بوش بصورت روزانه آن هم چندین دفعه پشت سر هم استفاده می کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که بدون شک فشار قابل توجهی در این دستگاه وارد خواهد شد و باید حتما اقدام به سرویس ماهیانه ماشین ظرفشویی بوش توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. از این رو توصیه می کنیم برای سرویس ماهیانه ماشین ظرفشویی بوش از تکنسین های نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی بوش استفاده کنید.

آموزش عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش دو پروسه جدا از هم هستند و این گونه نیست که به سادگی بتوان به این دو موضوع در کمترین بازه زمانی ممکن تسلط پیدا کرد. با این وجود در صورتی که با خرابی ماشین ظرفشویی بوش روبرو شده اید و مایل هستید خودتان اقدام به عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش نمایید، باید به اطلاع شما برسانیم که این موضوع نیاز به دانش لازم و کافی و سپری کردن دوره های فنی و مهندسی متعددی است تا از این طریق مشکل دستگاه خود را ریشه یابی و سپس تعمیر کنید.

بنابراین برای آموزش عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش باید از تکنسین های مجرب و متخصصی استفاده کنید که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند.

علت تغییر در چرخه شستشو ماشین لباسشویی بوش چیست؟

علت تغییر در چرخه شستشو ماشین لباسشویی بوش چیست؟

در این مواقع باید ابتدا برنامه شست و شوی انتخابی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که آیا برنامه مدنظر خود را انتخاب کرده اید یا خیر؟! در صورتی که برنامه مدنظر خود را انتخاب کرده اید و با مشکل افزایش بیش از حدی زمان شست و شو در این دستگاه روبرو شده اید، توصیه می کنیم برنامه شست و شو را متوقف نمایید و از طریق شماره مرکزی 02145437 با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص را انجام دهید و دستگاه شما تعمیر شود.

اهمیت نظافت فیلتر ماشین ظرفشویی بوش

توصیه می شود حداقل هفته ای یکبار اقدام به تمیز کردن فیلتر ماشین ظرفشویی بوش نمایید تا مواد غذایی ریز و درشتی که در دام فیلتر ماشین ظرفشویی بوش افتاده اند را جدا نمایید و مانع خروج آب از دستگاه به سمت پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش نشوید. در غیر اینصورت اگر به فیلتر ماشین ظرفشویی بوش اهمیت ندهید، دستگاه شما با مشکل کثیفی فیلتر روبرو خواهد شد و کارایی خود را به مراتب از دست می دهد.

برخی نکات کاربردی برای جلوگیری از خرابی و نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

برای آنکه بتوانید از ماشین ظرفشویی بوش برای چندین سال استفاده کنید و منجر به خرابی این دستگاه نشوید، تنها یک راهکار وجود دارد و آن هم استفاده مناسب و اصولی از ماشین ظرفشویی بوش می باشد! به عبارتی اگر شما از این دستگاه بصورت غیر اصولی بخواهید استفاده کنید، مطمئن باشید که این دستگاه با وجود قطعات باکیفتی که در آن وجود دارد، در سریع ترین حالت ممکن خراب خواهد شد و کارایی خود را از دست خواهد داد. با این وجود در ادامه برخی نکات کاربردی و مهم را آورده ایم که می توانند در این مسیر به شما کمک کنند.

1. باز گذاشتن درب ماشین ظرفشویی بوش پس از اتمام شستشو

برای آنکه ظروف در ماشین ظرفشویی بوش شسته شوند، به میزان نیاز آب گرم در این دستگاه جریان خواهد یافت که این میزان آب گرم می تواند زیاد باشد و پس از اتمام پروسه شستشو اگر اقدام به باز کردن درب ماشین ظرفشویی بوش نمایید، متوجه این رطوبت ناشی از آب گرم خواهید شد. با این وجود توصیه اصلی و مهمی که باید در این زمینه رعایت کنید این است که محیط های مرطوب می توانند بهترین و ایده آل ترین محیط برای رشد انواع باکتری باشند و در نتیجه به مرور زمان با مشکل بوی بد ماشین ظرفشویی بوش روبرو خواهید شد.

از این رو توصیه می کنیم پس از آنکه پروسه شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی بوش به اتمام رسید، حتما درب دستگاه را حداقل برای 30 دقیقه باز نگه دارید تا بخار موجود در این دستگاه خارج شود و با چنین مشکلی در ماشین ظرفشویی بوش روبرو نشوید.

2. خرید قرص مرغوب

متاسفانه با توجه به اینکه قرص های ماشین ظرفشویی بوش بصورت وارداتی به کشور وارد می شوند، باعث شده است که افراد مختلفی در این زمینه حضور پیدا کنند و کارهایی که خارج از عرف است را انجام دهند و قرص های تاریخ گذشته را با نازل ترین قیمت وارد کنند و به بالاترین قیمت ممکن بفروشند. با این وجود اگر شما از این قرص ها در ماشین ظرفشویی بوش خود استفاده کنید، بدون شک طول عمر مفید دستگاه شما کاهش خواهد یافت و نمی توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

از این رو توصیه می کنیم برای خرید قرص ماشین ظرفشویی بوش حتما از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام کنید تا اقدام به خرید قرص مناسب کنید و مشکلی برای دستگاه شما رخ ندهد. اما اگر قرص تاریخ گذشته و بی کیفیتی را برای ماشین ظرفشویی بوش خود انتخاب و خریداری کنید، مطمئن باشید که در کمترین بازه زمانی ممکن دستگاه شما خراب خواهد شد.

3. سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی بوش

یکی از مهم ترین و اصلی ترین نکات برای جلوگیری از خرابی ماشین ظرفشویی بوش این است که در بازه های زمانی حداقل 6 ماهه اقدام به سرویس تخصصی ماشین ظرفشویی بوش توسط تکنسین های مجرب و متخصصی نمایید. اما چرا؟ ماشین ظرفشویی بوش همانند هر دستگاه دیگری که در خانه دارید، یک دستگاه خاص و مخصوص می باشد که می تواند در طول زمان خراب شود و کارایی خود را از دست بدهد. با این وجود برای آنکه مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید، باید اقدام به سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی بوش نمایید.

توجه داشته باشید که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش تمام خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی بوش را بدون هر گونه محدودیتی به شما ارائه خواهیم داد تا مانع از بروز خرابی دستگاه شما شویم.

4. تمیز کردن ظروف پیش از قرار دادن آنها در ماشین ظرفشویی بوش

اگر به فکر سلامت ماشین ظرفشویی بوش خود هستید و نمی خواهید این دستگاه خراب شود، باید یکسری نکات ابتدایی را حتما رعایت کنید. یکی از همین نکات ابتدایی، این است که شما نباید ظروف کثیف که مواد غذایی ریز و درشت در آنها وجود دارند را در ماشین ظرفشویی بوش قرار دهید. در صورتی که شما این یک نکته کلیدی و مهم را فراموش کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که احتمال خرابی دستگاه شما وجود خواهد داشت و این خرابی 100 درصدی است!

از این رو توصیه می کنیم پیش از هر بار استفاده از ماشین ظرفشویی بوش حتما اقدام به تمیز کردن مواد غذایی موجود بر روی ظروف نمایید و سپس آنها را در ماشین ظرفشویی بوش خود قرار دهید تا از این طریق مانع بروز خرابی در این دستگاه شوید.

اهمیت رسوب زدایی منظم ماشین ظرفشویی بوش

برای از بین بردن رسوبات ماشین ظرفشویی بوش، ابتدا حدود ده قاشق غذا خوری اسید سیتریک را در دو لیتر آب خنک حل کنید. سپس ماشین ظرفشویی بوش خود را که از قبل خالی شده است، روشن نمایید و آن را بر روی پایین‌ترین حرارت ممکن تنظیم کنید. پس از آنکه آب در داخل دستگاه شروع به پخش شدن کرد، فرآیند را متوقف سازید و محلول اسید سیتریک و آب را درون آن بریزید.

اهمیت رسوب زدایی منظم ماشین ظرفشویی بوش

درب ماشین ظرفشویی بوش را بسته و اجازه دهید تا محتویات برای مدت یک ساعت در داخل دستگاه بماند تا اسید سیتریک کار خود را انجام دهد. در پایان این زمان، دستگاه را مجددا روشن کرده و برنامه ماشین ظرفشویی بوش را تا انتها ادامه دهید تا رسوبات کاملا شسته شوند و ماشین ظرفشویی بوش شما به پاکیزگی و کارایی اولیه خود برسد. لازم به ذکر است که این روش می‌تواند به حفظ طولانی‌مدت ماشین ظرفشویی بوش شما کمک کرده و از بروز مشکلات ناشی از رسوب‌ بستن ماشین ظرفشویی بوش جلوگیری نماید.

استفاده از آب گرم در ماشین ظرفشویی بوش

برای آنکه ظروف مختلف با سطح مختلف کثیفی در ماشین ظرفشویی بوش به بهترین شکل ممکن شسته شود و نیازی به شستشوی مجدد نداشته باشند، در ماشین ظرفشویی بوش از آب گرم استفاده می شود که همین آب گرم نیز بر اساس هر برنامه انتخابی در این دستگاه با دمای مختلفی تنظیم شده است. با این وجود نیازی نیست که شما در میزان آب گرم مورد استفاده در ماشین ظرفشویی بوش درگیر باشید و بخواهید آب گرم را در مقیاس های مختلفی در این دستگاه وارد کنید!

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما برای شستشوی انواع ظروف با سطح چربی مختلفی اقدام به انتخاب برنامه مناسبی نمایید که بتوانید از این طریق بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

سوالات متداول تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

عیب یابی رایگان در روال تعمیرات ظرفشویی بوش به چه معناست؟

باید بدانید که نمایندگی آریابهکار تا زمان شروع تعمیرات هیچ هزینه ای از کاربران و مخاطبان خود دریافت نخواهد کرد و تنها هزینه ای که کاربران پرداخت می نمایند در قبال اقدامات تعمیراتی صورت گرفته است. هزینه های تعمیرات هم بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه تعیین می شود و عیب یابی صورت گرفته بر روی ماشین ظرفشویی بوش شما کاملا رایگان می باشد.

آیا آریابهکار برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش معتبر است؟

بله، نمایندگی آریابهکار به صورت کاملا تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین های ظرفشویی بوش فعالیت می کند و در این زمینه از قطعات 100% اصل و تعمیرکاران متخصص استفاده می نماید. آریابهکار علاوه بر تعمیرات ظرفشویی بوش، در راستای تعمیرات سایر لوازم خانگی بوش نیز به صورت تخصصی عمل می کند.

آیا ضمانت نامه آریابهکار برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش معتبر است؟

بله، ضمانت نامه آریابهکار از اعتبار و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد و به صورت کاملا بی قید و شرط در اختیار کاربران قرار داده می شود. آریابهکار علاوه بر ضمانت، برای آسودگی خاطر متقاضیان به آنها یک هفته مهلت تست رایگان ارائه می کند.

آیا آریابهکار از تمامی مناطق و محله های استان تهران برای تعمیر ظرفشویی بوش پشتیبانی می نماید؟

بله، شما ساکن هر یک از مناطق و محله های استان تهران باشید، آریابهکار در کوتاه ترین بازه زمانی تعمیرکار ظرفشویی بوش را در کوتاه ترین بازه زمانی برای برطرف سازی مشکلات شما اعزام می نماید. این نمایندگی از چندین شعبه در سطح استان تهران برخوردار است.

مقالات تخصصی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش
نحوه تعویض هیت پمپ ظرفشویی بوش

نحوه تعویض هیت پمپ ظرفشویی بوش

برای آنکه ماشین ظرفشویی بوش شما بتواند ظروفی را که درون آن قرار داده اید…

بیشتر بخوانید
علامت های روی ماشین ظرفشویی بوش به چه معناست

علامت های روی ماشین ظرفشویی بوش به چه معناست؟

برای آنکه بتوانید از ماشین ظرفشویی بوش استفاده مناسبی داشته باشید، باید از تمامی کلیدهای…

بیشتر بخوانید
تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی بوش

برای آنکه دستگاهی مانند ماشین ظرفشویی بوش به بهترین شکل ممکن برای شما کار کند…

بیشتر بخوانید
علت خشک نکردن ماشین ظرفشویی بوش

علت خشک نکردن ماشین ظرفشویی بوش

یکی از مشکلات ماشین ظرفشویی بوش این است که پس از مدت ها استفاده از…

بیشتر بخوانید
راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی در کشور می…

بیشتر بخوانید
تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش

تعمیر برد ماشین ظرفشویی بوش

در ساخت ماشین ظرفشویی از قطعات بسیار پیشرفته ای استفاده شده که یکی از آنها…

بیشتر بخوانید
علت جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی بوش

علت جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی بوش

خرابی شیلنگ تخلیه آب، پمپ تخلیه و جت پمپ موجب جمع شدن آب کف ماشین…

بیشتر بخوانید
بررسی دلایل بروز خطای e24 ظرفشویی بوش

بررسی دلایل بروز خطای e24 ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی یکی از پرکاربرد ترین لوازم خانگی در منزل است. یکی از بهترین برند…

بیشتر بخوانید
تمامی خطا یا ارور های ماشین ظرفشویی بوش

تمامی خطا یا ارور های ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی بوش به دلیل داشتن سیستم عیب یابی داخلی، شما را قادر می سازد…

بیشتر بخوانید
5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 6 Comments

  1. سلام روزتون بخیر
    من پارسال یه ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMV68MX07E خریده بودم خیلی وقت نیست ازش استفاده می کنم اما تازه متوجه شدم ظرفا رو خیلی خوب نمیشوره جدیدا. گارانتی هم نداشت متاسفانه! هر جا زنگ میزنم راهنماییم نمیکنن میگن حتما باید بیایم ببینیم دستگاه رو ولی درباره ش که خونده بودم نوشته بود میتونم بعضی از مشکلا رو هم توی خونه برطرف کنم.شما می تونید کمکم کنید؟

    1. با سلام
      کاربر گرامی، دلیل این مشکل ممکن است به موارد مختلفی بستگی داشته باشد. برای مثال یکی از این دلایل استفاده از مواد شوینده ی نامرغوب است که باعث می شود ظروف به خوبی تمیز نشوند. همچنین دلیل این مشکل می تواند از موارد زیر باشد:

    2. خراب شدن جا قرصی دستگاه
    3. خرابی المنت یا سنسور المنت ظرفشویی
    4. مسدود شدن سوراخ های بازوی آبپاش
    5. خرابی موتور دستگاه
    6. مشکل در آبگیری ظروف
    7. مسدود بودن فیلتر پمپ
    8. خالی بودن مخزن جلادهنده و نمک
    9. در صورت بررسی موارد زیر و پیدا نکردن دلیل اصلی این مشکل می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس برقرار کرده و از کمک تعمیرکاران آریابهکار استفاده نمایید.

    1. با سلام. کاربر گرامی هزینه های تعمیرات ظرفشویی شما پس از بازدید و عیب یابی به صورت دقیق به شما اعلام می شود. تعیین قیمت بدون بررسی دستگاه امکان پذیر نمی باشد.

  2. عرض ادب و احترام. من از طرف یکی از مشتریای قبلیتون معرفی شدم. ظرفشویی من شهرستانه و خواستم بدونم شما زحمت تعمیرات روش میکشید با خدمات ندارین.

    1. با سلام. باعث افتخار است که موجب کسب رضایت مشتریان خود هستیم. کاربر گرامی تعمیرات دستگاه شما انجام می شود. برای هماهنگی های لازم لطفا با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214