skip to Main Content
تعمیر کولر گازی سامسونگ
شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی سامسونگ Samsung از خدمات تخصصی آریابهکار می باشد. کلیه خدمات در آریابهکار دارای گارانتی 90 روزه تعمیرات و با ارائه فاکتور رسمی انجام می پذیرد. چناچه در طی مدت گارانتی مشکی مشابهی برای کولر گازی بوجود آید، تعمیرات مجددا به صورت رایگان انجلم می پذیرد. به دلیل حساسیت در تعمیر برد های اصلی دستگاه از مهندسین مجرب در این حرفه کمک گرفته می شود. تعمیرات کولر گازی سامسونگ به صورت کاملا تخصصی در نمایندگی تعمیر کولر گازی آریابهکار انجام می شود.

فهرست

رویه تعمیر کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ، به عنوان یکی از محبوب ترین و گران‌قیمت ترین محصولات کولر گازی در کشور می باشد که ده ها مدل متنوع از این دستگاه در بازار عرضه شده است و شما عزیزان می توانید مدل دلخواه خود را براساس معیارهایی که دارید، انتخاب و خریداری کنید. اما اگر کولر گازی سامسونگ دارید که خراب شده است، در ابتدا باید بگوییم این خرابی به معنای از کار افتادن همیشگی دستگاه نیست؛ چرا که تمام خرابی های کولر گازی سامسونگ به سادگی قابل تعمیر هستند. اما نکته دوم این است که کولر گازی سامسونگ یک دستگاه گران‌قیمت می باشد و به همین دلیل باید به‌صورت اصولی تعمیر شود!

رویه تعمیر کولر گازی سامسونگ

اگر پروسه تعمیر کولر گازی سامسونگ به‌صورت اصولی و صحیح توسط تعمیرکار مجرب و متخصص صورت نگیرد، باید مطلع باشید مبلغ هزینه قابل توجهی باید در این زمینه هزینه کنید تا یک فرد بی تجربه اقدام به تعویض قطعات سالم دستگاه شما کند تا مشکل رفع گردد و حتی ممکن است با این وجود نیز مشکل دستگاه رفع نشود و یک یا دو هفته پس از تعمیرات نیز با این خرابی روبرو شوید. با این وجود پروسه تعمیر کولر گازی سامسونگ باید به‌صورت اصولی و مهندسی صورت گیرد تا مشکل برطرف گردد.

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات به همراه تکنسین های مجرب و متخصص آماده تعمیر کولر گازی سامسونگ شما عزیزان با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا می باشد تا مشکل شما عزیزان را از این طریق برطرف کند و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. اما چگونه؟ شعار مجموعه آریابهکار این است که ما به همراه تکنسین های مجرب و متخصص کولر گازی سامسونگ، آماده تعمیر تخصصی دستگاه شما عزیزان هستیم تا مشکل را با کمترین هزینه تعمیراتی، برطرف نماییم.

شماره تماس تعمیرگاه تخصصی تعمیرات کولر گازی سامسونگ

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی سامسونگ

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی سامسونگ در آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص به بهترین حالت ممکن تعمیر می شود تا مشکل دستگاه شما عزیزان برطرف گردد. از این رو اگر با هر گونه خرابی در این دستگاه روبرو شده اید، جای نگرانی نیست و می توانید تمام خرابی هایی که مرتبط با کولر گازی سامسونگ است را به تکنسین های آریابهکار بسپارید تا به‌صورت کامل و دقیق مشکلات شما عزیزان برطرف گردد.

فرآیند تعمیر کولر گازی سامسونگ توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

پروسه تعمیر کولر گازی سامسونگ توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار بدین گونه می باشد که در ابتدا مشکل دستگاه را با استفاده ابزارهای تعمیراتی روز دنیا ریشه یابی می کنند و پس از آنکه ریشه یابی صورت گرفت و شما عزیزان تائید تعمیرات دادید، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد تا همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. اما این در حالی می باشد که در صورت تعمیر کولر گازی سامسونگ توسط سایر تعمیرگاه های بی تجربه و نامعتبر، بدون عیب یابی مشکل و هزینه تعمیرات را اعلام می کنند!

فرآیند تعمیر کولر گازی سامسونگ توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

با این وجود ما پروسه را مد نظر گرفته ایم که با اجرای این پروسه هم مشکل به‌صورت دقیق شناسایی می شود و هم هزینه تعمیرات شما کاهش خواهد شد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد:
  1. تکنسین به محل شما اعزام می شود و به‌صورت تخصصی دستگاه را عیب یابی می کند.
  2. مشکل را در قالب یک گزارش به شما اعلام می کند.
  3. در صورت تائید شما، تعمیرات تخصصی کولر گازی سامسونگ صورت می گیرد.
  4. پس از تعمیرات، دستگاه چندین دفعه در حضور شما تست و بررسی می شود.
  5. در نهایت کارت گارانتی خدمات رسمی و کتبی به شما ارائه می گردد.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی اینورتر

نکات مهم در رویه تعمیرات کولر گازی سامسونگ

با توجه به حساسیت بالای قطعات کولر گازی سامسونگ و گران بودن این دستگاه، همان گونه که گفته شد دستگاه را باید بدست افراد متخصص و تکنسینی بسپارید که توانایی کافی در این زمینه دارند؛ چرا که در این صورت مشکل دستگاه شما عزیزان به‌صورت فنی و مهندسی توسط فردی که تجربیات زیادی در این زمینه دارد، صورت می گیرد و دیگر تا چندین سال مشکلی برای این دستگاه رخ نخواهد داد. از این رو توصیه ای که برای شما عزیزان داریم این است که فقط و فقط دستگاه را به افراد کارشناس و مجرب بسپارید.

لازم به ذکر می باشد که تعمیرکاران کولر گازی سامسونگ در آریابهکار حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه را در رزومه خود دارند و می توانند خیلی ساده و آسان مشکل شما عزیزان را برطرف کنند؛ چرا که تکنسین های آریابهکار تمام نکات طلایی کولر گازی سامسونگ را که نتیجه چندین سال تلاش بی وقفه است را در حین تعمیرات دستگاه رعایت و اجرایی خواهند کرد تا با کمترین هزینه بهترین نتیجه را دریافت کنید.

مزیت های تعمیر کولر گازی سامسونگ نمایندگی مرکزی آریابهکار

ما مزایایی را در خصوص تعمیر کولر گازی سامسونگ در آریابهکار برای شما در نظر گرفته ایم که با استفاده از این مزایا می توانید با خیالی آسوده به تیم تکنسین آریابهکار اعتماد کنید تا دستگاه شما بصورت اصولی و فنی تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات و پرداخت هزینه های هنگفت نداشته باشید. از این رو در ادامه شما را با این مزایا آشنا خواهیم ساخت:

  1. عیب یابی تخصصی توسط تعمیرکار کولر گازی سامسونگ با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا.
  2. عدم تعمیر دستگاه بدون عیب یابی.
  3. اعلام هزینه تعمیرات براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه.
  4. گارانتی 90 روزه بابت تمامی خدمات صورت گرفته شده.
  5. مشاوره رایگان.
  6. اعزام تکنسین تعمیرکار کولر گازی سامسونگ در اسرع زمان.
  7. تعمیر تخصصی کولر گازی سامسونگ توسط تعمیرکاران کولر گازی سامسونگ مجموعه آریابهکار.

تعمیر کولر گازی سامسونگ با گارانتی بی قید و شرط

علیرغم توضیحاتی که در خصوص خدمات کامللا تخصصی و حرفه ای که تعمیرکاران کولر گازی سامسونگ مجموعه ما برای شما ارائه می دهند ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که آیا تضمین و گارانتی نیز توسط تعمیرکاران آریابهکار به شما عزیزان تعلق می گیرد یا خیر؟ بله! تمام خدماتی که ما برای شما عزیزان انجام می دهیم، شامل گارانتی طولانی مدت مجموعه آریابهکار می شوند و این گارانتی نیز به‌صورت کتبی و رسمی به شما تحویل داده می شود و باید در حفظ آن کوشا باشید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ با گارانتی بی قید و شرط

اما این در حالی می باشد که معمولا تعمیرکاران غیرمجاز و بی تجربه، پس از آنکه دستگاه را تعمیر و سپس محل را ترک می کنند، دیگر هیچ مسئولیتی بابت خدماتی که به شما ارائه کرده اند، نمی پذیرند و اگر دستگاه شما تحت هر شرایطی خراب شد، باید با هزینه مجدد که احتمالا بیشتر از هزینه ابتدایی خواهد بود، باید اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ با قطعات 100% اورجینال

پس از آنکه عیب یابی تخصصی کولر گازی سامسونگ توسط تعمیرکاران و متخصصان مجموعه صورت گرفت، لیست و گزارش خرابی دستگاه به شما توسط شخص تعمیرکار اعلام خواهد گردید تا از مشکل دستگاه خود مطلع باشید. اما نقطه متمایز کننده آریابهکار نسبت به سایر تعمیرگاه ها این است ما در همان ابتدا قطعه معیوب را تعویض نمی کنیم و با استفاده از دانش فنی و تجربه تکنسین های مجموعه، سعی می کنیم تا قطعه معیوب را به نحوی تعمیر کنیم و نیازی به تعئویض قطعات نداشته باشید.

از این رو اگر تعمیر قطعه با وجود خرابی که داشت به بهترین حالت ممکن صورت گرفت، بر روی دستگاه نصب می شود و اگر تحت هیچ شرایطی نتیجه مثبتی از خود نشان نداد، پروسه تعویض قطعات باید صورت گیرد که در مجموعه ما پروسه تعویض قطعات با استفاده از قطعات وارداتی براساس برند و مدل دستگاه صورت می گیرد تا بهترین نتیجه برای شما حاصل گردد؛ لازم به ذکر می باشد این خدمات نیز شامل گارانتی مجموعه می شوند.

مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ

با توجه به توضیحات ارائه شده اقداماتی که یک تکنسین باید برای تعمیر کولر گازی سامسونگ شما عزیزان انجام دهد، فنی و تخصصی هستند و باید تمام آنها به‌صورت دقیق صورت گیرند تا مشکل برطرف گردد و اقدامات بخصوصی وجود ندارد که توسط شما عزیزان صورت گیرند. لازم به ذکر می باشد یک اقدام مهم برعهده شما می باشد که باید با دقت کافی آنرا انجام دهید و آن هم عدم تعمیر کولر گازی سامسونگ توسط تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه است.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی پاناسونیک

دلایل نیاز به تعمیر کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ همانگونه که گفته شد، یکی از گران‌قیمت ترین دستگاه های کولر گازی در بازار ایران می باشد چرا که هم کیفیت مطلوب و هم اینکه قابلیت های متعددی دارد و اگر کولر گازی سامسونگ شما عزیزان تحت هر شرایطی خراب شده است، برای خرید یک دستگاه جدید باید حداقل 30 میلیون تومان هزینه را مدنظر بگیرید تا این مشکل برطرف گردد. از این رو مهم ترین دلیل تعمیر کولر گازی سامسونگ، قیمت بالای این دستگاه می باشد که اگر به‌صورت تخصصی توسط یک تعمیرکار تعمیر شود، نیازی به خرید دستگاه جدید نخواهید داشت.

چرا تعمیر کولر گازی سامسونگ را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که تعمیرکاران کولر گازی سامسونگ آریابهکار، تعمیرکاران و متخصصانی هستند که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه را در رزومه خود دارند و نسبت به تمام مدل های این دستگاه، دید فنی و مهندسی دارند و می توانند با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و همچنین دانش فنی و تجربی که در طی سالیان اخیر کسب کرده اند، مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که آریابهکار یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیراتی است.

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ آریابهکار

سریع ترین روش تبت درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در آریابهکار این است کخه در ابتدا تعداد تصویر به همراه یک ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه تهیه کنید و برای تیم تکنسین آریابهکار از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 ارسال نمایید تا مشکل دستگاه شما عزیزان توسط تعمیرکاران مجموعه به‌صورت سطحی مورد عیب یابی شود و صرفا راهکارهایی به شما ارائه گردد که با استفاده از این راهکارها بتوانید مشکل را برطرف کنید. لازم به ذکر است که این عیب یابی کاملا سطحی می باشد و عیب یابی تخصصی در صورتی انجام می شود که تکنسین تعمیرکار در حضور شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی دستگاه را عیب یابی کند.

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ آریابهکار

همچنین دومین راهکار این است که از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه تعمیر کولر گازی سامسونگ شما انجام شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در تهران

علیرغم اینکه کولر گازی سامسونگ یکی از کالاهای نسبتا لوکس و گران‌قیمت می باشد و یکی از 3 برند پرفروش کولر گازی در بازار ایران است، ممکن است نسخه های تقلبی و همچنین غیرقانونی آن در بازار بسیار زیاد باشند. از این رو اولین توصیه ای که برای شما داریم این است حتما از فروشگاه های مجاز و معتبر در سطح شهر خود اقدام به خرید این دستگاه با هزینه نسبتا بیشتری کنید تا گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی سامسونگ به شما عزیزان تعلق گیرد. از این رو اگر کولر گازی سامسونگ شما گارانتی نداشته باشد و پس از جعبه گشایی متوجه خرابی این دستگاه شدید، مطلع باشید که هیچ شخصی مسئولیت این خرابی را برعهده نخواهد گرفت!

با این وجود توصیه می کنیم با هزینه نسبتا بیشتری اقدام به خرید کولر گازی سامسونگ از فروشگاه های مجاز و معتبر نمایید تا در صورت خراب شدن دستگاه در بازه زمانی گارانتی به نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ مراجعه کنید و مشکل را به‌صورت رایگان برطرف کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شماره تماس و آدرس نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ می توانید به کارت گارانتی دستگاه مراجعه کنید؛ چرا که تمام اطلاعات مدنظر شما بر روی این کارت نوشته شده است. همچنین اگر اعتبار کارت گارانتی شما به اتمام رسیده است، لازم به ذکر می باشد که این خدمات به شما تعلق نخواهند گرفت.

اما جای نگرانی نیست چرا که تمام خدمات تعمیر کولر گازی سامسونگ در آریابهکار توسط تعمیرکاران متخصص به‌صورت فنی و مهندسی انجام می شود و در صورت نیاز به تعمیرکاران متخصص آریابهکار می توانید از طریق شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرکار کولر گازی سامسونگ به محل شما عزیزان جهت تعمیرات تخصصی اعزام شوند.

مشکلات متداول کولر گازی سامسونگ Samsung

کولر گازی های برند سامسونگ ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل شوند. این مشکلات عبارت اند از:

  1. کار نکردن کندانسور
  2. گرم شدن ناگهانی باد کولر
  3. خالی شدن مداوم گاز کمپرسور
  4. ارتعاش و صدای بلند فن کولر
  5. نمایش کلمه ارور روی پنل داخلی
  6. کار نکردن باد گردان
  7. یخ زدن پنل داخلی و زیرش آب
  8. روشن و خاموش شدن های مداوم و خود به خود
  9. کم و زیاد شدن دور موتور کولر
  10. و…

این ها بخشی از مشکلاتی است که ممکن است برای کولر گازی برند سامسونگ پیش بیاید که باید فورا تعمیر شود. برای کاهش هزینه های خود توصیه می شود پیش از رسیدن آسیب جدی به کولر و غیر قابل استفاده شده اقدام به تعمیر کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره تعمیرات تخصصی آریابهکار می توانید با تلفن های فروشگاه تماس حاصل کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی هیتاچی

خدمات آریابهکار در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ

خدمات آریابهکار در زمینه تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر کولر گازی سامسونگ شامل خدمات ویژه ای می باشد که به شرح زیر است:
  • عیب یابی روشن نشدن دستگاه
  • سرویس دوره ای
  • تمیز کردن فیلتر ها
  • جابجایی کولر به مکان جدید
  • تعمیر کندانسور
  • تعمیر موتور اصلی کولر
  • شارژ گاز
  • رفع نشتی لوله های گاز کولر
  • رفع نویز های مربوط به موتور
  • و…

در صورتی که به خدماتی غیر از موارد بالا نیاز دارید کافی است ثبت سفارش خود را انجام دهید تا در کوتاه ترین زمان انجام شود. تمامی قطعات استفاده شده توسط تعمیر کاران آریابهکار از نوع فابریک شرکتی می باشد.

هزینه تعمیرات کولر گازی برند سامسونگ

نرخ مصوب اتحادیه برای تعمیرات کولر گازی سامسونگ در نظر گرفته شده است. زیر هزینه ها به همراه گارانتی 3 ماهه تعمیرات پس از اتمام کار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. کمترین هزینه را نسبت به خدماتی که دریافت می کنید پرداخت می کنید. حدود قیمت تعمیرات پیش از انجام به شما اطلاع رسانی خواهد شد. جهت کاهش هزینه های کارفرما همواره تعمیر قطعات به جای تعویض آن در اولویت قرار دارد.

نکاتی درباره نصب و نگهداری کولر گازی

برای نصب و نگهداری اصولی کولر گازی سامسونگ بهتر است موارد زیر را رعایت کنید تا دستگاه شما عمر بیشتری داشته باشد:

  1. یونیت خارجی را در سایه نصب کنید.
  2. جریان باد به سمت یونیت خارجی را مسدود نکنید.
  3. فیلتر ها را هر چند وقت یکبار تمیز کنید.
  4. در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل برای کولر سریعا اقدام به تعمیر آن کنید.
  5. کنترل دستگاه را دور از دسترس اطفال قرار دهید.
  6. از روشن و خاموش کردن زیاد دستگاه بپرهیزید.

برای بهبود عملکرد کولر گازی سامسونگ چه کنیم؟

برای بهبود عملکرد کولر گازی سامسونگ خود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما دفترچه راهنمای استفاده از کولر گازی سامسونگ خود را مطالعه کنید؛ چرا که در این دفترچه تمام نکات کلیدی و بسیار مهم برای استفاده از کولر گازی سامسونگ نوشته شده اند و اگر آنها را رعایت کنید، مطمئن باشید که دستگاه شما به بهترین شکل ممکن کار خواهد کرد و اما اگر آنها را رعایت نکنید، دستگاه شما خراب خواهد شد و به مرور دچار مشکلاتی خواهد شد که تعمیر آنها باید توسط کارشناس صورت گیرد.

چرا سیستم خنک کننده اسپیلت سامسونگ به صورت یکنواخت کار نمی کند؟

احتمالا این خرابی به دلیل خرابی در سیستم خنک کننده و یا خرابی برد کولر گازی سامسونگ رخ داده است که باید توسط کارشناسان مجرب و متخصص بصورت اصولی ریشه یابی و تعمیر شود. با این وجود این در حالی است که وقتی با چنین مشکلی روبرو می شویم، احساس می کنیم که این مشکل بصورت خودکار تعمیر خواهد گردید و اما این در حالی است که این مشکل به سادگی قابل تعمیر نیست و حتما باید توسط کارشناس مجرب و متخصص عیب یابی و سپس تعمیر گردد تا از این طریق مشکل دستگاه شما تعمیر شود.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی هایسنس

علت روشن نشدن کولر گازی سامسونگ

آیا به خاطر دارید که آخرین بار چه زمانی فیلترهای هوای کولر گازی خود را پاک کردید؟ در صورتی که جوابتان نه است، ممکن است با یک مشکل بزرگ مواجه شوید، زیرا فیلترهای کثیف می توانند مانع کارکرد صحیح کولر گازی سامسونگ شوند. تمامی کولرهای گازی نیاز به نظافت دوره ای فیلترهای هوا دارند.بنابراین نقش فیلترها تضمین جریان مناسب هواست. هنگامی که این فیلترها مسدود می شوند، جریان هوا به شدت کاهش می یابد. این اتفاق باعث می شود سیستم بیش از حد تلاش کند تا فضای شما را خنک کند و با گذشت زمان ممکن است به کلی از کار بیفتد.

علت روشن نشدن کولر گازی سامسونگ

همچنین فیلترهای کثیف می توانند واحد بیرونی کولر را بپوشانند که این مسئله نیز می تواند مانع عملکرد آن شود و گاهی اوقات باعث شود کولر گازی سامسونگ شما عزیزان به هیچ وجه روشن نشود. واحد داخلی کولر شما شامل کویل تبخیر کننده و واحد بیرونی به کمپرسور مجهز است و بین این دو بخش لوله های مبرد قرار دارند. وقتی جریان هوا محدود می شود، هوای گرم نمی تواند به مبرد برسد و در نتیجه مبرد بیش از حد سرد شده و رطوبت روی کویل ها به یخ تبدیل می شود.

توجه داشته باشید که اگر این اصل مهم را جدی بگیرید و آنرا رعایت کنید، چنین مشکلاتی برای کولر گازی سامسونگ شما رخ نخواهد داد.

چرا کولر گازی سامسونگ به صورت پیوسته کار می کند؟

اگر ترموستات دچار اتصال کوتاه شود، ممکن است به صورت مداوم ولتاژی به کمپرسور ارسال کند که این امر سبب به کار افتادن پیوسته کولر می شود. برای بررسی دقیق این مسئله، می توانید با استفاده از یک مولتی متر مقاومت ترموستات را مورد آزمایش قرار دهید. اگر ترموستات به طور کامل هدایت الکتریکی داشت، توصیه می شود که آن را تعویض کنید. لازم است بدانید برخی ترموستات ها با یک کنترل کننده ی حرارتی و سه پایانه ترمینال طراحی شده اند.

چرا اسپیلت سامسونگ هوا را خنک نمی کند؟

خنک نکردن کولر گازی سامسونگ یک مشکل اساسی می باشد؛ چرا که خنک کردن محیط توسط کولر گازی سامسونگ اصلی ترین قابلیت این دستگاه است. بنابراین اگر کولر گازی سامسونگ شما عزیزان دارای ده ها قابلیت باشد و اما خنک نکند، عملا یک دستگاه معیوبی می باشد که در خانه خود نصب کرده اید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه خرابی در کولر گازی سامسونگ خود، توسط تکنسین های مجرب و متخصص اقدام به عیب یابی این دستگاه نمایید تا از این طریق مشکل ریشه یابی گردد.

با این وجود توصیه می کنیم در صورت نداشتن دانش فنی، به هیچ وجه اقدام به تعمیر این دستگاه نکنید.

علت چکه کردن آب از کولر گازی سامسونگ چیست؟

نصب نادرست خروجی لوله درین می تواند عامل دیگری برای نشت آب از پنل کولر گازی سامسونگ باشد. در صورت بروز چنین مشکلی، باید بلافاصله و با احتیاط، توسط فرد متخصصی اقدام به برطرف کردن انسداد و تعمیر دستگاه شود. مهم است این نکته را در نظر بگیرید که آب تولید شده توسط کولر گازی سامسونگ فشاری ندارد؛ بنابراین اگر مانعی در مسیر تخلیه آب قرار گیرد، احتمال جمع شدن و بازگشت آب به داخل وجود دارد و با مشکل چکه کردن آب از کولر گازی سامسونگ روبرو خواهید شد.

علت تولید سروصدای زیاد کولر گازی سامسونگ چیست؟

در صورتی که کولر گازی شما به شکل عادی فعالیت می کند و ناگهان با صدای غیرمعمولی مواجه می شوید، ممکن است یک شی خارجی وارد آن شده باشد. از آنجایی که واحد خارجی کولر گازی معمولا در معرض محیط بیرونی قرار دارد، امکان دارد که به مکانی برای زیستن حشرات و پرندگان تبدیل شود. در این وضعیت، بلافاصله کولر را خاموش کرده و منبع تغذیه آن را قطع نمایید. سپس با استفاده از یک چراغ قوه، داخل دستگاه را به دقت بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه جسم خارجی یا موجود زنده، آنها را به آرامی از دستگاه خارج سازید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی مدیا

چرا دریچه اسپیلت سامسونگ باز و بسته نمی شود؟

یکی از دلایلی که می تواند باعث شود دریچه های کولر گازی سامسونگ به درستی بسته نشوند، نقص در برد کنترلی دستگاه است. برد کولر گازی سامسونگ به عنوان یکی از اجزای کلیدی در اسپلیت ها شناخته می شود و هرگونه ایراد کوچکی در آن می تواند به اختلال در عملکرد دستگاه منجر شود. از این رو عیب یا سوختگی برد کولر گازی سامسونگ ممکن است دلیلی برای اینکه دریچه ها بسته نمی شوند باشد. در چنین شرایطی به هیچ وجه نباید از کولر گازی سامسونگ استفاده کنید و از طریق شماره های مندرج با نمایندگی تعمیرات کولر گازی سامسونگ تماس بگیرید.

دلیل کار نکردن کولرگازی سامسونگ چیست؟

اگر بخواهیم به علت کار نکردن کولر گازی سامسونگ بپردازیم و این مشکل را رفع مشکل نماییم، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای مدرن و روز دنیا آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما را ریشه یابی و تعمیر کنیم. با این وجود ما نمی توانیم تنها یک عامل را برای این خرابی نام ببریم و بگوییم که مشکل دستگاه شما صرفا بنابر یک علت رخ داده است. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز چنین خرابی با نمایندگی تماس بگیرید.

دلیل کار نکردن کولرگازی سامسونگ چیست؟

تکنسین های نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در اسرع زمان به محل شما اعزام خواهند شد و سپس پروسه تعمیرات کولر گازی سامسونگ را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد تا از این طریق به بهترین شکل ممکن دستگاه شما تعمیر گردد. لازم به ذکر است که علت کار نکردن کولر گازی سامسونگ می تواند بنابر دلایلی اعنم از خرابی کمپرسور، خرابی برد کولر گازی سامسونگ، خرابی سیم های برق کولر گازی سامسونگ و… رخ دهد که تمام این موارد باید توسط تعمیرکار کولر گازی سامسونگ شما عزیزان مورد بررسی قرار گیرد.

آمپر کشیدن کمپرسور کولر گازی سامسونگ به چه معناست؟

آمپر کشیدن کولر گازی سامسونگ به میزان جریان الکتریکی اشاره دارد که توسط دستگاه مصرف می شود. بنابراین اگر یک کولر گازی جریان آمپر بیشتری جذب کند، این به معنای آن است که دستگاه برای عملکرد صحیح به مقدار بیشتری برق نیاز دارد. این افزایش در جریان آمپر معمولا نشانگر بروز مشکلی در سیستم است، مثل انسداد در مسیر لوله کشی، کثیفی قطعات، اختلال در سیستم یا فشار بیش از حد گاز مبرد درون سیستم که باید توسط کارشناسان مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد.

از این رو اگر با مشکل آمپر کشیدن کمپرسور کولر گازی سامسونگ روبرو شده اید، بهتر است دیگر از این دستگاه استفاده نکنید تا بررسی های لازم و کافی توسط تکنسین مجرب و متخصص صورت گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و تعمیر گردد. اما اگر این مورد را نیز جدی نگیرید، مطمئن باشید که با مشکلات بیشتری در این زمینه روبرو خواهید شد و

چرا کولر گازی سامسونگ خاموش نمی شود؟

در صورتی که کولر گازی سامسونگ شما به هر دلیلی با استفاده از کنترل خاموش نمی شود، نشان دهنده این می باشد که به احتمال زیاد خرابی از طرف کنترل دستگاه شما است. به عبارتی اگر باتری ریموت کنترل کولر گازی سامسونگ شما خراب شده باشد، باید اقدام به تعویض باتری نمایید و بررسی کنید که آیا خاموش نشدن کولر گازی سامسونگ ناشی از خرابی باتری بوده است یا خیر؟ اما اگر باتری کنترل کولر گازی سامسونگ شما خراب نیست و نمی توانید از طریق آن اقدام به خاموش کردن این دستگاه کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل دیگری در این زمینه وجود دارند.

برای مثال می توان به فاصله زیاد شما با کولر گازی سامسونگ اشاره کرد که اگر نزدیک به کولر گازی سامسونگ شوید و کنترل دستگاه را تست کنید، می توانید مشکل را بر طرف کنید. اگر با این تکنیک باز هم مشکل شما رفع نشد، احتمالا برد کولر گازی سامسونگ شما آسیب دیده است که باید از طریق شماره مرکزی 02145437 با نمایندگی تعمیر کولر گازی سامسونگ در تهران تماس بگیرید تا تکنسین های تعمیرکار به محل شما اعزام گردد و مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

لازم به ذکر است که برد کولر گازی سامسونگ یک قطعه حساس است و باید حتما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و مخصوص برد کولر گازی سامسونگ مورد تست و بررسی قرار گیرد تا مشکل این قطعه کلیدی ریشه یابی و تعمیر شود. بنابراین چنین تصوری نداشته باشید که برد کولر گازی سامسونگ یک قطعه عادی است و آنرا می توان به هر فردی که تجربه تعمیرات دارد بسپارید تا تعمیرات آنرا انجام دهد. لازم به ذکر است که تکنسین های آریابهکار آماده عیب یابی و تعمیر تخصصی برد کولر گازی سامسونگ شما هستند.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی گری

دلایل بوی بد کولر گازی سامسونگ

زمانی که کولر گازی سامسونگ شروع به کار می کند، ممکن است بوهای نامطبوع محیط اطراف را به داخل خانه یا محل کار شما هدایت نماید که این موضوع می تواند شرایط ناخوشایندی را ایجاد کرده و زمینه ساز بروز بیماری های مختلف شود. وقتی که بوهای ناخوشایند و عوامل بیماری زا وارد فضای زندگی شما می شوند، خطر ابتلا به آلرژی ها و سایر مشکلات سلامتی افزایش می یابد.

دلایل بوی بد کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ به منظور تصفیه و تمیز کردن هوای محیط زندگی یا کار شما طراحی شده است. اما در صورتی که این دستگاه بوی بدی پخش کند، می تواند موجب تکثیر باکتری ها در هوا شده و این امر به نوبه خود عاملی برای ایجاد آلرژی ها و بیماری های ناشی از باکتری ها خواهد بود. با این وجود فیلترها و اواپراتور در کولر گازی سامسونگ نقش حیاتی در افزایش کارایی دستگاه دارند. در صورتی که کولر گازی سامسونگ بوی نامطبوعی از خود متصاعد کند، این می تواند نشان دهنده مشکلاتی در اواپراتور و فیلترها باشد که نتیجه آن کاهش جریان هوا و کاهش کارایی کولر می شود و این یکی از دلایل پخش شدن بوی نامطبوع از کولر می باشد.

بنابراین در صورتی که هوای خارج شده از کولر گازی سامسونگ شما با بوی بد همراه باشد، این امکان وجود دارد که کپک در دستگاه شکل گرفته باشد. این مسئله می تواند ناشی از رطوبتی باشد که در اطراف اواپراتور یا کویل داخلی کولر جمع شده و زمینه ساز رشد کپک و قارچ شده است. مهم است که این مشکل را به سرعت حل کنید تا از عواقب آن جلوگیری شود. تعویض منظم فیلترها، بررسی دستگاه برای تشخیص نشتی ها و انجام سرویس های دوره ای سالانه می تواند در پیشگیری از بروز این مشکل بسیار مؤثر باشد.

علاوه بر این اگر محل نصب سیستم تهویه مطبوع شما در معرض ذرات معلق و آلودگی هوا قرار دارد، باید به طور مداوم نسبت به پاکسازی گرد و غبار اقدام کنید تا از ورود آن به داخل کولر گازی سامسونگ و آلودگی بیشتر جلوگیری شود. برای محافظت از کولر گازی سامسونگ و جلوگیری از تشکیل کپک، استفاده از دستگاه های رطوبت زدا می تواند یک راهکار مؤثر باشد. این اقدام به بهبود عملکرد کولر گازی سامسونگ شما کمک خواهد کرد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

  1. دستگاه ما یا کنترلش خراب شده یا یه مشکلی خودش داره چون نمیتونم از کنترل برایش استفاده کنم. فقط روشن و خاموش اونم به زور. میخواستم نظر شما رو بدونم که اگه مال خود دستگاهه درخواست تعمیرکار بدم.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی یکی از دلایل این مشکل خرابی کنترل دستگاه است. اما ممکن است قطعات داخلی دستگاه نیز دچار مشکل شده باشند و یا به آن آسیب یا فشار زیادی وارد شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214