skip to Main Content
تعمیر گوشت کوب برقی بوش
شماره نمایبندگی تعمیر گوشت کوب برقی بوش

آیا برای پیدا کردن متخصص تعمیر گوشت کوب برقی بوش به مشکل خورده اید؟ آیا یافتن یک تعمیرکار خبره و با تجربه برایتان سخت است؟ به دلیل حساس بودن تعمیر گوشت کوب برقی بهتر است حتما از متخصص آن کمک بگیرید اما با وجود شرکت آریابهکار و جمعی از بهترین متخصصان آن دیگر جای نگرانی نیست. آریابهکار یک شرکت تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشد.

شرکت آریابهکار با ارائه بهترین خدمات و حتی انجام تعمیر در محل مورد نظر متقاضیان، در تلاش است بهترین تجربه را از تعمیر لوازم خانگی برایتان رقم بزند. تعمیرات صورت گرفته بر روی گوشت کوب برقی بوش دارای 90 روز تعهد شرکتی معتبر می باشد و در این مدت اگر دستگاه با مشکل مشابهی روبه رو شود و نیاز به تعمیر مجدد داشته باشد به رایگان تعمیر میشود.

فهرست

معرفی گوشت کوب برقی بوش

گوشت کوب برقی دستگاهی است برای پوره و مخلوط کردن غذا که به عنوان همزن دستی نیز شناخته میشود. این دستگاه از یک موتور الکتریکی که تیغه را به یک جهت مشخص به حرکت در می آورد و بدنه بیرونی دستگاه که معمولا از پلاستیک محکمی مثل پلی پروپیلن ساخته شده تا در برابر حرارت مقاوم باشد.

معرفی گوشت کوب برقی بوش

گوشت کوب برقی بوش یکی از بهترین و معتبرترین برند های دنیا است. این دستگاه بسیار کاربردی است و قدرت خوبی دارد و با استفاده از آن میتوان غذاهای لذیذ و متنوعی درست کرد. باید در شستشوی آن دقت کنید و قبل از شستن دستگاه را از برق بکشید. قسمت های مختلف آن را از هم جدا کنید و بخش هایی که نمیتوانید با آب تمیز کنید از یک پارچه نمدار استفاده کنید. اما بجز شستشو باید مراقب نکته های دیگر درمورد این دستگاه باشید مانند میزان ولتاژ مصرفی این دستگاه.

با این وجود اگر باز هم گوشت کوب برقی بوش شما خراب شد نگران نباشد همیشه اولویت اول با تعمیر است نه خرید!

تعمیرات گوشت کوب برقی بوش

با نگه داری نادرست از گوشت کوب برقی بوش ممکن است به تعمیر نیازمند شود. از طرف دیگر به دلیل پیچیدگی و تخصصی شدن تعمیرات باید اطمینان حاصل کنید که در صورت خراب شدن دستگاه به مرکز تعمیرات معتبری مراجعه کنید. مخصوصا که برند بوش انواع مختلفی از این دستگاه را به بازار عرضه کرده، که این قضیه کار متخصصان را کمی سخت تر میکند. پس انتخاب شما باید مرکز تعمیراتی باشد که علاوه بر رفع اصولی مشکلات، از دوباره اتفاق افتادن آنها نیز جلوگیری کند.

در چه شرایطی گوشت کوب برقی بوش نیاز به تعمیر دارد؟

  • شروع به سروصداهای ناهنجار میکند.
  • لرزش زیاد دستگاه
  • پاره شدن سیم برق
  • خاموش شدن و دوباره روشن نشدن آن
  • روشن شدن اما کار نکردن
  • کارنکردن کلید روشن و خاموش

سایر خدمات آریابهکار: تعمیر گوشت کوب برقی براون

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر گوشت کوب برقی بوش

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر گوشت کوب برقی بوش

برای تعمیر گوشت کوب برقی بوش باید از متخصص آن کمک بگیرید تا با ارائه بهترین خدمات کار شما را به شکلی بینظیر انجام دهد. شرکت آریابهکار نمایندگی مرکزی و معتبر با جمعی از بهترین متخصصان خبره در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 30 سال سابقه کار درخشان در تعمیر بیش از 86 برند لوازم خانگی با ارائه ضمانت کیفیت 90 روزه، برای تعمیر گوشت کوب برقی بوش یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه کار خود است و در صورت لزوم فقط از قطعات اصلی و اورجینال استفاده میکند.

شماره تماس نمایندگی معتبر تعمیر گوشت کوب برقی بوش

جهت تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی بوش در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج در بخش ذیل با آریابهکار در ارتباط باشید و درخواست خود را در سامانه مشتریان آریابهکار ثبت نمایید. لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنیم و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید.

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی بوش

اگر هر مشکل کوچک یا بزرگی برای گوشت کوب برقی بوش شما عزیزان پیش آمده باشد اصلا جای نگرانی نیست. زیرا شرکت آریابهکار از نظر فنی یا موجود بودن قطعات هیچگونه محدودیتی ندارد و تمامی مشکلات به صورت تخصصی برطرف میشوند. شما میتوانید با مراجعه به یکی از شعب آریابهکار به صورت رایگان گوشت کوب برقی بوش خود را عیب یابی کنید و پس از برآورد هزینه اقدام به تعمیر آن کنید.

از جمله خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی بوش که شرکت آریابهکار به شما ارائه میدهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تعویض سیم رابط
  2. تعویض یا تعمیر برد و مدار الکترونیکی
  3. تعویض ظروف گوشت کوب برقی
  4. دکمه های گوشت کوب برقی
  5. تعمیر موتور انواع گوشت کوب های برقی
  6. برطرف کردن صدای زیاد
  7. برطرف کردن لرزش زیاد در حین کار
  8. عیب یابی و تعویض کلیه قطعات مکانیکی و تیغه های انواع گوشت کوب برقی

فرایند تعمیر گوشت کوب برقی بوش توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

فرایند تعمیر گوشت کوب برقی بوش توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

فرایند تعمیر گوشت کوب برقی بوش که توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار انجام میشود نیازمند چک کردن موارد زیر است:

1) اتصالات و بدنه

از آنجا که برای استفاده از گوشت کوب برقی بوش آن را زیاد جا به جا و سیمش را باز و جمع میکنیم، این احتمال وجود دارد که سیمش از داخل قطع شود. یا به دلیل آنکه این دستگاه را روی حرارت نیز میتوان استفاده کرد ممکن است که سیم بسوزد. همچنین باید بدنه آن را بررسی کرد که مبادا شکستگی وجود داشته باشد.

2) کلید ها

بیشترین خرابی ها معمولا میتواند برای کلید ها اتفاق بیوفتد. در اکثر مواقع اگر گوشت کوب را به برق بزنید و روشن نشود احتمال خرابی کلید ها خیلی بالا است.

3) موتور

گاهی اوقات گرد و خاک زیاد میتواند باعث شود موتور گوشت کوب برقی بوش به خوبی کار نکند و یا در صورت وجود شکستگی ممکن است قطعه کوچکی وارد موتور شده و باعث مختل شدن کار آن شود.

4) شفت تیغه

بعضی مواقع گیر کردن مقداری باقی مانده غذا در شفت موتور میتواند مانع از چرخش تیغه ها شود در این صورت به زور بیرون کشیدن غذا ممکن است صدمه جدی به تیغه ها واردکند.

مزایای تعمیر گوشت کوب برقی بوش در آریابهکار

در مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی برقی آریابهکار، خدمات تخصصی تعمیر گوشت کوب برقی بوش توسط تیمی متخصص و باتجربه صورت میگیرد. به همین دلیل تمام تلاش خود را میکنیم که تعویض قطعات صورت نگیرد.

فرایند تعمیر گوشت کوب برقی بوش توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

اما مزایای تعمیر گوشت کوب برقی بوش در آریابهکار که به شما عزیزان تعلق میگیرند شامل مواردی میشوند که تضمین کننده تخصص ما به شما عزیزان است. که شامل موارد زیر میشوند:
  1. ارائه گارانتی خدمات 90 روزه تعمیرات
  2. تعمیرات تخصصی دستگاه توسط متخصصان تعمیر گوشت کوب برقی
  3. استفاده از قطعات اورجینال به جای معیوب
  4. امکان استفاده از خدمات حضوری و غیر حضوری
  5. یک هفته مهلت تست رایگان

تعمیر گوشت کوب برقی بوش در نمایندگی تخصصی در تهران

گوشت کوب برقی بوش یکی از تخصصی ترین و مجهز ترین گوشت کوب برقی های موجود در بازار کشور عزیزمان است که شما از طریق این دستگاه می توانید اقدام به خرد کردن، له کردن و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف نمایید. اما اگر گوشت کوب برقی بوش شما به هر دلیل کارایی خود را از دست داده است و نمی توانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که تعمیر گوشت کوب برقی بوش یک پروسه عادی و ساده نیست و شما نباید این دستگاه را به افرادی که دانش لازم و کافی ندارند بسپارید.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم است که پروسه عیب یابی و تعمیر گوشت کوب برقی بوش را در نمایندگی تخصصی گوشت کوب برقی بوش در تهران سپری کنید تا مشکل دستگاه شما بدون هر گونه محدودیتی مورد عیب یابی قرار گیرد و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید و مشکل دستگاه شما بصورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد. بنابراین اگر پروسه تعمیر این دستگاه را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید، مطمئن باشید که هزینه قابل توجهی را متحمل خواهید شد و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

تعمیر موتور گوشت کوب برقی بوش

برای آنکه گوشت کوب برقی بوش شما عزیزان روشن شود و بتوانید از قابلیت های منحصر بفرد آن استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که موتور گوشت کوب برقی بوش شما باید با استفاده از ولتاژ وارد شده کافی روشن شود و اقدام به چرخاندن تیغه گوشت کوب برقی بوش نماید تا شما بتوانید از این دستگاه استفاده کنید. اما تصور کنید که موتور گوشت کوب برقی بوش شما عزیزان کار نمی کند و عملا دستگاه کارایی خود را از دست داده و با هر بار فشردن دکمه Start متوجه این خواهید شد که دستگاه شما هیچ کارایی ندارد.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه تعمیر موتور گوشت کوب برقی بوش را باید به تکنسین های مجرب و متخصص در نمایندگی مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی بوش بسپارید تا این قطعه کلیدی و بسیار گران قیمت از گوشت کوب برقی بوش شما مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد و سپس تکنسین ها راهکاری را پیش روی شما قرار دهند و بتوانید این مشکل را رفع کنید.

تعمیر گوشت کوب برقی بوش با 90 روز ضمانت

تعمیر گوشت کوب برقی بوش در مراکزی که تجربه و دانش لازم در این زمینه ندارند، به نحوی انجام می شود که به هیچ وجه هیچ گارانتی و تضمینی به شما ارائه نخواهد شد. به عبارتی اگر شما عزیزان این دستگاه گران قیمت را در مراکز بی تجربه و کم تجربه تعمیر کنید، از زمانیکه شما دستگاه را تحویل می گیرد، دیگر هیچ تضمینی به شما ارائه نمی شود و اگر دستگاه یک ساعت پس از تعمیرات باز هم خراب بود، هیچ گارانتی خاصی در این زمینه وجود نخواهد داشت. با این وجود راهکار چیست؟ آیا مرکزی وجود دارد که خدمات خود را گارانتی کند؟

تعمیر گوشت کوب برقی بوش با 90 روز ضمانت

ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی بوش با توجه به اینکه تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم توسط تکنسین های مجرب و متخصص هستند، گارانتی و تضمین نیز به شما ارائه خواهیم کرد تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید. اما بازه زمانی گارانتی آریابهکار در ازای خدمات ارائه شده چند وقته می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بازه زمانی گارانتی خدمات ارائه شده در آریابهکار 90 روزه هستند که این گارانتی بدون هر گونه استثنایی به شما ارائه خواهد گردید.

لازم به ذکر می باشد که اگر در بازه زمانی گارانتی ارائه شده که بصورت کتبی و رسمی به شما ارائه خواهد شد با خرابی قبلی در گوشت کوب برقی بوش روبرو شدید، ما بصورت رایگان مشکل دستگاه شما تعمیر خواهیم کرد تا نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید. اما این در حالی می باشد که سایر مراکز تعمیراتی هیچ تضمینی به شما در این خصوص ارائه نمی کنند و شما نباید دستگاه خود را به این افراد بسپارید. بنابراین بهترین تصمیم برای تعمیر گوشت کوب برقی بوش این است که دستگاه در نمایندگی مرکزی تعمیر گردد.

تعمیر گوشت کوب برقی بوش با قطعات 100% اورجینال

شعار و هدف ما در آریابهکار تعمیر قطعات آسیب دیده گوشت کوب برقی بوش بجای تعویض آنها می باشد و به همین دلیل اگر قطعه ای در میان قطعات گوشت کوب برقی بوش شما عزیزان آسیب دیده باشند، تکنسین های نمایندگی مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی بوش در تهران اقدام به عیب یابی و تعمیرات تخصصی آن خواهند کرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید؛ در نتیجه هزینه تعمیرات شما کنترل شده خواهد بود.

اما اگر مشکل قطعات گوشت کوب برقی بوش شما بقدری باشد که تکنسین های حاضر در شعب تعمیراتی آریابهکار نتوانند آنرا تعمیر کنند، تنها یک راهکار پیش روی شما باقی خواهد ماند و آن هم تعویض قطعه سوخته ای است که توسط تکنسین های متخصص به هیچ وجه تعمیر نمی شوند! با این وجود ما قطعه سوخته را با استفاده از قطعات وارداتی و شرکتی تعویض خواهیم کرد تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنیم و همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

لازم به ذکر است که خدمات تعویض قطعات گوشت کوب برقی بوش در آریابهکار نیز شامل گارانتی 90 روزه خواهند شد.

مزایای تعمیر گوشت کوب برقی بوش در نمایندگی تعمیر تخصصی آریابهکار

اولین مزیت تعمیر گوشت کوب برقی بوش در نمایندگی تعمیر تخصصی آریابهکار این است که دستگاه شما بصورت تخصصی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار خواهد گرفت تا مشکل دستگاه ریشه یابی گردد. پس از آنکه مشکل دستگاه ریشه یابی شد، با تائیدیه قبلی از شما پروسه تعمیرات انجام خواهد شد. دومین مزیت تعمیر گوشت کوب برقی بوش در آریابهکار این است که ما در ازای تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی رسمی و شرکتی به شما ارائه خواهد گردید.

سرویس گوشت کوب برقی بوش توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

اگر از گوشت کوب برقی بوش خود در طول روز برای چندین بار استفاده می کنید و عملا گوشت کوب برقی بوش یک ابزار در دستان شما می باشد، باید به اطلاع شما برسانیم که برای افزایش طول عمر مفید گوشت کوب برقی بوش باید حتما اقدام به سرویس دوره ای گوشت کوب برقی بوش نمایید تا از این طریق بتوانید از این دستگاه برای مدت طولانی بدون هر گونه خرابی استفاده کنید. با این وجود توصیه می کنیم در این مواقع حتما هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس گوشت کوب برقی بوش نمایید تا اگر مشکلی در این دستگاه رخ داده است، رفع گردد.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر تخصصی گوشت کوب برقی بوش

برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر تخصصی گوشت کوب برقی بوش در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار به همراه تیم پشتیبانی قدرتمند خود آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن مورد راهنمایی کنیم و بتوانید با انتخاب بهترین راهکار از دستگاه خود استفاده کنید. بنابراین برای برقراری ارتباط با کارشناسان ما می توانید از طریق شماره های مندرج در ارتباط باشید و درخواست خود را ثبت کنید.

مشکلات رایج گوشکوب برقی بوش BOSCH

مشکلات رایج گوشکوب برقی بوش BOSCH

در صورتی که شما از گوشت کوب برقی بوش و یا سایر برندهای گوشت کوب برقی که در بازار ایران وجود دارند بصورت اصولی و دقیق استفاده نکنید، مطمئن باشید که این دستگاه کارایی خود را از دست خواهد داد و نمی توانید از آن استفاده کنید. با این وجود توصیه می کنیم دفترچه راهنمای استفاده از گوشت کوب برقی بوش را بصورت دقیق مطالعه کنید تا بصورت دقیق از این دستگاه استفاده کنید. در ادامه مشکلات رایج گوشت کوب برقی بوش را نام برده ایم و عبارتند از:
  • روشن نشدن گوشت کوب برقی بوش.
  • کار نکردن دکمه گوشت کوب برقی بوش.
  • قطع و وصلی گوشت کوب برقی بوش.
  • بوی سوختگی گوشت کوب برقی بوش.
  • برق داشتن بدنه گوشت کوب برقی بوش.
  • داغ شدن بیش از حد گوشت کوب برقی بوش.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر گوشت کوب برقی بوش در شرکت آریابهکار

چه خدماتی توسط آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی بوش در خصوص تعمیر این دستگاه ارائه می شوند؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار تمام خدمات تعمیر و تعویض قطعات گوشت کوب برقی بوش را بدون هر گونه محدودیتی انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با این وجود از مهم ترین خدمات ما می توان به این موارد اشاره کرد:

  • تعمیر موتور گوشت کوب برقی بوش.
  • تعمیر برد گوشت کوب برقی بوش.
  • تعویض تیغه گوشت کوب برقی بوش.
  • تعویض کوپل گوشت کوب برقی بوش.
  • تعمیر و تعویض کابل گوشت کوب برقی بوش.

نکات لازم درحفظ و نگهداری گوشکوب برقی بوش BOSCH

برای اطلاع از نکات لازم در حفظ و نگهداری گوشت کوب برقی بوش تنها توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه مراجعه کنید تا با تمام نکات در این زمینه آشنا شوید. لازم به ذکر می باشد از مهم ترین نکات لازم در حفظ گوشت کوب برقی بوش می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سرویس دوره ای گوشت کوب برقی بوش.
  • استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • تمیز کردن صحیح گوشت کوب برقی بوش.
  • استفاده اصولی از دستگاه.

ویژگی‌های ما به‌عنوان مرکز تعمیرات گوشت کوب برقی بوش

از مهم ترین ویژگی های آریابهکار به عنوان مرکز تعمیرات گوشت کوب برقی بوش می توان به موارد متعددی اشاره نمود. اولین موردی که می توانیم در این زمینه نام ببریم این است که ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص آماده ارائه تخصصی ترین خدمات ممکن به همراه گارانتی هستیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم. با این وجود اگر مایل به تعمیر تخصصی گوشت کوب برقی بوش هستید، می توانید از خدمات تخصصی آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی استفاده کنید.

ویژگی های تعمیرکار متخصص تعمیرات گوشت کوب برقی بوش

تعمیرکار گوشت کوب برقی بوش

تعمیرکاران گوشت کوب برقی بوش در آریابهکار دارای حداقل 5 سال سابقه درخشان در این زمینه هستند و با طراحی تمام مدل های گوشت کوب برقی بوش آشنا هستند و می توانند قطعات معیوب دستگاه شما عزیزان را بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار دهند تا نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید. همچنین تعمیرکاران گوشت کوب برقی بوش در آریابهکار در ابتدا مشکل دستگاه را ریشه یابی می کنند و با هماهنگی قبلی با شما عزیزان، اقدام به تعمیر دستگاه خواهند کرد و اینگونه نیست که بدون تائیدیه قبلی تعمیراتی را انجام دهند.

نکاتی برای افزایش طول عمر گوشت کوب برقی بوش

برا افزایش طول عمر مفید گوشت کوب برقی بوش چند توصیه مهم است که باید آنها را رعایت کنید. اولین نکته در این زمینه این است که از دکمه استارت گوشت کوب برقی بوش برای مدت 30 ثانیه استفاده کنید و حداقل 15 ثانیه به دستگاه استراحت دهید تا به موتور و سایر قطعات دستگاه آسیبی وارد نشود. دومین نکته در این زمینه این است که برای استفاده از گوشت کوب برقی بوش حتما از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید تا نوسان برق به دستگاه شما عزیزان آسیب وارد نکند و نیازی به تعمیرات در آینده نداشته باشید.

کلام آخر

تعمیر گوشتکوب برقی بوش کار حساسی است و حتما باید توسط یک متخصص تعمیرکار لوازم خانگی انجام شود. مرکز تعمیرات لوازم خانگی آریابهکار، دارای باتجربه و ماهرترین متخصصان تعمیر لوازم خانگی و گوشت کوب های برقی یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیر گوشت کوب برقی بوش شما است. در صورت بروز هرگونه مشکل برای گوشت کوب برقی بوش با مراجعه شما به یکی از شعب آریابهکار پس از عیب یابی رایگان برای دستگاه خود میتوانید اقدام به تعمیر آن کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 10 Comments

  1. ببخشید گوشت کوب برقی من یکدفعه وسط کار باهاش خاموش شد هرکاری میکنم روشن نمیشه.
    مشکلش چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از کار افتادن گوشت کوب برقی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله موارد زیر:
      اختلال در اتصالات
      نوسان برق
      سوختن موتور
      سوختن برد الکتریکی
      ضربه خوردن بدنه
      عدم استفاده از ظرف و تیغه مناسب
      به دلیل حساس بودن این دستگاه بهتر است عیب یابی و تعمیر آن توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی احتمالا مشکلی ک باعث لرزش گوشت کوب برقی به هنگام کار میشود خرابی موتور دستگاه است. در این صورت بهتر این قبل از استفاده بیشتر از آن برای عیب یابی دستگاه از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. همچنین ممکن است تیغه ها مشکل داشته باشند.

    2. منم دقیقا همین مشکل رو با گوشت کوب برقیم دارم. خیلی میلرزه موقع کار و خیلیم صدا میده!
      حس میکنم جدیدا داغ هم میشه خیلی !!

      1. با سلام،
        کاربر گرامی ممکن است موتور دستگاه شما به مشکل خورده باشد. چرا که علائمی که شما مطرح کردید همگی از علائم خرابی موتور گوشت کوب برقی بوش است. پس بهتر است هرچه زودتر و قبل از استفاده مجدد از دستگاه آن را تعمیر کنید.
        شما میتوانید برای تعمیر موتور گوشت کوب برقی خود با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  2. روزتون بخیر
    دستگاهی که من دارم خیلی صدا میده و میلرزه موقع کار.
    تعمیر میشه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی دستگاه قابل تعمیر است. مشکل آن ممکن است خرابی موتور دستگاه و یا آب شدن کوپل ها باشد.
      برای پاسخ های تخصصی تر میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

    1. یا سلام. کاربر گرامی موارد مختلفی می تواند باعث ایحاد سروصدا در گوشت کوب برقی بوش شما شود که از جمله آنها می توان به ضعیف شدن موتور، خراب شدن درب گیربکس و آب شدن کوپل‌ ها اشاره کرد. برای آگاهی کامل از نوع خرابی، دستگاه شما توسط تعمیرکار باید مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214