skip to Main Content

نحوه استفاده از بخارشوی برای کابینت چگونه است؟ این سوال یکی از رایج ترین سوالاتی می باشد که احتمالا برای شما عزیزان رخ داده است و ما قصد داریم در این مقاله از آریابهکار شما را با این موضوع بسیار مهم آشنا سازیم تا بتوانید با خیالی آسوده از بخارشوی برای تمیز کردن کابینت استفاده کنید. در ابتدا لازم به ذکر است که استفاده از بخارشوی برای سطوح مختلف و حساس این گونه نیست که بدون مطالعه قبلی بتوانید آنرا به کار بگیرید و انتظار نتیجه مطلوبی داشته باشید!

به همین ترتیب اگر تجربه لازم و کافی برای تمیز کردن کابینت با بخارشوی ندارید، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از تعمیر بخارشور از بلاگ آریابهکار همراه ما باشید تا با این پروسه آشنا شوید و بتوانید نتیجه مطلوبی را بدست بیاورید.

دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی

یکی از نکات حائز اهمیت که در ابتدای این مقاله لازم است به آن بپردازیم، این است که تحت هر شرایطی باید به دفترچه راهنمای بخارشوی خود مراجعه کنید! این اقدام به شما کمک می کند تا با کلیه ویژگی ها و کاربردهای بخارشوی خود آشنا شوید. با این وجود شاید بخارشوی شما دارای ده ها کاربرد باشد، اما شما ممکن است صرفا برخی از آن ها استفاده کنید. به همین ترتیب برای استفاده ایمن و موثر از بخارشوی، حتماً دفترچه راهنمای همراه دستگاه را که درون جعبه قرار دارد به دقت مطالعه کنید تا از تمامی جزئیات و نکات استفاده از دستگاه خود آشنا شوید.

همچنین در صورتی که دفترچه راهنمای دستگاه در دسترس شما نیست و تمایل به مطالعه آن دارید، خوشبختانه بسیاری از برندها نسخه الکترونیکی دفترچه های راهنما را بر روی وب سایت خود برای دانلود قرار داده اند و کافی است نام برند بخارشوی خود را در اینترنت جستجو کرده و به اطلاعات مورد نیاز برای دانلود دفترچه دسترسی پیدا کنید.

آیا بخارشوی برای تمیز کردن کابینت مناسب است؟

بخارشوی ها به عنوان یک روش رایج و کارآمد برای تمیز کردن انواع سطوح خانه مورد استفاده قرار می گیرند که نه تنها کارآیی بالایی دارند بلکه استفاده از آن ها می تواند جایگزین مناسبی برای روش های سنتی باشد. برای مثال با گذشت زمان، ممکن است کابینت های آشپزخانه شما کثیف شوند و شما به فکر استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن آن ها بیفتید. اما این سوال مطرح می شود که آیا واقعاً می توان از بخارشوی برای کابینت ها استفاده کرد و روش استفاده صحیح آن چگونه است؟

آیا بخارشوی برای تمیز کردن کابینت مناسب است؟

اگر این پرسش ها ذهن شما را به خود مشغول کرده، پیشنهاد می کنیم اول از همه به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید و بررسی نمایید که آیا دستگاه شما توانایی تمیز کردن کابینت را دارد یا خیر؟! اما اگر از بخارشوی بگذریم، باید جنس و مقاومت کابینت را بررسی کنید. به عبارتی اگر کابینت MDF قدیمی دارید، ممکن است به دلیل وارد شدن رطوبت، باعث باد کردن کابینت شود و استفاده از بخارشوی برای شما چیزی جز پشیمانی نخواهد داشت.

با این وجود اگر مایل به تمیز کردن کابینت ها با استفاده از بخارشوی هستید، در ابتدا بهتر است به اطلاع شما برسانیم که جنس و مقاومت کلی کابینت را بررسی کنید و سپس این پروسه را انجام دهید تا آسیبی به کابینت شما وارد نشود. همچنین اگر احساس می کنید که کابینت شما مقاومت بالایی در برابر فشار بخار ندارد، می توانید با استفاده از دستمال مناسب و نسبتا مرطوب استفاده نمایید.

طرز استفاده از بخارشوی برای کابینت

یکی از سوالات بسیار مهم در خصوص استفاده از بخارشوی برای کابینت این است که چگونه با استفاده از بخارشوی اقدام به تمیز کردن کابینت کنیم؟ اگر این سوال برای شما نیز ایجاد شده است، در ادامه بصورت گام به گام توضیحات لازم را ارائه کرده ایم و توصیه می کنیم بصورت گام به گام پیش بروید تا بتوانید با خیالی آسوده این پروسه را انجام دهید.

طرز استفاده از بخارشوی برای کابینت

از این رو برای استفاده از بخارشوی برای کابینت باید موارد ذیل را بصورت قدم به قدم به جلو پیش ببرید:
  1. اگر مایل هستید که درون کابینت را هم تمیز کنید، در ابتدا باید اقدام به خالی کردن کابینت نمایید.
  2. سطوح بیرونی و داخلی کابینت را در ابتدا با استفاده از دستمال مناسب که نهایتاً 3% مرطوب می باشد، تمیز کنید تا سطوح عاری از هر گونه ذرات کثیف شوند.
  3. بخارشوی را با آب مقطر تا حد مورد نیاز پر کنید.
  4. سپس در مخزن را محکم بسته و دستگاه را به برق وصل کنید تا آب به حرارت برسد و تبدیل به بخار شود.
  5. زمانی که بخار از نازل دستگاه خارج شد، می توانید اقدام به تمیز کردن کابینت با بخارشوی نمایید.
  6. هنگام استفاده از بخارشوی، مراقب باشید تا فشاری به کابینت وارد نکنید و همیشه نازل دستگاه را در فاصله مناسبی نگه دارید تا از لک شدن سطح کابینت جلوگیری کنید.
  7. پس از تمیز کردن با بخارشوی، بلافاصله با یک دستمال تمیز و خشک، رطوبت و کثیفی های موجود را پاک کنید.
  8. با رعایت این نکات، شما می توانید کابینت های خود را به نحو احسن با استفاده از بخارشوی تمیز کنید و از نتیجه کار لذت ببرید.

مقالات مرتبط: طرز استفاده از بخارشوی برای دیوار

نمایندگی تعمیر بخارشوی در تهران

اگر بخارشوی شما دچار آسیب شده و قادر به تمیز کردن محیط های گوناگون با آن نیستید، این موضوع می تواند نشانه ای از خرابی و نقص فنی دستگاه باشد. در چنین شرایطی، بررسی و تعمیر توسط تکنسین های ماهر و حرفه ای، واجب است. با این وجود ما در مجموعه آریابهکار به عنوان مرکز معتبر تعمیرات بخارشوی در تهران، کلیه خدمات عیب یابی و رفع ایرادات را بدون محدودیت ارائه می دهیم و با این خدمات شما می توانید از بخارشوی خود به بهترین شکل ممکن و همانند روز اولی که خریداری کرده اید، استفاده کنید.

توجه داشته باشید که خدمات تعمیر بخارشوی ارائه شده توسط نمایندگی ما همگی تحت پوشش گارانتی طولانی مدت قرار دارند، تا با اطمینان کامل به ما اعتماد کنید و تضمین دریافت نتیجه ای مطلوب را داشته باشید. در صورت داشتن هرگونه سؤال یا ابهام در مورد فرایند تعمیرات، می توانید به مهارت و تجربه کارشناسان ویژه ما اعتماد کنید تا یکبار برای همیشه مشکل دستگاه شما رفع گردد و بتوانید بدون هر گونه خرابی از آن استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214