skip to Main Content

برد آبسردکن یکی از مهم ترین قطعات در آبسردکن می باشد که وظیفه و نقش مهمی در تمام فعالیت های این دستگاه را دارد. به نحوی دیگر اگر بخواهیم این قطعه را معرفی نماییم، می توان گفت که برد آبسردکن یک عضور راهبردی می باشد و وظیفه رهبری تمام قطعات آبسردکن را داراست.

به عبارتی دیگر برد آبسردکن یکی از اجزای مهم و حیاتی دستگاه آبسردکن است که وظیفه کنترل و مدیریت عملکرد دستگاه را بر عهده دارد؛ چرا که با استفاده از مدارها و قطعات الکترونیکی مختلف، سیگنال‌ها و دستورات مورد نیاز را به سایر اجزا مانند کمپرسور و پمپ آب آبسردکن ارسال می‌کند. در صورت خرابی یا عدم عملکرد درست برد آبسردکن، دستگاه قادر به ارائه سردی مطلوب نخواهد بود.

تعویض و یا تعمیر برد آبسردکن حتما باید توسط تکنسین‌های متخصص صورت گیرد که با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا، مشکل را تشخیص داده و سپس برطرف می‌کنند. به طور کلی، برد آبسردکن از جمله اجزای حیاتی و قابل تعمیر دستگاه آبسردکن است که نقش کلیدی در عملکرد صحیح و بهینه دستگاه دارد.

در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر آبسردکن آریابهکار نیز قصد داریم تا شما عزیزان را در خصوص برد آبسردکن و تمام جوانب این قطعه آشنا سازیم تا در صورت بروز هر گونه خرابی در این قطعه بتوانید به بهترین شکل ممکن، مشکل آنرا برطرف کنید و نیازی به تعویض برد آبسردکن نداشته باشید. همراه ما باشید.

علت خرابی برد آبسردکن

برد آبسردکن علیرغم قابلیت هایی که دارد، یک قطعه حساس می باشد و خراب و سالم بودن برد ابسردکن می تواند تعیین کننده شما باشد که آیا می توانید از این دستگاه استفاده کنید یا خیر. با این وجود دلایل متعددی می توانند منجر به خرابی برد آبسردکن شوند که در ادامه این مقاله از آریابهکار قصد داریم این دلایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

علت خرابی برد آبسردکن

  • استفاده نادرست و اشتباه.
  • نوسان برق.
  • عدم استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • اتصالی قطعات داخلی و…

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آبسردکن میتوانید به صفحه دلیل سرد نکردن آبسردکن چیست؟ مراجعه کنید.

تعمیر برد آبسردکن در تهران

شما می‌توانید برای تعمیر برد آبسردکن در استان تهران به تیم آریابهکار مراجعه کنید. آریابهکار دارای دو شعبه در شرق و غرب تهران است که توسط تکنسین‌های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی بروز، برد آبسردکن را تعمیر می‌کنند. این تعمیرات به صورت تخصصی انجام می‌شود تا شما بتوانید بهترین عملکرد را از دستگاه خود بدست آورید.

درضمن اگر شاغل هستید و نمی‌توانید به صورت حضوری به شعب تعمیراتی ما مراجعه کنید، می‌توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را برای اعزام پیک به محل شما انجام دهید. با این وجود از این خدمات استفاده کنید تا بتوانید به راحتی و با اطمینان بیشتری از دستگاه خود استفاده کنید.

در ادامه نیز آدرس شعب تعمیراتی آریابهکار را درج نموده ایم تا در صورت امکان و بصورت حضوری دستگاه را به شعب تعمیراتی ما منتقل نمایید تا عیب یابی و تعمیر آن انجام شود.

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

تعمیر برد آبسردکن با گارانتی 90 روزه

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه در تعمیر لوازم برقی خانگی، خدمات تعمیر آبسردکن را ارائه می‌دهد. تیم مجرب و متخصص ما قادر است دستگاه شما را تعمیر کند؛ بدون نیاز به تعویض قطعات یا خرید دستگاه جدید. ما گارانتی بلندمدت برای خدمات تعمیری ارائه می‌دهیم تا شما با اطمینان دستگاه خود را به ما بسپارید.

تعمیر برد آبسردکن با گارانتی 90 روزه

گارانتی آریابهکار برای تعمیر برد آبسردکن و سایر خدمات تعمیری 90 روز است و گارانتی دستگاه به شما ارائه می‌شود. این بدین معناست که اگر پس از تعمیرات، برد آبسردکن دوباره خراب شد، ما آن را بدون هزینه جانبی مجدداً تعمیر می‌کنیم.

اما این در حالی می باشد که در صورت تعمیر در مراکز دیگر، هیچ گونه تضمینی وجود ندارد و شما مسئولیت هر گونه خرابی را برعهده خواهید داشت.

توجه داشته باشید که تمام خدمات تعمیر برد آبسردکن در آریابهکار توسط ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و توسط تکنسین هایی صورت می گیرد که حداقل 5 سال سابقه تعمیراتی در این زمینه دارند و می توانند با دانش فنی که دارا هستند، مشکل شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

اما این در حالی است که معمولا در سایر تعمیرگاه ها به دلیل عدم تجربه کافی، به شما اعلام هزینه تعویض برد آبسردکن خواهند کرد که نتیجه این درخواست، پرداخت هزینه تعمیرات چند میلیون تومانی می باشد.

به همین دلیل اگر مایل هستید تا پروسه تعمیر برد آبسردکن شما بصورت تخصصی و به همراه 90 روز گارانتی رسمی آریابهکار صورت گیرد، می توانید از طریق شماره های مندرج درخواست خود را ثبت نمایید.

کاربر گرامی: جهت اطلاعات در رابطه با بهترین برندهای آبسردکن در ایران مقاله آبسردکن چه مارکی خوبه؟ را به شما پیشنهاد میکنیم.

درخواست تعمیر برد آبسردکن

اگر برد آبسردکن شما عزیزان خراب شده است و دستگاه شما روشن نمی‌شود، می‌توانید با تکنسین‌های مجرب مجموعه آریابهکار هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید تا تعمیر آن در مجموعه آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام شود.

از این رو اولین راه ارتباطی با مجموعه آریابهکار این است که شما عزیزان از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و با شرح خرابی رخ داده، مشکل خود را بررسی نمایید تا پروسه تعمیر برد آبسردکن شما به بهترین شکل ممکن در مجموعه ما صورت گیرد.

درخواست تعمیر برد آبسردکن

راه دیگر این است که تصاویر و ویدیوی 30 ثانیه ای از آبسردکن خود را تهیه کنید و آنها را از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09190111214 ارسال کنید. تیم تکنسین آریابهکار با تجربه خود، عیب یابی سطحی را انجام داده و راهکاری را برای شما اعلام خواهند کرد.

لطفاً فایل‌های ارسالی شما واضح باشند و در ویدیو توضیح دقیقی در مورد مشکل بدهید. توجه کنید که عیب یابی نهایی فقط زمانی انجام می‌شود که دستگاه توسط تکنسین مجرب در محل با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مناسب بررسی شود؛ در غیر اینصورت تحت هیچ شرایطی امکان حدس و گمان در خصوص علت خرابی برد آبسردکن و همچنین هزینه تعمیر آن وجود ندارد.

از این رو اگر یک شخص که خود را به عنوان تعمیرکار برد آبسردکن معرفی کرد، اگر در ابتدا بدون آنکه برد را باز و عیب یابی کند، اقدام به اعلام هزینه تعمیر برد آبسردکن نمود، مطمئن باشید که هزینه نامتعارفی به شما اعلام خواهد کرد؛ چرا که برد آبسردکن به خودی خود از قطعاتی تشکیل شده است که معیار هزینه تعمیر برد آبسردکن عیب یابی این قطعات زیر مجموعه می باشد.

لازم به ذکر است معیار اعلام هزینه تعمیر برد آبسردکن در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و هیچ هزینه نامتعارفی به شما اعلام نخواهد شد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214