skip to Main Content
تعمیر ساید بای ساید ال جی
شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران

تعمیر ساید بای ساید ال جی در نمایندگی مرکزی آریابهکار با خدمات و سرویس های بسیار ارزشمندی در حال انجام می باشد. این نمایندگی جهت اثبات کیفیت خدمات خود، برای هریک از اقداماتی که در راستای تعمیرات ساید بای ساید ال جی صورت گرفته است 90 روز ضمانت بی قید و شرط ارائه می نماید. یکی از نقاط قوت نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی آریابهکار، عیب یابی کاملا رایگان می باشد به این صورت که متقاضیان تا هیچ هزینه ای برای تعیین نواقص ایجاد شده در دستگاه خود پرداخت نمی نمایند و تنها هزینه تعمیرات صورت گرفته را پرداخت می کنند.

تمامی پرسنلی که تحت عنوان تعمیرکار ساید ال جی در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در حال فعالیت می باشند، از برد تخصصی در حوزه کاری خود برخوردار می باشند و از سابقه فعالیت چند ساله برخوردار هستند. شما می توانید تمامی انواع ساید ال جی که توسط تعمیرکاران آریابهکار تعمیر شده اند را با یک هفته تست رایگان استفاده نمایید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید با ساید ال جی در تهران

فهرست

نحوه تعمیرات ساید بای ساید ال جی

در خصوص ساید بای ساید ال جی باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که این دستگاه یکی از پیچیده ترین دستگاه های ممکن در میان سایر دستگاه هایی می باشد که یک تعمیرکار می تواند اقدام به تعمیر آنها کند. به عبارتی می توان گفت که تعمیر ساید بای ساید ال جی بسیار متفاوت از تعمیراتی می باشد که یک فرد می تواند در طی چند سال به آن دست یابد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید ال جی را به افراد بی تجربه و کم تجربه نسپارید تا مشکل دستگاه شما از این بیشتر نشود.

نحوه تعمیرات ساید بای ساید ال جی

با این حال، فرآیند تعمیر ساید بای ساید ال جی با تعمیرات مدل های ساده تر از این دستگاه ها متفاوت است و نمی توانید دستگاه گران قیمت خود را به هر تعمیرکاری که ادعای تخصص در تعمیر ساید بای ساید ال جی را دارد، بسپارید. به همین ترتیب تاکید می شود که رویه تعمیرات ساید بای ساید ال جی در آریابهکار با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی شکل گرفته است تا اطمینان حاصل شود که دستگاه شما پس از تعمیر به بهترین شکل ممکن کار خواهد کرد و دچار خرابی مجدد نشود.

در ادامه، ما قصد داریم تا شما را گام به گام با رویه تعمیر ساید بای ساید ال جی در آریابهکار آشنا کنیم، تا بتوانید با فرآیند حرفه ای تعمیرات این دستگاه های پیچیده آشنایی پیدا کنید:

  1. در ابتدا باید با استفاده از شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و اقدام به ثبت درخواست تعمیرات ساید بای ساید ال جی در آریابهکار نمایید.
  2. با هماهنگی قبلی تکنسین های مجرب و متخصص به محل شما اعزام خواهند شد تا پروسه عیب یابی و تعمیرات تخصصی این دستگاه را انجام دهند.
  3. از این رو تکنسین تعمیرکار آریابهکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی اقدام به عیب یابی دستگاه می کند.
  4. مشکل بصورت کامل به شما توضیح داده خواهد شد و در صورت تائید شما، تعمیرات آغاز خواهد شد.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی به دلیل کیفیت برتر و طراحی منحصر به فرد، محبوبیت گسترده ای کسب کرده اند. در پی این موفقیت، متأسفانه بازار شاهد حضور تکنسین های متفرقه ای است که بدون داشتن تخصص و مهارت لازم، ادعای تعمیرات حرفه ای این دستگاه ها را دارند. اعتماد به این افراد نه تنها موجب صرف هزینه های گزاف می شود بلکه ممکن است به بروز مشکلات جدی برای شما منجر گردد. بنابراین، قبل از اینکه دستگاه خود را برای تعمیر تحویل دهید، حتماً از صلاحیت و تجربه تعمیرکار اطمینان حاصل کنید.

اگر در جستجوی خدمات تعمیر تخصصی ساید بای ساید ال جی در شهر تهران هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای اطمینان از کیفیت و دقت کار، دستگاه خود را به نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی بسپارید. نمایندگی های مجاز با بکارگیری تکنسین های مجرب و استفاده از قطعات اصلی، بهترین سرویس را به شما ارائه می دهند، که این امر موجب می شود بدون نیاز به تعویض قطعات بیش از حد، عیوب دستگاه به صورت کامل و موثر برطرف گردند. انتخاب نمایندگی مجاز نه تنها اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان می آورد بلکه طول عمر و کارایی ساید ال جی شما را نیز تضمین می کند.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ساید بای ساید ال جی

در نظر گرفتن تعمیرات حرفه ای برای ساید بای ساید ال جی بسیار حائز اهمیت است، و ما به شما استفاده از خدمات مجاز و تأیید شده نمایندگی های مرکزی را پیشنهاد می کنیم. حال سؤالی که مطرح می شود این است که نمایندگی اصلی این دستگاه ها کجا قرار دارد؟ آریابهکار به عنوان یک نمایندگی مرکزی و معتبر برای تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران شناخته شده است. این نمایندگی با بهره مندی از کادری متخصص و مجرب، خدمات تخصصی را به منظور رفع مشکلات دستگاه شما ارائه می دهد، تا از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنید.

برای تسهیل دسترسی به این خدمات، شما می توانید با استفاده از شماره های ارتباطی درج شده، با نمایندگی مرکزی تعمیرات ساید بای ساید ال جی در تهران تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را برای تعمیرات ثبت نمایید.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران

خدمات نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی

چه نوع خدماتی در نمایندگی مرکزی ال جی برای تعمیرات ساید بای ساید در تهران ارائه می شود؟ در آریابهکار که به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیرات این دستگاه ها شناخته می شود، طیف گسترده ای از خدمات مرتبط با ساید بای ساید ال جی فراهم است. این خدمات شامل اصلاح و تعمیر قطعات اصلی نظیر برد الکترونیکی، کمپرسور، کندانسور، پنل های کنترل، سیستم دیفراست، دمپر، همچنین جایگزینی فیلتر آب، ترموستات و سنسورها می باشد. این نمایندگی با تجربه و تخصص لازم، خدمات بدون محدودیتی را به مشتریان ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که هر مشکلی با بالاترین استانداردهای کیفیت برطرف می شود.

روال تعمیر ساید بای ساید ال جی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

روال تعمیر ساید بای ساید ال جی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

همانگونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، پروسه عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید ال جی در آریابهکار بصورت کاملا تخصصی و به بهترین شکل ممکن انجام می شود تا مشکل دستگاه شما در ابتدا ریشه یابی و سپس بصورت تخصصی تعمیر شود. با این وجود اگر مایل به تعمیر تخصصی ساید بای ساید ال جی هستید، می توانید از خدمات تخصصی آریابهکار استفاده نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل شناسایی و سپس تعمیر شود.

مهمترین نکات در تعمیر ساید بای ساید ال جی

نظر به پیچیدگی های فنی های ساید بای ساید ال جی، تعمیر این دستگاه ها به مهارت و دانش فنی بالایی از سوی تعمیرکاران نیاز دارد. این افراد باید قادر باشند که مشکلات دستگاه را دقیقاً تشخیص دهند و با دقت و مهارت بالا به تعمیر آن بپردازند. باید توجه داشت که این مهارت ها و دانش فنی در یک روز یا حتی طی یک سال به دست نمی آیند. از این رو، توصیه ما این است که تعمیرات ساید بای ساید ال جی خود را به تکنسین هایی بسپارید که دارای تجربه و تخصص لازم هستند، تا نه تنها مشکل به دقت تشخیص داده شود بلکه با کیفیتی مطمئن و پایدار تعمیر گردد.

مزیت های تعمیر ساید بای ساید ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار

چه مزیت هایی با تعمیر ساید بای ساید ال جی در نمایندگی تخصصی آریابهکار شامل شما خواهند شد؟ اولین مزیتی که به شما تعلق خواهد گرفت این است که تمام پروسه تعمیرات دستگاه شما توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود. دومین مزیت تعمیر ساید بای ساید ال جی در آریابهکار این می باشد که ما تمام خدمات تعمیر خود را شامل گارانتی کرده ایم.

تعمیر ساید بای ساید ال جی با ضمانت نامه معتبر

تعمیر ساید بای ساید ال جی در تعمیرگاه های ناوارد و کم تجربه می تواند ریسک بالایی به همراه داشته باشد، زیرا در این موارد، اغلب هیچ گونه ضمانت یا گارانتی پس از تعمیرات ارائه نمی شود. این بدان معناست که اگر دستگاه شما بلافاصله پس از تعمیرات با همان مشکل خرابی مواجه شود، شما ملزم به پرداخت مجدد هزینه های تعمیر خواهید بود. با این حال، باید بدانید که این شرایط استانداردهای معمول صنعت تعمیرات را نقض می کند. در نقطه مقابل، آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز، ضمانت و گارانتی 90 روزه ای را برای خدمات تعمیر ساید بای ساید ال جی به مشتریان خود ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که شما تجربه ی یک خدمات پس از فروش مطمئن و بی دردسر را خواهید داشت.

تعمیر ساید بای ساید ال جی با قطعات دارای گواهی اصالت

تعمیر ساید بای ساید ال جی با قطعات دارای گواهی اصالت

اگر خرابی یا آسیبی به قطعات ساید بای ساید ال جی شما وارد شده باشد، ضروری است که فرآیند تشخیص عیب و تعمیرات به دقت و با کیفیت بالا انجام پذیرد تا امکان شناسایی ریشه مشکل و رفع آن فراهم آید. در مواردی که آسیب دیدگی به حداکثر رسیده باشد و قطعه قابل ترمیم نباشد، تنها گزینه پیش رو جایگزینی قطعه است. در این شرایط، ما این خدمت را با استفاده از قطعات اصلی و وارداتی به انجام می رسانیم تا اطمینان حاصل شود که مشکل ساید شما با کمال دقت و مهارت حل شود. علاوه بر این، این جایگزینی قطعات نیز تحت گارانتی قرار خواهد گرفت، تا خیال شما از بابت کیفیت کار انجام شده راحت باشد.

مهمترین اقداماتی که در زمینه تعمیر ساید بای ساید ال جی صورت می گیرد

مهم اقداماتی که در زمینه تعمیر ساید بای ساید ال جی باید انجام شوند، شامل ده ها نکته تخصصی می شوند که در حین تعمیر این دستگاه توسط تکنسین مجرب باید رعایت شوند و یک به یک این نکات پیاده سازی شوند. با این وجود اگر مایل به این هستید تا مهم ترین اقداماتی که در زمینه تعمیر ساید بای ساید ال جی صورت گیرند، بهتر است پروسه عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید ال جی را در تعمیرگاه های مجرب و متخصص انجام دهید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و تعمیر گردد.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ویرپول در تهران

تعمیر ساید بای ساید ال جی چه زمان ضروری است؟

زمانی تعمیر ساید ساید ال جی شما عزیزان ضروری خواهد بود که مواد غذایی متنوعی در این دستگاه دارید که هر چقدر بازه زمانی تعمیر این دستگاه را به تعویق بیاندازید، ممکن است هم مواد غذایی شما فاسد شوند و هم اینکه میزان خرابی دستگاه شما بیشتر و بیشتر خواهد گردید. با این وجود توصیه می کنیم در صورت بروز هر گونه خرابی در این دستگاه، حتما پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را در نمایندگی مرکزی تعمیر این دستگاه سپری کنید تا مشکل دستگاه رفع گردد و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

چرا تعمیرات ساید بای ساید ال جی را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

تیم تخصصی آریابهکار متشکل از متخصصان و تکنسین هایی است که علاوه بر داشتن دانش فنی گسترده، تجربه کافی برای رفع مشکلات دستگاه های شما را نیز دارند. همچنین، تکنسین های ما حداقل پنج سال تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی انواع مدل های ساید بای ساید ال جی را در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند، که این امر به آن ها امکان می دهد تا با دقت بالایی، مشکلات را شناسایی کرده و به رفع آن ها بپردازند. با این سطح از تخصص، تعمیرات به گونه ای صورت می گیرد که نیاز به دستکاری یا تعویض قطعات سالم دیگر نبوده و در نهایت، دستگاه شما به بهترین و کارآمدترین شکل ممکن تعمیر می شود.

مراحل درخواست تعمیرکار ساید بای ساید ال جی آریابهکار

مراحل درخواست تعمیرکار ساید بای ساید ال جی آریابهکار

در صورت نیاز به خدمات تعمیر ساید ال جی، شما می توانید با شماره های تماس ارائه شده در این بخش اقدام کرده تا درخواست تعمیر شما در سیستم آریابهکار ثبت شود. در ادامه، با برنامه ریزی قبلی، تکنسین های متخصص آریابهکار به محل مورد نظر ارسال می شوند تا با دقت و حرفه ای گری، دستگاه شما را تعمیر کنند. ما به شما توصیه می کنیم که مشکل دستگاه خود را به طور کامل و با جزئیات دقیق به اطلاع ما برسانید، این کار به ثبت دقیق تر درخواست شما در سامانه کمک می کند و به تکنسین ها امکان می دهد تا با آمادگی کامل برای رفع مشکل شما اقدام نمایند.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران

برای تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات ساید بای ساید ال جی در تهران، همانطور که پیشتر بیان شد، می توانید با استفاده از شماره های تماس ارائه شده، درخواست خود را به ثبت برسانید. در صورت عدم امکان تماس تلفنی، امکان برقراری ارتباط از طریق واتساپ یا تلگرام به شماره 09190111214 با تیم پشتیبانی آریابهکار فراهم است، که از این طریق نیز می توانید درخواست خود را اعلام کنید. همچنین، در چنین مواقعی توصیه می شود که یک ویدیو کوتاه از دستگاه خود ضبط کرده و برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا آن ها بتوانند از قبل با شرایط دستگاه آشنا شوند و بهترین راهکار را ارائه دهند.

خطاها و ارور های ساید بای ساید ال جی LG

در صورتی که از ساید بای ساید ال جی بصورت اصولی و صحیح استفاده نکنید، مطمئن باشید که این دستگاه کارایی خود را به مراتب از دست خواهد داد و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. اما با توجه به برد هوشمندی که بر روی این دستگاه نصب شده است، زمانیکه یک قطعه در ساید بای ساید ال جی دچار خرابی می شود، برد ساید بای ساید ال جی آنرا بصورت کامل شناسایی می کند و در قالب یک کد خطا به شما نمایش می دهد تا تکنسین تعمیرکار در اسرع زمان بتواند مشکل را ریشه یابی و سپس تعمیر کند.

از این رو اگر به هر دلیلی با ارور ساید بای ساید ال جی روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که در 90 درصد مواقع این ارورها باید توسط کارشناسان مجرب و متخصص عیب یابی و تعمیر شوند. در ادامه به برخی از ارورهای مهم و اصلی در ساید بای ساید ال جی به همراه علت آنها پرداخته ایم و عبارتند از:

ارور ساید بای ساید ال جیعلت ارور ساید بای ساید ال جی
ارور Er CF یا E CF ساید بای ساید ال جیبه معنای خرابی فن کندانسور ساید بای ساید ال جی می باشد.
ارور E IS ساید بای ساید ال جیسنسور یخساز ساید بای ساید ال جی شما آسیب دیده است و باید بصورت تخصصی عیب یابی شود.
ارور E IT ساید بای ساید ال جییخساز ساید بای ساید ال جی از کار افتاده است و یا دچار آسیب جزئی شده.
ارور E SS ساید بای ساید ال جیسنسور کشور ساید بای ساید ال جی شما آسیب دیده است.
ارور E Od ساید بای ساید ال جیوای فای ساید بای ساید ال جی شما دچار مشکل شده است.
ارور Er CO یا E C1 یا E CO ساید بای ساید ال جیبه دلیل آسیب دیدن برد ساید بای ساید ال جی، صفحه نمایش دستگاه کار نمی کند و باید بررسی های لازم صورت گیرد.
ارور E HS یا Er HS ساید بای ساید ال جیسنسور رطوبت ساید بای ساید ال جی شما آسیب دیده است.
ارور OFF ساید بای ساید ال جیحالت دمو ساید بای ساید ال جی فعال شده.
ارور E rF یا Er rF ساید بای ساید ال جیفن ساید بای ساید ال جی خراب شده است.
ارور های E Ad ،E AS ساید بای ساید ال جیپمپ باز کننده درب ساید بای ساید ال جی خراب شده و آسیب دیده است.
ارور Er RS یا E RS ساید بای ساید ال جیسنسور ساید بای ساید ال جی آسیب دیده است.
ارور F dH یا r dS ساید بای ساید ال جیهیتر فریزر ساید بای ساید ال جی که بخشی از سیستم دیفراست دستگاه می باشد، آسیب دیده است.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هاردستون

کدام علت خرابی ساید بای ساید ال جی بسیار متداول و پرتکرار است؟

کدام علت خرابی ساید بای ساید ال جی بسیار متداول و پرتکرار است؟

پر تکرار ترین علت خرابی ساید بای ساید ال جی، تنها یک عامل می باشد که در بر گیرنده تمام عوامل و دلایل است. به عبارتی این عامل، استفاده نادرست و اشتباه از ساید بای ساید ال جی می باشد که وقتی شما از این دستگاه بصورت غیر اصولی استفاده کنید، مطمئن باشید که به مرور زمان این دستگاه آسیب خواهد دید و کارایی خود را از دست خواهد داد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما سری به دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه بزنید و با تمام نکات کلیدی برای استفاده اصولی آشنا شوید.

چرا ساید بای ساید ال جی سرمایش ندارد و یا سرمایش در آن متعادل نیست؟

در صورتی که میزان سرمایش ساید بای ساید ال جی شما کم شده است و به دنبال علت بروز این خرابی هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل متعددی وجود دارند که می توانند منجر به این خرابی شوند. از مهم ترین عوامل در این زمینه می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • خرابی موتور ساید بای ساید ال جی.
  • خرابی کندانسور ساید بای ساید ال جی.
  • اتمام گاز مبرد ساید بای ساید ال جی.
  • خرابی برد ساید بای ساید ال جی.
  • خرابی سنسورهای ساید بای ساید ال جی.
  • تنظیمات نادرست ساید بای ساید ال جی.

چرا ساید بای ساید ال جی سرد نمی شود؟

همانگونه که در قسمت بالا اشاره کردیم، دلایلی که می توانند منجر به سرد نشدن ساید بای ساید ال جی شوند، عوامل متعددی هستند که باید در این مواقع خرابی توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرند. اما از مهم ترین دلایل سرد نشدن ساید بای ساید ال جی، می توان به اتمام شارژ گاز ساید بای ساید ال جی اشاره کرد که در این مواقع باید بصورت تخصصی با گاز مناسب پروسه شارژ آن صورت گیرد.

علت سرمایش ضعیف یا کم در ساید بای ساید ال جی چیست؟

اما چرا میزان سرمای ساید بای ساید ال جی کاهش یافته است؟ کاهش سرمایش ساید بای ساید ال جی می تواند ناشی از عوامل مختلفی رخ دهد که رخ دادن آن عملا نشان دهنده شروع خرابی ساید بای ساید ال جی می باشد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در این مواقع با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ال جی در تهران تماس بگیریدد و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا پروسه عیب یابی و تعمیرات ساید بای ساید ال جی شما به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

دلیل برفک زدن ساید بای ساید ال جی

برفک زدن ساید بای ساید ال جی یکی از مشکلاتی می باشد که به مرور زمان و پس از گذشت چندین سال استفاده مداوم از این دستگاه ممکن است با آن روبرو شوید. با این وجود چرا ساید بای ساید ال جی برفک میزند؟ رایج ترین علت برفک زدن ساید بای ساید ال جی، خرابی سیستم دیفراست این دستگاه می باشد. اما سیستم دیفراست ساید بای ساید ال جی چیست؟ در خصوص این سیستم باید به اطلاع شما برسانیم که این سیستم متشکل از قطعات مختلفی است و در صورتی که خرابی جزئی در هر یک از این قطعات رخ دهد، عملا امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت.

دلیل برفک زدن ساید بای ساید ال جی

توجه داشته باشید که دیفراست ساید بای ساید ال جی یک سیستم خاص و به نسبت پبچیده می باشد که اگر به هر دلیلی خراب شود، باید توسط کارشناسان مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. از این رو توصیه می کنیم روند تعمیرات دیفراست را به کارشناسان با تجربه بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن را در این زمینه بدست بیاورید.

مشکلات رایج در یخساز ساید بای ساید ال جی

یکی از بخش های کاربردی و مهم در ساید بای ساید ال جی، یخساز ساید بای ساید ال جی می باشد که آب ورودی را تبدیل به یخ می کند و شما می توانید در کمترین زمانی ممکن به یخ دسترسی پیدا کنید. با این وجود اگر یخساز ساید بای ساید ال جی خراب شود، عملا دیگر نمی توانید همانند سابق از پروسه تولید یخ در این دستگاه استفاده کنید. توجه داشته باشید که در این مواقع باید پروسه عیب یابی یخساز ساید بای ساید ال جی توسط کارشناسان متخصص صورت گیرد تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

از این رو یخساز ساید بای ساید ال جی یکی از قابلیت های کاربردی در این دستگاه است که باید پروسه عیب یابی آنرا در اسرع زمان انجام دهید و اگر تعمیرات آنرا به تعویق بیاندازید، مطمئن باشید که صرفاٌ باعث خرابی بیشتر ساید بای ساید ال جی می شوید. به همین ترتیب توصیه می کنیم یخساز ساید بای ساید ال جی را به تکنسین های متخصص بسپارید تا در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات آن صورت گیرد.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید وایت هاوس

علت کار نکردن یخساز ساید بای ساید ال جی LG

کار نکردن یخساز ساید بای ساید ال جی نشان دهنده خرابی این بخش حیاتی در ساید بای ساید ال جی می باشد و عملا در این مواقع نمی توانید به یخ دسترسی پیدا کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما پروسه تعمیرات آنرا از سر گیرید تا مشکل بر طرف شود. لازم به ذکر می باشد با توجه به قیمت بالای ساید بای ساید ال جی، و کیفیت بالای یخی که در یخساز ساید بای ساید ال جی تولید می شود، بدون شک شما به یخ تولید شده در این دستگاه نیاز پیدا خواهید کرد و بهتر است به تعویق نیاندازید.

چرا ساید بای ساید ال جی یخ می سازد ولی بیرون نمی‌دهد؟

رایج ترین عاملی که می تواند منجر به عدم خارج شدن یخ از یخساز ساید بای ساید ال جی شود، این است که شما برای یک مدت طولانی از یخساز ساید بای ساید ال جی استفاده نمی کنید و یخ های تولید شده در این بازه زمانی به یکدیگر می چسبند و می توانند منجر به عدم خارج شدن یخ از این دستگاه شوند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت امکان محفظه یخ ساید بای ساید ال جی را باز کنید و سپس یخ های موجود در آن را بیرون بیاورید و اجازه دهید تا مجددا پروسه تولید یخ صورت گیرد.

چرا ساید بای ساید ال جی یخ می سازد ولی بیرون نمی‌دهد؟

در اکثر مواقع خوشبختانه مشکل بر طرف می شود و نیازی به تعمیرات نخواهید داشت. اما اگر به هر دلیلی مشکل یخساز ساید بای ساید ال جی شما بر طرف نشد، توصیه می کنیم با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در تهران و یا شهر محل سکونت خود تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا پروسه عیب یابی و تعمیرات یخساز ساید بای ساید ال جی صورت گیرد.

علت خارج نشدن آب از آبریز ساید ال جی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با آن روبرو شوید، این است که از آبریز ساید بای ساید ال جی شما آب خارج نمی شود و شما نمی توانید از این قابلیت مهم در ساید بای ساید ال جی استفاده کنید. با این وجود چرا چنین مشکلی رخ می دهد؟ در پاسخ به این سؤال باید به اطلاع شما برسانیم که از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به رسوب بستن آبریز ساید بای ساید ال جی اشاره کرد که در این مواقع بهتر است پروسه عیب یابی و تعمیرات شیر ساید بای ساید ال جی را انجام دهید تا مشکل ریشه یابی گردد.

برای تعمیر ساید بای ساید ال جی خود از تعمیرکار غیر مجاز استفاده ننمایید

تعمیرکاران غیر مجاز و بی تجربه که در زمینه تعمیرات ساید بای ساید ال جی مدعی تعمیرات تخصصی هستند، دانش لازم و کافی در تعمیرات ساید بای ساید ال جی را ندارند و نمی توانند پروسه تعمیرات این دستگاه را بصورت تخصصی انجام دهند. اما راهکار این افراد در صورت روبرو شدن با خرابی ها چیست؟ راهکار این افراد این است بدون آنکه اقدام به تعمیر قطعه آسیب دیده ساید بای ساید ال جی کنند، فورا آنرا با قطعه جایگزین بدون هماهنگی با شما تعویض می کنند.

در نهایت هم هزینه تعمیرات شما چندین برابر خواهد شد و هم اینکه به احتمال زیاد دستگاه شما در طی چند روز اول با خرابی روبرو خواهد شد؛ چرا که برای تعویض قطعات نیز از قطعات درجه دو و سه که متفرقه هستند استفاده می کنند و این در حالی می باشد که مدعی تعویض قطعه با قطعه اورجینال و شرکتی هستند. از این رو توصیه می کنیم تحت هیچ شرایطی ساید بای ساید ال جی را به افراد بی تجربه و کم تجربه نسپارید و صرفا به تکنسین هایی بسپارید که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند.

علت تولید صدای غیر عادی و ناهنجار از ساید بای ساید ال جی

چرا ساید بای ساید ال جی صدای زیادی دارد؟ یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن در ساید بای ساید ال جی به مرور زمان روبرو شوید، صدای غیر عادی و زیاد ساید بای ساید ال جی می باشد که این صدا معمولا به دلیل عدم سرویس دوره ای ساید بای ساید ال جی رخ می دهد. اما اگر بخواهیم به این خرابی ریز شویم، باید به اطلاع شما برسانیم که در صورت خرابی موتور ساید بای ساید ال جی، ممکن است صدای زیادی را بشنوید و با خرابی های این چنینی روبرو شوید.

علت تولید صدای غیر عادی و ناهنجار از ساید بای ساید ال جی

همچنین اگر ساید بای ساید ال جی شما نسبت به سطح زیرین آن تراز نباشد، ممکن است با صدای زیاد و غیر عادی ساید بای ساید ال جی روبرو شوید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت شنیدن صدای غیر عادی ساید بای ساید ال جی، فورا با شماره های مندرج تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم با شما صورت گیرد و بتوانید در اسرع زمان اقدام به تعمیرات خرابی پیش آمده نمایید.

تولید صدای متفاوت و قطع شدن آن قبل از کار کردن ساید بای ساید ال جی

این صدا یک صدای عادی و متداول می باشد و جای هیچ نگرانی نیست! با این وجود اگر صدایی را در ساید بای ساید ال جی شنیدید و در یک بازه زمانی کوتاه این صدا متوقف شد، باید به اطلاع شما برسانیم که این صدا ناشی از روشن شدن موتور و سیستم خنک کننده ساید بای ساید ال جی می باشد که در طی این پروسه سرمای لازم و کافی در این دستگاه ایجاد می شود و پس از آنکه سرمای لازم تولید شد، سیستم خنک کننده ساید بای ساید ال جی متوقف می شود.

این پروسه بصورت اتوماتیک و خودکار انجام می شود و نیازی به اعمال تغییرات از جانب شما نیست. با این وجود در صورتی که این صدا در طی چند وقت به میزان بالایی افزایش یافت، به معنای خرابی ساید بای ساید ال جی می باشد و حتما باید پروسه عیب یابی و تعمیرات را از سر بگیرید تا مشکل سیستم خنک کننده این دستگاه ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

همچنین بخوانید: تعمیرگاه ساید بای ساید وستینگهاوس

علت کم بودن عمر مواد غذایی در ساید بای ساید ال جی

بطور کل هدف از تولید ساید بای ساید ال جی و یا کلا یخچال این بوده است که مواد غذایی در این دستگاه به میزان لازم و کافی عمر کنند و فاسد نشوند؛ این بدین معناست که مواد غذایی در یک بازه زمانی سالم باقی بمانند و خراب نشوند. اما اگر به تازگی مواد غذایی را درون ساید بای ساید ال جی قرار می دهید و پس از گذشت یک روز و یا حتی چند ساعت متوجه فاسد شدن مواد غذایی شدید، نشان دهنده این می باشد که میزان تولید سرما در این دستگاه کاهشی شده است و به همین ترتیب شما نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید.

لازم به ذکر می باشد که در این مواقع باید اقدام به عیب یابی دقیق ساید بای ساید ال جی کنید تا مشکل اصلی ریشه یابی و سپس تعمیر شود. بنابراین این خرابی یک خرابی عادی و ساده نیست و شما نمی توانید از آن به عنوان یک خرابی عادی و ساده یاد کنید.

چرا ساید بای ساید ال جی یکسره کار می کند؟

چرا ساید بای ساید ال جی بصورت یکسره کار می کند؟ اینکه ساید بای ساید ال جی بصورت یکسره و بدون هر گونه استراحتی کار می کند، نشان دهنده یک خرابی می باشد و این خرابی یا از درب ساید بای ساید ال جی می باشد و یا از سیستم خنک کننده که در راس آن موتور یا کمپرسور ساید بای ساید ال جی واقع شده است. از این رو در گام اول توصیه می کنیم بصورت دقیق بررسی کنید که آیا درب ساید بای ساید ال جی بصورت دقیق بسته شده است یا خیر؟!

چرا ساید بای ساید ال جی یکسره کار می کند؟

در صورتی که درب ساید بای ساید ال جی بسته نشده باشد، سرمای تولیدی در این دستگاه به بیرون منتقل می شود و به همین ترتیب سیستم خنک کننده بصورت دائم کار خواهد کرد. اما اگر درب ساید بای ساید ال جی بسته باشد و باز با این مشکل روبرو شوید، احتمالا سنسورها و یا سیستم خنک کننده ساید بای ساید ال جی شما آسیب دیده است و حتما باید اقدام به عیب یابی خرابی توسط کارشناسان مجرب و متخصص کنید.

چرا ساید بای ساید ال جی بوق می زند؟

بوق زدن ساید بای ساید ال جی نشان دهنده بروز یک مشکل در این دستگاه است که این مشکل معمولا به دلیل باز ماندن درب ساید بای ساید ال جی رخ می دهد. لازم به ذکر می باشد که در صورت متوجه شدن این بوق، در ابتدا بررسی کنید که درب ساید بای ساید ال جی بصورت کامل بسته شده است یا خیر؟! در صورتی که درب بسته باشد و باز هم با این مشکل روبرو شوید، نشان دهنده ارور ساید بای ساید ال جی می باشد که باید از طریق پنل دستگاه بررسی کنید که ارور نمایش داده کدام است.

چرا آلارم باز بدون درب ساید ال جی روشن است اما درب کاملا بسته است؟

گاهی اوقات ممکن است درب ساید بای ساید ال جی بصورت کامل بسته باشد و اما باز هم ارور بسته نشدن درب ساید بای ساید ال جی را در پنل دستگاه مشاهده کنید. لازم به ذکر می باشد که در ابتدا باید بررسی کنید که تمام نوار دور درب ساید بای ساید ال جی سالم می باشد و خرابی خاصی در آن وجود ندارد. از این رو اگر متوجه شدید که خرابی خاصی وجود ندارد، باید درب دستگاه را بررسی کنید آیا بدون صدا و فشار بسته می شود؟ چرا که بنابر دلایل مختلفی ممکن است درب حالت رگلاژ خود را از دست بدهد.

چرا آلارم باز بودن درب ساید بای ساید ال جی با باز ماندن درب روشن نمی شود؟

الزامی مبنی بر این نیست که اگر شما به مدت 5-10 ثانیه درب ساید بای ساید ال جی را باز بگذارید، فورا صدای آلارم ساید بای ساید ال جی را بشنوید! با این وجود اگر با باز کردن درب ساید بای ساید ال جی متوجه این شدید که آلارم دستگاه به صدا در نمی آید، باید به اطلاع شما برسانیم که این آلارم زمانی به صدا در می آید که شما حداقل 15 ثانیه درب ساید بای ساید ال جی را باز نگه دارید. در نهایت صدای آلارم را خواهید شنید.

سرویس ساید بای ساید ال جی

اما سرویس دوره ای ساید بای ساید ال جی چگونه می باشد؟ اگر به فکر سلامت ساید بای ساید ال جی خود هستید و نمی خواهید در طول زمان اقدام به تعمیرات ساید بای ساید ال جی کنید، بهترین گزینه پیش روی شما، سرویس دوره ای ساید بای ساید ال جی می باشد که در طی این پروسه تمام قطعات دستگاه یکبار بصورت کافی و دقیق مورد عیب یابی قرار می گیرد و اگر تکنسین متوجه خرابی جزئی در قطعه ای شد، همانجا بصورت تخصصی در کمترین بازه زمانی تعمیر می شود.

سرویس ساید بای ساید ال جی

با این وجود توصیه می شود حداقل هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس دوره ای ساید بای ساید ال جی کنید تا اگر مشکلی در این دستگاه رخ داد، بتوانید مشکل را بر طرف کنید.

تعمیر ساید بای ساید ال جی خود را بدون نگرانی انجام دهید

در صورتی که روند تعمیرات ساید بای ساید ال جی را به تکنسین های مجرب و متخصص ما در آریابهکار بسپارید، با توجه به اینکه صفر تا صد تعمیرات ساید بای ساید ال جی شما توسط کارشناسان مجرب و متخصص بصورت اصولی انجام می شود، باید به اطلاع شما برسانیم که در خصوص تعمیرات این دستگاه نگران نباشید. اما چرا؟ لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های متخصص دستگاه شما را تعمیر می کنیم و به همین ترتیب گارانتی طولانی مدت را برای شما در نظر گرفته ایم.

از این رو ما به همراه گارانتی طولانی مدت دستگاه شما را تعمیر خواهیم کرد تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف گردد و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید.

طریقه ثبت درخواست تعمیر ساید بای ساید ال جی در تعمیرگاه مرکزی تهران

اگر ساکن تهران هستید و ساید بای ساید ال جی شما خراب شده است، می توانید از طریق شماره های مندرج با نمایندگی مجاز آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع زمان پروسه عیب یابی و تعمیرات ساید بای ساید ال جی شما صورت گیرد. لازم به ذکر است که علیرغم قیمت بالای ساید بای ساید ال جی، مواد غذایی شما در این دستگاه فاسد خواهد شد. بنابراین اگر زمان و کیفیت برای شما اهمیت بالایی دارد، می توانید پروسه عیب یابی و تعمیرات ساید بای ساید ال جی را به کارشناسان ما بسپارید.

تعمیر و شارژ گاز ساید ال جی

در صورتی که گاز مبرد ساید بای ساید ال جی شما رو به اتمام باشد و این موضوع توسط کارشناسان متخصص ما در آریابهکار تشخیص داده شده باشد، بدون شک باید پروسه شارژ گاز ساید بای ساید ال جی صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما رفع گردد. لازم به ذکر است که برای شارژ گاز مبرد ساید بای ساید ال جی، شما نیاز به ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و گاز مخصوص براساس گاز قبلی دارید که ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های متخصص این پروسه را به همراه گاز مخصوص دستگاه شما انجام خواهیم داد.

تعمیر برد ساید بای ساید ال جی با تعمیرکار مجرب

یکی از قطعات کلیدی و بسیار گران قیمت در ساید بای ساید ال جی، برد ساید بای ساید ال جی می باشد که این قطعه وظیفه مدیریت و کنترل تمام قطعات را در ساید بای ساید ال جی بر عهده دارد. از این رو اگر برد ساید بای ساید ال جی شما آسیب دیده باشد، ساید بای ساید ال جی شما از کار خواهد افتاد؛ چرا که هیچ مدیریتی در قطعات این دستگاه وجود نخواهد داشت. اما در این مواقع باید چه کنیم؟ لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار پروسه تعمیر برد ساید بای ساید ال جی را بصورت تخصصی انجام می دهیم تا نیازی به تعویض برد نداشته باشید.

تعمیر برد ساید بای ساید ال جی با تعمیرکار مجرب

توجه داشته باشید که تعمیر برد ساید بای ساید ال جی در آریابهکار به همراه گارانتی و تضمین خدمات بلند مدت است تا شما بتوانید با خیالی آسوده این قطعه را به کارشناسان ما بسپارید.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

تعویض کمپرسور ساید بای ساید ال جی

اگر کمپرسور یا همان موتور ساید بای ساید ال جی شما آسیب دیده است و تکنسین های تعمیرکار آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید ال جی در تهران پس از یک پروسه طولانی متوجه عدم تعمیر این قطعه شده اند، بدون شک باید پروسه تعویض کمپرسور ساید بای ساید ال جی صورت گیرد. اما چگونه؟ ما در آریابهکار با استفاده از قطعات وارداتی و شرکتی اقدام به تعویض کمپرسور ساید بای ساید ال جی می کنیم و این در حالی می باشد که این پروسه نیز در آریابهکار شامل گارانتی بلند مدت می شود.

تعویض فیلتر آب ساید بای ساید ال جی

اگر در قسمت پشتی ساید بای ساید ال جی شما فیلتر وجود دارد، لازم به ذکر می باشد که این قطعه آب ورودی به ساید بای ساید ال جی را فیلتر می کند تا مانع از ورود رسوبات و املاح آب شهری به درون ساید بای ساید ال جی شود. از این رو آیا فیلتر دارای عمر طولانی است؟! منظور از عمر طولانی چیست؟! بدون شک فیلتر ساید بای ساید ال جی همانند هر فیلتری دارای طول عمر مفلید می باشد و به همین ترتیب باید به اطلاع شما برسانیم که ماکسیمم عمر مفید فیلتر ساید بای ساید ال جی، 6 ماه است و پس از آن خاصیت خود را از دست خواهد داد.

توجه داشته باشید که برای خرید فیلتر آب ساید بای ساید ال جی، حتما به فروشگاه های مجاز مراجعه کنید.

تعرفه تعمیرات ساید بای ساید ال جی در سال 1403

تعرفه تعمیرات ساید بای ساید ال جی در سال 1403 در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد. از این رو باید به اطلاع شما برسانیم که ما تعمیرات ساید بای ساید ال جی را صرفا با نرخ نامه مصوب اتحادیه انجام می دهیم که کمترین هزینه تعمیراتی ممکن در این زمینه است.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی شمال تهران

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی شمال تهران

در صورتی که ساکن شمال تهران هستید و نیاز به تعمیرات ساید بای ساید ال جی دارید، می توانید از طریق شماره نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در شمال تهران اقدام کنید؛ برای تماس می توانید با شماره 02126124696 اقدام نمایید.

شماره تماس تعمیرگاه تعمیرات ساید ال جی جنوب تهران

برای تماس با تعمیرگاه نمایندگی ساید بای ساید ال جی در جنوب تهران می توانید با شماره 02145437 در ارتباط باشید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی LG غرب تهران

همچنین برای تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در غرب تهران می توانید با شماره 02145437 اقدام نمایید.

شماره تماس نمایندگی تخصصی تعمیر ساید بای ساید ال جی شرق تهران

جهت تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در شرق تهران می توانید با شماره 02177902220 در ارتباط باشید.

شماره تماس تعمیرگاه نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی مرکز تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید ال جی در مرکز تهران می توانید با شماره 02186071751 در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214