skip to Main Content
تعمیر ساید بای ساید سامسونگ
شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ یکی از مجموعه خدماتی می باشد که در نمایندگی مرکزی و تخصصی آریابهکار تحت عنوان نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ با بهترین خدمات و سرویس ها در حال انجام می باشد. این نمایندگی تمامی روال تعمیرات خود را به مدت 90 روز به صورت کاملا بی قید و شرط ضمانت می نماید و بهترین و مجرب ترین تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ استفاده می نماید. در روال تعمیرات هر یک از مدل های ساید بای ساید سامسونگ، از قطعات 100% اورجینال استفاده می نماید که در صورت تمایل متقاضی برگه اصالت کالا به وی تحویل داده خواهد شد.

اگر از ساید های سامسونگ استفاده می نمایید و اکنون نیاز به تعمیر، سرویس و یا خدمات پس از فروش دارید، می توانید با شماره نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ آریابهکار تماس حاصل نمایید. با ما همراه باشید تا تمامی اطلاعات لازم و ضروری در خصوص تعمیرات ساید سامسونگ را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم.

فهرست

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید سامسونگ در تهران

شماره تماس نمایندگی تعمیر ساید سامسونگ در تهران

جهت تماس با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج در بخش ذیل اقدام کنید تا درخواست خود را در سامانه مشتریان آریابهکار ثبت نمایید و مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع گردد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. همچنین اگر سوالی در خصوص تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ دارید، می توانید از تیم پشتیبانی آریابهکار بپرسید تا به پاسخ سوال خود در این زمینه برسید.

هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار پس از آنکه علت خرابی و میزان خرابی بصورت تخصصی تشخیص داده شد، برآورد و سپس به شما اعلام می شود. با این وجود در صورتی ما هزینه تعمیرات را به شما اعلام می کنیم که عیب یابی تخصصی ساید بای ساید سامسونگ صورت گرفته باشد. لازم به ذکر است که معیار ما برای اعلام هزینه تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ، نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی در تهران است و این به معنای تعمیرات تخصصی با کمترین هزینه می باشد.

در ادامه نیز هزینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را برای شما نام برده ایم و عبارتند از:

خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگهزینه تعمیر و تعویض قطعات ساید بای ساید سامسونگ (تومان)
رگلاژ درب ساید بای ساید سامسونگ30.000 الی 80.000
نصب ساید بای ساید سامسونگ330.000
آبریزی ساید بای ساید سامسونگ295.000
یخساز ساید بای ساید سامسونگ650.000
آبسردکن ساید بای ساید سامسونگ310.000
اتومات ساید بای ساید سامسونگ530.000
اواپراتور ساید بای ساید سامسونگ847.000
شارژ گاز ساید بای ساید سامسونگ749.000
دمپر ساید بای ساید سامسونگ660.000
المنت ساید بای ساید سامسونگ692.000
کمپرسور ساید بای ساید سامسونگنیاز به عیب یابی دارد.
فن ساید بای ساید سامسونگ590.000
تایمر ساید بای ساید سامسونگ300.000
ترموستات ساید بای ساید سامسونگ295.000
برد ساید بای ساید سامسونگنیاز به عیب یابی دارد.

رویه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران

ساید بای ساید سامسونگ یکی از مدل های پیچیده و البته بسیار خاص در میان سایر مدل های می باشد که در صورت بروز خرابی در این دستگاه فقط و فقط باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یاب و تعمیرات تخصصی قرار گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود. با این وجود اگر با خرابی ساید بای ساید سامسونگ روبرو شده اید، به هیچ وجه نباید این دستگاه را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید؛ چرا که تعمیر این دستگاه نیازمند رعایت ده ها نکته جزئی است.

رویه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران

با این وجود رویه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ با تعمیر های ساده متفاوت می باشد و اینگونه نیست که شما بتوانید این دستگاه گران قیمت را به هر فردی که مدعی تعمیرات تخصصی ساید بای ساید سامسونگ می باشد بسپارید! لازم به ذکر می باشد که رویه تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار براساس 30 سال سابقه تعمیرات لوازم خانگی تعیین شده است تا در طی این پروسه دستگاه شما به بهترین شکل ممکن قابل استفاده باشد و خرابی بخصوصی در آن وجود نداشته باشد.

از این رو در ادامه قصد داریم تا شما را با رویه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار بصورت گام به گام آشنا سازیم تا با نحوه تعمیرات این دستگاه پیچیده آشنا شوید:

  1. در ابتدا باید از طریق شماره های مندرج با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران تماس بگیرید و درخواست خود را در سامانه مشتریان آریابهکار ثبت نمایید.
  2. سپس تکنسین های تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ در اسرع زمان که از پیش با شما هماهنگ شده اند، به محل شما اعزام خواهند شد.
  3. دستگاه بصورت دقیق با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی تخصصی قرار خواهد گرفت تا مشکل اصلی دستگاه ریشه یابی شود.
  4. اینک مشکل دستگاه ریشه یابی شده است و در یک گزارش کامل و جامع توسط تکنسین ها به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
  5. در صورت تائید تعمیرات از جانب شما، پروسه تعمیرات آغاز می شود.
  6. در نهایت پس از اتمام تعمیرات تخصصی ساید بای ساید سامسونگ، دستگاه در حضور شما تست خواهد شد و کارت گارانتی خدمات تخصصی به شما ارائه می شود.

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران

با توجه به محبوبیت بالای ساید بای ساید سامسونگ، این روزها متاسفانه شاهد حضور افراد متفرقه ای هستیم که مدعی تعمیرات تخصصی این دستگاه هستند و اعلام می کنند که می توانند ساید بای ساید سامسونگ را به بهترین شکل تعمیر کنند! اما نتیجه اعتماد به این افراد، پرداخت هزینه قابل توجه تعمیرات است که در نتیجه می تواند مشکلات متعددی را برای شما به همراه داشته باشد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پیش از تحویل دستگاه به تعمیرکار، از سابقه آن مطلع باشید!

اما اگر مایل به تعمیر تخصصی ساید بای ساید سامسونگ در نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ تهران هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که بهترین راهکار ممکن برای تعمیر این دستگاه کاملا خاص این است که دستگاه خود را در نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ تعمیر کنید! در صورتی که دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران ارائه دهید، مطمئن باشید که به بهترین شکل ممکن پروسه عیب یابی و تعمیرات دستگاه شما صورت خواهد گرفت و نیازی به تعویض قطعات نخواهید داشت.

از این رو اگر به فکر تعمیرات تخصصی ساید بای ساید سامسونگ هستید، توصیه می کنیم از خدمات نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ استفاده کنید. اما نمایندگی مرکزی این دستگاه کجاست؟ آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران به همراه کادری مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی می باشد تا بتوانید از این طریق مشکل دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید و اجازه ندهید مشکلات آن ادامه پیدا کنند.

به همین ترتیب از طریق شماره های مندرج می توانید با نمایندگی مرکزی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید دوو

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر ساید سامسونگ

کدام یک از خدمات در نمایندگی مرکزی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران ارائه می شوند؟ صفر تا صد خدماتی که مرتبط با ساید بای ساید سامسونگ هستند در آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ ارائه خواهند شد. برای مثال می توان به تعمیر برد ساید بای ساید سامسونگ، تعمیر کمپرسور، تعمیر کندانسور، تعمیر پنل، تعمیر دیفراست، تعمیر دمپر، تعویض فیلتر آب، تعمیر ترموستات، تعویض سنسورهای ساید بای ساید سامسونگ و… می توان اشاره نمود که بدون هر گونه محدودیتی به شما عزیزان ارائه خواهند شد.

فرایند تعمیر ساید سامسونگ توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

فرایند تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار توسط تعمیرکاران متخصص در قسمت بالا بصورت گام به گام توضیح داده شد که این در طی این پروسه مشکل دستگاه شما در ابتدا ریشه یابی و سپس تعمیر تخصصی خواهد شد و از این طریق می توانید مشکل پیش آمده را بر طرف کنید. با این وجود توصیه ای که در این زمینه برای شما داریم این است که فرایند تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را صرفا به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن مشکل را شناسایی و تعمیر کنند.

نکات مهم در رویه تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ

با توجه به پیچیدگی بالای ساید بای ساید سامسونگ، قطعا تعمیر این دستگاه نیازمند فرد تعمیرکاری می باشد که دانش بالایی در این زمینه دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن مشکل دستگاه شما را ریشه یابی و سپس تعمیر کند! توجه داشته باشید که این نکات از آن دسته نکات نیستند که صرفا در یک روز و یا یکسال بدست بیایند؛ به همین دلیل تنها توصیه ما برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ این است که دستگاه خود را یکبار برای همیشه به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

مزیت های تعمیر ساید بای ساید سامسونگ نمایندگی مرکزی آریابهکار

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ توسط تکنسین های نمایندگی مرکزی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار شامل مزایای مختلفی خواهد شد. اولین مزیت تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار این است که پروسه تعمیرات دستگاه شما بصورت تخصصی توسط تکنسین های متخصص در حضور شما به بهترین شکل ممکن عیب یابی خواهد شد. دومین مزیت تعمیر ساید بای ساید سامسونگ این است که دستگاه شما صرفا توسط متخصصین در این زمینه تعمیر خواهد گردید که مهارت های خاصی در این زمینه دارند و می توانند یکبار برای همیشه مشکل را تعمیر کنند.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ با گارانتی بی قید و شرط

اگر شما ساید بای ساید سامسونگ را در تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه تعمیر کنید، مطمئن باشید که هیچ گارانتی و ضمانتی به شما تعلق نخواهد گرفت و در صورتی که یک ساعت پس از تعمیرات دستگاه با خرابی قبلی این دستگاه روبرو شدید، باید مجددا هزینه تعمیرات بپردازید! با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که این موضوع خارج از عرف تعمیرات می باشد و ما در آریابهکار در ازای خدماتی که جهت تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ ارائه می دهیم، گارانتی بلند مدت 90 روزه به شما تعلق خواهد گرفت.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ با قطعات 100% اورجینال

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ با قطعات 100% اورجینال

در صورتی که قطعه ای در میان قطعات ساید بای ساید سامسونگ شما آسیب دیده باشد، باید پروسه عیب یابی و تعمیرات آن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد تا بتوانیم مشکل را ریشه یابی و سپس تعمیر کنیم. اما اگر آسیب وارد شده به بیشترین میزان ممکن باشد، به هیچ وجه نمی توان این قطعه را تعمیر کرد و تنها راهکار ممکن تعویض قطعات است که ما این پروسه را با استفاده از قطعات وارداتی و شرکتی انجام خواهیم داد تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنیم. لازم به ذکر است که این پروسه نیز شامل گارانتی خواهد شد.

خدمات مرتبط: تعمیر جاروبرقی سامسونگ

مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

از مهم ترین اقداماتی که در زمینه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در مجموعه آریابهکار صورت می گیرد می توان به این مورد اشاره نمود که دستگاه شما توسط تکنسین های مجرب و متخصصی که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند، انجام خواهد شد تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم و اجازه ندهید مشکل دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشید. با این وجود تمام نکات مهم در این زمینه باید توسط متخصصان صورت گیرد و بهتر است دستگاه خود را به تکنسین های مجرب بسپارید.

دلایل نیاز به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

ساید بای ساید سامسونگ از گران قیمت ترین دستگاه هایی می باشد که شما در بازار ایران و جهان می توانید اقدام به خرید آن کنید. با این وجود در صورتی که با هر گونه خرابی در این دستگاه روبرو شدید، به این معنا نیست که حتما باید دستگاه شما باید تعویض شود؛ چرا که دستگاه خراب شده است! از این رو هر خرابی در این دستگاه دارای یک یا چند راهکار می باشد که ما در آریابهکار تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به نحوی دستگاه شما را تعمیر کنیم تا نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

چرا تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

چرا تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

متخصصان و تکنسین های آریابهکار دارای دانش لازم و کافی در این زمینه هستند و می توانند مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنند. لازم به ذکر می باشد که تکنسین های آریابهکار حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی تمام مدل های ساید بای ساید سامسونگ را در رزومه خود دارند و به همین دلیل می توانند بصورت دقیق مشکل را ریشه یابی کنند و بدون اینکه نیاز به تعمیر و یا تعویض سایر قطعات داشته باشید، مشکل شما به بهترین شکل ممکن تعمیر و بر طرف گردد.

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ آریابهکار

برای درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ می توانید از طریق شماره های مندرج در این بخش اقدام کنید تا در ابتدا درخواست شما در سامانه مشتریان آریابهکار ثبت گردد و سپس با هماهنگی قبلی تکنسین های آریابهکار به محل شما اعزام شوند و به بهترین شکل ممکن مشکل دستگاه شما را تعمیر نمایند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما مشکل دستگاه خود را بصورت کامل و دقیق شرح دهید تا درخواست شما بصورت کامل در سامانه مشتریان آریابهکار ثبت گردد.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در تهران

جهت برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در تهران همان گونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، اولین راهکار ممکن این است که از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. اما اگر در شرایطی هستید که نمی توانید تماس بگیرید، می توانید از طریق واتساپ و تلگرام آریابهکار به شماره 09190111214 با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید و از این طریق درخواست خود را ثبت نمایید. همچنین توصیه می کنیم در این صورت حتما ویدیو کوتاه مدتی از دستگاه خود تهیه کنید و برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در تهران

کدام یک از مناطق تهران تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ قرار می گیرند؟ آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران تمام مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش خدمات تخصصی خود قرار داده است و می توانید پروسه عیب یابی و تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ را به کارشناسان با تجربه و متخصص ما بسپارید تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی هم نداشته باشید.

مناطق تحت پوشش تعمیرگاه نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در تهران

از این رو اگر ساکن مناطق 22 گانه تهران هستید و نیاز به تعمیرات تخصصی ساید بای ساید سامسونگ دارید، می توانید دستگاه خود را به کارشناسان متخصص و با تجربه ما بسپارید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید. با این وجود برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج با نمایندگی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در غرب تهران

اگر ساکن مناطق غربی تهران هستید و ساید بای ساید سامسونگ شما خراب شده است، می توانید روند عیب یابی و تعمیرات این دستگاه را بصورت تخصصی به تکنسین های ما بسپارید تا پروسه تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ شما به همراه کادر متخصص و مجرب صورت گیرد. از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج اقدام نمایید و از این طریق درخواست خود را در ابتدا در سامانه مشتریان آریابهکار ثبت کنید و سپس تکنسین ها به محل شما اعزام شوند.

در ادامه نیز مناطق تحت پوشش نمایندگی ساید بای ساید سامسونگ در غرب تهران را نام برده ایم و عبارتند از:

  • پونک
  • سعادت آباد
  • شهرزیبا
  • شهرک غرب
  • باغ فیض
  • صادقیه
  • شهران
  • جنت آباد
  • شاهین
  • گیشا
  • شهرک هما
  • شهرک راه آهن
  • سازمان آب
  • شهرک پرواز
  • توحید و…

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در شرق تهران

در صورتی که ساید بای ساید سامسونگ شما خراب شده است و در مناطق شرقی تهران ساکن هستید، می توانید روند تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ را به تکنسین های تعمیرکار آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در تهران بسپارید تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن رفع گردد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه تعمیر ساید بای ساید سامسونگ را به هیچ وجه به افراد بی تجربه و کم تجربه در این زمینه نسپارید تا تعمیرات دستگاه شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در شرق تهران

اما کدام یک از مناطق شرق تهران تحت پوشش خدمات ما قرار می گیرند؟ در ادامه مناطق تحت پوشش شرق تهران را برای شما نام برده ایم و عبارتند از:
  • تهرانپارس
  • حکیمیه
  • نارمک
  • شمیران نو
  • هروی
  • قنات کوثر
  • پاسداران
  • مجیدیه
  • تسلیحات
  • مدائن
  • وحیدیه
  • تهران نو
  • نیرو هوایی
  • پیروزی
  • صفا و …

نمایندگی ساید بای ساید سامسونگ در شمال تهران

آیا خدمات تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در شمال تهران توسط تکنسین های تعمیرکار آریابهکار انجام می شود؟ بله. ما در آریابهکا تمام مناطق شمالی تهران را جهت تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ تحت پوشش خود قرار داده ایم و می توانید تعمیرات دستگاه خود را به کارشناسان متخصص ما در این زمینه بسپارید و با خیالی آسوده تعمیرات این دستگاه انجام شود. توجه داشته باشید که روند تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار بابت ساده ترین و پیچیده ترین خدمات به همراه گارانتی بلند مدت می باشد.

نمایندگی ساید بای ساید سامسونگ در شمال تهران

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت خرابی ساید بای ساید سامسونگ با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ در تهران تماس بگیرید و اجازه دهید تا این دستگاه بصورت تخصصی تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید. در ادامه نیز مناطق شمالی تهران که تحت پوشش خدمات ما هستند را نام برده ایم و عبارتند از:
  • نیاوران
  • سوهانک
  • تجریش
  • اقدسیه
  • فرمانیه
  • جردن
  • درکه
  • کامرانیه
  • الهیه
  • ونک
  • زعفرانیه
  • جماران
  • قلهک
  • ازگل
  • آجودانیه
  • داودیه
  • دروس
  • لویزان
  • محمودیه
  • دزاشیب
  • ظفر و…

خدمات مرتبط: تعمیر لباسشویی سامسونگ

نمایندگی تخصصی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در جنوب تهران

یکی دیگر از مناطق تهران که تحت پوشش خدمات تخصصی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ قرار می گیرند، مناطق جنوبی تهران می باشد که ما به تمام مناطق جنوبی تهران خدمات تخصصی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ ارائه می دهیم و می توانید با استفاده از خدمات تخصصی ما از دستگاه خود همانند روز اول بدون هر گونه خرابی استفاده کنید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی هم نداشته باشید.

نمایندگی تخصصی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در جنوب تهران

در ادامه نیز مناطق تحت پوشش نمایندگی ساید بای ساید سامسونگ جنوب تهران را نام برده ایم و عبارتند از:
  • امیریه
  • افسریه
  • خراسان
  • شوش
  • فلاح
  • نازی آباد
  • مشیریه
  • شهر ری
  • نعمت آباد
  • دولت آباد
  • صالح آباد
  • خزانه
  • منیریه
  • امیر بهادر
  • مولوی
  • جوادیه
  • سیروس و…

نمایندگی تعمیرات و عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ مرکز تهران

همچنین ما به تمام مناطق مرکزی تهران نیز خدمات تخصصی ساید بای ساید سامسونگ ارائه می کنیم و می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به کارشناسان متخصص و با تجربه ما بسپارید و از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع شود. از این رو اگر ساکن مناطق مرکزی تهران هستید و نیاز به تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ دارید، می توانید دستگاه خود را به کارشناسان با تجربه و متخصص ما بسپارید تا از این طریق مشکل به بهترین شکل رفع شود.

نمایندگی تعمیرات و عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ مرکز تهران

با این وجود در ادامه مناطق مرکزی تهران که تحت پوشش خدمات ما قرار دارند را نام برده ایم و عبارتند از:
  • توانیر
  • امیر آباد
  • عباس آباد
  • ایرانشهر
  • عشرت آباد
  • پامنار
  • منیریه
  • آرژانتین
  • یوسف آباد
  • بهجت آباد و…

ارور ها و خطا های ساید بای ساید سامسونگ

اگر ساید بای ساید سامسونگ را بصورت اصولی و صحیح استفاده نکنید، می تواند دچار یکسری خرابی شود و هر یک از این خرابی ها نیز نشان دهنده خرابی دستگاه شما می باشند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه ارور ساید بای ساید سامسونگ، به فترچه راهنمای دستگاه مراجعه نمایید تا بتوانید بصورت دقیق متوجه علت ارور این دستگاه شوید. لازم به ذکر می باشد که رایج ترین کدهای ارور ساید بای ساید سامسونگ عبارتند از:

ارورهای ساید بای ساید سامسونگعلت ارو ساید بای ساید سامسونگ
ارور 41 ساید بای ساید سامسونگاز طریق فعال سازی گزینه Family Hub اقدام به رفع این خرابی کنید.
ارور 83E ساید بای ساید سامسونگاحتمال خرابی کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ وجود دارد.
ارور AP ساید بای ساید سامسونگآماده بودن ساید بای ساید سامسونگ جهت اتصال به وای فای.
ارور 86E ساید بای ساید سامسونگولتاژ بالا در کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ.
ارور 21E ساید بای ساید سامسونگفن فریزر ساید بای ساید سامسونگ شما خراب شده است.
ارور 85C ساید بای ساید سامسونگولتاژ پایین در ساید بای ساید سامسونگ وجود دارد.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ویرپول

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ با بهترین خدمات و ضمانت کیفیت

آریابهکار یکی از مراکز تعمیراتی متفاوت و خاص در تهران می باشد و یکی از مزایای بسیار مهم تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار این می باشد که تمام خدمات تعمیر این دستگاه بصورت تخصصی به همراه تضمین خدمات انجام می شود. بنابراین اگر ساید بای ساید سامسونگ شما پس از تعمیرات با خرابی قبلی روبرو شد، جای نگرانی نیست چرا که ما آنرا در بازه زمانی گارانتی بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد تا نیازی به پرداخت هزینه تعمیراتی مجدد نداشته باشید.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ با بهترین خدمات و ضمانت کیفیت

همچنین ما در اسرع زمان تکنسین های تعمیرکار ساید بای ساید سامسونگ را به محل شما اعزام خواهیم کرد تا روند تعمیرات دستگاه شما به بهترین شکل ممکن انجام شود.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در محل با عیب یابی تخصصی

برای آنکه مشکل دستگاه شما مشخص شود، نیاز به این است که دستگاه شما به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ انتقال داده شود؟ بدون شک این گونه نیست! عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار توسط تکنسین های متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما بصورت تخصصی انجام می شود تا بتوانید از علت خرابی و میزان خرابی ساید بای ساید سامسونگ مطلع شوید. لازم به ذکر می باشد که عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ کاملا رایگان انجام می شود.

چه زمانی نیاز به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در نمایندگی داریم؟

زمانی شما نیاز به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ خواهید داشت که یک روز عادی به سراغ ساید بای ساید سامسونگ می روید و اما متوجه یک خرابی در این دستگاه می شوید. با این وجود 2 راهکار پیش روی شماست. راهکار اول این است که تا پیش از گسترش خرابی و خراب شدن سایر قطعات ساید بای ساید سامسونگ، با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ تماس بگیرید و درخواست خود را بابت تعمیرات این دستگاه انجام دهید.

چه زمانی نیاز به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در نمایندگی داریم؟

راهکار دوم هم این است که خرابی را ساده جلوه دهید و منتظر خراب شدن و از کار افتادن ساید بای ساید سامسونگ شوید. از این رو انتخاب با شماست!

تعمیر ساید قدیمی سامسونگ

آیا مدل های قدیمی ساید بای ساید سامسونگ در آریابهکار نیز تعمیر می شوند؟ بله. ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های متخصص و با تجربه تمام مدل های ساید بای ساید سامسونگ را تعمیر می کنیم تا بتوانید از این دستگاه بصورت تخصصی استفاده کنید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی هم نداشته باشید. از این رو ما در آریابهکار نیز تمام مدل های ساید بای ساید سامسونگ را تعمیر می کنیم و هیچ محدودیتی در زمینه مدل های قدیمی و جدید ساید بای ساید سامسونگ نداریم.

راهکار های پیشگیری از خراب شدن کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ

برای آنکه از خرابی ناگهانی کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ پیشگیری کنید، تنها دو راهکار دارید که راهکار اول این می باشد که به دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه مراجعه کنید و با نحوه استفاده صحیح و اصولی ساید بای ساید سامسونگ آشنا شوید. با این وجود با رعایت نکات کلیدی و بسیار مهم در این زمینه، مانع خراب دستگاه خود خواهید شد و از طرفی طول عمر مفید دستگاه شما نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

اما راهکار دوم این است که ساید بای ساید سامسونگ را هر 6 ماه یکبار حداقل توسط تکنسین های متخصص و با تجربه سرویس کنید و اگر خرابی خاصی را در این دستگاه متوجه شدید، اقدام به رفع خرابی نمایید.

چرا ساید بای ساید سامسونگ بوی بدی می دهد؟

بوی بد ساید بای ساید سامسونگ می تواند ناشی از عدم تولید سرمای کافی و فاسد شدن مواد غذایی موجود در این دستگاه باشد. از این رو توصیه می کنیم در صورتی که با چنین مشکلی در ساید بای ساید سامسونگ روبرو شدید، حتما اقدام به عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ توسط تکنسین های متخصص و با تجربه نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

خدمات مرتبط: تعمیر ماکروفر سامسونگ

انجام شارژ گاز ساید بای ساید سامسونگ توسط تکنسین های مجرب

اگر میزان سرمای تولیدی ساید بای ساید سامسونگ شما کاهش پیدا کرده است و دیگر همانند سابق دستگاه شما کار نمی کند، باید در ابتدا پیش از آنکه اقدام به تعویض کمپرسور ساید بای ساید سامسونگ کنید، میزان گاز مبرد دستگاه باید بررسی شود. از این رو اگر مشکل دستگاه ناشی از کم بودن گاز مبرد ساید بای ساید سامسونگ باشد، از طریق شارژ گاز ساید بای ساید سامسونگ می توانید مشکل را بر طرف نمایید و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

انجام شارژ گاز ساید بای ساید سامسونگ توسط تکنسین های مجرب

توجه داشته باشید که شارژ گاز ساید بای ساید سامسونگ باید بصورت تخصصی توسط تکنسین های متخصص و با تجربه صورت گیرد تا مشکل رفع شود. اما اگر این روند بصورت تخصصی با گاز مخصوص دستگاه شما انجام نشود، مطمئن باشید که دستگاه شما تعمیر نشده است و به زودی باید اقدام به تعویض موتور ساید بای ساید سامسونگ نمایید!

چرا ساید بای ساید سامسونگ سرد نمی کند؟

مهم ترین کاربرد و عملکرد ساید بای ساید سامسونگ شما در هر مدل و هر قیمت، این است که مواد غذایی را با استفاده از سرمایی که تولید می کند تازه و سالم نگه دارد. اما اگر شما گران قیمت ترین مدل ساید بای ساید سامسونگ را داشته باشید و اما سرما تولید نکند، معنای خرابی این دستگاه است و این دستگاه هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که روند تعمیرات سیستم خنک کننده ساید بای ساید سامسونگ را به تکنسین های متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید تا مشکل رفع شود.

علت کار نکردن فن ساید بای ساید سامسونگ

یکی دیگر از مشکلاتی که رخ دادن آن بسیار کم می باشد، کار نکردن فن ساید بای ساید سامسونگ است که این مشکل می تواند ناشی از استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه رخ دهد. از این رو در صورتی که با مشکل کار نکردن فن ساید بای ساید سامسونگ روبرو شدید، مطمئن باشید که مواد غذایی شما آسیب خواهند دید و هزینه زیادی را باید بابت جبران خسارت بپردازید. به همین ترتیب توصیه می کنیم روند تعمیرات تخصصی را به همراه تکنسین های متخصص و با تجربه در این زمینه انجام دهید.

چرا در ساید سامسونگ نوسان درجه وجود دارد؟

چرا در ساید سامسونگ نوسان درجه وجود دارد؟

خرابی ترموستات ساید بای ساید سامسونگ می تواند منجر به نوسان درجه ساید بای ساید سامسونگ شما عزیزان شود. به همین ترتیب در ابتدا باید دستگاه باز شود تا به ترموستات برسید و سپس باید ترموستات عیب یابی تخصصی شود تا مشکل اصلی ریشه یابی گردد. در نهایت مشکل شما این گونه تعمیر خواهد شد.

علت جمع شدن آب در کف ساید بای ساید سامسونگ چیست؟

در صورتی که سرمای لازم و کافی برای چندین ساعت در ساید بای ساید سامسونگ تولید نشود، یخ مواد غذایی به مراتب باز می شود و به مرور باعث جمع شدن آب در کف ساید بای ساید سامسونگ می شود. از این رو توصیه اگر متوجه چنین خرابی شدید، بی درنگ با نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در تهران تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را بابت تعمیرات این دستگاه انجام دهید.

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ایندزیت

چرا موتور ساید بای ساید سامسونگ یکسره کار می کند؟

یا درب ساید بای ساید سامسونگ باز باقی مانده است و یا اینکه سیستم خنک کننده ساید بای ساید سامسونگ شما خراب شده. از این رو در هر دو موقع باید تصمیم صحیح را بگیرید! لازم به ذکر است که اگر موتور ساید بای ساید سامسونگ برای بازه زمانی طولانی روشن باشد، می تواند بسوزد و کارایی خود را از دست بدهد و نیاز به تعویض موتور ساید بای ساید سامسونگ پیدا کنید.

چرا ساید سامسونگ برفک می زند؟

سیستم دیفراست ساید بای ساید سامسونگ شما عزیزان خراب شده است و باید سیستم دیفراست ساید بای ساید سامسونگ شما عزیزان توسط تکنسین های متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در ابتدا عیب یابی و سپس تعمیر شود تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

علت بسته نشدن درب ساید بای ساید سامسونگ

علت بسته نشدن درب ساید بای ساید سامسونگ

درب ساید بای ساید سامسونگ شما از حالت رگلاژ خارج شده است و به دلیل سنگینی درب، درب ساید بای ساید سامسونگ شما بسته نخواهد شد. به همین ترتیب توصیه می کنیم به دستگاه خود فشار وارد نکنید و اجازه دهید تا توسط تکنسین های متخصص در این زمینه رگلاژ صورت گیرد تا از این طریق مشکل رفع شود. اما اگر این پروسه انجام نشود و درب را به حال خود رها کنید، می تواند باعث خرابی و یا حتی سوختن موتور ساید بای ساید سامسونگ شما عزیزان شود.

چرا چراغ ساید بای ساید سامسونگ روشن نمی شود؟

اگر چراغ ساید بای ساید سامسونگ شما عزیزان روشن نمی شود، جای نگرانی نیست؛ چرا که چراغ ساید بای ساید سامسونگ نیز دقیقا همانند چراغ اتاق شما می باشد که در اثر اتمام طول عمر مفید می تواند کارایی خود را از دست بدهد و بسوزد. از این رو تنها راهکار ممکن این است که چراغ با استفاده از چراغ مناسب جایگزین شود و از این طریق مشکل رفع گردد. به همین ترتیب توصیه می کنیم پروسه تعویض چراغ توسط کارشناسان متخصص صورت گیرد.

چرا ساید بای ساید سامسونگ صدای زیادی دارد؟

صدای زیاد ساید بای ساید سامسونگ یک مشکل عادی و رایج در این دستگاه نیست و حتما نیاز به تکنسین های متخصص خواهید داشت تا بتوانید این مشکل را عیب یابی و تعمیر کنید. لازم به ذکر است که مشکل صدای زیاد ساید بای ساید سامسونگ می تواند ناشی از خرابی سیستم خنک کننده در این دستگاه رخ دهد و بهتر است یک کارشناس متخصص و با تجربه دستگاه شما را عیب یابی کند تا مشکل مشخص و سپس تعمیر شود.

تعمیر ساید بای ساید سامسونگ چقدر زمان نیاز دارد ؟

در صورتی که خرابی دستگاه شما یک خرابی جزئی و موردی باشد، بدون شک بازه زمانی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ تنها چند دقیقه خواهد بود و اما اگر خرابی ساید بای ساید سامسونگ شما به قدری باشد که نیاز به تعمیرات تخصصی قطعات و یا تعویض قطعات داشته باشید، بدون شک بازه زمانی بیشتری طول خواهد کشید. اما بازه زمانی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ چه زمانی تعیین می شود؟ بازه زمانی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ پس از عیب یابی دستگاه و مشخص شدن علت خرابی به شما اعلام می شود.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214