skip to Main Content

ماشین لباسشویی یکی از دستگاه های مهم و پرکاربرد هر خانه است که به صورت روزمره از آن استفاده میشود و کار شستشوی لباس ها را برای همه راحت تر کرده است. اما به دلیل استفاده زیاد و مداوم از این دستگاه، ممکن است دچار خرابی شده و به تعمیر نیاز داشته باشد، مخصوصا موتور آن که در طول زمان دچار فرسودگی میشود.

موتور ماشین لباسشویی حکم قلب این دستگاه را دارد و در صورت خراب شدن آن ممکن است دستگاه به صورت کلی از کار بیوفتد. پس تعمیر موتور ماشین لباسشویی از مهم ترین اقداماتی است که باید برای این دستگاه با ارزش انجام دهید. نخستین گام برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی پیدا کردن یک نمایندگی معتبر با تعمیرکاران ماهر و باتجربه است.

در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی آریابهکار، به بررسی علائم خرابی موتور ماشین لباسشویی و نمایندگی معتبر برای تعمیر آن خواهیم پرداخت.

علائم خرابی موتور ماشین لباسشویی

خراب شدن موتور ماشین لباسشویی علائمی دارد که با دقت کردن به این علائم میتوانید از خرابی های بیشتر جلوگیری و برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

علائم خرابی موتور ماشین لباسشویی

از علائم خرابی موتور ماشین لباسشویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نچرخیدن آبکش لباسشویی
  • صدای زیاد و عجیب ماشین لباسشویی
  • لرزش دستگاه در حین کار
  • بوی سوختگی
  • نچرخیدن لباس ها هنگام روشن کردن دستگاه
  • خراب شدن تسمه
  • خشک نشدن لباس ها
  • و …

هرگاه متوجه مشکلات بالا شدید باید بلافاصله ماشین لباسشویی را خاموش کرده و تا زمانی که دستگاه را تعمیر نکرده اید از آن استفاده نکنید. در غیر این صورت میتوانید آسیب های بیشتری به دستگاه وارد کنید و هزینه سنگین تری باید برای تعمیر دستگاه پرداخت کنید.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی میتوانید مقاله معرفی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

برای افزایش عمر ماشین لباسشویی و نگهداری مناسب از این دستگاه ارزشمند و موتور آن نیز نکاتی هست که باید آنرا رعایت کنید. در ادامه این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی

همانطور که گفتیم تعمیر موتور ماشین لباسشویی مهم ترین اقدام برای این دستگاه است. اما آیا میتوانید تعمیر موتور ماشین لباسشویی را خودتان در منزل انجام دهید؟

تعمیر موتور ماشین لباسشویی

در جواب این سوال باید بگوییم خیر. مگر آنکه خودتان یک تعمیرکار متخصص تعمیر موتور ماشین لباسشویی باشید!

تعمیر موتور ماشین لباسشویی یکی از کارهای بسیار تخصصی است که حتی توسط تعمیرکاران ساده نیز نباید انجام شود و فقط باید توسط تعمیرکار متخصص آن صورت بگیرد.

اگر تعمیر این قطعه به درستی انجام نشود میتواند خرابی های بیشتری را به بار بیاورد و یا به کل باعث از کار افتادن دستگاه شود و شما را مجبور به پرداخت هزینه گزافی برای خرید مجدد یک ماشین لباسشویی جدید کند.

پس این موضوع را جدی بگیرید و در صورتی که نیاز به تعمیر موتور ماشین لباسشویی داشتید از یک نمایندگی معتبر تعمیر و تعمیرکار متخصص برای این کار کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیر موتور ماشین لباسشویی در تهران

آریابهکار نمایندگی تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی است که بیش از 30 سال در زمینه تعمیرات لوازم خانگی سابقه دارد. این مجموعه با کمک تعمیرکاران ماهر و تکنسین های متخصص خود بهترین تجربه را از تعمیرات لوازم خانگی برای شما عزیزان رقم خواهد زد.

همچنین در صورت تعمیر موتور ماشین لباسشویی شما در مجموعه آریابهکار، کارت گارانتی با اعتبار 90 روز به شما تعلق خواهد گرفت که در صورت بروز مشکلات مشابه با استفاده از آن میتوانید به صورت رایگان دستگاه خود را در آریابهکار تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیر موتور ماشین لباسشویی در تهران

در آریابهکار تلاش بر این است که تعمیر قطعات را در اولیوت قرار بدهیم اما در صورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات 100% اورجینال استفاده میشود.

از آنجایی که هزینه تعمیر در آریابهکار بر اساس نرخ مصوبه اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی مشخص شده است، هزینه های تعمیر بسیار پایین بوده و هیچ هزینه اضافی از مشتریان عزیز گرفته نخواهد شد.

روند تعمیر موتور ماشین لباسشویی در آریابهکار به صورت زیر است:

  • کاربران درخواست خود را در سیستم ثبت میکنند.
  • کارکنان آریابهکار برای هماهنگی های دقیق تر با مشتری تماس میگیرند.
  • مشتری آدرس دقیق محل مورد نظر خود را به کارکنان اطلاع میدهد.
  • در روز مشخص شده تعمیرکار آریابهکار به محل مورد نظر مشتری مراجعه کرده.
  • تعمیرکار شروع به عیب یابی دستگاه میکند که به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.
  • پس از عیب یابی دستگاه مشکل و هزینه تعمیر را به مشتری اطلاع داده و در صورت تایید مشتری شروع به تعمیر دستگاه میکنند.
  • پس از اتمام تعمیر فاکتوری با جزئیات ریز را به مشتری تحویل خواهند داد.

نحوه برقراری تماس با نمایندگی تعمیر موتور ماشین لباسشویی

نحوه برقراری ارتباط با آریابهکار برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی به صورت تلفنی، حضوری و اینترنتی است. برای برقراری ارتباط به صورت حضوری میتوانید به آدرس زیر به دفتر آریابهکار در تهران مراجعه فرمایید:

نحوه برقراری تماس با نمایندگی تعمیر موتور ماشین لباسشویی

شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱

برای برقراری تماس با آریابهکار میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ -۰۲۱

شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱

شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱

شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

برای ارتباط با شبکه های اجتماعی آریابهکار میتوانید از شماره تماس ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ استفاده کنید. و در آخر نیز برای ثبت درخواست تعمیرکار میتوانید به صفحه درخواست خدمات در سایت آریابهکار مراجعه فرمایید.

نکات مهم در نگهداری صحیح موتور ماشین لباسشویی

نگه داری صحیح از ماشین لباسشویی بسیار مهم است زیرا در صورت استفاده نامناسب از این دستگاه باید در آینده ای نزدیک برای تعمیر آن اقدام کنید!

برای نگهداری صحیح از موتور ماشین لباسشویی نکاتی است که با رعایت آنها میتوانید به افزایش طول عمر دستگاه نیز کمک کنید.

  • یکی از مهم ترین نکات، سرویس دوره ای ماشین لباسشویی است که این کار به شما کمک میکند بتوانید مشکلات کوچک تر را قبل از اینکه خرابی های بزرگ به بار بیاورند شناسایی کنید.
  • توجه به میزان وزن لباس ها بسیار مهم است. در این موضوع باید به وزن لباس ها در هنگام شستشو و زمانی که خیس شده اند توجه کنید و با توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی در آن لباس قرار دهید. مثلا اگر ماشین لباسشویی شما 7 کیلویی است، با 4 کیلو لباس و 3 کیلو آب باید تعادل را حفظ کنید.

نکات مهم در نگهداری صحیح موتور ماشین لباسشویی

  • نحوه صحیح بستن درب ماشین لباسشویی به صورتی که قفل آن آسیبی وارد نشود.
  • پایه های ماشین لباسشویی باید تراز و بالانس باشند. به این صورت که دستگاه در سطح همواری قرار گیرد. در غیر اینصورت ماشین لباسشویی در هنگام شستشو و آبگیری لباس ها دچار لرزش شدید میشود که این موضوع میتواند آسیب شدیدی به موتور دستگاه نیز وارد کند.
  • توجه به برنامه های شستشو و نحوه شستن هر لباس نیز نکته مهمی است که با توجه به آن فشار کمتری به موتور دستگاه وارد میشود و به لباس ها نیز آسیبی وارد نمیشود.

کاربر گرامی: برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یکسره شدن ماشین لباسشویی میتوانید مقاله علت یکسره شدن ماشین لباسشویی چیست؟ را مطالعه کنید.

کلام آخر

موتور ماشین لباسشویی مهمترین قطعه این دستگاه است و باید به خوبی از آن مراقبت شود در غیر این صورت ممکن است آسیب های زیادی به آن وارد شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

زمانی که مشکلی برای موتور این دستگاه با ارزش پیش میاید مهم ترین کار پیدا کردن یک تعمیرکار متخصص برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی است. چرا که این کار جز تعمیرات تخصصی است که نباید توسط یک فرد عادی انجام شود تا از بروز مشکلات بیشتر و هزینه ای بیشتر جلوگیری شود.

آریابهکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در تهران است که با کمک تعمیرکاران ماهر خود بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214