skip to Main Content

علیرغم اینکه از برند براون استقبال زیادی شده است و این برند در حال حاضر در سطح جهان در حال تولید گوشت کوب برقی همه کاره و مصرفی است، اما به دلیل استفاده های نادرست و اشتباه ممکن است این دستگاه به هر دلیلی دچار خرابی شود و به عنوان مثال مصرف کنندگان نیاز به تعمیر موتور گوشت کوب برقی براون داشته باشند و یا حتی ممکن است این دستگاه کارایی خود را از دست دهد!

زمانیکه موتور گوشت کوب برقی یا هر دستگاه دیگری خراب شود، بدون شک دستگاه تماما از کار خواهد افتاد و تا زمانیکه شما اقدام به تعمیر آن نکنید، تحت هیچ شرایطی مشکل دستگاه شما رفع نخواهد شد. از این رو اگر موتور گوشت کوب برقی براون شما عزیزان خراب شده است، می توانید به سادگی تمام در شعب تعمیراتی آریابهکار اقدام به تعمیر گوشت کوب برقی براون نمایید.

اما توجه داشته باشید که گوشت کوب برقی و قطعات داخلی این دستگاه باید حتما توسط تعمیرکاران مجرب و باتجربه ای تعمیر شود که حداقل 3 سال سابقه تعمیرات این دستگاه را در رزومه خود دارند و می توانند با تعمیرات تخصصی، مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

همچنین لازم به ذکر است که بدنه گوشت کوب برقی بصورت پرسی است و باید با استفاده از دستگاه های مناسبی باز شود تا آسیبی به بدنه آن وارد نشود؛ به همین دلیل با استفاده از روش های سنتی مانند برش با کاتر، جدا کردن بدنه از طریق پیچ گوشتی و… امکان باز کردن بدنه گوشت کوب برقی وجود ندارد و حتی اگر باز شود، قطعا دچار شکستگی خواهد شد.

با این وجود در ادامه این مقاله از مجموع مقالات تعمیر گوشت کوب برقی براون آریابهکار قصد داریم تا شما عزیزان را با پروسه تعمیر موتور گوشت کوب برقی براون آشنا سازیم تا با کمترین هزینه ممکن بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. همراه ما باشید.

کاربران گرامی جهت تعمیر موتور گوشت کوب برقی براون با 90 روز ضمانت نامه معتبر، یک هفته مهلت تست رایگان و قطعات 100% اورجینال براون با شماره 02145437 تماس حاصل نمایید.

آشنایی با موتور گوشت کوب برقی براون

همانگونه که مطلع هستید، موتور هر دستگاهی از تعداد قطعات ریز و درشتی تشکیل شده است و موتور گوشت کوب برقی براون نیز از قطعات ریز و درشتی در کنار هم ایجاد شده است که هر گونه خرابی در این قطعات می تواند منجر به خرابی موتور این دستگاه شود و دیگر هیچ گونه استفاده ای از این دستگاه نخواهید برد.

آشنایی با موتور گوشت کوب برقی براون

از این رو موتور گوشت کوب برقی براون یک قطعه راهبردی در این دستگاه می باشد و اگر تحت هر شرایطی خراب شود، بدون شک از این دستگاه نمی توانید استفاده کنید و بدون شک این خرابی یا باید از طریق تعمیرات و یا از طریق تعویض کلی موتور رفع گردد

با این وجود براساس ساختاری که موتور گوشت کوب برقی براون دارد، می تواند باعث به چرخش در آمدن تیغه گوشت کوب برقی براون شود و از این طریق نیاز خود را برطرف کنید.

همچنین نسل جدید موتور گوشت کوب برقی براون که مدل های جدید این دستگاه می توانید مشاهده کنید، موتورهای هوشمندی بر روی این دستگاه درج شده اند که شما می توانید سرعت عملکرد آنها را کم و زیاد کنید که طبیعتا اگر فشار زیادی به این دستگاه وارد کنید، باید خودتان را برای تعمیرات موتور گوشت کوب برقی براون آماده کنید. اما راهکار چیست؟

بهترین راهکاری که ما می توانیم به شما عزیزان اطلاع دهیم این است که از گوشت کوب برقی صرفا با استفاده از نکات نوشته شده در دفترچه اقدام نمایید تا خرابی بخصوصی توسط اشتباهات شما در این دستگاه ایجاد نشود.

توجه: آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر لوازم برقی خانگی در تهران، دارای 2 شعبه در شرق و غرب تهران است و یکی از خدمات تخصصی که مجموعه ما به شما عزیزان ارائه می دهند، تعمیر گوشت کوب برقی در برندها و مدلی های مختلف است. از این رو اگر موتور گوشت کوب برقی شما سوخته و یا خراب شده است، جای نگرانی نیست چرا که ما تمام خدمات تعمیر این دستگاه را به‌صورت فنی و تخصصی انجام می دهیم تا نیازی به تعویض موتور گوشت کوب برقی براون نداشته باشید.

تعمیر موتور گوشت کوب برقی براون در تهران

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی خانگی با دو شعبه تعمیراتی در شرق و غرب تهران تمام خدمات تعمیر گوشت کوب برقی براون را به شما عزیزان ارائه می دهد تا بتوانید بدون نیاز به تعویض موتور گوشت کوب برقی براون، مشکل خود را به نحوی برطرف کنید که دیگر نیازی به هزینه های هنگفت نداشته باشید.

تعمیر موتور گوشت کوب برقی براون در تهران

اما لازم به ذکر است که اگر ساکن استان تهران هستید و دستگاه گوشت کوب برقی براون شما عزیزان خراب شده و وقت کافی برای انتقال این دستگاه به شعب تعمیراتی آریابهکار را ندارید، جای نگران نیست چرا که ما خدمات پیک رفت و برگشت رایگان را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که با هماهنگی قبلی پیک به محل شما اعزام می شود و دستگاه را به شعب تعمیراتی ما منتقل می کند. اما چگونه؟

پیک به همراه خود قبض رسمی و شرکتی آریابهکار را دارد و پیش از تحویل دستگاه، قبض رسمی را به شما عزیزان ارائه می کند که این قبض مبنی بر دریافت دستگاه شما توسط شرکت آریابهکار است و سپس دستگاه به شعب تعمیراتی منتقل می شود تا توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد و پس از ریشه یابی مشکل دستگاه نیز به شما اعلام خرابی دستگاه به همراه هزینه تعمیرات آن خواهد شد و در صورت تایید شما مبنی بر تعمیرات، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد؛ در غیر اینصورت هیچ گونه تعمیراتی تا پیش از تایید شما بر روی دستگاه صورت نخواهد گرفت.

همچنین اگر مایل به مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی گوشت کوب برقی براون آریابهکار هستید، می توانید با هماهنگی قبلی دستگاه خود را به شعب ما منتقل نمایید تا دستگاه در حضور شما عزیزان توسط تکنسین مجرب و متخصص در ابتدا مورد عیب یابی قطعه به قطعه قرار گیرد و سپس هزینه تعمیرات آن برآورد و به شما اعلام گردد.

در ادامه نیز آدرس شعب تعمیراتی آریابهکار را برای شما عزیزان درج نموده ایم و با هماهنگی قبلی می توانید به شعب ما مراجعه نمایید:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.
امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214