skip to Main Content
تعمیر گوشت کوب برقی براون
شماره نمایبندگی تعمیر گوشت کوب برقی براون

گوشت کوب برقی براون از ابزارهای پرکاربرد امروزی است که علاوه بر له کردن، عملکرد های دیگری مانند خرد کردن، آسیاب، همزن و مخلوط کردن را دارا می باشد. به همین دلیل این گوشت کوب توانست در طی سال های اخیر به میزان قابل توجهی در کشور به فروش برسد. اما اگر شما گران‌ترین گوشت کوب برقی را نیز خریداری کنید، حتما به دلیل استفاده نادرست دچار مشکلات و خرابی هایی خواهد شد. از این رو با رعایت برخی نکات مهم و البته بسیار ساده، دستگاه دچار خرابی نخواهد شد. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر گوشت کوب برقی از آریابهکار سعی داریم تا شما را با مشکلات رایج و نحوه تعمیر گوشت کوب برقی براون آشنا نماییم.

فهرست

معرفی شرکت براون

کمپانی براون، برندی است که در تولید وسایل خانگی برقی از محبوبیت جهانی برخوردار می باشد و از آخرین محصولات معرفی شده توسط این کمپانی، می توان به گوشت کوب برقی براون اشاره نمود که دارای قابلیت های متعددی است. کمپانی براون در سال ۱۹۲۱ میلادی توسط مکس براون (Max Braun) در شهر فرانکفورت آلمان بنیان‌گذاری گردید و تاکنون توانسته است به مدت یک قرن به بهترین حالت ممکن تحت شرایط سخت قرن اخیر، بدرخشد؛ همچنین این برند در طراحی و تولید لوازم برقی خانگی و لوازم برقی در زمینه آرایشی بهداشتی فعالیت خود را ادامه داده است.

نمایندگی گوشت کوب برقی براون

حتی اگر دستگاه را به تازگی خریداری کرده باشید، ممکن است مشکلات و ایراداتی داشته باشد؛ به همین دلیل هنگام خرید گوشت کوب برقی براون، فروشنده در ابتدا کارت گارانتی را ارائه می دهد که در صورت وجود هر گونه خرابی، آنها را خیلی ساده و بدون پرداخت هزینه ای تعمیر کنید. از این رو اگر گوشت برقی براون شما آسیب دیده است، در صورت داشتن کارت گارانتی می توانید به نمایندگی گوشت کوب برقی براون در تهران مراجعه نمایید تا مشکل شما رفع شود. اما اگر اعتبار کارت گارانتی شما منقضی شده است، می توانید به مراکز تعمیر گوشت کوب برقی براون مراجعه نمایید تا دستگاه آسیب دیده شما توسط تکنسین های مجرب رفع مشکل گردد.خدمات تعمیر گوشت کوب برقی براون

اگر ساکن استان اصفهان هستید، می توانید به نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی براون اصفهان مراجعه نمایید.

تعمیر تخصصی گوشت کوب برقی براون

مهمترین و ضروری ترین گام در برطرف سازی تمامی مشکلات ایجاد شده در گوشت کوب های برقی براون، انجام روال تعمیرات به صورت کاملا تخصصی می باشد. اصلی ترین بخش در تعمیرات تخصصی گوشت کوب برقی براون، حضور یک نیروی کاملا متخصص بوده تا بررسی های انجام شده به صورت کاملا دقیق و با مشاهده جزئیات صورت پذیرد.

در این سبک از تعمیرات، تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در گوشت کوب های برقی مدل براون مشخص شده و اقدامات لازم جهت برطرف سازی آنها صورت می پذیرد. به خاطر داشته باشید که برخورداری از دانش کافی و سابقه کار بالا، مهمترین موارد در تعمیرات تخصصی می باشد چرا که این موارد به معنای آشنایی و مشاهدات از قبل نواقص و توان برطرف سازی هریک از آنها می باشد.

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر گوشت کوب برقی براون

اگر از گوشت کوب های برقی مدل براون استفاده می نمایید و اکنون با مشکلات جدی در دستگاه خود مواجه شده اید، باید بدانید که در کلان شهر تهران، یک نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر گوشت کوب برقی براون دایر گشته است که با نام نمایندگی تعمیرات آریابهکار مشغول به فعالیت می باشد.

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر گوشت کوب برقی براون

این نمایندگی از تعمیرکارانی استفاده می نماید که در حوزه تعمیرات گوشت کوب برقی براون از سابقه کار بالایی برخوردار بوده و با تمامی مشکلات و آسیب های ایجاد شده در این دسته از وسایل آشپزخانه، آشنا باشند. برای افزایش دانش تعمیرکاران و آشنایی تمامی آنان با رویه تعمیرات جدید ترین سری از وسایل برقی، آموزش ها و دوره های لازم را در اختیار آنان قرار داده و در نهایت خروجی هریک را ارزیابی می نماید.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی براون برای پوشش تمامی کاربران و ساکنین مناطق مختلف تهران، از شعبه های مختلفی استفاده می نماید تا در کوتاه ترین بازه زمانی پاسخگوی نیاز های کاربران خود باشد. در هر یک از شعبه های ایجاد شده، از خدمات و پشتیبانی های کاملا یکسانی استفاده می شود تا محدودیتی در ارائه خدمات وجود نداشته باشد.

سایر خدمات آریابهکار: تعمیر گوشت کوب برقی بوش

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی براون

برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر گوشت کوب برقی براون یا همان آریابهکار، راهها و روش های مختلفی در نظر گرفته شده است که هر یک از متقاضیان می توانند به انتخاب خود از هریک آنها استفاده نمایند.

اولین راه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر گوشت کوب برقی براون، تماس با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه می باشد. این شماره ها به صورت مستقیم کاربران را به کارشناسان آریابهکار متصل می نماید و می توانند درخواست های خود را از این طریق ثبت نمایند.

راه دیگری که برای تماس و برقراری ارتباط با نمایندگی مجاز تعمیر گوش کوب برقی براون وجود دارد، پرکردن فرم درخواست قرار داده شده در داخل صفحه می باشند. برای استفاده از این روش و ثبت درخواست تعمیرات، باید اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق وارد نمایید تا کارشناسان آریابهکار با شما تماس بگیرند.

تعمیر گوشت کوب برقی براون با ضمانت نامه معتبر

کیفیت تعمیرات گوشت کوب برقی براون یک موضوع بسیار و ضروری در راستای برطرف سازی تمامی مشکلات رخ داده در دستگاه می باشد. نمایندگی های معتبر و فعال در زمینه تعمیر گوشت کوب برقی براون، برای اثبات کیفیت کار و خدمات خود، تمامی اقدامات صورت گرفته را به صورت کامل ضمانت می نماید و آن را در قالب یک برگ گارانتی مدت دار به درخواست کننده تحویل می نمایند.

تعمیر گوشت کوب برقی براون با ضمانت نامه معتبر

کیفیت تعمیرات صورت گرفته در نمایندگی مرکزی آریابهکار از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمامی مراحل برطرف سازی عیب های صورت گرفته در دستگاه در بهترین حالت خود پیش می رود. این نمایندگی با ارائه یک برگ ضمانت نامه معتبر به کاربران خود این نوید را می دهد که هیچ دل نگرانی بابت خرابی مجدد دستگاه خود نداشته باشند و با خیالی راحت از آن استفاده نمایند.

مشکلات گوشت کوب برقی براون

گوشت برقی براون به دلیل قابلیت های متعددی که دارد، وسیله ای است که باید بصورت روزانه در خانه های ما مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل، طبیعی است که این دستگاه پس از گذشت بازه زمانی کوتاهی دچار خرابی ها و مشکلاتی شود. اکثر مشکلات پیش آمده، به سادگی در خانه قابل رفع مشکل هستند و نیازی به مراجعه حضوری و تعمیر گوشت کوب برقی خود ندارید و برخی دیگر از این ایرادات صرفا باید توسط تکنسین مجرب مورد تعمیر قرار گیرد. با این وجود چه مشکلاتی ممکن است در طول زمان برای گوشت کوب برقی براون رخ دهند؟ در ادامه به تعداد مهمی از این مشکلات پرداخته ایم:

روشن نشدن گوشت کوب برقی براون

روشن نشدن گوشت کوب برقی براون یکی از مشکلات رایجی می باشد که می تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد. اما زمانیکه چنین مشکلی پیش می آید، علنا دستگاه هیچ کاربری نخواهد داشت و به هیچ وجه قابل تعمیر در خانه نیست و صرفا باید توسط تکنسین مورد تعمیر قرار گیرد. در ادامه برخی از مهم ترین دلایلی که می توانند منجر به چنین اتفاقی شوند را شرح داده ایم:

1. نوسان برق

نوسان برق! موضوعی بسیار مهم که برای اکثر ما یک موضوع پیش پا افتاده است! در اصل نوسان برق خصوصا هنگامی که دستگاه در حال کار می باشد، بصورت مستقیم بر روی برد گوشت کوب برقی براون اثر گذاشته و حتی گاها می تواند باعث سوختن موتور گوشت کوب برقی براون شود. به همین دلیل توصیه می شود که برای تمام لوازم برقی خانگی، علی الخصوص گوشت کوب برقی براون از محافظ برق استاندارد و کاملا شرکتی استفاده نمایید. در زمان استفاده حتما باید از محافظ برق استاندارد برای جلوگیری از نوسانات احتمالی استفاده شود.

تعمیر و تعویض برد گوشت کوب برقی براون

2. خرابی موتور گوشت کوب برقی براون

از اصلی ترین دلایل روشن نشدن گوشت کوب برقی براون، می توان به خرابی موتور اشاره نمود. در واقع موتور به عنوان اصلی ترین قطعه دستگاه محسوب می شود و تمامی دستورات توسط این قطعه کنترل و هدایت می شوند. با این وجود معمولا موتور به دلیل استفاده طولانی مدت و همچنین نوسان برق می تواند به سادگی آسیب ببیند. در این صورت معمولا باید اقدام به تعمیر گوشت کوب برقی نمایید؛ در صورت رخ دادن خرابی بیش از حد نیز باید اقدام به تعویض آن نمایید.

3. ضربه خوردن دستگاه

از ابتدایی‌ترین دلایل روشن نشدن گوشت کوب برقی، ضربه خوردن آن می باشد. اما چرا یک ضربه ساده می تواند باعث روشن نشدن دستگاه شود؟ دستگاه های گوشت کوب برقی علیرغم تمام قابلیت هایی که دارند، دستگاه های بسیار حساسی هستند و در صورت ضربه دیدن، تمام قابلیت های خود را ممکن است از دست دهند. از این رو توصیه می شود که گوشت کوب برقی را در جای مناسبی از آشپزخانه و به دور از دسترس کودکان قرار دهید تا ضربه ای به آن وارد نگردد.

4. عدم استفاده از ظرف مناسب

در صورتی که از ظرف گوشت کوب برقی براون در حین کار استفاده نکنید، قطعات دستگاه بر روی آن چفت نشده و در نتیجه دستگاه اصلا روشن نخواهد شد. بنابراین تحت هیچ شرایطی نباید دستگاه را بر روی ظرفی دیگر استفاده نمایید.

داغ شدن گوشت کوب برقی براون

گوشت کوب برقی براوان از آن دسته لوازم برقی می باشد که دارای سیستم خنک‌کننده موتور نیست و با این وجود گاهی اوقات ممکن است دستگاه شما داغ شود! نظر تکنسین های ما در آریابهکار این است که اصلی ترین دلیل داغ شدن گوشت کوب برقی براون، استفاده طولانی مدت و بدون استراحت کافی از دستگاه می باشد. این در حالی است که برای استفاده از گوشت کوب برقی براون باید حتما به آن استراحت کافی دهید تا موتور آن آسیب نبیند.

چگونه باید از گوشت کوب برقی براون استفاده کنیم؟

اگر دفترچه راهنمای گوشت کوب برقی براون را مطالعه نمایید، متوجه یک سری اصول خواهید شد که با انجام دادن این اصول، خیلی ساده می توانید عمر دستگاه را افزایش دهید. یکی از این نکاتی که باید همواره آنرا رعایت کنید، بازه زمانی مناسب می باشد. توصیه می شود که در حین استفاده از دستگاه، به مدت 30 ثانیه فعال باشد و 30 ثانیه دیگر استراحت کند. رعایت کردن این نکته باعث می شود که دستگاه شما بیش از حد داغ نشود و موتور آن آسیب نبیند.

تعمیر موتور گوشت کوب برقی براون

به هیچ عنوان از حالت توربو گوشت کوب برقی بصورت مداوم استفاده نکنید.

همچنین بخوانید: کاربردهای گوشت کوب برقی

سر و صدای گوشت کوب برقی براون

گوشت کوب برقی تا حدودی هنگام کار، صدایی از خود تولید می کند. اما سرو صدای بیش از حد، غیر عادی می باشد و به خودی خود نشان دهنده یک مشکل در دستگاه است. اما بطور کل این صدای غیر طبیعی می تواند آرامش هر یک از ما را مختل کند. توصیه می شود که در این صورت به هیچ وجه از دستگاه استفاده نکنید؛ استفاده از دستگاه می تواند باعث بروز آسیب در سایر قطعات شود. به طور کل علت بروز این مشکل به 3 دلیل بستگی دارد که این دلایل عبارتند از:

1. آب شدن کوپل

کوپل گوشت کوب برقی براون یک قطعه پلاستیکی و شکننده است و از اجزای اصلی دستگاه به حساب می آید که متصل کننده اجزای مختلف دستگاه به موتور می باشد. اما دلایلی مانند استفاده نادرست، مداوم و فشار زیاد به دستگاه می تواند خیلی ساده آسیب ببیند و زمانی هم که این قطعه آسیب ببیند، صدای زیادی تولید خواهد شد که گوش خراش می باشد.

تعویض کوپل گوشت کوب برقی براون

2. خرابی درب گیربکس

از رایج ترین دلیل صدا دادن دستگاه می توان به خرابی درب گیر بگس گوشت کوب برقی براون اشاره نمود. این در حالی است که اگر مواد غذایی بیش از حد یا مواد غذایی سخت در داخل گوشت کوب برقی ریحته شود، فشار بسیار زیاده به قطعات داخلی گیربکس وارد می شود و به مراتب سر و صدای گوشت کوب برقی افزایش خواهد یافت.

3. وجود مشکل در موتور

در اثر استفاده نادرست از گوشت کوب برقی براون و وارد شدن فشار بیش از حد توان، موتور ممکن است نیم سوز شود و این خرابی توام با سر و صدای زیادی خواهد بود. در این صورت باید اقدام به تعمیر گوشت کوب برقی نمایید.

لرزش گوشت کوب برقی براون

لرزش گوشت کوب برقی براون معمولا در اثر استفاده طولانی مدت و به پایان رسیدن عمر مفید دستگاه اتفاق می افتد! با این وجود این مشکل به دلیل شکستگی یا شل شدن قطعات داخلی دستگاه رخ می دهد. همان گونه که مطلع هستید، گوشت کوب برقی وسیله ای با توان بالایی نیست و به همین دلیل خیلی ساده آسیب می بیند و زمانیکه این دستگاه آسیب ببیند، قطعا شاهد مسائلی مانند لرزش گوشت کوب برقی خواهید بود. در این صورت توصیه می شود به تعمیرگاه مجاز گوشت کوب برقی براون مراجعه نمایید.

هزینه تعمیر گوشت کوب برقی براون

هزینه تعمیر گوشت کوب برقی براون چقدر می باشد؟

سوالی که هنگام خراب شدن دستگاه، قطعا ذهن ما را به خود مشغول می کند! در واقع هزینه تعمیرگوشت کوب برقی براون بستگی به نوع تعمیر و سرویسی که روی آن انجام می‌ شود، دارد. این در حالی است که به دلیل نوسان شدید بازار ارز، خرید یک دستگاه جدید قطعا می تواند کار سخت و دشواری باشد. ما در مجموعه آریابهکار پیش از عیب یابی گوشت کوب برقی براون، اعلام هزینه نداریم و صرفا پس از عیب یابی و با توجه به مشکل پیش آمده، اعلام هزینه خواهد شد.

  • قطعات استفاده شده در دستگاه، وارداتی و شرکتی می باشند.
  • برای تمامی خدمات انجام شده، فاکتور ارائه می شود.
  • هزینه های اعلامی براساس نرخ مصوب اتحادیه می باشد.

عیب یابی گوشت کوب برقی براون

عیب یابی دستگاه پیش از تعمیر از مهم ترین فاکتورهای تعمیر گوشت کوب برقی براون درنظر گرفت! توجه داشته باشید که عیب یابی باید به درست ترین حالت ممکن انجام شود تا مشکل پیش آمده برای دستگاه، بصورت دقیق بررسی شود و تا حد امکان نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. اما اگر عیب یابی بصورت دقیق انجام نشود، علیرغم اینکه مشکل شما حل نخواهد شد، بلکه باید هزینه زیادی را صرف تعویض قطعات سالم دستگاه نمایید. این فرایند در مجموعه ما توسط کارشناسان مجرب بصورت رایگان انجام می شود.

  • از طریق شماره های مندرج در سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • عیب یابی بدون دریافت هزینه و بصورت کاملا رایگان انجام می شود.
  • می توانید درخواست خود را از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیرثبت نمایید.

خدمات ما جهت تعمیر گوشت کوب برقی براون

در حال حاضر تمامی خدمات کلی و جزئی تعمیر گوشت کوب برقی براون توسط تیم متخصص ما با استفاده از قطعات وارداتی و اصل شرکت براون انجام می شود. بطور کل در ادامه مختصر خدماتی که توسط ما انجام می شود را نام برده ایم:

  • تعویض درب گیربکس
  • تعویض تیغه
  • تعمیر و تعویض موتور
  • تعویض ظروف
  • تعویض کوپل گوشت کوب برقی براون
  • تعویض پوسته
  • تعویض کابل

تعمیر گوشت کوب برقی براون در تهران

تعمیر گوشت کوب برقی براون توسط مجموعه آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در تمام استان تهران با در اختیار داشتن مجرب ‌ترین تعمیر کاران گوشت کوب برقی در تهران با بالاترین کیفیت و هزینه مناسب انجام می شود. برای استفاده از خدمات ما می توانید هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری اقدام نمایید. اگر مایل هستید بصورت حضوری از خدمات ما استفاده نمایید، می توانید به شعب شرق و غرب ما مراجعه نمایید تا دستگاه توسط تکنسین در مقابل شما عیب یابی شود.

خدمات تعمیر گوشت کوب برقی براون در تهران

اما اگر مایل هستید از خدمات غیر حضوری ما استفاده کنید، لازم به ذکر است که آریابهکار جهت سهولت شما مشتریان گرامی، پیک رفت و برگشت رایگان از درب منزل در نظر گرفته است که در ابتدا باید با کارشناسان ما از طریق خطوط موجود در سایت باید هماهنگ کنید.

  • ارائه قبض دریافت گوشت کوب برقی براون توسط پیک.
  • پیک مجموعه در صورت تعمیر دستگاه داخل شرکت رایگان می باشد.
  • تعمیر گوشت کوب برقی براون با استفاده قطعات وارداتی برند براون.

تعمیر گوشت کوب برقی براون در محل

یکی دیگر از خدمات ما در آریابهکار، تعمیر گوشت کوب برقی براون در محل است که در حال حاضر به دلیل بالا بودن درخواست‌های تعمیر، امکان اعزام تکنسین به محل وجود ندارد و صرفا خدمات تعمیر و تعویض قطعات در کارگاه‌های آریابهکار واقع در شرق و غرب استان تهران توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌شود. همچنین پس از تعمیر دستگاه، به مدت 90 روز گارانتی رسمی توسط ما به شما داده می‌شود که در صورت خرابی مجدد، بدون هر گونه هزینه‌ای خدمات تعمیر آنرا انجام خواهیم داد.

  • یک هفته رایگان پس از تعمیر دستگاه.
  • خدمات ویژه با سرعت بالا و ظرف مدت 7 روز کاری پس از پذیرش دستگاه انجام می‌شود.
  • قطعات استفاده شده وارداتی و شرکتی می باشند.
  • راه‌های ارتباطی با کارشناسان: تلگرام، ایمو و واتساپ.

جهت برقراری ارتباط می توانید با شماره های 09190111214 و 02145437 و 02191006676 تماس حاصل فرمایید.

مشکلات گوشت کوب برقی براون در یک نگاه

در طی این گزارش سعی شد تا شما را با تمام مشکلات رایج گوشت کوب برقی براون آشنا سازیم. اما در ادامه تمامی این مشکلات را بصورت مختصر به همراه دلایل آنها آورده ایم:

روشن نشدن گوشت کوب برقیدلایل زیادی باعث می شوند که گوشت کوب برقی براون روشن نشود و باید توسط تکنسین عیب یابی صورت گیرد.
داغ شدن گوشت کوب برقی براوناستفاده طولانی مدت از دستگاه می تواند باعث داغ شدن آن شود.
سر و صدای گوشت کوب برقیشل شدن قطعات داخلی می توانند سر و صدای زیادی تولید کنند.
لرزش گوشت کوب برقی براونمعمولا علت اصلی لرزش گوشت کوب برقی براون، شل شدن قطعات داخلی می باشد.
نچرخیدن تیغه گوشت کوب برقیخراب شدن کوپل می تواند مانع چرخیدن تیغه گوشت کوب برقی براون شود.
خرابی کوپل گوشت کوب برقی براوناستفاده نادرست و وارد کردن فشار زیاد به دستگاه، می تواند باعث آب شدن و یا شکستگی کوپل شود.
خرابی موتور گوشت کوب برقیدلایل متعددی دارد و صرفا نمی توانیم یک مورد را اعلام کنیم! معمولا استفاده طولانی مدت، داغ شدن دستگاه و همچنین نوسان برق می تواند باعث آسیب دیدن موتور شود که برحسب میزان آسیب ایجاد شده، قابل تعمیر یا قابل تعویض است.
پوسیده شدن کابل گوشت کوب برقی براونگویای به پایان رسیدن عمر مفید کابل گوشت کوب برقی براون می باشد و باید آنرا تعویض کنید.
خرابی تیغه گوشت کوب برقیخورد کردن مواد غذایی سفت و سخت می تواند سلامت تیغه های گوشت کوب برقی را به خطر بیندازد.
شکستگی یا خرابی ظرف گوشت کوب برقی براوناستفاده غیر استاندارد و له کردن مواد غذایی سخت، می تواند باعث شکستن ظرف گوشت کوب برقی براون شود که این مشکل قابل تعمیر نیست و باید اقدام به تعویض ظرف نمایید.

سوالات متداول

چرا گوشت کوب برقی براون صدا می‌دهد؟

خرابی درب گیربکس، نقص فنی در موتور و آب شدن بخشی از کوپل علت صدای غیرطبیعی گوشت کوب برقی است.

چرا گوشت کوب برقی غذا را به درستی له نمی کند؟

اگر تیغه گوشتکوب آسیب دیده باشد، غذا را به درستی له نمی کند. همچنین ممکن است اطراف تیغه غذا جمع شده باشد.

چرا گوشت کوب برقی براون روشن نمی‌شود؟

ورود ضربه به بدنه، سوختن برد گوشت کوب برقی به دلیل نوسان برق، داغ شدن و گاهی سوختن موتور و عدم استفاده از ظرف با حجم استاندارد باعث می‌شود تا گوشتکوب برقی روشن نشود.

امتیاز page

This Post Has 8 Comments

  1. گوشت کوب من حتی وقتی که بعد از یکم استفاده خاموشش میکنم بازم وقتی روشن میشه زیر 1 دقیقه داغ میشه . درست میشه دوباره ؟؟

    1. با سلام،
      ممکن است مشکل گوشت کوب برقی شما سوختن موتور آن باشد و یا نیاز به تعویض قطعه داشته باشد.. باید برای عیب یابی و تعمیر آن به تعمیرکار متخصصی مراجعه کنید تا مشکل را به بهترین شکل برطرف کند.

  2. من از گوشت کوب برقیم نمیتونم طولانی استفاده کنم خیلی داغ میکنه!
    این طبیعیه؟ مجبور میشم هر چن دیقه یکم خاموشش کنم

    1. با سلام،
      کاربر گرامی داغ شدن موتور گوشت کوب برقی موضوعی بسیار طبیعی است. گوشت کوب برقی به دلیل نداشتن فن خیلی زود داغ میشود و بهتر است طبق گفته خودتان به آن استراحت دهید و به وطر مداوم از آن استفاده نکنید.

  3. سلام وقت بخیر یکعدد ظرف کاسه که تیغ پران قرار میگیرد . لطف کنید قیمت را اعلام فرمائید سپاسگزارم آید 09961037054 درضمن آدرس بفرمائید حضوری مراجعه گنیم

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برای استعلام موجودی و قیمت دقیق قطعه مورد نیاز لطفا با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.
      آدرس دفتر آریابهکار : شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱

    1. با سلام. کاربر گرامی آریابهکار خود یکی از تامین کنندگان اصلی قطعات لوازم خانگی در استان تهران می باشد و تمامی قطعات برای تعمیرات گوشت کوب برقی براون موجود می باشد. جهت مراجعه حضوری به نشانی قید شده در سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214