skip to Main Content
تعمیر یخچال دوو (DAEWOO)
شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو DAEWOO و همچنین دانستن موارد مورد نیاز به تعمیر می تواند برای نگهداری و طول عمر بیشتر یخچال برای شما مفید باشد.اگر یخچال شما نیازمند سرویس یا تعمیر یخچال می باشد. مقاله تعمیر یخچال دوو، میتواند برایتان سودمند باشد.

یخچال فریزر یکی از وسایل ضروری منزل به شمار می رود، وجود این محصول آنقدر در خانه مهم و حیاتی است که حتی تصور آشپزخانه ای بدون یخچال فریزر هم ترسناک است. همه انسان های کره زمین به یخچال فریزر نیاز دارند، حتی مردمی که در مناطق سردسیر زندگی می کنند.

فهرست

معرفی یخچال دوو DAEWOO

یخچال فریزر دوو، با طراحی لوکس و کلاسیک، یکی از یخچال فریزر هایی است که مجهز به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف ، با قابلیت کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع و سیستم قدرتمند گردش هوای سه بعدی و همچنین دارای سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر میباشد.

جدیدترین یخچال فریزر دوو مجهز به سیستم سرمایش دوگانه است. این سامانه باعث جدایی جریان مستقل سرمایش یخچال از فریزر شده و در نتیجه غذای موجود در هر محفظه در بالاترین کیفیت نگهداری می شود.

معرفی یخچال دوو DAEWOO

همچنین این سامانه مانع از انتشار بوی غیرمنتظره از فریزر به یخچال و بالعکس می شود.

نقاط قوت:

  • سامانه کنترل سرمایش اتوماتیک
  • افزایش فضای داخلی یخچال
  • یخساز اتوماتیک
  • طراحی زیبا و مدرن

نحوه تعمیرات یخچال دوو

یخچال دوو یکی از 5 برند پرفروش در بازار کشورمان می باشد و نسبت به رقبای کره ای که دارد، به خوبی توسط عموم خریداران مورد استقبال قرار گرفت که این روزها برای خرید یک دستگاه یخچال دوو باید حداقل 40 میلیون تومان هزینه در نظر بگیرید. اما اگر این دستگاه پس از گذشت چندین سال دچار خرابی شد، جای نگرانی نیست چرا که هر دستگاهی دارای طول عمر مفید است و اگر به نکات استفاده از این دستگاه اهمیت داده نشود، به احتمال زیاد نیاز به تعمیرات پیدا خواهد کرد و تعمیرات این دستگاه به دلیل قیمت نسبتا بالایی که دارد فقط باید توسط تعمیرکارانی صورت گیرد که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی یخچال دوو دارند صورت گیرد.

این در حالی می باشد که گاهی اوقات برخی از ما که با هیچ یک از قطعات یخچال دوو آشنا نیستیم، اقدام به تعمیر این دستگاه نماییم که باید به اطلاع شما برسانیم در صورت باز کردن بدنه و قطعات یخچال دوو، این دستگاه تماما از گارانتی خارج می شود و اگر دستگاه شما دارای گارانتی است، دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید. با این وجود توصیه می کنیم این پروسه تعمیرات فقط و فقط باید توسط تعمیرکاران متخصص با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد؛ لازم به ذکر است که تمام خدمات تعمیر یخچال دوو در تعمیر لوازم خانگی آریابهکار توسط تعمیرکاران یخچال دوو انجام می شود و پیش از هر گونه تعمیرات نیز دستگاه با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می شود.

تعمیر یخچال دوو چه زمان ضروری است؟

برخلاف تصور ما، با دیدن هر گونه خرابی ساده و جزئی که آنها را ساده تلقی می کنیم و هیچ اهمیتی به آن نمی دهیم، ضروری ترین بازه زمانی برای تعمیر یخچال دوو دقیقا همین بازه زمانی است که شما ساده ترین و جزئی ترین خرابی را در این دستگاه مشاهده می کنید! از این رو اگر خرابی های جزئی را ساده تلقی کنید، طولی نخواهد کشید که این خرابی جزئی می تواند منجر به خرابی گسترده در دستگاه شما عزیزان شود. از این رو سعی کنید با دیدن هر گونه خرابی در این دستگاه، در اسرع زمان اقدام به تعمیر آن نمایید تا هم هزینه تعمیرات کاهش پیدا کند و هم اینکه نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

هزینه تعمیر یخچال دوو

هزینه اجرت خدمات یخچال فریزر متفاوت است، دلیل مغایر بودن هزینه تعمیرات یخچال به شرح زیر است:

هزینه تعمیر یخچال دوو

  • مدت زمان گارانتی برای خدمات یخچال فریزر، هزینه تعمیر را تحت شعاع قرار میدهد.
  • استفاده از قطعات فابریک یا متفرقه برای برند یخچال فریزر شما هزینه تعمیرات را تحت شعاع قرار میدهد.
  • تکنولوژی یخچال فریزر شما تعرفه خدمات را تغییر میدهد.

جدول هزینه و قیمت تعمیرات یخچال و یخچال فیرز دوو

هزینه تعمیر یخچال دوو چقدر است؟ این سوالی می باشد که از ابتدای خرابی یخچال دوو ممکن است برای شما رخ دهد و با رخ دادن این سوال ممکن است برخی اشتباهات را انجام دهید. مثلا تصور کنید که شما به دو تعمیرگاه مراجعه می کنید که در تعمیرگاه اول تکنسین تعمیرکار اقدام به عیب یابی تخصصی یخچال دوو شما می کند و سپس هزینه تعمیرات را برای مثال 750.000 تومان اعلام می کند.

اما با مراجعه به تعمیرگاه دوم که شناخته شده نیست و تعمیرکاران آن نیز تجربه لازم و کافی ندارند، بدون اینکه اقدام به باز کردن یخچال دوو نمایند با اعتماد به نفس صد در صدی به شما اعلام هزینه 400.000 تومان خواهند کرد و پس از آنکه پروسه تعمیرات را به این تعمیرگاه سپردید، هزینه 2.400.000 تومانی از شما درخواست خواهند کرد؛ چرا که برخی از قطعات که سالم هستند را به انتخاب خود تعویض می کنند و هزینه آنرا از شما می گیرند.

از این رو کدام یک معتبر تر می باشد؟ بدون شک گزینه اول مطمئن تر می باشد! لازم به ذکر می باشد که ما در مجموعه آریابهکار در ابتدا دستگاه شما را عیب یابی تخصصی می کنیم تا مشکل و میزان خرابی ناشی از مشکل بررسی شود و پس از آنکه بررسی های لازم صورت گرفت، براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرات به شما اعلام هزینه تعمیرات خواهیم کرد تا از این طریق مشکل یخچال دوو شما با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن برطرف شود و دیگر نیازی به تعویض قطعات یخچال دوو نداشته باشید.

توجه: معیار اعلام هزینه تعمیرات یخچال دوو در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و این در حالی است که هزینه تعمیرات یخچال دوو در سایر تعمیرگاه ها براساس نرخ مورد علاقه خود آنها می باشد و هیچ اساس و مبنایی در این زمینه ندارند.

در ادامه نیز هزینه تعمیرات حدودی یخچال دوو را در جدول ذیل آورده ایم و می توانید با حدود هزینه تعمیرات یخچال دوو آشنا شوید. توجه داشته باشید هزینه تعمیرات دقیق و قطعی یخچال دوو پس از عیب یابی تخصصی یخچال دوو به شما اعلام خواهد شد.

خدمات تعمیر یخچال دووهزینه تعمیر و تعویض قطعات یخچال دوو (تومان)
رگلاژ درب یخچال دوو30.000 الی 80.000
نصب یخچال دوو330.000
آبریزی یخچال دوو295.000
یخساز یخچال دوو650.000
آبسردکن یخچال دوو310.000
اتومات یخچال دوو530.000
اواپراتور یخچال دوو847.000
شارژ گاز یخچال دوو749.000
دمپر یخچال دوو660.000
المنت یخچال دوو692.000
کمپرسور یخچال دوونیاز به عیب یابی دارد.
فن یخچال دوو590.000
تایمر یخچال دوو300.000
ترموستات یخچال دوو295.000
برد یخچال دوونیاز به عیب یابی دارد.

سرویس های دوره ای یخچال دوو

اگر دفترچه راهنمای استفاده از یخچال دوو را مطالعه کنید، به این نتیجه خواهید رسید که یکسری از قطعات یخچال دوو برای اینکه چندین سال بدون هر گونه خرابی کار کنند، نیاز به سرویس های دوره ای دارند تا اگر مشکلی در طول زمان برای آنها رخ داد بدون اینکه اقدام به تعویض آنها نمایید، صرفا با پرداخت هزینه تعمیرات جزئی این مشکل را برطرف کنید و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده نمایید تا مشکلی برای دستگاه شما رخ ندهد. با این وجود سرویس دوره ای یخچال دوو چگونه باید انجام شود؟

برای اینکه سرویس دوره ای یخچال دوو صورت گیرد، در ابتدا توصیه مهمی که برای شما داریم این است که از طریق شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال دوو به شماره 02145437 تماس بگیرید و در خواست خود را مبنی بر سرویس دوره ای ثبت نمایید تا تکنسین های نمایندگی در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند و خدمات سرویس دوره ای یخچال دوو را برای شما انجام دهند. با این وجود برای سرویس دوره ای یخچال دوو می توانید خیلی ساده اقدام کنید.

سرویس های دوره ای یخچال دوو

اما اگر سرویس دوره ای یخچال دوو را انجام ندهید، مطمئن باشید طول عمر مفید قطعات این دستگاه به اتمام خواهند رسید و دیگر نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید! از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه سرویس دوره ای یخچال دوو را جدی بگیرید تا از این طریق طول عمر مفید این دستگاه را افزایش دهید و نیازی به تعویض قطعات گران قیمت این دستگاه نداشته باشید.

لازم به ذکر است که سرویس دوره ای یخچال دوو حتما باید توسط تکنسین مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد تا اگر مشکلی در این زمینه وجود داشت، با دقت لازم و کافی تشخیص داده شود.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر یخچال دوو تهران

ما در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر یخچال دوو تهران به اتفاق تیم مجرب، جوان و باتجربه تعمیرات تخصصی یخچال دوو آماده تعمیر تمام مشکلات دستگاه شما هستیم تا بدون نیاز به تعویض قطعات، مشکل شما به نحوی رفع گردد که تا چندین سال دیگر بتوانید از این دستگاه بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید. لازم به ذکر می باشد که آریابهکار یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات می باشد که همواره با کمترین هزینه تعمیرات ممکن می توانید به بهترین نتیجه در این خصوص دسترسی پیدا کنید و همانند روز اول از این دستگاه استفاده نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران

تمامی یخچال های برند دوو که در بازار ایران وجود دارند، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند که در صورت خرابی این دستگاه می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران تماس بگیرید و مشکل دستگاه را به‌صورت رایگان تعمیر کنید. اما چگونه؟ برای یافتن شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال دوو باید به کارت گارانتی مراجعه نمایید که در روز خرید دستگاه توسط فروشنده دستگاه به شما تقدیم شد؛ چرا که تمام اطلاعات مدنظر شما بر روی این کارت نوشته شده است و شما عزیزان می توانید با استفاده از این کارت اقدام به تعمیر رایگان یخچال دوو نمایید.

اما این خدمات رایگان در صورتی به شما تعلق خواهد گرفت که کارت گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد و اگر کارت گارانتی دستگاه فاقد اعتبار باشد نمی توانید از خدمات پس از فروش یخچال دوو استفاده نمایید و می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 آریابهکار با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را جهت تعمیر دستگاه خود انجام دهید و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه با استفاده از تعمیرات فوری و تخصصی استفاده نمایید.

خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دوو تهران

اگر مایل به اطلاع از سرویس های ارائه شده جهت تعمیر یخچال دوو توسط تعمیرکاران یخچال دوو نمایندگی آریابهکار هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که تمام خدمات مرتبط با خرابی یخچال دوو در مجموعه آریابهکار بدون هر گونه محدودیت فنی و مهندسی به‌صورت تخصصی انجام می شود تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو ما تمام خرابی هایی که مرتبط با دستگاه شما هستند را به‌صورت فنی و مهندسی تعمیر می کنیم و با توجه به این اینکه تعمیرکاران آریابهکار تجربه قابل توجهی در این زمینه دارند، می توانند تمامی خرابی ها را صرفا براساس دانش خود تعمیر نمایند.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال دوو از یک چتر پشتیبانی بسیار قدرتمند برخوردار می باشد که تمامی مناطق استان تهران را با بهترین خدمات خود، پوشش می دهد. این نمایندگی با برخورداری از شعبه های متعدد در سطج استان تهران، از تمامی نیاز ها و درخواست های ساکنین تمامی مناطق استان تهران پشتیبانی می نماید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تهران

ساکنین تهران برای درخواست تعمیرات خود می توانند با شماره های قرار داده شده، تماس خاصل نمایند تا در کوتاه ترین بازه زمانی تعمیرکان متخصص در در محل مورد نظر خود در اختیار بگیرند. جهت جلوگیری از اتلاف وقت، اعزام تعمیرکار یخچال دوو از نزدیک ترین نمایندگی به محل تعیین شده صورت می گیرد، پس بابت برطرف سازی نیاز های تعمیراتی خود نگران نباشید.

تمام مناطق 22 گانه تهران شامل خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در تهران می شوند و از این رو اگر ساکن مناطق 22 گانه تهران هستید، می توانید از طریق مجموعه ما در خواست خود را ثبت نمایید تا تکنسین های ما برای تعمیر یخچال دوو به محل شما اعزام شوند.

روال تعمیر یخچال دوو توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

با خراب شدن یخچال دوو، تمام مشتریان کلا 2 خواسته دارند که شامل تعمیر تخصصی و اصولی دستگاه در اسرع زمان برای جلوگیری از بروز فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال و هم اینکه هزینه تعمیرات بسیار کمی را بپردازید. از این رو ما در طی 30 سال اخیر، روال و رویه تعمیر یخچال دوو و سایر لوازم برقی خانگی را به نحوی تعیین کرده ایم که شما عزیزان به این دو خواسته مهم خود برسید. از این رو روال تعمیر یخچال دوو در آریابهکار بدین سان می باشد که در ابتدا دستگاه با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تعمیرکاران مجموعه عیب یابی می کنند و پس از عیب یابی اصولی، اقدام به تعمیر بخش خراب شده دستگاه می کنند.

همچنین هزینه اعلامی که توسط تعمیرکاران ما به شما اعلام می شود، براساس نرخ نامه رسمی مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی استان تهران می باشد و این در حالی است که معمولا در صورت تعمیر دستگاه توسط تعمیرکاران بی تجربه، در ابتدا بدون آنکه دستگاه را باز و عیب یابی کنند، براساس معیارهای دلخواه خود به شما اعلام هزینه تعمیرات می نمایند و پس از آنکه تعمیرات را انجام دادند و قطعات سالم دستگاه را تعویض کردند، به شما اعلام هزینه تعمیرات مجدد خواهند کرد که این هزینه ممکن 3 یا 4 برابر هزینه ابتدایی باشد.

مزیت های تعمیر یخچال دوو در نمایندگی مجاز و مرکزی آریابهکار

در صورت پذیرش یخچال دوو جهت تعمیرات تخصصی در آریابهکار توسط تعمیرکاران متخصص، مزایایی به شما تعلق خواهند گرفت که به نحوی تضمین کننده خدمات تخصصی آریابهکار می باشند. اولین مزیتی که به شما ارائه می شود این است که ما تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم شامل 90 روز گارانتی رسمی آریابهکار می شود که این گارانتی بصورت رسمی و کتبی به شما ارائه خواهد گردید. از این رو ما تمامی خدماتی که به شما ارائه می کنیم شامل 90 روز گارانتی رسمی مجموعه می شود.

دومین مزیتی هم که به شما تعلق می گیرد این است که در آریابهکار برخلاف سایر مجموعه ها پروسه تعمیر یخچال دوو را توسط تعمیرکاران ماکروفر، جاروبرقی و… انجام نمی دهیم و صرفا از افراد متخصص و باتجربه ای که حداقل 5 سال سابقه تعمیر تخصصی یخچال دوو را در رزومه خود دارند انجام می دهیم تا مشکل دستگاه را بصورت تخصصی تشخیص دهیم و بتوانیم مشکل شناسایی شده بصورت اصولی تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

سومین مزیت هم که برای شما مهم می باشد این است که معیار و ملاک اعلام هزینه تعمیرات یخچال دوو در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و هیچ هزینه نامتعارفی از شما در این خصوص دریافت نخواهد شد.

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو آریابهکار

خدماتی که ما به شما عزیزان ارائه می دهیم بصورت اصولی و براساس سابقه 30 ساله ما می باشد که ما بارها و بارها براساس آزمون و خطاهایی که انجام داده ایم به این مراحل رسیده ایم. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز هر گونه خرابی در یخچال دوو به نمایندگی تعمیرات این دستگاه در تهران و یا استان محل سکونت خود مراجعه کنید تا از این طریق مشکل برطرف گردد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

نحوه ارائه خدمات در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو آریابهکار

اما نحوه ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در آریابهکار به شکل ذیل می باشد:

  1. در ابتدا باید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های آریابهکار در روز و ساعت مقرر به محل شما اعزام شوند.
  2. پس از آنکه تکنسین های ما به محل شما اعزام شدند، پروسه عیب یابی تخصصی یخچال دوو صورت خواهد گرفت.
  3. گزارش جامعی از خرابی یخچال دوو به همراه هزینه تعمیرات به شما ارائه خواهد شد.
  4. در صورتی که تائید تعمیرات دهید، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد.
  5. پس از اتمام پروسه تعمیرات تخصصی یخچال دوو توسط تکنسین های مجموعه آریابهکار، تست های لازم در حضور شما صورت خواهد گرفت.
  6. در انتها برگه گارانتی خدمات صورت گرفته شده توسط تکنسین به شما ارائه خواهد شد.

مهمترین نکات در تعمیر یخچال دوو

تعمیر یخچال دوو در صورتی به‌صورت فنی و مهندسی انجام خواهد شد که نکات طلایی در حین تعمیرات این دستگاه اعمال شوند! این بدین معناست که برای تعمیر اصولی و تخصصی دستگاه، ماحصل چندین سال تجربه تخصصی تعمیرکار باید بر روی دستگاه پیاده‌سازی شود و بتوانید به بهترین حالت ممکن از این دستگاه استفاده کنید. به همین دلیل هر فردی که توانایی گرفتن آچار بدست دارد را نمی توان تعمیرکار یخچال دوو تلقی کرد و دستگاه گران قیمتی همانند این دستگاه را به وی سپرد! از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که یخچال دوو صرفا باید تعمیرکار متخصص تعمیر شود.

مقالات مرتبط: تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال دوو با ضمانت نامه معتبر

همانگونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، با توجه به اینکه ما خدمات تخصصی در خصوص تعمیر یخچال دوو انجام می دهیم، آنها را به‌صورت تضمین شده به شما ارائه می کنیم تا خیال شما از این بابت راحت باشد و با خیالی آسوده دستگاه را به ما بسپارید. اما گارانتی ما صرفا شامل خدمات پیچیده نمی شود و بلکه گارانتی ارائه شده برای ساده ترین و پیچیده ترین خدمات مجموعه ما می باشد که پس از انجام تعمیرات لازمه، به شما ارائه می شود. لازم به ذکر است که بازه گارانتی آریابهکار 90 روزه می باشد.

تعمیر یخچال دوو با قطعات دارای گواهی اصالت

پس از آنکه عیب یابی تخصصی و اصولی یخچال دوو توسط تعمیرکاران ما صورت گرفت، قطعات معیوب شناسایی خواهند شد که تعمیرکاران مجموعه آریابهکار با استفاده از دانش فنی و مهندسی که دارند، اقدام به تعمیر تخصصی این قطعات آسیب دیده می کنند و قطعه تعمیر شده که بارها تست سلامت گرفته شده است، بر روی دستگاه نصب می شود.

تعمیر یخچال دوو با قطعات دارای گواهی اصالت

از این رو نیازی به تعویض قطعه نخواهید داشت. اما اگر خرابی دستگاه به نحوی باشد که به هیچ وجه امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد به شما اعلام خواهد شد تا با استفاده از قطعه جایگزین وارداتی براساس مدل و برند دستگاه شما در آریابهکار تعویض شود. برای مثال آیا قطعه ای که به دلیل استفاده نادرست ذوب شده است، قابل تعمیر می باشد؟

مهمترین اقداماتی که در زمینه تعمیر یخچال دوو صورت می گیرد

مهم ترین اقداماتی که باید در پروسه تعمیر یخچال دوو صورت گیرند برعهده تکنسین تعمیرکاری می باشد که وظیفه مهم تعمیر دستگاه شما بر عهده گرفته است و اقدام بخصوص در پروسه تعمیرات برعهده شما نخواهد بود. اما یک اقدام مهم وجود دارد که باید پیش از تعمیر آن به توجه کنید و آن هم پیدا کردن مرکزی مجاز و مجرب در خصوص تعمیر یخچال دوو می باشد که اگر بدرستی آنرا انتخاب کنید، تمام پروسه تعمیر دستگاه به صورت اصولی تعمیر خواهد شد.

چرا تعمیرات یخچال دوو را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

اولین عاملی که می توانیم برای شما عزیزان شرح دهیم این است که آریابهکار یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات لوازم برقی خانگی می باشد که تمام خدمات تعمیر یخچال دوو شما عزیزان نیز در مجموعه ما به‌صورت تخصصی انجام می شود.

دومین عامل هم این است که ما در ازای ساده‌ترین و پیچیده‌ترین خدماتی که به شما ارائه می کنیم، گارانتی و ضمانت خدمات می دهیم؛ این بدین معناست که اگر بخش تعمیر شده دستگاه شما مجددا خراب شد، دیگر بدون پرداخت هر گونه هزینه جانبی می توانید به‌صورت رایگان تعمیر کنید.

سومین و مهم ترین عاملی که می توانیم در این زمینه نام ببریم این است که ما تمام خدمات تعمیر یخچال دوو را با استفاده از تعمیرکاران و متخصصانی انجام می دهیم که تنها تجربه چندین ساله تعمیر یخچال دوو را در رزومه خود دارند و با تمامی مدل های یخچال دوو به میزان قابل توجهی آشنا می باشند و می توانند مشکل را با یک عیب یابی اصولی تشخیص دهند و رفع کنند. اما این در حالی می باشد که اگر به این موضوع اهمیت ندهید، دستگاه شما توسط افرادی تعمیر خواهد شد که هیچ گونه تخصصی در این زمینه ندارند و می توانند مشکلات بیشتری را به دستگاه شما عزیزان اضافه کنند.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار یخچال دوو در آریابهکار

برای ثبت درخواست تعمیرات یخچال دوو توسط تعمیرکاران یخچال دوو مجموعه آریابهکار می توانید در صورت امکان با هماهنگی قبلی دستگاه را به شعب تعمیراتی ما منتقل نمایید تا عیب یابی و تعمیرات لازم صورت گیرد. لازم به ذکر است که پیش از مراجعه حضوری باید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید تا از ساعات کاری شعبه مدنظر خود مطلع شوید و در زمان خود صرفه جویی نمایید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار یخچال دوو در آریابهکار

همچنین اگر مایل به تعمیر اصولی یخچال دوو با استفاده از خدمات تعمیر در محل هستید، می توانید از طریق تماس با شماره های مندرج و شرح خرابی دستگاه، تکنسین های تعمیرکار یخچال دوو را به محل خود اعزام کنید و بتوانید مشکل دستگاه را به‌صورت اصولی تعمیر نمایید و همانند روز اول از آن استفاده کنید.

آخرین راهکاری که ما برای شما در نظر گرفته ایم و می توانید در بازه زمانی کوتاه تری اقدام به تعمیر یخچال دوو نمایید این است که تصویر و ویدیو 30 ثانیه ای از دستگاه تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تیم تکنسین ما ارسال نمایید تا عیب یابی ابتدایی و سطحی دستگاه توسط تکنسین های ما صورت گیرد و به شما اعلام گردد. لازم به ذکر است در ویدیو ارسالی سعی کنید مشکل را به‌صورت واضح شرح دهید تا راهکار مناسبی به شما عزیزان ارائه گردد.

توجه داشته باشید که این عیب یابی اصولی نیست و نمی توان براساس یک ویدیو اعلام هزینه تعمیرات نمود چرا که هیچ عیب یابی اصولی و تخصصی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت نگرفته است و زمانی می توان مشکل دستگاه را به‌صورت دقیق تشخیص داد که دستگاه به‌صورت حضوری عیب یابی شود.

مقالات مرتبط: تعمیر یخچال هاردستون

موارد نیازمند تعمیر یخچال دوو DAEWOO

بیشترین مشکلی که یخچال نیاز به تعمیرات پیدا کرده است، عدم داشتن برودت و سرما است.
در این قسمت به مشکلات متداولی که برای یخچال ها به وجود می آید میپردازیم:

  1. ایجاد صدای زیاد یخچال
  2. یکسره کار کردن یخچال
  3. ایجاد برفک بدلیل خراب شدن لاستیک دور درب
  4. داغ کردن بیش از حد موتور
  5. منجمد نکردن کامل مواد غذایی در فریزر
  6. روشن نشدن دستگاه

انواع ارور های و کد خطا های یخچال دوو

در ادامه برخی از کدهای خطای یخچال دوو را نام برده ایم که برای اطلاع دقیق از این کدهای خطا توصیه می کنیم به دفترچه راهنمای استفاده از یخچال دوو مراجعه کنید.

ارور یخچال دووعلت کد خطای یخچال دوو
کد خطای F1خرابی سنسور فریزر یخچال دوو.
کد خطای r1خرابی سنسور
کد خطای rtخرابی سنسور RT
کد خطای d1خرابی سنسور D
کد خطای drخرابی میکروسوئیچ درب
کد خطای dfخرابی میکروسوئیچ درب
کد خطای dhخرابی میکروسوئیچ درب هوم بار
کد خطای C1کار کرد غیر نرمال کمپرسور
کد خطای F3باز ماندن درب یخچال دوو برای بیش از یک دقیقه.

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر یخچال دوو DAEWOO

با رعایت نکات زیر کمتر نیازمند تعمیر یخچال فریزر می شوید.

  1. انتخاب یخچال فریزری با مصرف انرژی کمتر
  2. استفاده از محافظ برق
  3. قرار دادن درجه ترموستات روی درجه متوسط هنگام شروع به کار یخچال
  4. برفک زدایی به صورت دستی هنگام شروع برفک زدن و سپس تعمیر دیفراست یخچال
  5. عدم استفاده از اجسام تیز برای کندن یخ
  6. قرار ندادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا
  7. فاصله گذاری 20 سانتی بین دیوار و پشت دستگاه و فاصله حداقلی 2 سانتی اطراف یخچال
  8. قرار ندادن مواد غذایی گرم در یخچال
  9. قطع برق یخچال فریزر هنگام تمیز کردن
  10. تمیز کردن هر چند وقت یکبار بیرون دستگاه
  11. قرار دادن ترموستات روی درجات پایین تر هنگام سفر

خدمات قابل ارائه برای تعمیر یخچال دوو DAEWOO

  1. تعویض فیلتر آب یخچال دوو: یخچال ساید دوو دارای یک فیلتر آب جهت تصفیه آب میباشد که هر 6 ماه یکبار باید تعویض گردد.
  2. تعویض موتور یخچال دوو: در یخچال دوو از موتورهای پیستونی و موتورهای اینورتر استفاده می شود.
  3. تعویض فن کندانسور یخچال دوو: فن وظیفه خنک کردن کندانسور و موتور یخچال را بر عهده دارد. از نشانه های خرابی آن صدای غیر عادی و جیر جیر از پشت دستگاه و داغ شدن کناره در است.
  4. فن فریزر یخچال دوو: یخچال دوو دارای یک فن در قسمت بالایی فریزر است. این فن وظیقه انتقال سرما به طبقات بالایی فریزر و همچنین انتقال سرمای فریزر به یخچال از طریق داکت هوا را برعهده دارد. ساید بای ساید دوو علاوه بر فریزر دارای یک فن در قسمت بالای یخچال هم می باشد. وظیفه آن گردش سرما در طبقات یخچال است.
  5. شارژگاز یخچال دوو: گاز یخچال به واسطه پوسیدگی لوله های داخلی یخچال و یا سوراخ شدن لوله ها نشت پیدا کند. نشت گاز یخچال موجب از دست رفتن سرمای می شود. ممکن است به دلیل کیپ شدن لوله مویی یخچال گاز نتواند به درستی در سیکل چرخش داشته باشد. در این صورت نیاز به شستشوی سیکل و یا تعویض لوله مویی میباشد.
  6. تعمیر یخساز یخچال دوو: یخسازی دستگاه به دلیل قطع بودن آب و یا خرابی موتور یا سنسور یخساز و یا خرابی فن فریزر و افت سرما متوقف و یا کند گردد.
  7. تعویض شیر برقی یخچال دوو: شیر برقی یخچال وظیفه رساندن آب به قسمت یخساز و قسمت آبسردکن یخچال را برعهده دارد.
  8. تعویض و تعمیر برد الکترونیکی یخچال دوو: برد الکترونیک یخچال ممکن است به دلیل نوسانات برقی و یا شستشوی یخچال خراب شود. برای پیش گیری از این امر از محافظ برق استفاده نمایید.
  9. باز و بسته کردن درب ساید بای ساید دوو جهت جابه جایی: در حین اسباب کشی برای جلوگیری از آسیب دیدن یخچال، درب های دستگاه را از قسمت لولا باز نمایید.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر یخچال دوو DAEWOO

تعمیر برد یخچال دوو

اگر برد یخچال دوو شما عزیزان آسیب دیده است و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی اگر در اسرع زمان مورد عیب یابی و تعمیرات قرار نگیرد، مطمئن باشید آسیب بیشتری به دستگاه شما وارد خواهد شد که حتی از طریق تعمیرات این مشکل برطرف نخواهد شد و نیاز به تعویض برخی قطعات کلیدی خواهید داشت؛ چرا که در صورت خرابی برد یخچال دوو، قطعات یخچال دوو بدون هماهنگی برد وارد عمل می شوند و می توانند خرابی زیادی ایجاد کنند.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر برد یخچال دوو را به تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار بسپارید تا مشکل این قطعه بصورت کاملا حرفه ای تشخیص داده شود و بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. با این وجود برای انجام هماهنگی های لازم برای تعمیر برد یخچال دوو در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های ما در اسرع زمان مشکل شما را برطرف کنند.

توجه داشته باشید که برد یخچال دوو یک قطعه بسیار حیاتی و بسیار مهم در این دستگاه است که فقط و فقط تکنسین هایی که آشنا به تعمیر برد یخچال دوو هستند توانایی لازم و کافی در این زمینه دارند و نباید این قطعه را به افرادی که دانش فنی کافی ندارند بسپارید!

تعمیر موتور یخچال دوو

اگر موتور یخچال دوو شما عزیزان آسیب دیده باشد، پروسه تولید سرما در این دستگاه از کار خواهد افتاد. لازم به ذکر است که سیستم خنک کننده یخچال دوو که موتور در راس تمام قطعات این سیستم قرار دارد، وظیفه بسیار مهمی برای تولید سرما برعهده دارد و اگر موتور یخچال دوو شروع به کار نکند، مطمئن باشید که آسیب جدی به این دستگاه وارد خواهد شد! به همین ترتیب اگر موتور یخچال دوو شما از کار افتاده باشد، نمی توانید از این دستگاه همانند گذشته استفاده کنید و باید عیب یابی تخصصی صورت گیرد.

با این وجود پروسه تعمیر موتور یخچال دوو به دلیل اینکه این قطعه یک قطعه کاملا تخصصی است حتما باید بصورت تخصصی توسط تکنسین متخصص عیب یابی شود تا مشکل آن ریشه یابی گردد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. اما اگر پروسه عیب یابی موتور یخچال دوو بصورت تخصصی انجام نشود، مطمئن باشید که موتور یخچال دوو توسط فرد تعمیرکار بی تجربه تعویض خواهد شد.

لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار در ابتدا اقدام به عیب یابی تخصصی موتور یخچال دوو با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا خواهیم کرد و سپس تمام تلاش خود را مبنی بر احیای موتور انجام خواهیم داد تا از این طریق مشکل موتور یخچال دوو را صرفا از طریق تعمیرات برطرف کنیم و نیازی به تعویض موتور نداشته باشید. همچنین اگر تکنسین های ما تشخیص دهند که موتور یخچال دوو شما از کار افتاده است، پروسه تعویض آنرا با موتور وارداتی انجام خواهیم داد.

نشت یابی و شارژ گاز یخچال فریزر Daewoo

گاهی اوقات ممکن است به دلیل استفاده نادرست و وارد شدن ضربه به قطعات داخلی یخچال دوو، گاز فریون یخچال دوو دچار نشتی شود که اولین نتیجه در صورت نشتی گاز یخچال دوو این است که پروسه تولید سرما در یخچال دوو مختل خواهد شد و دیگر مواد غذایی در این دستگاه خنک نخواهند شد. با این وجود اگر نشتی گاز فریون یخچال دوو رخ داد در اسرع زمان باید با نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران و یا استان محل سکونت خود تماس بگیرید تا از این طریق درخواست خود را ثبت کنید.

نشت یابی و شارژ گاز یخچال فریزر Daewoo

همچنین اگر گاز یخچال دوو شما به اتمام رسیده است، نیازی به تعویض موتور یخچال دوو ندارید؛ چرا که این مشکل از طریق شارژ گاز یخچال دوو بصورت تخصصی با گاز مناسب برطرف خواهد شد. از این رو ما در آریابهکار خدمات شارژ تخصصی گاز فریون یخچال دوو را انجام می دهیم تا از این طریق مشکل شما برطرف شود.

توجه: برای مشخص کردن اتمام شارژ گاز فریون یخچال دوو، نیاز به ابزارهای تعمیراتی مخصوص می باشد و اینگونه نیست شما بدون داشتن ابزار تعمیراتی از این موضوع مطلع شوید.

تعمیرات فن موتور یخچال دوو

موتور یخچال دوو یکی از قطعاتی می باشد که دائما در حال روشن و خاموش شدن (اصطلاحا اتومات کردن) است که از این طریق می تواند دائما سرمای لازم برای رساندن یخچال دوو به دمایی که شما تنظیم کرده اید، ایجاد کند. اما اگر هنگامیکه موتور یخچال دوو روشن می شود دست خود را به نزدیکی موتور ببرید، متوجه تولید گرمای بیش از حدی در این دستگاه خواهید شد که بطور منظم این گرما در حال خارج شدن از محیط داخلی یخچال دوو به بیرون از یخچال دوو می باشد.

اما چگونه؟ وظیفه این عملیات بسیار مهم بر عهده فن موتور یخچال دوو می باشد که اگر این قطعه خراب شود، گرمای تولید شده در قسمت موتوری یخچال دوو باقی خواهد ماند و در نتیجه با مشکلات گسترده ای در این دستگاه روبرو خواهید شد که رایج ترین خرابی در این دستگاه، همان سوختن و از کار افتادن موتور یخچال دوو می باشد! از این رو ما در مجموعه فن موتور یخچال دوو را بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجموعه مورد عیب یابی تخصصی قرار می دهیم تا از این طریق مشکل شما برطرف گردد.

توجه داشته باشید که تعمیرات فن موتور یخچال دوو در آریابهکار با گارانتی 90 روزه انجام می شود تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید و دیگر استرس تعمیرات مجدد با هزینه تعمیرات جداگانه نداشته باشید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال فریزر دوو

تمامی مدل های نسل جدید یخچال فریزر دوو و سایر مدل های ساده این برند و سایر برندهایی که در بازار ایران و جهان وجود دارند، دارای قابلیت منحصر بفردی به نام دیفراست هستند. با این وجود دیفراست یخچال فریزر دوو چیست؟ در خصوص دیفراست یخچال فریزر دوو باید بگوییم که دیفراست به سیستم برفک زدایی در یخچال فریزر دوو گفته می شود که مانع از ایجاد هر گونه برفک در این دستگاه می شود.

به عبارتی اگر این قطعه خراب شود، برفک زیادی در یخچال فریزر دوو ایجاد خواهد شد و باید همانند چند سال اخیر اقدام به برفک زدایی یخچال فریزر دوو از طریق روش های نامتعارف نمایید که احتمالا برای شما نیز خوشایند نخواهد بود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما تعمیر دیفراست یخچال فریزر دوو را به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید دارای دانش لازم و کافی در این زمینه هستند و می توانند مشکل این سیستم را بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار دهند.

تعویض فیلتر آب یخچال دوو

اگر از قابلیت آبسردکن یخچال دوو استفاده می کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که در قسمت پشتی این دستگاه یک فیلتر وجود دارد که آب ورودی یخچال دوو را بصورت دائم فیلتر می کند تا املاح آب به داخل دستگاه منتقل نشود و بتوانید با هر بار نوشیدن آب از طریق آبسردک یخچال دوو، احساس رضایت بدست بیاورید. اما یک نکته مهم در این زمینه وجود دارد و آن هم طول عمر مفید این فیلتر می باشد! آیا فیلتر آب یخچال دوو دارای طول عمر چندین ساله است؟ خیر.

تعویض فیلتر آب یخچال دوو

چرا که طول عمر مفید فیلتر آب یخچال دوو تنها 6 ماه است و پس از گذشت این بازه زمانی باید اقدام به خرید فیلتر آب یخچال دوو نمایید تا از این طریق آب با کیفیت و عاری از هر گونه املاح را میل کنید. از این رو برای تعویض فیلتر آب یخچال دوو نیاز به یک سر رسید دارید تا بازه زمانی مشخصی را یادداشت کنید و در این بازه زمانی اقدام به تعویض فیلتر آب یخچال دوو نمایید.

لازم به ذکر است که پروسه تعویض فیلتر آب یخچال دوو کار سختی نیست و شما می توانید این پروسه را در خانه به سادگی انجام دهید.

تعمیر یخساز یخچال فریزر دوو

در صورتی که یخساز یخچال فریزر دوو شما عزیزان به هر دلیلی از کار افتاده است و نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که تعمیر یخساز یخچال دوو توسط تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه ما بصورت تخصصی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود تا نیازی به تعویض قطعات گران قیمت در این زمینه نداشته باشید. با این وجود ما در مجموعه آریابهکار به اتفاقل تکنسین های باتجربه آماده ارائه خدمات تخصصی هستیم تا از این طریق نیاز شما را برطرف کنید.

توجه داشته باشید که تعمیر یخساز یخچال فریزر دوو صرفا باید توسط تکنسین مجرب و متخصص تعمیر شود تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

خرابی قطعات دیفراست یخچال فریزر دوو Daewoo

واژه لغوی دیفراست به معنی یخ‌ زدایی می باشد که در بسیاری از دستگاه های سرمایشی قرار داده شده است. همانطور که از معنا و مفهوم آن پیداست، این قطعه برای آب کردن برفک‌ های ایجاد شده در دستگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در سیستم یخچال های فریزر دوو از دیفراست به جهت آب کردن برفک های اواپراتور (لوله های انتقال گاز که در بخش فریزر تعبیه شده است و برفک میزند) یا همان پنل خنک‌کننده استفاده شده است. باید بدانید که رطوبت مواد خوراکی و میوه های قرار داده شده در داخل کابین یخچال دوو، دارای رطوبت می باشند که این رطوبت در صورت یخ شده، ایجاد برفک می کنند. این سیستم در واقع وظیفه از بین بردن برفک‌های ناشی از رطوبت مواد غذایی در سیستم یخچال های دوو را برعهده دارد.

در صورت بروز هر گونه خرابی در قطعات دیفراست یخچال دوو ما در ابتدا توسط تکنسین های مجموعه تمام قطعات دیفراست را بصورت تخصصی با ابزارهای مخصوص مورد عیب یابی قرار می دهیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

ترموفیوز سیستم دیفراست یخچال فریزر دوو

یخچال فریزرهای دوو از قطعه ای با نام ترموفیوز برخوردار می باشند که با نام فیوز حرارتی نیز شناخته می شود. این قطعه وظیفه بسیار مهمی را در یخچال فریزر های دوو بر دوش دارند و آن هم کنترل هیتر المنت دستگاه می باشد. با مدیریت هیتر های قرار داده شده در سیستم برفک زدایی دستگاه، از ایجاد برفک در یخچال فریزر جلوگیری می شود. باید بدانبد که کنترل هیتر ها تنها وظیفه ترموفیوز نمی باشد و دیگر وظیفه ای که بر عهده دارد، جلوگیری از آتش سوزی در یخچال فریزرهای نوفراست می باشد.

خرابی ترموفیوز سیستم دیفراست یخچال فریزر دوو موجب ایجاد اختلال در سیستم برفک زدایی دستگاه می شود که در نتیجه آن شاهد تجمع حجم بالایی از برفک ها در کابین فریزر دوو خواهید بود. در صورت خرابی ترموفیوز سیستم دیفراست یخچال دوو، اجازه دهید تا این قطعه در ابتدا عیب یابی شود و سپس مورد تعمیرات قرار گیرد تا سیستم دیفراست به بهترین شکل ممکن کار کند.

برایب تعمیر این قطعه مهم در یخچال فیزر دوو خود، می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید تا به صورت مستقیم به کارشناسان آریابهکار متصل شود. در این بخش می توانید درخواست تعمیرات یخچال فیزر دوو خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین بازه زمانی، سفیران نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال دوو در محل مورد نظر شما حاضر گردند و مشکلات پیش آمده را به صورت کامل برطرف نمایند.

پر کردن مواد غذایی بیش از اندازه ظرفیت در یخچال دوو

در صورت پر کردن مواد غذایی بیش از اندازه ظرفیت یخچال دوو، باید مطلع باشید که فشار قابل توجهی به این دستگاه وارد خواهد شد که در راس این قطعات، موتور یخچال دوو قرار دارد که می تواند بیشترین آسیب را ببیند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که از پر کردن بیش از حد یخچال دوو خودداری نمایید تا از این طریق طول عمر مفید این دستگاه افزایش یابی و نیازی به تعمیرات یخچال دوو نداشته باشید!

پر کردن مواد غذایی بیش از اندازه ظرفیت در یخچال دوو

اگر دفترچه راهنمای یخچال دوو را مطالعه کنید متوجه این موضوع خواهید شد که صرفا باید مواد غذایی را براساس ظرفیت یخچال دوو درون آن قرار دهید و اگر مواد غذایی بیشتری در این دستگاه قرار دهید، به احتمال زیاد این دستگاه آسیب خواهد دید و مطمئن باشید که در یک بازه زمانی نسبتا کوتاه با خرابی های زیادی روبرو خواهید شد که می تواند باعث آزار شما شود. از این رو توصیه می کنیم صرفا براساس ظرفیت یخچال دوو اقدام به قرار دادن مواد غذایی در آن نمایید.

تراز نبودن یخچال دوو Daewoo

در صورتی که یخچال دوو شما تراز نیست، به احتمال زیاد در صورتی که موتور و سایر قطعات خنک کننده شروع به کار کنند متوجه صدای زیاد و ناهنجاری خواهید شد که می تواند باعث آزار و اذیت شما عزیزان شود. همچنین اگر این مشکل همان ابتدا مورد بررسی قرار نگیرد، مطمئن باشید که خرابی یخچال دوو بیشتر خواهد شد و نمی توانید از این طریق مشکل را برطرف کنید. به همین دلیل سعی کنید از تراز بودن یخچال دوو مطمئن شوید.

برای تراز کردن یخچال دوو می توانید از طریق پایه های این دستگاه اقدام نمایید که کار نسبتا ساده است و نیازی به تخصص بالا ندارد. همچنین جهت آشنایی با این پروسه می توانید به دفترچه راهنمای یخچال دوو خود مراجعه کنید.

خراب شدن نوار لاستیکی دور درب یخچال دوو

اگر لاستیک دور درب یخچال دوو شما عزیزان خراب شده است، باید به اطلاع شما برسانیم که این یک خرابی ساده و عادی نیست و نباید از این خرابی به سادگی بگذرید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت متوجه شدن خرابی لاستیک دور درب یخچال دوو اقدام به تعویض این قطعه نمایید تا از این طریق مشکل برطرف شود. توجه داشته باشید اگر لاستیک دور درب یخچال دوو خراب باشد، به دلیل خروج سرمای تولیدی یخچال دوو، به موتور یخچال دوو فشار قابل توجهی وارد خواهد شد.

وجود مشکل در لولاهای درب یخچال دوو

این مشکل یکی از مشکلاتی می باشد که حتما باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد تا اگر این خرابی یک خرابی ساده و عادی است، با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد و اگر به میزان قابل توجهی آسیب دیده است، با قطعه جایگزین تعویض شود تا از این طریق مشکل یخچال دوو شما برطرف شود. به همین دلیل توصیه می کنیم از روغن کاری این لولا با روغن های متفرقه خودداری نمایید!

رعایت نکردن فاصله بین یخچال و دیوار

در صورت رعایت نکردن فاصله بین یخچال دوو و دیوار، گرمای تولیدی در این دستگاه به بیرون انتقال نخواهد یافت و در نتیجه با خرابی هایی روبرو خواهید شد که می توانند باعث از کار افتادن برخی قطعات کلیدی در یخچال دوو شوند. به همین دلیل توصیه می کنیم فاصله یخچال دوو با دیوار را به خوبی تنظیم کنید.

مرجع تخصصی تعمیر یخچال دوو DAEWOO

برای تعمیر اصولی یخچال و رفع نهایی مشکل دستگاه خود، توجه داشته باشید که صرفاً از سرویس کاران و استادکاران حرفه‌ای و باتجربه کمک بگیرید. هرگونه دستکاری توسط افراد غیر حرفه‌ای و آماتور، منجر به خرابی یخچال شما می شود.

ما به شما آریابهکار را پیشنهاد می کنیم. این مرکز دارای سابقه فعالیت بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی است. طی این مدت همواره رضایت مشتریان را کسب کرده است. در آریابهکار، تیمی متشکل از استادکاران و تعمیرکاران متخصص و کارآمد فعالیت می‌کنند که به طور مداوم در حال یادگیری و تقویت دانش فنی خود مطابق با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در لوازم خانگی هستند.

مرجع تخصصی تعمیر یخچال دوو DAEWOO

همچنین آریابهکار برای رفاه حال مشتریان خود مزایای ویژه‌ای از جمله تحویل سریع دستگاه تعمیر شده، ضمانت کلیه خدمات تعمیر تا ۹۰ روز، استفاده از قطعات یدکی و اورجینال، ارائه کدهای تخفیف دوره‌ای به مشترکین و سرویس ویژه تعمیر ۴۸ ساعته برای موارد اورژانسی در نظر گرفته است. چنانچه یخچال شما دچار نقص فنی شده و نیاز به خدمات تعمیر را دارد همین حالا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی تهران هستید و با خرابی یخچال دوو خود روبرو شده اید، نیازی به این ندارید که خودتان اقدام به بلند کردن و سپس انتقال دستگاه به نمایندگی تعمیرات این دستگاه نمایید؛ چرا که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال دوو تمام خدمات عیب یابی و تعمیر این دستگاه را بصورت تخصصی به شما عزیزان ارائه می دهیم و شما می توانید از طریق تکنسین های ما در محل خود اقدام به تعمیرات تخصصی یخچال دوو خود کنید.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه تعمیرات تخصصی یخچال دوو را توسط تکنسین های مجرب و متخصص در نمایندگی آریابهکار انجام دهید. در ادامه مناطق شمالی تحت پوشش یخچال دوو را برای شما نام برده ایم و عبارتند از:

نیاورانسوهانکتجریش
اقدسیهفرمانیهجردن
درکهکامرانیهالهیه
ونکزعفرانیهجماران
قلهکازگلآجودانیه
داودیهدروسلویزان
محمودیهدزاشیبظفر و…

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در غرب تهران

با توجه به درخواست بالای ساکنین غرب تهران در خصوص خدمات تعمیر یخچال دوو، ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال دوو در تهران تمام خدمات عیب یابی و تعمیر این دستگاه در غرب تهران را توسط کارشناسان متخصص و با تجربه ای انجام می دهیم که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند و می توانند به نحوی دستگاه شما را تعمیر کنند که نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید و بتوانید صرفا با خدمات تخصصی اقدام به تعمیر دستگاه خود کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در غرب تهران

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما تعمیرات یخچال دوو را در نمایندگی مرکزی این دستگاه انجام دهید که در ادامه با مناطق تحت پوشش آریابهکار در غرب تهران بیشتر آشنا خواهید شد.
پونکصادقیهشهرک هما
سعادت آبادشهرانشهرک راه آهن
شهرزیباجنت آبادسازمان آب
شهرک غربشاهینشهرک پرواز
باغ فیضگیشاتوحید و…

نمایندگی تعمیرات یخچال دوو در شرق تهران

شعبه مرکزی آریابهکار در شرق تهران واقع است و به همین ترتیب باید به اطلاع شما برسانیم که ما در شرق تهران تمام خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال دوو را بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم. بنابراین اگر ساکن شرق تهران هستید و به هر دلیلی با خرابی یخچال دوو روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به همراه تکنسین های متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی به شما هستیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کنیم.

از این رو در ادامه مناطق شمالی تهران که تحت پوشش خدمات تخصصی یخچال دوو در آریابهکار هستند را نام برده ایم و عبارتند از:

تهرانپارسحکیمیهنارمکشمیران نوهروی
قنات کوثرپاسدارانمجیدیهتسلیحاتمدائن
وحیدیهتهران نونیرو هواییپیروزیصفا و …

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مرکز تهران

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در مرکز تهران

همچنین ما در مرکز تهران نیز خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال دوو را نیز به شما ارائه می دهیم و شما می توانید از خدمات ما اقدام به تعمیر تخصصی دستگاه خود کنید. از این رو در ادامه مناطق تحت پوشش مرکز تهران بابت تعمیرات تخصصی یخچال دوو را نام برده ایم و عبارتند از:
توانیرعباس آبادعشرت آبادمنیریهیوسف آباد
امیر آبادایرانشهرپامنارآرژانتینبهجت آباد و…

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران

همچنین اگر در جنوب تهران هستید و با خرابی یخچال دوو روبرو شده اید و قصد داریم این خرابی در نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال دوو در جنوب تهران تعمیر شود، می توانید بر روی تکنسین های متخصص ما در آریابهکار حساب کنید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید و تمام پروسه تعمیرات دستگاه شما به همراه گارانتی طولانی مدت صورت گیرد. از این رو در ادامه مناطق جنوب تهران که تحت پوشش ما هستند را نام برده ایم و عبارتند از:

امیریهافسریهخراسانشوش
فلاحنازی آبادمشیریهشهر ری
نعمت آباددولت آبادصالح آبادخزانه
منیریهامیر بهادرمولویجوادیه، سیروس و…

چرا یخچال دوو سرد نمی کند؟

سرد نکردن یخچال دوو به معنای خرابی و مشکل در سیستم خنک کننده یخچال دوو می باشد که در این مواقع باید این سیستم بصورت کامل و دقیق توسط کارشناسان مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد. لازم به ذکر است که این خرابی معمولا ناشی از اتمام شارژ گاز یخچال دوو رخ می دهد که کارشناسان ما در آریابهکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و گاز مناسب اقدام به شارژ گاز دستگاه شما می کنند.

علت جمع شدن آب در کف یخچال دوو

علت جمع شدن آب در کف یخچال دوو

در صورتی که درب یخچال دوو شما عزیزان به هر دلیلی باز بماند و یا نوار دور درب یخچال دوو شما خراب شده باشد، باعث می شود که یخ موجود در این دستگاه ذوب و در کف دستگاه در حالت آب جمع شود. با این وجود در این مواقع توصیه می کنیم نوار دور درب یخچال دوو را بررسی کنید و اگر مشکل از این قسمت بود، آنرا تعویض نمایید و اگر مشکل از این بخش نبود، حتما توسط تکنسین های متخصص و با تجربه اقدام به عیب یابی تخصصی یخچال دوو نمایید تا مشکل اصلی دستگاه شما عزیزان ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

علت صدای زیاد یخچال دوو

صدای زیاد یخچال دوو می تواند ناشی از وارد شدن فشار بیش از حدی به موتور و همچنین اتومات نکردن موتور یخچال دوو رخ دهد که در هر دو صورت نیاز به ابزارهای تعمیراتی تخصصی و تکنسین های متخصصی دارد که توانایی های لازم و کافی در این زمینه دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن خرابی دستگاه شما را تشخیص و تعمیر کنند. از این رو توصیه می کنیم حتما و حتما این مشکل را جدی بگیرید و اگر از طریق روش های روتین تعمیر نشد، حتما به تکنسین های متخصص اعتماد کنید.

چرا یخچال دوو برفک می زند؟

چرا یخچال دوو برفک میزند؟ آیا برفک زدن یخچال دوو عادی است؟ یکی از قابلیت های یخچال دوو که در حین خرید بر روی بروشور این دستگاه نوشته شده است، این می باشد که یخچال دوو شما مجهز به سیستم ضد برفک است. از این رو اگر این دستگاه برفک بزند، نشان دهنده خرابی این دستگاه می باشد که این خرابی معمولا ناشی از سیستم دیفراست یخچال دوو می باشد که در این مواقع باید توسط تکنسین های متخصص و با تجربه مورد عیب یابی قرار گیرد.

توجه داشته باشید که دیفراست یخچال دوو تنها یک قطعه نیست و یک سیستم متشکل از قطعات مختلف می باشد.

چرا یخسازی در یخچال دوو به درستی انجام نمی شود؟

چرا یخسازی در یخچال دوو به درستی انجام نمی شود؟

اما چرا یخچال دوو یخ نمی سازد؟ آیا این یک مشکل عادی است؟ در صورتی که متوجه عدم ایجاد یخ در یخچال دوو شدید، توصیه می کنیم حتما و حتما پروسه عیب یابی یخساز یخچال دوو را به تکنسین های نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران بسپارید تا از این طریق درخواست شما ثبت شود و تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص به محل شما اعزام شود. از این رو باید به اطلاع شما برسانیم که این یک خرابی عادی نیست!

دلیل بوق زدن یخچال دوو چیست؟

بوق زدن یخچال دوو می تواند ناشی از عدم بسته شدن درب یخچال دوو و همچنین باز ماندن درب یخچال دوو رخ دهد که در این مواقع توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه عیب یابی درب یخچال دوو را خودتان در خانه انجام دهید و اگر متوجه خرابی خاصی در درب یخچال دوو شدید، اعم از عدم رگلاژ درب و خرابی نوار دور درب یخچال دوو، حتما این پروسه را به تکنسین های متخصص و با تجربه بسپارید.

علت گرم شده بیش از حد یخچال دوو

گرم شدن بیش از حد یخچال دوو یک مشکل عادی نیست و می تواند ناش از عدم کارکرد فن موتور یخچال دوو و همچنین عدم اتومات کردن موتور یخچال دوو رخ دهد که در این مواقع باید از طریق شماره مرکزی 02145437 با نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال دوو در تهران تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و تکنسین تعمیرکار یخچال دوو با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مدرن در محل شما اعزام گردد.

علت چشمک زدن صفحه نمایش یخچال دوو

علت چشمک زدن صفحه نمایش یخچال دوو

در صورتی که شما درب یخچال دوو را باز کنید، صفحه نمایش یخچال دوو شروع به چشمک زدن می کند و پس از آنکه اقدام به بستن درب یخچال دوو می کنید، این چشمک پس از 10 ثانیه قطع می شود. بنابراین در این مواقع جای نگرانی نیست و به معنای باز و بسته بودن درب یخچال دوو است. اما اگر این چشمک قطع نشد، باید اقدام به عیب یابی مشکل دستگاه نمایید.

چرا یخچال دوو روشن نمی شود؟

اما اگر با مشکل روشن نشدن یخچال دوو روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی یک خرابی ساده نیست و می تواند ناشی از سوختن برد یخچال دوو باشد که اگر چنین خرابی ای در این دستگاه رخ داد، باید توسط تکنسین های متخصص و با تجربه مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد تا این مشکل یکبار برای همیشه تعمیر شود و نیازی به تعویض برد و… نداشته باشید.

امتیاز page

This Post Has 16 Comments

  1. چرا قسمت فریزر خوب خنک میکنه و هیچ مشکلی نداره و همه چیزای توش خیلی خوب و راحت یخ میزنه اما قسمت یخچال خنک نمیشه اصلا!؟ غذاها بعضی وقتا سریع خراب میشن توش

    1. با سلام،
      کاربر گرامی این مشکل که فریزر خوب کار میکن اما یخچال نه میتواند چند دلیل داشته باشد. اولین دلیل این، ممکن است شما در قسمت یخچال خود مواد غذایی زیادی نگهداری میکنید و همین موضوع باعث میشود به شخچال فشار زیادی وارد شده و نتواند خوب عملیات خنک سازی را انجام دهد. دومین مشکل این است که ممکن است لاستیک درب یخچال خراب شده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. گاهی نیز به دلیل باز و بسته کردن درب یخچال به تعداد دفعات بالا یخچال نتواند به خوبی خنک شود.
      اما در نهایت بهتر است فن داخل فریزر بررسی شود. زیرا سرمای داخل خچال از طریق این فن تامین میشود. که در اکثر مواقع نیز مشکل از فن داخل فریزر است اما اگر مشکلی نداشت باید به بررسی گاز و دمپر یخچال بپردازید.

  2. ببخشید یخچالم یکسره داره کار میکنه. خیلی هم داغ میکنه ترسیدم بسوزه خاموشش کردم الان
    میشه کمکم کنید؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی یکسره کار کردن یخچال و داغ کردن بیش از حد آن ممکن است دلایلی مانند موارد زیر داشته باشد که بهتر است در اصرع وقت پیگیری شده و با کمک تعمیر کار حرفه ای و با تجربه دستگاه خود را عیب یابی کنید و مشکل را برطرف کنید.

    2. قرار گیری یخچال در مکان نامناسب
    3. خرابی کمپرسور
    4. کم بودن گاز
    5. خرابی در تایمر دیفراست
    6. خرابی لاستیک
    7. عدم رعایت فاصله با دیوار
    8. پر کردن بیش از حد یخچال
    9. آلودگی کندانسور
    10. خرابی فن
    11. یکسره کار کردن کمپرسور
  3. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من یک مدل یخچال دوو دارم که قسمت بالاش یعنی خود یخچال برفک میزنه خیلی وقته. همه چیز توی یخچال زودتر خراب میشه بخاطر همین قضیه. ممنون میشم کمکم کنید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل اصلی مشکل برفک زدن یخچال دوو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    2. خرابی ترمودیسک یخچال
    3. خرابی المنت
    4. خرابی هیتر
    5. سنگین کردن درب
    6. عدم وجود سیستم ضد برفک
    7. خرابی ترموستات
    8. خرابی نوار دور درب
    9. خرابی تایمر
    10. و…
    11. به دلیل تخصصی بودن موارد بالا بهتر است از یک تعمیرکار متخصص برای رفع مشکل خود کمک بگیرید.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم کمپرسور یخچال دوو رو برام تعمیر کنید لطفا خیلی صدا میده و مطمئنم مشکل داره یخچال کلا خیلی خوب کار نمیکنه.
    اگر نیاز به تعویض داشته باشه گارانتی هم داره؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی تعویض کمپرسور نیز شامل گارانتی به مدت 90 روز میشود.
      برای درخواست تعمیرکار میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید و هماهنگی های بعدی را انجام دهید.

  5. خسته نباشید چرا فریزر من خوب مواد رو یخ نمیکنه؟
    لاستیک دور درب سامله و از اون نظر مشکلی نداره

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل منجمد نکردن فریزر می توانیم به مواردی مانند خرابی ترموستات، خرابی یا شل بودن لاستیک دور فریزر، تراز نبودن یخچال، خرابی کمپرسور، خرابی سیم پیچ ها و … اشاره کرد. در این شرایط بهترین عیب یابی دستگاه توسط یک تعمیرکار متخصص است که بتواند با بررسی بخصصی یخچال مشکل آن را پیدا و بر طرف کند.

  6. سلام خسته نباشید.
    یخچال من یه مشکلی داره فکر کنم که خیلی صدا میده همش یه وقتایی خیلی بلندمیشه صداش

    1. با سلام،
      کاربر گرامی صدا دادن یخچال در حالت معمول یک امر طبیعی است و همه یخچال ها هنگام کار صدا دارند. اما صدای قل قل مربوط به کمپرسور و به دلیل روغن موجود در آن است. با این حال بهتر است در صورتی که صداهای عجیب و غریب زیاد و با صدایی بلند از دستگاه می شنوید برای تعمیر آن با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  7. جند وقتی میشه یخچال دوو استفاده می کنیم اما تا حالا مثل امروز صداش زیاد نشده بود. جریانش جیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی صدا دادن یخچال دوو می تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای مثال:
      تراز نبودن یخچال
      شل یا خراب شدن تیغه فن موتور و از کار افتادن آن
      معیوب شدن کمپرسور
      خرابی دمپر
      خرابی پروانه فن
      فرابی کندانسور
      و …
      در صورتی که می توانید دستگاه را عیب یابی کنید وارد بالا را بررسی کنید در غیر این صورت می توانید با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایید و از تعمیرکاری حرفه ای برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود کمک بگیرید.

  8. سلام خسته نباشید یخ ساز ساید من خوب کار نمیکنه چند دفعه پشته هم یخ و آب رو خالی میکنه همش

    1. با سلام. کاربر گرامی شما می توانید به صفحه تعمیر ساید بای ساید دوو مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در خصوص مشکل خود دریافت کنید. همچنین می توانید با شماره 02145437 تماس حاصل نمایید و به صورت مستقیم درخواست خود را ثبت کنید تا خدمات نمایندکی تعمیر یخچال دوو در اختیار شما قرار داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214