skip to Main Content

برای استفاده اصولی از ماشین لباسشویی مدیا، تنها یک راهکار برای شما وجود دارد و آن هم مطالعه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا و طرز استفاده از آن می باشد که با مطالعه این دفترچه می توانید بصورت اصولی و صحیح از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود اگر از ماشین لباسشویی مدیا بصورت نادرست و اشتباه استفاده نمایید، مطمئن باشید که دستگاه شما در طول زمان آسیب خواهد دید. بنابراین راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا، یک امر ضروری می باشد که با استفاده از آن می توانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید و با تمام قابلیت های دستگاه هم اشنا شوید.

به همین ترتیب تحت هر شرایطی در این مقاله از نمایندگی ماشین ظرفشویی مدیا توصیه می کنیم راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا و طرز استفاه از آن را مطالعه کنید تا خرابی خاصی در طول زمان در دستگاه شما رخ ندهد و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید؛ لازم به ذکر می باشد که قطعات به کار رفته در تمام مدل های ماشین لباسشویی مدیا، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و احتمال خرابی دستگاه شما بسیار پایین می باشد و اما اگر استفاده نادرست داشته باشید، در طی یک بازه زمانی نسبتا طولانی با خرابی ماشین لباسشویی مدیا روبرو می شوید.

نصب ماشین لباسشویی مدیا

اولین گام برای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا، این است که دستگاه را به محل مدنظرتان منتقل کنید و سپس با نمایندگی ماشین لباسشویی مدیا تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر اعزام تکنسین نصاب انجام دهید تا تکنسین نصاب به محل شما اعزام شود و این دستگاه را نصب کند. لازم به ذکر می باشد که جعبه گشایی ماشین لباسشویی مدیا باید توسط نصاب نمایندگی صورت گیرد تا بررسی های لازم مبنی بر سلامت این دستگاه صورت گیرد و اگر خرابی خاصی وجود داشت، مشکل دستگاه شما یا تعمیر شود و یا تعویض!

بنابراین اگر دستگاه را به محل خود آورده اید، باید در جریان باشید که در ابتدا باید اقدام به انجام هماهنگی های لازم با نمایندگی نمایید تا نصاب متخصص به محل شما اعزام شود.

محل مناسب نصب ماشین لباسشویی مدیا

بهترین محل برای نصب ماشین لباسشویی مدیا کجاست؟ بهترین محل برای نصب ماشین لباسشویی مدیا، محلی می باشد که دستگاه شما با فاصله از سمت چپ، راست، بالا و پشت فاصله داشته باشد و از طرفی نباید در کنار این دستگاه، لوازم خانگی گرمازا وجود داشته باشد. به عبارتی اگر محل نصب ماشین لباسشویی مدیا را بصورت نادرست و اشتباه انتخاب کنید، مطمئن باشید که طول عمر مفید دستگاه شما کاهش خواهد یافت و عملا در آینده ای نه چندان دور نیاز به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در نمایندگی مرکزی خواهید داشت.

دکمه های ماشین لباسشویی مدیا

برای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا، بدون شک با بررسی پنل جلویی این دستگاه متوجه دکمه ها و برنامه هایی خواهید شد که هر یک از این دکمه دارای کاربرد خاص خود هستند. به عبارتی اگر دانش لازم و کافی برای آشنایی با دکمه های ماشین لباسشویی مدیا را ندارید، توصیه می کنیم آنها را تست نکنید و صرفا به دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا مراجعه کنید تا بتوانید با تمام دکمه های ماشین لباسشویی مدیا خود آشنا شوید.

به عبارتی در دفترچه طرز استفاده از ماشین لباسشویی مدیا، تمام دکمه های ماشین لباسشویی مدیا براساس مدلی که خریداری کرده اید با تفکیک کامل نوشته شده اند و شما می توانید خیلی ساده از این طریق از دستگاه خود استفاده کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما دکمه های ماشین لباسشویی مدیا را از طریق دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا جویا باشید تا با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید.

دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا

همان گونه که گفته شد، دفترچه راهنمای طرز استفاده از ماشین لباسشویی مدیا، جامع ترین و کامل ترین منبعی است که با استفاده از آن می توانید از این دستگاه بصورت تخصصی و البته کاملا دقیق استفاده کنید. از این رو تحت هر شرایطی توصیه می کنیم در ابتدا دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی مدیا را برای مدت 30 دقیقه مطالعه کنید تا با تمام نکات و قوانین استفاده از ماشین لباسشویی مدیا آشنا شوید. از این رو ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که این دفترچه به زبان فارسی نیست و چگونه آنرا مطالعه کنیم؟

با استفاده از برنامه های مترجم می توانید اقدام به ترجمه بخش های مهم این دفترچه نمایید.

نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی مدیا

برای آنکه بتوانید ماشین لباسشویی مدیا را به بهترین شکل ممکن ریست کنید و آنرا به حالت کارخانه بازگردانید، در ادامه طرز استفاده از ماشین لباسشویی میدیا قصد داریم شما را با این پروسه بصورت گام به گام آشنا سازیم. به عبارتی اگر تنظیمات نادرست و اشتباهی را در ماشین لباسشویی مدیا ایجاد کرده اید و مایل هستید این تنظیمات غیر فعال شوند، باید به اطلاع شما برسانیم که می توانید ماشین لباسشویی مدیا را همانند موبایل خود به حالت کارخانه بازگردانید. از این رو اگر مایل به ریست کردن ماشین لباسشویی مدیا هستید، طبق مراحل ذیل پیش بروید:

  1. در گام اول باید دوشاخه برق ماشین لباسشویی مدیا را از برق بکشید.
  2. پس از گذشت 30 دقیقه، دوشاخه برق ماشین لباسشویی مدیا را به جریان برق متصل نمایید.
  3. اینک ماشین لباسشویی مدیا شما ریست شده است و به حالت کارخانه باز گشته است.

مقالات مرتبط: ماشین ظرفشویی میدیا خوبه؟

جرم گیری ماشین لباسشویی مدیا

برای از بین بردن رسوب و جرم در ماشین لباسشویی مدیا، ابتدا یک محلول تمیز کننده شامل سرکه و جوش شیرین را داخل دستگاه بریزید. پس از آن دستگاه را روی برنامه شستشوی روزمره تنظیم کرده و آن را روشن کنید. استفاده از این محلول به حل و جداسازی رسوبات و جرم هایی که بر دیواره های دیگ شستشو چسبیده اند کمک می کند. در پایان چرخه شستشو، درب دستگاه را باز کرده و با استفاده از یک اسفنج نرم، داخل دیگ را به دقت پاکسازی کنید. در صورت لزوم، می توانید از محلول باقیمانده نیز برای این منظور استفاده نمایید.

سپس با آب ولرم دیگ ماشین لباسشویی مدیا را بشویید و آبکشی کنید. توصیه می شود این فرآیند تمیز کاری را به صورت ماهانه یا هر دو ماه یکبار جهت حفظ کارایی و بهداشت ماشین لباسشویی مدیا انجام دهید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214