skip to Main Content

بخارشوی ها یکی از کاربردی ترین ابزارها برای تمیز کردن سطوح آلوده هستند که اگر شما با استفاده از این ابزارها اقدام به تمیز کردن مبل نمایید، مطمئن باشید که می توانید در کمترین بازه زمانی ممکن اقدام به تمیز کردن آنها نمایید؛ چرا که بخارشوی ها با استفاده از بخار خالصی که تولید می کنند، توانایی لازم برای از بین بردن لکه های قوی را دارند و می توانند ذرات چرب و آلوده را بر روی مبل شما خیلی ساده تمیز کنند و از بین ببرند.

اما برای اینکه بتوانید از بخارشوی برای تمیز کردن مبل استفاده کنید، باید جوانب مختلفی را مطلع باشید تا هم آسیبی به مبل شما وارد نشود و هم اینکه بتوانید به بهترین نتیجه برسید و مشکلی برای مبلمان رخ ندهد. از این در ادامه این گزارش از تعمیرات بخارشوی تهران از آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر بخارشوی در تهران قصد داریم عوامل مهمی را در این زمینه برای شما شفاف سازی کنیم تا بتوانید از این طریق اقدام به بر طرف کردن مشکل خود نمایید. همراه ما باشید.

طرز استفاده از بخارشوی برای انواع مبل

اگر دسترسی به دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی ندارید و مایل به تمیز کردن مبل با بخارشوی خود هستید، در ادامه این گزارش از آریابهکار قصد داریم شما عزیزان را با نحوه و طرز استفاده از بخارشوی برای مبل آشنا سازیم تا از این طریق بتوانید به بهترین شکل ممکن از بخارشوی خود استفاده کنید. توصیه می کنیم بصورت گام له گام پیش بروید تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

طرز استفاده از بخارشوی برای انواع مبل

  1. در ابتدا باید ذرات ریز و درشت موجود بر روی مبل را با استفاده از جاروبرقی با مکش بالا تمیز کنید تا هیچ ذره بزرگ و کوچکی بر روی مبل وجود نداشته باشد.
  2. اینک باید با استفاده از یک دستمال مرطوب اقدام به تمیز کردن سطحی رویی مبل خود کنید؛ میزان رطوبت دستمال نهایتا 2 الی 3 درصد باشد.
  3. مخزن بخارشوی را با استفاده از آب مقطر پر کنید.
  4. بخارشوی را روشن کنید و اجازه دهید تا بخار در بخارشوی ایجاد شود.
  5. یکی از نازل های بخارشوی که بر روی سطح رویی خود یک پارچه دارد، به بخارشوی وصل کنید.
  6. سپس به آرامی شروع به تمیز کردن سطح مبل خود نمایید تا لکه ها ریز و درشت از بین بروند.

تمیز کردن مبل پارچه ای با بخارشوی

در صورتی که جنس مبل شما پارچه ای است، آیا می توانید اقدام به تمیز کردن مبل پارچه ای با بخارشوی نمود؟ اگر بخواهیم بصورت قاطعانه به شما بگوییم، باید به اطلاع شما برسانیم که برای تمیز کردن مبل پارچه ای با بخارشوی هیچ گونه محدودیتی برای شما وجود ندارد. با این وجود همانگونه که در قسمت بالا توضیحات لازم و کافی داده شد، بهتر است در ابتدا با استفاده از جاروبرقی اقدام به تمیز کردن سطح رویی مبل نمایید تا ذرات ریز و درشت به نازل بخارشوی شما نچسبند.

از این رو یک توصیه بسیار مهم در این زمینه وجود دارد و آن هم عدم نزدیک کردن بیش از حد نازل بخارشوی به پارچه است؛ چرا که این اشتباه می تواند منجر به تبدیل شدن بخار به آب شود. به همین دلیل اگر این نکته را رعایت نکنید، ممکن است پارچه میل شما دچار لکه قطرات آب شود.

تمیز کردن مبل چرمی با بخارشوی

با توجه به جنس مبلمان چرمی باید به اطلاع شما برسانیم که با استفاده از بخارشوی هیچ مقدار بخار وارد مبلمان شما نخواهد شد. از این رو اگر مبلمان شما از جنس چرمی است و مایل هستید تا آنها را با استفاده از بخارشوی تمیز کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که محدودیت بخصوصی در این زمینه وجود ندارد و شما می توانید خیلی ساده و آسان اقدام به تمیز کردن مبل چرمی با بخارشوی نمایید. همچنین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به دفترچه راهنمای بخارشوی خود مراجعه کنید.

تمیز کردن مبل چرمی با بخارشوی

نکته: اگر چرم مبلمان شما ضعیف است و احساس می کنید صرفا شکل چرم را دارد، توصیه می کنیم اقدام به تمیز کردن مبلمان چرم این چنینی با بخارشوی نکنید.

مقالات مرتبط: شستن موتور با بخارشوی خانگی

نکات مهم برای تمیز کردن مبل با بخارشوی

پیش از آنکه شروع به تمیز کردن مبل با بخارشوی نمایید، نکاتی را باید رعایت کنید تا مانع بروز هر گونه خرابی شوید. اما از کجا این نکات را باید مطالعه کرد؟ برای اطلاع دقیق از نکات تمیز کردن مبل با بخارشوی توصیه ای که برای شما داریم این است که به دفترچه راهنمای بخارشوی خود مراجعه کنید! دفترچه راهنمای بخارشوی شما به عنوان اصلی ترین منبع برای آشنایی با نحوه تمیز کردن مبلمان با بخارشوی می باشد.

از این رو توصیه ای که داریم این است که به گفته های دیگران اعتنایی نکنید و صرفا به دفترچه راهنمای بخارشوی خود مراجعه کنید تا با نکاتی که این برند برای شما در نظر گرفته است به همراه نازل مخصوص که تصویر آن در دفترچه قرار داده شده، اقدام به تمیز کردن مبل کنید؛ در غیر اینصورت ممکن است استفاده از بخارشوی به پافت سطحی مبل شما آسیب وارد کند.

مزایای تمیز کردن مبل با بخارشوی

بدون شک استفاده از بخارشوی برای تمیز کردن مبل، دارای مزایایی می باشد که با توجه به این مزایا می توانید با خیالی آسوده اقدام به تمیز کردن مبل خود کنید. با این وجود این مزایا کدام اند؟

مزایای تمیز کردن مبل با بخارشوی

در ادامه برخی از مزایای تمیز کردن مبل با بخارشوی را نام برده ایم که عبارتند از:

  • تمیز کردن مبلمان در کمترین بازه زمانی ممکن.
  • از بین بردن میکروب های موجود بر روی سطح مبل.
  • عدم نیاز به جابجایی مبلمان شما.
  • عدم نیاز به جدا کردن
  • سهولت بالا در تمیز کردن مبلمان با بخارشوی.
  • از بین بردن جزئی ترین و کلی ترین ذرات آلوده بر روی مبل.

این موارد تنها جزئی ترین مزایای تمیز کردن مبل با بخارشوی هستند که با تمیز کردن با بخارشوی خود در خانه متوجه سایر مزایای آن خواهید شد.

آیا بخارشوی برای مبل مشکل ساز است؟

در صورتی که شما بصورت اصولی و دقیق و محاسبه شده با استفاده از بخارشوی اقدام به تمیز کردن مبل خود نمایید، مطمئنا مشکلی برای مبل و دستگاه بخارشوی شما پیش نخواهد آمد. بنابراین بهتر است در اسرع زمان اقدام به مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی خود کنید تا از این طریق بتوانید بصورت اصولی از بخارشوی خود برای تمیز کردن مبل استفاده نمایید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214