skip to Main Content

اگر نگاهی به پنل ماشین لباسشویی میدیا کنید، متوجه کلمات مختلفی خواهید شد که به زبان انگلیسی نوشته شده اند و هر یک از آنها دارای معنا و کاربر خاص خود هستند. با این وجود در این مواقع تنها یک راهکار دارید و آن هم مطالعه معنی کلمات روی ماشین لباسشویی میدیا می باشد تا از این طریق بتوانید از این دستگاه بهترین بهره وری را داشته باشید. از این رو در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر لباسشویی مدیا آریابهکار قصد داریم تا به بررسی معنی کلمات روی ماشین لباسشویی میدیا بپردازیم تا از این طریق مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه رفع گردد.

معنی Mixed روی ماشین لباسشویی میدیا

یکی از گزینه هایی که ممکن است بر روی ماشین لباسشویی میدیا خود مشاهده کنید، کلمه Mixed است که این برنامه مخصوص شستشوی طیف گسترده ای البسه در ماشین لباسشویی میدیا می باشد. به عبارتی اگر لباس های رنگی دارید و یا لباس هایی دارید که جنس آنها متفاوت است و قصد شستشوی یکجای آنها را دارید، تنها راهکار شما این است که از برنامه Mixed در ماشین لباسشویی میدیا استفاده کنید تا از این طریق بتوانید تمامی البسه را به خوبی و به بهترین شکل ممکن بشویید.

معنی Mixed روی ماشین لباسشویی میدیا

بنابراین اگر قصد دارید همزمان چندین لباس رنگی و… را بصورت یکجا بشویید، توصیه می کنیم از این برنامه استفاده کنید تا بدون هر گونه آسیبی به رنگ و بافت البسه، به خوبی شسته شوند.

معنی Sports روی ماشین لباسشویی میدیا

در صورتی که لباس های ورزشی را می خواهید در ماشین لباسشویی میدیا به خوبی بشویید، با توجه به جنس لطیف و نازک لباس های ورزشی، باید بصورت اصولی و بدون هر گونه فشاری شسته شوند تا هم به خوبی شسته شوند و هم اینکه به بافت و ساختار آنها آسیبی وارد نشود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای شستشوی لباس های ورزشی، از برنامه شستشوی Sports استفاده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را در این زمینه بدست بیاورید!

معنی Baby Care روی ماشین لباسشویی میدیا

با توجه به بافت ریز لباس های کودکان و میزان حساسیت بالای پوست کودکان، می توانید از برنامه Baby Care ماشین لباسشویی میدیا استفاده کنید تا از این طریق بتوانید بصورت اصولی اقدام به شستشوی البسه کودکان نمایید. از این رو توصیه می کنیم که البسه کودکان را با برنامه های دیگر نشویید و صرفا با استفاده از برنامه Baby Care اقدام به شستشوی البسه کودکان در ماشین لباسشویی میدیا نمایید تا از این طریق حساسیت پوستی در کودکان ایجاد نشود.

معنی Wool روی ماشین لباسشویی میدیا

همان گونه که می دانید، شستشوی لباس های پشمی در فصل زمستان، کار ساده و آسانی نیست و شما نمی توانید با هر برنامه ای اقدام به شستن آنها کنید! چرا که اگر دمای آب دستگاه در حین شستشو مناسب نباشد، می تواند منجر به گشاد شدن و باز شدن بافت لباس های شما شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در این فصل برای شستن البسه پشمی از برنامه Wool ماشین لباسشویی میدیا استفاده کنید تا بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید و به بافت لباس های شما آسیبی وارد نشود.

معنی Cotton روی ماشین لباسشویی میدیا

اگر لباس های کتان دارید و مایل به شستشوی آنها در ماشین لباسشویی میدیا هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که پارچه های کتان بسیار حساس هستند و اگر به هر دلیلی آنها را با برنامه نامناسب و اشتباه بشویید، مطمئن باشید که هم در رنگ و هم در ظاهر لباس کتان شما تاثیر منفی خواهد گذاشت. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای شستن البسه کتان در ماشین لباسشویی میدیا، حتما از برنامه Cotton استفاده کنید تا با شدت و دمای مناسب، پروسه شستشوی لباس های شما انجام شود و آسیبی به آنها وارد نشود.

معنی Eco Wash روی ماشین لباسشویی میدیا

معنی Eco Wash روی ماشین لباسشویی میدیا

اگر عجله ای برای شستشوی البسه در ماشین لباسشویی میدیا ندارید و مایلید به آرامی با کمترین میزان مصرف آب، روند شستشوی البسه شما انجام شود، برنامه Eco Wash که به معنای شستشوی اقتصادی می باشد، بهترین برنامه ای است که از طریق آن می توانید اقدام به شستن البسه نمایید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای شستشوی بهینه و کم مصرف در ماشین لباسشویی میدیا، از این برنامه استفاده کنید تا در میزان مصرف آب، صرفه جویی کنید.

معنی Synthetic روی ماشین لباسشویی میدیا

در صورتی که لباس های شما دارای الیاف مصنوعی هستند و قصد شستشوی آنها را دارید، در جریان باشید که با هر برنامه ای نباید پروسه شستشوی آنها را طی کنید! از برنامه Synthetic در ماشین لباسشویی میدیا می توانید به سادگی تمام اقدام به شستن البسه الیاف مصنوعی خود در ماشین لباسشویی میدیا نمایید و هیچ آسیبی به آنها وارد نکنید. از این رو این برنامه را نیز به خاطر خود بسپارید تا آسیبی به آن وارد نشود.

معنی Delicated روی ماشین لباسشویی میدیا

لباس های ظریف مانند لباس های خواب و همچنین لباس های زیر، دارای بافت مخصوص به خود هستند و این گونه نیست که بتوانید این لباس ها را با استفاده از هر برنامه بشویید؛ چرا که هر گونه تفاوت در میزان دمای آب و میزان شدت شستشوی البسه در دیگ ماشین لباسشویی میدیا، می تواند به آنها آسیب گسترده وارد کند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای شستن لباس های زیر و لباس های خواب، حتما از این برنامه استفاده کنید و مانع بروز هر گونه آسیب در لباس های خود شوید.

مقالات مرتبط: علت نشت آب از درب لباسشویی میدیا

معنی Spin Only روی ماشین لباسشویی میدیا

گاهی اوقات ممکن است یکسری لباس ها را به شکل سنتی با دست بشویید و اما موفق به خشک کردن آنها نشوید! با این وجود در این مواقعی می توانید با استفاده از برنامه Spin Only اقدام به خشک کردن این لباس های در ماشین لباسشویی میدیا کنید و نیازی به شستشوی کامل و طولانی مدت آنها نداشته باشید. با این وجود این برنامه، آخرین برنامه ای است که در این مقاله از آریابهکار به آن پرداختیم و امیدواریم بتوانید با استفاده از برنامه های نام برده، بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاورید و به بافت البسه شما آسیبی وارد نشود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214