skip to Main Content
تعمیر آبسردکن بیم
شماره نمایبندگی تعمیر آبسردکن بیم

تعمیر آبسردکن بیم ضروری ترین اقدامی می باشد که در زمان مواجه شدن دستگاه با مشکلات و نقص فنی باید انجام داد اما سوالی که در این بهش مطرح می شود این است که برای تعمیر آبسردکن بیم و برطرف سازی مشکلات آن باید به کجا مراجعه نمود؟ رویه برطرف سازی مشکلات دستگاه و تعمیرات آبسردکن بیم به چه صورت است؟ آیا نمایندگی خاصی وجود دارد که با ضمانت مشکلات ما را برطرف نماید؟

اگر از مصرف کنندگان ابسردکن بیم می باشید و هم اکنون دستگاه شما با مشکلاتی مواجه شده است، باید بدانید که نمایندگی های و مراکز متعددی در زمینه تعمیرات دستگاه شما فعالیت می کنند اما آیا تمامی آنها معتبر می باشند و می توانند با فعالیت های خود را گارانتی نمایند؟

در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر آبسردکن قصد داریم به تمامی سوالات مطرح شده در این بخش پاسخ دهیم و در نهایت بهترین و معتبرترین نمایندگی تعمیر آبسردکن بیم را به شما معرفی نماییم. اگر سوالی دارید که در بخش ابتدایی به آن اشاره ای نشده است، می توانید آن را در بخش کامنت های همین صفحه قرار دهید تا در اولین فرصت پاسخ کامل و دقیق آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تعمیر آبسردکن بیم با ضمانت نامه کتبی

تعمیر آبسردکن بیم همانطور که گفتیم در نمایندگی ها و تعمیرگاه های متعددی در حال انجام است که هریک از آنها دارای مخاطبات و متقاضیان خود می باشند. این دسته از تعمیرگاه ها خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می دهد اما تمامی آنها از گارانتی مدت دار استفاده نمی نمایند و تنها نمایندگی های معتبر خدمات خود را در زمینه تعمیر آبسردکن بیم ضمانت می کنند.

تعمیر آبسردکن بیم با ضمانت نامه کتبی

تعمیر آبسردکن بیم با ضمانت نامه کتبی یکی از مهمترین اقدامات در راستای برطرف سازی تمامی مشکلات پیش آمده در دستگاه می باشد. زمانی که یک تعمیرگاه از چنین قابلیتی استفاده می نماید، برای جلوگیری از متحمل شدن خسارت و پرداخت آن با متقاضی، تمامی خدمات را در بهترین حالت خود ارائه می کند.

تعمیر آبسردکن بیم زمانی که با گارانتی مدت دار ارائه می شود به معنای انجام تعمیرات تخصصی بر روی دستگاه است. در این سبک از تعمیرات، تمامی بخش های دستگاه مورد بررسی کامل و دقیق قرار گرفته تا تمامی مشکلات و نواقص موجود در آبسردکن مشخص گردند.

بعد از انجام این کار با نهایت دقت دستگاه باز شده و بخش آسیب دیده جدا می گردد تا بررسی لازم بر روی آن صورت پذیرد. در نهایت با تعمیر و یا تعویض قطعه مشکلات موجود در دستگاه برطرف گشته و عملکرد نهایی آن چک می شود. در پایان برای تایید کیفیت بالای کار، یک برگ ضمانت نامه به متقاضی تحویل داده می شود که در زمان بروز مجدد مشکل، به صورت کاملا رایگان اقدام به برطرف سازی آن نماید.

نمایندگی مرکزی تعمیر آبسردکن بیم

نمایندگی مرکزی تعمیرات آبسردکن بیم به صورت کاملا تخصصی در راستای برطرف سازی مشکلات آبسرد کن های بیم فعالیت می کند. البته این نمایندگی تعمیرات تمامی مدل های آب سرد کن را به صورت تخصصی انجام می دهد اما بر روی برند کاری خود تمرکز بسیار بالایی دارد.
یکی از معتبرترین نمایندگی های مرکزی فعال در حوزه تعمیر آبسردکن بیم، آریابهکار می باشد که از یک تیم فوق تخصصی تعمیرات برخوردار است. این نمایندگی خدمات متنوعی را در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار می دهد که در نوبه خود بی نظیر است.

نمایندگی مرکزی تعمیر آبسردکن بیم

پشتیبانی قدرتمند از تمامی مناطق و محله های استان تهران، تنها یکی از خدمات ارزشمند نمایندگی تعمیرات آریابهکار می باشد که در بهترین حالت در حال انجام است. از طرف دیگر با اجرای طرح مشاوره رایگان، تمامی اطلاعات لازم را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا با آگاهی کامل اقدام به برطرف سازی مشکلات خود نمایند.

تعمیر آبسردکن بیم در نمایندگی آریابهکار در سریع ترین حالت خود صورت می گیرد و بهترین تکنسین های تعمیرات برای آن در نظر گرفته شده است. اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر متقاضی در این نمایندگی در کم ترین زمان ممکن صورت می پذیرد که از اتلاف وقت جلوگیری شود. همچنین تمامی اقدامات صورت گرفته به صورت کامل گارانتی می شود که به مدت 90 روز اعتبار دارد.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن ایستکول

خدمات آریابهکار در راستای تعمیر آبسردکن بیم

آریا بهکار به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر آبسر کن بیم از خدماتی استفاده می نماید که تمامی آنها در راستای کسب رضایت مشتریان تعریف شده است. این دسته از خدمات به صورت کاملا تخصصی در اختیار کاربران قرار داده می شود و هریک از آنها به صورت مجزا پشتیبانی می شوند.

خدمات آریابهکار در راستای تعمیر آبسردکن بیم

از جمله خدمات ارائه شده در مجموعه تعمیرات آبسردکن بیم آریابهکار به شرح زیر می باشد:
  • چکاپ گیری از تمامی بخش های دستگاه
  • بررسی تخصصی و عیب یابی دقیق
  • استفاده از ابزار های کاملا تخصصی
  • تعمیر آبسردکن بیم در کوتاه ترین بازه زمانی
  • تضمین تمامی اقدامات صورت گرفته به مدت 3 ماه
  • یک هفته مهلت تست
  • استفاده از قطعات اصل و سند اصالت
  • پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات متقاضی

مواردی که در این بخش به آنها اشاره شده، تنها برخی از خدمات نمایندگی آریابهکار به متقاضیان تعمیر آبسردکن بیم می باشد. برای کسب اطلاعات کامل و یا استفاده از تمامی خدمات ارائه شده، با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تماس حاصل نمایید.

رایج ترین مشکلات آبسرد کن بیم

رایج ترین مشکلات آب سرد کن بیم

  1. خنک نکردن آب
  2. گرم نکردن آب
  3. شکسته شدن پدال
  4. خارج شدن آب از زیر آب سرد کن
  5. آب چکه کردن
  6. بو دادن آب
  7. خرابی فیلتر ها و نیاز به تعویض
  8. بوق زدن هنگام روشن شدن
  9. نیاز به قطعات جانبی مانند جای لیوانی و پدال و مخزن فیلتر
  10. ایجاد سرو صدای زیاد
  11. یکسره کار کردن موتور آب سرد کن
  12. داشتن طعم نامطلوب
  13. روشن نشدن

اقدامات آریابهکار در زمینه تعمیر و سرویس آب سرد کن بیم

  1. تعمیر کندانسور
  2. تعویض فیلتر
  3. رفع نشتی آب سرد
  4. فروش فیلتر
  5. تعویض منبع آب سرد کن
  6. شارژ گاز
  7. رفع نشتی آبگرم
  8. تعویض سیم کشی
  9. سرویس پمپ
  10. تعویض پمپ
  11. تعویض شیرآلات
  12. تعمیر موتور
  13. فروش موتور
  14. استفاده از قطعات اصل و فابریک

در رابطه با قطعات آبسردکن، اولویت با تعمیر قطعات جانبی است و تنها در صورتی تعویض قطعه انجام می شود که قابلیت تعمیر آن ها وجود نداشته باشد.

مقالات مرتبط: تعمیر آبسردکن میدیا

تعمیر آب سرد کن بیم در تهران

شرکت آریابهکار با داشتن بیش از 30 سال سابقه در حوزه تعمیرات لوازم خانگی و با داشتن حرفه ترین افراد به یکی از بهترین شرکت ها در تهران تبدیل شده است. تعمیرکاران این شرکت از میان افراد مجرب و ماهر انتخاب شده اند. تعمیرکاران آریابهکار به صورت تخصصی در زمینه نحوه سرویس آب سرد کن آموزش دیده اند و به کسب مهارت، دانش و تجربه بالایی در این زمینه رسیده اند. به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت تعمیر وسیله خود را به ما بسپارید.

از جمله خدمات شرکت آریابهکار در زمینه تعمیر آب سرد کن بیم

  1. استفاده از قطعات فابریک و اصل
  2. داشتن تکنسین هایی حرفه ای در هر زمینه
  3. ارائه گارانتی 90 روزه شرکتی
  4. تسویه حساب با ارائه فاکتور رسمی
  5. جمع آوری دستگاه های معیوب در اسرع وقت
  6. استفاده از به روز ترین تکنولوژی
  7. ارائه تخفیفات ویژه مشترکین
  8. تعمیر در محل آبسردکن اداری
  9. سرویس های ویژه تعمیر ۴۸ ساعت در موارد اورژانسی

هزینه تعمیر آب سرد کن

یکی از نگرانی های مشتریان که در خصوص آن سوالات بسیاری را مطرح می نمایند، هزینه تعمیر آبسردکن بیم است. باید بگوییم هزینه تعمیرات به نوع خرابی بستگی دارد و پس از عیب یابی می توان هزینه دقیق را بیان کرد. به طور کل هزینه تعمیر آبسردکن به موارد زیر بستگی دارد:

  • دستمزد تعمیرکار
  • هزینه تعویض قطعات احتمالی
  • هزینه ایاب و ذهاب سرویس کار

البته شرکت آریابهکار به شما این اطمینان را می دهد تمامی هزینه های اعلام شده مورد تایید نهاد های نظارتی است.

سوالات متداول

چرا آبسردکن بیم آب را داغ نمی کند؟

خرابی المنت ترموستات، برد الکترونیکی و یا قطع شدن سیم های داخلی علت عدم تولید آب داغ است.

چرا آبسردکن بیم آب را سرد نمی کند؟

اتمام گاز مبرد، تجمع آلودگی روی کویل های اواپراتور، تنظیم نبودن ترموستات و خراب شدن برد کنترلی علت عدم خنک سازی آب است.

چرا آبسردکن بیم روشن نمی شود؟

خرابی اتصالات و سوکت های برق، تنظیم نبودن درجه ترموستات و یا ضعیف بودن برق شهری منجر به روشن نشدن آبسردکن می شود.

چرا آبسردکن بیم نشتی آب دارد؟

سر ریز شدن سینی آبسردکن، ترک خوردن مخزن بیرونی، ضعیف شدن اتصالات پمپ دستگاه و آب بندی نبودن شیر تخلیه باعث نشتی آب می شود.

علت بوی بد آبسردکن بیم چیست؟

علت عطر و طعم نامطبوع، ماندن طولانی مدت آب در مخزن بیرون و مخزن داخلی آبسردکن است. برای رفع آن مخزن و لوله ها بایستی گندزدایی شوند.

امتیاز page

This Post Has 2 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل این مشکل می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که تنظیمات دستگاه اشتباه است. همچنین این امکان نیز وجود دارد که شارژ دستگاه تمام شده باشد و یا کمپرسور خراب است. بهتر است دستکاه را برای عیب یابی دقیق تر به تعمیرکار ماهر بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214