skip to Main Content
تعمیر اتوپرس بایترون
شماره تماس نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون

تعمیر اتو پرس بایترون با ضمانت نامه رسمی شرکت و قیمت های مناسب در آریابهکار به مشتریان عزیز ارائه می شود.

بهتر است در ابتدا جهت تعمیر اتو پرس خود به نمایندگی اتو پرس بایترون مراجعه کنید.

در صورت عدم امکان استفاده از نمایندگی، می توانید از خدمات شرکت آریابهکار در سراسر تهران بهره بگیرید.

در آریابهکار کلیه خدمات عیب یابی اتو پرس بایترون و تعمیر آن، به همراه گارانتی 90 روزه شرکتی ارائه می شود.

چنانچه طی مدت زمان گارانتی مشکلی برای اتو پرس شما به وجود بیاید، به صورت کاملا رایگان تعمیر خواهد شد.

فهرست

تعمیر اتو پرس بایترون

اتو پرس بایترون همانگونه که گفته شد یک اتو پرس محبوب در کشورمان می باشد که در طی چند سال اخیر چندین مدل از این اتو پرس به بازار کشورمان عرضه شد و توانست به میزان قابل توجهی دیده شود. با این وجود اتو پرس بایترون یک اتو پرس باکیفیت و با قابلیت های متعددی می باشد که می تواند نیاز شما را برطرف کند. اما نکته حائز اهمیت اینجاست که این دستگاه نیز همانند سایر دستگاه های موجود در بازار نیازمند سرویس به موقع می باشد؛ در غیر اینصورت خرابی آن گسترش خواهد یافت.

با این وجود اگر اتو پرس بایترون شما به هر دلیلی خراب شده است، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که ما در آریابهکار به‌صورت کاملا تخصصی خدمات تعمیر اتو پرس بایترون را به شما عزیزان ارائه می دهیم و می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید. لازم به ذکر است که در آریابهکار تعمیرکار اتو پرس بایترون تمام خدمات مختص اتو پرس شما را انجام می دهد و 90 روز هم به ازای هر یک از خدمات برای شما عزیزان گارانتی تعلق خواهد گرفت.

نمایندگی تعمیرات اتوپرس بایترون

اگر اتو پرس بایترون را از فروشگاه مجاز و معتبر در سطح شهر خود خریداری کرده اید، لازم به ذکر است که کارت گارانتی اتو پرس بایترون به شما عزیزان تعلق می گیرد تا در صورت بروز هر گونه خرابی در دستگاه بتوانید به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هر گونه هزینه جانبی آنرا رفع کنید. از این رو توصیه می کنیم حتما این کارت گارانتی را در کنار دستگاه حفظ کنید تا اگر هر گونه خرابی در بازه زمانی از پیش تعیین شده رخ داد، بتوانید آنرا رفع کنید.

نمایندگی تعمیرات اتوپرس بایترون

به همین دلیل توصیه ما این است که در صورت متوجه شدن هر گونه خرابی به نمایندگی تعمیرات اتوپرس بایترون در تهران و یا شهر خود مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه رفع گردد. لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات نمایندگی اتو پرس بایترون باید کارت گارانتی دستگاه اعتبار کافی داشته باشد؛ در غیر اینصورت دستگاه شما در نمایندگی پذیرش نخواهد شد.

توجه: اگر اعتبار کارت گارانتی اتو پرس بایترون شما به اتمام رسیده است، می توانید به شعب شرق و غرب آریابهکار مراجعه کنید تا مشکل شما در اسرع وقت و با بهترین کیفیت رفع گردد.

خدمات نمایندگی تعمیر اتوپرس بایترون

با بررسی دقیق کارت گارانتی اتو پرس بایترون اگر متوجه اعتبار کافی آن شدید، می توانید به نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون مراجعه کنید تا مشکل شما همانگونه کته گفته شد، مورد تعمیر قرار گیرد. از این رو ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که خدمات نمایندگی تعمیر اتوپرس بایترون چیست؟ لازم به ذکر است که معمولا این خدمات شامل تمامی موارد نسبت به یک دستگاه کاملا سالم می باشد! از این رو معمولا اکثر خدمات شامل گارانتی می شوند و شما می توانید از این خدمات استفاده کنید.

همچنین جهت اطلاع دقیق می توانید با نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون تماس حاصل نمایید تا با شرح مشکل پیش آمده برای دستگاه، مطلع شوید که خدمات تعمیر انجام می شوند یا خیر؟ جهت دریافت اطلاعات بیشتر و تعمیر تخصصی اتو پرس بایترون شما در مرکز تخصصی آریابهکار می توانید با شماره 02145437 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

مشخصات نمایندگی تعمیر اتوپرس بایترون

یکی از سوالات مشتریان و مصرف کنندگان اتو پرس بایترون، شماره تماس نمایندگی اتو پرس بایترون می باشد تا بتوانند از این طریق مشکل دستگاه را رفع کنند. اما لازم به ذکر است که شماره و آدرس نمایندگی اتو پرس بایترون صرفا یک شماره و یک آدرس نیست! چرا؟ منظور از نمایندگی به شرکت واسط و وارد کننده اتو پرس بایترون است که ممکن است تعداد این شرکت ها خیلی زیاد باشند.

اما چگونه این شماره را پیدا کنیم؟ برای پیدا کردن شماره و آدرس خدمات اتو پرس بایترون توصیه می کنیم به کارت گارانتی دستگاه مراجعه نمایید؛ چرا که آدرس و شماره تماس بر روی آن نوشته شده است. از این رو باید به این موضوع توجه داشته باشید که استفاده از خدمات تعمیر اتو پرس بایترون، نیازمند اعتبار کافی کارت گارانتی می باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات اتو پرس بایترون

همانگونه که در بخش بالا توضیحات جامع در خصوص مشخصات نمایندگی تعمیر اتوپرس بایترون داده شد، شما می توانید با استفاده از کارت گارانتی دستگاه به شماره تماس نمایندگی دسترسی پیدا کنید. اما اگر با بررسی کارت گارانتی متوجه اتمام اعتبار آن شدید، می توانید از طریق شماره 02145437 با مرکز تخصصی آریابهکار تماس حاصل نمایید تا سوالات خودتان را از تیم پشتیبانی ما بپرسید. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی آریابهکار همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

تعمیر تخصصی اتوپرس بایترون در آریابهکار

یکی از تخصصی ترین تعمیرات لوازم برقی خانگی در آریابهکار، تعمیر تخصصی اتو پرس بایترون توسط تکنسین های مجرب با بیش از سال سابقه تخصصی در زمینه اتو پرس با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا می باشد و همواره سعی می کنیم تا مشکل دستگاه شما را بدون نیاز به تعویض کالا و از طریق تعمیرات تخصصی تعمیر کنیم و همانند روز اول از آن استفاده کنید. از این رو اگر با هر گونه خرابی در اتو پرس بایترون روبرو شده اید، می توانید به شعب شرق و غرب ما مراجعه کنید!

توجه داشته باشید که تعمیرکار اتو پرس بایترون در آریابهکار دارای بیش از 5 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات این دستگاه پیچیده می باشد و می تواند با استفاده از عیب یابی دقیق و کاملف مشکل دستگاه شما را به‌صورت ریشه ای تعمیر و رفع کند و نیازی به خرید اتو پرس جدید نداشته باشید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات عیب یابی اتو پرس در آریابهکار به‌صورت تخصصی در حضور شما و به‌صورت کاملا رایگان انجام می شود.

بنابراین در صورت بروز هر گونه خرابی برای اتو پرس بایترون می توانید به‌صورت حضوری به شعب ما جهت عیب یابی رایگان مراجعه کنید.

تعمیرات اتوپرس بایترون در محل

اتو پرس بایترون بنابر قابلیت هایی که دارید، یک وسیله کاملا مصرفی می باشد و خرابی آن می تواند منجر به اختلال در امورات روزمره هر یک از ما شود. از این رو زمانیکه اتو پرس بایترون به هر دلیلی خراب شود و کارایی خود را از دست بدهد، به دنبال این خواهیم بود تا در کمترین زمان ممکن این مشکل را برطرف کنیم. برای مثال از طریق تعمیرات اتو پرس بایترون در محل! به همین دلیل یکی از خدمات آریابهکار جهت سهولت شما عزیزان، تعمیرات اتوپرس بایترون در محل می باشد.

با این وجود اگر متوجه هر گونه خرابی ساده و پیچیده ای در اتو پرس بایترون شدید و مایل به تعمیر آن هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج با ما تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

توجه: در حال حاضر به دلیل افزایش ورودی دستگاه های تعمیراتی به شعب آریابهکار، امکان اعزام تکنسین جهت تعمیرات اتو پرس بایترون در محل تا اطلاع ثانویه وجود ندارد؛ تمامی خدمات تعمیر اتو پرس بایترون صرفا در شعب آریابهکار پذیرش و انجام می شود.

مهم ترین نکات ایمنی در استفاده و مراقبت از اتو پرس بایترون

  1. بهتر است از آب مقطر به جای آب شهری در دستگاه خود استفاده کنید. زیرا آب شهری به دلیل سختی، موجب ایجاد رسوب در اتو پرس می شود.
  2. در صورت بروز هر گونه مشکلی، بهتر است عملکرد دستگاه را متوقف کرده و با یک تعمیرکار متخصص تماس بگیرید.
  3. به منظور افزایش طول عمر دستگاه، بهتر است هفته ای یکبار از آن استفاده کنید.
  4. حتما پیش از استفاده از اتو پرس، از پر بودن آب داخل آن اطمینان حاصل کنید.
  5. در کنار استفاده از دستگاه اتو پرس از یک دستگاه پر مصرف استفاده نکنید زیرا باعث ایجاد بار اضافی در مدار می شود و هزینه تعمیرات اتو پرس بایترون را برای شما ایجاد می کند.
  6. مراقب باشید به دستگاه اتو پرس بایترون ضربه محکمی وارد نشود.
  7. هنگامی که دسته اتو پرس بایترون شکسته شد نسبت به تعویض آن توسط تعمیرکار اتو پرس اقدام کنید.
  8. با توجه به سختی آب شهری بهتر است هر 6 ماه یکبارنسبت به تعویض فیلتر آن اقدام کنید.
  9. برای اینکه بهترین نتیجه را از اتو کشیدن داشته باشید بهتر است ابر و روکش اتو پرس خود را تعویض کنید.
  10. حتما از یک محافظ برای دستگاه خود استفاده کنید تا از نوسانات برق جلوگیری کند.

مهم ترین نکات ایمنی در استفاده و مراقبت از اتو پرس بایترون

مهم ترین مشکلات اتو پرس بایترون

  1. عدم تولید بخار
  2. روشن نشدن
  3. گرم نشدن کامل
  4. نشتی آب از دستگاه
  5. شکستن دسته
  6. بوق زدن مداوم

تعمیر تخصصی اتو پرس بایترون در تهران

کلیه خدمات تعمیرات اتو پرس بایترون در آریابهکار با استفاده از قطعات اصل و فابریک شرکتی با 90 روز گارانتی، در سراسر تهران عرضه می شود.

شرکت آریابهکار با بهره گیری از تعمیرکار اتو پرسی متخصص و با داشتن بیش از 30 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و تعمیرات اتو پرس بایترون همواره به دنبال رضایتمندی مشتریان خود بوده است.

برخی از مهم ترین خدمات و مزایای شرکت آریابهکار

  1. ارائه فاکتور رسمی
  2. گارانتی 3 ماهه معتبر
  3. دارا بودن تیمی مجرب و ماهر در زمینه تعمیر اتو پرس
  4. ارائه کد تخفیف دوره ای ویژه مشترکین
  5. تعویض لوازم جانبی اتو پرس بایترون
  6. استفاده از قطعات اصل جهت تعویض

پس به شما پیشنهاد می کنیم تعمیرات اتو پرس بایترون خود را به تعمیرکار اتو پرس باتجربه بسپارید تا هم در وقت و هم در هزینه شما صرفه جویی شود.

تعمیر اتو پرس بایترون با قطعات 100% اورجینال

در برخی موارد ممکن است شما در مواجهه با اختلالات اتو پرس بایترون خود با چالش هایی روبرو شوید که با وجود دسترسی به ابزارهای تعمیراتی پیشرفته، رفع آنها امکان پذیر نباشد. گاهی قطعاتی از این دستگاه به دلیل استفاده نادرست از کار افتاده و قابل تعمیر نیستند. با این وجود ما در آریابهکار همواره تلاش می کنیم تا مشکلات دستگاه شما را به گونه ای حل کنیم که نیازی به تعویض قطعات نباشد و اما این در حالی می باشد که در تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه به دلیل عدم آشنایی با تعمیرات تخصصی، توانایی تعمیر قطعات را ندارند.

تعمیر اتو پرس بایترون با قطعات 100% اورجینال

با این وجود اگر مشکلی برای قطعات اتو پرس بایترون پیش آید که حتی توسط تکنسین های کارآزموده و حرفه ای ما قابل حل نباشد، باید از طریق تعویض قطعات که با تأیید شما انجام می شود، به رفع آن بپردازیم تا دستگاه به کارکرد اولیه خود بازگردد. توجه داشته باشید که تعویض قطعات در آریابهکار با استفاده از قطعات اصلی و وارداتی صورت می گیرد تا اطمینان حاصل شود که دستگاه پس از تعمیر، کیفیت مطلوب خود را حفظ کند و نیازی به تعویض مجدد قطعات در آینده نداشته باشید.

به علاوه مهم است بدانید که فرایند تعویض قطعات اتو پرس بایترون در آریابهکار تحت گارانتی قرار دارد.

تعمیر اتو پرس بایترون با 90 روز ضمانت

اگر تصمیم به استفاده از خدمات تعمیر اتو پرس بایترون در آریابهکار دارید، می خواهیم شما را آگاه کنیم که تمامی خدماتی که ما به شما عزیزان ارائه می دهیم، همراه با یک گارانتی بدون قید و شرط ارائه می شوند. این امکان به شما اطمینان می دهد که می توانید دستگاه خود را به دست کارشناسان با تجربه و حرفه ای ما بسپارید و اطمینان داشته باشید که هرگونه مشکلی به طور کامل برطرف خواهد شد؛ بدون آنکه نگران هزینه های تعمیر مجدد باشید. به همین دلیل آریابهکار نسبت به سایر مراکز تعمیراتی متمایز است و به دلیل همکاری با تکنسین های مجرب و متخصص به شما ضمانت خواهد داد.

گارانتی ارائه شده توسط آریابهکار یک دوره 90 روزه را شامل می شود و پس از انجام تعمیرات به شما اعطا می گردد. اما گارانتی 90 روزه اتو پرس بایترون به چه معناست؟ به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیرات اتو پرس بایترون، ما در آریابهکار ضمانت می کنیم که چنانچه طی این مدت، اتو پرس شما دچار مشکلات قبلی شود، بدون دریافت هزینه اضافی آن را تعمیر خواهیم کرد. با این وجود لازم به ذکر است که این گارانتی منحصر به خدمت خاصی نیست و کلیه خدمات ارائه شده را پوشش می دهد.

تعمیرات اتو پرس بایترون با عیب یابی رایگان

اگر با هر گونه مشکل در اتو پرس بایترون روبرو شده اید، ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات کاملا تخصصی به شما هستیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار دهیم و پس از آنکه مشکل دستگاه شما ریشه یابی شد، تعمیرات تخصصی کنیم. لازم به ذکر است که هزینه عیب یابی اتو پرس بایترون در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات اتو پرس بایترون کاملا رایگان می باشد و نیازی نیست هزینه ای بابت این پروسه بپردازید.

توجه داشته باشید که عیب یابی اتو پرس بایترون در آریابهکار توسط تکنسین ها در حضور شما انجام خواهد شد.

تعمیر اتو پرس بایترون با 7 روز مهلت تست رایگان

یکی دیگر از نقاط متمایز کننده آریابهکار نسبت به سایر مراکز تعمیراتی این است که ما در آریابهکار تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم علیرغم اینکه شامل گارانتی رسمی و شرکتی می شوند، بلکه 7 روز مهلت تست رایگان به شما تعلق خواهد گرفت تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن و با خیالی آسوده استفاده نمایید. از این رو اگر مایل به تعمیر تخصصی اتو پرس بایترون با 7 روز مهلت تست رایگان هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی به شماست.

خدمات تعمیرات اتوپرس بایترون در نمایندگی آریابهکار

تمام خدماتی که با اتو پرس بایترون در ارتباط هستند در آریابهکار به شما عزیزان بدون هر گونه محدودیتی ارائه خواهد شد تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید و مشکل دستگاه شما رفع گردد و بتوانید همانند روز اول از آن استفاده کنید.

خدمات تعمیرات اتوپرس بایترون در نمایندگی آریابهکار

با این وجود اگر با هر مشکلی در اتو پرس بایترون روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده نمایید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار تمام خدمات تعمیر اتو پرس بایترون را به شما ارائه خواهیم کرد تا مشکل شما یکبار برای همیشه رفع گردد.

مزیت تعمیر اتو پریس بایترون در نمایندگی آریابهکار

از مهم ترین مزایای تعمیر اتو پرس بایترون در نمایندگی آریابهکار می توان به عوامل متعددی اشاره کرد که مهم ترین و اصلی ترین مزایایی که به شما تعلق خواهد گرفت این است که پروسه تعمیرات اتو پرس بایترون شما عزیزان صرفا توسط تکنسین هایی که در این زمینه دانش لازم و کافی دارند انجام خواهد شد تا به بهترین شکل ممکن دستگاه شما تعمیر شود و نیازی به تعمیرات مجدد اتو پرس بایترون نداشته باشید. همچنین مابقی مزایا در این مقاله از آریابهکار ذکر شده اند.

قطعات اتو پرس بایترون

اتو پرس بایترون همانند سایر دستگاه هایی که ما از آنها در طول روز استفاده می کنیم، از قطعات مختلفی تشکیل شده است و از تشکیل این قطعات در کنار هم شاهد دستگاهی به نام اتو پرس بایترون هستیم. از این رو از مهم ترین قطعات اتو پرس بایترون می توان به بویلر اتو پرس بایترون، المنت اتو پرس بایترون، پمپ اتو پرس بایترون، ترموستات اتو پرس بایترون، دسته اتو پرس بایترون، ابر و روکش اتو پرس بایترون، شیر برقی اتو پرس بایترون، فیلتر اتو پرس بایترون و… اشاره کرد.

هزینه تعمیرات اتو پرس بایترون در تهران

اولین و مهم ترین موردی که ممکن است با خرابی اتو پرس بایترون به آن فکر کنید این است که هزینه تعمیرات اتو پرس بایترون چقدر می باشد؟ آیا هزینه مشخصی برای تعمیرات اتو پرس بایترون وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب تعمیرات لوازم خانگی در تهران اقدام به تعمیرات اتو پرس بایترون شما عزیزان می کنیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن رفع نماییم و اجازه ندهیم مشکل دستگاه شما نیاز به تعویض قطعات داشته باشد.

هزینه تعمیرات اتو پرس بایترون در تهران

با این وجود در ادامه لیست هزینه تعمیرات اتو پرس بایترون را برای شما درج کرده ایم تا بتوانید از هزینه تعمیرات این دستگاه مطلع شود که پس از عیب یابی تخصصی دستگاه توسط تکنسین به شما اعلام خواهد گردید.

خدمات تعمیر و تعویض اتو پرس بایترونهزینه تعمیرات اتو پرس بایترون (تومان)
تعمیر ترموستات اتو پرس۲۰۵.۰۰۰ الی ۳۶۸.۰۰۰
تعمیر برد اتو پرس۳۲۶.۰۰۰ الی ۶۱۸.۰۰۰
تعویض المنت اتو پرس۱۸۸.۰۰۰ الی ۳۸۷.۰۰۰
رسوب گیری اتو پرس۸۵.۰۰۰ الی ۱۴۳.۰۰۰
ابر و روکش اتو پرس۳۶۳.۰۰۰ الی ۷۹۸.۰۰۰
فیلتر اتو پرس۳۲۶.۰۰۰ الی ۸۹۸.۰۰۰
کفی اتو پرس۲۶۸.۰۰۰ الی ۶۰۹.۰۰۰
تعمیر بویلر اتو پرس۲۹۸.۰۰۰ الی ۶۳۶.۰۰۰
تعویض شیر برقی اتو پرس۱۶۵.۰۰۰ الی ۲۸۹.۰۰۰
تعمیر پمپ اتو پرس۲۳۳.۰۰۰ الی ۵۱۸.۰۰۰
تعویض دسته اتو پرس۴۳۳.۰۰۰ الی ۹۰۵.۰۰۰

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون در تهران

کدام یک از مناطق تهران تحت پوشش نمایندگی تعمیر اتو پرس بایترون قرار دارند؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص تمام خدمات تعمیر اتو پرس بایترون را در مناطق 22 گانه تهران به شما عزیزان ارائه می دهیم. با این وجود اگر ساکن تهران هستید و نیاز به تعمیرات اتو پرس بایترون دارید، می توانید از خدمات تخصصی آریابهکار استفاده نمایید و مشکل دستگاه خود را یکبار برای همیشه تعمیر کنید و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید.

لوازم جانبی اتو پرس بایترون

در طول زمان ممکن است نیاز به لوازم جانبی اتو پرس بایترون داشته باشید تا از این طریق بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. یکی از لوازم جانبی ای که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، ابر و روکش اتو پرس بایترون می باشد که برای خرید این قطعه جانبی و سایر قطعات جانبی صرفا باید از طریق نمایندگی تعمیرات اتو پرس بایترون اقدام کنید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید و قطعات وارداتی و شرکتی را براساس مدل دستگاه انتخاب و خریداری کنید.

علت بوق ممتد اتو پری بایترون

بوق ممتد اتو پرس بایترون نشان دهنده مسائل مختلفی می باشد که بسته به شرایطی که در آن قرار دارید، می تواند نشان دهنده یکسری خرابی در اتو پرس بایترون شما باشد که رایج ترین نشانه خرابی این دستگاه، خرابی برد اتو پرس بایترون است که باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد. با این وجود اگر با مشکل بوق ممتد اتو پرس بایترون روبرو شده اید، توصیه می کنیم تا مشکل دستگاه را به تکنسین هایی مجربی بسپارید که دانش کافی و لازم در این زمینه دارند و می توانند مشکل را به بهترین شکل ممکن رفع کنند.

علت بخار ندادن اتو پرس بایترون

یکی از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان در اتو پرس بایترون شما عزیزان رخ دهد این است که با مشکل بخار ندادن اتو پرس بایترون روبرو شوید. به عبارتی شما دستگاه را با آب مقطر پر می کنید و اما با روشن شدن اتو پرس بایترون متوجه این خواهید شد که بخار خاصی در این دستگاه خارج نمی شود که این مشکل نشان دهنده یک خرابی در اتو پرس بایترون است. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که مشکل دستگاه خود را به تکنسین مجرب و متخصص بسپارید تا از این طریق مشکل ریشه یابی و تعمیر شود.

سرویس اتو پرس بایترون

منظور از سرویس اتو پرس بایترون این است که شما بتوانید با استفاده از این روش اگر مشکلی در اتو پرس بایترون رخ داده است را در اسرع زمان بدون اینکه نیازی به تعمیرات تخصصی و… داشته باشید، رفع کنید و نیازی هم به تعویض قطعات گران قیمت نداشته باشید.

سرویس اتو پرس بایترون

از این رو اگر به فکر سلامت دستگاه گران قیمتی مانند اتو پرس بایترون هستید، می توانید با استفاده از تیم متخصص آریابهکار اقدام به سرویس دوره ای اتو پرس بایترون نمایید تا از این طریق مشکلی برای دستگاه شما رخ ندهد.

راهکاری های جلوگیری از خرابی اتو پرس بایترون

بهترین راهکار برای جلوگیری از خرابی اتو پرس بایترون این است که شما عزیزان از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و در بازه های زمانی مختلف اقدام به تمیز کردن و سرویس دوره ای آن نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع گردد. با این وجود برای سرویس دوره ای اتو پرس بایترون توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما در بازه های زمانی 6 ماهه اقدام به سرویس اتو پرس بایترون توسط تکنسین های مجرب و متخصص کنید تا بتوانید مشکل دستگاه خود را شناسایی و بر طرف کنید.

رایج ترین مشکلات اتو پرس بایترون

با استفاده نادرست و اشتباه از اتو پرس بایترون باید مطلع باشید که این دستگاه می تواند در طول زمان کارایی خود را از دست بدهد و دچار یکسری خرابی شود. از این رو آیا این مشکلات بر روی دستگاه هستند؟ آیا به سادگی در اتو پرس بایترون رخ می دهند؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که این مشکلات بر روی دستگاه نیستند و به مرور زمان به دلیل استفاده نادرست شما عزیزان ایجاد می شوند. از مهم ترین و رایج ترین مشکلات اتو پرس بایترون می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سوختن برد اتو پرس بایترون.
  • خرابی المنت اتو پرس بایترون.
  • بخار نکردن اتو پرس بایترون.
  • رسوب بستن اتو پرس بایترون.
  • داغ نشدن اتو پرس بایترون.

با این وجود ما در قسمت بالا سعی کردیم تا شما عزیزان را با رایج ترین مشکلات این دستگاه آشنا سازیم تا بتوانید با برخی از مشکلاتی که به دلیل استفاده نادرست شما ممکن است در طول زمان در این دستگاه رخ دهند آشنا سازیم و بتوانید با این مشکلات آشنا شوید. از این رو توصیه می کنیم با مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه، با نحوه استفاده صحیح این دستگاه آشنا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 16 Comments

  1. با سلام و احترام
    با توجه به اینکه دسته اتوپرس (بایترون) اینجانب محمد پورمهدی شکسته است،لذا خواهشمند است در خصوص تعویض دسته مدکور مرا راهنمایی فرمایید.با سپاس.

    1. با سلام،
      خدمات تعمیر و تعویض دسته اتو پرس بایترون در آریابهکار انجام می شود. برای پذیرش دستگاه از طریق فرم درخواست تعمیر یا تماس با شماره های شرکت اقدام کنید.

  2. سلام، اتوپرس من روی لباسلکه های زرد رنگ اینجاد میکنه، چطور میتونم این مشکل رو برطرف کنم؟

    1. با سلام،
      احتمالا مخزن و پمپ آب رسوب گرفته است. نیاز به رسوب گیری دارد. بهتر است از یک سرویسکار اتوپرس کمک بگیرید.

    1. با سلام،
      پایین بودن درجه حرارت، اتصال نامناسب مخزن آب، اشباع شدن فیلتر، اتمام آب مخزن، استفاده نکردن طولانی مدت از اتو همگی از دلایل بخار نکردن اتو پرس است.

  3. سلام من اتوپرسم از روی پایه اش افتاد و دسته اش شکست_خواستم ببینم تعمیر میشه؟ و هزینه اش چقدر هس
    ما ساکن قم هستیم

    1. با سلام،
      وقت بخیر. امکان تعویض هست، اما برای اعلام هزینه، باید توسط کارشناس بررسی شود.

  4. من اتوپرس بایترون رو تازه گرفتم زیاد به کار باهاش آشنا نیستم. چرا چراغش روشن میشه ولی کار نمیکنه؟ بخار نمیده اصن!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی در بیشتر مواقع دلیل اینکه چراغ بخارشوی روشن است اما بخار تولید نمیکند این است که مخزن آب دستگاه خالی است. اما گاهی نیز ممکن است مشکل از برد الکتریکی بخارشوی و یا پمپ آب باشد. پس در صورتی که با پر کردن مخزن آب دستگاه مشکل برطرف نشد، بهتر است هرچه زودتر بخارشوی را به نمایندگی تعمیر معتبر ببرید تا دستگاه را عیب یابی کنند.

  5. سلام روزتون بخیر.من اتورس بایترون دارم که نشتی داشت و همش ازش آب میچکید و بخار کمی هم تولید میکرد. تعمیرش کردم چند وقت پیش ولی هنوزم همون مشکل رو داره. یعنی بعد از یه مدت دوباره شروع شد همین مشکل.
    میشه کمکم کنید؟!

    1. با سلام،
      نشتی اتوپرس میتواند دلایلی مانند رسوب گرفتن اتوپرس، خرابی ترموستات، کثیف بودن کفی اتو، شکستن یا سوراخ بودن آن و … داشته باشد و دلیل بخار کم اتوپرس نیز همین نشتی آب از دستگاه است. باید برای تمیز کردن و یا حتی تعمیر اتوپرس بایترون اقدام کنید. شما میتوانید با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

  6. سلام
    یک دستگاه اتوپرس‌بایرتون
    دارم
    فرستادم تعمیرگاه
    کارشناس گفت‌که هیترش‌زنگ‌زده‌قابل‌تعمیر‌نیست
    ممکنه در نمایندگی تعمیر شود‌یا‌خی‌
    رمضاننیا‌هستم
    ۰۹۱۲۲۷۵۴۳۰۶
    در صورت امکان‌تعمیر‌شدن‌لطف‌بفرمایید
    تماس‌بگیرید
    ممنون‌میشم

    1. با سلام،
      کاربر گرامی شما میتوانید برای دریافت اطلاعات تخصصی تر و همچنین برای اطلاع از موجودی انبار و هزینه های تعمیرات با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است مشکل دستگاه شما این باشد که از آّب شهری استفاده می کنید که پر از املاح است. همچنین این امکان نیز وجود دارد که قارچ و میکروب در مخزن دستگاه بوجود آمده باشد و باعث بد بو شدن لباس ها شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214