skip to Main Content
تعمیر جاروبرقی ال جی
شماره تماس نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی

تعمیر جاروبرقی ال جی و عیب یابی مشکلاتی که ممکن است به مرور زمان برای این دستگاه رخ دهند، قطعا یکی از چالش‌های دارندگان جاروبرقی ال جی می‌باشد! اما این در حالی می‌باشد که برند ال جی یکی از برندهای مطرح در کشور می‌باشد که از نظر کیفیت و کارایی، بدون شک جزء اولین‌ها می‌باشد. با این وجود این دستگاه نیز نیازمند نگهداری اصولی می‌باشد و اگر از آن با دقت کافی استفاده نکنید، نیاز به تعمیرات جاروبرقی خواهید داشت. در ادامه این از مجموعه مقالات تعمیر جاروبرقی شما را با مشکلات رایج و تعمیرات جاروبرقی ال جی (LG) آشنا خواهیم کرد.

فهرست

تعمیرات جاروبرقی ال جی

جاروبرقی ال جی یکی از محصولات زیر مجموعه کمپانی بزرگ ال جی می باشد که همانند سایر محصولات این کمپانی از کیفیت و ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است و در برابر استفاده های نادرست و اشتباه احتمالا پس از گذشت چندین سال استفاده مداوم دچار خرابی گسترده خواهد شد که برای جلوگیری از این مشکل توصیه می کنیم حتما یکبار دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی ال جی را که در جعبه دستگاه می باشد را مطالعه کنید تا با نکات استفاده از این دستگاه آشنا شوید.

اما اگر نکات استفاده از این دستگاه را مطالعه نکنید، قطعا به مرور زمان خراب خواهد و کارایی خود را از دست خواهد داد. از این رو جای نگرانی نیست؛ چرا که جاروبرقی ال جی به شرطی که توسط تعمیرکاران جاروبرقی ال جی تعمیر شود، قابل تعمیر است و نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید. ما در آریابهکار به همراه تعمیرکاران جاروبرقی ال جی با رزومه درخشان و حداقل 5 سال سابقه تخصصی آماده ارائه تمامی خدمات هستیم تا بتوانید این مشکل را برای همیشه تعمیر کنید و نیازی به خرید جاروبرقی ال جی جدید نداشته باشید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی

پیش از آنکه مشکلات و خرابی‌هایی که ممکن است به هر دلیلی برای جاروبرقی ال جی شما رخ دهند را بررسی کنیم، باید به یک نکته مهم اشاره کنیم که باید از این موضوع مطلع باشید. توجه داشته باشید که اگر جاروبرقی ال جی شما خراب شده است و نمی‌توانید از آن همانند روزها و ماه‌های اخیر استفاده کنید، باید به نمایندگی جاروبرقی ال جی مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش ال جی جهت تعمیر دستگاه استفاده نمایید. از این طریق بدون پرداخت هر گونه هزینه جانبی می‌توانید مشکل را بصورت رایگان برطرف کنید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی

لازم به ذکر است که برای استفاده از این خدمات، در ابتدا باید کارت گارانتی جاروبرقی ال جی را بررسی کنید و در صورت داشتن اعتبار کافی، به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی (LG) مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه شما شناسایی و تعمیر شود. اما اگر به هر دلیلی کارت گارانتی را گم کرده اید و یا اینکه اعتبار کارت گارانتی چند سالی هست که به اتمام رسیده، طبیعتا نمی‌توانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید و صرفا باید به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران و سایر استان‌ها مراجعه نمایید.

ما در آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات و تیم تکنسین مجرب، آماده عیب یابی و تعمیر دستگاه شما با استفاده از ابزارهای بروز دنیا و قطعات کاملا وارداتی هستیم. از این رو برای انجام هماهنگی‌های لازم باید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که تمام خدمات ما شامل 90 روز گارانتی شرکتی و یک هفته مهلت تست رایگان می‌باشد.

آریابهکار نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر جاروبرقی ال جی

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی ال جی، همانگونه که گفته شد تمامی خدمات را از طریق تعمیرکاران مجرب و باتجربه به شما ارائه می دهد تا خیال شما از بابت تعمیر صحیح و اصولی دستگاه راحت باشد و از طرفی دیگر صرفا هزینه متعارف تعمیرات تخصصی را بپردازید؛ هزینه اعلامی ما در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که براساس خدماتی که به شما ارائه می دهیم حتی می توانید از مجموعه آریابهکار درخواست فاکتور شرکتی و حتی فاکتور رسمی نمایید.

جهت تماس با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آریابهکار در شرق و غرب تهران، می توانید از شماره مرکزی 02145437 اقدام نمایید؛ تیم پشتیبانی آریابهکار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشد.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی ال جی

منظور از خدماتی که ما در آریابهکار به شما ارائه می دهیم، تمام خدمات مرتبط با جاروبرقی ال جی بدون هر گونه محدودیتی می باشد که تمام این خدمات انحصارا توسط تعمیرکاران با تجربه ما صورت می گیرند. از این رو باید به اطلاع شما برسانیم که ما تمامی خرابی ها و مشکلات جاروبرقی ال جی را به واسطه تجربه 30 ساله ای که در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی داریم، بصورت اصولی انجام می دهیم و در ازای خدمات ارائه شده نیز گارانتی 90 روزه ارائه می دهیم که تضمین کننده خدمات ما به شما می باشند.

از مهم ترین خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. تعمیر صدای زیاد جاروبرقی ال جی.
  2. تعمیر داغ شدن جاروبرقی ال جی.
  3. رفع مشکل یکسره شدن جاروبرقی ال جی.
  4. تعمیر روشن نشده جاروبرقی ال جی.
  5. تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ال جی و…

تعمیر جاروبرقی ال جی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

ما در آریابهکار همانگونه که گفته شد، آماده ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی توسط متخصصان و تعمیرکاران جاروبرقی ال جی هستیم که هر یک از متخصصان مجموعه ما دارای حداقل 5 سال سابقه تخصصی تعمیرات هستند و بصورت کامل با طراحی و ساختار این دستگاه آشنا می باشند و به محض اطلاع از خرابی دستگاه، قطعات مدنظر با خرابی پیش آمده را بصورت دقیق با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می کنند تا در اسرع زمان مشکل شما را برطرف کنند.

تعمیر جاروبرقی ال جی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

از این رو تعمیرکاران و متخصصانی که در آریابهکار قرار است دستگاه جاروبرقی ال جی شما را تعمیر کنند، افراد با تجربه ای هستند که توانایی تعمیر عمری دستگاه شما عزیزان را دارا هستند.

سرویس های دوره ای جاروبرقی ال جی

یکی از نکاتی که می تواند تا چندین سال طول عمر مفید جاروبرقی ال جی شما عزیزان را افزایش دهد، سرویس دوره ای جاروبرقی ال جی می باشد که یک نکته بسیار مهم و حیاتی برای استفاده از جاروبرقی ال جی می باشد که توصیه می کنیم حتما این پروسه را در طول سال حداقل یکبار توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام دهید. همانگونه که از نام این پروسه مشخص است، دستگاه جاروبرقی ال جی شما بصورت 0 تا 100 سرویس خواهد شد و اگر مشکلی در آن وجود داشته باشد، بر طرف می شود.

اما سرویس دوره ای جاروبرقی ال جی شامل چه مواردی می شود؟ لازم به ذکر است که سرویس دوره ای جاروبرقی ال جی شامل موارد ذیل می شود که باید توسط تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد.

  1. بررسی موتور جاروبرقی ال جی.
  2. بررسی برد جاروبرقی ال جی.
  3. چک کردن اتصالات داخلی جاروبرقی ال جی.
  4. تمیز کردن فیلتر جاروبرقی ال جی.
  5. بررسی اتصالات جاروبرقی ال جی اعم از زانویی، خرطومی و…

از این رو زمانیکه این موارد مورد بررسی قرار می گیرند، به معنای این است که دستگاه شما همانند روز اول قابل استفاده خواهد بود؛ چرا که مشکلات کلی این دستگاه بررسی و رفع شده اند. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که پروسه سرویس دوره ای جاروبرقی ال جی را حداقل هر 6 ماه یکبار انجام دهید.

نکات طلایی در تعمیر جاروبرقی ال جی

بدون شک برای آنکه به بهترین نتیجه ممکن در خصوص تعمیر جاروبرقی ال جی برسید، باید از یک سری نکات مطلع باشید تا به هدف خود برسید. این اهداف معمولا عبارتند از هزینه پایین تعمیرات و کیفیت بالای خدمات. اما گاهی اوقات ممکن است یکی از دو مورد مذکور برای شما اتفاق بیافتد که از هیچ نظر قابل قبول نیست! با این وجود چگونه ممکن است این دو مورد برای ما رخ دهد و بتوانیم همانند روز اول از دستگاه استفاده کنیم؟ زمانی این اتفاق رخ می دهد که شما موارد ذیل را رعایت کنید:

  • مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی.
  • عیب یابی جاروبرقی ال جی توسط تعمیرکار جاروبرقی ال جی.
  • تشخیص دقیق مشکل جاروبرقی ال جی.
  • عضویت رسمی مرکز تعمیراتی در اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی.
  • اعلام هزینه براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.

مزیت های تعمیر جاروبرقی ال جی در نمایندگی آریابهکار

اگر قرار است دستگاه جاروبرقی ال جی شما عزیزان در مجموعه آریابهکار تعمیر شود، قطعا مزایایی به شما تعلق خواهد گرفت که تضمین کننده خدمات تخصصی ما به شما خواهد بود؛ این در حالی می باشد که با مراجعه به مرکز تعمیراتی غیرمجاز با کمترین تجربه، علیرغم اعلام هزینه بسیار بالا هیچ تضمینی به شما در خصوص تعمیراتی که انجام می دهند، نمی کنند و اگر دستگاه پس از تعمیرات خراب شد، باید مجددا هزینه تعمیرات بپردازید و یا اینکه دستگاه جدید با قیمت بالای 9 میلیون تومان در این کیفیت خریداری کنید.

از مهم ترین مزایایی که ما در آریابهکار برای تعمیر جاروبرقی ال جی شما در نظر گرفته ایم می توانیم به موارد ذیل اشاره کنیم:

  • تعمیرات تخصصی قطعات معیوب جاروبرقی ال جی.
  • تعمیرات جاروبرقی ال جی توسط تعمیرکار جاروبرقی ال جی.
  • تعویض قطعه سوخته با قطعه جایگزین کاملا وارداتی.
  • گارانتی 90 روز برای تمامی خدمات.
  • یک هفته مهلت تست رایگان.
  • اعلام هزینه براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه.
  • اعزام پیک رایگان جهت دریافت و تحویل دستگاه.

تعمیر جاروبرقی ال جی با ضمانت نامه کتبی

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی و همکاری با تکنسین های مجرب و باتجربه که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی جاروبرقی ال جی در رزومه خود دارند، تمام خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی شما را به‌صورت اختصاصی و تخصصی تعمیر می کند تا مشکل شما عزیزان بدون نیاز به هر گونه تعویض قطعه و صرف تعمیرات تخصصی قطعات رفع گردد. از این رو ما به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات، در ازای تمامی خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی 90 روزه در نظر گرفته ایم که تضمین کننده خدمات ما به شما عزیزان خواهد بود.

تعمیر جاروبرقی ال جی با ضمانت نامه کتبی

از این رو اگر مایل به تعمیر جاروبرقی ال جی با ضمانت نامه کتبی هستید باید بگوییم که ما آماده این خدمات به شما عزیزان هستیم و اگر به احتمال 1% پس از آنکه ما تعمیرات را به شما ارائه دادیم، مشکل دستگاه برطرف نشد، مجددا به‌صورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد و در ازای این تعمیرات نیز هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.

تعمیر جاروبرقی ال جی با قطعات اورجینال

اگر برد جاروبرقی ال جی شما ناشی از استفاده نادرست و اشتباه دچار ذوب شدگی در یک گوشه شده باشد، آیا قابل تعمیر است؟ بدون شک پاسخ این سؤال خیر می باشد. با توجه به اینکه ما به اتفاق تکنسین های مجرب آماده عیب یابی و تعمیر جاروبرقی ال جی هستیم تا نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید، شامل این موارد نمی شود؛ چرا که اگر قطعه ای مانند برد اگر در یک بخش ذوب شده باشد، هیچ راهکاری جزء تعویض قطعه وجود ندارد و ما به تشخیص تکنسین این قطعه را تعویض خواهیم کرد.

اما با چه قطعه ای؟ متأسفانه در اکثر تعمیرگاه های غیرمجاز، علیرغم اینکه قطعه سالم را سوخته اعلام می کنند، هزینه نجومی را جهت تعویض قطعات دریافت می کنند که علیرغم این هزینه، قطعه کاملا فیک نصب می کنند که نهایتا تا یک ماه پاسخگوی مشکل شما خواهند بود. از این رو ما در آریابهکار زمانیکه مطمئن شویم یک قطعه به‌صورت 100% قابل تعمیر نیست، اطلاع خواهیم داد که دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه دارد و این پروسه نیز با استفاده قطعات کاملا وارداتی براساس مدل و برند جاروبرقی ال جی شما صورت خواهد گرفت.

تعمیر موتور جاروبرقی ال جی

کدام قطعه در جاروبرقی ال جی وظیفه ایجاد مکش را برعهده دارد؟ ذرات گرد و غبار در جاروبرقی ال جی چگونه به این دستگاه منتقل می شوند؟ برای آنکه جاروبرقی ال جی معنا داشته باشد و بتواند ذرات ریز و درشت روی زمین را جمع آوری کند، نیاز به موتور دارد که این موتور با توجه به نوع طراحی که داراست، می تواند مکش لازم را در جاروبرقی ال جی ایجاد کند و در نتیجه از این طریق بتوانید از دستگاهی به نام جاروبرقی ال جی استفاده کنید.

اما اگر جاروبرقی ال جی شما مکش نداشته باشد، عملا یک دستگاه معیوب خواهید داشت که قسمت از اتاق شما را اشغال خواهد کرد. از این رو عیب یابی موتور جاروبرقی ال جی خیلی ساده است. چگونه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر جاروبرقی ال جی شما مکش نداشته باشد به معنای خراب شدن موتور می باشد که در این مواقع باید این قطعه کلیدی و البته پیچیده توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا اگر مشکلی در آن رخ داده است مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد.

از این رو ما در مجموعه آریابهکار به همراه تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی موتور جاروبرقی ال جی را بصورت تخصصی انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید و نیازی به تعویض موتور جاروبرقی ال جی با قیمت های بالا نداشته باشید! بنابراین موتور جاروبرقی ال جی قطعه ای است که امکان تعمیرات تخصصی آن در آریابهکار وجود دارد.

تعمیر برد جاروبرقی ال جی

یکی دیگر از قطعات مهمی که در جاروبرقی ال جی وجود دارد، برد جاروبرقی ال جی می باشد که یک قطعه بسیار مهم و حیاتی در این دستگاه است و وظیفه مدیریت و کنترل قطعاتی را دارد که بر روی جاروبرقی ال جی شما عزیزان نصب شده اند. بنابراین هیچ قطعه ای بدون اجازه رسمی برد، نمی توانند کوچک ترین عملکرد را از خود نشان دهند. از این رو اگر برد جاروبرقی ال جی شما عزیزان به هر دلیلی خراب شود، عملا دستگاه شما از کار خواهد افتاد و کارایی بخصوصی نخواهد داشت.

تعمیر برد جاروبرقی ال جی

با این وجود ما در آریابهکار به همراه کادری مجرب و متخصص تمام خرابی و مشکلاتی که ممکن است در طول زمان بر روی برد جاروبرقی ال جی رخ دهند را تعمیر می کنیم. از این رو برای تعمیر تخصصی برد جاروبرقی ال جی می توانید بر روی تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه آریابهکار حساب کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود.

توجه: ما در ابتدا برد جاروبرقی ال جی را توسط تکنسین ها عیب یابی می کنیم و سپس اقدام به تعمیرات تخصصی آن خواهیم نمود.

اقدامات مهم در زمینه تعمیر جاروبرقی ال جی

آریابهکار یکی از با اصالت ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران می باشد که بیش از 30 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی دارد و به همین دلیل ما برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم، ارزش قائل هستیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا شما مشتریان با کمترین هزینه بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید و نیازی به خرید جاروبرقی جدید نداشته باشید. از این رو یکی از اقدامات مهم آریابهکار در زمینه تعمیر جاروبرقی ال جی این است که با تعمیرات تخصصی که بر روی دستگاه شما توسط تکنسین های مجرب و باتجربه صورت می گیرد، بتوانید همانند روز اول از دستگاه استفاده کنید و تا چند سال دیگر نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

همچنین یک پروسه بسیار مهم که معمولا در اکثر تعمیرگاه ها به‌صورت چشمی و حدس و گمان است، عیب یابی جاروبرقی ال جی می باشد که در آریابهکار برخلاف سایر مراکز تعمیراتی غیرمجاز، دستگاه پیش از آنکه جهت تعمیرات پذیرش شود، در ابتدا در حضور شما توسط تعمیرکار باتجربه جاروبرقی ال جی عیب یابی قطعه به قطعه می شود تا مشکل دستگاه بدون هر گونه حدس و گمان رفع گردد.

تعمیر جاروبرقی ال جی چه زمان ضروری است؟

خراب شدن و از کار افتادن جاروبرقی ال جی یک پروسه یک ثانیه ای نیست و بلکه در یک بازه زمانی رخ می دهد. برای مثال علیرغم کیفیت بسیار بالای جاروبرقی ال جی، زمانیکه شما فشار زیادی به دستگاه وارد می کنید، به مراتب خراب می شود و در یک بازه زمانی قطعه مورد نظر از کار می افتد و کارایی خود را از دست می دهد. از این رو این در حالی نیست که قطعه بدون نشانه ای خراب شود؛ بلکه ممکن است چندین بار با خرابی و مشکلات سطحی روبرو شوید که به احتمال زیاد این موارد را پشت گوش خواهید انداخت و نتیجه آن هم تعویض قطعه به‌جای تعمیرات تخصصی قطعه خواهد بود.

تعمیر جاروبرقی ال جی چه زمان ضروری است

از این رو بهترین زمان برای تعمیر جاروبرقی ال جی، مشاهده ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین خرابی می باشد که در این مواقع قطعا مشکل دستگاه با کمترین هزینه ممکن و صرف تعمیرات رفع خواهد شد.

تعمیرکار تخصصی جاروبرقی ال جی از چه ویژگی هایی باید برخوردار باشد؟

تعمیرکار جاروبرقی ال جی باید یکسری ویژگی های خاصی را داشته باشد تا بتواند مشکل جاروبرقی ال جی را به خوبی ریشه یابی و به خوبی تعمیر کند! با این وجود توصیه ای که ما برای شما داریم این است که تعمیر جاروبرقی ال جی را به هر فردی که مدعی تعمیرات است نسپارید تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید. از این رو اگر بخواهیم مهم ترین ویژگی های تعمیرکار تخصصی جاروبرقی ال جی را نام ببریم می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. عیب یابی تخصصی جاروبرقی ال جی.
  2. تجربه چندین ساله در خصوص تعمیر جاروبرقی ال جی.
  3. کسب مدارک عالی تعمیرات جاروبرقی ال جی.
  4. مجهز به ابزارهای تعمیراتی تخصصی جاروبرقی ال جی.
  5. تعمیر تخصصی قطعات آسیب دیده جاروبرقی ال جی.
  6. ارائه تضمین جهت تمامی خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی.

چرا تعمیر جاروبرقی ال جی را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

علیرغم توضیحات کاملی که در این گزارش در خصوص تعمیر جاروبرقی ال جی داده شد، لازم به ذکر است که در ادامه این بخش قصد داریم تا شما را در خصوص سؤال مذکور راهنمایی کنیم. آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی علی الخصوص جاروبرقی ال جی، به عنوان یکی از مراکز تعمیراتی قدیمی در استان تهران می باشد که همواره در شرایط اقتصادی سعی کرده است تا با کمترین هزینه ممکن نیازی به خرید دستگاه جدید و یا تعویض قطعات جاروبرقی ال جی نداشته باشید و صرفا مشکل شما از طریق تعمیرات رفع گردد.

اما چگونه؟ ما در شعب تعمیراتی خود همواره از بروزترین ابزارهای تعمیراتی برای عیب یابی و تعمیرات استفاده می کنیم و تمامی خدماتی که قرار است بر روی جاروبرقی ال جی شما صورت گیرد، توسط تعمیرکاران جاروبرقی ال جی می باشد که حداقل 5 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیر جاروبرقی ال جی را دارا هستند. همچنین ما در ازای تعمیراتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی 90 روزه نیز در نظر گرفته ایم که نشان دهنده تضمین خدمات ما به شما می باشد. از طرفی دیگر با وجود تعداد دستگاه های تعمیراتی بالا در آریابهکار تلاش می کنیم تا در کمترین بازه زمانی دستگاه را به شما تحویل دهیم.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار جاروبرقی ال جی در آریابهکار

برای آنکه تعمیرات تخصصی مجموعه آریابهکار بر روی جاروبرقی ال جی شما عزیزان صورت گیرد، باید در یک پروسه دستگاه شما در مجموعه ما پذیرش شود که یا به‌صورت حضوری و یا به‌صورت غیرحضوری می توانید این پروسه را انجام دهید. بدین معنا که اگر ساکن استان تهران هستید و مایل هستید دستگاه شما در مجموعه ما تعمیر شود، می توانید به‌صورت مستقیم تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه خود به شماره واتساپ و تلگرام 09190111214 مجموعه آریابهکار ارسال نمایید تا در ابتدا توسط تکنسین ها بررسی گردد و راهکاری برای آن ارائه گردد که پس از تائید اولیه، یا به‌صورت حضوری می توانید دستگاه را به شعب تعمیراتی آریابهکار منتقل کنید با می توانید از طریق هماهنگی قبلی با تیم پشتیبانی آریابهکار، از پیک رفت و برگشت رایگان ما استفاده کنید که در این صورت پیک با قبض شرکتی در محل شما حاضر می شود و دستگاه را از شما تحویل و سپس به شعب تعمیرات جهت عیب یابی و تعمیرات منتقل نماید.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی

اگر جاروبرقی ال جی خود را از مرکز مجاز و معتبر خریداری کرده اید، فروشنده قطعات کارت گارانتی دستگاه را در حین تحویل دستگاه به شما تحویل داده است که با استفاده از این کارت گارانتی می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی در نمایندگی جاروبرقی ال جی استفاده نمایید که استفاده از این خدمات، بدون هر گونه هزینه خواهند بود و به‌صورت رایگان برای شما اعمال می شوند. از این رو برای برقرار ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی توصیه می کنیم به کارت گارانتی تحویل داده شده مراجعه نمایید تا آدرس و شماره تماس نمایندگی را مشاهده نمایید.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی

لازم به ذکر است که برای استفاده از این خدمات نیازمند اعتبار کافی کارت گارانتی خواهید بود که اگر کارت گارانتی اعتبار نداشته باشد، خدمات به شما ارائه نخواهد شد. از این رو توصیه می کنیم حتما دستگاه جاروبرقی ال جی را از فروشگاه های مجار با قیمت نسبتا بیشتری خریداری کنید که دارای اصالت کالا و گارانتی باشد که هر دو این مورد نشان دهنده وارداتی قانونی دستگاه خواهند بود.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی سامسونگ

کاهش مکش جاروبرقی ال جی

از مشکلات آزار دهنده‌ای که می‌تواند برای شما بسیار مهم واقع شود، کاهش مکش جاروبرقی ال جی می‌باشد! طبیعتا این مشکل می‌تواند بنابر دلایل و عوامل متعددی برای دستگاه شما رخ دهد و اگر هم برای دستگاه رخ داد، جای نگرانی وجود ندارد چرا که خیلی ساده و آسان می‌توانید آنرا ریشه یابی کنید و حتی بدون نیاز به تکنسین تعمیر جاروبرقی ال جی، آنرا در خانه رفع کنید. با این وجود در ادامه این گزارش به دلایل اصلی کاهش مکش جاروبرقی پرداخته ایم که عبارتند از:

1. انسداد یا پارگی لوله خرطومی

در بعضی مواقع امکان دارد به دلیل جارو کردن توده‌های حجیم و یا حتی اشیا فلز، لوله خرطومی جاروبرقی ال جی (LG) دچار مسدودی شود که باید توسط شما به سادگی تخلیه شود! اما اگر این مسدودی برطرف نشود، باید منتظر خرابی‌هایی باشید که در راس این خرابی‌ها هم سوختن موتور جاروبرقی ال جی احتمال می‌رود. همچنین گاهی اوقات نیز در اثر برخورد لوله خرطومی با اشیاء تیز، می‌تواند پاره شود که این مشکل در شرایط خاص قابل تعمیر می‌باشد. با این وجود توصیه می‌شود لوله خرطومی را بررسی کنید.

انسداد یا پارگی لوله خرطومی

برای تمیز کردن و تخلیه ذرات گیر کرده در لوله خرطومی توصیه می‌کنیم آنرا از جاروبرقی جدا کنید و از طریق آب فشار قوی اقدام به تخلیه این ذرات نمایید.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی بوش

2. پر بودن کیسه جاروبرقی

توصیه می‌شود پیش از آنکه جاروبرقی را روشن کنید، در طی بازه زمانی یک دقیقه‌ای، کیسه جاروبرقی ال جی را بررسی کنید و در صورت پر شدن کیسه، آنرا با نهایت ظرافت تخلیه کنید. اما اگر بدون بررسی کیسه، با مشکل کم شدن مکش جاروبرقی ال جی روبرو خواهید شد که به مرور زمان می‌تواند به موتور دستگاه شما آسیب برساند؛ چرا که فشار قابل توجهی را به موتور اعمال می‌کند.

  • بهتر است برای افزایش طول عمر جاروبرقی ال جی، از کیسه‌های یکبار مصرف به جای کیسه‌های دائمی استفاده شود.

3. کثیفی فیلتر جاروبرقی ال جی

زمانیکه فیلتر جاروبرقی ال جی مسدود شود، مانع عبور هوا می‌شود و در نتیجه یک نوع خفگی درون جاروبرقی ال جی ایجاد خواهد شد که می‌تواند منجر به کاهش مکش جاروبرقی ال جی شود! از این رو فیلتر یک عضو کلیدی است که باید آنرا هر دو الی سه هفته یکبار بشویید و هر 6 ماه یکبار نیز آنرا تعویض کنید. برای خرید فیلتر جاروبرقی ال جی نیز می‌توانید به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی مراجعه کنید.

کثیفی فیلتر جاروبرقی ال جی

در ضمن بازه زمانی تعویض فیلتر جاروبرقی ال جی بستگی به میزان استفاده شما از آن دارد. برای مثال اگر در طول هفته 2 یا 3 بار از جاروبرقی استفاده می‌کنید، بهتر است هر 4 یا 5 ماه اقدام به تعویض فیلتر نمایید.

4. تنظیمات اشتباه

در برخی مواقع ممکن است هیچ مشکل جدی درون دستگاه شما وجود نداشته باشد و صرفا تنظیمات اشتباهی باعث ایجاد مکش ضعیف شوند! از این رو توصیه‌ای که ما برای شما داریم این است که دفترچه راهنمای استفاده از جاروبرقی ال جی را مطالعه کنید و تنظیمات مشخصی را برحسب نیاز اعمال کنید تا میزان مکش افزایش پیدا کند. اما اگر باز هم مکش افزایش نیافت، باید به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی زیمنس

علت صدای زیاد جاروبرقی ال جی

صدای زیاد جاروبرقی ال جی یکی دیگر از خرابی‌هایی می‌باشد که ممکن است در حین استفاده کردن از این دستگاه با آن روبرو شوید. اما نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که بصورت خواه ناخواه در صورت روشن کردن جاروبرقی صدای تولید خواهد شد که نشان دهنده روشن شدن دستگاه شما می‌باشد که بسیار جزئی می‌باشد. اما گاهی اوقات این صدا می‌تواند چندین برابر صدای ابتدایی شود که می‌تواند عاملی برای خرابی دستگاه شما باشد.

از این رو اگر مطمئن هستید که صدای جاروبرقی شما در طی بازه زمانی اخیر افزایش یافته است، موارد ذیل را مطالعه کنید تا بتوانید این مشکل را ریشه یابی نمایید. توجه کنید این مشکل گاهی اوقات فنی می‌باشد و صرفا باید توسط تکنسین تعمیر جاروبرقی ال جی رفع و تعمیر شود.

1. خرابی فن موتور جاروبرقی ال جی

فن جاروبرقی ال جی در واقع وظیفه خنک کنندگی موتور دستگاه را برعهده دارد که امکان دارد در اثر استفاده‌های نادرست دچار شکستگی و خرابی شود. از این رو اگر این قطعه به هر دلیلی دچار خرابی شود، در طی برخورد با سایر قطعات موجود در دستگاه صدای ناهنجاری را تولید خواهد کرد که می‌تواند شما را آزار دهد. با این وجود این یک مشکل ساده نیست و صرفا باید توسط تکنسین و متخصص تعمیر جاروبرقی ال جی (LG) عیب یابی و تعمیر شود.

2. آشغال‌های پر صدا

گاهی اوقات امکان دارد وسیله فلزی را بدون هیچ گونه توجه‌ای با جارو کردن به داخل دستگاه هدایت کنید و از بدو ورود این وسیله فلزی، صدای زیادی تولید شود که نتیجه برخورد آن با محیط اطراف داخل جاروبرقی می‌باشد.

آشغال‌های پر صدا

از این رو توصیه می‌شود در اسرع وقت جاروبرقی ال جی را خاموش کنید و سپس کیسه را بصورت کامل تخلیه نمایید تا مشکل صدای زیاد جاروبرقی ال جی رفع گردد. بنابراین به هیچ عنوان اقدام به جارو کردن اشیا فلزی با جاروبرقی نکنید.

3. لرزش بدنه جاروبرقی ال جی

به دلیل عدم سرویس جاروبرقی ال جی در بازه‌های زمانی مختلف، برخی از قطعات داخلی جاروبرقی به دلیل وارد شدن ضربه یا به پایان رسیدن عمر مفید دستگاه، شکسته و شل شده باشد. در نتیجه در حین جابجایی و تکان دادن جاروبرقی متوجه صدای زیادی خواهید شد که این صدا می‌تواند ناشی از شکستن این قطعات باشد که از طریق مراجعه به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی الکترولوکس

4. مکش بالای جاروبرقی ال جی

زمانیکه شما مکش جاروبرقی ال جی را به آخرین درجه آن تغییر می‌دهید، فشار زیادی به موتور وارد می‌شود و موتور تمام تلاش و قدرت را بکار می‌گیرد تا مکش دستگاه را افزایش دهد. در نتیجه با مشکل صدای زیاد جاروبرقی ال جی روبرو خواهید شد که از طریق کاهش میزان مکش می‌توانید این مشکل را در کمترین زمان ممکن برطرف کنید. اما اگر باز هم این صدا رفع نشد، باید به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شناسایی و تعمیر شود.

روشن نشدن جاروبرقی ال جی

مشکل روشن نشدن جاروبرقی ال جی جزء ایرادات رایج این دستگاه می‌باشد که می‌تواند چندین سال پس از خرید جاروبرقی ال جی (LG) به دلیل استفاده نادرست رخ دهد. با این وجود لازم به ذکر است که این یک مشکل جدی می‌باشد و نباید آنرا ساده تلقی کنید؛ چرا که تمام عملکرد دستگاه را دچار اختلال خواهد نمود. بنابراین توصیه‌ای که برای شما داریم این است که دستگاه را به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی (LG) منتقل کنید تا مشکل با دقت کافی برطرف گردد.

اما مشکل روشن نشدن جاروبرقی بر اساس چه دلایل و عواملی ممکن است رخ دهد؟ بطور کل این مشکل بنابر دلایل متعددی می‌تواند رخ دهد که در ادامه به دلایل کلیدی این خرابی اشاره نموده ایم:

1. خرابی موتور جاروبرقی ال جی

موتور جاروبرقی ال جی به عنوان یک رهبر در درون دستگاه شما قرار دارد که تمامی قطعات جاروبرقی در وجود این قطعه معنا پیدا می‌کنند. با این وجود این قطعه یک نقش مهم دارد و در صورت استفاده‌های طولانی مدت و نادرست، می‌تواند دچار خرابی‌هایی شود که باعث از کار افتادن دستگاه شما شود. از این رو اگر به موتور فشار زیادی وارد شود، آسی خواهد دید و این آسیب در شکل روشن نشدن جاروبرقی ال جی ظاهر خواهد شد. با این وجود نباید عجله داشته باشید و اقدام به خرید موتور جدید کنید!

خرابی موتور جاروبرقی ال جی

بهتر است به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی مراجعه کنید تا این مشکل از نزدیک توسط تکنسین‌های تعمیراتی عیب یابی شود و صرفا با تعویض قطعات سوخته موتور و یا تعمیر این قطعات، مشکل شما برطرف گردد.

2. خرابی کلید روشن و خاموش

ابتدایی ترین قطعه‌ای که باعث روشن/خاموش شدن جاروبرقی ال جی (LG) می‌شود، دکمه‌های آن می‌باشد که هنگام فشردن آنها باید یکسری نکات را رعایت کنید! بدین معنا که اگر به دکمه‌های جاروبرقی ال جی فشار وارد شود، قابلیت‌های خود را از دست خواهند داد و باید اقدام به تعویض آنها نمایید. بنابراین توصیه‌ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه از طریق انگشتان پا و یا با استفاده از اشیاء تیز اقدام به فشردن آنها نکنید تا آسیبی وارد نشود.

همچنین در صورت خراب شدن این کلیدها، امکان تعمیر وجود ندارد و باید صرفا اقدام به تعویض کلیدها نمایید که هزینه بسیار جزئی و مقرون بصرفه دارند. برای تعویض این کلیدها نیز بهتر است به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران و سایر استان‌های کشور مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی میدیا

3. خرابی پریز یا کابل برق

جاروبرقی برای شروع به کار، مسلما نیاز به برق کافی و مناسب با ولتاژ مشخصی دارد و زمانیکه برق ورودی دستگاه به هر دلیلی کافی نباشد، قطعا با مشکل روشن نشدن جاروبرقی ال جی روبرو خواهید شد! از این رو، این یکی از نکاتی می‌باشد که در صورت بروز چنین مشکلی باید آنرا بررسی کنید. اما برای بررسی کردن این گزینه باید به 3 مورد توجه داشته باشید که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم:

  1. خرابی ترانس محل سکونت.
  2. خرابی پریز برق.
  3. قطع و وصلی کابل برق جاروبرقی ال جی.

4. داغ شدن جاروبرقی ال جی

اگر از جاروبرقی ال جی در بازه‌های زمانی طولانی مدت استفاده کنید، قطعا دچار خرابی‌هایی خواهد شد که یکی از این خرابی‌ها روشن نشدن جاروبرقی ال جی می‌باشد! اما چگونه؟ اگر بخواهیم بصورت مرحله به مرحله بگوییم این است که در ابتدا جاروبرقی داغ می‌کند و سپس بصورت ناگهانی از کار می‌افتد. در این صورت شما قطعا دلیل روشن نشدن دستگاه را مطلع خواهید شد!

با این وجود توصیه‌ای که برای شما داریم این است که جاروبرقی را از برق بکشید و حدودا 30 دقیقه به آن اجازه استراحت بدهید. مجددا دستگاه را به برق متصل کنید. اگر جاروبرقی روشن نشد، نشان دهنده خرابی سایر قطعات جاروبرقی ال جی می‌باشد که توصیه می‌کنیم به مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی (LG) مراجعه کنید.

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

خراب شدن سیم جمع کن جاروبرقی ال جی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اغلب با آن مواجه می‌شوید که در اکثر مواقع نیز باعث روشن نشدن جاروبرقی ال جی نیز خواهد شد! با این وجود به چه علت سیم جمع کن دچار خرابی می‌شود؟ یکی از عادات نادرست و اشتباه ما در حین استفاده از جاروبرقی این است که در فواصل طولانی بجای آنکه از طریق انتهایی جاروبرقی را بلند کنیم، صرفا سیم جمع کن را میگیریم و از طریق سیم اقدام به جابجا کردن جاروبرقی ال جی (LG) می‌کنیم! طبیعتا این حرکت می‌تواند خطرناک باشد.

با این وجود توصیه‌ای که برای شما داریم این است که سیم جمع کن را تا انتها بیرون نکشید و برای جابجا کردن جاروبرقی نیز از آن استفاده نکنید. اما اگر زمانیکه سیم جمع کن خراب شود، به هیچ وجه نمی‌توانید دستگاه را روشن کنید و حتی اگر دستگاه روشن شود، فورا خاموش خواهد شد؛ در این حالت به تمامی قطعات موجود در جاروبرقی به دلیل اتصالی، آسیب جدی وارد خواهد شد.

خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

بنابراین اگر سیم جمع کن جاروبرقی شما دچار خرابی شده است، باید توسط تکنسنی‌های مجرب ما و ابزارهای تعمیراتی مورد بازبینی قرار گیرد تا مشکل دقیق آن شناسایی شود. در صورتی که مشکل این قطعه جزئی باشد، خدمات تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی ال جی انجام خواهد شد و در غیر اینصورت باید اقدام به تعویض این قطعه ضروری نمایید. در ادامه نیز به بخش‌های تشکیل دهنده سیم جمع کن پرداخته ایم:

  1. قطعات الکترونیکی: کابل برق، دوشاخه، پلاتین.
  2. قطعات مکانیکی: پایه‌های نگهدارنده، رول سیم جمع کن و ریل‌های دایره.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی پارس خزر

نکات نگهداری از جاروبرقی ال جی

مسلما هرچه در حفظ و نگهداری دستگاه تلاش و توجه لازم را داشته باشیم، طول عمر دستگاه افزایش پیدا کرده در نتیجه مجبور به پرداخت هزینه تعمیر برای جاروبرقی ال جی نخواهید بود. توصیه می‌شود نکات نگهداری از جاروبرقی ال جی را حتما اجرا نمایید.

نکات نگهداری از جاروبرقی ال جی

از مهم ترین نکاتی که باید هنگام استفاده رعایت نمایید به شرح ذیل می‌باشد:

  1. جاروبرقی ال جی (LG) را در محیطی مناسب به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  2. از جاروبرقی برای جارو کردن مایعات و مواد آتش زا استفاده نکنید.
  3. دستگاه را از طریق کابل به هیچ عنوان جا به جا نکنبد.
  4. بهتر است هر چند وقت یکبار تمامی قطعات جانبی جاروبرقی ال جی را با دقت کافی بشویید.
  5. فیلتر جاروبرقی ال جی را هر یک ماه یکبار بشویید.
  6. از جارو کردن اشیاء تیز توسط جاروبرقی ال جی بپرهیزید.
  7. برای جارو کردن هر سطح از سری مخصوص استفاده نمایید.
  8. از وارد شدن هرگونه ضربه به جاروبرقی به طور جد خودداری کنید.
  9. از جارو کردن فضای باز به وسیله جاروبرقی بپرهیزید.
  10. دستگاه را در مکان‌های مرطوب قرار ندهید.
  11. هنگام استفاده تماما مراقب لوله خرطومی باشید.
  12. کیسه جاروبرقی ال جی را به طور منظم خالی نمایید.
  13. پارویی جاروبرقی ال جی (LG) را از لحاظ گرفتگی بعد از هر استفاده تمیز نمایید.
  14. در صورت اتمام کار حتما جاروبرقی را از برق بکشید.
  15. از روشن گذاشتن بی دلیل جاروبرقی بپرهیزید.
  16. در زمان‌های معین اقدام به تمیز کردن محیط داخلی جاروبرقی بفرمایید.
  17. از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.
  18. بروز هر گونه خرابی ابتدایی را جدی بگیرید.
  19. از جاروبرقی در بازه‌های زمانی کوتاه استفاده نمایید.
  20. پیش از هر بار استفاده از جاروبرقی ال جی، کیسه را بررسی کنید.
  21. کلید پاور جاروبرقی ال جی را با استفاده از انگشت پا نفشارید.
  22. اگر به تازگی جاروبرقی را خریداری کرده اید، دفترچه راهنمای فارسی جاروبرقی ال جی را مطالعه کنید.
  23. پیش از مراجعه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی، کارت گارانتی دستگاه را بررسی کنید.

عیب یابی جاروبرقی ال جی

برای انجام دادن هر کاری و رسیدن به نتیجه مثبت، شما باید یک پروسه را برنامه ریزی کنید تا بتوانید با کمترین هزینه و سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید! این جمله مصداق عیب یابی جاروبرقی الجی می‌باشد؛ بدین معنا که اگر جاروبرقی شما دچار خرابی شده است و می‌خواهید آنرا تعمیر کنید، باید سریع ترین راهکار را انتخاب کنید. از این رو برای آنکه خرابی دستگاه شما در اسرع وقت و با کمترین هزینه ممکن رفع شود، باید پروسه عیب یابی جاروبرقی ال جی (LG) انجام شود تا مشکل دستگاه شما بصورت دقیق شناسایی شود.

از این رو اگر به مراکز غیرمجاز مراجعه کنید، نه تنها مشکل شما رفع نمی‌شود بلکه هزینه و زمانی زیادی را باید صرف تعمیر جاروبرقی ال جی نمایید که این موضوع قطعا به ضرر شخص شما خواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای تعمیرات به مرکز مجاز تعمیر جاروبرقی الجی مراجعه کنید.

ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر جاروبرقی ال جی، آماده عیب یابی جارو برقی ال جی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و تکنسین‌های تعمیراتی بصورت رایگان هستیم. جهت انجام هماهنگی‌های لازم باید از طریق شماره‌های مندرج روی سایت با تکنسین‌های ما تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: تعمیر ظرفشویی ال جی

هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی

هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی در هنگام خرابی دستگاه، به بزرگترین دغدغه تبدیل خواهد شد و این در حالی می‌باشد که هنوز خرابی دستگاه بصورت دقیق و جزئی تشخیص داده نشده است! از این رو پروسه کاری ما در آریابهکار بدین گونه می‌باشد که در ابتدا عیب یابی را انجام می‌دهیم و سپس بر حسب خرابی پیش آمده و نرخ‌نامه مصوب اتحادیه، به شما اعلام هزینه تعمیرات جاروبرقی ال جی (LG) خواهیم کرد که منطقی ترین تصمیم ممکن در این زمینه می‌باشد.

بنابراین اگر به هر دلیلی دستگاه شما خراب شده است، نباید تصور کنید که این خرابی صرفا با هزینه‌های زیادی قابل تعمیر می‌باشد! این در صورتی می‌باشد که با مراجعه به مرکز مجاز تعمیر جاروبرقی ال جی، با کمترین هزینه ممکن می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید.

  • تعیین و برآورد هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی با نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.
  • بازبینی و عیب یابی جاروبرقی ال جی بدون دریافت هر گونه هزینه.
  • ارائه فاکتور با مهر شرکتی پس از تعمیر جاروبرقی ال جی.
  • تحت پوشش قرار دادن بیش از 86 برند روز دنیا جهت تعمیر.
  • امکان تعمیر و تعویض قطعات جاروبرقی ال جی.

تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران

شرکت آریابهکار با دایر ساختن دو شعبه در شرق و غرب تهران، تمامی تلاش خود را به عمل آورده تا تمامی مناطق استان تهران را در جهت تعمیر جاروبرقی ال جی (LG) پوشش دهد. از این رو اگر جاروبرقی ال جی شما دچار خرابی شده است، می‌توانید به نزدیک ترین شعبه محل زندگی خود مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر دستگاه شما عیب یابی شود و بدون نیاز به تعویض قطعات و صرفا از طریق تعمیر قطعات معیوب، مشکل خود را در اسرع وقت برطرف کنید. در ادامه آدرس شعب را درج نموده ایم:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران

نکته دیگری که در خصوص خدمات ما به شما وجود دارد این است که اگر محدودیت زمانی دارید، ما برای این محدودیت راهکاری را مشخص کرده ایم و آن هم خدمات غیرحضوری آریابهکار می‌باشد! بدین معنا که می‌توانید از خدمات پیک رفت و برگشت رایگان ما در خصوص تعمیرات استفاده کنید. از این رو برای هماهنگی‌های لازم باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا در روز و ساعت مقرر، پیک به محل سکونت شما اعزام شود. توجه داشته باشید که پیک پیش از تحویل دستگاه، قبض شرکتی را به شما ارئه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که خدمات آریابهکار شامل یک هفته تست رایگان و 90 روز گارانتی شرکتی هستند که در صورت بروز خرابی در قطعه تعمیر شده، مجددا بدون پرداخت هر گونه هزینه‌ای توسط مجموعه ما تعمیر خواهد شد.

  • امکان استفاده از خدمات حضوری و غیرحضوری.
  • پیک در قبال دریافت دستگاه، قبض شرکتی به شما ارائه می‌دهد.
  • امکان ارتباط با کارشناسان از طریق تلگرام، ایتا و واتساپ.
  • تمامی خدمات انجام شده بر روی دستگاه، داراری گارانتی 90 روزه می‌باشند.
  • اعلام هزینه بر اساس نرخ مصور اتحادیه.
  • جهت تماس با کارشناسان ما، از طریق خطوط 09190111214 و 02145437 و 02191006676 اقدام نمایید.

فروش قطعات جاروبرقی ال جی

برای خرید قطعات جاروبرقی ال جی (LG) می‌توانید نام/تصویر قطعه مورد نظر را در تلگرام، ایتا و واتساپ مجموعه آریابهکار به شما 09190111214 ارسال کنید تا در ابتدا موجودی انبار مرکزی بررسی و سپس به شما اعلام گردد.

فروش قطعات جاروبرقی ال جی

معمولا قطعاتی که ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شوند را در ادامه آورده ایم که در صورت نیاز می‌توانید با تیم پشتیبانی ما جهت فروش قطعات جاروبرقی ال جی تماس حاصل نمایید. این قطعات عبارتند از:

  1. موتور جاروبرقی ال جی.
  2. برد جاروبرقی ال جی.
  3. سیم جمع کن جاروبرقی ال جی.
  4. فن جاروبرقی ال جی.
  5. ذغال موتور جاروبرقی ال جی.
  6. کلکتور جاروبرقی ال جی (LG).
  7. پروانه جاروبرقی.
  8. مدار جاروبرقی ال جی.
  9. روتور جاروبرقی ال جی.
  10. استاتور جاروبرقی ال جی.

قطعات یدکی جاروبرقی ال جی

معمولا در صورت خراب شدن جاروبرقی ال جی به دنبال قطعات یدکی آن خواهیم بود تا بتوانیم جاروبرقی را بدون هزینه تعمیرات، تعمیر کنیم. اما این یک اشتباه می‌باشد! چرا که شاید در ابتدا تصور کنید یک یا دو قطعه جاروبرقی ال جی دچار خرابی شده است و با خرید قطعه مشابه، می‌توانید آنرا جایگزین کنید و مشکل برای همیشه رفع شود! اما شاید همان قطعه صرفا دچار یک خرابی ساده شده باشد که صرفا با یک هزینه جزئی برطرف شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

با این وجود توصیه‌ای که ما برای شما داریم این است که اجازه دهید در ابتدا دستگاه توسط تکنسین تعمیر جاروبرقی ال جی مورد بازبینی و عیب یابی قرار بگیرد و سپس اقدام به خرید قطعات آن نمایید. در ادامه به بخشی از قطعات جاروبرقی ال جی که ما خدمات تعمیر و تعویض آنها را با استفاده از قطعات کاملا وارداتی انجام می‌دهیم را آورده ایم که عبارتند از:

  1. لوله خرطومی جاروبرقی ال جی.
  2. فیلتر جاروبرقی ال جی (LG).
  3. کلیدهای جاروبرقی ال جی.
  4. چرخ‌های جاروبرقی ال جی.
  5. کیسه جاروبرقی ال جی.
  6. لوله تسکوپی جاروبرقی ال جی.
  7. برس‌های جاروبرقی.
  8. پارویی دستگاه.
  9. دسته جاروبرقی ال جی.

همچنین بخوانید: تعمیر جاروبرقی دلونگی

مشکلات رایج جاروبرقی ال جی در یک نگاه

همانگونه که در قسمت بالا مطالعه کردید، تمام مشکلات احتمالی جاروبرقی ال جی (LG) را به همراه تمام نکات و راهکارهای آنرا برای شما بصورت دقیق و جزئی توضیح دادیم که در صورت بروز هر یک از این خرابی‌ها بتوانید مشکل دستگاه را در اسرع وقت ریشه یابی نمایید. در این بخش قصد داریم تمام این مشکلات را بصورت مختصر به همراه راهکارهای مقرون بصرفه، بررسی کنیم.

روشن نشدن جاروبرقی ال جیمعمولا خرابی رله، برد و موتور جاروبرقی ال جی باعث روشن نشدن آن خواهد شد که باید توسط تکنسین تعمیراتی، عیب یابی و تعمیر شود.
کاهش مکش جاروبرقی ال جیگرفتگی اتصالات، پر شدن کیسه، کثیف شدن فیلتر و همچنین سوراخ شدن لوله خرطومی جاروبرقی ال جی باعث این مشکل می‌شوند که باید توسط تکنسین عیب یابی و تعمیر شود.
صدای زیاد جاروبرقی ال جیشکستن قطعات داخلی و همچنین استفاده نادرست و مداوم از جاروبرقی ال جی باعث تولید صدای زیاد خواهد شد که بهتر است توسط تکنسین تعمیراتی عیب یابی و تعمیر شود.
خرابی سیم جمع کن جاروبرقی ال جیبه دلیل کشیدن بیش از حد سیم جاروبرقی رخ می‌دهد که در صورت تایید تکنسین تعمیراتی، تعمیر خواهد شد.
لوله خرطومی جاروبرقی ال جی (LG)معمولا به دلیل برخورد با اجسام تیز و کشیدن بیش از حد دچار پارگی می‌شود که هم امکان تعمیر و هم امکان تعویض آن وجود دارد.
خرابی فن موتور جاروبرقی ال جیمنجر به داغ شدن جاروبرقی ال جی خواهد شد که در صورت خرابی آن، صرفا باید اقدام به تعویض فن موتور نمایید.
تعمیر موتور جاروبرقی ال جیدر آریابهکار تمام خرابی‌های جاروبرقی ال جی قابل تعمیر می‌باشند.
بلند شدن دود از جاروبرقی ال جیمعمولا مسدودی فیلتر و همچنین تمام شدن ذغالی موتور جاروبرقی ال جی باعث بلند شدن دود از دستگاه می‌شود که باید توسط تکنسین عیب یابی شود.
تعمیر برد جاروبرقی ال جیبرد جاروبرقی ال جی (LG) یک قطعه بسیار حساس می‌باشد که صرفا باید توسط تکنسین تعمیراتی، تعمیر شود.
قطعات جاروبرقی ال جیجهت استعلام موجودی قطعه مورد نظرتان می‌توانید از طریق شماره‌های مندرج روی سایت با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی ال جی ناگهان خاموش می شود؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در جاروبرقی ال جی و یا سایر برندهای جاروبرقی با آن روبرو شوید این است که در حین روشن بودن جاروبرقی ال جی متوجه این شوید که بصورت ناگهانی جاروبرقی ال جی خاموش می شود! در این مواقع فورا به بررسی وصل بودن و نبودن جریان برق محل سکونت خود خواهید نمود تا بتوانید بررسی کنید که آیا برق محل سکونت شما قطع شده است یا خیر؟! این در حالی می باشد که برق محل سکونت شما بدون هر گونه مشکلی وصل است و تنها جاروبرقی ال جی شما خاموش شده است.

چرا جاروبرقی ال جی ناگهان خاموش می شود

با این وجود علت خاموش شدن جاروبرقی ال جی چیست؟ آیا مشکل خاصی در این دستگاه رخ داده است؟ بدون شک این یک مشکل بسیار مهم می باشد که بیشتر به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه برای شما رخ خواهد داد و می تواند منجر به خرابی جاروبرقی ال جی نیز شود. اما نکته ای که برای شما توضیح دهیم این است که وقتی شما از جاروبرقی ال جی برای بازه زمانی طولانی مدتی استفاده می کنید، فشار قابل توجهی به جاروبرقی ال جی شما وارد خواهد شد و می تواند باعث خرابی این دستگاه نیز شود.

با این وجود در این مواقع جاروبرقی ال جی بصورت خودکار خاموش خواهد شد تا مانع بروز خرابی های بیشتری در این دستگاه شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که از جاروبرقی ال جی برای بازه زمانی طولانی مدت استفاده نکنید تا با این خرابی روبرو نشوید. در نتیجه در صورتی که با این خرابی روبرو شدید، جاروبرقی ال جی را بصورت کامل از برق بکشید و اجازه دهید تا به مدت حداقل 30 دقیقه این دستگاه استراحت کند.

پس از اتمام این بازه زمانی به سراغ جاروبرقی ال جی بیایید و اگر این دستگاه روشن شد، نشان دهنده این است که مشکل بر طرف شده است و اگر جاروبرقی ال جی شما خاموش باقی ماند، یک ساعت دیگر به آن استراحت دهید و اما باز هم اگر مشکل بر طرف نشد، می توانید جاروبرقی ال جی را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران منتقل نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

برای تماس با نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران نیز می توانید از طریق شماره 02145437 اقدام کنید.

چرا جاروبرقی ال جی در حین کار متوقف می شود؟

متوقف شدن جاروبرقی ال جی یک مشکل عادی نیست که بخواهید این مشکل را پشت گوش بیاندازید و بدون اینکه اقدام به تعمیر آن نمایید، مجددا به تعداد دفعات زیادی اقدام به استفاده از جاروبرقی ال جی کنید؛ چرا که اگر جاروبرقی ال جی شما دچار این خرابی شده باشد، می تواند دچار اتصالی داخلی قطعات شود! به همین دلیل توصیه می کنیم در صورت بروز این خرابی در جاروبرقی ال جی در اسرع زمان از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید.

علت اصلی این خرابی می تواند شامل چندین عامل باشد که عبارتند از:

  • قطع و وصلی کابل برق جاروبرقی ال جی.
  • خرابی برد جاروبرقی ال جی.
  • خرابی موتور جاروبرقی ال جی.
  • پاره بودن کیسه جاروبرقی ال جی.
  • کثیفی فیلتر جاروبرقی ال جی.

این موارد در راس تمام مواردی هستند که می توانند منجر به خاموش شدن و متوقف شدن جاروبرقی ال جی شما عزیزان شود. با این وجود توصیه ای که ما برای شما داریم این است که در اسرع زمان به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران مراجعه نمایید تا این خرابی به بهترین شکل ممکن بر طرف شود؛ در غیر اینصورت این مشکل می تواند تبدیل به یک مشکل گسترده در جاروبرقی ال جی شود و احتمالا نیاز به تعویض قطعاتی همچون برد، موتور و… خواهید یافت. بنابراین بهتر است این مشکل خیلی سریع تعمیر شود.

همچنین بخوانید: تعمیرات کولر گازی ال جی

چرا جاروبرقی ال جی خود به خود روشن می شود؟

عملا این مشکل نشان دهنده یکسره شدن جاروبرقی ال جی می باشد که وقتی شما این دستگاه را از طریق کابل به جریان برق متصل می کنید، روشن می شود و زمانیکه این دستگاه را از برق می کشید، خاموش خواهد شد. بنابراین این یک مشکل عادی نیست و گویای خرابی گسترده در جاروبرقی ال جی می باشد که باید مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد تا از این طریق مشکل جاروبرقی ال جی شما بر طرف شود.

چرا جاروبرقی ال جی خود به خود روشن می شود

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که برای عیب یابی و تعمیر یکسره شدن جاروبرقی ال جی به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در آریابهکار مراجعه نمایید تا این مشکل خیلی سریع عیب یابی و سپس تعمیر شود؛ در غیر اینصورت این مشکل برای همیشه بر روی جاروبرقی ال جی شما باقی خواهد ماند.

مهمترین دلایل استفاده نکردن از تعمیرکاران غیر مجاز جاروبرقی ال جی

تعمیرکاران غی مجاز جاروبرقی ال جی دارای دانش لازم و کافی برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی ال جی نیستند و به همین دلیل بجای آنکه جاروبرقی ال جی شما را تعمیر کنند، بیشتر هم خراب خواهند کرد. همچنین اگر شخصی که مدعی تعمیرات جاروبرقی ال جی می باشد، ممکن است از طریق تعویض قطعات جاروبرقی ال جی اقدام به بر طرف کردن مشکل شما عزیزان کند تا از این طریق مشکل شما را بر طرف کند که در نتیجه این پروسه اشتباه، هزینه تعمیراتی زیادی باید بپردازید تا دستگاه به شما تحویل شود!

مدت زمان تعمیرات جاروبرقی ال جی در نمایندگی مرکزی آریابهکار

بازه زمانی تعمیر جاروبرقی ال جی در آریابهکار بستگی به علت خرابی و میزان خرابی جاروبرقی ال جی شما عزیزان دارد. برای مثال اگر علت خرابی و میزان خرابی جاروبرقی ال جی شما جزئی است، نهایتا تا 15 دقیقه برطرف خواهد شد و اما اگر خرابی جاروبرقی ال جی شما گسترده باشد، ممکن است تا یک ساعت نیز طول بکشد. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که تکنسین های تعمیرکار جاروبرقی ال جی آریابهکار پس از عیب یابی جاروبرقی ال جی و پیش از تعمیرات به شما بازه زمانی حدودی را اعلام خواهند کرد.

رویه عیب یابی و تعمیر موتور جاروبرقی ال جی

موتور جاروبرقی ال جی تنها یک قطعه واحد نیست؛ چرا که این قطعه از قطعات متعددی تشکیل شده است. بنابراین زمانیکه موتور جاروبرقی ال جی شما خراب می شود، موتور عیب یابی نخواهد شد؛ بلکه قطعات داخلی موتور جاروبرقی ال جی شما عیب یابی خواهند شد.

رویه عیب یابی و تعمیر موتور جاروبرقی ال جی

با این وجود برای عیب یابی موتور جاروبرقی ال جی نیاز به ابزارهای تعمیراتی مخصوصی دارید تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را شناسایی و بر طرف کنید. از این رو ما این پروسه را بصورت تخصصی برای تعمیر موتور جاروبرقی ال جی انجام خواهیم داد.

چرا جاروبرقی LG خاک پس می دهد؟

دلایلی که می توانند منجر به خاک پس دادن جاروبرقی ال جی شما عزیزان شوند، عبارتند از:

  1. پر بودن کیسه جاروبرقی ال جی.
  2. پاره بودن کیسه جاروبرقی ال جی.
  3. خرابی فیلتر جاروبرقی ال جی.
  4. کثیفی بیش از حدی فیلتر جاروبرقی ال جی.
  5. مسدودی لوله های متصل به جاروبرقی ال جی.
  6. شکستگی بدنه جاروبرقی ال جی.
  7. خرابی تسمه جاروبرقی ال جی.
  8. خرابی موتور جاروبرقی ال جی.

این موارد می توانند به سادگی تمام منجر به خاک پس دادن جاروبرقی ال جی شما عزیزان در مدل های متنوع شوند.

اقدامات مهم در زمان کاهش مکش جاروبرقی ال جی

در صورتی که با کاهش میزان مکش در جاروبرقی ال جی روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید در ابتدا باید اقدام به بررسی میزان پر بودن و همچنین سلامتی کیسه جاروبرقی ال جی خود نمایید. به عبارتی اگر کیسه جاروبرقی ال جی شما پر شده باشد و یا اینکه به هر دلیلی سوراخ شده باشد، به احتمال زیاد با کاهش میزان مکش در جاروبرقی ال جی روبرو خواهید شد و نمی توانید کاربرد ابتدایی را از این دستگاه انتظار داشته باشید.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما از سلامت و عدم پارگی کیسه جاروبرقی ال جی خود مطمئن شوید. گزینه دیگری که باید اقدام به بررسی آن در جاروبرقی ال جی نمایید این است که فیلترهای این دستگاه را باید چک کنید! در صورتی که فیلترهای جاروبرقی ال جی شما عزیزان مسدود و یا کثیف شده باشند، میزان ورود و خروج هوا در این دستگاه کاهش خواهد یافت و در نتیجه میزان مکش دستگاه شما کم می شود و نمی توانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر جاروبرقی ال جی در محل

در صورتی که با خرابی جاروبرقی ال جی روبرو شده اید و زمان کافی برای مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی آریابهکار در تهران ندارید، می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی در محل استفاده کنید که در این پروسه، تکنسین تعمیرکار جاروبرقی ال جی به محل شما اعزام می شود و سپس تعمیرات لازم و کافی را به شما ارائه می دهد. از این رو اگر نیاز به تعمیرات جاروبرقی ال جی در محل دارید، می توانید از خدمات اعزام تکنسین در محل آریابهکار استفاده کنید.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در شرق تهران

به دلیل آنکه شعبه مرکزی آریابهکار واقع در شرق تهران است، ما تمام خدمات عیب یابی و تعمیر مدل های مختلف جاروبرقی ال جی را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا بتوانید از دستگاه خود همانند روز اول استفاده کنید.

آریابهکار با بهره گیری از دانش تخصصی تیم فنی خود و استفاده از ابزارهای پیشرفته، خود را متعهد به ارائه برترین خدمات تعمیر جاروبرقی های ال جی می داند. از این رو ما با دقت و تخصصی که در تعمیرات داریم، عیب یابی و رفع مشکلات دستگاه تان را به انجام می رسانیم. از این رو برای برقراری تماس و تنظیم هماهنگی های تعمیر جاروبرقی ال جی، کافی است با شماره های ثبت شده تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید تا در اسرع وقت، تکنسین مجرب خود را به محل زندگی یا کارتان اعزام کنیم.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در شرق تهران

از این رو برای آنکه بتوانید دستگاه خود را بدست تکنسین های آریابهکار تعمیر کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که می توانید حتی با هماهنگی قبلی دستگاه خود را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در شرق تهران منتقل کنید تا دستگاه در حضور شما توسط تکنسین های تعمیرکار متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد و سپس تعمیرات لازم و کافی در این زمینه به شما ارائه گردد.

با این وجود در ادامه مناطق شرقی تهران که تحت پوشش خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در شرق تهران هستند را نام برده ایم و عبارتند از:

  • تهرانپارس
  • حکیمیه
  • نارمک
  • شمیران نو
  • هروی
  • قنات کوثر
  • پاسداران
  • مجیدیه
  • تسلیحات
  • مدائن
  • وحیدیه
  • تهران نو
  • نیرو هوایی
  • پیروزی
  • صفا و …

تعمیرگاه مجاز جاروبرقی ال جی در مرکز تهران

آریابهکار به عنوان نماینده رسمی تعمیرات جاروبرقی ال جی، خدمات تخصصی عیب یابی و تعمیر این دستگاه را در مرکز تهران ارائه می کند. با این وجود این امکان را برای شما فراهم می آوریم که جاروبرقی ال جی خود را با دقت و اطمینان کافی و کامل تعمیر کنید. از این رو ما با اطمینان توصیه می کنیم که تعمیرات دستگاه خود را به دست متخصصان نمایندگی مجاز بسپارید تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی و همچنین خرید دستگاه جدید نداشته باشید و بتوانید از دستگاه قبلی خود همانند روز اول استفاده کنید.

بنابراین اگر قصد دارید جاروبرقی ال جی خود را در مرکز تهران تعمیر کنید، به شما هشدار می دهیم که از مراکز غیرمجاز یا تعمیرکاران کم تجربه دوری کنید و به جای آن، تعمیرات را به تکنسین های متبحر و مجرب در نمایندگی مرکزی تعمیر جاروبرقی ال جی در آریابهکار بسپارید. همچنین برای راحتی و دسترسی سریع تر، می توانید مستقیما به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی در تهران مراجعه کنید.

در ادامه نیز مراکز تحت پوشش نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در مرکز تهران را برای شما نام برده ایم و عبارتند از:

  • توانیر
  • امیر آباد
  • عباس آباد
  • ایرانشهر
  • عشرت آباد
  • پامنار
  • منیریه
  • آرژانتین
  • یوسف آباد
  • بهجت آباد و…

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در غرب تهران

با توجه به اینکه ما با تکنسین های تعمیرکار متخصص متعدد در زمینه تعمیرات جاروبرقی ال جی همکاری داریم و آموزش های لازم و کافی را در این زمینه توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی دیده اند، به تمام مناطق غرب تهران برای عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی ال جی خدمات ارائه می دهیم و از این رو اگر ساکن غرب تهران هستید و با خرابی جاروبرقی ال جی روبرو شده اید، آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در غرب تهران

از این رو ما خدمات خود را در کلیه مناطق غربی تهران نیز ارائه می دهیم و آماده ایم تا عیب یابی و تعمیرات دقیق جاروبرقی شما را به عهده بگیریم. برای درخواست تعمیر جاروبرقی ال جی کافی است با شماره های ما تماس بگیرید و ما بدون نیاز به تعویض قطعات کلیدی به سرعت مشکل دستگاه شما را رفع می نماییم.

در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی، به تجربه و دانش فنی لازم برای برطرف کردن انواع مشکلات دسترسی داریم؛ چرا که ما بیش از 3 دهه است که در این زمینه حضور فعال داریم و می توانیم بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهیم. توجه داشته باشید که تعمیرات جاروبرقی ال جی شما توسط ماهر تکنسین های مجرب ما انجام خواهد شد. اطمینان داشته باشید که متخصصان آریابهکار با دقت فراوان، عیب یابی و رفع مشکل جاروبرقی شما را انجام می دهند.

با این وجود در ادامه مناطق تحت پوشش آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در غرب تهران را نام برده ایم و عبارتند از:

  • پونک
  • سعادت آباد
  • شهرزیبا
  • شهرک غرب
  • باغ فیض
  • صادقیه
  • شهران
  • جنت آباد
  • شاهین
  • گیشا
  • شهرک هما
  • شهرک راه آهن
  • سازمان آب
  • شهرک پرواز
  • توحید و…

همچنین بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ال جی

نمایندگی خدمات جاروبرقی ال جی در شمال تهران

آریابهکار به عنوان مرجع تخصصی در زمینه تعمیر جاروبرقی ال جی، خدمات تخصصی تشخیص عیب و تعمیر را با کیفیت حرفه ای ارائه می کند تا مشکل دستگاه شما عزیزان را بصورت تخصصی برطرف کند و نیازی به خدماتی که در مراکز غیر مجاز و بی تجربه به شما ارائه می شوند، نداشته باشید. از این رو اگر ساکن شمال تهران هستید و با مشکلاتی در جاروبرقی ال جی روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار به همراه کادری جوان و متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است تا مشکل رفع گردد.

لازم به ذکر است که ما در تمامی نواحی شمال تهران خدمات گسترده ای ارائه می دهیم و با استفاده از دانش فنی تیم ما، جاروبرقی شما به شیوه ای مهندسی و فنی تعمیرات خواهد شد. از این رو تعهد ما در آریابهکار نسبت به خدمات تعمیرات تخصصی و دقیق است و اما این در حالی می باشد که در تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه صرفا خدماتی به شما ارائه خواهند شد که هزینه تعمیرات قابل توجهی از شما دریافت کنند که این موضوع خارج از عرف تعمیرات است.

با این وجود پیشنهاد ما به شما این است که برای عیب یابی و تعمیر جاروبرقی ال جی خود، خدمات مرکز نمایندگی مجاز این برند را در تهران در نظر بگیرید. همچنین بدانید که تعرفه های تعمیرات آریابهکار مطابق با نرخ های مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تهران تنظیم شده و ما به شما اطمینان می دهیم که دستگاه تان با کمترین هزینه و با بالاترین سطح کیفی تعمیر خواهد شد.

در ادامه با مناطق تحت پوشش آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در شمال تهران آشنا خواهید شد که عبارتند از:

  • نیاوران
  • سوهانک
  • تجریش
  • اقدسیه
  • فرمانیه
  • جردن
  • درکه
  • کامرانیه
  • الهیه
  • ونک
  • زعفرانیه
  • جماران
  • قلهک
  • ازگل
  • آجودانیه
  • داودیه
  • دروس
  • لویزان
  • محمودیه
  • دزاشیب
  • ظفر و…

نمایندگی و مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی در جنوب تهران

در صورتی که ساکن جنوب تهران هستید و به هر دلیلی با خرابی جاروبرقی ال جی روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه استفاده نمایید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در جنوب تهران نیز خدمات عیب یابی و تعمیر تخصصی جاروبرقی ال جی را نیز ارائه می دهیم و از این طریق می توانید پروسه تعمیرات جاروبرقی ال جی خود را به تکنسین های تعمیرکار ما بسپارید. هدف ما از تعمیرات این است که خدمات با کیفیت و ماندگاری را برای دستگاه شما ارائه دهیم و بدین منظور، توصیه می کنیم تعمیرات خود را به دست تعمیرکاران متخصص واگذار کنید تا نیازی به تعمیرات پی در پی نداشته باشید!

نمایندگی و مرکز تعمیر جاروبرقی ال جی در جنوب تهران

با این وجود در ادامه برخی از مناطق جنوب تهران که تحت پوشش خدمات هستند آشنا خواهید شد که عبارتند از:
  • امیریه
  • افسریه
  • خراسان
  • شوش
  • فلاح
  • نازی آباد
  • مشیریه
  • شهر ری
  • نعمت آباد
  • دولت آباد
  • صالح آباد
  • خزانه
  • منیریه
  • امیر بهادر
  • مولوی
  • جوادیه
  • سیروس و…

برای تعمیرات جاروبرقی ال جی در آریابهکار از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

برای تعمیر جاروبرقی ال جی در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا در ابتدا درخواست شما در سامانه مشتریان ما ثبت شود و سپس از طریق هماهنکی قبلی، تعمیرات تخصصی این دستگاه به شما ارائه گردد. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی ساده ترین پروسه تعمیرات را به شما ارائه می دهیم تا بتوانید در کمترین زمان، بهترین نتیجه را با کمترین هزینه دریافت کنید و نیازی به تعمیرات مجدد دستگاه نداشته باشید.

همچنین می توانید از طریق واتساپ و تلگرام نیز با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید تا از این طریق درخواست شما ثبت شود و پروسه تعمیرات تخصصی جاروبرقی ال جی شما انجام گیرد.

طریقه ارائه خدمات تعمیر جارو برقی ال جی در آریابهکار

برای ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی ال جی در آریابهکار در ابتدا باید از طریق شماره هایی که در این صفحه مشاهده می کنید، با مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی آریابهکار راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند و بتوانید به پاسخ سوالات خود برسید. پس از آنکه درخواست خود را در سامانه مشتریان آریابهکار ثبت گردید می توانید هماهنگی های لازم را انجام دهید تا دستگاه شما تعمیر شود. به عبارتی هم خودتان می توانید دستگاه را به آریابهکار منتقل کنید و هم اینکه می توانید از خدمات پیک رایگان آریابهکار استفاده نمایید.

کدام مدل ها و مشکلات جاروبرقی ال جی در آریابهکار تعمیر می شود؟

کدام مدل ها و مشکلات جاروبرقی ال جی در آریابهکار تعمیر می شود؟

با توجه به اینکه ما به عنوان نمایندگی تعمیر جاروبرقی ال جی در تهران هستیم و به دلیل تجربه بالایی که در زمینه تعمیرات جاروبرقی ال جی داریم، هیچ گونه خدماتی وجود ندارند که ما به همراه کادری متخصص نتوانیم در خصوص تعمیرات جاروبرقی ال جی به شما ارائه ندهیم! با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با هر گونه خرابی در جاروبرقی ال جی روبرو شده اید و نمی توانید آنرا تعمیر کنید، آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ال جی آماده ارائه خدمات تخصصی به شما می باشد تا مشکل شما را رفع کند.

خدمات تعمیرکار جاروبرقی ال جی در آریابهکار

همان گونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، ما در آریابهکار هیچ گونه محدودیتی در خصوص تعمیرات جاروبرقی ال جی نداریم و با توجه به خدماتی که به شما ارائه می دهیم می توانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم. با این وجود تعمیرکاران متخصص آریابهکار که حداقل 5 سال سابقه تعمییرات تخصصی جاروبرقی ال جی دارند، می توانند دستگاه شما را بصورت تخصصی تعمیر کنند و اجازه ندهند که مشکلی در این دستگاه وجود داشته باشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی در نمایندگی جاروبرقی ال جی در تهران

اگر به هر دلیلی نیاز به خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی دارید و مایل هستید تا این خدمات را در مرکز خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی بدست بیاورید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان مرکز خدمات پس از فروش جاروبرقی ال جی تمام خدمات عیب یابی و تعمیرات این دستگاه را به‌صورت تخصصی به شما عزیزان ارائه می دهیم تا بتوانید همانند روز اول و بدون هر گونه خرابی از دستگاه خود استفاده کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این می باشد که پروسه تعمیرات را در مراکز مجاز انجام دهید.

معرفی مجبوب ترین مدل ‌های جارو برقی ال جی

با توجه به محبوبیت بالای محصولات ال جی، شاهد این هستیم که مدل های متنوعی از این دستگاه به بازار کشور عرضه شده اند و شما می توانید محصولات متنوعی از برند ال جی را تهیه و خریداری کنید. از این رو طیف وسیعی از مدل های جاروبرقی ال جی وجود دارند که شما در حین خرید می توانید در میان این مدل ها اقدام به انتخاب گزینه مناسب کنید. لازم به ذکر می باشد که مدل های متنوع جاروبرقی ال جی در بازار کشور وجود دارند و برای تهیه آنها می توانید به فروشگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید.

معرفی مجبوب ترین مدل ‌های جارو برقی ال جی

در ادامه نیز برخی از مدل های جاروبرقی ال جی را نام برده ایم و عبارتند از:
  • جاروبرقی ال جی مدل VC5420NNTS
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-3320
  • جارو برقی ال جی مدل VB-7120H
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-3822
  • جارو برقی ال جی مدل VB-8120
  • جاروبرقی ال جی مدل VN3322ST
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-3824
  • جاروبرقی ال جی مدل VB-5220
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-3824HSS
  • جارو برقی ال جی مدل VB-8320
  • جاروبرقی ال جی مدل VB-7320HTS
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-2320
  • جاروبرقی ال جی مدل VK76R03HY LG
  • جارو برقی ال جی مدل VB-8720H
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-2820
  • جاروبرقی ال جی مدل VB-4220H
  • جاروبرقی ال جی مدل VB-8520
  • جاروبرقی ال جی مدل VI-3870
  • جاروبرقی ال جی مدل VN-2822H

فناوری‌ های خاص و ویژه بکار رفته در جاروبرقی ال جی

همواره در طی چندین سال اخیر چه در بازار کشور و چه در بازار جهانی شاهد فناوری های به کار رفته در محصولات ال جی، علیر الخصوص جاروبرقی ال جی بوده ایم که شما می توانید این دستگاه را از فروشگاه های مجاز خریداری کنید. لازم به ذکر می باشد که در نسخه های جدید جاروبرقی ال جی، شاهد فناوری هایی هستیم که هم طول عمر قطعات این دستگاه بیشتر شده است و هم اینکه خوشبختانه صدای تمام مدل های نسل جدید جاروبرقی ال جی به کمترین میزان ممکن رسیده است.

فناوری‌ های خاص و ویژه بکار رفته در جاروبرقی ال جی

با این وجود این موارد از کاربردی ترین و مهم ترین ویژگی های منحصر بفرد جاروبرقی ال جی هستند و شما می توانید این دستگاه را با خیالی آسوده خریداری و استفاده کنید. اما یک نکته کلیدی در این زمینه وجود دارد و آن هم این است که با توجه به قطعات با کیفیتی که در تمام مدل های جاروبرقی ال جی به کار رفته است، این دستگاه خیلی سخت ممکن است دچار خرابی شود.

چگونه تشخیص دهیم جاروبرقی ال جی دچار مشکل شده است؟

برای آنکه تشخیص دهید جاروبرقی ال جی شما بدون هر گونه خرابی کار می کند، باید به اطلاع شما برسانیم که این دستگاه باید همانند روز اول کار کند؛ به عبارتی باید این دستگاه به نحوی کار کند که هم ذرات ریز و درشت را جارو نماید و هم اینکه صدای آن نسبت به روز اول افزایش پیدا نکرده باشد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این می باشد که حتما جاروبرقی ال جی را هر 6 ماه یکبار توسط تکنسین های متخصص و با تجربه مورد عیب یابی قرار دهید تا دستگاه شما به بهترین شکل ممکن کار کند و نیازی به تعمیرات نداشته باشید.

تعویض قطعات جاروبرقی ال جی با نمونه های 100% اصل در نمایندگی جاروبرقی ال جی

تعویض قطعات جاروبرقی ال جی، همواره آخرین راهکار در زمینه تعمیرات این دستگاه است. بنابراین زمانیکه با خرابی جاروبرقی ال جی روبرو می شوید، در ابتدا نباید به فکر تعویض قطعات آن باشید! اما چرا و چگونه؟ ما در آریابهکار با توجه به اینکه نمایندگی تخصصی تعمیرات جاروبرقی ال جی هستیم، تمام خدمات عیب یابی و تعمیرات قطعات آسیب دیده جاروبرقی ال جی را انجام می دهیم تا در حد امکان نیازی به تعویض قطعات جاروبرقی ال جی نداشته باشید.

تعویض قطعات جاروبرقی ال جی با نمونه های 100% اصل در نمایندگی جاروبرقی ال جی

به عبارتی پس از آنکه تکنسین های تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و دانش فنی خود اقدام به تعمیرات جاروبرقی ال جی کردند و اما تعمیر قطعه آسیب دیده به هر دلیلی امکان‌پذیر نبود، پروسه تعمیرات جاروبرقی ال جی بدون شک از طریق تعمیر قطعات پاسخگو نیست و باید تعویض قطعات جاروبرقی ال جی صورت گیرد. از این رو در این مواقع به شما تعویض قطعه آسیب دیده پیشنهاد داده خواهد شد.

بنابراین در صورتی باید پروسه تعویض قطعات جاروبرقی ال جی صورت گیرد که تکنسین های متخصص به‌صورت 100 درصد اعلام کنند که قطعه مدنظر به‌صورت کامل کارایی خود را از دست داده است و شما باید اقدام به تعویض قطعات جاروبرقی ال جی کنید. از این رو اگر نیاز به تعویض قطعات جاروبرقی ال جی داشتید، می توانید قطعه مدنظر خود را از طریق آریابهکار تهیه نمایید.

همچنین بخوانید: نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی

چگونه موتور جارو برقی ال جی را بار کنیم؟

پیش از آنکه اقدام به باز کردن و تعمیر موتور جاروبرقی ال جی کنید، بهتر است به سراغ این سؤال برویم که اصلا موتور جاروبرقی ال جی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ موتور جاروبرقی ال جی به قطعه ای در میان قطعات این دستگاه گفته می شود که تمام قطعات در این دستگاه در محوریت آن عمل می کنند. به عبارتی اگر موتور جاروبرقی ال جی شما کار نکند، مطمئن باشید که این دستگاه دیگر هیچ کاربردی برای ما نخواهد داشت و حتما باید اقدام به تعمیرات تخصصی آن کنید تا مشکل بر طرف گردد.

لازم به ذکر می باشد که موتور جاروبرقی ال جی تنها یک قطعه نیست؛ چرا که این قطعه از قطعات مختلفی ایجاد شده است. از این رو اگر بخواهیم واقع بینانه به این قطعه بپردازیم، باید به اطلاع شما برسانیم که موتور جاروبرقی ال جی وظیفه ایجاد مکش را دارد و اگر به هر دلیلی خراب شود، نیازی به تعویض موتور جاروبرقی ال جی نخواهید داشت. با این وجود راهکاری که در این زمینه داریم این می باشد که حتما در صورت بروز هر گونه خرابی در موتور جاروبرقی ال جی، حتما این قطعه را بدست تکنسین های متخصص تعمیر کنید.

نکته: موتور جاروبرقی ال جی یکی از اصلی ترین قطعات در جاروبرقی ال جی می باشد که تعمیر این قطعه نیاز به دانش لازم و کافی دارد و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت خرابی موتور جاروبرقی ال جی حتما به مراکز مجاز تعمیراتی مراجعه کنید تا این قطعه تعمیر شود و نیازی به تعویض موتور جاروبرقی ال جی نداشته باشید.

توجه داشته باشید که اگر به هر دلیلی قصد باز کردن جاروبرقی ال جی دارید، در ابتدا باید ابزارهای تعمیراتی مخصوص را تهیه کنید و سپس اقدام به باز کردن و تعمیرات موتور جاروبرقی ال جی کنید. از این رو در ابتدا شما باید به ابزارهای تعمیراتی دسترسی پیدا کنید. برای باز کردن و تعمیر موتور جاروبرقی ال جی در ابتدا باید درب رویی جاروبرقی ال جی را باز کنید و سپس کیسه را کنار بگذارید و اقدام به باز کردن پیچ های داخلی جاروبرقی ال جی نمایید.

به خاطر داشته باشید که برای باز کردن موتور جاروبرقی ال جی شما باید در ابتدا اتصالات این قطعه را باز کنید و به آرامی موتور را خارج نمایید. اینک مهم ترین پروسه رسیده است و باید اقدام به کردن و تعمیرات تخصصی موتور جاروبرقی ال جی کنید و پس از اتمام پروسه تعمیرات، این قطعه را در کنار آن قرار دهید و مشکل دستگاه شما بر طرف گردد. در نهایت پس از اتمام تعمیرات نیز باید موتور را در داخل دستگاه قرار دهید و اقدام به بستن درب جاروبرقی ال جی نمایید.

هم اکنون می توانید اقدام به تست جاروبرقی ال جی کنید تا مطمئن شوید این قطعه به‌صورت دقیق تعمیر شده است؛ بهتر است سر راه جاروبرقی ال جی حتما محافظ برق استاندارد قرار دهید.

تعمیرات سیستم برقی و مکانیکی جاروبرقی ال جی

جاروبرقی ال جی برخلاف سایر لوازم الکتریکی که هر یک از ما یکی از آنها را در خانه داریم، از قطعات کمتری تشکیل شده است. با این وجود در صورتی که سیستم برقی و مکانیکی جاروبرقی ال جی شما عزیزان به هر دلیلی از کار بیافتد، عملا نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این می باشد که حتما و حتما پروسه عیب یابی و تعمیرات قطعات داخلی از جمله سیستم برقی و مکانیکی را به تکنسین های مجرب و متخصص ما بسپارید تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف گردد.

تعمیرات سیستم برقی و مکانیکی جاروبرقی ال جی

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر دانش تعمیرات تخصصی جاروبرقی ال جی را ندارید، به هیچ وجه اقدام به عیب یابی و تعمیرات قطعات داخلی جاروبرقی ال جی نکنید. در نهایت از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف خواهد شد و می توانید همانند روز اول از این دستگاه بدون هر گونه محدودیتی استفاده کنید.

تعمیر جاروبرقی الجی در نمایندگی آریابهکار با عیب یابی رایگان

با توجه به اینکه آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی ال جی می باشد، تمام خدماتی که ما به شما در خصوص تعمیرات جاروبرقی ال جی ارائه می دهیم، به همراه گارانتی و تضمین هستند. اما یکی از مهم ترین معیارهای متفاوت آریابهکار نسبت به سایر مراکز تعمیراتی این است که ما در آریابهکار بر خلاف سایر مراکز تعمیراتی، تمام خدمات عیب یابی جاروبرقی ال جی که در حضور شما توسط تکنسین های متخصص و با تجربه صورت می گیرد، به‌صورت کاملا رایگان می باشد.

به عبارتی باید به اطلاع شما برسانیم که دستگاه شما به‌صورت رایگان توسط کارشناسان مجرب و متخصص آریابهکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد عیب یابی قرار می گیرد تا مشکل اصلی دستگاه به‌صورت تخصصی ریشه یابی گردد. از این رو اگر مایل به تعمیرات تخصصی جاروبرقی ال جی به همراه عیب یابی رایگان هستید، می توانید دستگاه خود را به کارشناسان ما در آریابهکار بسپارید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

یک نکته بسیار مهم در خصوص عیب یابی جاروبرقی ال جی وجود دارد و آن هم این است که ما پس از اتمام روند عیب یابی جاروبرقی ال جی، علت خرابی و میزان خرابی را به شما اعلام می کنیم و در صورتی که شما تائید تعمیرات دهید، پروسه تعمیرات بر روی جاروبرقی ال جی شما انجام خواهد شد. اما این در حالی می باشد که این پروسه در سایر مراکز تعمیراتی بدون هماهنگی قبلی صورت می گیرد!

تعمیرات جاروبرقی ال جی خود را با 7 روز تست رایگان نمایندگی جارو برقی ال جی انجام دهید

تعمیرات جاروبرقی ال جی خود را با 7 روز تست رایگان نمایندگی جارو برقی ال جی انجام دهید

همچنین ما تعمیرات جاروبرقی ال جی شما را به همراه 7 روز مهلت تست رایگان انجام می دهیم تا بتوانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به کارشناسان ما بسپارید. به عبارتی ما علیرغم گارانتی 90 روزه، 7 روز مهلت تست رایگان برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم. از این رو اگر پروسه تعمیرات جاروبرقی ال جی شما در آریابهکار صورت گیرد، هم گارانتی 90 روزه شرکتی و هم 7 روز مهلت تست رایگان به شما تعلق خواهد گرفت. بنابراین در این بازه زمانی شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را تست کنید و از تعمیرات تخصصی آن مطمئن شوید.

تعمیر انواع جاروبرقی ال جی lg بدون پرداخت هزینه عیب یابی

همان گونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، ما در آریابهکار بدون دریافت هر گونه هزینه عیب یابی، پروسه عیب یابی دستگاه شما را به‌صورت تخصصی انجام می دهیم و شما نیازی به پرداخت هزینه خاصی برای عیب یابی جاروبرقی ال جی نخواهید داشت. اما عیب یابی جاروبرقی ال جی چگونه می باشد؟ در پاسخ به این سؤال باید بگویی که تمام روند عیب یابی جاروبرقی ال جی در حضور شما توسط تکنسین های متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما بدون هر گونه هزینه انجام می شود.

سوالات متداول تعمیر جاروبرقی ال جی

هر چند در طی این گزارش از آریابهکار بصورت کامل با مشکلات احتمالی جاروبرقی ال جی آشنا شدید، در ادامه نیز قصد داریم به برخی از سوالات شما در خصوص تعمیر جاروبرقی ال جی در آریابهکار بپردازیم:

تعمیر جاروبرقی ال جی در آریابهکار شامل گارانتی می شود؟

بله. تمام خدماتی که ما در آریابهکار جهت تعمیر جاروبرقی ال جی ارائه می دهیم، شامل 90 روز گارانتی شرکتی می شود.

هزینه تعمیر جاروبرقی ال جی چقدر است؟

جهت استعلام قیمت تعمیر جاروبرقی ال جی، باید در ابتدا توسط تکنسین های مجرب ما و ابزارهای تعمیراتی عیب یابی شود.

برد جاروبرقی ال جی قابل تعمیر است؟

بله. بستگی به خرابی آن دارد و باید در ابتدا توسط تکنسین مورد بازبینی قرار گیرد.

مقالات تخصصی جاروبرقی ال جی
علت صدای زیاد جاروبرقی ال جی

جاروبرقی ال جی از پر فروش ترین محصولات برند و به نام ال جی در…

بیشتر بخوانید
تعویض و تعمیر موتور جاروبرقی ال جی
تعویض و تعمیر موتور جاروبرقی ال جی

دلایل متعددی وجود دارند که به مرور زمان می توانند منجر به خرابی موتور جاروبرقی…

بیشتر بخوانید
چگونه جاروبرقی ال جی را باز کنیم
چگونه جاروبرقی ال جی را باز کنیم؟

اگر جاروبرقی ال جی دارید و این دستگاه به هر دلیلی دچار خرابی شده است،…

بیشتر بخوانید
5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 6 Comments

  1. خسته نباشید.
    جاروبرقی ال جی ما سیم جمع کنش خراب شده و صدای خیلی زیادی داره. میخواستم بدونم کی میتونم برای تعمیر بیارم خدمتتون؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی علت صدای زیاد جاروبرقی میتواند به دلایل زیر باشد:

    2. جا به جا شدن موتور جاروبرقی
    3. خرابی بلبرینگ
    4. مسدود شدن لوله خرطومی
    5. شکستگی پروانه موتور
    6. شکستگی برس
    7. و موارد دیگر که به دلیل تخصصی بودن بهتر است در مجموعه آریابهکار عیب یابی و تعمیر شود. همچنین شما میتوانید برای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی خود با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  2. سلام. من اتفاقی با جاروبرقی مقداری آب که روی سرامیک ریخته بود رو جمع گردم بعدش جاروبرقی داغ کرد و خاموش شد!
    بنظر شما سوخته؟
    باید چیکار کنم؟ حتما باید تعمیر بشه؟!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی به این دلیل که جاروبرقی برای جمع آوری آب ساخته نشده در صورتی که با آن آب جمع آوری کنید ممکن است باعث سوختن دستگاه شوید. احتمال اینکه به موتور یا برد دستگاه آسیب رسیده باشد زیاد است.
      بهتر است ابتدا دستگاه توسط یک فرد متخصص عیب یابی شود تا مشکل آن به صورت دقیق پیدا شود. سپس در صورت تمایل میتوانید آن را تعمیر کنید. شما میتوانید برای تعمیر دستگاه خود با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  3. صدای جاروبرقی من خیلی زیاده. دستگاه مشکل داره یا همه ی جاروبرقی ال جی کلا همینجوریه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مهم ترین علت زیاد بودن صدای جاروبرقی کثیف شدن فیلتر دستگاه است. زیرا فیلتر تاثیر زیادی بر مکش دستگاه دارد و زمانی که کثیف می شود باعث می شود تا فشار بیشتری به موتور دستگاه بیاید و در نتیجه صدای بیشتری نیز از آن به گوش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214