skip to Main Content
تعمیر زودپز بیم
شماره نمایبندگی تعمیر زودپز بیم

تعمیر زودپز بیم در شرکت آریابهکار به همراه ارائه گارانتی 90 روزه شرکتی در سراسر تهران انجام می گیرد. چنانچه طی مدت زمان ضمانت نامه مشکلی برای دستگاه شما به وجود بیاید، توسط تعمیرکاران ما به صورت کاملا رایگان تعمیر خواهد شد. البته اگر امکان استفاده از خدمات نمایندگی زودپز بیم را دارید، بهتر است در ابتدا به آن مراجعه کنید. در غیر این صورت کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر زودپز بیم در شرکت آریابهکار انجام می گیرد.

کلیه خدمات تعمیر زودپز در این شرکت بر اساس نرخ اتحادیه محاسبه می شود و برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان خدمات به همراه ارائه فاکتور رسمی است.

تعمیر تخصصی زودپز بیم

تعمیر زودپز بیم یکی از تخصصی ترین اقداماتی می باشد که در نمایندگی تعمیرات آریابهکار در بالاترین سطح از کیفیت صورت می پذیرد. دقت داشته باشید که تعمیرات زودپزهای بیم به دلیل نحوه فعالیت آن یک موضوع بسیار مهم است که نباید به سادگی از کنار آن گذر کرد.

همه ما به خوبی با رویه کار و فعالیت زودپز ها آشنا هستیم و میدانم که با ایجاد یک محیط پرفشار موجب پخت سریع غذا ها می شود. موضوع تخصصی بودن تعمیر زودپز بیم نیز به واسطه محیط پر فشار مطرح می شود. زودپز های بیم باید در حالی قرار گیرند که توان و تحمل یک محیط با فشار بخار بسیار بالا را را داشته و امکان خروج بخار آب از آن میسر نباشد.

تعمیر تخصصی زودپز بیم

زودپز های بیم به دلایل مختلف و متنوعی همچون شرایط بد نگهداری، استفاده غیر اصولی، تمیز نکردن و برخی دیگر از موارد، کیفیت کار خود را از دست می دهند به صورتی که امکان پخت غذا با آنها وجود ندارد. در چنین شرایطی تعمیرات ان یک امر بسیار مهم و ضروری می باشد و تا زمان برطرف سازی مشکلات نباید از آنها استفاده نمود.

اگر روال تعمیر زودپز بیم با دقت بالایی صورت نگرد هر آن ممکن است در حین استفاده دستگاه منفجر شود و خسارت های جانی به بار آورد. سیستم طراحی این دستگاه بسیار ساده ولی کاملا تخصصی می باشد به صورتی که اگر عملکرد سوپاپ های تخلیه به موقع نباشد، حجم بخار داخل دیگ به شدت افزایش یافته و در نهایت موجب پارگی بدنه و یا جدا شدن درب از روی دیگ می شود.

اگر از این دسته از وسایل آشپزخانه استفاده می نمایید و اکنون نیاز به تعمیر زودپز بیم دارید، باید بدانید که برای جلوگیری از آسیب های غیر قابل جبران، باید رویه تعمیرات زودپز ها را به صورت کاملا تخصصی پیش ببرید تا تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در دستگاه به صورت کامل برطرف گردد.

نمایندگی مجاز تعمیر زودپز بیم

حال که با رویه تعمیر زودپز بیم و تخصصی بدون انجام آن به خوبی آشنا شدید، نوبت به آن می رسد که به شما بگوییم که انجام این کار را در کدام نمایندگی و یا تعمیرگاه پیش ببرید تا عملکرد دقیق زودپز به حالت اولیه خود بازگردد.پ

در زمینه تعمیر زودپز بیم تعمیرگاه ها و مراکز متنوعی در سطح استان تهران دایر گشته اند که هریک از آنها بسته به میزان تجربه و تخصص خود، اقدامات به تعمیرات آن می نمایند. پیشنهاد ما به شما کاربران عزیز، مراجعه به نمایندگی های و مراکز معتبر می باشد تا با ضمانت کتبی اقدامات خود حس آرامش و امنیت را به شما منتقل کنند.

برای انجام تعمیر زودپز بیم می توانید به نمایندگی مجاز و مرکزی آریابهکار مراجعه نمایید و از خدمات ارزشمند آن استفاده کنید. این نمایندگی از ابزار های بسیار دقیقی استفاده می نماید و قطعات یدکی آن دارای گواهی اصالت کالا بوده و صد در صد اورجیناب می باشند.

همچنین برای بررسی دقیق و تخصصی زودپز های بیم، از تعمیرکاران مجربی استفاده می نماید که در حوزه کاری خود دارای سابقه بسیار طولانی بوده و بر تمامی اصول و قواعد تعمیرات زودپز های بیم آشنا می باشند. برای برقراری ارتباط با نمایندگی مجاز تعمیر زودپز بیم می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید و یا درخواست های خود را در فرم قرار داده شده در صفحه درج نمایید تا در اولین فرصت کارشناسان آریابهکار با شما تماس حاصل نمایند.

مقالات مرتبط: تعمیر زودپز وی ام اف

مشکلات رایج زودپز بیم

مشکلات رایج زودپز بیم

1. گیر کردن سوپاپ

یکی از مشکلاتی که برای بسیاری از زودپزها ممکن است پیش بیاید گیر کردن سوپاپ است که نشان می‌ دهد یا دیگ بخار و یا سوپاپ‌ ها به طور کلی آسیب دیده‌ اند.

در این حالت باید دستگاه را به یک سرویس کار نشان داد.

2. کامل پخته نشدن مواد غذایی

یکی از مشکلاتی که به ندرت در زودپزها اتفاق می افتد پخته نشدن غذا است.

این مشکل اگر پیش بیاید حتما باید توسط یک تعمیرکار متخصص چک شود چون ممکن است که دیگ بخار آسیب دیده باشد.

3. خارج شدن مداوم بخار از زودپز

یه مشکل دیگری که باید حتما برای آن باید به تعمیرکار مراجعه کنید خارج شدن بخار از زودپز حتی در زمان زمان قفل سوپاپ است که باید حتما توسط یک متخصص چک شود.

خارج شدن بخار مداوم از زودپز

4. خراب شدن درب

درب زودپز بعد از دیگ بخار یکی از مهم ترین قسمت های آن است.

مشکلاتی مانند بسته نشدن کامل، کار نکردن دکمه ها و … ممکن است برای درب دستگاه پیش بیاید.

خراب شدن درب

5. خراب شدن لاستیک

لاستیک زودپز در بعضی از مواقع دچار پارگی یا مشکل می‌ شود که در کل باعث می‌ گردد تا زودپز دچار خرابی گردد و استفاده از آن خطرناک شود.

بنابراین باید در اسرع وقت توسط یک تعمیرکار با تجربه بررسی شود.

خراب شدن لاستیک

آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر زودپز بیم در تهران

تعمیرگاه آریابهکار با 30 سال تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به ویژه زودپز و با استفاده از افراد مجرب و باتجربه توانسته است در طول این دوره رضایت مشتریان و همچنین اطمینان آن ها را به خود جلب کند.

تعمیرگاه آریابهکار برای زودپزهای بیم خدماتی مانند تعویض و تعمیر سوپاپ‌ ها، عیب‌ یابی و همچنین تست کامل را انجام می دهد. این تعمیرگاه قابلیت قبول تمامی درخواست‌ های تعمیر از سراسر کشور را دارد و همچنین تمامی خدمات ارائه شده دارای سه ماه ضمانت شرکتی است.

مشتریان آریابهکار می توانند از تخفیف های دوره ای ویژه مشترکین بهره بگیرند.

سوالات متداول

چرا غذا در زودپز بیم کامل پخته نمی شود؟

نشتی بخار به دلیل خراب شدن سوپاپ و یا آبریزی به دلیل دفرمه شدن لاستیک درب زودپز از دلایل پخته نشدن کامل غذا در آن است.

قطعات یدکی اصل زودپز بیم را از کجا می توان تهیه کرد؟

آریابهکار نه تنها یک تعمیرگاه تخصصی نیز می‌باشد بلکه یک مرکز خرید بهترین نوع قطعات یدکی با بهترین و بالاترین کیفیت نیز است.

در صورت تمایل برای ثبت سفارش فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند



    ارسال عکس دستگاه

    1/5 - (1 امتیاز)

    This Post Has 10 Comments

    1. سلام. ما از همین زودپز سری بیم استفاده می کنیم و الان خراب شده. توی سری قبلی که ازش استفاده میکردیم نمیدونم کیپ شده چی شده که خروجی بخارش کار نمی کنه. از ترس اینکه بترکه دیگه ازش استفاده نکردیم و الان میخوام درستش کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار باید بکنم. اصلا مشکلشو خودم می توانم برطرف کنم یاکه باید بیارمش پیشتون

      1. با سلام. موردی که به آن اشاره کردید مربوط به مسدود شدن سوپاپ های تخلیه می باشد. باید اقدام به تعویض آنها نمایید. برای کسب اطلاعات کامل و مشاوره رایگان تلفی با ما در ارتباط باشید.

    2. من خیلی وقته از زودپز بیم استفاده میکنم و ازش کاملا راضی بودم اما چند روز پیش که داشتم گوشت توش میپختم از کنار درش بخار میزد بیرون و آب داخلش خیلی زود بخار شد باید چه کار کنم؟

      1. با سلام،
        مشکلی که به آن اشاره کردید ممکن است به دلیل تنظیم نبودن، پارگی و یا نداشتن واشر دور درب زودپز اتفاق افتاده باشد. واشر ممکن است در بعضی مواقع به دلیل گرما و استفاده زیاد شل و کشیده شده باشد در این صورت باید آن را قبل از استفاده مجدد تعویض کنید.

    3. سلام و درود
      ببخشید زودپز من فکر میکنم سوپاپش خراب شده. آیا سوپاپش رو میتونم از شما تهیه کنم؟

    4. سلام وقت بخیر سوال داشتم اینکه درب تقریباً تمام قطعات پلاستیکی سوخته آیا امکان تغییر دارد

      1. با سلام،
        کاربر گرامی برای دریافت پاسخ خود این سمال باید از تعمیرکاران متخصص آریابهکار کمک بگیرید. شما میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

    5. سلام و روزتون بخیر
      با اینکه موقع کار با زودپز بیم درشو خیلی خوب و محکم می بندم ولی بخار میزنه بیرون!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Back To Top
    بازگشت
    تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
    واتساپ آریابهکار
    تلگرام
    موبایل: 09190111214