skip to Main Content
تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

تعمیر لباسشویی ایندزیت توسط تیم آریابهکار با ارائه گارانتی 90 روزه شرکتی، در سراسر تهران انجام می گیرد. بهتر است در ابتدا جهت تعمیر ماشین لباسشویی به نمایندگی لباسشویی ایندزیت مراجعه کنید. در صورت عدم مراجعه به نمایندگی، کلیه خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر لباسشویی ایندزیت توسط تعمیرکاران مجرب شرکت آریابهکار در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

از آنجایی که خرابی ماشین های لباسشویی اغلب به دلیل آسیب دیدن قطعات داخلی آن است، بنابراین داشتن مهارت و دانش فنی برای تعمیر اصولی این قطعات اهمیت زیادی دارد. تعمیرکار حاضر در محل باید تسلط کافی به عملکرد تمامی این قطعات داشته باشد تا بتواند علت خرابی ماشین لباسشویی را به درستی تشخیص دهد.

اگر ماشین لباسشویی ایندزیت شما دچار نقص فنی شده است توصیه می کنیم تا برای جلوگیری از صدمات جدی تر و همچنین هزینه ‌های بیشتر، هرچه سریع تر نسبت به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

فهرست

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

برند ایندزیت یکی از برندهای محبوب جهانی در کشور ایتالیا می باشد که برای خرید یک دستگاه ماشین لباسشویی ایندزیت باید حداقل 30 میلیون تومان هزینه کنید. با این وجود اگر ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، به معنی این نیست که باید آنرا دور بیندازید و دستگاه جدید خریداری کنید؛ چرا که تمامی خرابی ها و مشکلا ماشین لباسشویی ایندزیت قابل تعمیر هستند و شما عزیزان نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید.

از این رو ما در آریابهکار بصورت تخصصی پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را برای شما عزیزان براساس رویه جهانی تعمیرات انجام می دهیم تا مشکل برطرف شود و بتوانید از این دستگاه برای چندین سال بدون هر خرابی استفاده کنید.

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

توجه داشته باشید تکنسین های مجرب آریابهکار پیش از آنکه هر گونه تعمیراتی برای دستگاه شما انجام دهند، در ابتدا با بروزترین ابزارهای تعمیراتی اقدام به عیب یابی قطعه به قطعه دستگاه شما عزیزان می کنند تا مشکل را بصورت تخصصی شناسایی کنند و بتوانند راهکار اصولی و مناسبی را به شما عزیزان ارائه دهند.

همچنین هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و در صورت تقاضای شما عزیزان نیز فاکتور رسمی بابت تعمیرات صادر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، به همراه تکنسین های مجرب و متخصص و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا دستگاه شما را تعمیر می کنیم تا یکبار برای همیشه مشکل دستگاه شما برطرف شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود اگر دستگاه شما خراب شده است و می خواهید بصورت تخصصی و اصولی تعمیر شود، می توانید هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت آریابهکار از طریق شماره های مندرج انجام دهید تا تکنسین تعمیرکار در روز و ساعت از پیش تعیین شده به محل شما اعزام شود.

سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از نکات استفاده از ماشین لباسشویی ایندزیت، سرویس دوره ای ماشین لباسشویی ایندزیت در بازه های زمانی مختلف می باشد تا از این طریق عمر مفید این دستگاه را افزایش دهید و نیازی به تعمیرات نداشته باشید. از این رو اگر مایل هستید تا عمر مفید این دستگاه را با کمترین هزینه ممکن انجام دهید، توصیه می کنیم در بازه زمانی مشخصی اقدام به سرویس ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید؛ بازه زمانی بستگی به میزان و نحوه استفاده شما از این دستگاه دارد.

برای مثال اگر شما از ماشین لباسشویی ایندزیت یک بار در هفته استفاده می کنید، می توانید هر 3 یا 4 ماه یکبار اقدام به سرویس این دستگاه توسط تکنسین های مجرب و متخصص نمایید تا مشکل این دستگاه خیلی اصولی برطرف شود و نیازی به تعمیرات نداشته باشد. این در حالی می باشد که شما حتی می توانید پروسه سرویس ماشین لباسشویی ایندزیت را انجام ندهید؛ به‌جای آنکه از این دستگاه برای 10 سال استفاده کنید، ممکن است به 5 سال و یا کمتر تغییر پیدا کند.

برای سرویس اصولی و دقیق ماشین لباسشویی ایندزیت می توانید دستگاه را به تکنسین های مجرب و متخصص ما بسپارید تا در کمترین بازه زمانی این پروسه با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

اگر ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان خراب شده است، لازم به ذکر می باشد که تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت بصورت 0 تا 100 توسط تعمیرکاران و متخصصان مجموعه ما برای شما عزیزان صورت می گیرد تا مشکل دستگاه بصورت تخصصی برطرف شود و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید.

ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، تمام خدمات مرتبط با این دستگاه را بدون هر گونه محدودیتی انجام می دهیم تا نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. از این رو یکی دیگر از خدمات ما به شما عزیزان، سرویس ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تکنسین های متخصص می باشد و شما می توانید از طریق تماس با شعب تعمیراتی مجموعه ما، هماهنگی های لازم را برای اعزام تکنسین به محل خود در اسرع زمان انجام دهید.

از مهم ترین خدماتی که ما در آریابهکار برای سرویس ماشین لباسشویی ایندزیت انجام می دهیم، می توان به مواردی اعم از بررسی فیلتر، بررسی موتور، بررسی اتصالات، بررسی سیم پیچی، بررسی برد، بررسی مخزن و… اشاره نمود.

در ادامه نیز به خدماتی که در آریابهکار بصورت تخصصی برای شما انجام می شوند را نام برده ایم. این خدمات عبارتند از:

  1. تعمیرات برد ماشین لباسشویی ایندزیت.
  2. عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت.
  3. تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت.
  4. تعمیر تخصصی دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت.
  5. تعمیر شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت.
  6. تعمیرات تایمیر ماشین لباسشویی ایندزیت.
  7. تعمیرات میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ایندزیت و…

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تکنسین مجرب آریابهکار

در آریابهکار تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت فقط توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی ایندزیت که دید مهندسی به این دستگاه دارند و با تمامی مدل های این برند بصورت دقیق آشنا هستند، انجام می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تکنیسین مجرب آریابهکار

بدون شک این نکته متمایز کننده آریابهکار نسبت به سایر تعمیرگاه ها می باشد چرا که در صورت درخواست تعمیر از مراکز غیر مجاز، تعمیرکاران جاروبرقی و یا تلویزیون اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان خواهند نمود که نتیجه این تعمیرات هم از ابتدا مشخص می باشد! بنابراین ما به همراه تیم مجرب و متخصص آماده تعمیرات تخصصی دستگاه شما هستیم.

ویژگی های تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی ایندزیت در نمایندگی مرکزی

تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در نمایندگی مرکزی آریابهکار دارای حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه می باشد که با استفاده از دانش فنی که داراست، می تواند مشکل دستگاه را به‌صورت دقیق و بدون هر گونه اشتباهی تشخیص دهد. سپس با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و مخصوص ماشین لباسشویی ایندزیت، اقدام به تعمیر خرابی های رخ داده در این دستگاه می کند تا مشکل خیلی سریع و اصولی برطرف گردد.

تعمیر لباسشویی ایندزیت در آریابهکار به چقدر زمان نیاز دارد؟

از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت برای شما عزیزان رخ دهد این است که بازه زمانی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار چقدر است؟ در خصوص این سؤال لازم به ذکر می باشد که بازه زمانی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار بستگی به شرایط و عوامل متعددی دارد و نمی توانیم به‌صورت چشم بسته و بدون عیب یابی دستگاه به شما اعلام کنیم. با این وجود پس از عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تکنسین ها، بازه زمانی تعمیرات مشخص خواهد شد.

بازه زمانی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت معمولا بین 15 دقیقه الی 120 دقیقه ممکن است برحسب میزان خرابی قطعات طول بکشد که پیش از آغاز تعمیرات به شما اعلام خواهد شد.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت با مهمترین نکات

مهم ترین نکاتی که باید در حین تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت رعایت و اعمال شوند، نکاتی می باشد که بدون شک نتیجه چندین سال تجربه تخصصی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت می باشند و به سادگی هم کسب نشده اند! از این رو باید اطلاع دهیم که تمامی خدمات ما به شما عزیزان فقط توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد که حداقل 5 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیرات این دستگاه دارند و با طراحی مدل های مختلف این برند به‌صورت 100 درصد آشنا هستند و می توانند با به‌کارگیری نکات طلایی بهترین خدمات را به شما عزیزان به‌صورت تخصصی ارائه دهند. به همین دلیل تنها توصیه می کنیم تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را فقط و فقط بدست تکنسین های مجربی بسپارید که با ماشین لباسشویی ایندزیت به‌صورت مهندسی و دقیق آشنا هستند.

مزیت های تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار

اولین مزیتی که توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی ایندزیت آریابهکار به شما ارائه می شود، این است که ما برخلاف سایر مراکز تعمیراتی در استان تهران دستگاه را در ابتدا پذیرش نمی کنیم و با حدس و گمان مشکل دستگاه شما را تشخیص نمی دهیم! ما در ابتدا پیش از آنکه دستگاه را تعمیر کنیم، با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا آنرا مورد عیب یابی تخصصی قرار می دهیم تا مشکل دستگاه به‌صورت دقیق و بدون هر گونه حدس و گمانی تعیین شود. از این رو یکی از مزایای بسیار مهم که توسط مجموعه ما به شما ارائه می شود، عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد که پس از انجام این پروسه، گزارش جامعی به شما اعلام خواهد شد. گارانتی تعمیرات یکی دیگر از گزینه های بسیار مهم برای هر یک از ما می باشد که اگر دستگاه پس از تعمیرات دچار خرابی شد بتوانیم بدون پرداخت هر گونه هزینه جانبی اقدام به تعمیرات کنیم! لازم به ذکر است که ما برای تمامی خدماتی که ارائه می دهیم، 90 روز گارانتی در نظر گرفته ایم که به‌صورت کتبی به شما تقدیم می شود. در بخش بعدی به این مورد بیشتر پرداخته ایم.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت با گارانتی 3 ماهه

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت، تمام خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را با استفاده از تیم مجرب و متخصص ماشین لباسشویی ایندزیت تعمیر می کند تا مشکل شما خیلی سریع به‌صورت اصولی و مهندسی تعمیر شود. اما برای آنکه خیال شما عزیزان بابت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار راحت باشد، ما 3 ماه گارانتی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که به عنوان تضمین خدمات ما به شما می باشد. از این رو اگر مایل هستید تا مشکلات ماشین لباسشویی ایندزیت شما به‌صورت تخصصی به همراه 90 روز گارانتی رسمی تعمیر شود، می توانید دستگاه خود را به ما بسپارید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت با گارانتی 3 ماهه

توجه داشته باشید که منظور از گارانتی در آریابهکار این است که اگر بخش تعمیر شده ماشین لباسشویی ایندزیت پس از تعمیرات مجددا خراب شد، بدون هر گونه هزینه جانبی و به‌صورت رایگان در بازه زمانی گارانتی برای شما تعمیر خواهد شد تا یک دستگاه ماشین لباسشویی ایندزیت سالم و بدون خرابی به شما تحویل شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت با قطعات اورجینال و دارای اصالت

با عیب یابی قطعه به قطعه ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تعمیرکاران و متخصصان آریابهکار، گزارش جامعی به شما اعلام خواهد شد که می توانید از مشکل دستگاه مطلع شوید. تعمیرکاران مجرب آریابهکار توانایی قابل توجهی در زمینه ماشین لباسشویی ایندزیت دارند و می توانند قطعات آسیب دیده را به بهترین حالت ممکن تعمیر کنند؛ اما گاهی اوقات ممکن است بقدری فشار ناشی از استفاده نادرست به قطعه ای از دستگاه وارد شود و تماما کارایی خود را از دست دهد و تکنسین های ما نتوانند آنرا تعمیر کنند! برای مثال اگر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ایندزیت به دلیل استفاده مداوم، پشت سرهم و طولانی مدت از این دستگاه ذوب شود، آیا قابل تعمیر می باشد؟ بدون شک پاسخ این سؤال خیر می باشد! اما در آریابهکار قطعاتی که به عنوان جایگزین برای دستگاه شما می باشند، تماما وارداتی و براساس مدل دستگاه خواهند بود و به ازای قطعاتی که ما تعویض می کنیم، گارانتی ارائه می دهیم تا با خیالی آسوده دستگاه را بدست تکنسین های مجرب ما جهت تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت بسپارید.

تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در منزل

ما در آریابهکار از این موضوع مطلع هستیم که ماشین لباسشویی ایندزیت در خانه های هر یک از شما عزیزان دارای چه وظیفه ای می باشد و خرابی آن می تواند چه مشکلات و مسائلی را برای شما به همراه داشته باشد؛ به همین دلیل ما سعی داریم پس از انجام هماهنگی های لازم توسط شما عزیزان اقدام به اعزام سریع تکنسین مخصوص این دستگاه نماییم تا مشکل ریشه یابی و سپس تعمیر شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت مشاهده هر گونه خرابی در ماشین لباسشویی ایندزیت، در اسرع زمان تماس بگیرید تا تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند.

لازم به ذکر است که حدمات تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در منزل توسط تکنسین های ما صورت می گیرد و نیازی به انتقال دستگاه به شعب تعمیراتی آریابهکار نیست؛ مگر در شرایط خاص که باید با هماهنگی قبلی صورت گیرد.

اقدامات مهم در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت

اقدامات مهمی که باید در تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت انجام شوند، برعهده تعمیرکار و فرد متخصصی می باشد که تصمیم به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان را دارد و قرار بر این نیست که شما اقداماتی را در خصوص تعمیرات انجام دهید. اما یک وظیفه بسیار مهم برعهده شما می باشد و آن هم بدون شک مهم ترین اقدام شما در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد! شما عزیزان باید از میان تعمیرگاه های موجود در محل سکونت خود، تعمیرگاهی را برگزینید که توانایی کاف در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت داشته باشند و بتوانند در برابر خدماتی که به شما ارائه می دهند، گارانتی و تضمین ارائه دهند!

تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت چه موقع لازم است؟

بدون شک زمانیکه ماشین لباسشویی ایندزیت به‌صورت کامل از کار می افتد، هر چند زمانی برای تعمیر این دستگاه می باشد، اما این زمان خیلی دیر می باشد و برای رفع چنین مشکلی باید هزینه زیادی بپردازید. اما بهترین زمان از نظر تکنسین های مجرب آریابهکار این است که شما ساده‌ترین خرابی را می بینید و یا می شنوید! برای مثال اگر با روشن کردن ماشین لباسشویی ایندزیت صدای عجیبی به گوش شما رسید، باید با تکنسین های تعمیرکار ما تماس بگیرید تا در اسرع زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شما حاضر شوند و این خرابی ساده را به‌صورت تخصصی برطرف کنند که قطعا در این مواقع پیش از آنکه یک قطعه از کار بیافتد و خرابی گسترده ای رخ دهد، تعمیرات انجام خواهد شد. بنابراین توصیه ای که برای شما عزیزان داریم این است که پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را برای دقیقه 90 نگه ندارید و بهتر است با دیدن هر گونه خرابی در همان ابتدا اقدام به تعمیرات نمایید تا هم مشکلی برای دستگاه رخ ندهد و هم اینکه هزینه تعمیرات شما بسیار کم باشد و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

چرا تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

همانگونه که در این گزارش برای شما عزیزان شرح داده شد، زمانیکه با خرابی ماشین لباسشویی ایندزیت روبرو می شوید، به دنبال این خواهید بود تا مشکل پیش آمده را به نحوی تعمیر کنید که هم بتوانید همانند روز اول از آن استفاده کنید و هم اینکه مجددا خرابی بخصوصی در ان رخ ندهد و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید.

با این وجود اولین دلیلی که می توانیم برای شما عزیزان شرح دهیم این است که تمام پروسه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار توسط تعمیرکاران و متخصصانی صورت می گیرد که حداقل بیش از 5 سال سابقه تخصصی در این زمینه دارند و می توانند به‌صورت کاملا مهندسی مشکل دستگاه را برطرف کنند.

چرا تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را به مجموعه آریابهکار بسپاریم

همچنین یکی از شاخصه های بسیار مهم برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد که در آریابهکار معیار و اساس وجود دارد و برخلاف مراکز تعمیراتی غیرمجاز، هزینه تعمیرات براساس دانسته های فرد تعمیرکار برآورد نمی شود!

معیار ما جهت برآورد هزینه تعمیرات، نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که کمترین هزینه ممکن در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت است. بنابراین جهت تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت با کمترین هزینه ممکن می توانید دستگاه خود را به تکنسین های آریابهکار بسپارید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

مراحل ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در مجموعه آریابهکار

برای استفاده از خدمات تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت آریابهکار می توانید درخواست خود را به شیوه های مختلف ثبت کنید. برای ثبت درخواست خود بهتر است در ابتدا از مشکل دستگاه تعداد تصویر از زوایای مختلف به همراه یک ویدیو سی ثانیه ای تهیه کنید و برای واتساپ و تلگرام تکنسین های آریابهکار به شماره 09190111214 ارسال نمایید تا بازبینی سطحی و ابتدایی توسط تعمیرکاران مجموعه ما صورت گیرد. از این رو تکنسین های ما فایل های ارسالی شما را با دقت بالا بررسی خواهند کرد و راهکارهایی هم برای شما ارائه خواهند نمود که ممکن است با انجام این راهکارها مشکل دستگاه شما به‌صورت فنی و تخصصی رفع گردد و نیازی به تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت نداشته باشید. همچنین راهکار دیگری هم وجود دارد که به وسیله آن می توانید اقدام به ثبت درخواست خود نمایید که تماس با شماره های مندرج می باشد! از این رو اگر با شماره های مندرج تماس حاصل نمایید، درخواست شما جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت ثبت خواهد شد و تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در روز و زمان از پیش تعیین شده به محل شما جهت تعمیرات اعزام خواهد گردید تا مشکل دستگاه شما را به‌صورت تخصصی تعمیر کند.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

با خرید ماشین لباسشویی ایندزیت از مراکز معتبر و مجاز در تهران و یا شهر محل سکونت‌تان، فروشنده به شما یک کارت در کنار فاکتور ارائه خواهد کرد که به عنوان کارت گارانتی ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد و این کارت دارای انقضا است و اگر در بازه زمانی کارت گارانتی دستگاه شما عزیزان به هر دلیلی خراب شود می توانید آنرا به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران و یا استان محل سکونت خود منتقل کنید و از خدمات پس از فروش ایندزیت جهت تعمیر و رفع مشکلات ماشین لباسشویی ایندزیت استفاده کنید؛ توجه داشته باشید که تمامی این خدمات به‌صورت رایگان و بدون هر گونه هزینه جانبی به شما عزیزان تعلق خواهند گرفت. بنابراین برای استفاده از این خدمات رایگان باید کارت گارانتی را با دقت بالایی بررسی کنید و از میزان اعتبار آن مطمئن شوید و اگر کارت گارانتی اعتبار داشت اقدام به تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت کنید. برای دریافت شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت باید به کارت گارانتی ماشین لباسشویی ایندزیت مراجعه کنید چرا که تمام مشخصات نمایندگی وارد کننده ماشین لباسشویی شما بر روی آن ثبت شده است. همچنین اگر ماشین لباسشویی شما عزیزان فاقد اعتبار می باشد جای نگرانی نیست و می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس حاصل نمایید.

عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت

اولین و حساس ترین مرحله در تعمیر لباسشویی، مرحله عیب یابی است زیرا تشخیص درست مشکل دستگاه در گرو عیب یابی دقیق و اصولی است. این مسئله به دانش فنی، تجربه و مهارت تعمیرکار باز می گردد. برای این مرحله گاها نیاز به داشتن تجهیزات خاصی است که دقت تشخیص را بالا می برد. بنابراین یکی از ویژگی های فنی کار حرفه ای در اختیار داشتن لوازم مورد نیاز است.

عیب یابی ماشین لباسشویی ایندزیت

طی فرایند عیب یابی مشخص می شود کدام یک از قطعات ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر داشته و یا این که بایستی عوض شود. قابل توجه است که سرویسکاران آریابهکار آماده اعزام به محل شما، در زمان تعیین شده توسط شما برای عملیات عیب یابی هستند. ضمن آنکه امکان تعمیر لباسشویی در محل شما وجود دارد. بنابراین نگرانی از بابت انتقال وسیله برقی خود نخواهید داشت.

استادکاران آریابهکار با داشتن سال ها تجربه و آموزش های تخصصی در امر تعمیر لباسشویی ایندزیت قادر هستند تا کلیه مشکلات ماشین لباسشویی را برطرف نمایند.

شایع ترین دلایل مراجعه مشتریان برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

در میان مدل های مختلف ماشین لباسشویی ایندزیت مشکلات شایعی وجود دارد که میان تمامی آن ها مشترک است.

شایع ترین دلایل مراجعه مشتریان برای تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

مشکلاتی مانند:

  1. نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی
  2. تخلیه نکردن آب
  3. کار نکردن دستگاه
  4. عدم آب گیری
  5. نشتی آب
  6. روشن نشدن
  7. باز نشدن درب دستگاه
  8. لرزیدن بیش از اندازه هنگام کار
  9. نمایش ارور یا کد خطا
  10. ایجاد سر و صدای زیاد و غیر طبیعی هنگام کار

مهم ترین نکات ایمنی در استفاده از ماشین لباسشویی

برای داشتن یک ماشین لباسشویی که از عمر مفید بیشتری برخوردار باشد، دانستن و رعایت نکات زیر بسیار مهم است.

  1. ماشین لباسشویی را در جایی قرار دهید که به شیر آب، پریز برق و خروجی فاضلاب نزدیک باشد.
  2. هرگز ماشین را بیش از حد ظرفیت آن پر نکنید.
  3. البسه باید به راحتی در آب حرکت کنند و آب را به خود جذب نمایند.
  4. پر کردن محفظه روند چرخش و خالی کردن آب را دچار اختلال می کند.
  5. هر برنامه لباسشویی، شرایط خاص خود را دارد.
  6. البسه دارای دکمه فلزی و زیپ باید جداگانه شسته شوند، البسه کمرنگ جدا و الی آخر.
  7. آب اضافه داخل محفظه را پس از هر شستشو خالی کنید.
  8. شستن هر روزه محفظه لزومی ندارد مگر اینکه در آخرین شستشو از سفید کننده یا ماده افزودنی مشابه استفاده کرده باشید.
  9. پس از شستن مواد پرز دار از قبیل عروسک، پتو و مانند آن ها، فیلتر ماشین را به خوبی پاک کنید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس

رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی و دلایل رخ دادن آن ها

  • اگر ماشین پر از آب نمی شود، به احتمال زیاد لوله آب آن یا صافی رابط گرفته است و با تمیز کردن مرتب صافی و برطرف کردن گرفتگی لوله، اشکال رفع خواهد شد.
  • اگر کف صابون از محفظه پودر بیرون می زند، معمولا به خاطر ریختن پودر بیش از حد یا استفاده از پودری است که برای ماشین لباسشویی مناسب نیست.

رایج ترین مشکلات ماشین لباسشویی و دلایل رخ دادن آن ها

  • اگر ناگهان آب از ماشین سرازیر شد، قبل از هر چیز باید لوله فاضلاب را چک کنید که گرفته نباشد و در غیر این صورت به دنبال مشکل دستگاه بگردید.
  • اگر چرخش ماشین صدای زیادی دارد، مشکل می تواند به یاتاقان مربوط باشد که علامت آن تشکیل لکه های زنگ زده در زیر و پشت دستگاه است و باید توسط متخصص تعمیر شود. اگر محفظه مشکلی نداشته باشد، منبع صدا می تواند یک جسم خارجی در بخش موتور یا پمپ باشد. اما قبل از این ها، باید از تراز بودن ماشین بر روی سطح زمین مطمئن شوید.
  • گاهی البسه داخل محفظه به یکدیگر پیچیده و یک شکل توپی تشکیل داده، تعادل ماشین را بر هم می زنند. اگر ماشین طراز قرار نگرفته باشد، این اتفاق موجب تکان های شدید دستگاه می شود که با یک بار خالی و پر کردن، مشکل رفع خواهد شد.
  • پودر شستشو را بیش از حد نیاز استفاده نکنید زیرا کف زیاد از حد، به ماشین فشار می آورد.
  • از ترکیب شوینده ها و مواد شیمیایی بپرهیزید. این ترکیبات گاهی بسیار خطرناک هستند. برای مثال سفید کننده ها در برخورد با صافی های شیمیایی دستگاه، گازهای خطرناکی متصاعد می کنند.

تعمیرات صدای ضربه در ماشین لباسشویی ایندزیت

اگر با روشن کردن ماشین لباسشویی ایندزیت متوجه صدای وارد شدن ضربه می شوید، لازم به ذکر است که این مشکل می تواند ناشی از خرابی کمک فنرهای ماشین لباسشویی ایندزیت رخ دهد؛ چرا که وقتی مخزن ماشین لباسشویی ایندزیت با استفاده از نیروی ایجاد شده در موتور به چرخش در می آید، این کمک فنرها هستند که مانع صدای ضربه می شوند. از این رو با شنیدن صدای ضربه ماشین لباسشویی ایندزیت، باید کمک فنرهای این دستگاه توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی و سپس تعمیرات قرار گیرند تا مشکل برطرف گردد.

رفع مشکل لرزش لباسشویی ایندزیت

در صورت لرزش ماشین لباسشویی ایندزیت، باید اقداماتی را برای تشخیص این خرابی و راهکارهای رفع آن اتخاذ نمایید تا بتوانید این مشکل را برطرف کنید؛ در غیر اینصورت مشکل دستگاه چندین برابر خواهد شد. از این رو از مهم ترین دلایل خرابی و لرزش ماشین لباسشویی ایندزیت می توان به خرابی کمک فنرها و عدم تراز بودن صحیح ماشین لباسشویی ایندزیت اشاره نمود که بدون شک این موارد اگر در اسرع زمان رفع مشکل نشوند، می توانند هزینه تعمیرات زیادی را به شما متحمل سازند.

نحوه برطرف سازی نشتی آب در ماشین لباسشویی ایندزیت

از مشکلات بسیار مهم و رایجی که در ماشین لباسشویی ایندزیت وجود دارند و می توانند منجر به خرابی در این دستگاه شوند، می توان به نشتی آب در ماشین لباسشویی ایندزیت اشاره کرد که یک مشکل بسیار جدی می باشد و با مشاهده این خرابی باید در اسرع زمان اقدام به تعمیرات نمایید؛ در غیر اینصورت می تواند منجر به برق گرفتگی شود! با این وجود توصیه مهمی که برای شما داریم این است که با مشاهده این خرابی برنامه شستشوی دستگاه را فورا متوقف نمایید. از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • خرابی پمپ تخلیه.
  • مسدودی شلنگ ها.
  • عدم نصب صحیح.
  • مسدودی شلنگ تخلیه آب.

رفع مشکل کار نکردن خشک کن لباسشویی ایندزیت

پس از آنکه البسه درون ماشین لباسشویی ایندزیت به بهترین شکل ممکن شسته شدند، در قسمت آخر شستشو براساس برنامه ای که انتخاب کرده اید، ماشین لباسشویی ایندزیت اقدام به خشک کردن البسه شسته شده می کند تا صرفا با آویز کردن آنها برای یک بازه زمانی کوتاه، بتوانید از آنها استفاده کنید. اما اگر خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت دچار خرابی شد، بدون شک نمی توانید از این قابلیت استفاده کنید و یک مرحله از مراحل شستشوی دستگاه شما ناقص باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است که اگر این مشکل در ماشین لباسشویی ایندزیت شما ایجاد شده است، ما آنرا بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر می کنیم تا مشکل برطرف شود.

نحوه تعمیرات مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ایندزیت

اگر با مشکل تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی ایندزیت روبرو شده اید، بدون شک مطمئن باشید که این یک مشکل اساسی و جدی در ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد و اگر آنرا تعمیر نکنید، مطلع باشید که این خرابی می تواند منجر به خرابی های گسترده در دستگاه شما عزیزان شود.

نحوه تعمیرات مشکل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی ایندزیت

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این مشکل را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا مشکل برای همیشه برطرف شود و به قطعاتی اعم از برد و…. در ماشین لباسشویی ایندزیت ضربه وارد نشود.

خرابی قطعات ماشین لباسشویی ایندزیت

مهم ترین قطعات داخلی که در اثر خرابی، عملکرد ماشین لباسشویی را مختل می کنند شامل موارد زیر هستند:

  1. میکرو سوئیچ
  2. شیر برقی
  3. هیدروستات ماشین لباسشویی
  4. المنت
  5. ترموستات
  6. میکروسوئیچ مغناطیسی درب (اینترلاک)
  7. پمپ تخلیه (واتر پمپ)
  8. تایمر
  9. موتور ماشین لباسشویی

چنانچه در رابطه با تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به تعویض هر یک از قطعات داخلی باشد حتماً دقت کنید که تعمیرکار حاضر در محل از قطعات اورجینال و اصلی ایندزیت استفاده کند.

تعمیر تخصصی موتور لباسشویی ایندزیت

موتور ماشین لباسشویی ایندزیت با توجه به نیروی دریافتی می تواند منجر به چرخش در آمدن مخزن ماشین لباسشویی ایندزیت شود. از این رو موتور ماشین لباسشویی ایندزیت دارای عملکرد و نقش بسیار مهمی در این دستگاه می باشد که اصلی ترین وظیفه آن همانگونه که گفته شد، به چرخش در آوردن مخزن ماشین لباسشویی ایندزیت براساس برنامه انتخابی شما می باشد. با این وجود اگر این قطعه بسیار مهم به هر دلیلی خراب شود، بدون شک از ماشین لباسشویی ایندزیت نمی توانید استفاده کنید و باید در اسرع زمان اقدام به تعمیر موتور ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید.

از این رو برای تعمیر موتور ماشین لباسشویی ایندزیت می توانید با شماره های مندرج تماس حاصل نمایید و درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع زمان تکنسین ها به محل شما اعزام شوند.

خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ایندزیت

برد الکترونیکی مهم ‌ترین و حساس ‌ترین قطعه در ماشین لباسشویی است. کلیه فرمان ها از سوی این قسمت به سایر بخش ‌های ماشین لباسشویی صادر می ‌شود. عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است باعث آسیب رسانی به برد الکترونیکی شود. برای مثال نوسانات برق ورودی به ماشین لباسشویی، نفوذ آب برد الکترونیکی و اتصالی در سیم پیچ از مهم ترین دلایل خرابی این قطعه است.

خرابی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی ایندزیت

برد ماشین لباسشویی ایندزیت به عنوان یک مدیر کل در ماشین لباسشویی ایندزیت حضور فعال دارد که به تمام عملکردها و فعالیت هایی که در ماشین لباسشویی ایندزیت رخ می دهند، نظارت مستقیم دارد و هیچ یک از قطعات موجود در ماشین لباسشویی ایندزیت بدون اجازه این قطعه نمی توانند فعالیت کنند. از این رو اگر برد ماشین لباسشویی ایندزیت خراب شود، می توانید از طریق خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی ایندزیت متوجه شوید.

در صورتی که هر یک از قطعات به کار رفته در برد الکترونیکی از کار افتاده باشند با تعویض آن ها می توان برد را احیا کرد. اما اگر خود برد الکترونیکی سوخته باشد، دیگر امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت. در این صورت بایستی به فکر خرید برد الکترونیکی جدید باشید. چرا که بدون برد الکترونیکی عملا ماشین لباسشویی بلا استفاده خواهد بود.

با این وجود در صورت خرابی این قطعه باید اقدام به تعمیر برد ماشین لباسشویی ایندزیت توسط تکنسین های مجرب و متخصصی نمایید تا مشکل به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

خرابی و تعویض قفل درب ماشین لباسشویی ایندزیت

در صورت خرابی قفل در ماشین لباسشویی ایندزیت، این دستگاه به هیچ وجه روشن نخواهد شد و در اسرع زمان باید اقدام به تعمیرات تخصصی این قطعه از ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید؛ در غیر اینصورت به هیچ وجه دشتگاه شما روشن نخواهد شد. از این رو اگر با خرابی قفل درب ماشین لباسشویی ایندزیت روبرو شدید، توصیه می کنیم در اسرع زمان اقدام به تعمیرات تخصصی این بخش توسط تکنسین مجرب و متخصص نمایید.

تعمیر و تعویض پمپ تخلیه لباسشویی ایندزیت

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ایندزیت پس از آنکه پروسه شستشوی البسه در این دستگاه به اتمام رسید، با استفاده از موتوری که در این دستگاه قرار گرفته شده است، اقدام به تخلیه آب کثیف موجود در ماشین لباسشویی ایندزیت به سمت فاضلاب متصل به این دستگاه می کند و اما اگر این قطعه خراب شود، بدون شک آب از ماشین لباسشویی ایندزیت به سمت فاضلاب منتقل نخواهد شد و در نتیجه با خرابی روبرو می شوید. از این رو در این مواقع باید اقدام به تعمیر و تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید.

نحوه تعمیر المنت کف لباسشویی ایندزیت

المنت کفی ماشین لباسشویی ایندزیت وظیفه گرم کردن آب وارد شده به ماشین لباسشویی ایندزیت را داراست و اگر این قطعه خراب شود، بدون شک پروسه گرم کردن آب در این دستگاه مختل خواهد شد و در نتیجه می تواند در شستشوی البسه مختلف تاثیرگذار واقع شود. از این رو در این مواقع در ابتدا نیازی به تعویض المنت در همان ابتدا نیست و صرفا با تعمیر المنت کف ماشین لباسشویی ایندزیت، این مشکل برطرف خواهد شد.

تعمیرات شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت

یکی از قطعات بسیار مهم در ماشین لباسشویی ایندزیت، شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد که وظیفه کنترل جربان آب ورودی به ماشین لباسشویی ایندزیت را داراست. به همین دلیل اگر این قطعه خراب شود، باید منتظر خرابی های دیگر در این دستگاه باشید؛ از این رو توصیه می کنیم در صورت خرابی شیر برقی، فورا اقدام به تعمیر این قطعه کلیدی کنید تا مشکل برطرف شود و نیازی به تعویض قطعات ماشین لباسشویی ایندزیت نداشته باشید.

تعمیرات شیر برقی ماشین لباسشویی ایندزیت

خرابی و تعویض هیتر لباسشویی ایندزیت

هیتر ماشین لباسشویی ایندزیت نیز وظیفه گرم کردن آب در ماشین لباسشویی ایندزیت را داراست و اگر این قطعه به هر دلیلی خراب شود، بدون شک پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی ایندزیت همانند سابق شکل نخواهد گرفت. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز خرابی در هیتر ماشین لباسشویی ایندزیت، در اسرع زمان اقدام به تعمیر این قطعه کنید. اما اگر دیر اقدام به تعمیرات کنید، مشکل را باید از طریق تعویض هیتر ماشین لباسشویی ایندزیت رفع نمایید.

خرابی و تعویض لاستیک دور درب لباسشویی ایندزیت

لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ایندزیت در طول زمان به دلیل استفاده های نادرست، اتمام طول عمر مفید و… می تواند مقاومت خود را از دست بدهد و دچار خرابی شود. اما در صورت خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ایندزیت باید چه کرد؟ بهترین و اصولی ترین راهکاری که می توانیم برای شما نام ببریم این است که اقدام به تعویض این لاستیک نمایید.

لازم به ذکر است که تعویض لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ایندزیت با استفاده از قطعات وارداتی و اورجینال در آریابهکار انجام می شود.

نحوه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی ایندزیت

کمک فنر ماشین لباسشویی ایندزیت وظیفه کنترل و گرفتن ضربه مخزن ماشین لباسشویی ایندزیت ناشی از چرخیدن را برعهده دارد تا آسیبی از این طریق به دستگاه وارد نشود. از این رو اگر کمک فنر ماشین لباسشویی ایندزیت خراب شود و به آن توجه نکنید، بدون شک باید با قطعات اورجینال و وارداتی اقدام به تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید که در مجموعه آریابهکار توسط تکنسین های متخصص و قطعات وارداتی انجام می شود.

روش تعویض هیدرواستات لباسشویی ایندزیت

در خصوص هیدرواستات ماشین لباسشویی ایندزیت باید بگوییم که این قطعه کلیدی وظیفه کنترل و تنظیم سطح آب در مخزن ماشین لباسشویی ایندزیت را برعهده دارد و اگر این قطعه کلیدی دچار خرابی شود، میزان سطح آب موجود در این دستگاه بدرستی تشخیص داده نخواهد شد و در نتیجه با مشکلات زیادی ممکن است روبرو شوید. از این رو با خرابی این قطعه باید اقدام به تعمیرات تخصصی و یا تعویض هیدرواستات ماشین لباسشویی ایندزیت نمایید تا مشکل برطرف شود.

روش تعویض هیدرواستات لباسشویی ایندزیت

هزینه تعمیرات لباسشویی ایندزیت در نمایندگی تهران

از مهم ترین سوالاتی که ممکن است با خرابی لباسشویی ایندزیت برای شما ایجاد شود، هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد که متأسفانه در حال حاضر برخی از کارشناسان و تعمیرکاران هزینه های نامتعارفی در این خصوص از شما دریافت خواهند کرد. اما این در حالی است که هزینه تعمیرات لباسشویی ایندزیت در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است و هزینه نامتعارفی از شما در این خصوص دریافت نخواهد شد.

با این وجود ما به عنوان نمایندگی لباسشویی ایندزیت، خدمات تخصصی را با کمترین تعرفه ممکن انجام می دهیم تا مشکل شما برطرف شود و نیازی به تعویض قطعات گران‌ قیمت لباسشویی ایندزیت نداشته باشید.

در ادامه لیست هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار را درج نموده ایم:

خدمات تعمیر لباسشویی ایندزیتهزینه تعمیر و تعویض قطعات لباسشویی ایندزیت (تومان)
نصب لباسشویی ایندزیت250.000
لاستیک درب ماشین لباسشویی ایندزیت210.000 الی 970.000
شیر برقی لباسشویی ایندزیت220.000 الی 441.000
فیوز لباسشویی ایندزیتتماس بگیرید.
موتور لباسشویی ایندزیت280.000 الی 600.000
درب لباسشویی ایندزیت270.000 الی 840.000
شفت لباسشویی ایندزیت500.000 الی 940.000
دیگ لباسشویی ایندزیت600.000 الی 900.000
بلبرینگ لباسشویی ایندزیت750.000 الی 1.200.000
خرطومی لباسشویی ایندزیت80.000 الی 175.000
برد لباسشویی ایندزیتتماس بگیرید.
تایمر لباسشویی ایندزیت241.000 الی 400.000
پمپ تخلیه لباسشویی ایندزیت200.000 الی 470.000
المنت لباسشویی ایندزیت286.000 الی 560.000
میکروسوئیچ ماشین لباسشویی ایندزیت190.000 الی 620.000
جک لباسشویی ایندزیت290.000 الی 456.000
هیدرو استارت لباسشویی ایندزیت200.000 الی 644.000
کمک فنر ماشین لباسشویی ایندزیت265.000 الی 439.000

شرکت آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

شرکت آریابهکار سال ها در زمینه تعمیر لوازم خانگی، تجربه و تخصص دارد و خدمات خود را در سراسر تهران (غرب، شرق، جنوب و شمال) ارائه می دهد. تعمیرکاران این شرکت سال ها به صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع برندهای ماشین لباسشویی آموزش دیده اند و به کسب مهارت، دانش و تجربه بالا در این زمینه رسیده اند.

شرکت آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران

آریابهکار با داشتن مجوز رسمی از سابقه فعالیت بالا در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی و از جمله ماشین لباسشویی ایندزیت برخوردار است. این مرکز با ارائه گارانتی ۳ ماهه خیال شما را از بابت اصولی بودن خدمات تعمیر و یا تعویض قطعات آسوده می نماید.

آشنایی با دکمه های ماشین لباسشویی ایندزیت

در ادامه به معرفی دکمه های ماشین لباسشویی ایندزیت پرداخته ایم:

دکمه های ماشین لباسشویی ایندزیتکاربرد دکمه ماشین لباسشویی ایندزیت
Powerدکمه مخصوص خاموش و روشن کردن ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد.
Start/Pauseبه منظور شروع و متوقف کردن برنامه شستشو در ماشین لباسشویی ایندزیت کاربرد دارد.
Extra Washدر صورت کثیف بودن بیش از حد البسه، می توانید این گزینه را به معنای شستشوی اضافه انتخاب و استفاده نمایید تا به بهترین شکل ممکن شسته شوند.
Extra Rinseاگر جنس البسه شما به نحوی می باشد که پس از اتمام شستشو به میزان کافی خشک نمی شوند، می توانید از این گزینه برای خشک کردن کامل و دقیق البسه خاص استفاده کنید.
Tempاگر مایل هستید تا دما را بصورت دستی انتخاب و اعمال کنید، می توانید از طریق این گزینه اقدام نمایید.
Rinseدکمه مخصوص خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت می باشد.
Easy Ironبه منظور اتو کردن حدودی البسه کتاب و نخی در ماشین لباسشویی ایندزیت طراحی و درج شده است.

معرفی برنامه های شستشوی لباسشویی ایندزیت

ماشین لباسشویی ایندزیت همانند سایر ماشین های لباسشویی که در بازار ایران و جهان وجود دارند، دارای برنامه های مختلف شستشو هستند که شما از این برنامه ها می توانید بهترین استفاده ممکن را داشته باشید. از این رو در ادامه با معنا و کاربرد برنامه های ماشین لباسشویی ایندزیت آشنا خواهید شد:

برنامه های ماشین لباسشویی ایندزیتکاربرد برنامه های ماشین لباسشویی ایندزیت
Cotton 45شستشوی البسه کتان و پنبه ای در بازه زمانی 45 دقیقه.
Woolمخصوص شستشوی البسه پشمی در ماشین لباسشویی ایندزیت.
Delicateشستشوی البسه ظریف و مخصوص در ماشین لباسشویی ایندزیت.
Gym Kitبرنامه شستشوی البسه باشگاهی و ورزشی در ماشین لباسشویی ایندزیت.
Mix Coloured 59اگر لباس های رنگی دارید و مایلید آنها را در کنار هم بشویید، می توانید از این برنامه استفاده کنید.
Wash & Dry 45شستشو و خشک کردن البسه در بازه زمانی 45 دقیقه ای.
Wash & Dry 90شستشو و خشک کردن البسه در بازه زمانی 90 دقیقه ای.
Synthetic 59برنامه مخصوص شستشوی پیراهن ها در ماشین لباسشویی ایندزیت.
Air Fresh 30رفع بوی بد البسه و میکروب زدایی البسه در ماشین لباسشویی ایندزیت بدون نیاز به آب.

آشنایی با کمپانی ایندزیت

کمپانی ایندزیت یکی از کمپانی های شناخته شده و معروف جهانی در کشور ایتالیا می باشد؛ چرا که این برند در طی کمترین بازه زمانی توانست به دومین شرکت بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در اروپا تبدیل شود. اما این در حالی می باشد که ایندزیت یکی از برندهایی می باشد که بعد از جنگ جهانی دوم در سال 1975 میلادی تاسیس شد و امروزه در حوزه های مختلفی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و… فعالیت می کند.

لازم به ذکر است که در طی چندین سال اخیر تعداد زیادی از محصولات این کمپانی به‌صورت مستقیم از ایتالیا به کشور عزیزمان صادرات می شد؛ اما امروزه به دلیل افزایش قیمت کشتیرانی ناشی از نوسان ارز، فروش این دستگاه صرفه اقتصادی ندارد و به همین دلیل واردات مستقیم این کمپانی به ایران لغو گردید. با این وجود امروزه نمونه های مونتاژی و تحت لیسانس برند ایندزیت در کشورهای ترکیه، لهستان، روسیه و… به کشور عزیزمان واردات می شود.

توجه: هیچ یک از محصولات برند ایندزیت در حال حاضر در ایران مونتاژ نمی شوند! مراقب باشید تا کلاهبرداری در این زمینه صورت نگیرد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در شمال تهران

با توجه به موقعیت مناطق شمالی تهران، خیلی سخت ممکن است که شما به تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در این مناطق پیدا کنید. اما ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران، تمام خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را در شمال تهران توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ای انجام می دهیم تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید و ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان بدون هر گونه خرابی کار کند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در شمال تهران

لازم به ذکر است که تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت در آریابهکار حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت دارند و می توانند تمام مشکلات دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنند. در ادامه مناطق شمالی تهران که تحت پوشش ما هستند را نام برده ایم.
نیاورانسوهانکتجریش
اقدسیهفرمانیهجردن
درکهکامرانیهالهیه
ونکزعفرانیهجماران
قلهکازگلآجودانیه
داودیهدروسلویزان
محمودیهدزاشیبظفر و…

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در جنوب تهران

اگر در مناطق جنوبی تهران ساکن هستید و نیاز به تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت دارید، می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود. لازم به ذکر است که بازه زمانی اعزام تکنسین از پیش به شما اعلام خواهد گردید تا به مابقی کارهای خود برسید؛ تکنسین های ما در اسرع زمان به محل شما اعزام خواهند شد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در جنوب تهران

در ادامه مناطق جنوبی تهران که تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت هستند را نام برده ایم.

امیریهافسریهخراسانشوش
فلاحنازی آبادمشیریهشهر ری
نعمت آباددولت آبادصالح آبادخزانه
منیریهامیر بهادرمولویجوادیه، سیروس و…

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در شرق تهران

همچنین در صورتی که از ساکنین شرق تهران هستید و مایل به تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت خود هستید، می توانید بر روی تکنسین های متخصص ما حساب کنید و پروسه تعمیرات تخصصی شما توسط کارشناسان ما صورت گیرد. از این رو ما متعهد هستیم تا ماشین لباسشویی ایندزیت شما به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم و اجازه ندهیم نیازی به تعویض قطعات کلیدی و گران قیمت در این دستگاه داشته باشید. در ادامه نیز مناطق شرقی تهران که تحت پوشش ما هستند را نام برده ایم.

تهرانپارسحکیمیهنارمکشمیران نوهروی
قنات کوثرپاسدارانمجیدیهتسلیحاتمدائن
وحیدیهتهران نونیرو هواییپیروزیصفا و …

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در غرب تهران

خبر خوش ما به ساکنین غرب تهران این است که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت، تمام خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را در غرب تهران توسط تکنسین های متخصص و کارشناس که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه را دارند ارائه می دهیم و از این طریق می توانید یکبار برای همیشه مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی این دستگاه نداشته باشید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در غرب تهران

از این رو در ادامه مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت در غرب تهران را نیز نام برده ایم.
پونکصادقیهشهرک هما
سعادت آبادشهرانشهرک راه آهن
شهرزیباجنت آبادسازمان آب
شهرک غربشاهینشهرک پرواز
باغ فیضگیشاتوحید و…

کدام مدل های لباسشویی ایندزیت در آریابهکار تعمیر می شوند؟

این سوال نیز یکی دیگر از سوالاتی است که در صورت بروز خرابی در ماشین لباسشویی ایندزیت ممکن است برای شما ایجاد شود که اصلا آریابهکار کدام مدل های ماشین لباسشویی ایندزیت را تعمیر می کند؟ آیا محدودیتی در خصوص تعمیرات و مدل های ماشین لباسشویی ایندزیت دارد؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت تمام خرابی های ماشین لباسشویی ایندزیت را بدون هر گونه محدودیت توسط کارشناسان تعمیر می کنیم.

همچنین باید به اطلاع شما برسانیم که ما هیچ محدودیتی در خصوص مدل ماشین لباسشویی ایندزیت نداریم و می توانیم تمام مدل های ماشین لباسشویی ایندزیت را تعمیر کنیم که در ادامه برخی از مدل های قابل تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را نام برده ایم و عبارتند از:

  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مدل bwe 101684 W UK
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مدل bwe 101484 XW SSS IT
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مدل bwe 91683 X W UK
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مدل BWE 91484X S UK
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مدل BWE 91484X K UK
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مدل Indesit IWE 71682
  • تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت مدل EWD 81482 S UK

بررسی ارور ها و خطاهای ماشین لباسشویی ایندزیت

بررسی ارور ها و خطاهای ماشین لباسشویی ایندزیت

در صورت استفاده نادرست و اشتباه از ماشین لباسشویی ایندزیت، ممکن است با ارورهای مختلفی در ماشین لباسشویی ایندزیت روبرو شوید که هر یک از این ارورها می توانند نشان دهنده یک خرابی خاص در ماشین لباسشویی ایندزیت شما باشند. از این رو در ادامه برخی از ارورهای مهم و اصلی ماشین لباسشویی ایندزیت را نام برده ایم که ممکن است در طول زمان به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از ماشین لباسشویی ایندزیت برای شما عزیزان رخ دهند.
کد ارور ماشین لباسشویی ایندزیتعلت ارور ماشین لباسشویی ایندزیت
F01احتمال بروز خرابی در برد ماشین لباسشویی ایندزیت وجود دارد.
F02عدم چرخش صحیح دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت.
F03آسیب دیدن سنسورهای ترمال در برد ماشین لباسشویی ایندزیت.
F04خرابی سوئیچ فشار ماشین لباسشویی ایندزیت.
F05پمپ ماشین لباسشویی ایندزیت آسیب دیده است.
F06یا دکمه استارت ماشین لباسشویی ایندزیت خراب شده است و یا درب ماشین لباسشویی ایندزیت به خوبی بسته نمی شود.
F07عدم دمای مناسب در ماشین لباسشویی ایندزیت.
F08احتمال خرابی برد ماشین لباسشویی ایندزیت.
F09مختل شدن عملکرد کلی ماشین لباسشویی ایندزیت ناشی از برد دستگاه.
F10آسیب دیدن سوئیچ فشار ماشین لباسشویی ایندزیت.
F11باقی ماندن آب در دیگ ماشین لباسشویی ایندزیت.
F12احمتمال خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی ایندزیت.
F13خرابی خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت.
F14خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت آسیب دیده است.

ویژگی های ما به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تهران

در صورتی که مایل هستید پروسه عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران را به تکنسین های آریابهکار بسپارید، در ادامه برخی از ویژگی های آریابهکار را نام برده ایم که باید از این موارد مطلع باشید.

1. متخصصان باتجربه

ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت در تهران، تمام خدمات عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت را توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ارائه می کنیم و شما می توانید با استفاده از تکنسین های متخصص و با تجربه ما که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ایندزیت دارند، یکبار برای همیشه مشکلات دستگاه خود را بر طرف کنید. توجه داشته باشید که تکنسین های آریابهکار متعهد هستند تا مشکل دستگاه شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیر کنند.

2. گارانتی خدمات

یکی از مهم ترین نقاط متمایز کننده آریابهکار نسبت به سایر مراکز تعمیراتی این است که ما در آریابهکار گارانتی بلند مدت 90 روزه بابت تمامی خدماتی که به شما ارائه می دهیم را در نظر گرفته ایم و شما می توانید با استفاده از خدمات تخصصی ما پروسه عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت را به همراه گارانتی بلند مدت انجام دهید و با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید.

3. سرعت در ارائه خدمات

همانگونه که گفته شد، ما در آریابهکار سعی می کنیم تا پروسه اعزام تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی ایندزیت را در اسرع زمان انجام دهیم تا روند زندگی روزانه شما عزیزان مختل نشود و نیازی به راهکارهای جانبی در این زمینه نداشته باشید.

4. هزینه‌های منصفانه

تمام هزینه های اعلامی آریابهکار در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تهران می باشد که این هزینه کمترین هزینه تعمیراتی ممکن است و از این طریق شما می توانید با بهترین کیفیت و کمترین هزینه تعمیراتی ممکن، پروسه عیب یابی و تعمیرات دستگاه خود را انجام دهید.

5. اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به اینکه ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت هستیم، هدف ما از تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان این است که مشکل این دستگاه صرفا با تعمیر قطعات صورت گیرد و تا حد ممکن نیازی به تعویض قطعات کلیدی و گران قیمت در این دستگاه نداشته باشید.

6. قطعات اورجینال

اما اگر نیاز به تعویض قطعات کلیدی در ماشین لباسشویی ایندزیت داشته باشید، ما این پروسه را با استفاده از قطعات شرکتی و تماما اورجینال برای شما انجام خواهیم داد تا با خیالی آسوده از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پروسه در آریابهکار نیز شامل گارانتی بلند مدت می شود.

خدمات ویژه نمایندگی تعمیرات لباسشویی ایندزیت در تهران

خدماتی که ما در آریابهکار در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت ارائه می دهیم، شامل تمام خدماتی می باشد که مرتبط با ماشین لباسشویی ایندزیت هستند. از این رو زمانیکه با خرابی های خاصی در ماشین لباسشویی ایندزیت روبرو شدید، حتما و حتما پروسه عیب یابی و تعمیرات این دستگاه را به تکنسین های متخصص و با تجربه ما بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی هم نداشته باشید.

بنابراین ما در آریابهکار تمام خدماتی که مرتبط با ماشین لباسشویی ایندزیت شما عزیزان هستند را بدون هر گونه محدودیتی ارائه می دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 6 Comments

  1. لباسشویی ما بدنهش برق داره!! سیم و دوشاخه رو چک کردم مشکل از اونا نبود. میتونم تو خونه درستش کنم یا باید تعمیر کار بیاد حتما؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که میتواند شامل موارد زیر باشد:

        سیستم برق کشی اتصال دارد.
        موتور سوخته باشد.
        علت اتصال بدنه میتواند ارت باشد.
        خرابی قطعات الکتریکی مانند خازن پارازیت گیر
        سیم کشی خراب
        سیم ارت به دستگاه وصل نیست.
        لولای درب شکسته باشد.
        و …
  2. روزتون بخیر و خسته نباشید.
    میخواستم بدونم شما دیگ لباسشویی رو هم تعمیر میکنید؟
    لباسشویی من نمیچرخه و کار نمیکنه برای شستشو.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی بله تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی یکی از خدمات آریابهکار است که به مشتریان عزیز ارائه میدهد.
      شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی های بعدی برای تعمیر دستگاه خود با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  3. من لباسشویی ایندزیت مدل bwe 101684 W UK ظرفیت 10 کیلوگرم دارم. چند ساله استفاده میکنم مشکلی نداشت. یه مدته الان لباسارو آب نمیکشه با بدبختی باید چند بار ریستش کنم تا درست بشه
    دلیل چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی کاربر گرامی آّبکشی نکردن لباسشویی ایندزیت ممکن است به دلایل متفاوتی اتفاق بیوفتد. یکی از این دلایل این مشکل ایراد در صافی ها و شیلنگ های تامین آب دستگاه می باشد که باعث می شود تا آب برای آبکشی لباس ها به خوبی به دستگاه نرسد. اما دلایل دیگری نیز ماند خرابی شیر برقی، خرابی سوئیچ فشار، ایراد در سلکتور، تایمر یا برد الکتریکی دستگاه و …
      در صورتی که می توانید موارد ذکر شده را بررسی کنید و ایراد دستگاه را بیابید. در غیر این صورت بهتر است با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و برای تعمیر دستگاه از تعمیرکاران با تجربه ی آریابهکار کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214