skip to Main Content
تعمیر ماکروفر شارپ (Sharp)
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر شارپ

تعمیر ماکروفر شارپ و مشکلاتی که امکان دارد بصورت خواه و نا خواه برای آن رخ دهد، بدون شک یکی از سوالات اصلی دارندگان این ماکروفرها می‌باشد! برند شارپ، یکی از معروف‌ترین کمپانی‌ها در حوزه تولید و طراحی لوازم خانگی می‌باشد که از معروف‌ترین محصولات آن ماکروفر شارپ است که توانست در بازار ایران به خوبی بدرخشد. با این حال علیرغم کیفیت بالایی که دارد می‌تواند دچار خرابی‌هایی نیز شود که ملزم به تعمیرات آن خواهید بود. از این رو در ادامه این گزارش از نمایندگی تعمیر ماکروفربا مشکلات و نحوه تعمیر مایکروفر شارپ آشنا خواهید شد.

نمایندگی تعمیر ماکروفر شارپ

بهترین و منطقی‌ترین راهی که در هنگام خرابی ماکروفر شارپ می‌توانید به آن اکتفا کنید، بلاشک استفاده از کارت گارانتی ماکروفر شارپ می‌باشد. در واقع هنگام خرید ماکروفر شارپ فروشنده برگه‌ای را با عنوان برگه ضمانت که دارای بازه زمانی مشخص است را به شما ارائه می‌کند تا در هنگام بروز هرگونه خرابی، با مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر شارپ، از خدمات پس از فروش مایکروفر شارپ (Sharp) استفاده نمایید که از این طریق مشکل پیش آمده برای شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای حل و رفع شود.

همانگونه که گفته شد، این در شرایطی می‌باشد که کارت گارانتی شما اعتبار لازم را داشته باشد؛ در غیر اینصورت باید به مراکز تخصص تعمیر ماکروفر شارپ مراجعه کنید تا این مشکل توسط تکنسین‌های مجرب رفع شود.

خدمات تعمیر ماکروفر شارپ

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر شارپ، آماده ارائه خدمات تعمیر و تعویض تمامی قطعات معیوب دستگاه شما با قطعات کاملا وارداتی می‌باشد.

روشن نشدن ماکروفر شارپ

روشن نشدن ماکروفر شارپ از رایج‌ترین مشکلات پیش آمده برای ماکروفر می‌باشد که در صورت بروز این مشکل، ماکروفر علنا کارایی خود را از دست داده و هیچ عملکرد مثبتی نخواهد داشت. اما این مشکل به این معنا نمی‌باشد که دستگاه به هیچ وجه دیگر قابل استفاده نمی‌باشد. به طور کلی علت روشن نشدن ماکروفر به دلایل و عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

1. خرابی پنل ماکروفر

اغلب دلیل روشن نشدن ماکروفر شارپ، خرابی پنل ماکروفر شارپ است؛ چرا که از طریق فشردن دکمه‌های پنل، دستورات لازم و مورد نیاز به سایر بخش‌ها ارسال می‌شود. بنابراین اگر این قطعه دچار مشکل شده باشد، بلاشک دستورات لازمه علی الخصوص روشن و یا خاموش شدن صادر نمی‌شود و مایکروویو شارپ (Sharp) به هیچ عنوان عملکرد درستی از خود ارائه نخواهد داد. از این رو توصیه می‌کنیم به نمایندگی تعمیر ماکروفر شارپ (Sharp) مراجعه کنید تا این مشکل توسط تکنسین‌ها رفع شود.

تنها راهکار شما تعویض پنل ماکروفر شارپ می‌باشد و خیلی کم پیش می‌آید این خرابی قابل تعمیر باشد.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر فلر

2. خرابی میکروسوئیچ درب

تمامی ماکروفرهای موجود در بازار کشورمان دارای سه الی چها میکروسوئیچ می‌باشند که قطعه کلیدی برای باز و بسته شدن درب مایکروویو شارپ (Sharp) می‌باشند. اما در صورت خرابی میکروسوئیچ ماکروفر شارپ ، بسته شدن درب تشخیص داده نخواهد شد و در نتیجه اجازه روشن شدن به دستگاه صادر نمی‌شود. بنابراین توصیه می‌شود برای رفع این مشکل به مراکز تعمیر ماکروفر شارپ مراجعه کنید. لازم به ذکر است تنها راهکار شما تعویض میکروسوئیچ ماکروفر شارپ می‌باشد.

تعویض میکروسوئیچ ماکروفر شارپ

3. خرابی فیوز حرارتی

فیوز حرارتی ماکروفر شارپ در واقع وظیفه دارد تا از گرم شدن بیش از اندازه دستگاه جلوگیری نمایید. در واقع این قطعه در محفظه ماکروفر، در نزدیکی مگنترون قرار دارد و در صورتی که این قطعه خراب شده باشد دمای درون ماکروفر به درستی تشخیص داده نشده و در نتیجه با مشکل روشن نشدن ماکروفر روبرو خواهید شد که صرفا از طریق تعمیر ماکروفر شارپ قابل رفع خواهد بود. بنابراین توصیه می‌کنیم صرفا به مرکز تخصصی تعمیر مایکروفر شارپ مراجعه کنید.

4. مشکل در سیستم برق رسانی

گاهی اوقات امکان دارد ولتاژ وارد شده به ماکروفر کمتر یا بیشتر از حد ولتاژ مورد نیاز دستگاه بوده و همین امر سبب می‌شود ولتاژ کافی به دستگاه نرسیده و متقابلا ماکروفر نیز روشن نخواهد شد. از این رو توصیه می‌شود پیش از روشن کردن ماکروفر شارپ، به یک محافظ برق استاندارد متصل کنید تا از بروز چنین مشکلی جلوگیری نمایید؛ در غیر اینصورت این نوسان برق می‌تواند بصورت مستقیم سلامت دستگاه شما را به خطر بیندازد.

جرقه زدن ماکروفر شارپ

گاهی اوقات ممکن است حین استفاده با مشکل جرقه زدن ماکروفر شارپ روبرو شوید که این مشکل با صدای بسیار خطرناکی می‌تواند نمایان شود. با این وجود توصیه می‌کنیم آرامش خودتان را حفظ کنید و در اسرع وقت از طریق دکمه Stop اقدام به متوقف کردن ماکروفر شارپ (Sharp) نمایید تا این مشکل در همان ابتدا رفع شود. معمولا جرقه زدن مایکروفر یک مشکل سطحی می‌باشد و می‌توانید در محل آنرا رفع کنید. با این وجود در ادامه قصد داریم تا به شایع‌ترین دلایل این مشکل بپردازیم.

1. خرابی کاور میکا ماکروفر شارپ

در محفظه داخلی ماکروفر قطعه‌ای مستطیلی شکلی وجود دارد که محل قرار گیری آن دقیقا در بالای مگنترون می‌باشد. در واقع وظیفه کلی کاور میکا ماکروفر شارپ یا همان کاور هدایت، هدایت امواج تولید شده توسط مگنترون به سمت غذای موجود در ماکروفر می‌باشد. در نتیجه این قطعه نقش مهمی در گرم کردن مواد غذایی دارد و در هنگام خرابی این قطعه، متقابلا امواج به درستی ساطع نشده و سبب سوختن غذا و جرقه زدن ماکروفر شارپ (Sharp) می‌شود.

تعویض کاور میکا ماکروفر شارپ

بنابراین توصیه می‌کنیم که در صورت خرابی این قطعه، فورا به مرکز تعمیر ماکروفر شارپ مراجعه کنید تا کاور میکا دستگاه شما تعویض شود.

2. استفاده از ظروف فلزی

اصلی‌ترین علت جرقه زدن ماکروفر شارپ، استفاده از ظروف فلزی در دستگاه می‌باشد! از این رو تاکید می‌شود در هنگام استفاده از ماکروفر، فقط و فقط از ظروف مخصوص استفاده نمایید؛ چرا که ظروف فلزی امواج را به دستگاه بر می‌گردانند و سبب تولید جرقه‌های پیاپی می‌شوند.

3. خرابی دیود ماکروفر

از جمله قطعات کاربردی دستگاه، می‌توان به دیود ماکروفر شارپ اشاره کرد که خرابی آن عملا سبب خرابی دیگر قطعات موجود در دستگاه می‌شود! با این حال دیود قطعه‌ای است که از طریق خازن و ترانس، ولتاژ زیادی را برای فعالیت مگنترون تولید می‌کند و مگنترون نیز از طریق این امواج، گرمای لازم را در محیط ماکروفر پخش می‌نماید. همچنین لازم به ذکر است این قطعه قابل تعمیر نبوده و در صورت بروز هر گونه خرابی باید اقدام به تعویض دیود ماکروفر شارپ نمایید.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر بوش

4. وجود قطرات روغن

از ابتدایی‌ترین علل جرقه زدن ماکروفر شارپ، می‌توان به باقی ماندن قطرات باقی مانده روغن اشاره نمود؛ چرا که لازم است پس از هر بار استفاده، ماکروفر به طور کامل پاکسازی شود. لازم به ذکر است که این ذرات روغن به مرور زمان می‌توانند باعث بلند شدن دود از ماکروفر شارپ (Sharp) شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم پس از هر بار استفاده از مایکروویو، حتما آنرا به میزان کافی تمیز کنید تا چنین مسائلی برای شما رخ ندهد.

خرابی برد ماکروفر شارپ

برد در تمامی لوازم برقی خانگی از جمله ماکروفر شارپ به عنوان مهم‌ترین قطعه به حساب می‌آید که خرابی آن سبب می‌شود تا ماکروفر با مشکلات گوناگونی مواجه شود. به طور کلی برد ماکروفر شارپ (Sharp) به عنوان مغز دستگاه شما شناخته شده و وظیفه آن انتقال اطلاعات و ارسال فرمان دهی به سایر بخش‌ها و قطعات دستگاه را بر عهده دارد که معمولا به دلیل استفاده طولانی مدت و همچنین نوسان شدید برق می‌تواند دچار خرابی‌هایی شود که در اکثر مواقع امکان تعمیر آنها وجود ندارد.

با این وجود اگر به هر دلیلی برد شما آسیب دیده است، می‌توانید به نمایندگی تعمیر ماکروفر شارپ مراجعه کنید تا این قطعه مورد تعمیر و تعویض قرار گیرد.

تعمیرات برد ماکروفر شارپ

ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر، آماده تعمیر و تعویض برد ماکروفر شارپ شما با قطعات کاملا وارداتی هستیم.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر پاناسونیک

نچرخیدن سینی ماکروفر

از رایج‌ترین مشکلاتی که امکان دارد در طی استفاده از ماکروفر برای شما اتفاق بیافتد، نچرخیدن سینی ماکروفر شارپ (Sharp) به دلایل متعدد می‌باشد و در صورت بروز این مشکل می‌بایست سریعا در جهت رفع آن اقدام نمایید. سینی ماکروفر در واقع وظیفه به گردش در آوردن غذا را برای رسیدن گرما به تمامی نقاط مواد غذایی موجود بر روی سینی را بر عهده دارد.

اما گاها در اثر عوامل گوناگونی عملکرد سینی با مشکلاتی مواجه می‌شود که با هر بار روشن کردن ماکروفر، سینی نمی‌چرخد و غذای شما هم به نسبت روزهای قبل دیگر گرم نمی‌شود؛ بدین معنا که یک قسمت بسیار گرم و قسمت دیگر نسبتا سرد می‌باشد. از این رو در ادامه این گزارش قصد داریم تا شما را با دلایل نچرخیدن سینی مایکروفر آشنا سازیم.

1. خرابی کوپلینگ یا کوپلار

کوپلار یا همان کوپلینگ ماکروفر شارپ (Sharp)، یکی از قطعات مهم در به چرخش در آوردن سینی ماکروفر شارپ است که از جنس پلاستیک ساخته شده و وظیفه آن برقراری ارتباط میان موتور گردان و سینی می‌باشد. لازم به ذکر است این قطعه به دلیل جنس پلاستیکی که دارد، احتمال ترک خوردن و شکستگی آن بسیار بالا بوده و به همین دلیل توصیه می‌شود در هنگام جای گذاری سینی بر روی این کوپلینگ، به میزان کافی دقت به خرج دهید.

کوپلینگ ماکروفر شارپ

2. درست قرار نگرفتن سینی در جای خود

در بعضی مواقع به دلیل حواس پرتی و یا عجله بیش از حد، امکان دارد شیارهای موجود در زیر سینی به درستی در جای خود چفت نشده و در نتیجه سینی به درستی نچرخد. از این رو توصیه می‌شود در هنگام جای گذاری سینی بر روی شیارها، مطمئن شوید به درستی بر روی کوپلینگ ماکروفر شارپ قرار گرفته باشد.

3. خرابی غلتک زیر سینی

غلتک زیر سینی ماکروفر شارپ یک قطعه چرخ دار است که منجر به حفظ تعادل سینی و همچنین کمک بسزایی در به چرخش در آوردن سینی می‌کند. از این رو در هنگام خرابی غلتک، سینی تعادل خود را به طور کامل از دست می‌دهد و علاوه بر آنکه سبب نچرخیدن سینی می‌شود، باعث بهم خوردگی تعادل و تولید صدای ناهنجار می‌شود. بنابراین در هنگام خرابی غلتک زیر سینی ماکروفر، می‌توانید به مرکز تعمیر ماکروفر شارپ مراجعه کنید تا اقدام به خرید سینی جدید نمایید.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر دوو

4. خرابی موتور گردان

اصلی‌ترین قطعه در به حرکت در آوردن سینی ماکروفر، بلاشک می‌توان به موتور گردان ماکروفر شارپ اشاره نمود؛ در واقع موتور گردان یک قطعه الکتریکی است که محل قرار گیری آن در زیر سینی و کوپلینگ می‌باشد و به دلیل استفاده مکرر و غیر اصولی دچار مشکلاتی خواهد شد که اصلی‌ترین تاثیر آن نچرخیدن سینی ماکروفر شارپ می‌باشد. در نتیجه در هنگام خرابی این قطعه می‌بایست آنرا به طور کامل تعویض نمایید.

از این رو توصیه می‌کنیم صرفا به تعمیرگاه مجاز ماکروفر شارپ مراجعه نمایید تا این قطعه با قطعه وارداتی و شرکتی شارپ تعویض شود.

توجه: تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات ماکروفر شارپ در آریابهکار با قطعات کاملا وارداتی برند شارپ (Sharp) و تکنسین‌های مجرب ماکروفر انجام می‌شوند.

نکات نگهداری از ماکروفر شارپ

اصولا تمامی دستگاه‌های برقی خانگی از جمله ماکروفر شارپ، نیاز به نگهداری درست و اصولی دارند تا عمر مفید آنها افزایش پیدا کند؛ در غیر اینصورت باید منتظر خرابی‌هایی بود که به سادگی قابل رفع نیستند و صرفا باید توسط تکنسین تعمیر ماکروفر شارپ رفع مشکل شوند. توصیه‌ای که ما برای شما داریم این است که دفترچه راهنمای ماکروفر شارپ را حتی برای یکبار مطالعه کنید تا با نکات کلیدی که برند شارپ برای شما در نظر گرفته، مشکلاتتان رفع گردد.

با این وجود در ادامه قصد داریم تا شما را با یکسری نکات نگهداری از ماکروفر شارپ که حتی می‌توانید در ماکروفرهای دیگر نیز از آنها استفاده کنید، آشنا سازیم. این نکات عبارتند از:

  1. سینی ماکروفر شارپ را به هیچ عنوان با دست نچرخانید.
  2. برای داغ کردن انواع مایعات از جمله شیر در ماکروفر بپرهیزید.
  3. از فشردن دکمه ‌های پنل ماکروفر شارپ با اجسام تیز و دست خیس بپرهیزید.
  4. در ساعات اوج مصرف برق، از ماکروفر استفاده ننمایید.
  5. برای آب پز کردن تخم مرغ از ماکروفر استفاده نکنید.
  6. درب ماکروفر شارپ را به آرامی باز و بسته نمایید.
  7. ماکروفر را به دور از رطوبت و وسایل گرمازا نگه دارید.
  8. هنگام استفاده از ماکروفر، محدودیت‌های وزنی را در نظر داشته باشید.
  9. به هیچ عنوان ماکروفر را خالی روشن نکنید.
  10. هنگامی که کار شما با دستگاه به اتمام رسید، آنرا از برق بکشید.
  11. از داغ کردن روغن به تنهایی در داخل ماکروفر جدا خودداری فرمایید.
  12. دستگاه را در محیطی مناسب با رعایت فاصله‌‌های مناسب قرار دهید.
  13. هنگام داغ کردن مواد غذایی، حتما از درپوش مناسب استفاده کنید.
  14. به هیچ عنوان از ظروف لب پر، طلاکوب شده و… در ماکروفر استفاده نکنید.
  15. محافظ برق استاندارد تهیه و استفاده کنید.
  16. مایکروویو شارپ (Sharp) را در کنار سینگ آشپزخانه قرار ندهید.
  17. از وارد شدن هر گونه ضربه به دستگاه بطور جد خودداری فرمایید.

راهنمای ماکروفر شارپ

عیب یابی ماکروفر شارپ

عیب یابی درست و دقیق ماکروفر شارپ، پیش از اقدام به تعمیر دستگاه یک پروسه حیاطی و مهم است که اگر این پروسه به بهترین شکل ممکن انجام نشود، علاوه بر عدم عدم رفع مشکل باید هزینه‌های گزافی را صرف تعویض قطعاتی که هیچ مشکلی ندارند کنید. از این رو عیب یابی ماکروفر شارپ باید صرفا در مراکز تعمیر ماکروفر شارپ توسط تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای انجام شود تا برحسب مشکل پیش آمده، حتی المقدور نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

بنابراین عیب یابی یک پروسه بسیار مهمی است که نباید آنرا ساده جلوه دهید! ما در آریابهکار به اتفاق تیم تکنسین مجرب، عیب یابی مایکروویو شارپ را با استفاده از ابزارهای روز دنیا بصورت کاملا رایگان انجام می‌دهیم تا مشکل دستگاه شما بدون نیاز به تعویض قطعات، از طریق تعمیر رفع مشکل شوند. از این رو ما آماده عیب یابی دستگاه شما هستیم تا با کمترین هزینه ممکن مشکل مایکروویو شارپ شما را رفع کنیم.

  • بازبینی و عیب یابی ماکروفر شارپ قبل از اعلام هزینه.
  • استفاده از قطعات وارداتی و اورجینال شرکتی شارپ (Sharp).
  • ثبت تعمیرات از طریق راه‌های ارتباطی ایتا، واتساپ، تلگرام، ایمو.
  • عیب یابی مایکروفر شارپ به صورت رایگان بدون دریافت هیچ هزینه ای.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر بایترون

هزینه تعمیر ماکروفر شارپ

همانگونه که در بخش قبلی توضیح داده شد، برای پذیرش ماکروفر ما در ابتدا با استفاده از ابزارهای تعمیراتی که داریم، ماکروفر شما را عیب یابی می‌کنیم تا مشکل دستگاه ریشه یابی شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و سپس توسط تکنسین‌ها و تیم پشتیبانی اعلام هزینه تعمیر ماکروفر شارپ خواهید شد و در صورت تایید شما، دستگاه برای تعمیر انتقال داده خواهد شد.

از این رو در ابتدا ما اعلام هزینه تعمیر نمی‌کنیم و باید دستگاه شما بصورت کامل و دقیق توسط تکنسین‌های ما مورد بازبینی قرار گیرد. لازم به ذکر است که هزینه تعمیر ماکروفر شارپ در آریابهکار بر اساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه می‌باشد؛ از این رو هیچ هزینه غیر متعارفی از شما جهت تعمیر دریافت نخواهد شد.

  • تعمیر قطعات معیوب مایکروویو شارپ (Sharp) جهت کاهش هزینه.
  • هزینه‌های اعلامی براساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد.
  • اعلام هزینه تعمیر پس از عیب یابی دقیق.

تعمیر ماکروفر شارپ در تهران

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر ماکروفر شارپ در تهران با بیش از 30 سال سابقه درخشان و متخصصین کار آزموده و متعهد، دارای دو شعبه در شرق و غرب تهران می‌باشد تا دسترسی شما را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مایکروویو شارپ تسهیل بخشد. از این رو در زمان خرابی مایکروفر شارپ (Sharp)، می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه ما بصورت حضوری مراجعه کنید تا مشکل شما در اسرع وقت با قطعات کاملا وارداتی و تکنسین‌های تعمیراتی رفع شود؛ در اینصورت دستگاه در شعبه در حضور شما توسط تکنسین عیب یابی می‌شود.

خدمات تعمیر ماکروفر شارپ در تهران

اما اگر محدودیت زمانی دارید و نمی‌توانید به دلیل مشغله زیاد به شعب ما مراجعه کنید، ما برای شما نیز یک راه حل در نظر گرفته ایم! شما می‌توانید برای تعمیر ماکروفر شارپ از خدمات پیک رفت و برگشت ما استفاده کنید که در اینصورت پیک به محل مدنظر شما مراجعه می‌کند و با تحویل برگه تحویل دستگاه، دستگاه شما را به تعمیرگاه آریابهکار منتقل می‌کند تا توسط تکنسین‌ها عیب یابی و سپس اعلام هزینه تعمیر شود.

  • انجام تعمیرات 86 برند مطرح روز دنیا.
  • ارائه قبض دریافت دستگاه توسط پیک به شما.
  • هزینه پیک در صورت تعمیر مایکروفر شارپ، رایگان خواهد بود.
  • استفاده از خدمات حضوری و غیر حضوری آریابهکار.
  • از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس از سوی متخصصین ما باشید.

آدرس شعب آریابهکار

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول

مشکلات رایج ماکروفر شارپ در یک نگاه

مشکلاتی که ممکن است برای ماکروفر شارپ رخ دهنده، با مشکلاتی که ممکن است برای تمام ماکروفرها رخ دهند، مشابه می‌باشد. با این وجود اگر نکات استفاده از ماکروفر را بصورت کامل انجام دهید، مشکل بخصوصی برای شما رخ نخواهد داد. در این گزارش ما تلاش کردم تا تمام مشکلاتی که ممکن است برای شما رخ دهد را به همراه دلایل و راهکارهای آن مورد بررسی قرار دهیم. اما در ادامه می‌خواهیم این مشکلات را بصورت مختصر شرح دهیم.

علت جرقه زدن ماکروفر شارپاین مشکل می‌تواند بنابر دلایل مختلفی برای ماکروفر شما رخ دهد که رایج‌ترین علت آن استفاده از ظروف نامناسب درون مایکروویو می‌باشد. اما اگر این مشکل رفع نشد، باید به مراکز تعمیر ماکروفر شارپ مراجعه کنید تا بصورت دقیق مورد عیب یابی قرار گیرد.
خاموش شدن ماکروفربه دلیل استفاده طولانی مدت و بدون استراحت از ماکروفر رخ می‌دهد؛ به همین دلیل در حین استفاده از ماکروفر باید به میزان کافی به آن استراحت دهید.
روشن نشدن ماکروفر شارپمعمولا به دلیل خرابی اتصالات و همچنین نوسان برق رخ می‌دهد که طبق نظر تکنسین قابل رفع و تعمیر می‌باشد.
بلند شدن دود از ماکروفروجود ذرات روغن در محفظه داخلی ماکروفر می‌تواند باعث بلند شدن دود از مایکروفر شود که این رایج‌ترین علت می‌باشد. اما اگر با تمیز کردن محفظه باز هم با این مشکل روبرو شدید، باید به مراکز تعمیر ماکروفر شارپ (Sharp) مراجعه کنید.
کوپلینگ ماکروفر شارپدر اثر استفاده نادرست و طولانی از ماکروفر می‌تواند دچار شکستگی و ذوب شدن شود و تنها راهکار آن، تعویض کوپلینگ ماکروفر شارپ می‌باشد.
تعمیر ترموستات ماکروفریکی از خدمات آریابهکار، تعمیر ترموستات ماکروفر شارپ می‌باشد؛ لازم به ذکر است تعمیر ترموستات بستگی به میزان خرابی دارد.
موتور گردان ماکروفر شارپبه دلیل عدم رعایت محدودیت وزنی و همچنین استفاده طولانی مدت از دستگاه، می‌تواند دچار خرابی شود.
نچرخیدن سینی مایکروفرمعمولا به دلیل خرابی موتور گردان، کوپلینگ و شکستن شفت رخ می‌دهد که از طریق مراجعه به مرکز تعمیرات ماکروفر شارپ می‌توانید این مشکل را بررسی و رفع نمایید.
تعویض مگنترون ماکروفر شارپدر صورت عدم تعمیر مگنترون ماکروفر شارپ، ما خدمات تعویض مگنترون شارپ را با قطعات کاملا وارداتی انجام می‌دهیم.
سر و صدای ماکروفربنابر دلایل مختلفی رخ می‌دهد که از اصلی‌ترین دلایل آن می‌توان به خرد شدن دنده‌های موتور گردان اشاره نمود.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر شارپ

در ادامه این بخش از این گزارش نیز به سوالات متداول شما عزیزان در خصوص تعمیر ماکروفر شارپ پرداخته ایم.

علت روشن نشدن ماکروفر شارپ چیست؟

این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که رایج ترین آن خرابی اتصالات و همچنین سوختن برد می باشد.

خدمات تعمیر ماکروفر شارپ در آریابهکار شامل گارانتی می شود؟

بلی. تمام خدمات تعمیر ماکروفر شارپ در آریابهکار شامل گارانتی 90 روزه می باشند.

خرابی مگنترون ماکروفر شارپ قابل تعمیر است؟

بلی. این خرابی در صورتی قابل تعمیر می باشد که مشکل جزئی باشد و خرابی بیش از حد رخ نداده باشد.

علت جرقه زدن ماکروفر شارپ چیست؟

معمولا استفاده از ظروف فلزی می تواند باعث جرقه زدن ماکروفر شود؛ بنابراین توصیه می کنیم از ظروف مناسب مایکروفر استفاده کنید.

امتیاز page

This Post Has 4 Comments

  1. با سلام ماکروویو شارپ لامپهای گریلش شکسته و پنا نمایشگر هم درست نمایش نمی دهد لطفا راهنمایی فرمایید با سپاس

    1. باسلام
      دوست عزیز برای درخواست خدمات تعمیر و اطلاع از موجودی قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر ماکروفر موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

  2. سلام، ماکروفر من هم برند شارپ هست تازه خریدیم مشکلش اینه که بدنه اش برق داره، البته خفیف ولی واسه همه اعضای خانواده این اتفاق میفته، راه حلش چیه؟

    1. باسلام
      دوست عزیز برای یافتن پاسخ سوال خود توصیه میکنیم تا مطلب ” تعمیر ماکروفر شارپ Sharp ” را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214