skip to Main Content
تعمیر ماکروفر فلر
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر

در دنیای پر مشغله امروزی، ماکروفرها بنابر قابلیت‌هایی که دارند به عنوان یکی از وسایل مهم در هر خانه‌ای به شمار می‌روند. در این میان، مایکروفر فلر یکی از برندهای معتبر و پرطرفدار کشور است که در قیاس با سایر برندهای موجود در کشور، دارای کیفیت و قابلیت‌های مناسبی می‌باشد. اما ماکروفرها همانند سایر وسایل برقی دارای عمر مفید است و پس از گذشت مدتی، قابلیت‌های اصلی خود را از دست می‌دهد. این موضوع در ماکروفر فلر نیز صادق است و در صورت خرابی آن باید اقدام به تعمیر ماکروفر فلر نمایید.

تمامی وسایل برقی دارای دفترچه راهنمای کاربر هستند که علیرغم نحوه استفاده، نکات نگهداری از دستگاه را نیز ثبت کرده اند تا کاربر با نهایت آگاهی از دستگاه استفاده نماید. در غیر اینصورت، مشکلاتی در طول زمان برای ماکروفر فلر شما رخ خواهد داد که عملکرد آنرا مختل خواهند نمود. در ادامه این گزارش از آریابهکار با این مشکلات و نحوه تعمیر ماکروفر برند فلر آشنا خواهید شد.

فهرست

تعمیرات ماکروفر فلر

ماکروفر فلر یکی دیگر از محصولات کمپانی شناخته شده فلر می باشد که دارای کیفیت و کارایی قابل توجهی است که قطعات بکار رفته در این دستگاه دارای کیفیت و طول عمر بالایی هستند. اما اگر استفاده نادرست از این دستگاه داشته باشید، قطعا دچار خرابی خواهد شد و کارایی خود را از دست می دهد. از این رو دستگاه کارایی خود را از دست خواهد داد و دیگر همانند سابق قادر به عملکرد صحیح نخواهد بود. اما خرابی ماکروفر فلر بدین معنا نیست که باید دستگاه جدید خریداری کنید و به هیچ وجه امکان تعمیر این دستگاه وجود ندارد!

تعمیرات ماکروفر فلر

ما در آریابهکار تمامی خدمات تعمیر ماکروفر فلر را به‌صورت تخصصی انجام می دهیم تا نیازی به تعویض قطعات و یا خرید دستگاه جدید نداشته باشید. لازم به ذکر است که ماکروفر فلر یکی از گران‌قیمت ترین ماکروفرهای موجود در بازار کشورمان می باشد و حداقل قیمت آن 15 میلیون تومان است! بنابراین خرید دستگاه جدید برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماکروفر فلر

آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماکروفر فلر، به همراه تکنسین های تعمیرکار ماکروفر فلر همواره آماده ارائه خدمات تخصصی برای تعمیرات ماکروفر فلر شما عزیزان می باشد تا مشکل دستگاه شما به‌صورت تخصصی و بدون هر گونه مشکلی تعمیر شود و نیازی به خرید مایکروویو جدید نداشته باشد. از این رو اگر مشکل بخصوصی برای دستگاه شما پیش آمده است و مایل هستید تا توسط مجموعه ای تعمیر شود که در ازای ساده‌ترین خدمات نیز 3 ماه گارانتی به شما دهد، می توانید به شعب تعمیراتی ما مراجعه کنید.

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماکروفر فلر

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج در بخش ذیل اقدام کنید تا هم مشکل دستگاه خود را با نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در تهران مطرح کنید و هم اینکه درخواست شما عزیزان در نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر ثبت گردد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که مشکل دستگاه خود را بصورت واضح توضیح دهید و هیچ موردی را از قلم نیندازید.

همچنین اگر در محل کار و یا جایی هستید که نمی توانید تماس بگیرید، می توانید بصورت آنلاین در واتساپ و تلگرام آریابهکار با تیم پشتیبانی آریابهکار به شماره 09190111214 در ارتباط باشید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود. توجه داشته باشید که اگر مایل به استفاده از این روش هستید، بهتر است ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه تهیه کنید و برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

توجه داشته باشید که با استفاده از ویدیو ارسالی شما عزیزان صرفا راهنمایی کلی به شما صورت خواهد گرفت و به منزله عیب یابی تخصصی ماکروفر فلر نیست. با این وجود انتظاری مبنی بر عیب یابی تخصصی ماکروفر فلر نداشته باشید و اجازه دهید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا بصورت حضوری انجام شود تا مشکل دستگاه شما عزیزان یکبار برای همیشه عیب یابی و ریشه یابی گردد.

بنابراین عیب یابی ماکروفر فلر در صورتی بصورت تخصصی انجام خواهد شد که تکنسین تعمیرکار ماکروفر فلر بصورت حضوری اقدام به بررسی قطعه به قطعه قطعات ماکروفر فلر نماید تا از این طریق بتواند مشکل دستگاه شما را ریشه یابی نماید. اما اگر این پروسه اجرا نشود، بدون شک پروسه عیب یابی ماکروفر فلر بصورت تخصصی انجام نخواهد شد و مشکلات دستگاه شما رفع نخواهند شد.

تعمیر ماکروفر فلر با ضمانت طولانی مدت

برای تضمین خدمات ارائه شده در جهت تعمیر ماکروفر فلر باید بگوییم که ما گارانتی 90 روزه برای تمامی خدمات ارائه شده در نظر گرفته ایم که این گارانتی شامل ساده‌ترین و پیچیده‌ترین خدمات ما می شود و هیچ تفاوتی در میان خدمات ما وجود نخواهد داشت. اما این در حالی است که تعمیرات ماکروفر فلر در مراکز غیرمجاز معمولا در اکثر مواقع شامل گارانتی نمی شود. بنابراین اگر دستگاه تعمیر شده شما یک یا دو هفته پس از تعمیرات دچار خرابی شد، باید مجددا هزینه تعمرات بپردازید که برای شما عزیزان ارزش اقتصادی نخواهد داشت؛ چرا که خرید دستگاه جدید برای شما ارزش اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

همچنین منظور از گارانتی 90 روز در آریابهکار این است که اگر قطعه تعمیر شده پس از تعمیرات دچار خرابی شد، نیازی به پرداخت حتی یک ریال هم نیست و تمام خدمات مجددا به‌صورت رایگان برای شما تعمیر خواهند شد. بنابراین اگر مایل هستید تا علیرغم تعمیرات تخصصی با کمترین هزینه ممکن گارانتی نیز به شما تعلق پیدا کند، می توانید از خدمات ما در آریابهکار استفاده کنید؛ گارانتی ارائه شده به شما بصورت کتبی به همراه مهر و امضا شرکت آریابهکار تحویل داده خواهد شد.

خدمات ویژه نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر فلر

تمام خدماتی که در آریابهکار برای تعمیر ماکروفر فلر ارائه می شوند، خدمات ویژه هستند؛ چرا که تمام خدمات ما به‌صورت تخصصی توسط تعمیرکاران مجرب انجام می شود و همچنین پیش از آنکه هر گونه تعمیری بر روی دستگاه صورت گیرد، در ابتدا عیب یابی دستگاه بصورت اختصاصی توسط تعمیرکاران ماکروفر فلر صورت می گیرد تا مشکل دستگاه بصورت دقیق شناسایی شود و مشکل اصلی بدون هر گونه حدس و گمانی تشخیص داده شده و سپس به شما اعلام گردد. با این وجود خدماتی که در آریابهکار جهت تعمیر ماکروفر فلر انجام می شوند، شامل تمام خدمات شده که در ادامه به برخی از این خدمات اشاره خواهیم کرد:

  1. تعمیر ترانس ماکروفر فلر.
  2. تعمیر مگنترون ماکروفر فلر.
  3. رفع مشکل نچرخیدن سینی ماکروفر فلر.
  4. تعمیر داغ نشدن ماکروفر فلر.
  5. تعمیر جرقه زدن ماکروفر فلر.
  6. تعمیرات برد ماکروفر فلر.
  7. تعمیر فن ماکروفر فلر و…

رویه تعمیر ماکروفر فلر در آریابهکار

رویه تعمیر ماکروفر فلر در آریابهکار، یک رویه کاملا اصولی و رایج در سرتاسر دنیا می باشد تا مشکل دستگاه شما عزیزان با دقت تعمیر شود و هزینه مقرون به صرفه ای بابت خدمات انجام شده پرداخت کنید؛ این در حالی است که هدف شما از مراجعه به شعب تعمیراتی ماکروفر فلر این است که هم مشکل دستگاه برطرف شود و هم اینکه هزینه مناسبی را برای تعمیرات بپردازید. از این رو در ادامه رویه تعمیرات ماکروفر فلر در آریابهکار را بصورت مختصر نام برده ایم:

رویه تعمیر ماکروفر فلر در آریابهکار

  1. در ابتدا دستگاه باید توسط تعمیرکار ماکروفر فلر بصورت تخصصی عیب یابی قطعه به قطعه شود.
  2. پس از عیب یابی، گزارشی به شما از خرابی اعلام خواهد شد.
  3. سپس براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه هزینه تعمیر ماکروفر فلر به شما اعلام خواهد گردید.
  4. در صورت تائید هزینه، تعمیرات تخصصی اغاز می شوند.
  5. در کمترین بازه زمانی مشکل تعمیر و سپس بارها تست خواهد شد.
  6. پس از تائید واحد کنترل کیفیت، دستگاه به شما به همراه گارانتی 90 روزه تحویل داده خواهد شد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماکروفر گاسونیک

اصلی ترین نکات در تعمیر ماکروفر فلر

از اصلی ترین نکات در تعمیر ماکروفر فلر که باید توسط شما عزیزان رعایت شود، می توان به موارد متعددی اشاره کرد که در این بخش قصد داریم برخی از مهم ترین عوامل را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. یکی از این موارد این است که حتما پیش از آنکه دستگاه ماکروفر فلر را به یک تعمیرگاه بسپارید، از اصالت و تجربه کاری آن اطمینان خاطر را کسب کنید و سپس دستگاه را جهت تعمیرات بسپارید؛ از آنجاییکه ماکروفر فلر یک دستگاه نسبتا گران قیمت است و قطعات آن گران قیمت هستند، توسط هر تکنسینی قابل تعمیر نیست و فقط و فقط باید توسط تعمیرکار ماکروفر فلر که 5 سال تخصص در تعمیرات این دستگاه دارد صورت گیرد.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که تعمیر ماکروفر فلر تنها باید با ارائه گارانتی و تضمین خدمات کتبی توسط مرکز تعمیراتی صورت گیرد تا اگر این دستگاه پس از مدت کوتاهی خراب شد، بتوانید بدون پرداخت هر گونه هزینه جانبی مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

مزیت های تعمیر ماکروفر فلر در نمایندگی تخصصی آریابهکار

با عیب یابی و تعمیرات تخصصی ماکروفر فلر در نمایندگی های آریابهکار، مزایایی به شما تعلق خواهد گرفت که به نوعی می توانند تضمین کننده خدمات ما به شما و همچنین آسوده خاطری شما شوند. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار به دلیل آنکه تمام خدمات را به وسیله تکنسین های مجرب و باتجربه انجام می دهیم، مزایایی را در نظر گرفته ایم که تمام این موارد در جهت سهولت شما در خصوص تعمیر ماکروفر فلر می باشد. از این رو در ادامه این گزارش قصد داریم شما را با مزایایی آشنا سازیم که از زمان انتقال دستگاه به شعب آریابهکار به شما اختصاص داده می شوند. این موارد عبارتند از:

  1. عیب یابی رایگان ماکروفر فلر توسط تکنسین های تعمیرکار ماکروفر فلر با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا.
  2. تعمیرات تخصصی بجای تعویض قطعات ماکروفر فلر.
  3. تعمیرات تخصصی توسط تکنسین تعمیرکار ماکروفر فلر.
  4. تعویض قطعات سوخته با قطعه وارداتی براساس برند و مدل.
  5. اعلام هزینه براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.
  6. گارانتی 90 روزه بابت تمامی خدمات ارائه شده.

تعمیر ماکروفر فلر با قطعات اصل

پس از آنکه دستگاه شما در آریابهکار به‌صورت تخصصی عیب یابی شد، گزارش کاملی توسط تکنسین تعمیرکار ماکروفر فلر که دستگاه شما را عیب یابی کرده به شما ارجاع داده خواهد شد. از این رو از نظر تکنسین یا یک قطعه قابل تعمیر خواهد بود و یا اگر تکنسین به‌صورت 100% از عدم تعمیر یک قطعه مطمئن باشد، به شما اطلاع خواهد داد که قطعه مدنظر دستگاه شما قابل تعمیر نیست و تنها راهکار شما تعویض قطعه خواهد بود. لازم به ذکر است که تکنسین های آریابهکار توانایی قابل توجهی در تعمیرات تخصصی قطعات معیوب ماکروفر فلر را دارند.

تعمیر ماکروفر فلر با قطعات اصل

از این رو اگر نیاز به تعویض قطعه داشته باشید، جای نگرانی وجود ندارد چرا که تمام قطعات تعویضی در آریابهکار به‌صورت وارداتی براساس برند و مدل دستگاه شما می باشند.

نکات کلیدی تعمیر ماکروفر فلر

برای آنکه ماکروفر فلر به‌صورت اصولی تعمیر شود و پس از تعمیرات و هزینه پرداخت شده، دیگر نیازی به تعمیرات و یا تعویض قطعات نداشته باشید؛ چرا که با مراجعه به مراکز بی تجربه و غیرمجاز، نه تنها مشکل دستگاه شما رفع نخواهد شد بلکه هزینه زیادی برای شما اعمال خواهد شد. با این وجود اگر مایل هستید تا نمام نکات کلیدی تعمیر ماکروفر فلر بر روی دستگاه شما صورت گیرد، می توانید به شعب تعمیراتی آریابهکار در شرق و غرب تهران مراجعه کنید؛ در غیر اینصورت هیچ یک از نکات کلیدی در تعمیرات مایکروویو شما اعمال نخواهد شد.

نکات کلیدی تعمیر ماکروفر فلر

توجه داشته باشید که این نکات ناشی از ده ها بار آزمون و خطا و ناشی از تجربه چندین ساله می باشد که تمام تکنسین های مجرب ما این نکات را در تعمیر ماکروفر فلر شما عزیزان اعمال می کنند.

بهترین زمان برای تعمیر ماکروفر فلر

علیرغم کیفیت بسیار بالایی که ماکروفر فلر داراست، اما بدون شک این دستگاه نیز همانند سایر لوازم برقی خانگی دارای طول عمر مفید می باشد. بدین معنا که اگر استفاده نادرستی از دستگاه داشته باشید، قطعا به مرور زمان خراب خواهد شد و کارایی خود را از دست خواهد داد. از این رو این پروسه به‌صورت ناگهانی رخ نمی دهد و صرفا در یک بازه زمانی رخ می دهد. با این وجود هر خرابی که ممکن است در طول زمان بر روی دستگاه شما ایجاد شود، باید مطلع باشید که این خراب اتفاقی نیست و ناشی از گذر زمان می باشد!

بنابراین بهترین زمان برای تعمیر ماکروفر فلر، زمانی می باشد که شما ساده‌ترین اختلال را در ماکروفر فلر مشاهده می کنید! در این مواقع اگر به موقع به شعب تعمیراتی آریابهکار مراجعه کنید، مشکل شما در کمترین بازه زمانی و کمترین هزینه تعمیرات ممکن رفع خواهد شد و دیگر نیازی به تعویض قطعات و… نخواهید داشت.

چرا انجام تعمیرات ماکروفر فلر را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

آریابهکار به عنوان مرکز با اصالت و تخصصی تعمیر ماکروفر فلر، تمامی خدمات تعمیر ماکروفر فلر را بدون هر گونه محدودیتی انجام می دهد. اما چرا دستگاه خود را جهت تعمیرات به مجموعه آریابهکار باید بسپارید؟ این سوالی است که حتما برای شما نیز ایجاد خواهد شد. دلایل متعددی وجود دارند که شما براساس این دلایل می توانید دستگاه خود را به تکنسین های آریابهکار جهت تعمیرات تخصصی بسپارید. از اولین دلایلی که می توانیم نام ببریم این است که پیش از پذیرش تعمیر دستگاه شما در آریابهکار، ابتدا در حضور شما توسط تکنسین تعمیرکار ماکروفر فلر به‌صورت تخصصی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می شود تا مشکل به‌صورت دقیق شناسایی شود و هیچ حدس و گمانی در کار نباشد.

همچنین یکی دیگر از دلایلی که می توان نام برد این است که دستگاه شما توسط تکنسین تعمیرات ماکروفر فلر تعمیر خواهد شد که حداقل 5 سال سابقه تخصصی در تعمیرات این دستگاه را در رزومه خود دارد؛ بدون شک این گزینه یکی از اصلی ترین گزینه هایی است که در زمینه تعمیر ماکروفر فلر به آن نیاز خواهید داشت!

مراحل درخواست تعمیرکار ماکروفر فلر در آریابهکار

برای درخواست تعمیر ماکروفر فلر در آریابهکار چندین روش وجود دارد که در این بخش قصد داریم تا این روش های مختلف را برای شما شرح دهیم. اولین روش برای این درخواست، مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی آریابهکار می باشد که از این طریق می توانید دستگاه خود را بدست تکنسین های ما بسپارید تا در ابتدا عیب یابی شود و سپس در صورت تائید تکنسین ها، پذیرش و تعمیر خواهد شد؛ توجه داشته باشید پیش از مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی آریابهکار، بهتر است از طریق شماره 02145437 ساعت کاری شعب مدنظر خود را جویا شوید.

مراحل درخواست تعمیرکار ماکروفر فلر در آریابهکار

همچنین یکی دیگر از روش هایی که وجود دارد این است که تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه خود تهیه کنید و از طریق شماره واتساپ و تلگرام 09190111214 برای تکنسین های ما ارسال کنید تا بازبینی اولیه صورت گیرد؛ همچنین اگر مشکل شما سطحی باشد، راهنمایی لازم برای رفع خرابی نیز به شما ارائه خواهد شد که می توانید بدون نیاز به تکنسین مشکل را خودتان رفع کنید. آخرین روشی که می توانید از آن استفاده کنید این است که با شماره مرکزی 02145437 آریابهکار تماس حاصل نمایید تا تیم پشتیبانی مجموعه راهنمایی های لازم را به شما انجام دهند.

مقالات مرتبط: تعمیر مایکروفر دوو

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر

با خرید ماکروفر فلر از مراکز مجاز و معتبر، کارت گارانتی و ضمانت نامه کتبی به شما در کنار فاکتور دستگاه ارائه می شود و این در حالی است که اگر ماکروفر فلر را از فروشگاه های غیرمجاز خریداری کنید، کارت گارانتی به شما تعلق نخواهد گرفت. اما منظور از گارانتی چیست؟ اگر ماکروفر فلر شما عزیزان گارانتی داشته باشد، در صورت بروز هر گونه خرابی در این دستگاه در بازه زمانی گارانتی می توانید به نمایندگی مرکزی ماکروفر فلر در تهران و یا استان محل سکونت خود مراجعه کنید تا از خدماتپس از فروش ماکروفر فلر به‌صورت رایگان استفاده نمایید تا مشکل دستگاه رفع گردد.

لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات پس از فروش ماکروفر فلر باید کارت گارانتی شما منقضی نشده باشد و اعتبار کافی داشته باشد. همچنین برای یافتن شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر می توانید به کارت گارانتی دستگاه مراجعه کنید؛ چرا که تمامی اطلاعات بر روی این کارت نوشته شده است. درضمن اگر گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، از طریق تماس با شماره 02145437 می توانید با کارشناسان ما صحبت کنید تا راهکاری برای خرابی دستگاه شما ارائه گردد.

مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر

اگر از فروشگاه‌های مجاز اقدام به خرید ماکروفر فلر نمایید، پس از خرید دستگاه به شما کارت گارانتی تعلق می‌گیرد که این کارت گارانتی تعدادی از خرابی‌ها و مشکلات را در بر می‌گیرد. از این رو اگر ماکروفر شما به هر دلیلی آسیب دیده است، توصیه می‌کنیم که در صورت داشتن کارت گارانتی به نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر یا خدمات پس از فروش فلر مراجعه کنید تا مشکل شما بدون هر گونه هزینه‌ای برطرف شود. اما اگر مشکل شما از موارد موجود در گارانتی دستگاه محسوب نمی‌شود یا حتی اعتبار گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، می‌بایست به تعمیرگاه مجاز ماکروفر فلر مراجعه نمایید تا مشکل شما برطرف گردد.

مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر

مشکلات رایج ماکروفر فلر

همانگونه که گفته شد، مشکلاتی ممکن است در طول زمان به‌صورت خواسته یا ناخواسته برای ماکروفر فلر شما رخ دهند که معمولا به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از دستگاه ایجاد می‌شود. خوشبختانه، تعدادی از این مشکلات به سادگی توسط شما در خانه قابل رفع می‌باشند و نیازی به تعمیر ندارید. اما برخی دیگر از این مشکلات وجود دارند که صرفا باید توسط تکنسین برطرف شود. از این رو پیش از مطالعه موارد ذیل، توصیه می‌شود در صورت نداشتن دانش کافی جهت تعمیر ماکروفر فلر، به هیچ وجه اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

در ادامه تعدادی از مشکلات رایج ماکروفر فلر را آورده ایم:

نچرخیدن سینی ماکروفر فلر

از عمده ترین مشکلاتی که امکان دارد با آن مواجهه شوید، نچرخیدن سینی ماکروفرمی‌باشد. در واقع سینی مایکروفر فلر با چرخشی که دارد، وظیفه گرم کردن غذا به طور یکنواخت را برعهده دارد و اگر سینی به درستی وظیفه خود را انجام ندهد، یا غذا می‌سوزد یا گرم نخواهد شد! بنابراین این یک مشکل جدی و بسیار مهمی است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. اما چرا سینی ماکروفر نمی‌چرخد؟ در ادامه کلیدی ترین دلایل نچرخیدن سینی را مطرح نموده ایم:

1. خرابی موتور گردان:

موتور گردان ماکروفر فلر به وسیله شفت و کوپلینگ به سینی متصل است و وظیفه آن هم تامین نیروی کافی برای به گردش درآوردن سینی ماکروفر می‌باشد. با این وجود، رایج ترین علت نچرخیدن سینی ماکروفر، خرابی موتور گردان است؛ بنابراین اگر این قطعه به هر دلیلی آسیب ببیند، به هیچ وجه سینی دستگاه نمی‌چرخد. لازم به ذکر است که در برخی مواقع این قطعه تبدیل به یک قطعه نیم سوز می‌شود که در اینصورت سینی ماکروفر بسیار آهسته و با صدای گوش خراش به چرخش در می‌آید.

خرابی موتور گردان

2. خرابی کوپلینگ:

کوپلینگ ماکروفر فلر، قطعه‌ای از جنس پلاستیک است که در واقع اتصال دهنده موتور به سینی می‌باشد و هنگامی که موتور گردان نیروی لازمه را تولید کرده و به کوپلینگ منتقل می‌کند، سبب چرخش سینی می‌شود،

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید ماکروفر توسط فروشنده به شما اعلام شد، این بود که نباید تحت هیچ شرایطی ظروف سنگین و حجیم را روی سینی قرار دهید. اما این در حالی می‌باشد که ما معمولا ظروف سنگین و حجیم را روی سینی دستگاه قرار می‌دهیم و به همین علت، کوپلینگ دستگاه که از جنس پلاستیک است به سادگی آسیب می‌بیند.

همچنین پس از هر بار خارج کردن سینی از درون ماکروفر، آنرا بصورت دقیق بر روی کوپلینگ دستگاه قرار دهید تا به این قطعه آسیب وارد نشود.

3. خرابی غلتک زیر سینی:

غلتک زیر سینی در واقع به وسیله چرخ‌هایی که دارد، سینی را به آرامی و با حفظ تعادل به چرخش در می‌آورد. به همین دلیل غلتک زیر سینی باید سالم باشد تا بتواند به شیوه صحیح اقدام به چرخاندن سینی نماید. اما اگر به هر دلیلی این قطعه تبدیل به یک قطعه معیوب شده باشد، فرایند چرخش سینی مختل خواهد شد.

4. خرابی سینی ماکروفر فلر:

از نادر ترین اتفاقات ممکن می‌توان به خرابی یا شکستن شیارهای زیرین سینی اشاره نمود که معمولا به دلیل ضربه به سینی رخ می‌دهد. از این رو اگر شیارهای زیرینی سینی آسیب ببینند، به درستی نمی‌توانند بر روی کوپلینگ دستگاه چفت شوند. در این اصورت امکان تعمیر ماکروفر فلر وجود ندارد و صرفا باید اقدام به تعویض سینی ماکروفر فلر نمایید.

جرقه زدن مایکروفر فلر

جرقه زدن ماکروفر از ابتدایی‌ترین مشکلات به وجود آمده برای دستگاه می‌باشد که برای اکثر دارندگان ماکروفر رخ می‌دهد. اصلا نگران نباشید! معمولا این مشکل بنابر دلایل متعددی رخ می‌دهد که جدای از مشکلات فنی، می‌توانید به سادگی آنرا بدون مراجعه به مراکز تعمیر ماکروفر فلر، در محیط خانه برطرف کنید.

در ابتدا با دیدن این مشکل باید دستگاه را از برق بکشید و پس از گذشت چند دقیقه، موارد ذیل را مطالعه نمایید:

1. قرار دادن ظروف فلزی:

از اساسی ترین نکات استفاده از ماکروفرها (بدون در نظر گرفتن برند و کشور تولید کننده ماکروفر)، استفاده از ظروف مناسب داخل ماکروفر می‌باشد و به هیچ وجه نباید از ظروف فلزی درون دستگاه استفاده نمایید. اما این مشکلی است که ما گاهی اوقات بنابر مشغله ذهنی آنرا انجام می‌دهیم و با بروز جرقه داخل ماکروفر، احساس خراب شدن قطعه‌ای در ماکروفر درون ما شکل می‌گیرد. اما این گونه نیست! سعی کنید غذا را درون ظروف شیشه‌ای داخل ماکروفر گرم کنید تا این مشکل به هیچ وجه برای شما رخ ندهد.

قرار دادن ظروف فلزی

2. خرابی کاور هدایت کننده:

خرابی یا کثیف شدن کاور هدایت کننده (ورقه میکا ماکروفر فلر) هم می‌تواند باعث ایجاد جرقه درون دستگاه شود. کاور هدایت کننده ماکروفر کجاست؟ پس از باز کردن درب ماکروفر، قطعه مستطیلی شکل کوچکی را در قسمت بالایی مگنترون مشاهده خواهید کرد که این قطعه مستطیلی شکل، همان کاور هدایت کننده است که وظیفه اصلی آن نیز هدایت امواج گرم‌کننده غذا به تمامی نواحی مرکزی ظرف موجود بر روی سینی است.

3. خرابی دیود:

دیود ماکروفر فلر به کمک خازن و ترانس، ولتاژ بالایی را درون ماکروفر ایجاد می‌کند و این ولتاژ بالا به مگنترون انتقال داده می‌شود تا امواج لازم برای گرم شدن غذا تولید شود. بنابراین سوختن یا اتصالی کردن دیود ولتاژ بالا، می‌تواند باعث ایجاد جرقه در داخل مایکروفر شود. از طرفی دیگر، این قطعه بسیار حساس بوده و در صورت هر گونه خرابی، عملکرد دستگاه شما مختل خواهد شد. با این وجود در صورت برخورد با این مشکل، باید اقدام به تعویض دیود ماکروفر فلر نمایید.

4. کثیفی داخل محفظه:

کثیفی داخل محفظه یکی دیگر از رایج ترین دلایل جرقه زدن ماکروفر فلر می‌باشد؛ چرا که تجمع مواد غذایی و انواع چربی‌ها در دستگاه باعث می‌شود هنگامی که دستگاه را روشن می‌کنید، مواد باقی مانده از پخت قبلی به مرور می‌سوزند و باعث بروز جرقه در داخل محفظه ماکروفر می‌شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود پس از هر بار استفاده از دستگاه، آنرا به وسیله یک دستمال مرطوب بصورت کامل تمیز کنید تا عاری از هر گونه ذرات ریز و درشت باشد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماکروفر پاناسونیک

روشن نشدن ماکروفر فلر

روشن نشدن مایکروفر فلر، لزوما خرابی دستگاه و از کارافتادگی آن نیست و دلایل زیادی می‌ توانند در این موضوع دخیل باشند. این مشکل معمولا به دلیل نوسان برق و همچنین آسیب دیدن قطعات داخلی ماکروفر رخ می‌دهد که به سادگی قابل حل نیستند. در ادامه به اصلی ترین دلایل روشن نشدن ماکروفر فلر خواهیم پرداخت:

روشن نشدن ماکروفر فلر

1. خرابی سوئییچ درب:

در واقع میکروسوئیچ درب ماکروفر فلر اجازه روشن شدن دستگاه را به دیگر قطعات صادر می‌کند و اگر درب به درستی بسته نشده باشد، دستگاه هیچ عملکردی نخواهد داشت؛ هر چند تمامی قطعات دستگاه شما سالم و بدون ایراد باشند، به هیچ وجه ماکروفر روشن نخواهد شد. در صورت خرابی این قطعه نیز امکان تعمیر وجود ندارد و صرفا باید اقدام به تعویض میکروسوئیچ درب ماکروفر فلر نمایید.

2. خرابی فیوز حرارتی:

فیوزهای حرارتی ماکروفر فلر، اغلب در محفظه داخلی و نزدیک به مگنترون قرار دارند و وظیفه آنها نیز جلوگیری از گرم شدن بیش از حد ماکروفر است. بنابراین زمانیکه فیوز دچار مشکل شود، ممکن است با انجام هر ترفندی موفق به روشن کردن دستگاه نشوید.

3. خرابی مگنترون:

از کلیدی ترین علل روشن نشدن ماکروفر می‌توان به خرابی مگنترون ماکروفر فلر اشاره نمود. مگنترون قطعه‌ای است که انرژی برق را از مدار دریافت کرده و امواج مورد نیاز ماکروفر را جهت گرم کردن غذا، تولید و ساطع می‌کند.

خرابی مگنترون

بنابراین این یک قطعه مهم است که در صورت روشن نشدن ماکروفر، احتمال می‌رود که مگنترون دچار خرابی شده است.

4. خرابی پنل ماکروفر:

پنل و دکمه‌‌هایی که به کمک آنها دستورات لازم را به دستگاه می‌‌دهید، نقش کلیدی و بسیار مهمی را در عملکرد ماکروفر برعهده دارد. بنابراین اگر این بخش مهم از ماکروفر به دلایلی اعم از ضربه شدید و… آسیب دیده باشدف با مشکل روشن نشدن ماکروفر روبرو خواهید شد که صرفا باید توسط تکنسین رفع مشکل شود.

سر و صدای زیاد ماکروفر فلر

صدای زیاد و غیر طبیعی ماکروفر، صرفا مختص به یک برند یا مدل خاصی نمی‌باشد و معمولا ممکن است به دلیل استفاده نادرست و غیر اصولی رخ دهد. اما منظور از سر و صدای زیاد چیست؟ بطور کل زمانیکه شما ماکروفر را روشن می‌کنید، صدای بخصوصی تولید می‌شود اما این صدا گوش خراش نیست. اما گاهی اوقات صداهایی را خواهید شنید که واقعا گوش خراش هستند. در صورت بروز چنین مسائلی، توصیه می‌شود که حتما ماکروفر را خاموش کنید.

معمولا سر و صدای زیاد ماکروفر فلر ممکن است به دلیل خرابی فن رخ دهد؛ فن ماکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را برعهده دارد و در زمان کار کردن ماکروفر، برای اینکه حرارت این قطعه پایین بیاید از فن استفاده می‌شود. بنابراین اگر به هر دلیلی فن ماکروفر فلر خراب شده باشد، صداهای گوش خراشی خواهید شنید که قطعا شما را اذیت خواهند نمود.

نکات نگهداری از مایکروفر فلر

در طی این گزارش با تمام مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای ماکروفر فلر شما رخ دهند، آشنا شدید. با مطالعه متن بالا قطعا متوجه این خواهید شد که مشکلات رایج معمولا به دلیل استفاده اشتباه و نادرست رخ می‌دهند. بنابراین اگر طبق اصول اساسی از ماکروفر استفاده کنید، به هیچ وجه این مشکلات برای شما رخ نمی‌دهند و نیازی به تعمیر ماکروفر فلر نخواهید داشت. از این رو توصیه می‌شود که حتما اصول نگهداری و راهنمای ماکروفر فلر را رعایت کنید.

نکات نگهداری از مایکروفر فلر

تعدادی نکته بسیار مهم و اساسی در زمینه نگهداری از ماکروفر وجود دارند که کارشناسان ما معمولا این نکات را برای تمام مشتریان مطرح می‌کنند. در ادامه این نکات را بصورت کامل توضیح داده ایم:

  1. مایکروفر را در محلی مناسب و به دور از رطوبت نصب کنید.
  2. از تمیز کردن منظم ماکروفر غافل نشوید.
  3. قبل از روشن کردن دستگاه از بسته شدن درب آن مطمئن شوید.
  4. از وارد شدن هر گونه ضربه به دستگاه، جدا خودداری فرمایید.
  5. مایکروفر را به هیچ وجه خالی روشن نکنید.
  6. برای محافظت از مایکروفر در برابر نوسان برق، از محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  7. برای از بین بردن لکه‌‌های دستگاه از محلول آب و صابون استفاده کنید.
  8. از فشردن دکمه‌های پنل با دست خیس و اجسام تیز بپرهیزید.

هزینه تعمیر ماکروفر فلر

در دنیای امروز هزینه‌ها تعین کننده تصمیمات ما می‌باشند. به همین منظور، منطقی می‌باشد که قبل از تعمیر ماکروفر فلر، بررسی نمایید که آیا خرید دستگاه جدید مقرون به صرفه است یا تعمیر آن؟ طبیعتا تعمیر دستگاه در این نوسانات ارزی، تصمیم منطقی می‌باشد. البته لازم به ذکر است که با تعمیر ماکروفر در مراکز معتبر تعمیر ماکروفر، دستگاه شما احیا خواهد شد و مشکل بخصوصی برای آن رخ نخواهد داد.

ما در مجموعه آریابهکار قبل از اعلام هزینه تعمیر ماکروفر فلر، در ابتدا دستگاه را عیب یابی می‌کنیم تا در صورت امکان قطعه آسیب دیده را تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات به همراه هزینه بالا نداشته باشید. از این رو تکنسین‌های مجرب ما قبل از انجام خدمات تعمیر، در ابتدا دستگاه را بصورت کامل عیب یابی می‌کنند تا از پرداخت هرگونه هزینه اضافی توسط شما جلوگیری شود.

اما برخی از مراکز غیرمجاز تعمیر ماکروفر، بدون داشتن دانش عیب یابی، اقدام به تعویض قطعات سالم با هزینه‌های هنگفت می‌کنند و در نهایت حتی مشکل شما رفع نمی‌شود.

تعمیر ماکروفر فلر در تهران

مجموعه آریابهکار با دارا بودن دو شعبه در شرق و غرب تهران، دسترسی شما را جهت تعمیر ماکروفر فلر آسان نموده است. تمامی تعمیرات توسط تیم تکنسین مجرب با 90 روز گارانتی برای تمامی خدمات انجام می‌شوند. لازم به ذکر است که قطعات تعویضی صرفا وارداتی و شرکتی برند فلر هستند. برای استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر ما می‌توانید بصورت حضوری به یکی از دو شعب ما مراجعه کنید تا دستگاه در حضوری شما عیب یابی و اعلام هزینه شود.

تعمیر ماکروفر فلر در تهران

اما اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید از پیک رفت و برگشت رایگان ما استفاده نمایید؛ پس از دریافت دستگاه توسط پیک، قبض به شما تعلق خواهد گرفت.

  • با پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.
  • راه‌های ارتباطی از طریق واتساپ، تلگرام و ایمو.
  • خدمات ویژه با سرعت بالا، ظرف مدت 7 روز کاری پس از پذیرش دستگاه.
  • پس از اتمام کار فاکتور صادر می‌شود.

برای برقراری تماس با کارشناسان ما، از طریق خطوط 09190111214 و 02145437 و 02191006676 اقدام نمایید.

مشکلات رایج ماکروفر فلر در یک نگاه

مشکلاتی که ممکن است برای ماکروفر فلر در طول زمان رخ دهند، صرفا به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از دستگاه بروز پیدا می‌کنند. در این گزارش از آریابهکار نیز سعی کردیم تا تمام این مشکلات را به همراه دلایل و راه حل‌های آنها بررسی نماییم. در ادامه قصد داریم صرفا این موارد را بصورت مختصر شرح دهیم:

روشن نشدن ماکروفر فلرمعمولا به دلیل خرابی مگنترون و پنل ماکروفر رخ می‌دهد؛ اما صرفا باید توسط تکنسین عیب یابی دقیق صورت گیرد.
خرابی مگنترون مایکروفراستفاده زیاد و طولانی مدت از دستگاه باعث خرابی مگنترون می‌شود که قابل تعمیر یا تعویض است.
از کار افتادن موتور گردان ماکروفر فلروارد شدن فشار بیش از حد (فشار وزنی) بر روی موتور گردان، باعث از کار افتادن موتور گردان ماکروفر فلر می‌شود.
کار نکردن پنل ماکروفرضربه شدید و استفاده نادرست باعث خرابی پنل ماکروفر می‌شود.
جرقه زدن ماکروفر فلرمعمولا بنابر قرار دادن ظروف فلزی درون محفظه ماکروفر رخ می‌دهد.
نچرخیدن سینی ماکروفرخرابی موتور گردان، آسیب دیدن کوپلینگ و خرابی غلتک زیر سینی می‌تواند مانع نچرخیدن سینی ماکروفر شود.
خرابی کوپلینگ ماکروفر فلراستفاده طولانی مدت و قرار دادن نادرست سینی بر روی کوپلینگ، می‌تواند باعث آسیب دیدن کوپلینگ شود.
سر و صدای زیادی ماکروفرمعمولا به دلیل خرابی کوپلینگ، موتور گردان و غلتک رخ می‌دهد.
بسته نشدن درب ماکروفر فلرخرابی میکروسوئیچ است که امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد و صرفا باید اقدام به تعویض آن نمایید.
خرابی برد ماکروفرنوسان برق و استفاده نادرست از ماکروفر، می‌تواند باعث خرابی برد شوند و بسته به میزان آسیب، قابل تعمیر یا تعویض است.

مقالات مرتبط: تعمیر ماکروفر بکو

تعمیرات ماکروفر فلر با عیب یابی رایگان

برای آنکه ماکروفر فلر شما عزیزان در هر مدل به بهترین شکل ممکن تعمیر شود، باید در ابتدا ایراد دستگاه شناسایی شود. به عبارتی می توان گفت که اگر مشکل دستگاه شما ریشه یابی نشود، عملا شما بدون هدف در حال تعمیر دستگاه تخصصی مانند ماکروفر فلر هستید که این موضوع می تواند کار منطقی نباشد. با این وجود آیا امکان تعمیر دستگاهی مانند ماکروفر فلر در این شرایط وجود دارد؟! خیر. در این شرایط تحت هیچ شرایطی شما نمی توانید به نتیجه ای که انتظار آنرا دارید برسید.

به همین ترتیب باید عیب یابی تخصصی ماکروفر فلر انجام شود تا مشکل اصلی دستگاه شما ریشه یابی گردد و بتوانید بصورت هدفمند ایراد ماکروفر فلر را تعمیر کنید. از این رو اگر عیب یابی ماکروفر فلر به درستی انجام نشود، مطمئن باشید که هزینه انجام شده را مجددا باید بپردازید تا برای 2 بار شاید در یک هفته اقدام به تعمیر ماکروفر فلر نمایید. با این وجود پروسه عیب یابی ماکروفر فلر باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص صورت گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر گردد و بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

اما این در حالی است که اکثریت تعمیرکاران و تعمیرگاه ها برای عیب یابی ماکروفر فلر هزینه قابل توجهی دریافت می کنند؛ معمولا 200-300 هزار تومان. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی ماکروفر فلر را بصورت تخصصی به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم تا عمیقا به مشکل دستگاه شما برسیم. این در حالی می باشد که ما پروسه عیب یابی ماکروفر فلر را در نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر فلر بصورت رایگان انجام می دهیم و نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت.

بنابراین برای انجام هماهنگی های لازم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پروسه عیب یابی تخصصی ماکروفر فلر شما به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

تعمیر ماکروفر فلر با یک هفته تست رایگان

با توجه به اینکه ما در آریابهکار 0 تا 100 خدمات تعمیر ماکروفر فلر را توسط تکنسین های مجرب و متبحری که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماکروفر فلر را دارند انجام می دهیم، باید به اطلاع شما برسانیم که ما برای آسوده خاطر بودن شما یک هفته مهلت تست رایگان در نظر گرفته ایم تا شما بتوانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به کارشناسان آریابهکار بسپارید و نگرانی بخصوصی نداشته باشید.

همچنین توجه داشته باشید که مهلت یک هفته تست رایگان در کنار 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی آریابهکار به شما تعلق خواهد گرفت. از این رو ما پس از تعمیر تخصصی ماکروفر فلر یک هفته تست رایگان و 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی در نظر گرفته ایم و شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به کارشناسان ما بسپارید تا پروسه تعمیرات تخصصی ماکروفر فلر انجام شود. لازم به ذکر می باشد که اکثر تعمیرگاه ها حتی یک ساعت پس از تعمیرات ماکروفر فلر نیز هیچ مسئولیتی در خصوص خرابی دستگاه پذیرش نخواهند کرد.

تعمیر برد ماکروفر فلر

برد ماکروفر فلر به عنوان مهم ترین و اصلی ترین قطعه در ماکروفر فلر می باشد که وظیفه مدیریت و کنترل تمام قطعات را در این دستگاه بر عهده دارد. به عبارتی اگر بخواهیم شما را با این قطعه آشنا سازیم باید به اطلاع شما برسانیم که برد ماکروفر فلر یک قطعه بسیار مهم است که تمام قطعات برای آنکه شروع به کار کنند و عملکرد بخصوصی از خود نشان دهند، نیاز به اجازه مستقیم برد ماکروفر فلر دارند تا از این طریق بتوانند شروع به کار کنند. بنابراین اگر برد ماکروفر فلر خراب شده باشد، عملا استفاده از ماکروفر فلر شدنی نیست و دستگاه شما یک دستگاه معیوب خواهد بود.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر برد ماکروفر فلر را به تکنسین هایی بسپارید که توانایی های لازم و کافی در این زمینه دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر را برای شما انجام دهند. با این وجود ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی و تعمیر برد ماکروفر فلر را انجام خواهیم داد تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه رفع گردد و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعمیر موتور گردان ماکروفر فلر

برای آنکه سینی درون ماکروفر فلر بچرخد و غذای موجود بر روی سینی ماکروفر فلر به بهترین شکل ممکن گرم شود، مطمئن باشید که احتمال 99% موتور گردان ماکروفر فلر شما خراب شده است؛ موتور گردان ماکروفر فلر قطعه ای است که در قسمت کف ماکروفر فلر درج شده و می تواند به بهترین شکل ممکن منجر به چرخاندن سینی ماکروفر فلر شود. از این رو اگر با خرابی این قطعه مهم روبرو شده اید، می توانید بر روی تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار حساب کنید تا مشکل موتور گردان رفع گردد.

سرویس ماکروفر فلر چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

در پروسه سرویس دوره ای ماکروفر فلر، تکنسین تعمیرکار با تجربه اقدام به بررسی تمام قطعات این دستگاه خواهد گرد تا اگر قطعه ای در ماکروفر فلر خراب شده است اقدام به تعمیرات تخصصی کند و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو در سرویس دوره ای ماکروفر فلر، قطعاتی که در حال خرابی هستند بدون آنکه تعویض شوند، تعمیر خواهند شد و به همین دلیل دیگر شما نیازی به تعویض قطعات نخواهید داشت و مشکلات دستگاه شما عزیزان از این طریق نیز بر طرف می شود. بنابراین توصیه می کنیم این پروسه توسط تکنسین های مجرب انجام شود.

خدمات تعمیر ماکروفر فلر در منزل

اگر در منزل هستید و با خرابی ماکروفر فلر روبرو شده اید و وقت کافی برای مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر در آریابهکار ندارید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر را نیز در منزل به درخواست شما انجام می دهیم تا مشکل دستگاه شما در خانه بر طرف گردد.

خدمات تعمیر ماکروفر فلر در منزل

بنابراین اگر مایل به استفاده از خدمات تعمیر ماکروفر فلر در منزل هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید تا درخواست خود را در سامانه نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر فلر در تهران ثبت کنید.

عیب یابی تخصصی ماکروفر فلر

برای آنکه بتوانید از دستگاهی مانند ماکروفر فلر همانند روز اول استفاده کنید، نیاز به این است که یک تکنسین مجرب و متخصص که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماکروفر فلر در مدل های متنوع را دارد، اقدام به بررسی قطعه به قطعه دستگاه شما نماید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی تخصصی ماکروفر فلر را به تعمیرکاران مجرب و متخصص بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

مقالات مرتبط: تعمیر ماکروفر بوتان

چرا پنل نمایشگر ماکروفر فلر کار نمی کند؟

برایی آنکه شما بتوانید از تمام قابلیت های ماکروفر فلر استفاده کنید، باید از طریق پنل ماکروفر فلر اقدام کنید. از این رو اگر شما مایل به استفاده از ماکروفر فلر هستید، باید پنل نمایشگر ماکروفر فلر سالم باشد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده نمایید. اما اگر پنل نمایشگر ماکروفر فلر خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی می تواند ناشی از خرابی برد ماکروفر فلر رخ داده باشد که در این مواقع باید علیرغم پنل نمایشگر، برد ماکروفر فلر نیز عیب یابی تخصصی شود.

معرفی قطعات ماکروفر فلر

ماکروفر فلر همانند سایر ماکروفرهایی که در بازار ایران و جهان وجود دارند، از قطعات متعددی تشکیل شده است که از کنار هم قرار گرفتن این قطعات شما به دستگاهی به اسم ماکروفر فلر دسترسی پیدا می کنید. اما نقطه متمایز کننده این دستگاه نسبت به سایر برندهای ماکروفر در بازار جهانی، کیفیت بالای قطعاتی است که در آن به کار رفته اند. با این وجود اگر مایل به آشنایی با قطعات ماکروفر فلر هستید باید به اطلاع شما برسانیم که این دستگاه از قطعاتی همچون برد، مگنترون، ترانس، دیود، فیوز، موتور گردان، کوپلینگ، لامپ و… تشکیل شده است.

دفترچه راهنمای مایکروفر فلر

برای آنکه بتوانید به بهترین شکل ممکن از ماکروفر فلر استفاده کنید، نیاز به این است که بتوانید با چارچوب های کلی این دستگاه آشنا شوید. به عبارتی اگر شما به دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر فلر مراجعه کنید، می توانید به راحتی با تمام چارچوب ها و قوانینی که از جانب کمپانی سازنده در نظر گرفته شده اند آشنا شوید و در حین استفاده از این دستگاه، منجر به خرابی نشوید. از این رو توصیه می کنیم پیش از استفاده از ماکروفر فلر حتما دفترچه راهنمای ماکروفر فلر را مطالعه کنید و مانع بروز هر گونه خرابی شوید.

راهنمای استفاده از ظروف مناسب در داخل ماکروفر فلر

برای آنکه هم ماکروفر فلر شما آسیب نبیند و هم اینکه غذای شما به بهترین شکل ممکن گرم شود، باید ظرف مناسبی را برای گرم کردن غذاهای مختلف انتخاب کنید تا مشکل خاصی رخ ندهد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما ظرف مناسبی را انتخاب و خریداری کنید.

راهنمای استفاده از ظروف مناسب در داخل ماکروفر فلر

برای انتخاب ظرف مناسب شما می توانید از ظروف پلاستیکی که مخصوص ماکروفر هستند را خریداری کنید و همچنین می توانید از ظروف شیشه ای و سفالی نیز استفاده نمایید؛ به هیچ وجه نباید از ظروف فلزی در ماکروفر فلر استفاده کنید!

چگونه چربی زدایی ماکروفر فلر را انجام دهم؟

اگر مدت زمان زیادی از تمیز کردن ماکروفر فلر شما می گذرد و هنوز اقدام به تمیز کردن ماکروفر فلر نکرده اید، به احتمال زیاد ذرات ریز و درشت به همراه ذرات چرب بر روی محفظه داخلی ماکروفر فلر انباشته شده است و به همین دلیل ممکن است با باز کردن ماکروفر فلر، متوجه بوی بدی در این دستگاه شوید. از این رو توصیه می کنیم ماکروفر فلر را ببصورت کامل از برق بکشید و به دفترچه راهنمای ماکروفر فلر مراجعه کنید تا با نحوه چربی زدایی ماکروفر فلر که در دفترچه این دستگاه نوشته شده است آشنا شوید و از آن برای چربی زدایی ماکروفر فلر استفاده کنید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ماکروفر، مایکروفر و ماکروویو و سولاردام فلر

کدام یک از مناطق تهران تحت پوشش خدمات تعمیر ماکروفر فلر در آریابهکار قرار می گیرند؟ آیا تمام نقاط تهران تحت پوشش این خدمات قرار می گیرند؟ بله. ما در آریابهکار تمام مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش قرار داده ایم و شما می توانید از طریق خدمات تخصصی آریابهکار اقدام به عیب یابی و تعمیر تخصصی دستگاه خود کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر ساکن تهران هستید، حتما از طریق نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر اقدام به تعمیرات نمایید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در شمال تهران

ساکن شمال تهران هستید و با خرابی ماکروفر فلر روبرو شده اید؟ آیا دستگاه شما کارایی خود را از دست داده است؟ چگونه اقدام به تعمیر ماکروفر فلر در شمال تهران باید کرد؟ در پاسخ به سوالات شما باید به اطلاع تان برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر تمام خدمات عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر را بصورت تخصصی به شما عزیزان ارائه می دهیم و شما می توانید با استفاده از خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود کنید و نیازی به تعمیرات نامتعارف نداته باشید.

از این رو باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به تمام مناطق شمال تهران نیز خدمات عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر را ارائه می دهیم و شما می توانید با استفاده از خدمات تخصصی ما اقدام به تعمیر تخصصی دستگاه خود نمایید. لازم به ذکر است که هدف تکنسین های ما در آریابهکار صرفا عیب یابی و تعمیر تخصصی دستگاه شما است و این در حالی می باشد که تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه در این زمینه صرفا به دنبال تعویض قطعاتی خواهند بود که بتوانند هزینه های نامتعارف را از شما دریافت کنند.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر شما عزیزان در هر مدل در نمایندگی مرکزی این دستگاه در تهران صورت گیرد. توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات ماکروفر فلر در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی در تهران می باشد و بنابراین آسوده خاطر باشید که دستگاه شما به کمترین هزینه و بهترین خدمات ممکن تعمیر خواهد شد.

در ادامه مناطق شمالی تهران که تحت پوشش خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر هستند را نام برده این و عبارتند از:

  • نیاوران
  • سوهانک
  • تجریش
  • اقدسیه
  • فرمانیه
  • جردن
  • درکه
  • کامرانیه
  • الهیه
  • ونک
  • زعفرانیه
  • جماران
  • قلهک
  • ازگل
  • آجودانیه
  • داودیه
  • دروس
  • لویزان
  • محمودیه
  • دزاشیب
  • ظفر و…

نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در مرکز تهران

با توجه به شلوغی بالای مرکز تهران ممکن است نتوانید به نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر مراجعه کنید و مشکل دستگاه خود را بر طرف نمایید. از این رو ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر در تهران به مرکز تهران نیز خدمات عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر نیز ارائه می دهیم و شما می توانید از طریق خدمات تخصصی آریابهکار اقدام به عیب یابی و تعمیر دقیق ماکروفر فلر خود کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه تعمیرات ماکروفر فلر را در نمایندگی تعمیرات این دستگاه سپری کنید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در مرکز تهران

بنابراین اگر به فکر تعمیرات ماکروفر فلر در مرکز تهران هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که به هیچ وجه به مراکز بی تجربه و کم تجربه در تهران مراجعه نکنید و اجازه دهید تا دستگاه شما توسط تکنسین های نمایندگی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که به نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در تهران مراجعه کنید. در ادامه نیز برخی از مناطق مرکز تهران که تحت پوشش خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر هستند را برای شما نام برده ایم و عبارتند از:
  • توانیر
  • امیر آباد
  • عباس آباد
  • ایرانشهر
  • عشرت آباد
  • پامنار
  • منیریه
  • آرژانتین
  • یوسف آباد
  • بهجت آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در شرق تهران

به دنبال خدمات تعمیر ماکروفر فلر در شرق تهران هستید؟ آریابهکار با افتخار اعلام می دارد که به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرات فلر، تمامی سرویس های مرتبط با عیب یابی و تعمیر ماکروفرهای فلر را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که موقعیت مکانی مناسب شعبه مرکزی ما در شرق تهران، به همراه همکاری ما با تکنسین های ماهر و متخصصان حرفه ای، اطمینان می بخشد که خدماتی بی نقص و مطابق با استانداردهای روز ارائه می شود.

از این رو با استفاده از تجهیزات تعمیراتی پیشرفته و دانش فنی بالای تیم تکنسین هایمان، آریابهکار قادر است بهترین سرویس ها را در زمینه تعمیر ماکروفرهای فلر به شما ارائه دهد. ما تعهد داریم که مشکلات دستگاه شما را با انجام تعمیرات تخصصی و دقیق، به بهترین شکل تعمیر کنیم. از طرف دیگر تماس با ما و هماهنگی برای تعمیرات بسیار آسان است. کافی است با شماره های درج شده تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کنید تا ما در اسرع وقت تکنسین مجربی را به منزل یا محل کار شما اعزام کنیم.

بنابراین، توصیه می کنیم برای هماهنگی های لازم و اعزام تکنسین تعمیرکار آریابهکار به منظور عیب یابی و تعمیرات حرفه ای ماکروفر فلر، با شماره های ارائه شده تماس حاصل فرمایید. هدف ما این است که در کوتاه ترین زمان ممکن، خدمات تخصصی خود را در موقعیت شما ارائه دهیم. همچنین برای آسودگی خاطر شما، لیستی از مناطق شرق تهران که تحت پوشش خدمات ما قرار دارند را در ادامه آورده ایم و عبارتند از:

  • تهرانپارس
  • حکیمیه
  • نارمک
  • شمیران نو
  • هروی
  • قنات کوثر
  • پاسداران
  • مجیدیه
  • تسلیحات
  • مدائن
  • وحیدیه
  • تهران نو
  • نیرو هوایی
  • پیروزی
  • صفا و …

نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در غرب تهران

همچنین اگر ساکن مناطق غربی تهران هستید و با خرابی ماکروفر فلر روبرو شده اید، نگرانی خاصی در این زمینه نداشته باشید؛ چرا که آریابهکار تمام مناطق غرب تهران را به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر تحت پوشش خود قرار داده است و شما می توانید با استفاده از خدمات ما اقدام به عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر خود کنید. از این رو برای ثبت درخواست خود می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در غرب تهران

توجه داشته باشید که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر توانایی های لازم و کافی برای عیب یابی و تعمیر تخصصی دستگاه شما در هر مدل را داریم و می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که مشکل دستگاه شما بصورت تخصصی توسط تکنسین های ما قابل تعمیر هستند. از این رو بهتر است صرفا پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را به تکنسین های تعمیرکار آریابهکار بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

در ادامه نیز برخی از مناطق غرب تهران که تحت پوشش خدمات تخصصی ما قرار می گیرند را نام برده ایم.

  • پونک
  • سعادت آباد
  • شهرزیبا
  • شهرک غرب
  • باغ فیض
  • صادقیه
  • شهران
  • جنت آباد
  • شاهین
  • گیشا
  • شهرک هما
  • شهرک راه آهن
  • سازمان آب
  • شهرک پرواز
  • توحید و…

نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در جنوب تهران

در صورتی که ساکن جنوب تهران هستید و مایلید از طریق نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود نمایید، باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار تمام مناطق جنوب تهران را نیز تحت پوشش خود قرار داده است و شما می توانید از طریق خدمات تخصصی که ما به شما ارائه می دهیم، اقدام به تعمیرات تخصصی دستگاه خود کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که صرفا پروسه تعمیرات این دستگاه را در نمایندگی تعمیرات سپری کنید و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید.

با این وجود در ادامه مناطق تحت پوشش جنوب تهران در نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر را نام برده ایم و عبارتند از:

  • امیریه
  • افسریه
  • خراسان
  • شوش
  • فلاح
  • نازی آباد
  • مشیریه
  • شهر ری
  • نعمت آباد
  • دولت آباد
  • صالح آباد
  • خزانه
  • منیریه
  • امیر بهادر
  • مولوی
  • جوادیه
  • سیروس و…

چرا به نمایندگی تخصصی تعمیرات ماکروفر فلر در تهران اعتماد کنیم؟

از مهم ترین و اصلی ترین دلایل اعتماد به نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر در تهران می توان به این مورد اشاره کرد که آریابهکار بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد و صرفا با تکنسین هایی که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند همکاری دارد و از این طریق مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر خواهد شد.

آموزش تعمیر ماکروفر فلر

نحوه تعمیر ماکروفر فلر چگونه است؟ آیا خودمان می توانیم برای تعمیر ماکروفر فلر اقدام کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که پروسه تعمیر ماکروفر فلر یک پروسه کاملا خاص و البته پیچیده می باشد که نیاز به سال ها تجربه و حضور در مراکز مجاز و معتبر دارد تا شما بتوانید از این طریق اقدام به تعمیرات تخصصی دستگاه خود نمایید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر را در مراکز معتبری سپری کنید که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند.

بنابراین اگر دانش لازم و کافی برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر فلر ندارید و مایلید خودتان اقدام به تعمیرات این دستگاه کنید، ممکن است منجر به خرابی بیشتر این دستگاه شوید و نتوانید از ماکروفر فلر خود به خوبی استفاده کنید.

خدمات پس از فروش مایکروفر فلر

خدمات پس از فروش مایکروفر فلر

چه خدماتی توسط نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر به شما عزیزان صورت می گیرد؟ در صورتی که به تازگی اقدام به خرید ماکروفر فلر کرده اید و مطمئن هستید که دستگاه شما گارانتی دارد و کارت گارانتی دستگاه را حفظ کرده اید، می توانید از طریق نمایندگی تعمیرات ماکروفر فلر بدون هر گونه محدودیتی اقدام به تعمیرات تخصصی ماکروفر فلر خود نمایید و نیازی به افراد بی تجربه و کم تجربه در این زمینه نداشته باشید. با این وجود تمام خدماتی که مرتبط با ماکروفر فلر هستند در نمایندگی ماکروفر فلر به شما عزیزان ارائه خواهد گردید.

خطاهایی که ممکن است در ماکروفر فلر مشاهده نمایید

ارورها و کدهای خطایی که ممکن است به مرور زمان در ماکروفر فلر شما عزیزان رخ دهند، نشان دهنده خرابی دستگاه می باشد که در اکثر مواقع به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از جانب شما رخ می دهد و شما نمی توانید بدون داشتن دانش فنی لازم و کافی اقدام به تعمیرات نمایید. از این رو اگر با هر گونه خرابی در ماکروفر فلر روبرو شده اید و نمی توانید مشکل آنرا بر طرف کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که بهتر است به دفترچه راهنمای ماکروفر فلر مراجعه کنید تا از علت بروز ارور در ماکروفر فلر خود مطلع شوید و در صورت امکان آنرا رفع کنید.

تاریخچه تعمیر ماکروفر فلر در نمایندگی رسمی تعمیرات ماکروفر فلر Feller

آریابهکار که به عنوان نمایندگی تعمیر ماکروفر فلر در تهران حضور دارد، دارای بیش از 3 دهه تجربه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی می باشد و شما می توانید از طریق خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم اقدام به تعمیر ماکروفر فلر نمایید و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید. لازم به ذکر است که ما در این 3 دهه تجربه که بصورت دائم بوده است، تجربه های درخشانی در زمینه تعمیرات ماکروفر فلر داریم و می توانیم مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن رفع کنیم و این در حالی است که هدف اصلی آریابهکار تعمیر تخصصی دستگاه شما می باشد.

اصول تمیز کردن ماکروفر فلر

تمیز کردن ماکروفر فلر بهتر است از طریق دستمال تمیزی که صرفا 3 یا 4 درصد رطوبت دارد صورت گیرد تا از این طریق ذرات گرد و غبار از روی ماکروفر فلر شما پاک سازی شوند. اما اگر میزان کثیفی بسیار زیاد است، می توانید با استفاده از محلول آب و جوش شیرین اقدام به مرطوب کردن ماکروفر فلر نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

در استفاده از ماکروفر Feller به این نکات توجه نمایید

از مهم ترین نکات در خصوص استفاده از ماکروفر فلر می توان به این اشاره کرد که اگر شما از طریق چارچوب مشخص شده در دفترچه راهنمای استفاده از ماکروفر فلر اقدام به استفاده از این دستگاه کنید، مشکل خاصی در دستگاه شما ایجاد نخواهد شد و برای چندین سال برای شما کار خواهد کرد.

سوالات متداول تعمیر ماکروفر فلر

چرا ماکروفر فلر جرقه می زند؟

دلایل متعددی باعث می شوند که ماکروفر فلر جرقه بزند. از مهم ترین دلایل می توان به استفاده از ظروف فلزی و همچنین وجود ذرات غذا در ماکروفر فلر اشاره نمود.

چرا درب ماکروفر فلر باز نمی شود؟

خراب شدن میکروسوئیچ‌های درب ماکروفر، مهم ترین علت باز نشدن آن است.

چرا سینی ماکروفر فلر نمی چرخد؟

نچرخیدن سینی می تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد که مهم ترین آن نیز خرابی کوپلینگ یا از کار افتادن موتورگردان می باشد.

چرا ماکروفر فلر بصورت ناگهانی خاموش می شود؟

به احتمال زیاد خرابی ناشی از برد الکترونیک ماکروفر است و باید اقدام به تعویض آن نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 6 Comments

  1. سلام قیمت برد ماکروفر رو میخواستم بدونم؟ الان موجود دارید برای خرید؟

    1. با سلام،
      کاربر عزیز، برای استعلام موجودی و اطلاع از قیمت محصول میتوانید با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل رایج کار نکردن گریل ماکروفر ممکن است به دلیل خرابی ترموستات یا برد الکتریکی دستگاه باشد. باید سیم کشی المنت و سوکت های این قطعات بررسی شوند.
      ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض این قطعات داشته باشید به همین دلیل بهتر است از کمک تعمیرکار متخصص استفاده کنید تا به مشکل جدی تری برخورد نکنید.

  2. سلام. توی اطلاعاتی که قرار دادین گفتین که روشن نشدن ماکروفر به خاطر خرابی مگنترون و پنل ماکروفر هستش. من تعمیرکار آوردم گفتش که از اینا نیست. هنوزم ماکروفرم خاموشه و روشن نمیشه. ممنون میشم راهنماییم کنید. هزینه بررسی و عیب یابیتونم میشه اعلام کنید واسم؟

    1. با سلام. کاربر گرامی عمده ترین دلایل روش نشدن ماکروفر فلر به سبب دلایل نامبرده شده می باشد اما برای تعیین قطعی علت باید دستگاه توسط تعمیرکاران ما مورد بررسی قرار گیرد. هزینه عیب یابی در مجموعه آریابهکار رایگان می باشد و تنها هزینه ای که پرداخت می نمایید بابت تعمیرات صورت گرفته می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214