skip to Main Content
تعمیر چای ساز فلر
شماره تماس نمایندگی تعمیر چای ساز فلر

تعمیر چای ساز فلر با اعزام سریع سرویس کار در محل، استفاده از قطعات جانبی اصل و تجهیزات پیشرفته تعمیراتی در تعمیرگاه مجهز آریابهکار انجام می شود. شما می توانید در صورت امکان در ابتدا به نمایندگی چای ساز فلر مراجعه کنید. اما در صورت عدم امکان استفاده از نمایندگی، می توانید از خدمات شرکت آریابهکار در این زمینه بهره بگیرید. یک تعمیر اصولی نیازمند عیب یابی دقیق است و این امر به تسلط و مهارت تعمیرکار بستگی دارد. مشکل چای ساز فلر شما هرچه که باشد در آریابهکار بطور تضمینی با ارائه گارانتی رسمی برطرف می شود. در ادامه مطلب با مشکلات رایج این دستگاه و خدمات آریابهکار برای تعمیر چای ساز آشنا خواهید شد.

علت تعمیر چای ساز فلر

لیست زیر عواملی است که باغث می شوند تا دستگاه شما به تعمیرات نیاز داشته باشد. در نظر داشته باشید که در صورت مواجه شدن با هر یک از موارد، از باز کردن دستگاه و یا سپردن تعمیرات آن به افراد غیر متخصص در این زمینه خودداری کرده و از یک تعمیرکار چای ساز فلر کمک بگیرید.

  1. روشن نشدن
  2. جوش نیامدن آب
  3. دم نکردن چای
  4. نشتی آب کتری
  5. عمل نکردن دکمه ها

1. تعمیر چای ساز فلر به علت روشن نشدن

یکی از رایح ترین مشکلاتی و علت های تعمیرات چای ساز فلر، روشن نشدن دستگاه است. علت این اتفاق می تواند خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه، قطع شدن سیسیتم برق رسانی، معیوب شدن دکمه و صفحه تاچ دستگاه، قطع شدن کابل، و خرابی ترموستات باشد.

2. جوش نیامدن آب

جوش نیامدن آب در چای ساز فلر

در این مورد کتری ممکن است قبل از جوش آوردن آب خاموش کند.

علت این مشکل نقص فنی در ترموستات است که دمای جوشیدن آب را به اشتباه تشخیص داده و قبل از جوش آمدن کتری را خاموش می کند.

3. دم نکردن چای

در کف سینی چای ساز یک المنت حرارتی قرار داده شده است تا با گرم نگه داشتن کتری و قوری به دم آمدن چای کمک کند.

اگر این المنت از کار افتاده باشد چای دم نمی شود.

4. نشتی آب کتری

این اتفاق اغلب در مورد چای ساز هایی با بدنه پلاستیکی و از قسمت طلق رخ می دهد.

حرارت های بالا و تماس مستقیم با بخار باعث می شود تا آب بندی های کتری از بین رفته و با مشکل نشتی چای ساز مواجه شوید.

5. عمل نکردن دکمه ها

حرارت های بالا به خصوص زمانی که ترموستات دچار نقص فنی شده و چای ساز پس از جوشیدن آب خاموش نمی کند باعث آسیب دیدن دکمه های چای ساز می شود.

عیب یابی دستگاه چای ساز فلر

برای انجام تعمیرات دستگاه خود باید از یک فرد متخصص و با تجربه کمک بگیرید که با تمام قطعه های چای ساز شما آشنا بوده و بتواند به سرعت آن را عیب یابی کند. اگر این کار به اشتباه و توسط یک فرد نا بلد انجام شود ممکن است با تعویض قطعه ای بی ربط از دستگاه، علاوه بر بالا بردن هزینه تعمیرات شما، موفق به رفع مشکل شما نشود. زمانی که دستگاه خود را به شرکت اریابهکار می سپارید، چای ساز شما توسط یک تکنیسین متخصص در زمینه تعمیر چای ساز فلر با حداقل 3 سال تجربه سپرده می شود. این تکنیسین دستگاه را بررسی کرده و با تشخیص حرفه ای و درست مشکل آن، پروسه تعمیر آن را شروع می کند. اولویت تمام تعمیرکاران آریابهکار تعمیر قطعه ها به جای تعویض آن ها است تا هزینه تعمیرات چای ساز فلر برای کاربران تا جای ممکن کاهش پیدا کند.

نمایندگی چای ساز فلر

خدمات نمایندگی چای ساز فلر به محصولاتی تعلق می گیرد که هنوز اعتبار گارانتی آن ها به اتمام نرسیده باشد. در این صورت تعمیر و تعویض قطعات یدکی به صورت رایگان انجام می شود. اما از آنجایی که خرابی چای ساز معمولا پس از اتمام دوره گارانتی رخ می دهد، در هر صورت مجبور به پرداخت هزینه خواهید بود. ضمن آنکه موجود نبودن قطعات به دلیل حجم بالای تقاضا و تاخیر زیاد در تحویل دستگاه از دیگر مشکلات نمایندگی ها است. اما برای تعمیر سری عتر دستگاه خود یا استفاده از قطعات یدکی اصلی می توانید از خدمات شرکت ها معتبر مانند آریابهکار بهره مند شوید.

نحوه درخواست تعمیرکار چای ساز فلر

در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیرات، می توانید از دو روش زیر برای درخواست تعمیرکار استفاده نمایید:

تماس با اریابهکار

می توانید با استفاده از شماره های درج شده در سایت با کارشناسان اریابهکار تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را با آن ها در میان بذارید. کارشناسان ما در آریابهکار شما را راهنمایی کرده و می توانید مشاوره تخصصی رایگان از آن ها دریافت نمایید. پس از آن با تخمین هزینه های تعمیر چای ساز فلر، می توانید درخواست خود را ثبت نمایید.

واتساپ

در صورتی که نمی دانید چگونه مشکل دستگاه خود را بیان کرده و نیاز به نشان دادن آن به متخصصان ما را دارید اما در حال حاضر نمی توانید به طور حضوری مراجعه نمایید، می توانید یک ویدیو و یا عکس از دستگاه را در واتساپ ما به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کرده و مشکل خود را در این ویدیو به طور واضح بیان کنید. پس از بررسی توسط تکنیسین های ما، با شما تماس گرفته و هزینه های تعمیرات چای ساز فلر برای شما تخمین زده می شود. پس از اطلاع از تعرفه ها می توانید در صورت تمایل درخواست خود را ثبت نمایید. پس از آن پیک رایگان اریابهکار به محل شما مراجعه کرده و دستگاه را به تعمیرکار چای ساز فلر در نزدیک ترین شعبه اریابهکار می رساند تا تعمیرات آن در اسرع وقت شروع شود. پس از پایان تعمیرات، وسیله شما توسط پیک به محل شما ارجاع داده می شود.

مراجعه حضوری

برای افزایش سهولت دسترسی مشتریان، شرکت آریابهکار در دو شعبه در شرق و غرب تهران آماده خدمات رسانی به کاربران خود می باشد. می توانید در صورت امکان با دستگاه خود به نزدیک ترین شعبه مراجعه کرده و جهت عیب یابی و تخمین هزینه ها، آن را به تعمیرکار چای ساز فلر بسپارید. چای ساز شما توسط تکنیسین های با تجربه بررسی شده و پس از تشخیص ایرادهای موجود، به بخش تعمیرات منتقل می شود. پس از پایان تعمیرات، فاکتور رسمی هزینه ها با تعرفه های تصویب شده توسط اتحادیه به شما تقدیم می شود. همچنین، تمام لوازمی که در آریابهکار تعمیر می شوند شامل گارانتی 90 روزه شرکتی شده و در صورت بروز مجدد هر مشکلی، می توانید دستکاه خود را به طور رایگان تعمیر نمایید.

آریابهکار مرکز تخصصی تعمیر چای ساز فلر در تهران

آریابهکار با داشتن تجهیزات پیشرفته و اختصاصی برای تعمیر چای ساز، تعمیرگاه تخصصی انواع برندهای چای ساز در تهران محسوب می شود. تمامی مشکلات رایج چای ساز فلر در این مرکز قابل تعمیر هستند. مهم ترین مزایای شرکت آریابهکار در زمینه تعمیر چای ساز فلر شامل موارد زیر می شود:

1. از آنجاییکه تعمیرات توسط استادکاران با تجربه و آموزش دیده انجام می شود، لذا نگرانی از بابت تعمیرات ناقص و غیر اصولی وجود ندارد.

2. ناحیه تعمیر شده و قطعه تعویضی دارای 90 روز گارانتی است.

3. چنانچه طی این 90 روز مشکلی برای برای دستگاه شما به وجود بیاید، به صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

4. برای تحویل دستگاه های معیوب به کارگاه نیازی به مراجعه حضوری مشتریان نیست. پیک شرکت خود اقدام به جمع آوری دستگاه های معیوب می نماید.

5. پس از دریافت اولین خدمات آریابهکار به مشتریان کد اشتراک تعلق گرفته و در دفعات بعدی مراجعه می توانند از تخفیفات ویژه مشترکین استفاده نمایند.

خدمات شرکت آریابهکار در زمینه تعمیر چای ساز فلر

خدمات شرکت آریابهکار در زمینه تعمیر چای ساز فلر

  1. تعویض ترموستات چای ساز فلر
  2. تعویض سیم کشی خراب و فرسوده در تعمیر چایساز فلر
  3. جایگزینی کابل برق چای ساز
  4. تعمیر برد چای ساز فلر
  5. سرویس و عیب یابی سریع چای ساز فلر
  6. بکارگیری تعمیرکار چای ساز فلر متخصص و با تجربه
  7. جایگزینی المنت سوخته با المنت نو
  8. تعویض کلید چای ساز
  9. تعمیر ترموستات چای ساز فلر

هزینه تعمیر چای ساز فلر

هزینه تعمیر چای ساز فلر بر اساس نوع خرابی و مشکل دستگاه محاسبه می شود و به همین دلیل است که مراکز مختلف تعمیراتی رقم ثابتی را به شما اعلام نمی کنند. این هزینه با توجه به اجرت تعمیرکار، تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز و هزینه ایاب و ذهاب برای جمع آوری دستگاه تخمین زده می شود. لازم به ذکر است در آریابهکار کلیه این هزینه ها با توجه به نرخنامه اتحادیه تعیین شده و با فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

سوالات متداول

چرا چای ساز فلر روشن نمی شود؟

قرار نگرفتن صحیح کتری و قوری در جای خود، وجود مشکل در پریز برق، وجود ایراد در دوشاخه و کابل، خرابی در کلید روشن خاموش و خرابی برد الکترونیکی همگی می تواند از علل روشن نشدن چای ساز باشد.

چرا چای ساز فلر قبل از جوش آمدن آب خاموش می شود؟

سنسور وظیفه کنترل دما و قطع و وصل کردن جریان دستگاه و خاموش/روشن را برعهده دارد. خرابی سنسور باعث این اتفاق می شود.

مقالات تخصصی تعمیر چای ساز فلر
تعویض شیشه چای ساز فلر

تعویض شیشه چای ساز فلر

یکی از اجزای بسیار مهم در چای ساز فلر می توان به موارد متعددی اشاره…

بیشتر بخوانید
چای ساز فلر خوبه یا بکو

چای ساز فلر خوبه یا بکو؟

چای ساز فلر خوبه یا بکو؟ اگر مایل به خرید چای ساز هستید، با جستجویی…

بیشتر بخوانید
علت روشن نشدن چای ساز فلر

علت روشن نشدن چای ساز فلر

روشن نشدن چای ساز فلر یکی از مشکلاتی می‌باشد که رخ دادن آن می‌تواند خیلی…

بیشتر بخوانید
عیب یابی چای ساز فلر

عیب یابی چای ساز فلر

اگر چای ساز فلر شما به هر دلیلی خراب شده است و مایل به تعمیر…

بیشتر بخوانید
5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 4 Comments

  1. سلام
    ببخشيد چاي ساز ما كتريش شيشه ش ترك برداشته و اب بيرون ميده ايا ميشه شيشه رو عوض كنيد؟

    1. با سلام. لطفا با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهیم.

  2. چای که میذارم دم بکشه روی قسمت قوری یا خیلی طول میکشه یا اصلا دم نمیکشه. چرا اینجوری شده دستگاه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل دستگاه شما می تواند خرابی المنت های دستگاه باشد که باعث می شود قسمتی که قوری روی صفحه قرار می گیرد سرد باشد و چای دم نکشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214