skip to Main Content
تعمیر چای ساز تفال
شماره تماس نمایندگی تعمیر چای ساز تفال

چای ساز های تفال یکی از بهترین نمونه های چای ساز در بازار ایران می باشند که از کیفیت ساخت و طراحی متفاوتی برخوردار است. این دسته از لوازم برقی به دلیل عملکرد سریعی که دارند بسیار مورد خواست مخاطبان می باشد و تقریبا می توان گفت در تمامی منازل یک نمونه از آن وجود دارد.

چای ساز های تفال به دلیل استفاده های زیاد و نادرست از آنها به سادگی دچار آسیب می شوند و کرایی خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی تعمیرات تنها راه بازگردانی سلامت مجدد دستگاه و برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در آن می باشد.

تعمیر چای ساز تفال به دلیل حساسیت بالایی که در قطعات آن وجود دارد، باید به صورت کاملا اصولی و دقیق صورت پذیرد. این دسته از لوازم خانگی در عین کارایی بسیار بالایی که دارد، از یک سیستم داخلی بسیار ساده برخوردار می باشند اما این موضوع سبب نمی شود که از تعمیرات تخصصی آن فاصله گرفت.

استفاده از قطعات 100% اورجینال و و اختصاصی خود دستگاه یکی از اصلی ترین شرایط تعمیر چای ساز تفال می باشد که متاسفانه در بسیاری از مراکز انجام نشده و از قطعات مشابه استفاده می شود.

در این مقاله از مجموعه مقالات تخصصی تعمیر چای ساز، قصد داریم شما کاربران عزیز را با روال و اصول تعمیرات چای ساز تفال آشنا سازیم و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که می توانید از آنها جهت برطرف سازی تمامی مشکلات پیش آمده در دستگاه خود استفاده نمایید.

فهرست

تعمیر چای ساز تفال به صورت تخصصی

تعمیرات هریک از دستگاه های الکتریکی باید به صورت کاملا تخصصی صورت پذیرد چرا که قطعات قرار داده شده در آنها به گونه ای طراحی شده اند که یک وظیفه مشخص را با همکاری یکدیگر به نتیجه می رسانند. زمانی که دستگاه های الکتریکی با مشکل مواجه می شوند و وارد چرخه تعمیرات می شوند، باید روال کار به صورتی پیش رود که هیچ گونه اختلالی در عملکرد طبیعی آنها ایجاد نشود. این موضوع به صورت کامل در خصوص چای ساز تفال نیز صادق است و باید از رویه ای استفاده نمود که مشکلات پیش آمده به صورت کامل برطرف گردند و در عملکرد طبیعی آن اختلالی ایجاد نشود.

تعمیر چای ساز تفال به صورت تخصصی

تعمیر چای ساز تفال به دلیل حساسیت بالایی که در سیستم داخلی خود دارد، باید به صورت کاملا تخصصی صورت پذیرد و مشکلات ایجاد شده در بخش داخلی آن به صورت دقیق شناسایی و برطرف گردند. این موضوع نیازمند حضور یک تعمیرکار متخصص می باشد تا با ظرافت بالا، از بخش های مختلف دستگاه تست بگیرد و در نهایت اقدام به برطرف سازی مشکلات بخش آسیب دیده نماید.

تعمیر چای ساز تفال در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آریابهکار به دست تعمیرکاران متخصص صورت می پذیرد تا از درست ترین شیوه های تعمیرات برای برطرف سازی نواقص ایجاد شده استفاده نمایند. این دسته تعمیرکاران به سبب سابقه فعالیت طولانی مدت خود، به خوبی با تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در چای ساز های تفال آشنا می باشند و می دانند که از چه روش هایی برای برطرف سازی کامل آنها استفاده نمایند.

تعمیرکاران آریابهکار در طی روال انجام تعمیر چای ساز تفال از قطعات فابریک خود دستگاه استفاده می نمایند و تا عملکرد دقیق و درست آن را حفظ نمایند. همچنین در خصوص تمامی اقدامات صورت گرفته یک برگ ضمانت نامه کتبی با یک هفته مهلت تست و 3 ماه ضمانت بی قید و شرط به متقاضی تحویل می دهند.

نمایندگی تعمیر چای ساز تفال

برای انجام دقیق و درست تمامی موارد گفته شده در بخش های ابتدایی، باید رول تعمیر چای ساز تفال را در یک نمایندگی معتبر و متخصص در حوزه تعمیرات این دسته از لوازم الکتریکی پیش برد. نمایندگی های متعددی در سطح استان تهران در حال فعالیت می باشند که برخی از آنها دارای بورد تخصصی در این حوزه می باشند.

آریابهکار یکی از نمایندگی های فعال و بسیار معتبر در حوزه تعمیرات چای ساز های تفال می باشد که تمامی ادوات و ابزار های تست و چکاپ گیری از دستگاه را در خود جای داده است. تمامی اقدامات صورت گرفته در این نمایندگی مرکزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و سیکل کاری خود را به صورت کاملا تخصصی پیش می برد.

آریابهکار در لیست نمایندگی های معتبر تعمیر چای ساز تفال قرار دارد و جزو تنها مراکزی می باشد که توانسته است رضایت تمامی متقاضیان را کسب نماید. این نمایندگی با ایجاد یک چتر پشتیبانی بسیار گسترده بر تمامی مناطق تهران، توانسته است نیاز های تمامی آنان را در حوزه تعمیرات برطرف سازد و بهترین خدمات را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

مرکز تخصصی تعمیر چای ساز تفال در تهران

شرکت آریابهکار به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات تخصصی برای تعمیر انواع برندهای چای ساز، مرکز تخصصی تعمیر این دستگاه در تهران به شمار می رود. از جمله خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • داشتن گارانتی شرکتی 90 روزه
  • داشتن تکنسین هایی حرفه ای
  • استفاده از قطعات فابریک و اصل
  • جمع آوری دستگاه های معیوب شما در اسرع وقت
  • داشتن تخفیفات ویژه مشترکین
  • داشتن تجهیزات تعمیراتی پیشرفته سرویس های ویژه تعمیر ۷ روزه
  • داشتن بیش از 30 سال سابقهپ

خدمات قابل ارائه برای تعمیر چای ساز TEFAL در شرکت آریابهکار

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر چای ساز تفال در تهران تمام خدمات عیب یابی و تعمیر چای ساز تفال در هر مدل و برندی را بصورت تخصصی به شما ارائه می دهد تا از این طریق بتوانید از این دستگاه بدون هر گونه خرابی استفاده کنید و نیازی به خرید چای ساز تفال جدید نداشته باشید. با این وجود کدام یک از خدمات تعمیر چای ساز تفال در آریابهکار انجام می شوند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمام خدمات تعمیر چای ساز تفال در آریابهکار بصورت تخصصی بدون هر گونه محدودیتی انجام می شوند.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر چای ساز TEFAL در شرکت آریابهکار

آریا بهکار تمامی خدمات تعیرات خود را به مدت 90 روز به صورت کاملا بی قید و شرط ضمانت می نماید تا در صورت بروز کوچکترین مشکلی بتوان ان را بدون هیچگونه مشکلی برطرف نمود. از طرف دیگر در راستای ارائه خدمات هرچه تمام تر و بالا بردن سطح کیفی اقدامات خود، از بهترین تعمیرکاران چای ساز تفال استفاده میب نماید تا تمامی مشکلات به صورت دقیق ریشه یابی شده و اقدامات لازم جهت برطرف سازی آنها به عمل آید.

عیب یابی کاملا رایگان است! این مورد یکی از بهترین خدماتی می باشد که در راستای امنیت خاطر متقاضیان صورت می گیرد. شما زمانی هرینه ای را پرداخت می کنید که مشکلاتتان به صورت کامل برطرف شده باشد. در ابتدا عیب یابی چای ساز تفال شما صورت خواهد گرفت و تمامی نواقص آن اعلام خواهد شد و در صورت تایید شما تعمیرات و برطرف سازی مشکلات آغاز می شود.

هزینه ایاب ذهاب با نمایندگی تعمیرات چای ساز تفال است. این دیگر خدمتی می باشند که مرکز آریابهکار در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شما فقط و فقط هزینه تعمیرات را پرداخت می کنید که آن هم بر اساس نرخ اتحادیه می باشد و هیچ افزایش قیمتی در ان صورت نخواهد گرفت.

هزینه های تعمیر چای ساز تفال

هزینه تعمیرات بستگی به میزان خرابی دستگاه دارد. اما به طور کل می توان گفت به موارد زیر بستگی دارد:

  • هزینه ایاب و ذهاب
  • دستمزد تعمیرکار
  • هزینه قطعه تعویضی

اصلا جای نگرانی نیست. زیرا را در آریابهکار کلیه هزینه‌ها منصفانه و بر اساس نرخ نامه اتحادیه محاسبه و اعلام می گردد. شما برای درخواست ثبت خدمات می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید همچنین می توانید فرم درخواست خدمات موجود در سایت را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان بخش پذیرش بمانید.

نمایندگی چای ساز تفال

اگر طی مدت گارانتی، چای ساز تفال شما دچار نقص فنی شود، با مراجعه به نمایندگی چای ساز تفال می توانید از خدمات رایگان تعمیر و تعویض قطعات بهره مند شوید. اما از آن جایی که مشکلات رایج دستگاه چای ساز اغلب پس از اتمام دوره گارانتی رخ می دهد، لذا کلیه خدمات با دریافت هزینه در نمایندگی ها انجام می شود. تاخیر در تحویل دستگاه های تعمیر شده و همچنین موجود نبودن قطعات معمولاً یکی از مشکلات متداول در نمایندگی ها است. شما می توانید از طریق مراجعه به سایر مراکز تعمیراتی معتبر، دستگاه خود را در بازه زمانی کوتاه تری تعمیر کنید.

مشکلات رایج چای ساز تفال

  1. روشن نشدن
  2. پریدن فیوز هنگام روشن کردن
  3. گرم نشدن چای ساز
  4. خرابی بدنه
  5. خرابی قوری
  6. خرابی چسب بدنه

مشکلات رایج چای ساز تفال

1. روشن نشدن

ای مشکل می تواند از خرابی پریز برق، وجود اتصالی در چای ساز، وصل نبودن کابل برق چای ساز به پریز برق، وجود نقص فنی در برد الکترونیکی دستگاه و یا عدم قرارگیری صحیح چای ساز بر روی سینی به وجود بیاید.

2. پریدن فیوز هنگام روشن کردن

وجود اتصال کوتاه در برق ساختمان و در نتیجه تنظیم نبودن ولتاژ برق مورد نیاز چای ساز باعث می‌شود تا به محض روشن کردن. اگر این مشکل برای شما پیش آمده است احتمال می رود یکی از موارد زیر دلیل این مشکل باشد.

  • وجود اتصال کوتاه در برق ساختمان
  • تنظیم نبودن ولتاژ برق مورد نیاز

این موارد باعث می‌شود تا به محض روشن کردن دستگاه فیوز برق منزل بپرد. در این شرایط حتما به یک برق کار مراجعه فرمایید.

3. گرم نشدن چای ساز

المنت حرارتی در چای ساز باعث جوش آمدن آب و گرم ماندن کتری می شود اگر این المنت خراب شده باشد چای و آب جوش سرد می ماند. باید بگوییم این قطعه در صورت خرابی قابل تعمیر نبوده و بایستی جایگزین شود.

4. خرابی بدنه

بدنه ممکن است بر اثر ضربه دچار شکستگی شود و یا آب بندی ها از بین بروند. اگر امکان ترمیم بدنه وجود داشته باشد، در شرکت آریابهکار اولویت با تعمیر آن است. در غیر این صورت بدنه اصل کتری چای ساز تفال از فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی آریابهکار قابل تهیه است.

5. خرابی قوری

جنس قوری های تفال از پیرکس می باشد لذا در برابر ضربه آسیب پذیر است. به همین علت گاهی امکان شکستگی یا ترک خوردگی و نشتی آب وجود دارد.

خرابی قوری

6. خرابی چسب بدنه

گاهی نشتی آب در چایساز به دلیل از بین رفتن آب بندی های آن است. این اتفاق زمانی به وجود می‌آید که جنس بدنه کتری پلاستیکی بوده باشد در این صورت با استفاده از چسب های مخصوص اقدام به رفع نشتی و تقویت آب بندی دستگاه می شود.

چرا چای ساز تفال گرم نمی شود؟

اگر چای ساز تفال شما ده ها قابلیت در کنار هم داشته باشد، مطمئن باشید که اگر این دستگاه آب را گرم نکند، عملا شما دستگاهی به نام چای ساز ندارید! به همین دلیل مهم ترین و اصلی ترین قابلیت چای ساز تفال، گرم کردن آب می باشد که اگر این قابلیت به هر دلیلی از کار بیافتد، عملا شما نمی توانید از دستگاهی به نام چای ساز تفال در هر مدل و هر قیمتی استفاده نمایید. اما علت گرم نشدن کتری و چای ساز تفال چیست؟

بطور کل اگر بخواهیم بگوییم برای اینکه آب موجود در چای ساز تفال گرم شود، این وظیفه بر عهده المنت این دستگاه می باشد که اگر المنت به هر دلیلی از کار بیافتد، امکان استفاده از این دستگاه وجود نخواهد داشت. به همین دلیل اولین قطعه ای که تکنسین های ما در خصوص عیب یابی و تعمیر چای ساز تفال انجام خواهند داد این است که المنت چای ساز تفال را بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار می دهند تا اگر مشکلی در این قطعه رخ داده باشد آنرا تعمیر کنند.

لازم به ذکر است که المنت چای ساز تفال معمولا قابل تعمیر می باشد که تعمیر یا تعویض المنت بستگی به تشخیص تکنسین تعمیرکار چای ساز تفال شما دارد. بنابراین اگر تکنسین تعمیرکار چای ساز تفال شما دانش لازم و کافی در این زمینه داشته باشد، مطمئن باشید که مشکل دستگاه شما برطرف خواهد شد و می توانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

علت قطع نکردن کتری چای ساز تفال

در صورتی که کتری چای ساز تفال پس از جوش آمدن آب قطع نمی شود، یک مشکل جدی و اساسی سر راه شما می باشد که باید در اسرع زمان مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار دهید تا از این طریق مشکل شما برطرف گردد. با این وجود علت قطع نکردن چای ساز تفال پس از جوش آمدن آب چیست؟ علت اصلی این خرابی به 2 عامل تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

1. باز کردن درب چای ساز تفال در حین جوش آمدن

اگر دفترچه راهنمای استفاده از چای ساز تفال را مطالعه کنید، متوجه این خواهید شد که به هیچ وجه نباید در حین روشن بودن چای ساز تفال، اقدام به باز کردن درب این دستگاه نمایید. چرا که وقتی درب چای ساز تفال را باز می کنید، علیرغم اینکه دست شما آسیب خواهد دید، بخار ایجاد شده نیز بصورت کامل از چای ساز تفال خارج خواهد شد. اما آیا این بخار کاربردی دارد؟ بله.

قسمتی از بخار از طریق ترموستات چای ساز تفال خارج می شود و زمانی ترموستات اقدام به خاموش کردن چای ساز تفال می کند که به میزان کافی جوش آمده باشد.

2. خرابی ترموستات

همچنین اگر ترموستات چای ساز تفال خراب شده باشد، مطمئن باشید که چای ساز تفال پس از آنکه به نقطه جوش میرسد، خاموش نخواهد شد و باید بصورت دستی آنرا خاموش کنید.

چرا دکمه ها یا تاچ چای ساز تفال کار نمی کند؟

این خرابی معمولا به دلیل اتمام طول عمر مفید دکمه ها، نفوذ گرد و خاک، فشار دادن زیادی دکمه های چای ساز تفال و… رخ می دهد که باید توسط تکنسین مجرب و متخصص در نمایندگی تعمیر چای ساز تفال مورد عیب یابی قرار گیرد. لازم به ذکر می باشد که این خرابی معمولا از طریق تعمیرات جزئی و تخصصی قابل تعمیر می باشد.

چرا دکمه ها یا تاچ چای ساز تفال کار نمی کند

علت آبریزی و نشتی آب از چای ساز تفال

ناشی از سوراخ شدن قسمت داخلی چای ساز تفال رخ خواهد داد که توصیه می کنیم در صورت بروز این خرابی در چای ساز تفال، به هیچ وجه از این دستگاه استفاده نکنید؛ چرا که آب خروجی ناشی از نشتی می تواند به کفی چای ساز تفال نفوذ کند و منجر به اتصالی و حتی انفجار چای ساز تفال نیز شود.

دلیل خاموش شدن چای ساز تفال قبل از جوش آمدن آب

در برخی از موارد مشاهده می شود که چای ساز تفال قبل از به جوش آمدن آب خاموش می شود که این مورد به عنوان یکی از رایج ترین مشکلات ایجاد شده در این دسته از لوازم برقی شناخته میشود. باید بدانید که رایج ترین علت این مشکل می تواند خرابی ترموستات و خرابی برد چای ساز تفال باشد که این مشکل نیز باید توسط تکنسین مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد.

هر دو مورد گفته شده در این بخش، عنوان های کاملا تخصصی می باشد که باید توسط یک تعمیرکار مجرب مورد بررسی قرار گیرد. با توجه به اینکه قطعات نام برده شده از بخش های اصلی چای ساز تفال می باشند، پس باید با دانش کامل و مهارت های لازم مورد بررسی قرار گیرند. پس از هرگونه اقدام خودسرانه به شدت جلوگیری نمایید چرا که در صورت بروز آسیب، در بهترین حالت هزینه تعمیرات شما افزایش می یابد و در بدترین حالت دستگاه خود را از دست خواهد داد.

نظر تعمیرکار چای ساز تفال در مورد روشن نشدن دستگاه

این سوال یکی از سوالات رایجی می باشد که از ما پرسیده می شود. اما در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دلایل زیادی وجود دارند که می توانند منجر به روشن نشدن چای ساز تفال شوند و برای اینکه علت روشن نشدن چای ساز تفال شما مشخص شود، دستگاه باید بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد! به همین دلیل این خرابی بستگی به علت و میزان خرابی دارد و باید ریشه یابی شود.

چرا آب داخل کتری چای ساز تفال سرد است درحالی که چای ساز روشن است؟

یکی دیگر از دلایل بروز نقص در چای ساز تفال، سرد بودن آب داخل کتری است که این مورد در حالی اتفاق می افتد که دستگاه روشن است و مشکلی در ظاهر آن دیده نمی شود. بهتر است بدانید که این خرابی می تواند ناشی از بروز مشکل در ترموستات و یا المنت چای ساز تفال باشد. در صورتی که قطعات نام برده شده آسیب دیده باشند و یا بهتر است بگوییم خراب شده باشند، اعمال حرارت به آب داخل کتری صورت نخواهد گرفت و در نهایت سرد باقی خواهد ماند.

چرا آب داخل کتری چای ساز تفال سرد است درحالی که چای ساز روشن است

برای برطرف سازی جوش نیامدن آب داخل کتری باید اقدام به تعویض و با تعمیر این قطعات در چای ساز تفال نمود. برای راحتی کار و برطرف سازی تمامی مشکلات پیش آمده در دستگاه تنها کافی است با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید و درخواست تعمیرات خود را صبت نمایید. ما در مجموعه آریابهکار بصورت تخصصی این خرابی را شناسایی و تعمیر می نماییم و نتیجه تعمیرات خود را با 90 روز ضمانت تقدیم شما خواهیم نمود.

تعمیر صفحه چای ساز تفال به‌ دلیل گرم نشدن قوری

در صورتی که صفحه چای ساز تفال توانایی لازم برای گرم نگه داشتن قوری چای ساز تفال ندارد، بدون شک نشان دهنده خرابی این قطعه می باشد که باید توسط تکنسین های مجرب مورد عیب یابی قرار گیرد. از این رو اگر با این مشکل روبرو شده اید می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیر چای ساز تفال در آریابهکار استفاده کنید.

تعمیرات تخصصی برد چای ساز تفال

یکی از گران قیمت ترین و کاربردی ترین قطعاتی که در چای ساز تفال وجود دارد و می توان به آن اشاره کرد، برد چای ساز تفال می باشد که این قطعه کلیدی در طول زمان ممکن است بنابر دلایل مختلفی کارایی خود را از دست بدهد و با هر گونه خرابی در این قطعه اقدام به تعویض آن با قطعه جایگزین خواهید نمود. اما تنها راهکار رفع خرابی برد چای ساز تفال، تعویض آن نیست!

راهکار دیگری که ما برای شما در نظر داریم این است که ما مفتخریم در مجموعه آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص خدمات تعمیر تخصصی برد چای ساز تفال را انجام می دهیم تا از این طریق مشکل شما را برطرف کنیم و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده نمایید. از این رو اگر مایل به تعمیر برد چای ساز تفال هستید، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید تا نیازی به خرید برد جدید نداشته باشید.

تعمیرات سنسور چای ساز تفال

تمام دستگاه های چای ساز مجهز به سنسوری هستند که توانایی پایش دمای آب را برعهده دارد. چای ساز تفال نیز دارای سنسور می باشد که این سنسور زمانیکه آب درون کتری به جوش می آید، مستقیما به برد پیغام ارسال می کند که آب به دمای جوش رسیده است و برد نیز فورا دستور خاموش شدن چای ساز تفال را صادر خواهد کرد. از این رو اگر سنسور چای ساز تفال به هر دلیلی خراب شود، احتمال خرابی های بسیار جدی وجود دارد و می تواند برای شما عزیزان خطر آفرین باشد.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است برای رفع خرابی سنسور چای ساز تفال به نمایندگی آریابهکار مراجعه کنید تا این مشکل از طریق تکنسین های مجموعه ما برطرف گردد.

تعمیر ترموستات چای ساز تفال

در صورتی که ترموستات چای ساز تفال شما آسیب ببنید، هیچ کنترلی بر روی دستگاه شما نخواهد بود. اما چگونه؟ در ابتدا بهتر است با وظیفه ترموستات چای ساز تفال آشنا شوید. وظیفه ترموستات چای ساز تفال این است که وقتی آب موجود در کتری چای ساز تفال به دمای جوش رسید، فورا اقدام به خاموش کردن چای ساز تفال نماید. از این رو اگر چای ساز تفال شما قطعه ای به نام ترموستات نداشته باشد، آیا این امکان وجود خواهد داشت که آب جوش آمده کنترل شود؟

بنابراین اگر ترموستات چای ساز تفال شما خراب شده باشد، آب جوش آمده بقدری خواهد جوشید که می تواند حتی باعث پریدن فیوز خانه شما شود. به همین دلیل ترموستات قطعه حیاتی در این دستگاه می باشد و هر گونه خرابی آن باید جدی گرفته شود.

لازم به ذکر است که ما در مجموعه آریابهکار خدمات تعمیر ترموستات چای ساز تفال را نیز بصورت تخصصی انجام می دهیم و می توانید از طریق کارشناسان ما اقدام به تعمیر ترموستات چای ساز تفال خود کنید.

تعمیر کلیدهای چای ساز تفال

اگر چای ساز تفال شما دارای دکمه هایی بر روی کفی می باشد، این احتمال وجود دارد که دکمه های موجود بر روی کفی چای ساز به مرور زمان به دلیل استفاده نادرست و یا حتی اتمام طول عمر مفید کارایی خود را از دست دهند.

تعمیر کلیدهای چای ساز تفال

از این رو اگر دکمه های کفی چای ساز تفال شما خراب شده اند، ما آنرا بصورت تخصصی تعمیر خواهیم کرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف شود و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر کابل برق چای ساز تفال

در صورتی که تمام قطعات چای ساز تفال شما سالم باشند و صرفا کابل برق این دستگاه به هر دلیلی خراب شده باشد، مطمئن باشید که این خرابی به تنهایی می تواند منجر به خرابی های گسترده ای در چای ساز تفال شما شود و در نتیجه مانع استفاده شما از این دستگاه خواهد شد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت پوسیدگی، پارگی و… در کابل برق چای ساز تفال اقدام به تعمیر این قطعه نمایید؛ در غیر اینصورت احتمالا مشکل نوسان برق در چای ساز تفال رخ خواهد داد.

لازم به ذکر می باشد که نوسان برق می تواند مستقیما منجر به اتصالی در قطعات چای ساز تفال شما شود. همچنین اگر خرابی کابل برق چای ساز تفال شما بقدری باشد که اجازه تعمیرات ندهد، به تشخیص تکنسین باید پروسه تعویض کابل برق چای ساز تفال صورت گیرد تا از این طریق مشکل رفع گردد و در طول زمان آسیبی به کابل برق چای ساز تفال شما وارد نشود.

تعمیر المنت چای ساز تفال

با توجه به عملکردی که المنت چای ساز تفال دارد، باید به اطلاع شما برسانیم که اکثر تعمیرگاه ها در صورت خرابی المنت چای ساز تفال اقدام به تعویض آن می کنند و این در حالی می باشد که اگر تعمیرات المنت چای ساز تفال صورت گیرد، مشکل شما خیلی سریع و کم هزینه تر برطرف خواهد شد. به همین دلیل اگر المنت چای ساز تفال شما خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید، ما این قطعه را بصورت تخصصی برای شما تعمیر خواهیم کرد تا همانند روز اول برای شما کار کند.

از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم را برای عیب یابی و تعمیر چای ساز تفال انجام دهید.

لازم به ذکر می باشد که اگر ساکن تهران هستید و به دلیل مشغله هایی که دارید، امکان مراجعه حضوری شما به تعمیرگاه چای ساز تفال وجود ندارد، می توانید از پیک رفت و برگشت مجموعه ما استفاده کنید تا از این طریق مشکل شما رفع گردد. از این رو پیک مجموعه ما در روز و ساعت مقرر به محل شما اعزام خواهد شد و با ارائه قبض شرکتی به شما عزیزان، دستگاه را تحویل و به نمایندگی تعمیر چای ساز تفال منتقل خواهد نمود تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع گردد.

سوالات متداول

چرا چای ساز تفال گرم نمی شود؟

در صورتی که المنت حرارتی چایساز خراب شده باشد چای و آب جوش سرد می ماند.

چرا با روشن کردن چای ساز، تفال فیوز برق می پرد.؟

وجود اتصال کوتاه در برق ساختمان و در نتیجه تنظیم نبودن ولتاژ برق مورد نیاز چای ساز باعث می‌شود تا به محض روشن کردن دستگاه فیوز برق منزل بپرد.

چرا چای ساز تفال روشن نمی شود.؟

خرابی پریز برق، وجود اتصالی در چای ساز، وصل نبودن کابل برق چای ساز به پریز برق، وجود نقص فنی در برد الکترونیکی دستگاه به همراه عدم قرارگیری صحیح چای ساز بر روی سینی از عواملی است که باعث می‌شود تا چای ساز تفال روشن نشود.

امتیاز page

This Post Has 14 Comments

  1. سلام کتری برقی چای ساز ما آب رو جوش میاره اما قسمت دم کنی چایی سرده، تعمیر میشه؟

  2. سلام کتری برقی جای ساز ما آب رو جوش میاره اما قسمت دم کنی چایی سرده، تعمیر میشه؟

    1. باسلام
      سمیرای عزیز قسمت دم کن چای از کتری جدا است درصورتیکه گرم نمیشود المنت کف آن از کار افتاده است و نیاز به تعویض دارد.

  3. سلام، کتری برقی بعد از اینکه آب رو جوش میاره آبریزی داره، مشکلش چیه؟ اگه تعمیر نیاز داره کی میتونم برای تعمیر بیارمش؟

    1. باسلام،
      دوست عزیز این مشکل برای بسیاری از چای ساز ها در اثر استفاده مداوم رخ می دهد.
      سرد و گرم شدن مداوم کتری و ایجاد رسوب در میان واشر و آب بندی ها باعث از بین رفتن آب بندی شده و نشتی را نتیجه می دهد.
      بهتر است برای رسوب گیری از یک سرویسکار کمک بگیرید.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است مشکل گرم نشدن قسمت قوری چای ساز شما به دلیل خرابی المنت آن اتفاق افتاده باشد. شما میتوانید برای تعمیر دستگاه چای ساز خود با شماره 02145437 آریاهبکار تماس گرفته و از تعمیرکاران متخصص کمک بگیرید.
      همچنین خرابی برد نیز یکی دیگر از دلایل گرم نشدن قسمت قوری چای ساز است.

  4. ببخشید چای ساز من چای رو گرم نمیکنه اصلا. چیکارش کنم؟
    قبلا اینجوری نبود نمیدونم یهو چه مشکلی پیش اومد براش!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی گرم نشدن سینی چای ساز یکی از مشکلات رایج چای ساز است. بوجود آمدن این مشکل چند علت دارد که یکی از آنها خراب بودن دکمه ی خاموش و روشن صفحه ی قوری دستگاه است. از دیگر مشکلات این دستگاه میتوان به خرابی برد آن اشاره کرد. همچنین آسیب دیدن سیم ها و قطعات داخلی نیز میتوانند باعث مشکل گرم نشدن سینی چای ساز شوند.
      برای تعمیر آن متیوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  5. خسته نباشید. چرا چای ساز من قبل از اینکه آب رو به جوش بیاره خاموش میشه؟ً!
    امروز چند بار روشنش کردم ولی هر بار همینجوریز شد!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است مشکل دستگاه چای ساز شما به دلیل خرابی ترموستات آن اتفاق افتاده باشد. در این صورت دستگاه قادر به تشخیص درست درجه حرارت آب نخواهد بود و قبل از به جوش آمدن آب خاموش میشود.
      برای تعمیر آن میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

    2. مشکل چای ساز منم همینه. نیم ساعت گذاشته بودم آب رو گرم کنه رفتم اومدم دیدم آب سردِ سردِ!

      1. با سلام،
        کاربر گرامی شما میتوانید برای عیب یابی دقیق دستگاه خود با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214