skip to Main Content
تعمیرات چای ساز
شماره تماس نمایندگی تعمیر چای ساز
تعمیر چای ساز بکو
تعمیر چای ساز بلک اند دکر
تعمیر چای ساز بوش
c
تعمیر چای ساز تفال
تعمیر چای ساز تکنوکیت
تعمیر چای ساز جانسون
تعمیر چای ساز زاروتی
تعمیر چای ساز سانی
تعمیر چای ساز فلر
تعمیر چای ساز گوسونیک
تعمیر چای ساز هاردستون
تعمیر چای ساز کرکماز
تعمیر چای ساز سام
تعمیر چای ساز پارس خزر

تعمیر چای ساز و مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای این دستگاه رخ دهد، در مجموعه آریابهکار با جدیدترین تجهیزات تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین‌های متخصص و قطعات کاملا وارداتی در هر نوع و برندی در سراسر استان تهران انجام می‌شود. از این رو اگر در حین استفاده از چای ساز با مشکلاتی از قبیل روشن نشدن، نشتی آب، خرابی دکمه‌ها و… روبرو شدید، ما آماده ارائه خدمات تعمیر چای ساز شما با 90 روز گارانتی رسمی شرکتی و یک هفته تست رایگان هستیم.

فهرست

چای ساز چیست؟

پیش از تعریف هر موردی در خصوص چای ساز، لازم به ذکر است که است چای ساز یک وسیله برقی جهت جوش آوردن آب و تهیه چای می‌باشد که معمولا از 3 بخش تشکیل شده است و عبارتند از:

  1. کتری.
  2. قوری.
  3. کفی.

اما نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که با ریختن آب به درون کتری و روشن کردن آن، ولتاژ کافی جهت فعالسازی المنت چای ساز توسط نیروی برق تامین می‌شود و در طی بازه زمانی کوتاهی باعث به جوش آمدن آب شده و به محض جوش آمدن آب، ترموستات فورا اقدام به خاموش کردن کتری می‌کند و می‌توانید از آب جوش آمده برای تهیه چای و سایر نوشیدنی‌های مدنظرتان استفاده کنید.

تعمیرات چای ساز

پروسه تعمیر چای ساز برخلاف تصور شما عزیزان، یک پروسه کاملا تخصصی و فنی می باشد که در آریابهکار توسط تعمیرکاران مجرب چای ساز بصورت تخصصی انجام می شود.

تعمیرات چای ساز

اولین گام برای تعمیر چای ساز، این است که تکنسین های آریابهکار با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا دستگاه شما را عیب یابی رایگان در حضور شما عزیزان می کنند تا مشکل دستگاه را شناسایی کنند و پس از آنکه مشکل دستگاه تشخیص داده شد، گزارش جامعی نسبت به خرابی رخ داده به شما اعلام خواهد شد و در صورت تایید شما عزیزان، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد.

پس از آنکه تست های کافی در این زمینه توسط تعمیرکاران آریابهکار صورت گرفت، دستگاه تعمیر شده به همراه گارانتی به شما تقدیم خواهد شد تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر چای ساز در تهران

اگر ساکن کلانشهر تهران هستید و دستگاه شما به هر دلیلی آسیب دیده است، جای نگرانی وجود ندارد چرا که ما دو شعبه در شرق و غرب تهران در نظر گرفته ایم که بنابر محدوده محل زندگی تان می‌توانید بصورت حضوری به شعب ما مراجعه کنید تا با مشکل پیش آمده برای چای ساز آشنا شوید. با این وجود توصیه‌ای که برای شما داریم این است که حتما به مرکز تعمیر چای ساز در تهران مراجعه کنید تا مشکل شما از طریق تکنسین‌های مجرب و کمترین هزینه ممکن مورد بررسی و رفع قرار گیرد.

تعمیر چای ساز در تهران

با این وجود در ادامه آدرس شعب آریابهکار را جهت سهولت دسترسی شما به مرکز تعمیر چای ساز درج کرده ایم:

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر چای ساز در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر چای ساز با برخورداری از شعب مختلف در تهران همواره آماده تعمیر و عیب یابی رایگان چای ساز شما توسط تعمیرکاران و متخصصان چای ساز می باشد تا مشکل دستگاه شما را به‌صورت اصولی و با کمترین هزینه تعمیرات به نحوی تعمیر کند تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و مشکل صرفا با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به‌صورت تخصصی تعمیر شود.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر چای ساز در تهران

لازم به ذکر است که آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه و تجربه تعمیرات لوازم برقی خانگی، یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران می باشد.

شماره تماس نمایندگی تعمیر چای ساز تهران

در صورتی که چای ساز شما در برند و مدل های مختلف موجود در بازار ایران خراب شده است و نمی توانید از قابلیت های این دستگاه استفاده کنید، بهتر است تلاش خود را مبنی بر روشن کردن این دستگاه را کنار بگذارید و با نمایندگی تعمیر چای ساز در تهران تماس بگیرید و با شرح خرابی دستگاه، هماهنگی های لازم را انجام دهید تا این دستگاه در اسرع زمان تعمیر شود و نیازی به خرید چای ساز نداشته باشید. برای تماس با نمایندگی تعمیر چای ساز در تهران می توانید از طریق شماره های ذیل اقدام نمایید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

شماره تماس نمایندگی تعمیر چای ساز تهران

تیم پشتیبانی آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر چای ساز در تهران آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند؛ از این رو شما می توانید سوالات خود را از تیم مجرب و متخصص آریابهکار بپرسید و با دیدگاه بهترین اقدام به تعمیر چای ساز خود کنید.

در قسمت بالا شماره تماس نمایندگی تعمیر چای ساز در تهران را برای شما عزیزان درج کرده ایم که با استفاده از این شماره ها می توانید هماهنگی های لازم را برای عیب یابی و تعمیر چای ساز خود در آریابهکار به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اما اگر مایل به پیگیری سریع چای ساز خود در آریابهکار هستید، لازم به ذکر می باشد که شما می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 با تیم تکنسین آریابهکار در ارتباط باشید تا از این طریق بتوانید درخواست خود را ثبت نمایید.

بنابراین بهتر است که خرابی چای ساز خود را در قالب یک ویدیو 30 ثانیه ای از طریق واتساپ و تلگرام مجموعه ارسال نمایید تا بررسی های لازم صورت گیرد و راهنمایی شود. به همین دلیل توصیه می کنیم از این روش استفاده کنید تا مشکل چای ساز شما در کمترین بازه زمانی بررسی شود و بتوانید به راهکار مدنظر خود برسید.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر چای ساز

تمام خدمات تعمیر چای ساز در برند و مدل های مختلف که مرتبط با چای ساز هستند در مجموعه آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی و صرفا براساس دانش و تجربه تکنسین های تعمیرکار چای ساز آریابهکار بدون نیاز به تعویض قطعات به‌صورت اصولی و مهندسی انجام می شوند تا مشکل دستگاه شما عزیزان با کمترین هزینه ممکن در اسرع وقت تعمیر شود.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیر چای ساز

با این وجود اگر چای ساز شما عزیزان خراب شده است، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست تعمیرات کنید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر چای ساز در تهران

تمام مناطق 22 گانه تهران شامل خدمات تعمیر چای ساز قرار می گیرند که از این طریق شما می توانید چای ساز خود را به تیم متخصص و با تجربه آریابهکار بسپارید تا پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه بصورت تخصصی انجام شود. اما اگر ساکن شهرستان های کشور هستید، می توانید از طریق تماس با شماره مرکزی 02145437 هماهنگی های لازم را برای تعمیر چای ساز خود در آریابهکار انجام دهید تا از این طریق مشکل چای ساز شما هم بر طرف شود.

تعمیر چای ساز توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

تعمیر چای ساز در برندهای مختلف در آریابهکار فقط توسط تعمیرکاران متخصص چای ساز به‌صورت اصولی و مهندسی تعمیر می شوند که این مزیت تضمین کننده تعمیر اصولی چای ساز شما عزیزان در مجموعه ما می باشد. با این وجود زمانی می توان مدعی تعمیرات تخصصی چای ساز بود که پروسه تعمیر آن فقط و فقط توسط تعمیرکاران با تجربه به‌صورت تخصصی صورت گیرد. اما متأسفانه پروسه تعمیر این دستگاه در مجموعه های بی تجربه صرفا توسط افراد تازه‌کار و بی تجربه که حتی یکبار هم چای ساز را تعمیر نکرده اند، تعمیر می شوند.

تعمیر چای ساز توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

در این مواقع حتما باید از نتیجه تعمیرات مطلع باشید که ماورای تصور شما نخواهد بود. لازم به ذکر است که متخصصان آریابهکار نسبت به مدل های مختلف چای ساز دید مهندسی و فنی دارند و با یک عیب یابی دقیق می توانند مشکل دستگاه را به‌صورت دقیق تشخیص دهند.

نکات طلایی در تعمیر چای ساز

چای ساز یکی از دستگاه های پرکاربرد و البته نسبتا گران‌قیمت در خانه ها، ادارات، مدارس و… می باشد که از تعداد قسطعات کمی در مقایسه با مایکروفر و… طراحی و ساخته شده است و اما در چای سازهای نسل جدید، به دلیل قابلیت هایی که اضافه شده اند، پروسه تعمیرات را کمی پیچیده کرده اند و به همین دلیل در حین تعمیر چای ساز باید یکسری نکات طلایی و کارآمد توسط تعمیرکار چای ساز رعایت و اجرایی شود که تضمین کننده تعمیر اصولی دستگاه شما توسط مجموعه ما خواهد بود. لازم به ذکر است که این نکات طلایی ناشی از سال ها تجربه سخت و صدها دفعه آزمون و خطا بدست می آیند که صرفا تکنسین های مجرب چای ساز با چندین سال تجربه از آنها مطلع هستند.

توجه داشته باشید که در صورت تعمیر چای ساز شما در آریابهکار، تمام نکات طلایی توسط تعمیرکار چای ساز آریابهکار رعایت و اجرایی می شوند.

مزیت های تعمیر چای ساز در نمایندگی آریابهکار

یکی از مزایای تعمیر چای ساز در نمایندگی تعمیر چای ساز در آریابهکار این است که دستگاه شما فقط توسط تکنسین تعمیر چای ساز به‌صورت تخصصی تعمیر می شود و برخلاف سایر مراکز تعمیراتی توسط افراد غیرکارشناس و یا کارشناس تعمیر جاروبرقی تعمیر نمی شود. بدون شک نتیجه این تعمیرات از همین ابتدا مشخص است و هدف ما از این خدمات این است که دستگاه شما به‌صورت فنی و براساس تجربیات یک تعمیرکار چای ساز که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی چای ساز را در رزومه خود دارد انجام می شود.

مزیت های تعمیر چای ساز در نمایندگی آریابهکار

همچنین یکی از گزینه های بسیار مهم در پروسه تعمیر چای ساز این است که هزینه تعمیر چای ساز چقدر است؟ این یک سؤال به مراتب نادرست می باشد چرا که ما تمایل داریم بدون اینکه مشکل دستگاه شناسایی شود، از هزینه تعمیر آن مطلع شویم! اما آیا چنین چیزی ممکن است؟ آیا بدون اینکه دستگاه باز شود، می توان علت خرابی آنرا با قاطعیت 100 درصدی اعلام کرد؟ بدون شک چنین چیزی ممکن نیست. لازم به ذکر است پس از عیب یابی قطعه به قطعه چای ساز توسط تعمیرکاران آریابهکار، هزینه تعمیرات به شما اعلام خواهد شد.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیر چای ساز در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی تعیین می شود و هیچ هزینه مازاد و اضافه ای از شما بابت این خدمات دریافت نخواهد شد.اما این در حالی می باشد که هزینه تعمیر چای ساز در سایر مراکز تعمیراتی براساس هیچ معیاری و براساس ارقام دلخواه بدون اینکه دستگاه عیب یابی شود، به شما اعلام می شود!

تعمیر چای ساز با ضمانت نامه کتبی

آریابهکار برخلاف سایر مراکز تعمیراتی که پس از تحویل دستگاه تعمیر شده به شما هیچ مسئولیتی بابت تعمیرات آن قبول نمی کنند، علیرغم اینکه تعمیرات تخصصی به شما ارائه می دهد، تمام تعمیرات انجام شده را نیز گارانتی می کند تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید؛ لازم به ذکر است که گارانتی ارائه شده توسط مجموعه آریابهکار رسمی و به‌صورت کتبی می باشد و به شما تحویل داده می شود که اگر به احتمال یک درصد بخش تعمیراتی پس از تعمیرات باز هم خراب شد، به‌صورت رایگان برای شما عزیزان تعمیر شود.

تعمیر چای ساز با ضمانت نامه کتبی

اما این در حالی است که در صورت تعمیر چای ساز در سایر تعمیرگاه ها نه تنها خدمات تخصصی به شما ارائه نمی دهند، بلکه هیچ گونه ضمانت تعمیرات هم به شما تحویل نمی دهند و اگر دستگاه شما پس از تعمیرات باز هم دچار خرابی شود، باید هزینه مجدد و جداگانه ای را بابت تعمیرات در نظر بگیرید که این هزینه برای شما ارزش اقتصادی ندارد

تعمیر چای ساز با قطعات اورجینال

اگر چای ساز شضما عزیزان به نحوی خراب شده است که قطعات آن باید تعویض شوند، بهتر است کمی صبور باشید و دستگاه خود را به تعمیرکاران متخصص چای ساز بسپارید تا قطعات آسیب دیده با استفاده از دانش فنی و تعمیرات مجموعه آریابهکار به‌صورت فنی تعمیر تخصصی شوند تا نیاز به تعویض قطعات نداشته باشید و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. اما گاهی اوقات ممکن است این خرابی به نحوی صورت گیرد که قطعه ناشی از وارد شدن فشار زیاد، به‌صورت 100 درصد خراب و یا حتی ذوب شده باشد!

در این مواقع ما اگر به‌صورت کامل مطمئن شدیم که قطعه به هیچ وجه قابل تعمیر نیست، با استفاده از قطعات وارداتی براساس برند و مدل دستگاه چای ساز، قطعه جایگزین را برای شما عزیزان تعویض می کنیم و این خدمات ما نیز شامل گارانتی آریابهکار می شود.

سرویس دوره ای چای ساز در نمایندگی آریابهکار تهران

چای ساز امروزه همانند سایر دستگاه های الکتریکی که در خانه و محل کار هر یک از ما پیدا می شوند، یکی از دستگاه های کاربردی و بسیار مهم می باشد که شما می توانید با استفاده از این دستگاه اقدام به تهیه چای در کمترین بازه زمانی ممکن نمایید و دیگر همانند روش های سنتی اخیر نیازی به سماور و… نداشته باشید! از این رو اگر شما یکی از کاربرانی هستید که از این دستگاه به میزان زیادی در طول هفته استفاده می کنید، باید از این موضوع مطلع باشید که چای ساز شما در هر مدل و برندی نیاز به نگهداری اصولی دارد تا بتواند بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

سرویس دوره ای چای ساز در نمایندگی آریابهکار تهران

با این وجود برای نگهداری اصولی باید اقدام به سرویس دوره ای چای ساز در نمایندگی تعمیر چای ساز در آریابهکار نمایید تا از این طریق بتوانید مشکلاتی که در حال شکل گیری هستند را شناسایی و بر طرف کنید تا مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نشود. از این رو چای ساز همانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… باید سرویس دوره ای شود تا طول عمر مفید آن افزایش یابد. به همین دلیل توصیه می کنیم این پروسه را توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام دهید تا مشکلی برای چای ساز شما ایجاد نشود.

نکته: بهتر است حداقل هر 6 ماه یکبار اقدام به سرویس دوره ای چای ساز توسط تکنسین های مجاز و مجرب نمایید.

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات چای ساز آریابهکار

زمانیکه شما چای ساز خود را از نمایندگی خریداری می کنید، در کنار جعبه دستگاه به شما یک کارت گارانتی به اعتبار چندین ماهه ارائه خواهد شد که نشان دهنده واردات قانونی دستگاه است و در صورتی که هم خراب باشد، تعمیرات لازم و کافی صورت خواهد گرفت که این خدمات بدون پرداخت هزینه تعمیرات انجام می شود. با این وجود خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات چای ساز می تواند 0 تا 100 نیاز شما را مبنی بر تعمیر چای ساز بر طرف کند و نیازی به پرداخت هزینه برای خرید دستگاه جدید نداشته باشید.

توجه: در صورتی خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیرات چای ساز برای شما رایگان خواهد بود که دستگاه شما در بازه زمانی گارانتی باشد؛ در غیر اینصورت اگر گارانتی چای ساز شما به اتمام رسیده است، می توانید از این خدمات با هزینه شخصی استفاده کنید.

اقدامات مهم در زمینه تعمیرات چای ساز

بدون شک در پروسه تعمیرات چای ساز یکسری اقدامات حیاتی وجود دارند که با استفاده از این اقدامات دستگاه شما به بهترین حالت ممکن توسط تعمیرکاران آریابهکار تعمیر خواهد شد. اما یک اقدام حیاتی وجود دارد که باید توسط شما مصرف کنندگان چای ساز عزیز رعایت شود و آن هم پیدا کردن مرکز تخصصی تعمیرات چای ساز می باشد که هم توانایی تعمیرات تخصصی داشته باشد و هم اینکه در قابل تمام خدمات تعمیری که به شما عزیزان ارائه می کند، گارانتی بدهد.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار به اتفاق تیم کارشناس و متخصص، همواره آماده تعمیر چای ساز شما به‌صورت تخصصی و با گارانتی طولانی مدت رسمی و کتبی هستیم.

تعمیر چای ساز چه زمان ضروری است؟

ضروری ترین بازه زمانی برای تعمیر چای ساز زمانی می باشد که شما در یک روز کاملا عادی کتری را پر می کنید و با روشن کردن چای ساز متوجه یک صدای عجیب، برق گرفتگی و یا هر گونه علائم سطحی می شوید! چرا که چای ساز دستگاهی نیست که به‌صورت ناگهانی از کار بیافتد و کارایی خود را از دست دهید و این در حالی است که به مرور زمان این دستگاه خراب می شود و پیش از خراب شدن آن نیز بارها متوجه علائم و نشانه هایی خواهید شد که آنها بی اهمیت جلوه می دهید.

تعمیر چای ساز چه زمان ضروری است

بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که با دیدن و متوجه شدن هر گونه اختلال جزئی در چای ساز، به شعب تعمیراتی آریابهکار مراجعه کنید یا اینکه از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید.

چرا تعمیر چای ساز را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

برای پاسخ به این سؤال باید بگوییم که آریابهکار به عنوان یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از سی سال تجربه تعمیراتی می باشد که پروسه تعمیر چای ساز شما عزیزان در این مجموعه توسط متخصصانی انجام می شود که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی چای ساز را در رزومه خود دارند. همچنین این در حالی است که ما در آریابهکار به ازای هر یک از خدمات تعمیری که به شما عزیزان ارائه می کنیم، گارانتی و ضمانت ارائه می دهیم تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار چای ساز در آریابهکار

برای ثبت تعمیر چای ساز در اریابهکار توسط تعمیرکاران متخصص می توانید در ابتدا تعدادی تصویر به همراه یک ویدیو 30 ثانیه ای از دستگاه با توضیح دقیق مشکل رخ داده تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تیم پشتیبانی آریابهکار ارسال نمایید تا راهکار متناسب با مشکل دستگاه به شما ارائه گردد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در فایل ارسالی مشکل دستگاه را به درستی به همراه علائم قبل و بعد از خرابی را شرح دهید تا راهکار مناسبی به شما اعلام گردد.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار چای ساز در آریابهکار

لازم به ذکر است که این پروسه صرفا عیب یابی ابتدایی است و عیب یابی نهایی زمانی انجام می شود که مشکل دستگاه شما در ابتدا توسط تعمیرکاران و متخصصان آریابهکار در حضور شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد.

همچنین یکی دیگر از راهکارهایی که می توانید از طریق آن اقدام به ثبت درخواست تعمیرکار چای ساز آریابهکار نمایید این است که از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و با توضیح دقیق و کامل خرابی دستگاه، هماهنگی های لازم را جهت تعمیرات انجام دهید؛ لازم به ذکر است که اگر شاغل هستید و وقت کافی جهت مراجعه حضوری به شعب آریابهکار ندارید، می توانید از پیک رفت و برگشت رایگان چای ساز آریابهکار استفاده کنید که برای استفاده از این خدمات باید با تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهید.

آخرین راهکاری هم که ما برای شما در نظر گرفته ایم این است که می توانید به‌صورت حضوری به شعب تعمیراتی آریابهکار مراجعه کنید تا دستگاه در حضور شما عیب یابی و سپس جهت تعمیرات پذیرش شود.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر چای ساز

با خرید چای ساز از فروشگاه های معتبر و مجاز، به شما گارانتی در یک بازه زمانی تعلق می گیرد که اگر در این بازه زمانی خرابی برحسب موارد مذکور در گارانتی رخ داد می توانید به نمایندگی تعمیر چای ساز مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش دستگاه خود جهت تعمیرات رایگان چای ساز استفاده نمایید. از این رو اگر چای ساز را اخیرا خریداری کرده اید و در بازه زمانی گارانتی خراب شده است، می توانید از طریق کارت گارانتی دستگاه شماره تماس نمایندگی تعمیر چای ساز خود را پیدا کنید و هماهنگی های لازم را جهت تعمیرات انجام دهید.

با این وجود متذکر می شویم که برای استفاده از گارانتی چای ساز خود باید کارت گارانتی اعتبار کافی داشته باشد تا این خدمات رایگان به شما تعلق یابد. اما اگر اعتبار کارت گارانتی شما به اتمام رسیده است، جای نگرانی نیست چرا که ما در آریابهکار به‌صورت فنی و مهندسی تمام خدمات تعمیر چای ساز شما عزیزان را انجام می دهیم که برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس حاصل نمایید.

برندهای قابل تعمیر چای ساز در آریابهکار

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان به عنوان مرکز تخصص تعمیر انواع لوازم برقی خانگی علی الخصوص تعمیر چای ساز، بدون هر گونه محدودیتی آماده تعمیر تمامی چای سازهای موجود در بازار با تیم تکنسین مجرب، ابزارهای تعمیراتی بروز دنیا و قطعات وارداتی و برند چای ساز شما می‌باشد که در صورت بروز هر گونه خطا و خرابی برای چای ساز می‌توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار به شماره 02145437 تماس بگیرید و سوال خود را مطرح کنید تا در صورت امکان، راهکاری به شما ارائه گردد.

برندهای قابل تعمیر چای ساز در آریابهکار

توجه داشته باشید که تمام خدمات ما در آریابهکار جهت تعمیر دستگاه شما شامل 90 روز گارانتی شرکتی و یک هفته تست رایگان می‌باشد و هزینه تعمیرات چای ساز در مجموعه ما براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه است. با این وجود در ادامه برندهایی که تحت پوشش مجموعه ما هستند را آورده ایم:

  • تعمیر چای ساز فلر.
  • تعمیر چای ساز بکو.
  • تعمیرات چای ساز پارس خزر.
  • تعمیر چای ساز گوسونیک.
  • تعمیر چای ساز بوش.
  • تعمیرات چای ساز هاردستون.
  • تعمیر چای ساز تکنوکیت.
  • تعمیر چای ساز زاروتی.
  • تعمیرات چای ساز تفال.
  • تعمیر چای ساز جانسون.
  • تعمیر چای ساز بیم.
  • تعمیرات چای ساز بلک اند دکر.
  • تعمیر چای ساز سانی.

ویژگی های تعمیرکار متخصص برای تعمیر چای ساز

متأسفانه این روزها تعداد زیادی افراد بی تجربه و کم سابقه در حوزه تعمیر چای ساز وجود دارند که توانایی های لازم و کافی در این زمینه ندارند و مدعی تعمیرات تخصصی چای ساز با بهترین کیفیت ممکن هستند که نتیجه عملکرد و قابلیت های آنها از ابتدا مشخص می باشد. با این وجود اگر شما چای ساز خود را در هر مدل و برند به این افراد بسپارید، نه تنها مشکل چای ساز شما رفع نخواهد شد بلکه باید هزینه تعمیراتی قابل توجهی را به آنها بپردازید تا از این طریق قطعاتی که سالم هستند را تعویض کنند!!

ویژگی های تعمیرکار متخصص برای تعمیر چای ساز

بدون شک این شرایط نه تنها برای شما، بلکه ممکن است برای هر شخص دیگری به صرفه نباشد؛ چرا که هم دستگاه شما تعمیر نخواهد شد و هم اینکه باید هزینه قابل توجهی را بپردازید و این در حالی است که با این شرایط به احتمال زیاد هزینه خرید یک دستگاه چای ساز جدید را به فرد بی تجربه تعمیرکار بدهید و در انتها نیز نتیجه قابل قبولی دریافت نکنید. به همین دلیل توصیه می کنیم اگر چای ساز در هر برند و مدلی دارید، سعی کنید این دستگاه را توسط تکنسین های تعمیرکار و مجرب تعمیر کنید تا مشکل شما یکبار برای همیشه بر طرف شود.

از این رو اگر چای ساز خود را به تکنسین های مجرب بسپارید، مشکل شما یکبار برای همیشه بر طرف خواهد شد و نیازی به تعویض قطعات گران قیمت چای ساز نخواهید داشت. با این وجود ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که ویژگی های تعمیرکار متخصص چای ساز چیست؟ یک تعمیرکار چای ساز باید چه ویژگی هایی را داشته باشد تا بتواند مشکل دستگاه شما را بر طرف کند؟ این سوال مهمی می باشد که ممکن است برای شما عزیزان ایجاد شود و به همین دلیل قصد داریم در ادامه ویژگی های تعمیرکار متخصص برای تعمیر چای ساز را نام ببریم.

1. گذراندن دوره های تخصصی تعمیر چای ساز

برای آنکه یک شخص بتواند توانایی های لازم در زمینه تعمیر چای ساز را کسب کند، باید دوره های تخصصی گوناگونی را در این زمینه در مراکز مجاز و معتبر بگذراند تا بتواند پروسه کسب مهارت های لازم و کافی را طی کند و در کمترین بازه زمانی ممکن، نکات تخصصی در این زمینه را آموزش ببیند. از این رو اولین ویژگی تعمیرکار متخصص برای تعمیر چای ساز، گذراندن دوره های تخصصی تعمیر چای ساز می باشد که باید در رزومه خود دارا باشد.

2. حداقل 5 سال سابقه تعمیرات چای ساز

زمانی یک فرد می تواند مدعی تعمیرکار تخصصی تعمیر چای ساز باشد که اولین ویژگی را به همراه سابقه تعمیرات تخصصی چای ساز را در رزومه خود داشته باشد. اما چرا 5 سال سابقه تعمیرات چای ساز؟ زمانی یک فرد تعمیرکار سابقه تعمیرات تخصصی چای ساز را در رزومه خود داشته باشد، می تواند مشکل چای ساز شما را بر اساس تجربه ای که کسب کرده است، به بهترین شکل ممکن بر طرف کند و دیگر نیازی به تعویض قطعات چای ساز نداشته باشید.

3. تضمین خدمات تعمیر چای ساز

سومین ویژگی که تعمیرکار متخصص برای تعمیر چای ساز باید داشته باشد این است که در ازای خدماتی که به شما ارائه می دهد، تضمین دهد تا خیال شما در بابت تعمیرات چای ساز خود در هر مدل و برند راحت شود. از این رو اگر تضمین توسط تکنسین تعمیرکار ارائه نشود، مطمئنا دستگاه شما باز هم خراب خواهد شد و باز هم باید مجددا هزینه تعمیرات چای ساز را کنار بگذارید؛ چرا که به احتمال زیاد ممکن است چای ساز شما خراب شود.

تضمین خدمات تعمیر چای ساز

این در حالی است که تکنسین های تعمیرکار چای ساز در آریابهکار دارای حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی چای ساز هستند و آموزش های لازم را در معتبر ترین آموزشگاه ها گذرانده اند و توانایی های لازم و کافی در زمینه تعمیر چای ساز را دارند. همچنین مهم ترین نکته در این زمینه این است که ما خدمات تعمیر چای ساز را به همراه گارانتی 90 روزه به شما ارائه خواهیم کرد تا بتوانید با خیالی آسوده از چای ساز خود استفاده کنید و به تکنسین های تعمیرکار چای ساز در آریابهکار اعتماد نمایید.

4. تعمیر قطعات معیوب به‌جای تعویض قطعات چای ساز

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار متخصص چای ساز این است که باید توانایی های لازم برای تعمیر قطعات چای ساز را داشته باشد تا اگر قطعه ای از قطعات چای ساز شما خراب شده است، بتواند با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن دستگاه شما را تعمیر کند و نیازی به تعویض قطعات گران قیمت چای ساز نداشته باشید.

لازم به ذکر می باشد که تکنسین های تعمیرکار مجموعه ما توانایی های لازم و کافی در این زمینه را دارند و می توانند به بهترین شکل ممکن پروسه عیب یابی و تعمیر چای ساز را برای شما انجام دهند تا بتوانید با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن و بدون نیاز به تعویض قطعات چای ساز، اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید و نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت در خصوص تعمیر چای ساز نداشته باشید.

از مهم ترین تعمیرات قطعات چای ساز که در آریابهکار انجام می شود می توان به موارد ذیل اشاره نمود که عبارتند از:

  • تعمیر تخصصی برد چای ساز.
  • تعمیر المنت چای ساز.
  • تعمیرات دکمه های چای ساز.
  • تعمیر ترموستات چای ساز.
  • تعمیر کفی چای ساز.
  • تعمیرات کابل برق چای ساز و…

با این وجود اگر مایل به تعمیر قطعات چای ساز بجای تعویض آنها هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا از این طریق درخواست خود را ثبت نمایید و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید؛ تکنسین های تعمیرکار چای ساز در آریابهکار تمام تجربه خود را به کار خواهند گرفت تا بتوانند مشکل شما را کاملا تخصصی عیب یابی و تعمیر کنند.

هزینه تعمیر و اجرت چاس ساز

هزینه تعمیر چای ساز و هزینه اجرت تعمیرات چای ساز، بدون شک یکی از ابتدایی‌ترین سوالاتی می باشد که برای شما پس از بروز هر گونه خرابی چای ساز ایجاد شود. اما جای نگرانی برای این موضوع وجود ندارد چرا که ما با استفاده از تیم تکنسین و مجربی که داریم، هزینه تعمیرات شما را به میزان قابل توجهی کاهش داده ایم. اما چگونه؟ تکنسین های متخصصی که با ما همکاری می کنند، دانش کافی جهت شناسایی و رفع مشکل شما صرفا با تعمیر قطعات چای ساز به‌جای تعویض آنها را دارند.

هزینه تعمیر چای ساز

از این رو زمانیکه شما چای ساز خودتان را به آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات چای ساز می‌سپارید، مطمئن باشید که خیلی ساده و آسان می توانید در کمترین زمان با ارزان‌ترین قیمت اقدام به تعمیر چای ساز خود نمایید. از جمله اقدامات آریابهکار در راستای تعیین هزینه های تعمیرات انواع چای ساز به شرح زیر می باشد:

  • اعلام هزینه تعمیر براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه.
  • تعمیر قطعات چای ساز در صورت امکان.
  • تعویض قطعات چای ساز با قطعات وارداتی و برند.
  • اعلام برآورد ارزش تعمیر دستگاه برحسب هزینه تعمیر و قیمت دستگاه.

هزینه عیب یابی چای ساز و کتری برقی در آریابهکار

عیب یابی چای ساز در مراکز غیرمجاز بدین گونه می باشد که به محض ورود شما به تعمیرگاه، تکنسین تعمیرات به‌صورت چشمی در عرض 1 دقیقه و بدون بررسی دقیق قطعات، هزینه ای را جهت تعمیر و تعویض قطعاتی که هیچ نیازی به تعویض ندارند را اعلام می کند. اما در تعمیرگاه های مجاز اینگونه نیست و تا زمانیکه تکنسین قطعه مورد نظر را برحسب خرابی اعلام شده شما مورد بررسی قرار ندهد، به هیچ وجه هزینه تعمیر چای ساز را به شما اعلام نخواهد کرد.

بازبینی چای ساز فلر

با این وجود در مجموعه آریابهکار نیز این چنین می باشد و تا زمانیکه خرابی دستگاه شما تشخیص داده نشود، به هیچ وجه هزینه تعمیرات به شما اعلام نخواهد شد! به همین دلیل پیش از پذیرش دستگاه شما در مجموعه ما، در ابتدا توسط تکنسین های مجرب مورد بازبینی و عیب یابی قرار می گیرد و سپس براساس خرابی پیش آمده و نرخ‌نامه مصوب اتحادیه، هزینه تعمیرات چای ساز به شما اعلام خواهد شد و در صورت تایید شما، خدمات تعمیر شروع می شود.

توجه داشته باشید که جهت سهولت شما عزیزان، از صفر تا صد عیب یابی چای ساز در آریابهکار به‌صورت کاملا رایگان انجام می شود.

برآورد هزینه تعمیر برد چای ساز و کتری

برد چای ساز به عنوان یک قطعه بسیار حساس در درون دستگاه می باشد که معمولا تکنسین ها تعمیرات آنرا نمی پذیرند و به ناچار اعلام سوختن برد خواهند کرد و در نتیجه هزینه چندین برابری جهت تعویض برد چای ساز از شما درخواست خواهند کرد. اما ما در آریابهکار متخصصان و تکنسین هایی داریم که برد شما را با دقت کافی مورد بررسی و تعمیر قرار می دهند تا حتی بهتر از روز اول خود برای شما کار کند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که جهت تعمیر برد به نمایندگی تعمیر چای ساز مراجعه کنید.

هزینه تعمیر برد چای ساز در آریابهکار همانگونه که اعلام شد، در حال حاضر 170.000 الی 300.000 تومان می باشد.

توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات برد، براساس برد دستگاه شما متفاوت می باشد و ما برد تمامی چای سازهای موجود در بازار کشور را بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می کنیم.

قیمت کابل برق چای ساز و قوری کتری برقی

اگر کابل برق یا دوشاخه برق چای ساز شما دچار قطع و وصلی شده است، طبیعتا باید منتظر سایر خرابی هایی باشید که احتمالا برای دستگاه شما رخ خواهد داد! چرا که در این صورت ولتاژ برق ورودی به دستگاه شما به‌صورت ناگهانی قطع خواهد شد و به‌صورت ناگهانی وصل! به همین دلیل اگر متوجه چنین خرابی شدید و مایل به خرید دستگاه جدید نیستید، از دستگاه استفاده نکنید و با کارشناسان ما در آریابهکار تماس بگیرید تا راهنمایی لازمه صورت گیرند.

هزینه تعمیر چای ساز در تهران

هزینه تعمیر کابل برق چای ساز در آریابهکار از 70.000 الی 180.000 تومان می باشد.

بخوانید: نمایندگی تعمیرات چای ساز بکو در تهران

برندهای قابل تعمیر چای ساز در آریابهکار

به‌طور کل تمامی برندهای چای ساز موجود در کشور عزیزمان توسط تکنسین ها و متخصصان کارآزموده ما بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می شوند. همچنین اگر قطه ای از چای ساز شما به نحوی بود که به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد، ما آنرا با استفاده از قطعه جایگزین وارداتی تعویض خواهیم کرد. بنابراین ما هیچ محدودیتی نسبت به قطعات چای ساز شما را نداریم و برندهایی که در ادامه نام برده ایم توسط تیم مجرب ما تعمیر می شوند و در صورت نیاز هم قطعه وارداتی برند چای ساز شما جایگزین آن خواهد شد:

  • تعمیر چای ساز فلر.
  • تعمیر چای ساز بکو
  • تعمیرات چای ساز پارس خزر.
  • تعمیر چای ساز گوسونیک.
  • تعمیر چای ساز بوش.
  • تعمیرات چای ساز هاردستون.
  • تعمیرات چای ساز هاردستون.
  • تعمیر چای ساز تکنوکیت.
  • تعمیر چای ساز زاروتی.
  • تعمیرات چای ساز تفال.
  • تعمیر چای ساز جانسون.
  • تعمیر چای ساز بیم.
  • تعمیرات چای ساز بلک اند دکر.
  • تعمیر چای ساز سانی.

هزینه تعویض دکمه خاموش/روشن چای ساز و کتری برقی

رایج ترین قطعه ای که ممکن است در چای سازها در کمترین زمان ممکن دچار خرابی شود، دکمه خاموش/روشن می باشد؛ چرا که بیشترین استفاده نسبت به سایر دکمه های موجود در چای ساز را برعهده دارد! اما معمولا این دکمه به دلیل استفاده نادرست و اشتباه دچار خرابی می شود و بروز هر گونه خرابی برای این قطعه نیز بیانگر عدم امکان استفاده از چای ساز می باشد و باید فورا اقدام به تعمیر یا تعویض این قطعه کلیدی کنید.

خرابی کلید روشن و خاموش چای ساز

لازم به ذکر است که فشردن این دکمه با فشار زیاد، لمس با دستان خیس و وارد شدن ضربه دچار خرابی خواهد شد. اما هیچ فرقی برای تیم کارشناس و مجرب ما ندارد و ما هم خدمات تعمیر و هم خدمات تعویض این دکمه کلیدی را انجام می دهیم.

هزینه تعویض دکمه پاور چای ساز و کتری برقی در آریابهکار 60.000 الی 120.000 تومان می باشد.

قیمت قطعات چای ساز

در نگاه اول به طراحی چای ساز شاید احساس کنید که تنها از یک تعداد قطعه درست شده است که حتی از انگشتان دست شما نیز کمتر خواهد بود! اما اینگونه نیست و قطعات تشکیل دهنده چای ساز به نسبت زیاد هستند و تمامی آنها تاثیر مستقیم بر روی یکدیگر دارند. اما باید خدمت شما اطلاع دهیم که تمامی قطعات چای ساز مصرفی در مجموعه آریابهکار وارداتی هستند و در صورت نیاز به یک قطعه، قطعه جایگزین براساس برند دستگاه شما انتخاب خواهد شد.

با این وجود مامحدودیتی جهت قطعات چای ساز نداریم. همچنین اگر مایل به خرید قطعه جداگانه هستید، به دلیل نوسان ارز می توانید با شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و درخواست بررسی موجودی کنید تا نیاز شما توسط مجموعه ما به اتمام برسد.

جهت استعلام موجودی قطعات چای ساز، از طریق شماره های مندرج بر روی سایت تماس بگیرید.

هزینه تعویض المنت چای ساز و کتری برقی

یکی دیگر از قطعات چای ساز که ممکن است در طول زمان دچار خرابی شود، المنت چای ساز می باشد که وظیفه آن ایجاد گرمای لازم جهت جوش آمدن آب درون کتری می باشد. با این وجود دلایلی همچون استفاده نادرست، استفاده بیش از حد، عدم استفاده از محافظ برق استاندارد، ورود رطوبت و نم به درون المنت دچار خرابی می شود و با انجام هر تکنیکی، به هیچ وجه نمی توانید اقدام به جوش آوردن آب درون چای ساز نمایید.

اما نکته ای که باید از آن طلع باشید این است که المنت چای ساز معمولا قابل تعمیر نیست و حتما باید اقدام به تعویض آن کنید! چرا که صرفا تعداد انگشت شماری چای ساز در بازار هستند که امکان تعمیر آنها وجود دارد؛ برای مثال برخی از مدل های چای ساز فلر جزء این محدودیت می شوند. از این رو اگر المنت چای ساز شما خراب شده است، باید آنرا در مراکز تعمیر مجاز تعویض کنید.

تعمیر المنت چای ساز

هزینه تعویض المنت چای ساز و کتری برقی در آریابهکار 150.000 الی 450.000 تومان براساس برند دستگاه شما می باشد.

تعرفه تعویض ترموستات چای ساز

ترموستات چای ساز نیز همانند المنت چای ساز، یکی دیگر از قطعاتی می باشد که در صورت خرابی امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید حتما با قطعه جایگزین و برند چای ساز خود، تعویض کنید تا بتوانید از دستگه همانند سابق استفاده کنید. با این وجود ما خدمات تعویض ترموستات چای ساز را با استفاده از قطعات کاملا وارداتی براساس برند دستگاه شما با کمترین هزینه تعمیر چای ساز انجام می دهیم و نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید.

هزینه تعویض ترموستات چای ساز در آریابهکار 100.000 الی 450.000 تومان می باشد.

هزینه تعمیر چای ساز در آریابهکار

مجموعه آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم برقی خانگی و همکاری با تکنسین های تعمیرکار چای ساز که تمامی آنها دارای مدارک عالی تعمیرات می باشند، خدمات تعمیر چای ساز شما را با کمترین تعرفه تعمیرات مورد تعمیر قرار می دهد تا در شرایط اقتصادی فعلی نیازی به خرید چای ساز جدید با قیمت های چند میلیون تومانی نداشته باشید. همچنین باید به اطلاع شما برسانیم که تعرفه تعمیر چای ساز در آریابهکار بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه می باشد و هزینه غیرمتعارفی از شما دریافت نخواهد شد.

لازم به ذکر است که ما هیچ گونه محدودیتی در برند نداریم و تمامی تعمیرات ممکن و ناممکن در مجموعه ما انجام می شود. در ادامه نیز لیستی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا با استفاده از این لیست، از هزینه تعمیرات چای ساز خود مطلع شوید:

قطعات چای سازهزینه تعمیر چای ساز (تومان)
برد چای ساز170000 الی 300000
ترموستات چای ساز100000 الی 450000
المنت کتری و قوری150000 الی 450000
فیوز حرارتی چای ساز20000 الی 50000
کابل برق چای ساز70000 الی 180000
نمایشگر دیجیتال چای سازتماس بگیرید
کوپل ترموستات چای ساز50000 الی 150000
کلید روشن/ خاموش چی ساز60000 الی 120000
صفحه گرم کن چای سازتماس بگیرید
کفی چای سازتماس بگیرید

توجه 1: هزینه تعمیر قطعات چای ساز شما براساس مدل و برند دستگاه، متغیر و متفاوت می باشد.

توجه 2: اگر کفی چای ساز خراب شده است، باید در ابتدا عیب یابی دقیق توسط تعمیرکار چای ساز صورت گیرد و سپس هزینه تعمیر متقابلا اعلام می شود.

تاریخچه چای ساز

چای، یکی از محبوب ترین و اصیل ترین نوشیدنی‌هایی می‌باشد که از قرون قبلی تاکنون مورد مصرف عموم مردم قرار گرفته است و همین موضوع باعث ایجاد خلاقیت بشر در این خصوص بوده که نمونه بارز آن دستگاه چای ساز می‌باشد که صرفا با فشردن یک دکمه می‌توانید در کمترین زمان ممکن از این نوشیدنی، بنوشید. اما اختراع این دستگاه صرفا بصورت یکباره نبوده و از دهه‌های اخیر دائم در حال تغییر و تحول بوده است.

با مطالعه تاریخچه چای ساز، برای اولین بار در سال 1891 میلادی مجموعه Compton and Co از کتری برقی خود رونمایی کردند که تا چندین سال این کتری برقی را به قیمت بسیار بالایی در سطح جامعه اشرافیت می‌فروختند و مردم عادی توانایی خرید یکی از آنها را نداشتند. اما طولی نکشید که شرکت Swan در سال 1922 از اولین کتری برقی ساخته شده از المنت‌های حرارتی رونمایی نمود که برخلاف نمونه قبلی، با قیمت بسیار مناسبی به بازار جهانی عرضه شد و اکثریت مردم توانستند یکی از آنها را خریداری نمایند.

با این وجود امروزه پس از گذشت بیش از یک قرن از طراحی اولین چای ساز، با کمی جستجو در بستر اینترنت می‌توانیم مدل‌ها متنوعی از چای ساز را مشاهده کنیم که نسبت به نمونه اولیه خود، تغییر و تحول گسترده‌ای یافته اند.

انواع چای ساز

همانگونه که گفتیم، چای سازها برخلاف نسل اولیه خود در حال حاضر در طرح‌ها و انواع مختلفی طراحی و روانه بازار کشور شده اند که ممکن است با دیدن نمونه‌های جدید، کمی متعجب شوید! با این وجود تاکنون 3 مدل کلی چای ساز در کشورمان عزیزمان ایران عرضه شده است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم نمود:

انواع چای ساز

1. چای ساز دم آور

این سبک چای ساز دارای قوری و کتری هستند که قوری آن به گونه‌ای طراحی شده که به سادگی بر روی کتری قرار می‌گیرد و کتری نیز بر روی کفی. از این رو بخار حاصل از کتری به سمت قوری رفته و آرام آرام موجب دم کشیدن چای درون قوری می‌شود. لازم به ذکر است که این طراحی و سبک، یکی از طراحی‌های ابتدایی چای ساز می‌باشد که امروزه نیز حتی توسط کارخانه‌های بزرگ با تغییرات جزئی تولید می‌گردد و احساسی مشابه سماور را درون شما ایجاد کند.

2. چای ساز استند دار

برخی دیگر چای سازها وجود دارند که کتری و قوری در کنار هم بر روی کفی قرار می‌گیرند و این بدین معناست که بر روی کفی ما شاهد دو المنت جدا از هم هستیم. با این وجود اگر این سبک از طراحی مورد علاقه شما قرار گرفته است، می‌توانید با قیمت مناسبی اقدام به خرید این مدل چای سازها کنید. از نظر کارشناسان ما این مدل چای سازها قابل تایید بوده و می‌توانید با رعایت نکات نگهداری، به مدت طولانی از آنها استفاده کنید.

3. چای ساز بدون قوری

همانگونه که از نام این مدل چای ساز مشخص است، این سبک چای سازها بدون قوری بوده و کتری که توسط شرکت فروشنده به شما تحویل داده می‌شود، صرفا دارای یک کتری (که نیمی از آن شیشه‌ای می‌باشد) و کفی است که هم وظیفه جوش آوردن آب را برعهده دارد و هم آماده سازی چای!

چای ساز بدون قوری

لازم به ذکر است که چای ساز بدون قوری به عنوان جدیدترین نوع خود می‌باشد که هنوز جایگاهی مشابه چای ساز استند دار در بازار پیدا نکرده است.

بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز بکو

قیمت انواع چای ساز

همانگونه که بررسی شد، مدل‌ها و برندهای خارجی و ایرانی مختلفی امروزه در حال تولید چای ساز در انواع مختلف هستند که می‌توانید براساس بودجه‌ای که دارید، برند داخلی یا خارجی خود را خریداری کنید. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که به دلیل نوسان ارز در طی چند سال اخیر، قیمت چای ساز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد و برندهای خارجی این دستگاه را باید با مبلغ چند میلیون تومانی تهیه کنید! با این وجود در ادامه قصد داریم قیمت انواع چای ساز را مورد بررسی قرار دهیم: [16 فروردین 1402]

مدل چای سازقیمت (تومان)
چای ساز بوش TTA22012.400.000
چای ساز کرکماز A3312.350.000
چای ساز فلر TS0705.000.000
چای ساز میگل GTS0702.200.000
چای ساز پارس خزر چای نوش1.800.000
چای ساز تفال BJ20183.000.000

بهترین مارک کتری برقی از نظر تعمیرکاران چای ساز آریابهکار

یکی از سوالاتی که ممکن است پیش از خرید کتری برقی یا خرید چای ساز به دنبال آن باشید و برای رسیدن به آن نیز ممکن است با افراد زیادی مشورت کنید، بهترین مارک کتری برقی می‌باشد. اما نکته قابل توجه این است که از نظر ما و تمام تکنسین‌های مجموعه، تمامی برندهای موجود در بازار با هر قیمتی که دارند می‌توانند به عنوان بهترین گزینه برای شما باشند! اما پیش از خرید کتری برقی باید به دو نکته مهم توجه کنید که عبارتند از:

  1. خرید چای ساز از مراکز فروش مجاز به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش.
  2. رعایت نکات نگهداری و استفاده از چای ساز.

بهترین مارک کتری برقی از نظر تعمیرکاران چای ساز آریابهکار

از این رو اگر شما این 2 نکته مهم را رعایت کنید، می‌توانید حتی با کمترین هزینه ممکن اقدام به خرید بهترین چای ساز نمایید و نتیجه مطلوبی کسب کنید. با این وجود اینکه صرفا چندین میلیون صرف خرید چای ساز خارجی کنید و اما در حین استفاده از آن هیچ یک از نکات استفاده را رعایت نکنید، قطعا آسیب وسیعی به دستگاه شما وارد خواهد شد و بالعکس.

لازم به ذکر است که برندهای مختلفی از تولید کننده‌های داخلی و خارجی چای ساز در بازار کشورمان وجود دارند که شما می‌توانید اقدام به خرید آنها کنید. از محبوب ترین برندها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • تفال.
  • میگل.
  • بوش.
  • فلر.
  • پارس خزر.
  • فیلیپس.
  • فکر.
  • کرکماز.
  • دلمونتی.
  • گوسونیک.
  • دسینی.
  • فوما.
  • سانی.
  • ویداس.
  • تولیپس.

علت روشن نشدن چای ساز

مشکل روشن نشدن چای ساز، لزوما به معنای از کار افتادن کامل دستگاه نیست و عملا نیازی به خرید چای ساز جدید ندارید؛ چرا که این مشکل حتی در خانه توسط شما نیز قابل حل می‌باشد. با این وجود توصیه می‌کنیم در ابتدا دستگاه را از برق بکشید و موارد ذیل که رایج ترین دلایل روشن نشدن چای ساز هستند را مطالعه کنید تا بتوانید مشکل پیش آمده را به بهترین شیوه ممکن ریشه یابی کنید. این علل عبارتند از:

هشدار: در صورت عدم آشنایی به تکنیک‌های فنی و نداشتن دانش کافی در خصوص تعمیر و حتی باز کردن چای ساز، به هیچ وجه اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

1. خرابی پریز برق

اولین موردی که پس از روشن نشدن چای ساز لازم است تا مورد بررسی دقیق قرار دهید، سالم بودن پریز برق است! از این رو در ابتدا توصیه می‌کنیم که صحت و سلامت پریز برق را بررسی کنید و در صورت امکان دستگاه را با پریز دیگری به برق متصل نمایید. در صورتی که مشکل از این مورد بود، بهتر است از طریق تماس با تکنسین برق این مشکل را برطرف کنید.

2. معیوب بودن کلید روشن و خاموش

کلید خاموش/روشن چای ساز معمولا یا بر روی کتری یا بر روی کفی چای ساز قرار دارد که معمولا به دلیل استفاده نادرست کارایی خود را از دست می‌دهد و تبدیل به یک کلید معیوب می‌شود.

معیوب بودن کلید روشن و خاموش

با این وجود اگر با بررسی دکمه پاور چای ساز متوجه هر گونه خرابی در این کلید شدید، باید به اطلاع شما برسانیم که این یک مشکل قابل حل می‌باشد و باید توسط تکنسین تعمیر چای ساز مورد تعویض قرار گیرد.

توجه: به هیچ وجه کلید پاور چای ساز را با فشار، دستان خیس، اشیاء تیز و… نفشارید.

3. عدم قرار گیری صحیح کتری و قوری بر روی سینی

چای ساز‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که اگر کتری به درستی در جای و مکان خود قرار نگرفته باشد، با مشکل روشن نشدن چای ساز روبرو خواهید شد! از این رو نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که در حین قرار دادن کتری و قوری بر روی کفی، از قرار گیری صحیح آن مطمئن شوید. همچنین به هیچ وجه نباید در قسمت زیرین کتری و قوری، ذرات ریز و درشت وجود داشته باشند!

مقالات مرتبط: تعمیر چای ساز گوسونیک

4. خرابی برد الکترونیکی

برد الکترونیکی چایساز وظیفه انتقال دستورات لازمه را به سایر قطعات دستگاه را بر عهده دارد. از این رو در صورت خرابی این قطعه علنا عملکرد دستگاه با اختلال مواجه می‌شود، بدین منظور که هیچ کدام از دستورات داده شما زا سوی شما به دیگر قطعات ارسال نشده و در نتیجه دستگاه اصلا روشن نخواهد شد.

5. خرابی کابل یا دوشاخه

کابل یا دوشاخه برق چای ساز دارای طول عمر مفید می‌باشد که اگر به شیوه نامناسبی از آن استفاده کنید، می‌تواند دچار قطع و وصلی و خرابی شود. از این رو اگر با مشکل روشن نشدن چای ساز روبرو شدید، باید بگوییم که خرابی کابل یکی از دلایل رایج آن است که باید اقدام به تعویض آن نمایید.

تعمیر ترموستات چای ساز

ترموستات چای ساز در واقع قطعه ایمنی جهت جلوگیری از گرم شدن بیش از حد چای ساز است و وظیفه برقراری تعادل دمایی در چای ساز را ایفا می‌کند؛ اگر دمای داخلی دستگاه کمتر یا بیشتر از حد معمول باشد، جریان را در چای ساز قطع می‌کند و در نتیجه دستگاه شما خاموش خواهد شد. با این حال بدون شک این قطعه به دلیل استفاده مداوم دچار اختلال می‌شود و در صورت بروز هر گونه اختلال در این قطعه نیز دستگاه شما تبدیل به یک دستگاه خطرناک می‌شود که نباید از آن حتی برای یکبار استفاده کنید!

تعمیر ترموستات چای ساز

از این رو اگر متوجه خرابی و از کار افتادن ترموستات چای ساز شده اید، باید بگوییم که این مشکل قابل تعمیر و تعویض می‌باشد. لازم به ذکر است که تعمیر آن در صورتی انجام خواهد شد که امکان تعمیر ترموستات چای ساز وجود داشته باشد؛ در غیر اینصورت باید اقدام به تعویض آن کنید.

تعمیر سنسور دمای چای ساز

عملکرد و وظیفه سنسور دمای چای ساز تا حدودی کارکردی شبیه به ترموستات دارد؛ چرا که اگر آب به میزان گرمای استاندارد خود برسد، سنسور دما دستور خاموش شدن چای ساز را اعمال می‌کند. از این رو اگر این قطعه بنابر هر دلیلی آسیب دیده باشد، فرمان در زمان صحیحی صادر نمی‌شود و جوشیدن آب بصورت مداوم ادامه پیدا می‌کند تا زمانی که محتویات داخلی به طور کامل بخار شوند و در نتیجه حتی می‌تواند باعث عواقب سختی اعم از ترکیدن چای ساز، سوختن محل سکونت و… شود.

با این وجود اگر متوجه چنین مشکلی شدید، توصیه می‌کنیم به مرکز تعمیر چای ساز در شرق تهران یا منطقه محل سکونت خود مراجعه کنید و درخواست تعمیر سنسور دمای چای ساز را دهید.

علت گرم نشدن چای ساز

وظیفه اصلی و کلیدی چای ساز دم کردن و گرم نگه داشتن چای است، بدین صورت اگر این عملیات با اختلال مواجه شود قاعدتا دستگاه شما غیرقابل استفاده خواهد شد. با این حال گرم نشدن چای ساز یک مشکل اساسی می‌باشد و نمی‌توان نسبت به آن بی اهمیت ماند! در ادامه این بخش نیز قصد داریم شما را با دلایل گرم نشدن چای ساز آشنا سازیم.

1. خرابی اتصالات المنت

در صورت خرابی اتصالات المنت چای ساز، جریان الکتریکی متوجه این موضوع شده و در نتیجه المنت گرما تولید نمی‌کند.

خرابی اتصالات المنت

با این حال این مشکل به دلیل پوسیدگی یا به پایان رسیدن عمر مفید دستگاه رخ می‌دهد که در این صورت لازم است به مراکز مجاز تعمیر چای ساز مراجعه نمایید تا خدمات تعویض المنت چای ساز برای شما انجام شود.

2. خرابی المنت کتری

یکی دیگر از دلایل گرم نشدن چای ساز، خرابی المنت کتری در مدل‌های چای ساز دم آور می‌باشد که طبق نظر تکنسین هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض است.

علت سوختن المنت چای ساز

المنت چای ساز به عنوان کلیدی ترین عضو درون چای ساز قرار گرفته است که تمامی عملکرد دستگاه به این قطعه مرتبط می‌باشد. با این وجود سوالی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که به چه دلایلی المنت از کار می‌افتد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هر یک از ما با علت اصلی این خرابی آشنا هستیم؛ چرا که مطلع هستیم به دلیل استفاده نادرست و غیرمنطقی از چای ساز این خرابی رخ داده است!

با این وجود اصلی ترین دلیلی که می‌توانیم برای سوختن المنت چای ساز به شما عزیزان معرفی کنیم، عدم استفاده مناسب و صحیح از دستگاه می‌باشد که حتما باید مورد بررسی قرار گیرد. بنابراین توصیه‌ای که برای شما داریم این است دفترچه راهنمای استفاده از چای ساز را باز کنید و نکاتی که درون آن نوشته شده را بصورت دقیق مطالعه کنید و آنرا به عنوان یک الگو در نظر بگیرید.

بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز بوش

جوشاندن شیر در کتری برقی

یکی از اشتباهاتی که ممکن است هر یک از ما در طی استفاده از کتری برقی و چای ساز انجام دهیم، جوشاندن مایعاتی غیر از آب درون آن می‌باشد که یک تصمیم کاملا نادرست و اشتباه است.

جوشاندن شیر در کتری برقی

با این وجود اگر مایل به جوشاندن شیر در کتری برقی یا چای ساز هستید، باید منتظر خرابی و از کار افتادن دستگاه باشید.

توجه: به هیچ وجه اقدام به جوشاندن شیر در کتری برقی نکنید.

تعمیر فلاسک چای ساز

یکی دیگر از خرابی‌هایی که ممکن است برای چای ساز مخصوص شما رخ دهد، شکستن فلاسک چای ساز می‌باشد که از طریق مراجعه به مراکز مربوطه می‌توانید این مشکل را خیلی ساده و آسان برطرف کنید.

توجه: در مجموعه آریابهکار خدمات تعمیر فلاسک چای ساز انجام نمی‌شود.

علت خاموش شدن چای ساز

قاعدتا خاموش شدن چای ساز در حین کار به دلایل زیادی بستگی دارد و صرفا بنابر یک علت مشخص رخ نمی‌دهد. توصیه‌ای که برای شما داریم این است که اجاز دهید این خرابی توسط تکنسین‌ها مورد بررسی قرار گیرد و پس از عیب یابی دقیق، آنرا رفع نمایند. با این وجود اگر مایل هستید تا اقدام به ریشه یابی این مشکل کنید، باید بگوییم که این مشکل معمولا بنابر دو علت متداول رخ می‌دهد که در ادامه آنها را توضیح داده ایم:

1. روشن بودن تایمر

اکثر چای سازهای امروزی دارای تایمر خاموش شدن خودکار می‌باشند که در هنگام روشن بودن آن چراغی سبز که نشان دهنده روشن بودن این قابلیت می‌باشد، فعال خواهد بود. با این وجود اگر تایمر چای ساز شما روشن است، آنرا خاموش کنید تا پس از جوش آمدن کافی آب، بصورت خودکار دستگاه خاموش شود.

روشن بودن تایمر

2. خارج شدن آهنربای زیر مخزن

در قسمت زیرین مخزن کتری یک آهنربای مخصوص جهت اتصال دقیق به کفی دستگاه قرار گرفته است. از این رو اگر هنگام قرار دادن و برداشتن کتری متوجه این شدید که به خوبی عمل نمی‌کند، امکان دارد آهنربا از جای خود خارج شده یا حتی بصورت کامل خراب شده که باید توسط تکنسین‌های مجرب مورد تعمیر و تعویض قرار گیرد.

قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن

قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن از جمله مشکلات رایج این محصول می‌باشد که امکان دارد در حین استفاده اتفاق بیافتد.

قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن

در ابتدا باید بگوییم که اصلی ترین علت بروز این اتفاق، استفاده نادرست از چای ساز می‌باشد! با این وجود در ادامه عوامل و مواردی که می‌توانند باعث بروز چنین مشکلی برای دستگاه شما شوند را آورده ایم:

1. خرابی ترموستات چای ساز

به طور کلی چایساز دارای 2 ترموستات با موقعیت متفاوت است که یکی در کف دستگاه و دیگری در دسته کتری چای ساز قرار دارد؛ هر چند این دو ترموستات در نقاط مختلفی قرار دارند، اما کارایی یکسانی دارند که در عوامل بالا بصورت مختصر توضیحاتی داده شد. از این رو اگر یکی از دو ترموستات نام برده کارایی خود را از دست بدهند، با مشکل قطع نشدن چای ساز پس از جوشیدن روبرو خواهید شد که باید حتما توسط تکنسین تعمیر چای ساز مورد بررسی قرار گیرد.

2. خرابی سنسور حرارتی

در هنگام خرابی سنسور حرارتی چای ساز، المنت دیگر از دمای آب اطلاعی پیدا نکرده و پس از به جوش آمدن آب دستگاه همچنان به گرم کردن ادامه می‌دهد. در نتیجه در این مواقع لازم است تا سنسور حرارتی به طور کامل تعویض شود که این کار بهتر است فقط توسط متخصصین این حوزه انجام شود.

3. درب کتری چای ساز

اگر دفترچه راهنمای استفاده از چای ساز را مطالعه کنید، متوجه این خواهید شد که به هیچ وجه نباید در حین روشن بودن چای ساز اقدام به باز کردن درب آن کنید! در صورتی که درب کتری را باز می‌کنید، بخار تولید شده به بیرون منتقل شده و در نهایت عملکرد ترموستات مختل خواهد شد؛ چرا که عملکرد ترموستات دسته کتری چای ساز بستگی به میزان بخار تولیدی در درون کتری دارد.

بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز تفال

به هیچ وجه درب کتری چای ساز را در حین جوش آمدن باز نکنید.

پریدن فیوز با روشن کردن چای ساز

یکی از مهم ترین مشکلاتی که امکان دارد در طول زمان برای چای ساز شما رخ دهد، پریدن فیوز با روشن کردن چای ساز است. طبیعتا این خرابی می‌تواند سلامت تمام وسایل الکتریکی و برقی موجود در خانه شما را به خطر بیندازد! با این وجود اگر با یکبار روشن کردن چای ساز با این مشکل روبرو شدید، توصیه می‌کنیم که دیگر از چای ساز استفاده نکنید و آنرا به تعمیرگاه چای ساز در تهران منتقل کنید.

پریدن فیوز با روشن کردن چای ساز

با این حال این مشکل معمولا می‌تواند بنابر دو علت کلیدی رخ دهد:

  1. اتصالی در چای ساز.
  2. مشکل در برق خانه.

کار نکردن دکمه‌های چای ساز

دکمه‌های چایساز از جمله مهم ترین عوامل موثر در عملکرد درست دستگاه می‌باشند که امکان دارد به دلیل استفاده نادرست یا به خاطر به پایان رسیدن عمر مفید دستگاه متوجه کار نکردن آن شوید که در اینصورت یا دستگاه کلا کارایی خود را از دست خواهد داد یا صرفا بخش از قابلیت‌های آن غیر قابل استفاده خواهند شد. با این وجود در ادامه با دلایل کلیدی کار نکردن دکمه‌های چای ساز آشنا خواهید شد:

1. رسوب گرفتگی دکمه چای ساز

به مرور زمان دکمه‌های موجود در چای ساز می‌توانند به دلیل انباشت گرد و غبار دچار رسوب گرفتگی شوند و همین امر باعث عدم کارکرد صحیح دکمه‌ها خواهند شد. از این رو توصیه می‌شود در حین تمیز کردن چای ساز، اقدام به تمیز کردن دقیق دکمه‌ها کنید تا عاری از هر گونه ذرات ریز و درشت شوند.

2. نفوذ رطوبت به دکمه ها

یکی از نکاتی که باید برای نگهداری از چای سازها رعایت کنید این است که به هیچ وجه نباید چای ساز را در کنار محیط مرطوب نگه داری نمایید! از این رو توصیه می‌کنیم به هیچ وجه چای ساز را در محیط مرطوب قرار ندهید تا دکمه‌های آن دچار رسوب و خرابی شوند.

از کار افتادن دکمه‌های لمسی چای ساز

اگر دکمه‌های چای ساز شما لمسی هستند و از کار افتاده اند، لازم به ذکر است که راهکار بخصوصی برای رفع این مشکل در خانه وجود ندارد و صرفا باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد. با این وجود معمولا دکمه‌های لمسی چای ساز به دلیل استفاده نادرست و لمس آنها با دستان خیس دچار خرابی می‌شوند. در ادامه یکسری نکات کلیدی در خصوص جلوگیری از خراب شدن دکمه‌های چای ساز را مطرح کرده ایم که در صورت رعایت آنها، مشکلی برای این بخش از دستگاه شما رخ نخواهد داد:

  1. از فشردن دکمه‌ها با اجسام تیز به طور جد بپرهیزید.
  2. دستگاه را به دور از رطوبت و وسایل گرمازا قرار دهید.
  3. پس از هر بار استفاده، دکمه‌های چای ساز را بصورت کامل تمیز کنید.
  4. از فشردن دکمه‌ها با دستان خیس بپرهیزید.

تعمیر برد چای ساز

همانگونه که در موارد بالا توضیح دادیم، برد چای ساز دارای عملکرد بخصوصی در چای ساز می‌باشد که بروز هر گونه خرابی در این قطعه مهم، می‌تواند عملکرد چای ساز را بصورت کامل مختل سازد! نکته‌ای که باید در این بخش به آن اشاره کنیم این است که برد چای ساز در اکثر مواقع قابل تعمیر است و به همین دلیل نیازی به تعویض برد چای ساز ندارید. با این وجود اگر برد چای ساز شما آسیب دیده است، بهتر است اجازه دهید تا توسط تکنسین تعمیر چای ساز مورد تعمیر دقیق قرار گیرد.

تعمیر برد چای ساز

هشدار: برد الکترونیک چای ساز که متشکل از خازن ترانزیستور و… می‌باشد، یک قطعه حساس است که در صورت تعمیر آن توسط افراد غیرکارشناس، می‌تواند باعث پریدن فیوز در حین روشن کردن چای ساز شود.

قطعات چای ساز

چای ساز نیز همانند سایر لوازم خانگی برقی از قطعات و بخش‌های گوناگونی تشکیل شده که هر یک از این قطعات کارایی خاص خود را دارند. با این وجود در این بخش از آریابهکار قصد داریم تا قطعات چای ساز را برای شما نام ببریم تا در صورت بروز هر گونه خرابی بتوانید مشکل را از طریق قطعه معیوب مورد شناسایی قرار دهید.

  • کلید اتومات.
  • المنت کتری و قوری.
  • ترموستات.
  • کوپل ترموستات.
  • فیوز حرارتی.
  • برد چای ساز.
  • سوکت.
  • کابل برق چای ساز.
  • صفحه گرم کن.
  • نمایشگر دیجیتال.
  • سیم پیچ‌های داخلی.
  • کلید‌های روشن/خاموش.
  • کتری.
  • قوری.
  • کفی.

بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز زاروتی

رسوب زدایی چای ساز

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان برای دستگاه چای ساز شما رخ دهد، مشکل رسوب گرفتن چای ساز می‌باشد که یک مشکل عادی است و جای نگرانی نیست! علت رسوب گرفتن چای ساز هم همانگونه که مطلع هستید، آب پراملاحی می‌باشد که در طول روز ما آنرا درون چای ساز میریزیم! با این وجود زمانیکه چای ساز رسوب می‌گیرد، اصطلالحا مزه آب عوض می‌شود. اما جای نگرانی نیست چرا که می‌توانید این مشکل را خیلی ساده و آسان از طریق رسوب زدایی برطرف کنید.

رسوب زدایی چای ساز

لازم به ذکر است که پیش از آموزش نحوه رسوب زدایی چای ساز، یکسری نکات مهم و اصولی را به شما اطلاع دهیم که حتما و حتما باید آنها را رعایت کنید:

  1. پیش از جرم گیری چای ساز، دستگاه را از برق بکشید.
  2. از ریختن محلول جرم گیر بر روی کفی چای ساز خودداری کنید.
  3. رسوب زدایی چای ساز را در زمان‌های معینی انجام دهید.
  4. محلول‌های ترکیبی را به هیچ وجه امتحان نکنید.

1. محلول سرکه سیب و آب

در ابتدا برای استفاده از این محصول بهتر است به مقدار مساوی سرکه سیب و آب را با یک دیگر ترکیب کرده و در داخل چای ساز بریزید. سپس به آرامی دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید تا محلول درون کتری به مدت 10 الی 30 دقیقه بجوشد و پس از گذشت این زمان، دستگاه را خاموش نمایید و تا 15 دقیقه به دستگاه استراحت دهید. بعد از گذشت 15 دقیقه درب کتری را باز کنید و رسوب موجود در کف کتری را تخلیه نمایید.

در صورتی که بر روی دیواره‌ها مقداری رسوب همچنان وجود دارد، کافیست با یک اسکاچ نرم باقی مانده رسوبات را پاک کنید.

2. محلول جوش شیرین و آب

در این محلول نیز همانند محلول قبلی لازم است تا جوش شیرین و آب را به مقدار کافی درون چای ساز بریزید و چای ساز را روشن کنید تا محلول درون دستگاه به خوبی بجوشد؛ لازم به ذکر است رسوب زدایی از طریق این روش تا حد زیادی زمان بر می‌باشد و در صورت استفاده از این محلول بهتر است صبوری بفرمایید.

می توانید چندین بار بصورت پشت سر هم محلول جوش شیرین و آب را در کتری به جوش بیاورید.

3. محلول لیمو ترش و آب

در این روش لازم است تا 50 میلی لیتر لیمو را با مقداری آب ترکیب نمایید و درون کتری بریزید و اجازه دهید تا به خوبی درون چای ساز این محلول بجوشد. لازم به ذکر است این محلول نسبت به دو محلول قبلی از قدرت بالایی برخوردار نیست و برای از بین بردن رسوب‌های سطحی کارایی دارد. با این وجود اگر رسوب موجود در کتری ضخیم است، توصیه می‌کنیم از این محلول استفاده نکنید.

علت نشتی چای ساز

رایج ترین علت نشتی چای ساز، قدیمی بودن و اتمام عمر مفید چای ساز می‌باشد چرا که به مرور زمان کتری و قوری شما در اثر استفاده فراوان و گرمای وارده، تحلیل رفته و شاید شما اغلب متوجه این موضوع نباشید! در این مواقع ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که آیا در صورت بروز چنین مشکلی می‌توان از دستگاه استفاده کرد؟ یا حتی از طریق تعمیر دستگاه، این مشکل قابل رفع می‌باشد؟

علت نشتی چای ساز

در صورت بروز نشتی آب از چای ساز، اولین مشکلی که می‌تواند به عنوان یک تهدید جدی محسوب شود، این است که آب از کتری به داخل کفی ریخته می‌شود و این اتفاق می‌تواند منجر به مشکلات گسترده‌ای گردد که جان هر یک از ما را به خطر خواهد انداخت. با این وجود توصیه می‌کنیم این مشکل را جدی بگیرید و در صورت مشاهده هر گونه نشتی، فورا دستگاه را از برق بکشید و از آن به هیچ وجه استفاده نکنید.

در ادامه با عواملی که می‌توانند منجر به نشتی چای ساز شوند آشنا خواهید شد:

1. پر بودن بیش از اندازه کتری

با بررسی بدنه کتری چای ساز متوجه این خواهید شد که میزان ظرفیت آن درج شده است و در حین پر کردن مخزن باید به گنجایش کتری هم دقت کنید و در صورت امکان کمتر از ظرفیت کتری آب بریزید. با این وجود معمولا کتری‌ها دارای ظرفیت 1.5 الی 1.7 لیتری هستند و می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشند که طبق توصیه کارشناسان نباید تا میزان حداکثری کتری را پر کنید؛ چرا که در صورت جوش آمدن آب از لبه کتری لبریز خواهد شد و این اتفاق می‌تواند باعث سوختن چای ساز شود.

2. عدم رسوب زدایی به موقع

با نگاهی با داخل کتری متوجه عایق بندی یک دست آن خواهید شد که این عایق بندی در طول زمان می‌تواند ناشی از رسوب گرفتن چای ساز دچار فرسودگی و یا حتی سوراخ شدن شود. از این رو بصورت خواه ناخواه به دلیل استفاده از آب شهری، کتری شما رسوب خواهد گرفت و در صورت عدم توجه به این میزان رسوب، ممکن است کتری دچار مشکلاتی گردد که یکی از این مشکلات نشتی آب چای ساز می‌باشد.

3. بی کیفیت بودن چای ساز

امروزه با هر مبلغی می‌توانید چای سازی را خریداری کنید که هر چقدر قیمت پایین تری پرداخت نمایید، به مراتب چای ساز بی کیفیت تری را خریداری خواهید کرد که تحت ساده ترین شرایط می‌تواند کارایی خود را از دست دهد و دچار نشتی گردد.

بی کیفیت بودن چای ساز

با این وجود توصیه می‌کنیم در حین خرید چای ساز، حتما به فروشگاه‌های مجار و معتبر مراجعه کنید تا جنس بی کیفیت و تقلبی را خریداری نکنید.

4. نبود آب درون کتری

یکی دیگر از عواملی که به مرور زمان می‌تواند منجر به نشتی آب چای ساز شود، عدم توجه به میزان آب موجود درون کتری می‌باشد! شاید برای شما سوال ایجاد شود که در صورت عدم وجود آب چگونه نشتی آب رخ می‌دهد؟ همانگونه که گفته شد، درون کتری چای ساز بصورت کامل عایق بندی شده است و این عایق بندی می‌تواند تحت شرایط مختلفی به مرور زمان از بین برود. از این رو اگر شما چندین دفعه بدون توجه به میزان آب درون کتری اقدام به روشن کردن آن نمایید، قطعا عمر مفید کتری به سر خواهد آمد.

بخوانید: نمایندگی تعمیر چای ساز بلک اند دکر

صدای زیاد چای ساز

اگر پس از چند سال استفاده مداوم از چای ساز متوجه صدای زیاد چای ساز شدید، قطعا یک مشکل غیرعادی می‌باشد و باید آنرا در اسرع وقت مورد بررسی قرار دهید. با این وجود به چه دلایلی ممکن است صدای چای ساز تغییر یابد؟ در ادامه به مهمترین عواملی که می‌توانند باعث افزایش صدای چای ساز شوند پرداخته ایم:

1. نو بودن چای ساز

اگر چای ساز را به تازگی خریداری کرده اید، احتمالا صدایی را از آن متوجه خواهید شد که عادی می‌باشد؛ چرا که کتری چای ساز شما عاری از هر گونه رسوب است و باید مدتی بگذرد لایه‌ای رسوب در آن شکل گیرد تا مولکول‌های آب با سرعت کمتری به سمت یکدیگر پرتاب شوند.

نو بودن چای ساز

2. بی کیفیت بودن آلیاژ بدنه

آلیاژ بدنه در تولید سر و صدا بسیار موثر است، چرا که اگر مواد استفاده شده در آلیاژ نامرغوب باشد سبب تولید بیش از اندازه سر و صدا می‌شود. از این رو بهتر است در هنگام خرید به خوبی در مورد جنس دستگاه مطالعه نمایید تا از خرید محصولات بی کیفیت و پرداخت هزینه‌های اضافی بپرهیزید.

3. استفاده نادرست از چای ساز

توجه داشته باشید چای ساز با توجه به اسمی که دارد، فقط و فقط به منظور دم کردن چای طراحی شده است! از این رو در صورتی که از آن برای مصارف دیگر از جمله آب پز کردن تخم مرغ و غیره استفاده شود، المنت چای ساز آسیب دیده و همین موضوع باعث می‌شود تا دستگاه میزان صدای بالایی را از خود تولید کند. با این وجود توصیه اکید می‌شود که از چای ساز برای مصارف متداول استفاده نمایید.

گرم نشدن قوری چای ساز

اصلی ترین عاملی که سبب گرم شدن و گرم نگه داشتن آب در چای ساز می‌شود، بدون شک المنت چای ساز است. از این رو هنگامی که این قطعه آسیب دیده باشد، عملکرد دستگاه مختل می‌شود و کارایی چای ساز به طور کامل با مشکل مواجه می‌شود. در واقع المنت جریان الکتریکی را به انرژ ی گرمایی تبدیل می‌کند و همین موضوع سبب گرم شدن آب و دم کشیدن چای می‌شود.

گرم نشدن قوری چای ساز

با این وجود اگر متوجه مشکل گرم نشدن قوری چای ساز شدید باید به اطلاع برسانیم که المنت زیر قوری چای ساز دچار خرابی شده است و تا زمانیکه توسط تکنسین تعمیراتی مورد تعمیر قرار نگیرد، این مشکل برای شما همچنان وجود خواهد داشت. از این رو توصیه می‌کنیم به مراکز تعمیر چای ساز مراجعه کنید تا مشکل المنت چای ساز شما مورد بررسی قرار گیرد.

قطع شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب

یکی دیگر از مشکلاتی که می‌تواند به مراتب برای چای ساز شما رخ دهد این است که همانند یک روز عادی دیگر اقدام به روشن کردن چای ساز از طریق دکمه خاموش/روشن می‌کنید که ناگهان پس از گذشت تنها 10 الی 20 ثانیه، چای ساز بدون آنکه به جوش بیاید خاموش می‌شود! این در حالی می‌باشد که از میزان آب موجود در کتری مطلع هستید. اما به چه علت چنین مشکلی ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد؟ در ادامه با دلایل اصلی این مشکل آشنا خواهید شد:

1. رسوب گرفتگی بدنه کتری

در صورتی که رسوب کف و دیواره چای ساز شما بیش از حد معمول باشد، گرما به آب نرسیده و دستگاه به اشتباه متوجه این خواهد شد که گرمای تولید شده کافی است و سپس اقدام به خاموش کردن دستگاه خواهد نمود. از این رو توصیه می‌شود از محلول‌های رسوب زدایی که در همین مقاله به آنها اشاره کرده ایم در فواصل زمانی معین استفاده نمایید تا از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.

2. ایراد در سنسور دما

در واقع وظیفه این سنسور دما چای ساز، اندازه گیری دمای آب است و اگر به هر دلیلی معیوب شده باشد، دما به درستی تشخیص داده نمی‌شود و پیش از به جوش آمدن آب، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می‌شود. با این حال لازم است بگوییم این قطعه بسیار حساس است و دارای قیمت نسبتا بالایی می‌باشد.

ایراد در سنسور دما

برای تهیه و خرید سنسور دمای چای ساز، صرفا به مراکز تعمیر چای ساز در تهران مراجعه کنید.

4. خرابی سوئیچ کتری

گاهی اوقات به دلیل استفاده مکرر و پشت سرهم از چای ساز، ممکن است سوئیچ چای ساز دچار خرابی‌هایی اعم از هرز شدگی، شکستن، سفت شدن و… شود. از این رو اگر با بررسی سوئیچ متوجه این شدید که کارایی خود را از دست داده و چای ساز بدون جوش آوردن آب خاموش می‌شود، قطعا مشکل از این بخش می‌باشد که باید تکنسین تعمیر چای ساز مورد تعمیر قرار گیرد.

عیب یابی چای ساز

از فاکتورهای مهمی که باید پیش از تعمیر چای ساز به آن توجه کافی کنید، عیب یابی چای ساز می‌باشد که در طی این پروسه‌ای که باید توسط تکنسین تعمیراتی انجام شود، مشکل دستگاه شما بصورت جزئی و دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا با هزینه پایین و سریعترین سرعت ممکن بتوانید از دستگاه چای ساز همانند روزهای اول آن استفاده کنید؛ از این رو توصیه می‌کنیم به مرکز تعمیر چای ساز در شرق تهران یا محل سکونت خود مراجعه کنید تا این مشکل بصورت دقیق ریشه یابی شود.

نکته‌ای که باید جهت شفاف سازی شما در خصوص عیب یابی چای ساز بگوییم این است که چای ساز برخلاف سایر لوازم برقی از قطعات نسبتا کمتری تولید شده و به همین دلیل در مواقعی که برای آن خرابی به بار می‌آید، ممکن است با یک تعمیر ساده مشکل رفع گردد. اما اگر به مراکز غیر مجاز مراجعه کنید، بدون بررسی دقیق دستگاه و صرفا بصورت چشمی به شما اعلام هزینه می‌کنند و با این وجود حتی با پرداخت هزینه تعویض قطعات سالم، پس از یک یا دو هفته با مشکل قبلی روبرو می‌شوید!

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر چای ساز در شرق و غرب تهران، دستگاه شما را بصورت رایگان مورد عیب یابی قرار می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه تعویض قطعات چای ساز، مشکل شما برطرف گردد.

تعمیر چای ساز در محل

یکی دیگر از خدمات آریابهکار جهت سهولت شما عزیزان، تعمیر چای ساز در محل می‌باشد که می‌توانید با هماهنگی قبلی از این خدمات استفاده کنید.

تعمیر چای ساز در محل

اما در حال حاضر به دلیل افزایش میزان تعداد دستگاه‌های ورودی مجموعه، امکان اعزام تکنسین در محل نداریم و در صورت امکان اعزام تکنسین، مجددا در این بخش خدمت شما اطلاع رسانی خواهد شد.

پیک رایگان آریابهکار

یکی دیگر از خدمات ما جهت تعمیر چای ساز شما، ارائه پیک رفت و برگشت رایگان می‌باشد که اگر محدودیت زمانی دارید و نمی‌توانید بصورت حضوری به شعب شرق و غرب ما مراجعه کنید، می‌توانید از آن استفاده کنید. برای اعزام پیک رایگان به محل سکونت خود در ابتدا می‌بایست هماهنگی‌های لازم را با تیم پشتیبانی آریابهکار از طریق شماره‌های مندرج انجام دهید تا در روز و زمان مشخص، پیک به محل مدنظر شما اعزام گردد.

توجه داشته باشید که پیک شرکت پیش از دریافت دستگاه شما و انتقال آن به مجموعه، قبض شرکتی آریابهکار را به منظور دریافت دستگاه ارائه خواهد نمود که به منزله حضور دستگاه شما در شرکت ما می‌باشد.

مشکلات رایج چای ساز در یک نگاه

در ادامه این بخش نیز قصد داریم تا به مشکلات رایج چای ساز بصورت مختصر به همراه نکات آن بپردازیم. توجه داشته باشید برای اطلاع از جزئیات بیشتر باید محتوای نوشته شده در قسمت بالا را مطالعه نمایید.

علت روشن نشدن چای سازرایج ترین عامل که می تواند منجر به روشن نشدن چای ساز شود، سوختن برد چای ساز می باشد که هم قابل تعمیر و هم قابل تعویض است.
تعمیر ترموستات چای سازبستگی به میزان خرابی پیش آمده برای ترموستات دارد که پس از عیب یابی دقیق تکنسین، تعمیر یا تعویض خواهد شد.
خرابی سنسور دمای چای سازاستفاده طولانی مدت و اعمال فشار بیش از حد به چای ساز، باعث خرابی سنسور دمای چای ساز خواهد شد.
علت گرم نشدن چای سازخرابی المنت چای ساز، اصلی ترین عامل جهت گرم نشدن چای ساز می باشد که باید توسط تعمیرکار چای ساز مورد بازبینی قرار گیرد.
تعمیر برد چای سازدر مجموعه آریابهکار با استفاده از تیم مجرب و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود تا نیازی به تعویض برد نداشته باشید.
علت سوختن المنت چای سازاستفاده نادرست و اشتباه از چای ساز، باعث سوختن المنت می شود که باید توسط تکنسین تعمیر چای ساز مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد.
جوشاندن شیر در کتری برقیتوجه داشته باشید که چای ساز صرفا مخصوص جوشاندن آب طراحی شده است و به هیچ وجه نباید مایعات مختلفی را درون آن بجوشانید.
علت خاموش شدن چای سازمعمولا خرابی تایمر چای ساز، باعث بروز این خرابی می شود.
پریدن فیوز با روشن کردن چای سازاتصالی در چای ساز و خرابی برق محل سکونت شما، باعث این خرابی می شوند. در اینصورت توصیه می کنیم که از چای ساز استفاده نکنید.
کار نکردن دکمه های چای سازرسوب گرفتن و نفوذ آب درون دکمه های چای ساز، باعث از کار افتادن دکمه ها می شوند که قابل رفع هستند.

نکات مهم در نگهداری از چای ساز

برای نگهداری از چای ساز باید نکات متعددی را مطالعه کنید و رعایت نمایید تا بتوانید از این دستگاه بدون هر گونه خرابی بخصوصی در طی چندین سال استفاده کنید. با این وجود بهترین منبع برای یادگیری نکات مهم در نگهداری از چای ساز، دفترچه راهنمای استفاده از چای ساز شما می باشد که در جعبه این دستگاه قرار دارد و از این رو شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به مطالعه این دفترچه کنید و نکات مهم را یاد بگیرید.

نکات مهم در نگهداری از چای ساز

از این رو از مهم ترین نکات در نگهداری از چای ساز عبارتند از:

  • سرویس دوره ای چای ساز.
  • عدم استفاده بیش از حد و زیادی.
  • استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • عدم خالی روشن کردن چای ساز.
  • تمیز کردن روزانه چای ساز.
  • عدم قرار دادن چای ساز در محیط مرطوب و حتی نزدیک سینک و…

آموزش تعمیرات چای ساز

برای آموزش تعمیرات چای ساز می توانید به مراکز آموزشی و تخصصی در تهران و یا شهر محل سکونت خود مراجعه کنید تا با گذراندن دوره های مختلف در این زمینه بتوانید توانایی های لازم برای تعمیر چای ساز را یاد بگیرید و اگر مشکلی برای این دستگاه رخ داد، خودتان در خانه بدون نیاز به تکنسین تعمیرکار چای ساز بتوانید مشکل را کاملا اصولی عیب یابی و تعمیر کنید؛ اما اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید، به هیچ وجه اقدام به تعمیرات چای ساز نکنید.

سوالات متداول تعمیر چای ساز

در این گزارش از آریابهکار ما سعی کردیم تا به تمام سوالات شما عزیزان در خصوص هزینه تعمیر چای ساز بپردازیم. در ادامه نیز قصد داریم شما به برخی دیگر از سوالات شما در این خصوص به‌صورت مختصر بپردازیم:

1) تعمیر چای ساز در آریابهکار شامل گارانتی می شود؟

بله. تمامی خدمات ارائه شده توسط مجموعه آریابهکار شامل ۹۰ روز گارانتی شرکتی می شود.

2) علت پریدن و قطع شدن فیوز برق همزمان با روشن شدن چای ساز چیست؟

وجود اتصالی در چای ساز و مشکل فنی در برق محل سکونت شما، باعث پریدن فیوز با روشن کردن چای ساز خواهد شد.

3) چرا چای ساز به صورت مداوم کار می کند؟

اگر بعد از جوش آمدن آب، دستگاه برق را قطع نمی کند، سنسور دمای دستگاه خراب شده است که باید توسط تکنسین مورد تعمیر قرار گیرد.

4) چرا چای ساز آب را به جوش نمی آورد؟

در صورتی که المنت چای ساز دچار آسیب شده باشد، چای ساز قادر به داغ کردن آب نخواهد بود.

5) هزینه تعمیر چای ساز در آریابهکار چگونه محاسبه می شود؟

هزینه تعمیر چای ساز شما براساس نرخ‌نامه مصوب اتحادیه و بازبینی دستگاه توسط تکنسین مجرب مجموعه صورت می گیرد.

6) هزینه تعمیر برد چای ساز چقدر است؟

هزینه تعمیر برد چای ساز بستگی به مدل، برند و خرابی پیش آمده دارد که مابین ۱۷۰.۰۰۰ الی ۳۰۰.۰۰۰ تومان می باشد.

4.5/5 - (8 امتیاز)

This Post Has 21 Comments

  1. سلام خسته نباشید، چای ساز مارک هاردستون دارم که کار نمیکنه، دستگاه برق داره اما روشن نمیشه، ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. با سلام
      المنت و ترموستات کنتاکت چای ساز باید بررسی شود. لطفا با شماره ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ تماس بگیرید.

  2. سلام، چای ساز مارک سون استار دارم، مشکلش اینه که سر کتری کامل بسته نمیشه و موقع جوش آمدن آب باید با فشار سر کتری را ببندم تا خاموش کنه.

    1. سلام
      بنظر می آید ضامن درب کتری چای ساز شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

  3. سلام چای ساز فلر دارم که وقتی به برق میزنم فیوز میپره، مشکل از چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. با سلام
      پریدن فیوز موقع اتصال چای ساز به برق یا به دلیل خرابی برد الکترونیکی، ترموستات و یا کلید استارت است.

  4. سلام، اینجانب مدت 2 هفته است که کتری برقی بکو را خریداری کرده ام. چند روزی است که دکمه کتری پس از چند بار فشار دادن عمل می کند. آخرین بار پس از فشار دادن دکمه، کتری روشن شده و بلافاصله با جرقه زدن خاموش شد. علت چیست؟ چگونه می توانم برای تعمیر درخواست بدهم؟

    1. با سلام
      ترموستات و کنتاکت کتری باید بررسی شود. می توانید با شماره ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ تماس بگیرید.

  5. سلام، خسته نباشید. چای ساز مارک بیم دارم که قسمت دم کن چایی کار نمیکنه. دکمه رو که میزنم بوق میزنه و چراغ صفحه روشن و خاموش میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. با سلام
      بردالکترونیکی چای ساز نیاز به بررسی دارد. با بخش پذیرش تماس بگیرید.

  6. سلام وقت شما بخیر
    ببخشید چای ساز من مدتیه مثل قبل آب رو داغ نمیکنه. قبلا خیلی داغ میشد اما حالا انگار فقط یکم گرمش میکنه. مشکلش چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است المنت های دستگاه چای ساز شما به مشکل خورده باشند. زیرا در صورتی که المنت ها روشن نشوند یا خراب شده باشند چای ساز قادر به داغ کردن آب نخواهد بود. پیشنهاد آریابهکار به شما این است که در اولین فرصت دستگاه خود را برای عیب یابی و تعمیر نزد نمایندگی تعمیر معتبر برده و آن را تعمیر کنید.

  7. عصربخیر چای ساز من نشتی داره اما نگاه کردم دور و برش هیچ سوراخی ندیدم ک بخاطر اون بوده باشه!مشکل چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل نشتی چای ساز می تواند به دلایل مختلفی اتفاق بیوفتد. برای مثال:
      بی کیفیت بودن دستگاه و ساخت نامرغوب
      جمع شدن املاح و رسوب در کتری چای ساز
      خرابی ترموستات دستگاه
      پر بودن بیش از حد کتری
      و موارد دیگر که باید بررسی و عیب یابی شده و در صورت وجود مشکل جدی عیب یابی شود.

  8. چای ساز من قبل جوش اومدن آب یکدفعه خاموش میشه.
    به نظر شما المنتش مشکل داره؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل خاموش شدن دستگاه چای ساز قبل از به جوش آمدن ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. برای مثال:
      رسوب گرفتگی بدنه
      ایراد در صفحات فلزی سنسور دما
      خرابی سنسور
      خرابی المنت
      ترک بدنه
      فرسودگی واشر
      و مواردی از این قبیل می باشد که باعث شده تا دستگاه شما نیاز به بررسی و عیب یابی توسط تعمیرکار متخصص داشته باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و درخواست تعمیرکار با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  9. سخته نباشید دستگاهی ک من استفاده می کنم آب رو خوب جوش نمیاره میتونید راهنماییم کنید چیکارش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل جوش نیاوردن آب توسط دستگاه چای ساز ممکن است به دلیل خرابی المنت، خرابی سنسور حرارتی چای ساز، خرابی برد الکتریکی دستگاه و یا خرابی اتصالات آن باشد و نیاز به عیب یابی دقیق تری دارد که شما می توانید برای عیب یابی رایگان دستگاه خود با شکاره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.
      برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید مقاله ی “۴ علت جوش نیاوردن چای ساز” را مطالعه فرمایید.

  10. خسته نباشید. دوستان من یه مشکلی با دستگاهم دارم. قبل از به جوش اومدن آب دستگاه خود به خود خاموش میشه! دلیلشو توضیح میدید؟ و اینکه قابل تعمیره یا دور انداختنی؟!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است مشکل در سنسور دمای دستگاه یا خرابی ترموستات آن باشد. بهتر است برای عیب یابی دقیق تر درخواست یک تعمیرکار حرفه ای را ثبت کنید تا بتوانید دلیل این مشکل را به صورت دقیق تر بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214