skip to Main Content
تعمیر کولر گازی ال جی
شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی

تعمیر کولر گازی کاری بسیار تخصصی است و در برند هایی مانند ال جی اگر در تعمیر دستگاه از قطعات غیر اصل و بدون کیفیت استفاده شود، ممکن است مصرف کنندگان به زودی به تعمیرات جدیدی برای کولر گازی خود نیازمند شوند. از این رو کار تعمیر کولر گازی ال جی را به دست تعمیرکاران با تجربه بسپارید تا علاوه بر هزینه کمتر از خدمات بهتر نیز برخوردار شوید.

در آریابهکار اولویت با تعمیر کولرگازی ال جی و قطعات آن است و بعد از آن اگر نیاز به تعویض قطعات بود، تعویض با استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت انجام میشود. همچنین تمام هزینه ها بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی صورت میگیرد و کوچک ترین هزینه اضافی ای دریافت نمیشود.

تعمیر کولر گازی ال جی از خدمات ویژه شرکت آریابهکار می باشد. آریابهکار با سابقه 30 ساله در امر تعمیر لوازم خانگی با بهره گیری از نیروهای آموزش دیده آماده خدمت رسانی است. کلیه تعمیرات دارای 90 روز ضمانت تعمیرات و با ارائه فاکتور رسمی انجام می پذیرد.

فهرست

عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی

علیرغم اینکه کولر گازی ال جی یکی از مصرفی ترین و پرکاربردترین وسیله ها در فصول گرم سال علی الخصوص تابستان می باشد، با خرابی این دستگاه ممکن است روند زندگی شما عزیزان مختل شود و نتوانید همانند گذشته از این دستگاه استفاده کنید و بدون شک چنین شرایطی نیز می تواند باعث آزار و اذیت شما در فصل گرمی مانند تابستان شود.

از این رو در صورت خرابی کولر گازی ال جی توصیه می کنیم عجولانه تصمیم نگیرید و دستگاه گران قیمتی مانند کولر گازی ال جی را به افراد بی تجربه و کم تجربه جهت تعمیرات نسپارید؛ چرا که تعمیر کولر گازی ال جی دارای یک پروسه تخصصی برای تعمیرات است و باید حتما رعایت گردد.

عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی

از این رو باید تعمیر کولر گازی ال جی را به افراد متخصص و تکنسینی بسپارید که به میزان قابل توجهی به این دستگاه اشرافیت دارند و می توانند بدون نیاز به تعویض قطعات، مشکل شما عزیزان را یکبار برای همیشه رفع کنند.

لازم به ذکر است که مجموعه متخصص آریابهکار به همراه تیم تکنسین کولر گازی ال جی آماده تعمیر دستگاه شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا می باشد تا مشکل دستگاه را یکبار برای همیشه برطرف کنند و بتوانید با خیالی آسوده از دستگاه استفاده کنید.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر کولر گازی ال جی

آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر کولر گازی ال جی با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی، خدمات تعمیر کولر گازی ال جی را با استفاده از تیم مجرب و متخصص به‌صورت تخصصی به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا تعمیر می کنیم تا هم هزینه تعمیرات شما کاهش یابد و هم اینکه نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت کولر گازی ال جی نداشته باشید!

از این رو برای تعمیر تخصصی کولر گازی ال جی می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی ال جی

هر گونه خرابی که مانع استفاده شما عزیزان از کولر گازی ال جی می شود، در مجموعه آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر می شوند و می توانید از این طریق تمام مشکلات دستگاه خود را برطرف کنید. از این رو ما هیچ محدودیتی نداریم و می توانید برای تعمیر تمام خرابی ها از مجموعه آریابهکار درخواست اعزام تکنسین تعمیرکار نمایید.

خدمات ارزشمند نمایندگی مجاز تعمیرات کولر گازی ال جی

همچنین در ادامه نیز قصد داریم برخی از رایج ترین مشکلات کولر گازی ال جی را برای شما نام ببریم که تعمیرات آنها در مجموعه ما صورت می گیرد:
  1. روشن نشدن کولر گازی ال جی.
  2. صدای زیاد کولر گازی ال جی.
  3. خنک نکردن کولر گازی ال جی.
  4. بوی بد کولر گازی ال جی.
  5. تولید هوای ضعیف و…

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی اجنرال

تعمیر کولر گازی ال جی توسط تکنسین مجرب آریابهکار

تفاوت عمده ای که تکنسین های آریابهکار نسبت به سایر تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه دارد این است که 0 تا 100 پروسه تعمیر کولر گازی ال جی شما عزیزان فقط توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص آریابهکار که حداقل 5 سال سابقه تعمیراتی دارند، صورت می گیرد تا از این طریق مشکل شما عزیزان هم به‌صورت اصولی و هم به‌صورت تخصصی با کمترین هزینه تعمیرات رفع گردد.

اما این در حالی است که پروسه تعمیر کولر گازی ال جی در سایر تعمیرگاه ها بدین صورت می باشد که شخص تعمیرکار شاید اولین تعمرات سابقه خود را در کنار شما انجام می دهد!

از این رو ما تمام خدمات تعمیر کولر گازی ال جی را توسط تعمیرکاران با تجربه و حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ارائه می دهیم تا بتوانید از این دستگاه برای مدت طولانی بدون هر گونه خرابی استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی ال جی با مهمترین نکات

بدون شک فرد تعمیرکاری که قصد تعمیرات دستگاه شما را دارد، باید با تمام نکات و تکنیک های طلایی که می توانند هزینه های شما را کاهش دهند و نیاز شما مبنی بر تعویض قطعات را رفع کنند، آشنا باشد تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

از این رو سعی کنید دستگاه گران‌قیمت و تخصصی خود را به تکنسین های مجاز و معتبر بسپارید تا از طریق نکات طلایی که نتیجه سال ها تلاش بی وقفه در این زمینه است، تعمیر شود و نیازی هم به تعویض قطعات نداشته باشید؛ در غیر اینصورت مشکل شما رفع نخواهد شد و از طرفی هم باید هزینه زیادی در این خصوص بپردازید.

مزیت های تعمیر کولر گازی ال جی در آریابهکار

اولین مزیتی که در صورت تعمیر کولر گازی ال جی توسط تعمیرکاران آریابهکار به شما تعلق می گیرد این است که ما جهت آسوده‌خاطر بودن شما تمام خدمات ساده و تخصصی که ارائه می کنیم، گارانتی می دهیم تا خیال شما از بابت تعمیرات تخصصی مجموعه راحت باشد.

از این رو شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را تعمیر کنید و اگر پس از تعمیرات باز هم با مشکل قبلی روبرو شدید، دیگر هزینه نکنید و صرفا با گارانتی دستگاه اقدام به تعمیر مجدد آن نمایید.

مزیت های تعمیر کولر گازی ال جی در آریابهکار

دومین مزیتی که ما برای شما و تمام مشتریان خود در نظر گرفته ایم، این است که ما 0 تا 100 پروسه تعمیر کولر گازی ال جی را توسط تعمیرکاران کولر گازی ال جی که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی در این زمینه دارند را انجام می دهیم تا از این طریق مشکل شما هم به‌صورت اصولی ریشه یابی شود و هم اینکه به‌صورت تخصصی تعمیر گردد و دیگر نیازی به خرید دستگاه جدید و… نداشته باشید.

سومین و مهم ترین مزیتی که ما به شما ارائه می دهیم این است که هزینه تعمیر کولر گازی ال جی شما عزیزان در آریابهکار کمترین هزینه ممکن می باشد؛ چرا که تمام هزینه های اعلامی ما براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد و این در حالی است که سایر مراکز تعمیراتی هیچ گونه مبنا و معیاری درخصوص اعلام هزینه تعمیرات ندارند!

تعمیر کولر گازی ال جی با گارانتی 90 روزه

با توجه به خدمات فنی و تخصصی که آریابهکار درخصوص تعمیر کولر گازی ال جی انجام می دهد، آیا گارانتی و تضمین خدمات هم می دهد؟ بله.ما به دلیل آنکه تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم نتیجه سال ها تجربه تخصصی تعمیر کولر گازی ال جی می باشد، ساده‌ترین و پیچیده‌ترین خدمات تعمیر کولر گازی ال جی در آریابهکار شامل 90 روز گارانتی رسمی مجموعه می شود که این گارانتی به‌صورت رسمی و کتبی به شما ارائه می گردد.

از این رو اگر در بازه گارانتی مشکل قبلی بر روی دستگاه ظاهر شد، می توانید به‌صورت رایگان در آریابهکار تعمیر کنید! اما این در حالی است که معمولا در صورت تعمیر کولر گازی ال جی توسط تعمیرکاران غیرمجاز، هیچ گونه گارانتی به شما تعلق نمی گیرد و اگر تحت هر شرایطی خراب شود، باید هزینه قابل توجهی در این زمینه نمایید تا مشکل برطرف گردد.

تعمیر کولر گازی ال جی با قطعات اورجینال و دارای اصالت

ما در آریابهکار مفتخریم که به دلیل همکاری با تکنسین های باتجربه و متخصص، تمام مشکلات کولر گازی ال جی شما عزیزان را با استفاده از تجربه فنی تعمیر می کنیم تا نیاز شما در این خصوص رفع گردد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه بدون نیاز به تعویض قطعات استفاده کنید.

تعمیر کولر گازی ال جی با قطعات اورجینال و دارای اصالت

از این رو ما تا آخرین لحظه ممکن تلاش می کنیم تا قطعات معیوب را با استفاده از دانش فنی تعمیرات مجموعه برطرف کنیم تا با کمترین هزینه ممکن بتوانید از این دستگاه همانند روز اول بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید.

اما گاهی اوقات ممکن است یک قطعه به دلیل وارد شدن فشار بیش از حد حتی شکل و ساختار خود را نیز از دست دهد که متأسفانه در این مواقع امکان تعمیر وجود ندارد و باید تعویض قطعات صورت گیرد.

برای مثال اگر برد کولر گازی ال جی ذوب شده باشد، امکان تعمیر آن وجود دارد؟! لازم به ذکر می باشد پروسه تعویض قطعات کولر گازی ال جی در آریابهکار با استفاده از قطعات وارداتی براساس مدل و برند دستگاه شما صورت می گیرد.

اقدامات مهم در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی

اقدامات متعددی در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی وجود دارند که در صورت تعمیر این دستگاه باید توسط تکنسین باتجربه به‌صورت فنی و مهندسی صورت گیرد.

اولین و مهم ترین گام برای تعمیر کولر گازی ال جی این است که تکنسین تعمیرکار باید با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا اقدام به عیب یابی دستگاه شما کند تا مشکل را به‌صورت دقیق ریشه یابی کند تا مشکل برطرف گردد. همچنین سایر اقدامات نیز مرتبط با تعمیر تخصصی دستگاه است که اگر فرد تعمیر کننده تخصص بالایی در این زمینه داشته باشد، رعایت خواهند شد.

تعمیر کولر گازی ال جی چه موقع لازم است؟

تعمیر کولر گازی ال جی چه موقع لازم است؟

ضروری ترین و مهم ترین بازه زمانی برای تعمیر کولر گازی ال جی زمانی می باشد که شما همانند یک روز عادی اقدام به روشن کردن این دستگاه می کنید و متوجه یک اختلال و خرابی می شوید! اما چرا؟

بدون شک هر خرابی ساده نشان دهنده یک هشدار می باشد که اگر به این هشدارها در ابتدا توجه کنید، هم مشکل شما گسترش پیدا نخواهد کرد و هم اینکه می توانید خیلی اصولی و ساده با کمترین هزینه اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید. اما اگر به این خرابی ها توجه نکنید، دیگر مشکل ساده نخواهد بود و منجر به خرابی تعداد زیادی از قطعات کولر گازی ال جی شما خواهد شد!

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی چیکو

چرا تعمیر کولر گازی ال جی را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

آریابهکار به عنوان یک مجموعه تخصصی تعمیر لوازم برقی خانگی با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی همواره یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با تکنسین های مجرب می باشد.

همچنین 0 تا 100 خدماتی که ما به شما عزیزان ارائه می دهیم، علیرغم اینکه به‌صورت تخصصی صورت می گیرند، شامل گارانتی 90 روزه آریابهکار می شوند و گارانتی نیز به‌صورت کتبی و رسمی به شما عزیزان ارائه خواهد گردید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار کولر گازی ال جی در مجموعه آریابهکار

برای ثبت در خواست تعمیرکار کولر گازی ال جی آریابهکار ما روش های مختلفی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که به واسطه این روش های مختلف می توانید مشکل خود را به سادگی برطرف کنید.

اولین روش ممکن این است که شما عزیزان می توانید از طریق شماره های مندرج بر روی سایت آریابهکار اقدام به تماس نمایید و با شرح خرابی دستگاه به تیم پشتیبانی هماهنگی های لازم را انجام دهید تا تکنسین تعمیرکار کولر گازی ال جی به محل شما اعزام گردد و پروسه تعمیر کولر گازی ال جی را انجام دهد.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار کولر گازی ال جی در مجموعه آریابهکار

دومین روش که سریعترین و بهترین راهکار ممکن برای درخواست تعمیرکار کولر گازی ال جی آریابهکار می باشد این است که شما عزیزان می توانید تعدادی تصویر به همراه ویدیو سی ثانیه ای از دستگاه تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام برای تیم تکنسین آریابهکار به شماره 09190111214 ارسال نمایید تا مشکل شما عزیزان بصورت سطحی بررسی و سپس رفع گردد.

لازم به ذکر می باشد که این عیب یابی نهایی نیست و عیب یابی نهایی زمانی صورت می گیرد که تکنسین تعمیرکار در حضور شما دستگاه را عیب یابی می کند و مشکل را ریشه یابی می کند.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی ال جی

با خرید کولر گازی ال جی از فروشگاه های مجاز و معتبر در سطح استان تهران یا محل سکونت خود، فروشنده در کنار فاکتور دستگاه به شما کارت گارانتی نیز ارائه خواهد کرد که این کارت گارانتی نشان دهنده اعتبار و واردات قانونی این دستگاه می باشد.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است حتما از فروشگاه های مجاز اقدام به خرید کولر گازی ال جی نمایید تا اگر هر گونه خرابی در این دستگاه مشاهده کردید، بتوانید آنرا خیلی ساده و اصولی بصورت رایگان در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی تعمیر کنید.

همچنین برای دسترسی به شماره تماس و آدرس نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی می توانید به کارت گارانتی دستگاه مراجعه کنید چرا که تمام اطلاعات مدنظر شما بر روی این کارت درج شده است. از این رو اگر مایل به استفاده از خدمات پس از فروش هستید، بهتر است میزان اعتبار کارت گارانتی را بررسی کنید و اگر کارت گارانتی اعتبار کافی داشت، اقدام نمایید.

همچنین اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی نداشت، می توانید از طریق شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست اعزام تکنسین تعمیرکار کولر گازی ال جی نمایید.

مشکلات متداول در انواع کولر گازی ال جی

مشکلات متداول در انواع کولر گازی ال جی

  1. کاهش پرتاب کولر
  2. برفک زدن لوله های رادیاتور
  3. گرمای زیاد کمپرسور
  4. باد گرم کولر
  5. کار نکردن کمپرسور اصلی
  6. نمایش ارور و روشن نشدن دستگاه
  7. صدای جرقه هنگام کارکرد کولر
  8. یک سره کار کردن موتور
  9. کم شدن مداوم گاز کولر
  10. و…

در صورتی که مشکل کولر گازی مارک ال جی شما در لیست بالا وجود ندارد می توانید برای اطلاعات بیشتر با تلفن های شرکت تماس بگیرید.

خدمات آریابهکار در زمینه تعمیر کولر گازی ال جی

از جمله خدماتی که توسط شرکت آریابهکار برای تعمیر کولر گازی ال جی انجام می شود شامل موارد زیر می باشد:

  1. تعمیر تخصصی برد اصلی
  2. رفع گرفتگی لوله های گاز
  3. سرویس های دوره ای و سالانه
  4. تعویض خازن های کمپرسور
  5. تعویض شیر انبساط
  6. حل مشکل چکیدن آب
  7. عیب یابی پنل داخلی
  8. شارژ گاز کمپرسور
  9. تعویض محل نصب دستگاه
  10. تعویض لوله های گاز کولر
  11. و…

این ها بخشی از خدمات آریابهکار می باشد. برای اطلاع از دیگر خدمات و شرایط می توانید سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی ریوکو

هزینه تعمیر کولر گازی ال جی

هزینه تعمیر کولر گازی ال جی

از نظر هزینه های مربوط به تعمیر کولر گازی ال جی بهترین خدمات را دریافت می کنید. تمامی قیمت ها به نرخ مصوب نهاد های نظارتی می باشد. هزینه های مربوط به تعمیرات و حدود آن پیش از انجام به مشتری اطلاع رسانی می شود.

برای دریافت اطلاع دقیق با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با اطلاع از نوع مشکل شما را از هزینه های تعمیرات آگاه خواهند ساخت. سیاست آریابهکار تعمیر قطعات خراب است در اولویت دوم تعویض آنها صورت می گیرد.

نکاتی درباره نگهداری و کاهش مصرف برق کولر گازی

برای استفاده بهینه از کولر گازی کافی است به موارد زیر دقت کافی داشته باشید:

  • یونیت خارجی را در معرض باد قرار دهید.
  • سعی کنید یونیت خارجی دور از آفتاب باشد.
  • فیلتر های یونیت داخلی کولر را مرتبا تمیز کنید.
  • دمای کولر را روی یک حالت تنظیم کنید.

با رعایت کردن موارد زیر می توانید بهترین کارایی را از کولر گازی خود انتظار داشته باشید.

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپیلیت ال جی در محل

نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تهران کجاست؟ در صورتی که با خرابی کولر گازی ال جی و اسپلیت ال جی روبرو شده اید و دستگاه شما کارایی خود را از دست داده است، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی تمام خدمات عیب یابی، تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی را بدون هر گونه محدودیتی در تمام مدل ها ارائه می دهیم تا از این طریق بتوانیم مشکل دستگاه شما را به نحوی بر طرف کنیم که نیازی به تعویض قطعات کلیدی در این دستگاه نداشته باشید.

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپیلیت ال جی در محل

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار صرفا با تکنسین های تعمیرکار مجرب و متخصص در این زمینه همکاری داریم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را به نحوی بر طرف کنیم که نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید و بتوانید با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن دستگاه خود را تعمیر کنید و از این طریق از دستگاه خود همانند روز اول استفاده کنید. از این رو برای انجام هماهنگی های لازم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و درخواست خود را مبنی بر تعمیر و سرویس کولر گازی ال جی و اسپیلیت ال جی ثبت نمایید.

همچنین در صورتی که پروسه تعمیرات و سرویس کولر گازی ال جی توسط کارشناسان آریابهکار برای شما عزیزان انجام شود، توجه داشته باشید که ما در ازای هر یک از خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت تا از این طریق با خیالی آسوده به تکنسین های آریابهکار اعتماد کنید و منتظر باشید که دستگاه شما همانند روز اول بدون هر گونه خرابی کار کند و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشد.

مشکل عدم کارکرد دستگاه کولر گازی ال جی

عدم کارکرد کولر گازی ال جی می تواند یکی از مهم ترین و اصلی ترین مشکلات در این دستگاه باشد که اگر چنین خرابی در دستگاه شما رخ دهد، مطمئن باشید که دستگاه شما به هر دلیلی خراب شده است و کارایی خود را از دست داده که باید توسط تکنسین تعمیرکار کولر گازی ال جی مورد عیب یابی قرار گیرد. در صورت عدم کارکرد کولر گازی ال جی باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل متعددی در این زمینه دخیل هستند که از مهم ترین دلایل در این زمینه را در ادامه نام برده ایم و توضیح داده ایم که عبارتند از:

1. کثیفی فیلتر هوای کولر گازی ال جی

افزایش آلودگی ها و کثیفی فیلتر کولر گازی ال جی یکی از دلایل رایج عدم روشن شدن آن به شمار می رود. در صورت بروز مشکل روشن نشدن و تمیز نبودن فیلتر دستگاه، اولین گام شستشو و پاک سازی فیلتر از هرگونه آلودگی است. همچنین انجام دوره ای و منظم شستشوی فیلترهای کولر، هر چند هفته یک بار، می تواند به عنوان بهترین روش پیشگیری از مشکلاتی مانند عدم روشن شدن و سایر نقص های احتمالی عمل کند.

2. خرابی رله استارت کولر گازی ال جی

یکی از دلایل احتمالی که ممکن است مانع از روشن شدن کولر گازی ال جی شود، خرابی رله استارت است که می تواند راه اندازی دستگاه را مختل کند. از این رو زمانی که به بررسی رله استارت می پردازید، لازم است که یک نمونه جدید و کارآمد را جایگزین کنید تا بتوانید تایید کنید که آیا خرابی رله علت عدم کارکرد کولر است یا باید در جستجوی علت دیگری باشید.

3. خرابی ترموستات کولر گازی ال جی

در صورتی که سیستم تهویه مطبوع مرکزی با اختلال مواجه شود، ممکن است که دستگاه اصلاً روشن نشود یا با مشکل دائمی روشن و خاموش شدن مواجه گردد. برای رفع این مشکل، ابتدا باید به دقت اقدام به بررسی اتصالات و سیم کشی ترموستات کنید، مطمئن شوید که ترموستات کولر گازی ال جی تمیز است و به درستی کالیبره شده باشد. در صورت نیاز، با پاک سازی ترموستات از آلودگی ها، اصلاح سیم کشی و کالیبراسیون دقیق ترموستات می توانید این نوع از مشکلات را بهبود ببخشید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی سامسونگ

چرا کولر گازی ال جی روشن نمی شود؟

چرا کولر گازی ال جی روشن نمی شود؟

روشن نشدن کولر گازی ال جی می تواند بنابر ده ها دلیل رخ دهد که باید توسط تکنسین متخصص مورد عیب یابی دقیق قرار گیرد. اما برد کولر گازی ال جی یکی از اجزای گران قیمت و حیاتی در سیستم کولر گازی ال جی است که وظیفه کنترل و مدیریت چرخه کارکرد و توقف دستگاه را بر عهده دارد. از این رو اگر بخشی از برد دچار نقص شود، ممکن است بخش مربوطه از کولر کارایی خود را از دست بدهد. برای تعیین وضعیت سلامت برد کولر، نیازمند دانش فنی و استفاده از تجهیزات تخصصی هستیم و برای این کار باید به متخصصان واجد شرایط در این حوزه اعتماد کنید.

علت روشن شدن چراغ های روی دستگاه داخلی کولر گازی ال جی

نمایشگر LCD کولر گازی ال جی به شما امکان می دهد تا میزان روشنایی را تنظیم نمایید و ممکن است روشنایی نمایشگر سیستم تهویه مطبوع به حدی کاهش یافته باشد که مشاهده جزئیات بر روی آن دشوار شود. از این رو با استفاده از ریموت کنترل، روشنایی نمایشگر را افزایش دهید. همچنین اگر کولر گازی با نوسانات برق روبرو شده و این امر به کابل برق آسیب رسانده است، احتمالا ناشی از عدم استفاده از محافظ برق استاندارد است. در چنین شرایطی، توصیه می شود از کابل برق جایگزین استفاده کنید یا دستگاه را به پریز دیگری متصل نمایید.

چرا کولر گازی ال جی به صورت خودکار خاموش می شود؟

خاموش شدن خودکار کولر گازی ال جی می تواند ناشی از دلایل متفاوتی باشد. اما اگر ترموستات کولر گازی ال جی به صورت مناسب عمل نکند یا خراب شده باشد، امکان دارد دما را به طور نادرستی اندازه گیری نماید که این امر می تواند منجر به روشن و خاموش شدن غیرمنتظره دستگاه شود. بنابراین کنترل و تعمیر ترموستات از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در صورت بروز چنین خرابی توصیه می کنیم با نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تهران تماس بگیرید و درخواست عیب یابی و تعمیرات این دستگاه ثبت کنید.

چرا کولر گازی ال جی سرمایش ندارد یا سرمایش آن ضعیف است؟

کولر گازی ال جی دارای سیستم خنک کننده است که با استفاده از این سیستم، پروسه تولید سرما انجام می شود و اما اگر این سیستم در طول زمان به هر دلیلی آسیب دیده باشد، بدون شک مطمئن باشید که دستگاه شما کارایی خود را از دست خواهد داد و نمی توانید همانند روز اول از آن استفاده کنید. با این وجود در صورتی که سرمای کولر گازی ال جی کم شده یا قطع شده است، حتما باید اقدام به عیب یابی و سرویس سیستم خنک کننده کولر گازی ال جی نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

چرا به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران غیرمجاز برویم؟

تعمیرکاران غیر مجاز که همان تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه هستند، توانایی های لازم و کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر کولر گازی ال جی ندارند و به همین دلیل بجای اینکه اقدام به تعمیر کولر گازی ال جی شما عزیزان کنند، اقدام به تعویض قطعاتی می کنند که قیمت بالایی دارند و این در حالی است که کاملا سالم هستند! از این رو اگر مایل هستید که با کمترین هزینه و به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر کولر گازی ال جی نمایید، باید به اطلاع شما برسانیم که بهترین راهکار پیش روی شما این است که به نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی مراجعه کنید.

مشکلات فیوز کولر گازی ال جی و علت پریدن آن

فیوز به عنوان یکی از اجزای کلیدی بخش الکتریکی کولر گازی ال جی شناخته می شود که روی برد الکترونیکی نصب می شود و وظیفه انتقال جریان برق به بخش های متفاوتی نظیر کمپرسور یا فن های بیرونی را دارد. این بخش که معمولا از یک رشته سیم فلزی تشکیل شده است، مسئولیت حفاظت از سیستم خنک کننده کولر گازی ال جی در مقابل تغییرات ناگهانی جریان برق و مشکلات بالقوه ناشی از آن را بر عهده دارد. در صورتی که جریان برقی فراتر از مقدار تعیین شده از فیوز بگذرد، فیوز فورا واکنش نشان داده و جریان را قطع می کند.

آبریزش یا نشتی آب از کولر گازی ال جی و یا پرتاب آب کولرگازی ال جی به چه خاطر است؟

آبریزش یا نشتی آب از کولر گازی ال جی می تواند دلایل زیادی داشته باشد و اما پیش از آنکه به دلایل این خرابی اشاره کنیم، لازم به ذکر است که این یک خرابی عادی و ساده نیست و نباید آنرا ساده تصور کنید. لازم به ذکر می باشد که این خرابی باید در اسرع زمان توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد. از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به کثیفی فیلترهای کولر گازی ال جی، کمبود گاز و خرابی در نصب لوله خروجی آب اشاره کرد.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی گری

چرا آب از لوله درین کولر گازی ال جی تخلیه نمی شود؟

چرا آب از لوله درین کولر گازی ال جی تخلیه نمی شود؟

در حالت عادی، تخلیه آب از طریق لوله درین کولر گازی ال جی دلالت بر عملکرد صحیح دستگاه دارد. با این حال ممکن است به علت های مختلفی تخلیه آب به درستی انجام نشود، که این خود می تواند نشان دهنده بروز مشکل در دستگاه باشد. از مهم ترین دلایل عدم تخلیه آب از لوله درین کولر گازی ال جی می توان به مسدودی مسیر آب، عدم شیب بندی صحیح و خرابی پمپ درین اشاره کرد که هر یک از این موارد در این مواقع باید توسط کارشناس مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد و مشکل رفع گردد.

یخ زدگی و نشتی آب از یونیت بیرونی کولر گازی ال جی در فصل زمستان

یخ زدگی در کولر گازی ال جی یک مسئله شایع است که می تواند برای هر دستگاهی اتفاق بیفتد؛ با این حال این پدیده معمولا در زمستان بیشتر رخ می دهد. در این حالت باید به سرعت به دنبال علت یخ زدگی کولر گازی در زمستان باشیم و به رفع آن بپردازیم تا از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری شود. یکی از اصلی ترین دلایل یخ زدگی کولر گازی در فصل زمستان نقص در رادیاتور پنل داخلی یا رادیاتور کندانسور است. علاوه بر این جریان هوای ضعیف از رادیاتور نیز می تواند عامل یخ زدگی باشد.

علت یخ زدن بیش از حد یا علت وجود لایه های ضخیم یخ در کندانسور کولر گازی ال جی در فصل زمستان چیست؟

زمانیکه هوای گرم درون یونیت داخلی اسپلیت کشیده شده و فشرده می شود، ممکن است به تدریج روی کویل ها انباشت شده و به برفک تبدیل گردد که این امر، یکی از دلایل یخ زدگی کولر گازی در فصل زمستان است و برای پیشگیری از یخ زدگی کولر گازی ال جی، ابتدا باید فیلترهای هوا را مورد بررسی قرار دهید و آن ها را در محل مناسب درون واحد اسپلیت قرار دهید. حتی اگر فیلترهای هوا پاک باشند، یک جریان هوای ضعیف ممکن است به مشکل سازی منجر شود. در نهایت، تمامی دریچه های هوا در خانه را باید کنترل کنید.

علت یخ زدن کولر گازی ال جی در حالت سرمایش یا تابستانه

کاهش سطح گاز مبرد در کولر گازی ال جی شما، که ممکن است به دلایلی مانند نشتی یا اثرات جابه جایی رخ دهد، یا در صورتی که دستگاه از میزان گاز کافی برخوردار نباشد، می تواند سیکل سرمایشی را دچار اختلال کند. این مشکل ممکن است منجر به تشکیل برفک و یخ زدگی در پانل داخلی یا لوله های واحد اسپلیت شود که با شارژ مجدد گاز مبرد قابل حل است. به علاوه اگر لوله مویی، شیر اکسپنشن، شیرهای برقی کولر گازی، یا لوله های ارتباطی دارای گرفتگی باشند، خطر یخ زدگی کولر گازی به شدت افزایش می یابد و با یخ زدن کولر گازی ال جی در تابستان روبرو خواهید شد.

علت یخ زدن کولر گازی ال جی در حالت سرمایش یا تابستانه

لازم به ذکر می باشد که دلایل دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که اگر با آنها روبرو شوید، مطمئن باشید که کولر گازی ال جی شما در فصل تابستان یخ خواهد زد. برای مثال می توان به مواردی اعم از کار کردن مدام کولر گازی ال جی و همچنین خرابی فن داخلی کولر گازی ال جی اشاره کرد که هر یک از این موارد بصورت جداگانه می توانند منجر به خرابی گسترده در کولر گازی ال جی شما عزیزان شوند و در این شرایط بهتر است با نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی تماس بگیرید.

علت پرتاب آب از بخش داخلی کولر گازی ال جی

اگر کولر گازی ال جی دارید و این دستگاه پس از گذشت چندین سال استفاده مداوم، به تازگی آب را از درون خود به بیرون پرتاب می کند، می تواند نشان دهنده نشتی داخلی کولر گازی ال جی باشد که این نشتی می تواند بنابر دلایل مختلف و متعددی در دستگاه شما رخ دهد و این گونه نیست که ما صرفا یک یا دو عامل را به شما بگوییم و شما بتوانید با بر طرف کردن آن اقدام به تعمیرات این خرابی کنید. اما از رایج ترین دلایلی که می توانند منجر به نشتی آب و پرتاب آب از کولر گازی ال جی شما عزیزان شود، می توان به این موارد اشاره کرد:

  • عدم نصب صحیح و اصولی کولر گازی ال جی.
  • تمیز کردن نادرست کولر گازی ال جی.
  • مسدودی لوله آب کولر گازی ال جی.

این موارد می توانند از رایج ترین مواردی باشند که منجر به این خرابی خواهند شد و بدون شک زمانیکه تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص به محل شما اعزام می شود، اقدام به عیب یابی این 3 عامل خواهد کرد و در نهایت اقدام به تعمیرات دستگاه می کند. لازم به ذکر است که بجز این 3 عامل، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می توانند منجر به این خرابی شوند که باید توسط تکنسین های متخصص و با تجربه مورد عیب یابی و تعمیرات اصولی قرار گیرند.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی مدیا

علت صدای غیر طبیعی یونیت داخلی کولر گازی ال جی

گاهی اوقات ممکن است با کار کردن کولر گازی ال جی متوجه این شوید که یونیت داخلی کولر گازی ال جی شما عزیزان دچار صدای زیاد و ناهنجاری شده است و شما نمی توانید از این دستگاه استفاده گذشته را داشته باشید. با این وجود در این مواقع راهکار چیست؟ در خصوص این خرابی باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل مختلفی وجود دارند که می توانند منجر به چنین خرابی در دستگاه شما عزیزان شوند و مشکلات زیادی برای شما ایجاد کنند.

علت صدای غیر طبیعی یونیت داخلی کولر گازی ال جی

از این رو در ادامه برخی از مهم ترین دلایل صدای غیر طبیعی یونیت داخلی کولر گازی ال جی را نام برده ایم:
  1. نشت گاز مبرد کولر گازی ال جی.
  2. نصب نادرست کولر گازی ال جی.
  3. شل بودن کولر گازی ال جی.
  4. خرابی موتور کولر گازی ال جی.
  5. تراز نبودن کولر گازی ال جی.
  6. خرابی تسمه کولر گازی ال جی.
  7. یخ زدن کویل های کولر گازی ال جی.
  8. مسدودی جریان هوای کولر گازی ال جی.

بدون شک یکی از این موارد باعث شده اند که صدای ناهنجار و غیر طبیعی را از یونیت داخلی کولر گازی ال جی خود بشنوید و توصیه ای که برای شما داریم این است که این موارد صرفا باید توسط تکنسین های مجاز و مجرب مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرند.

علت صدای غیر طبیعی یونیت بیرونی کولر گازی ال جی

اما علت صدای یونیت بیرونی کولر گازی ال جی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که از مهم ترین دلایل صدای غیر طبیعی یونیت بیرون علیرغم خرابی موتور، یخ زدن کویل ها و… می توان به وجود شیر خارجی در یونیت بیرونی اشاره کرد که این موضوع می تواند منجر به صدای غیر طبیعی یونیت بیرون کولر گازی ال جی شما عزیزان شود. لازم به ذکر است که این مشکل نیز بهتر است توسط یک کارشناس متخصص و با تجربه مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد تا یکبار برای همیشه بر طرف شود و مجددا برای شما رخ ندهد.

علت یخ زدن لوله بزرگ کولر گازی و اسپیلت ال جی

منظور از لوله بزرگ در کولر گازی ال جی، لوله رفت کولر گازی ال جی می باشد که این لوله یکی از مهم ترین لوله هایی که می باشد که دستگاه شما به آن متصل است. با این وجود گاهی اوقات ممکن است این لوله بنابر دلایل مختلفی یخ بزند و کارایی سابق خود را از دست بدهد. از این رو در این مواقع شما نمی توانید از کولر گازی ال جی خود همانند روز اول استفاده کنید.

علت یخ زدن لوله بزرگ کولر گازی و اسپیلت ال جی

در ادامه از رایج ترین دلایل یخ زدن لوله بزرگ کولر گازی ال جی آشنا خواهید شد:
  1. اتمام شارژ گاز مبرد کولر گازی ال جی: در صورتی که گاز مبرد کولر گازی ال جی شما عزیزان به اتمام برسد، می تواند منجر به یخ زدن لوله بزرگ کولر گازی ال جی شما عزیزان شود.
  2. خرابی موتور کولر گازی ال جی: همان گونه که می توانید در راس تمام قطعات کولر گازی ال جی، موتور یا همان کمپرسور نقش کلیدی دارد و اگر به هر دلیلی این قطعه کلیدی خراب شود، دمای گاز مبرد کولر گازی ال جی تحت تاثیر این خرابی قرار می گیرند و می توانند منجر به یخ زدن کولر گازی ال جی شما عزیزان شوند.
  3. خرابی سنسورها و ترموستات: یکی دیگر از عوامل و دلایلی که می توانند منجر به یخ زدن لوله بزرگ کولر گازی ال جی شما شوند، این است که فن های این دستگاه به درستی کار نکنند و در نهایت دمای دستگاه تنظیم نخواهد شد و با این مشکل روبرو خواهید شد.

لازم به ذکر است که این مشکل یک مشکل اساسی در کولر گازی ال جی شما عزیزان است و می تواند منجر به خرابی های متعددی در این دستگاه شود و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما و حتما این دستگاه را توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار دهید تا مشکل به بهترین شکل ممکن عیب یابی و تعمیرات شود.

چرا ریموت کنترل کولر گازی ال جی کار نمی‌کند؟

اگر کولر گازی ال جی شما عزیزان سالم باشد و اما ریموت کنترل این دستگاه کار نکند، به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. بنابراین در این مواقع باید اقدام بهرفع مشکل ریموت کنترل کولر گازی ال جی خود کنید تا از این طریق مشکل ریموت کنترل بر طرف شود.

چرا ریموت کنترل کولر گازی ال جی کار نمی‌کند؟

لازم به ذکر است که خرابی ریموت کنترل کولر گازی ال جی به دو دسته تقسیم می شود که عبارتند از:
  1. اتمام باتری ریموت کنترل کولر گازی ال جی.
  2. وارد شدن ضربه به ریموت کنترل کولر گازی ال جی.

با این وجود اگر احساس می کنید که باتری کنترل کولر گازی ال جی شما به اتمام رسیده است، با تعویض باتری این مشکل بر طرف خواهد شد و اما اگر به ریموت کنترل کولر گازی ال جی شما ضربه شدید وارد شده است، بدون شک مشکل از باتری نیست و باید یا اقدام به تعمیرات ریموت کنترل کولر گازی ال جی نمایید و یا اینکه اقدام به خرید ریموت کنترل جدید برای کولر گازی ال جی خود کنید تا مشکل بر طرف گردد.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی میتسوبیشی

نحوه ریست کردن ریموت کنترل کولر گازی ال جی LG

در صورتی که تنظیمات نادرستی را با استفاده از ریموت کنترل کولر گازی ال جی ایجاد کرده اید و مایل هستید تا این تنظیمات به حالت اولیه خود بازگردد، می توانید اقدام به ریست کردن ریموت کنترل کولر گازی ال جی خود کنید. اما چگونه؟ برای آنکه ریموت کنترل کولر گازی ال جی را ریست کنید، باید این مراحل را سپری کنید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. با این وجود توصیه می کنیم این مراحل را بصورت گام به گام انجام دهید:

  1. ابتدا باتری های ریموت کنترل کولر گازی ال جی را بیرون بیاورید.
  2. اجازه دهید 10 دقیقه از خارج کردن باتری ها بگذرد.
  3. باتری ها را در ریموت کنترل کولر گازی ال جی خود نصب کنید.
  4. هم اکنون ریموت کنترل کولر گازی ال جی شما ریست شده است.

علت نشتی گاز در کولر گازی ال جی

چرا دستگاهی مانند کولر گازی ال جی باید نشتی گاز داشته باشد؟ بدون شک کولر گازی ال جی یکی از گران قیمت ترین و بهترین دستگاه هایی می باشد که شما می توانید این دستگاه را برای خانه و محل کسب و کار خود خریداری کنید. اما نشتی گاز کولر گازی ال جی می تواند یک مشکل اساسی در این دستگاه باشد که معمولا ناشی از استفاده نادرست و اشتباه از کولر گازی ال جی رخ می دهد.

علت نشتی گاز در کولر گازی ال جی

با این وجود در ادامه رایج ترین دلایل نشتی گاز کولر گازی ال جی را نام برده ایم و عبارتند از:
  1. در صورتی که پروسه نصب کولر گازی ال جی خود را بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام ندهید، ممکن است با مشکل نشتی گاز کولر گازی ال جی روبرو شوید که بهتر است این پروسه را توسط تکنسین های مجاز و مجرب انجام دهید.
  2. یکی دیگر از عوامل و دلایلی که می تواند منجر به نشتی گاز کولر گازی ال جی شما عزیزان شود، خرابی و اتمام طول عمر مفید کندانسور کولر گازی ال جی می باشد که این خرابی می تواند مشکلات متعددی را برای دستگاه شما ایجاد کند.
  3. اگر کمپرسور کولر گازی ال جی شما دچار خرابی و آسیب شده باشد، ممکن است با نشتی گاز کولر گازی ال جی روبرو شوید که این مشکل باید توسط تکنسین های مجاز و مجرب مورد تعمیرات قرار گیرد و در صورت نیاز هم با موتور جدید این پروسه تعمیر شود.
  4. در صورتی که لوله های کولر گازی ال جی شما قدیمی هستند و چندین سال است که در معرض نور خورشید قرار دارند، ممکن است با چنین مشکلی در کولر گازی ال جی روبرو شوید.

طریقه فهمیدن نشتی گاز و روغن در کولر گازی ال جی

اما اینک ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که از کجا بفهمیم کولر گازی ال جی نشتی دارد؟! در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که باید خودتان را به کولر گازی ال جی نزدیک کنید و پس از آنکه با دقت به صدای کولر گازی ال جی گوش دادید، اگر صدای خش خش و یا صدای خروج هوای پر فشار را از یک مخزن شنیدید، نشان دهنده نشتی گاز کولر گازی ال جی می باشد. همچنین نشتی روغن نیز را می توانید با کف دستگاه بررسی کنید؛ به عبارتی اگر روغن در کف دستگاه بود، نشان دهنده نشتی روغن در کولر گازی ال جی است.

نشتی گاز مبرد در چه بخش هایی از کولر گازی ال جی اتفاق می‌ افتد؟

نشتی گاز مبرد در چه بخش هایی از کولر گازی ال جی اتفاق می‌ افتد؟

در صورتی نشتی گاز مبرد کولر گازی ال جی تشخیص داده شده است، ممکن است برای شما سوال شود که نشتی مبرد از چه محل هایی است؟ در پاسخ به این سوال نیز باید به اطلاع شما برسانیم که نشتی مبرد می تواند در قسمت جوش، رسوبات، زیر لایه های رنگ شده، زنگ زده و همچنین عایق لوله جریان پیدا کند. از این رو در این مواقع ممکن است با چنین مشکلاتی در کولر گازی ال جی خود روبرو شوید. توجه داشته باشید که این مشکل باید در اسرع زمان بر طرف شود! با این وجود یا نیاز به تعمیرات خواهید داشت و یا تعویض قطعه!

اگر مقدار گاز کولر گازی ال جی بیش از اندازه باشد چه مشکلی ایجاد می شود؟

اگر شارژ گاز کولر گازی ال جی شما تمام شود و پروسه شارژ مجدد این دستگاه را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید، بدون شک باید این پروسه بصورت تخصصی صورت گیرد. اما تصور کنید که شما این پروسه را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید! آیا در این مواقع این پروسه بدرستی انجام می شود؟ در خصوص شارژ مجدد گاز کولر گازی ال جی باید به اطلاع شما برسانیم که هم باید بصورت تخصصی، هم باید با گاز مناسب و هم باید به میزان کافی شارژ شود و این شارژ نباید کم و زیاد باشد!

از این رو اگر شارژ گاز مبرد کولر گازی ال جی بیش از حد اندازه باشد، بدون شک مشکلات زیادی ممکن است در دستگاه شما رخ دهد و یا حتی ممکن است این قطعه کلا از کار بیافتد!

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی هایسنس

کمپرسور کولر گازی ال جی در اثر چه مواردی خراب می شود؟

چرا کمپرسور کولر گازی ال جی خراب می شود؟ کمپرسور کولر گازی ال جی یا همان موتور کولر گازی ال جی که در راس سیستم خنک کننده کولر گازی ال جی می باشد، می تواند بنابر دلایل مختلفی خراب شود که از مهم ترین دلایل در این زمینه می توان به نصب نادرست، استفاده اشتباه و طولانی مدت از کولر گازی ال جی اشاره کرد که در این مواقع موتور دستگاه از کار خواهد افتاد و عملا این دستگاه دیگر کاربرد خاصی نخواهد داشت.

کمپرسور کولر گازی ال جی در اثر چه مواردی خراب می شود؟

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که این مشکل را توسط تکنسین های مجرب عیب یابی و تعمیر کنید. اگر موتور کولر گازی ال جی توسط افراد بی تجربه عیب یابی شود، تعمیرات خاصی بر روی این دستگاه اعمال نخواهند شد و هزینه قابل توجهی را نیز باید بپردازید.

نحوه تست سالم بودن کمپرسور کولر گازی LG ال جی

برای تست سالم بودن کمپرسور، شما نمی توانید صرفا با استفاده از ابزارهای ساده ای مانند پیچ گوشتی و آچار فرانسه این پروسه را انجام دهید؛ چرا که شما نیاز به ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و البته مخصوص تست کمپرسور کولر گازی ال جی نیاز دارید تا بتوانید از این دستگاه استفاده کنید. از این رو برای تست سالم بودن کمپرسور کولر گازی ال جی شما نیاز به تکنسین های مجرب و متخصص دارید که در ابتدا این قطعه کلیدی را از کولر گازی ال جی شما خارج کند و سپس اقدام به تست های لازم و کافی نماید.

سرویس دوره ای کولر گازی ال جی

در خصوص کولر گازی ال جی ممکن است تاکنون بارها و بارها سرویس دوره ای کولر گازی ال جی را شنیده باشید و این سوال برای شما ایجاد خواهد شد که سرویس دوره ای کولر گازی ال جی چیست؟ آیا لازم است که سرویس دوره ای کولر گازی ال جی را انجام دهیم؟ سرویس دوره ای کولر گازی ال جی به پروسه ای گفته می شود که تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی خود اقدام به عیب یابی و تعمیرات تخصصی کولر گازی ال جی شما می کند تا مشکل اصلی دستگاه شما ریشه یابی گردد.

سرویس دوره ای کولر گازی ال جی

لازم به ذکر است که سرویس دوره ای کولر گازی ال جی می تواند به بهترین شکل ممکن طول عمر مفید این دستگاه را افزایش دهد؛ چرا که تمام قطعات این دستگاه یکبار بصورت دقیق و کامل بررسی می شوند و اگر مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد، از طریق تعمیرات تخصصی این مشکل بر طرف خواهد گردید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که سرویس دوره ای کولر گازی ال جی را توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام دهید تا طول عمر مفید این دستگاه بیشتر و بیشتر شود.

بهترین زمان برای سرویس دوره ای کولر گازی ال جی، چه زمانیست؟ بهترین زمان از نظر ما بابت سرویس دوره ای کولر گازی ال جی، هر 6 ماه یکبار می باشد که در این بازه زمانی دستگاه یکبار تست و بررسی خواهد گردید.

معرفی نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی ال جی

آریابهکار یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین مراکز تعمیراتی در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در تهران و به عنوان نمایندگی مجاز تعمیر کولر گازی ال جی در تهران است که شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های مجاز و مجرب ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن پروسه تعمیرات دستگاه شما صورت گیرد و بتوانید همانند روز اول از آن استفاده کنید.

چگونگی ثبت درخواست تعمیرات در نمایندگی تعمیر کولرگازی ال جی در تهران

چگونگی ثبت درخواست تعمیرات در نمایندگی تعمیر کولرگازی ال جی در تهران

برای آنکه بتوانید ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی ال جی در نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی در تهران را ثبت کنید، می توانید از طریق شماره های مندرج در آریابهکار تماس بگیرید و از این طریق درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع زمان هماهنگی های لازم با شما صورت گیرد و تکنسین تعمیرکار مجرب آریابهکار به محل شما بابت تعمیرات اعزام گردد. همچنین اگر سوالاتی نیز در خصوص تعمیرات کولر گازی ال جی در تهران دارید، می توانید با شماره های مندرج با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

بررسی انواع کولرگازی ساخته شده توسط شرکت ال جی

تاکنون ده ها مدل متنوع از کولر گازی ال جی وارد بازار کشورمان شده اند که شاخص ترین و بروز ترین مدل کولر گازی ال جی که در بازار ایران وجود دارد، کولر گازی ال جی اینورتر می باشد که هم مصرف انرژی کمتری دارد و هم اینکه بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهد. با این وجود اگر مایل هستید که بهترین مدل کولر گازی ال جی را خریداری کنید، توصیه می کنیم که نسخه اینورتر کولر گازی ال جی را انتخاب و خریداری کنید تا به کیفیتی که مدنظر شما است برسید.

همچنین بخوانید: تعمیر کولر گازی هیتاچی

تفاوت کولر گازی سرد و گرم و معمولی ال جی چیست؟

تفاوت کولر گازی سرد و گرم و معمولی ال جی چیست؟

منظور از کولر گازی سرد، این است که دستگاهی که شما قصد خرید آنرا دارید، سرمایشی می باشد و منظور از کولر گازی گرم نیز این است که این دستگاه قابلیت گرمایش دارد. اما اگر دستگاهی که شما عزیزان قصد خرید کولر گازی ال جی سرد و گرم دارید، بدین معناست که این دستگاه هم سرمایشی و هم گرمایشی است و از این رو شما می توانید از این دستگاه در تمام فصول سال استفاده کنید. با این وجود انتخاب این گزینه با شماست و بستگی به کاربردی که شما از خرید یک دستگاه کولر گازی ال جی دارید، دارد!

کولر گازی ال جی اینورتر با غیر اینورتر چه تفاوت هایی دارند؟

همان گونه که در قسمت بالا توضیح دادیم، نسخه جدید کولرهای گازی ال جی که در بازار ایران وجود دارند و مدل های متعددی نیز تاکنون از این مدل به بازار کشور عرضه شده است، نسخه اینورتر یا همان هوشمند است که هم مصرف انرژی بهینه ای دارد و هم اینکه به خوبی می تواند محیط را خنک کند. اما این در حالی است که مدل های قبلی کولر گازی ال جی که در طی چند سال اخیر به بازار عرضه می شدند، معمولی بودند که هم مصرف انرژی بالایی داشتند و هم اینکه بازه زمانی بیشتری طول می کشید تا محیط را خنک کنند.

نحوه تماس با مجموعه نمایندگی تعمیر کولر گازی ال جی آریابهکار

برای تماس با نمایندگی مرکزی آریابهکار در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج با آریابهکار تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا پروسه تعمیرات کولر گازی ال جی شما در سامانه مشتریان اریابهکار ثبت گردد. لازم به ذکر است که برای تماس با آریابهکار می توانید با شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و هم مشاوره رایگان شوید و هم اینکه هماهنگی های لازم را انجام دهید. توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی اریابهکار آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند تا مشکل دستگاه شما را در اسرع زمان تعمیر شود.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

  1. دستگاه من موقع کار صدای های عجیبی میده حس میکنم انگار داره جرقه میزنه و اتصالی داره اما همینجوری چیزی پیدا نکردم. مشکلش چیه؟ کابلش خرابه یعنی؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی صدا دادن دستگاه شما ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از مهم ترین دلایل این است که قطعات داخلی آن دچار مشکل شده اند اما بهتر است ابتدا اتصالات دستگاه را بررسی کنید تا مطمئن شوید مشکل از آنها نباشد. در هنگام بررسی این مورد حتما ایمنی را اولویت خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214