skip to Main Content
تعمیر یخچال هیتاچی (Hitachi)
شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی

تعمیر یخچال هیتاچی یکی از تعمیرات تخصصی است که باید حتما توسط تعمیرکار متخصصی انجام شود که اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشد.آریابهکار بیش از 30 سال است که در زمینه تعمیرات لوارم خانگی مشغول است و دارای بهترین تیم تعمیرکار با تجربه و مهندسان خبره در این زمینه میباشد. تعمیر یخچال هیتاچی در شرکت آریابهکار توسط تعمیرکار یخچال فنی و باتجربه انجام می شود. تعمیر یخچال فریزر یکی از خدماتی است که در کل سال با تقاضای زیاد مشتریان مواجه می شود. شرکت آریابهکار به عنوان تعمیرگاه مجاز یخچال هیتاچی با سابقه طولانی در زمینه سرویس و عیب یابی یخچال آماده ارائه خدمات می باشد.

فهرست

یخچال هیتاچی (Hitachi)

هیتاچی برند ژاپنی فعال در حوزه تولید لوازم خانگی است که از سال ۱۹۱۰ فعالیت خود را آغاز کرد. از مهمترین تولیدات برند هیتاچی می‌توان به مطبوع‌کننده‌های هوا، یخچال، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، جاروبرقی اشاره کرد که به دلیل کیفیت ساخت و طراحی های حرفه‌ای از دوام و طول عمر بالا برخوردار هستند.

یخچال هیتاچی (Hitachi)

برند هیتاچی در جدیدترین مدلهای یخچال های خود امکاناتی چون موارد زیر را تعبیه نموده است:

  1. سیستم کنترل اینورتر
  2. یخ ساز چرخشی ( روی درب)
  3. فیلتر آنتی باکتریال نانو تیتانیوم
  4. سیستم کنترل الکترونیکی
  5. تکنولوژی بدون برفک
  6. طبقات مقاوم پیرکس
  7. حسگر دمای ECO
  8. پانل عایق خلاء (VIP)
  9. سیستم هشدار باز بودن درب

تعمیرات یخچال هیتاچی (Hitachi)

ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی تمام خدمات تعمیر یخچال هیتاچی را به‌صورت تخصصی با بروزترین ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین های مجرب و متخصص به نحوی انجام می دهیم تا مشکل شما به‌صورت تخصصی برطرف شود و بتوانید از این دستگاه برای چندین سال دیگر بدون هر گونه خرابی استفاده کنید. از این رو اگر یخچال هیتاچی شما خراب شده است، می توانید از طریق خدمات تخصصی آریابهکار اقدام به تعمیر یخچال هیتاچی با بروزترین فناوری ممکن تعمیر کنید.

لازم به ذکر می باشد که برای انجام هماهنگی های لازم برای تعمیر یخچال هیتاچی می توانید از طریق تماس با شماره مرکزی 02145437 درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید تا پروسه اعزام تکنسین با شما هماهنگ شود و تکنسین های تعمیرکار یخچال هیتاچی در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند.

توجه: ساده‌ترین و کلی ترین خدماتی که ما در خصوص تعمیر یخچال هیتاچی به شما ارائه می دهیم، شامل 90 روز گارانتی رسمی مجموعه آریابهکار می شود تا در صورت بروز خرابی قبلی بتوانید این مشکل را به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه تعمیرات، تعمیر کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تهران

آریابهکار نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تهران و مجموعه ای از بهترین تعمیرکاران و مهندسان متخصص در زمینه تعمیر لوازم خانگی در شمال، شرق و غرب تهران همه روزه در خدمت شما عزیزان است. بعلاوه 90 روز تعهد شرکتی آریابهکار و فاکتور ریز به ریز که پس از تعویض یا تعمیر قطعات یخچال هیتاچی به شما عزیزان تعلق میگیرد.

نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی تهران

برای برقراری ارتباط با کارشناسان آریابهکار از طریق شماره تماس زیر میتوانید اقدام کنید: شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ -۰۲۱ همچنین میتوانید به صورت حضوری با استفاده از آدرس های زیر به یکی از مراکز آریابهکار در تهران مراجعه کنید. شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد ۱ و در صورت تمایل میتوانید از طریق قسمت درخواست خدمات، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان آریابهکار در اصرع وقت با شما تماس حاصل فرمایند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی هیتاچی در تهران

آریابهکار به عنوان شرکت تعمیرات لوازم هیتاچی در تهران می باشد که اگر یخچال هیتاچی، جاروبرقی هیتاچی، ماکروفر هیتاچی و… دارید می توانید پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه خود را در مرکز آریابهکار انجام دهید. لازم به ذکر است که عیب یابی لوازم خانگی هیتاچی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و در حضور شما بصورت رایگان انجام خواهد شد تا مشکل دستگاه بصورت دقیق و بدون هر گونه حدس و گمانی تشخیص داده شود و سپس از طریق تعمیرات برطرف شود.

توجه داشته باشید که آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات لوازم برقی خانگی در تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مراکز تعمیرات لوازم برقی خانگی و علی الخصوص تعمیر یخچال هیتاچی می باشد.

شماره تلفن نمایندگی تعمیرات یخچال هیتاچی

برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی می توانید از طریق شماره های ذیل تماس بگیرید تا درخواست شما بررسی و ثبت شود. پس از آنکه بررسی های ابتدایی صورت گرفت، تکنسین های مجرب و متخصص با هماهنگی قبلی به محل شما اعزام خواهند شد تا مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

  1. مرکز سراسری ارتباط مشتریان:۴۵۴۳۷-۰۲۱
  2. شعبه مرکز تهران:۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  3. شعبه شرق تهران:۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  4. شعبه شمال تهران:۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیتاچی

یکی از مدل های یخچال هیتاچی، یخچال ساید بای ساید هیتاچی می باشد که بدون شک این مدل از سایر مدل های عرضه شده از هیتاچی، به عنوان گران‌قیمت ترین مدل ها است که هم یخچال و هم فریزر در یک دستگاه قرار گرفته اند. اما اگر یخچال ساید بای ساید هیتاچی شما عزیزان به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید با استفاده از روش های مختلف اقدام به رفع این خرابی کنید، می توانید از خدمات تعمیر یخچال ساید بای ساید هیتاچی آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص استفاده کنید تا این پروسه به‌صورت تخصصی صورت گیرد.

توجه داشته باشید که یخچال ساید بای ساید هیتاچی از مدل هایی می باشد که تعمیرات آن باید به‌صورت تخصصی صورت گیرد و به همین دلیل توصیه می کنیم پروسه تعمیرات یخچال ساید بای ساید هیتاچی را فقط و فقط به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید تا به بهترین شکل ممکن انجام شود؛ در غیر اینصورت نه تنها خرابی رفع نخواهد شد، بلکه ممکن است خرابی این دستگاه بیشتر نیز شود.

تعمیر یخچال فریزر هیتاچی

همچنین اگر یخچال فریزر هیتاچی دارید و این دستگاه بنابر دلایل و عوامل مختلفی خراب شده است، به دلیل عملکرد بسیار مهم این دستگاه بهتر است آنرا به تکنسین های معتبر بسپارید تا پروسه تعمیر یخچال فریزر هیتاچی به‌صورت تخصصی صورت گیرد. از این رو ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر هیتاچی، 0 تا 100 خدمات تعمیر یخچال فریزر هیتاچی را توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می دهیم تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

تعمیر یخچال فریزر هیتاچی

نکته: به دلیل حساسیت بالای تعمیر یخچال فریزر هیتاچی، اکثر تعمیرگاه های کم تجربه و بی تجربه پس از آنکه تعمیرات این دستگاه را انجام دادند، هیچ مسئولیتی در قبال تعمیرات برعهده نخواهند گرفت و در نتیجه اگر یخچال فریزر هیتاچی شما به‌صورت مجدد خراب شد، باید هزینه تعمیرات مجدد در نظر داشته باشید. این در حالی می باشد که در آریابهکار تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم شامل گارانتی رسمی 90 روزه خواهد شد.

تعمیر برد یخچال هیتاچی

با توجه به اینکه برد یخچال هیتاچی یک قطعه بسیار حساس و البته کاربردی در این دستگاه می باشد، دارای قیمت نسبتا بالایی است و به همین دلیل اگر این قطعه خراب شده است نباید آنرا به هر فردی که مدعی تعمیرات برد می باشد بسپارید تا پروسه تعمیر این قطعه کلیدی را انجام دهد و در انتها اعلام کند که این قطعه قابل تعمیر نیست و باید آنرا تعویض کنید! از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برد یخچال هیتاچی را توسط تکنسین های مجاز و معتبر تعمیر کنید تا نیازی به تعویض برد یخچال هیتاچی نداشته باشید.

به همین دلیل ما در آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی آماده ارائه خدمات تخصصی و فنی به شما عزیزان هستیم تا بتوانید بدون نیاز به تعویض برد و صرفا تعمیرات تخصصی، مشکل این قطعه را برطرف کنید و مشکل شما از این طریق برطرف گردد.

برای انجام هماهنگی های لازم می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.

تعمیر موتور یخچال هیتاچی

موتور یخچال هیتاچی که تمام عملکرد تولید هوای سرد در یخچال هیتاچی برعهده آن می باشد، نسبت به مدل های چند سال اخیر تغییر قابل توجهی کرده است و یکی از تغییرات چشمگیر آن، کاهش میزان نویز موتور در حین روشن بودن است. اما اگر با روشن شدن یخچال هیتاچی متوجه صدای زیاد موتور این دستگاه شدید، نشان دهنده خرابی جدید در این دستگاه می باشد که باید در اسرع زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر موتور یخچال هیتاچی نمایید. اما علت خراب شدن موتور یخچال هیتاچی چیست؟

از مهم ترین دلایل خرابی موتور یخچال هیتاچی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • قرار دادن یخچال هیتاچی در محیطی گرم.
  • استفاده نادرست از یخچال هیتاچی.
  • تراز نبودن یخچال هیتاچی.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید هیتاچی همانند سایر مدل های یخچال در بازار ایران و جهان دارای قطعه ای به نام دیفراست می باشد که این قطعه از قطعات مختلفی تشکیل شده است. اما در ابتدا بهتر است سراغ وظیفه دیفراست برویم تا با این قطعه بیشتر و بیشتر آشنا شویم. دیفراست به معنای یخ زدایی می باشد که اگر پنل ماکروفر را نیز مشاهده کنید، این قابلیت را حتی در ماکروفرها هم مشاهده خواهید کرد. از این رو باید به اطلاع شما برسانیم که هدف از قرار دادن دیفراست در یخچال ساید بای ساید هیتاچی، به منظور حذف برفک از یخچال فریزر می باشد!

از این رو اگر این قطعه از یخچال ساید بای ساید هیتاچی خراب شود، مطمئنا با برفک قابل توجهی روبرو خواهید شد که می تواند آزار دهنده واقع شود. با این وجود برای تعمیر قطعات دیفراست یخچال ساید بای ساید هیتاچی می توانید از خدمات تخصصی آریابهکار استفاده کنید تا این مشکل با هزینه جزئی برطرف شود. همچنین در ادامه با قطعات زیر مجموعه دیفراست یخچال ساید بای ساید هیتاچی آشنا خواهید شد که عبارتند از:

  1. اواپراتور.
  2. سنسور دیفراست.
  3. تایمر دیفراست.
  4. ترموفیوز.
  5. المنت.
  6. ترمودیسک.
  7. فن اواپراتور.

تعمیر یخساز در یخچال فریزر و ساید

یکی از رایج ترین و کاربردی ترین قابلیت ها در یخچال های امروزی، قابلیت یخساز می باشد که در اکثر مدل ها وجود دارد و به سادگی می توانید این قابلیت را فعال کنید. اما اگر یخساز یخچال ساید بای ساید هیتاچی خراب شده باشد، این قابلیت عملا از کار خواهد افتاد و نمی توانید از این طریق اقدام به استفاده از یخساز یخچال ساید بای ساید هیتاچی نمایید.

تعمیر یخساز در یخچال فریزر و ساید

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز این خرابی در یخچال ساید بای ساید هیتاچی با نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی تماس بگیرید تا در اسرع زمان پروسه تعمیرات آغاز شود. برای تعمیر یخساز یخچال ساید بای ساید هیتاچی می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

رویه تعمیر یخچال هیتاچی

شرکت هیتاچی یکی از بهترین تولید کنندگان محصولات و لوازم الکتریکی ژاپن است و همچنین از جمله بزرگترین شرکت های خوشه ای جهان است. یخچال هیتاچی یکی از بهترین محصولات این برند است که در ایران نیز پرطرفدار شده است. اما هر چقدر هم که کیفیت یخچال این برند خوب باشد باز هم مشکلات خودش را دارد و گاهی نیاز به تعمیر پیدا میکند. در رویه تعمیر یخچال هیتاچی باید به نکاتی مانند شناختن قطعات آن یخچال دقت کرد.

تعمیر هر قطعه ممکن است پیچیده باشد و نیاز به تعمیرکار حرفه ای داشته باشد. معمولا قطعاتی مانند برد، کمپرسور، کندانسور، اوپراتور، لوله مویی، ترموستات و… نیاز به تعمیرات تخصصی دارند. اگر تعمیرکاری با تجربه و با دانش و اطلاعات مناسب درباره مشکلات و نحوه تعمیر آنها برای یخچال پیدا نکنید، ممکن است بعدا به قطعات دیگر نیز آسیب برسد و هزینه دوباره تعمیر و حتی بیشتر از دفعه قبل برای شما بتراشد.

بهترین نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی Hitachi

دغدغه بسیاری از افراد یافتن نمایندگی تعمیراتی معتبر و مطمئن برای رفع نهایی مشکل دستگاه خود است. زیرا بارها اتفاق افتاده است که دستگاه تعمیر شده دچار مشکل جدید شده و یا به طور کلی از کار افتاده است. آریابهکار دارای سابقه فعالیت بالا در حوزه تعمیر لوازم خانگی از برندهای بزرگ و کوچک دنیا است. در این شرکت مجموعه ای از استادکاران و همکاران حرفه‌ای با تجربه و دانش فنی بالا نسبت به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در لوازم خانگی فعالیت می کنند. این مرکز برای مشتریان خود امکانات ویژه‌ای را در نظر گرفت است. از جمله آنکه کلیه خدمات تعمیرات تا 90 روز ضمانت می‌شود و در صورت نیاز به تعویض قطعات جانبی صرفا از لوازم یدکی اصل و اورجینال شرکتی استفاده می شود. همچنین کدهای تخفیف دوره ای برای مشترکین ارائه شده و در موارد اورژانسی سرویسهای تعمیر ویژه ۴۸ ساعته وجود دارد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال هیتاچی آریابهکار

تمام مناطق 22 گانه تهران شامل خدمات تعمیر یخچال هیتاچی آریابهکار می شوند. از این رو اگر ساکن تهران هستید و مشکلی برای یخچال هیتاچی شما رخ داده است، می توانید از طریق تماس با مجموعه آریابهکار درخواست اعزام تکنسین خود را ثبت نمایید تا تکنسین های ما در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند و پروسه عیب یابی و تعمیر یخچال هیتاچی را از سر بگیرند.

خدمات سرویس و تعمیر یخچال هیتاچی

به مرور زمان با استفاده مداوم از یخچال ممکن است قطعات آن دچار فرسودگی شود. برای جلوگیری از این اتفاق یخچال خود را باید حداقل هر 12 ماه یک بار سرویس نمایید. در مجموعه آریابهکار تلاش بر این است که تعمیر یخچال هیتاچی و قطعات آن را در اولویت قرار دهد تا علاوه بر درست انجام شدن کار برای شما عزیزان نیز، نیاز به پرداخت هزینه های اضافی نباشد. سپس اگر نیاز به تعویض بود از قطعات اورجینال استفاده میشود.

خدمات سرویس و تعمیر یخچال هیتاچی

فرایند سرویس و تعمیر یخچال هیتاچی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار به صورت زیر میباشد:

  • ابتدا درخواست خود را از طریق قسمت درخواست خدمات یا تماس با شرکت ثبت کنید.
  • هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنیسین انجام دهید.
  • سپس تکنسین در روز و ساعت هماهنگ شده به محل مورد نظر شما اعزام میشود.
  • در ابتدا تکنسین عیب یابی قطعه به قطعه دستگاه را انجام میدهد.

سپس مشکل دستگاه به شما اعلام میشود و در صورت تایید شما پروسه تعمیرات شروع میشود. خدماتی که برای تعمیر یخچال هیتاچی توسط آریابهکار انجام میشود شامل موارد زیر میشود:

  • تعویض فن داخلی یخچال
  • تعویض و تعمیر قطعات یخچال مانند ترموستات، کمپرسور، فیلتر و دیگر قطعات
  • عوض کردن و یا تعمیر موتور یخچال
  • عوض کردن سنسورهای دمایی
  • تعویض فن کندانسور یخچال
  • تعویض لاستیک در یخچال و رگلاژ در
  • تعویض المنت یخچال
  • تعویض و تعمیر برد الکترونیکی
  • رفع نشتی گاز مبرد و شارژ گاز یخچال

چه نوع تعمیر کار یخچال هیتاچی را انتخاب کنیم؟

بستگی به خرابی دستگاه دارد که خرابی جزئی است یا کلی؟! اما در هر دو صورت توصیه می کنیم پروسه عیب یابی و تعمیر یخچال هیتاچی را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا این پروسه بصورت دقیق و با دانش فنی تعمیرات تخصصی برطرف شود.

ویژگی های تعمیرکار تخصصی یخچال هیتاچی

از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار تخصصی یخچال هیتاچی می توان به عوامل مختلفی اشاره نمود. اما در ادامه قصد داریم تا تمام ویژگی های تعمیرکار تخصصی یخچال هیتاچی را برای شما نام ببریم:

  1. حداقل 5 سال سابقه تعمیرات یخچال هیتاچی.
  2. دانش فنی تعمیرات تخصصی.
  3. عیب یابی تخصصی یخچال هیتاچی.
  4. تضمین خدمات انجام شده.
  5. آشنایی با طراحی تمام مدل های یخچال هیتاچی.

رایج ترین مشکلات یخچال هیتاچی

یخچال هیتاچی یکی از برند های مطرح جهان است که یخچال با کیفیت تولید این شرکت در دنیا طرفداران خود را دارد. با این حال باز هم به تعمیر نیاز پیدا میکند. تعمیر یخچال هیتاچی یکی از خدماتی است که توسط شرکت آریابهکار انجام میشود و با تعهد شرکتی 90 روزه تلاش در جلب رضایت مشتریان خود دارد که اگر در مدت این سه ماه مشکل مشابهی برای یخچال پیش بیاید به صورت رایگان تعمیر میشود. با اینکه یخچال هیتاچی بسیار با کیفیت است اما به مرور زمان میتواند مشکلاتی داشته باشد. از رایج ترین مشکلات یخچال هیتاچی میتوانیم به بررسی موارد زیر بپردازیم.

تعمیرات یخچال هیتاچی که صدا می دهد

ابتدا، پروانه فن تبخیر کننده در فریزر واقع در پشت پنل عقبی را چک کنید. سعی کنید با دست آن را بچرخانید. اگر پروانه ی فن آزادانه نمی چرخد، چک کنید که پروانه به چیزی ساییده نمی شود یا چیزی در پروانه گیر نکرده باشد.

تعمیرات یخچال هیتاچی که صدا می دهد

علاوه بر این، پروانه ی فن کندانسور دستگاه را در گوشه زیرین پشت یخچال چک کنید تا مشخص شود که مانعی وجود دارد یا خیر.

تعمیر یخچالی که در آن فریزر سرد است ولی یخچال گرم

اگر ذوب کننده برفک ها ایراد داشته باشد، این یخ زدگی ها همچنان بر روی لوله های تبخیر کننده ایجاد می شوند. اگر لوله های تبخیر کننده با یخ پوشیده شوند، جریان هوا از طریق این لوله ها محدود خواهد شد، و باعث می شود یخچال خنک نشود.

موتور فن تبخیر کننده هوای سرد را از لوله های تبخیر کننده بیرون می کشد و در سراسر فریزر به گردش در می آورد. اگر فن تبخیر کننده کار نمی کند، فریزر یا یخچال به اندازه ی کافی سرد نخواهد شد.

سرویس یخچال هیتاچی که از کار افتاده است

چک کنید که سیم برق به طور کامل به برق متصل شده باشد. سیم رابط یا سه راهی را جدا کنید. دوشاخه یخچال را مستقیما به پریز بزنید. اگر با این کار مشکل برطرف شد، سیم رابط یا سه راهی را تعویض کنید.

برای مدتی آن را از برق بکشید، سپس دوباره به برق بزنید. این کار ممکن است مدار الکتریکی را دوباره تنظیم کند.

عیب یابی یخچال هیتاچی که به اندازه کافی سرد نمی شود

دریچه های بین فریزر و یخچال و لوله تخلیه را برای وجود گرفتگی ای توسط ذرات یا یخ چک کنید. در صورت لزوم ذرات مسدود کننده را از لوله پاک کنید.

درز پلاستیکی درب دستگاه را امتحان کنید. ورقه ای کاغذ بین درز پلاستیکی و دستگاه خود قرار دهید. درب را ببندید و کاغذ را بکشید. اگر درز پلاستیکی به درستی عمل کند باید هنگام کشیدن کاغذ فشاری احساس کنید.

تعمیر یخچال برند هیتاچی که مدام کار می کند

اگر ذرات روی لوله های کندانسور جمع شده باشند، این لوله ها به طور موثر گرما را از بین نخواهند برد. یخچال به طور مداوم کار خواهد کرد. در سرویس یخچال هیتاچی ابتدا این لوله ها را تمیز می کنند.

تعمیر یخچال برند هیتاچی که مدام کار می کند

خرابی لاستیک درب یخچال هیتاچی

اگر درب یخچال به خوبی بسته نشود به مرور زمان برودت از بین میرود و در نتیجه نمیتواند سرمای مورد نیاز یخچال را تامین کند. پس اگر با مشکل سرد نشدن یخچال و فریزر مواجه هستید حتما چک کنید که لاستیک درب یخچال و فریزر مشکلی نداشته باشد.

معیوب بودن کمپرسور و رله یخچال فریزر

کمپرسور یخچال با تبدیل گاز به مایع و پمپاژ آن به اوپراتور باعث خنک شدن یخچال میشود. اگر کمپرسور یا رله آن آسیب ببیند، فرانید خنک کردن یخچال انجام نمیشود. پس در صورت خراب بودن کمپرسور یخچال خنک نمیشود.

عدم کار کرد فن اوپراتور

در صورت کار نکردن این قطعه سرمای تولید شده در اوپراتور به محیط منتقل نمیشود و باعث گرم شدن دستگاه میشود.

کمبود گاز یخچال

کمبود گاز برابر است با سرمای کمتر هوا یخچال. همچنین کمبود گاز باعث یکسره کار کردن کمپرسور میشود در نتیجه به مرور زمان با مشکل سوختن کمپرسور نیز مواجه میشوید.

وجود روغن در لوله های یخچال

گازمبرد زمانی میتواند باعث سرد شدن یخچال شود که کل لوله های داخلی و خارجی یخچال عاری از روغن باشند. زیرا گازمبرد به روی دیواره های داخلی لوله های اوپراتور تولید سرما میکند و وجود روغن در آنها مانع از سرد شدن لوله ها میشود.

نکات مهم در نگهداری از یخچال هیتاچی

یخچال ها تقریبا تمام طول روز در حال کار کردن هستند. طول عمر یخچال هیتاچی تقریبا 10 سال است پس برای نگهداری بهتر از این یخچال و استفاده طولانی مدت تری از آن نیاز به مراقبت درستی دارید. در ادامه نکاتی برای مراقبت مناسب از یخچال هیتاچی آورده شده.

نکات مهم در نگهداری از یخچال هیتاچی

توجه به نکات نگهداری و استفاده صحیح از لوازم برق منجر به افزایش طول عمر آنها می شود. در این حالت مهمترین نکته مراجعه به دفترچه راهنمای لوازم برقی است، در کنار آن توجه به نکات زیر نیز می تواند به شما ما کمک کند:

  1. حداقل فاصله ۱۰ سانتی متر نسبت به دیوار و ۱۴ سانتیمتر آن سخت را برای گردش آزادانه هوا در اطراف یخچال رعایت کنید.
  2. به طور منظم گرد و غبار محفظه موتور را با جاروبرقی تمیز نمایید.
  3. بیش از ظرفیت یخچال را بارگذاری نکنید.
  4. در فصول سرد سال نیازی به سرما سازی یخچال با حداکثر توان خود نمی باشد. بنابراین می‌توانید دما را از سه درجه به 7 درجه و در مورد فریزر از 21- به 19- افزایش دهید.
  5. مکان نصب باید صاف و بدون ناهمواری باشد. پس بعد از قرارگیری حتما اقدام به تراز کردن دستگاه کنید.
  6. دستگاه را از وسایل گرما زا دور نگه دارید.
  7. سر راه برق از محافظ برق یخچال استفاده کنید.
  8. دستگاه را به دور از تابش نور خورشید قرار دهید.
  9. پشت یخچال را از دیوار فاصله دهید
  10. دستگاه را در مجاورت پنکه و کولر قرار ندهید.
  11. تنظیم درست درجه دما: یخچال فریزر هیتاچی در شرایط زمستانی و تابستانی نیاز به درجه دمای متفاوتی دارد. معمولا در زمستان دما را بر روی 4 یا 5 و در تابستان دما یخچال فریزر را بر روی 2 یا 3 درجه باید تنظیم کنید.
  12. وجود مواد غذایی بیش از حد در یخچال و فریزر: این مورد مشکلات زیادی را برای یخچال بوجود می آورد. مانند اینکه میزان کمتری هوای سرد درون یخچال تولید میشود و همان مقدار نیز با هر بار باز و بسته شدن در خارج میشود. برخی از مواد ذغایی یا وسایل داخل یخچال ممکن است سرما ساز های یخچال را مسدود کنند.

هزینه تعمیر یخچال هیتاچی Hitachi

هزینه تعمیر یخچال هیتاچی بستگی نوع خرابی و مشکل آن دارد و به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی را برای آن تعیین نمود. بطور کلی می‌توان گفت این هزینه شامل هزینه حضور تعمیرکار در محل برای عیب یابی دستگاه و انتقال آن به کارگاه، دستمزد تعمیر دستگاه و هزینه تعویض لوازم یدکی در صورت نیاز است. ما در آریابهکار این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که کلیه هزینه های اعلام شده کاملا مورد تایید و نهادهای نظارتی بوده و با فاکتور رسمی به شما ارائه می شود.

هزینه تعمیرات یخچال هیتاچی چگونه محاسبه می‌شود؟

از مهم ترین بخش هایی که ممکن است در حین یا پیش از تعمیر یخچال هیتاچی برای شما سؤال شود و نتوانید به یک پاسخ اصولی در این خصوص برسید، هزینه تعمیرات یخچال هیتاچی می باشد که در شرایط فعلی یک سؤال بسیار مهم می باشد. در این خصوص باید بگوییم که هزینه تعمیر یخچال هیتاچی بستگی به علت و میزان خرابی یخچال هیتاچی دارد که باید توسط تکنسین تعمیرکار یخچال هیتاچی مورد عیب یابی قرار گیرد و پس از ریشه یابی مشکل دستگاه، هزینه تعمیرات برآورد گردد.

اما اگر یک فرد که مدعی تعمیرات تخصصی یخچال هیتاچی است به‌صورت چشم بسته و بدون عیب یابی یخچال هیتاچی با اعتماد به نفس 100 درصدی اعلام هزینه تعمیرات کرد، مطمئن باشید که پس از تعمیرات این دستگاه هزینه 2 یا 3 برابری حتی پس از تعمیرات از شما دریافت خواهد کرد. اما این در حالی می باشد که ما در مجموعه آریابهکار به هیچ وجه پیش از عیب یابی دقیق دستگاه اعلام هزینه تعمیرات نخواهیم کرد.

لازم به ذکر است که مبنا و معیار اعلام هزینه تعمیر یخچال هیتاچی در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که کمترین هزینه تعمیرات ممکن است.

خدمات تعمیر یخچال هیتاچیهزینه تعمیر و تعویض قطعات یخچال هیتاچی (تومان)
برد یخچال هیتاچینیاز به عیب یابی دارد.
رله اورلود کمپرسور یخچال هیتاچی100.000 الی 280.000
کمپرسور یخچال هیتاچی100.000 الی 220.000
المنت یخچال هیتاچی400.000 الی 690.000
دمپر یخچال هیتاچی380.000 الی 680.000
آبسردکن یخچال هیتاچی100.000 الی 320.000
یخساز یخچال هیتاچی200.000 الی 699.000
آبریزی یخچال هیتاچینیاز به عیب یابی دارد.
سنسور دیفراست یخچال هیتاچی210.000 الی 590.000
لولای درب یخچال هیتاچی100.000 الی 130.000
تایمر یخچال هیتاچی200.000 الی 340.000
رگلاژ درب یخچال هیتاچی20.000 الی 60.000
نصب یخچال هیتاچی200.000 الی 360.000
فن یخچال هیتاچینیاز به عیب یابی دارد.
ترموستات یخچال هیتاچی140.000 الی 350.000
شارژ گاز یخچال هیتاچی390.000 الی 840.000
رله استارت یخچال هیتاچی240.000 الی 390.000
اواپراتور یخچال هیتاچی490.000 الی 839.000

سرویس های دوره ای یخچال هیتاچی

همانگونه که مطلع هستید یخچال هیتاچی یکی از گران‌قیمت ترین و البته پر قابلیت ترین یخچال های موجود در بازار ایران می باشد که برای خرید این بخچال باید حداقل 50 میلیون تومان هزینه در نظر داشته باشید. به همین دلیل برای آنکه بتوانید طول عمر مفید این دستگاه را افزایش دهید، باید یکسری الزامات ابتدایی را در نظر بگیرید تا بتوانید مانع بروز هر گونه خرابی در این دستگاه شوید. اما چگونه؟ اولین راهکاری که برای شما داریم این است که نکات استفاده از یخچال هیتاچی را در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال هیتاچی بخوانید!

برای مطالعه این دفترچه تنها نیاز به 10 الی 20 دقیقه زمان خواهید داشت و در عوض می توانید به‌صورت اصولی از این دستگاه استفاده کنید. اما یکی دیگر از راهکارهای افزایش طول عمر یخچال هیتاچی، سرویس دوره ای یخچال هیتاچی توسط تکنسین مجرب و متخصص می باشد که از این طریق طول عمر مفید دستگاه شما افزایش خواهد یافت.

با این وجود برای سرویس دوره ای یخچال هیتاچی می توانید از خدمات آریابهکار در این خصوص استفاده کنید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن با کمترین هزینه توسط تکنسین متخصص و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد.

چه مواردی در سرویس یخچال هیتاچی باید مورد بررسی قرار گیرد؟

در زمینه سرویس یخچال هیتاچی شاید از نظر شما یک یا چند قسمت از یخچال هیتاچی مورد عیب یابی قرار می گیرند! اما اینگونه نیست؛ چرا که تکنسین تعمیرکار یخچال هیتاچی که جهت سرویس یخچال هیتاچی به محل شما اعزام شده است باید اقدام به عیب یابی قطعه به قطعه در یخچال هیتاچی نماید تا اگر مشکلی در حال رخ دادن می باشد، آنرا برطرف کند.

چه مواردی در سرویس یخچال هیتاچی باید مورد بررسی قرار گیرد؟

از این رو در پروسه سرویس یخچال هیتاچی صرفا یک یا چند قطعه عیب یابی نخواهند شد و بلکه تمام قطعات یخچال هیتاچی باید مورد عیب یابی قرار بگیرند. همچنین بازه زمانی سرویس یخچال هیتاچی ممکن است مابین 20 الی 40 دقیقه باشد که پس از بررسی ابتدایی تکنسین، این بازه زمانی مشخص شده و تکنسین به شما اعلام خواهد نمود.

آموزش نحوه تعمیرات یخچال هیتاچی

برای آموزش نحوه تعمیرات یخچال هیتاچی می توانید به آموزشگاه های رسمی در این زمینه مراجعه کنید تا از طریق یادگیری نکات تخصصی بتوانید در ابتدا مشکل یخچال هیتاچی را عیب یابی و سپس تعمیر کنید. از این رو اگر تجربه تعمیرات تخصصی یخچال هیتاچی ندارید، توصیه می کنیم به هیچ وجه اقدام به باز کردن و تعمیرات یخچال هیتاچی نکنید؛ چرا که ممکن است نه تنها خرابی را تعمیر نکنید، بلکه خرابی را گسترش دهید و منجر به سوختن برخی از قطعات مهم در این دستگاه شوید.

علت خرابی برد الکترونیکی یخچال‌های هیتاچی چیست؟

برد الکترونیکی یخچال هیتاچی به عنوان یک قطعه راهبردی در این دستگاه می باشد که خراب بودن و سالم بودن این قطعه دارای نقش تعیین کننده است. از این رو در صورتی که برد الکترونیکی یخچال هیتاچی خراب شود، باید توسط تکنسین ماهر و مجرب مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد. اما علت سوختن و خرابی برد الکترونیکی یخچال هیتاچی چیست؟ در ادامه با رایج ترین دلایل خرابی این قطعه آشنا خواهید شد:

  • استفاده نادرست از یخچال هیتاچی.
  • وارد کردن فشار بیش از حدی.
  • قرار دادن یخچال هیتاچی در محیطی گرم و…

علت نشتی آب از یخچال هیتاچی

مشکل نشتی آب از یخچال هیتاچی یکی از رایج ترین و اصلی ترین مشکلاتی می باشد که معمولا می تواند بنابر استفاده نادرست و اشتباه رخ دهد و رخ دادن آن می تواند به تنهایی منجر به بروز سایر خرابی ها در این دستگاه شود که باید پروسه تعمیرات آن توسط تکنسین مجرب و متخصص صورت گیرد. از این رو علت اصلی نشتی آب از یخچال هیتاچی چیست؟ علت اصلی نشتی آب از یخچال هیتاچی می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد که در ادامه آنها را برای شما نام برده ام.

توجه داشته باشید که این مشکل معمولا بنابر دلایل فنی رخ می دهد و اگر تجربه و دانش فنی تعمیرات یخچال هیتاچی را ندارید، توصیه می کنیم به هیچ وجه اقدام به بررسی و تعمیر این خرابی نکنید؛ چرا که احتمال برق گرفتگی وجود دارد.

  • خرابی لاستیک دور درب یخچال.
  • خرابی لوله‌های ورودی آب یخچال.
  • وجود برفک و یخ در قسمت اواپراتور.
  • خرابی فیلتر آب یخچال.
  • مخرابی مخزن آب یخچال هیتاچی.
  • مسدود شدن لوله تخلیه یخچال.
  • شکستگی سینی تخلیه یخچال.
  • نشتی آب از یخساز یا آب‌سردکن یخچال.

علت برفک زدن یخچال هیتاچی

همانگونه که در قسمت بالا توضیح داده شد، تمام یخچال های نسل جدید هیتاچی و سایر برندهای موجود در بازار ایران و جهان دارای قطعه ای به نام دیفراست هستند. اما دیفراست چیست؟ اگر بخواهیم این قطعه را در یک جمله توضیح دهیم می توان گفت که وظیفه دیفراست جلوگیری از ایجاد برفک در یخچال هیتاچی می باشد. اما برخلاف باور شما عزیزان، دیفراست یک قطعه واحد نیست و از قطعات مختلفی تشکیل شده است.

از این رو اگر یخچال هیتاچی شما عزیزان برفک زده است، مطمئن باشید که دیفراست یخچال هیتاچی خراب شده است و باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار بگیرد تا مشکل آن برطرف گردد.

علت داغ شدن بدنه یخچال هیتاچی

گاهی اوقات ممکن است با لمس کردن بدنه یخچال هیتاچی متوجه این شوید که بدنه یخچال هیتاچی به میزان قابل توجهی داغ شده است و این میزان از داغ شدگی می تواند گاهی باعث نگرانی شما شود! این در حالی می باشد که داغ شدن بدنه یخچال هیتاچی بدون شک یک مشکل عادی نیست و نمی توان آنرا نادیده گرفت. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در اسرع زمان اقدام به تعمیر مشکل داغ شدن بدنه یخچال هیتاچی کنید تا خرابی موجود در این دستگاه منجر به سوختن و از کار افتادن سایر قطعات نشود.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم است که حتما این مشکل را جدی بگیرید و راهکارهای مختلفی را در این خصوص اخذ کنید تا مشکل از این طریق برطرف شود. اما علت داغ شدن بدنه یخچال هیتاچی چیست؟ در ادامه رایج ترین دلایل داغ شدن بدنه یخچال هیتاچی را برای شما نام برده ایم:

  • شل شدن کابل برق یخچال هیتاچی.
  • قرار گرفتن یخچال هیتاچی در محیط بسته.
  • کم شدن گاز مبرد یخچال هیتاچی.
  • باز کردن زیادی درب یخچال.
  • مسدودی خروجی هوای یخچال.
  • خرابی در کمپرسور یخچال.
  • پر کردن زیادی یخچال هیتاچی.
  • خرابی سیستم خنک کننده یخچال هیتاچی.
  • کثیفی فیلتر هوای یخچال هیتاچی.

چرا مواد غذایی در یخچال هیتاچی یخ می زند؟

اصولا مواد غذایی نباید در یخچال هیتاچی یخ بزنند؛ این پروسه در فریزر یخچال هیتاچی باید انجام شود. از این رو اگر این مشکل در یخچال هیتاچی شما عزیزان رخ داده است مطلع باشید که این یک خرابی ساده نیست و نباید آنرا ساده جلوه دهید. از این رو در این مواقع باید چکار کرد؟ توصیه می کنیم در این مواقع عوامل و موارد ذیل را مورد بررسی قرار دهید و اما اگر باز هم اینک مشکل برطرف نشد، با مجموعه آریابهکار تماس بگیرید تا اعزام تکنسین به محل شما صورت گیرد.

  • تنظیم نبودن دمای یخچال هیتاچی.
  • خرابی برد الکترونیک یخچال هیتاچی.
  • کثیفی کویل یخچال هیتاچی.
  • خرابی ترمیستور یخچال هیتاچی.
  • خرابی ترموستات یخچال هیتاچی.

علت جمع شدن آب در کف یخچال هیتاچی

بدون شک زمانیکه تمایل به باز کردن درب یخچال هیتاچی دارید، انتظار دارید که همه چیز سر جای خود باشد و مشکلی در این دستگاه وجود نداشته باشد. اما اگر در کف یخچال هیتاچی آب جمع شده را مشاهده کردید، علیرغم اینکه آنرا تمیز خواهید کرد اما مطلع باشید این خرابی باز هم به وجود خواهد آمد. به همین دلیل این یک خرابی در یخچال هیتاچی می باشد که برای جلوگیری از بروز خرابی های جدی در این دستگاه توصیه می کنیم این مشکل را توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر کنید.

  • پارگی شیلنگ آبسردکن.
  • سوراخ شدن مخزن آبسردکن.
  • گرفتگی قسمت فاضلاب.
  • خرابی لاستیک یخچال هیتاچی.
  • خرابی دیفراست.
  • عرق کردن داخل کابین.

علت سوختن موتور و نحوه تست، تعویض و تعمیر موتور یخچال فریزر هیتاچی

موتور یخچال هیتاچی می تواند بنابر دلایل مختلف و متعددی دچار خرابی شود و کارایی خود را از دست بدهد. از این رو اگر موتور یخچال هیتاچی شما عزیزان از کار افتاده است، باید این دستگاه را از برق بکشید و در اسرع زمان از طریق تماس با شماره مرکزی 02145437 هماهنگی های لازم را برای اعزام تعمیرکار یخچال هیتاچی به محل خود را انجام دهید تا تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه ما بتوانند مشکل شما را برطرف کنند. اما علت سوختن موتور یخچال هیتاچی چیست؟

علت سوختن موتور و نحوه تست، تعویض و تعمیر موتور یخچال فریزر هیتاچی

رایج ترین علت سوختن موتور یخچال هیتاچی قرار دادن یخچال در محیط بسته و گرم می باشد که در این مواقع در ابتدا فشار قابل توجهی به موتور وارد می شود و سپس از کار خواهد افتاد. اما از کار افتادن موتور یخچال هیتاچی به این معنا نیست که این قطعه از یخچال هیتاچی سوخته است؛ چرا که ما در آریابهکار مفتخریم در آریابهکار به همراه تکنسین های مجرب و متخصص تمام خدمات تعمیر موتور یخچال هیتاچی را با ابزارهای روز دنیا انجام می دهیم.

اما اگر میزان آسیب موتور یخچال هیتاچی زیاد باشد، توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر هزینه تعمیرات آن زیاد بود، بهتر است اقدام به خرید و تعویض موتور یخچال هیتاچی نمایید تا از این طریق مشکل شما برطرف شود؛ برای خرید موتور یخچال هیتاچی توصیه می کنیم از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام نمایید.

در حالت عادی کدهای خطای یخچال هیتاچی

برخی از کدهای خطای یخچال هیتاچی برخلاف تصور شما نشان دهنده یک خرابی گسترده نیستند و معمولا نشان دهنده یک مشکل جزئی هستند.

در حالت عادی کدهای خطای یخچال هیتاچی

برای مثال اگر درب یخچال هیتاچی هیتاچی شما برای بیش از یک دقیقه باز باشد، این کد خطا بر روی پنل یخچال هیتاچی نمایش داده خواهد شد و سپس با بستن درب دستگاه، این کد خطا برطرف خواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت مشاهده هر گونه کد خطا در یخچال هیتاچی، آرامش خود را حفظ کنید.

معنی ارور یا کدهای خطا یخچال ساید و فریزر هیتاچی-سری F0

کدهای خطا و ارورهای یخچال هیتاچی شامل 3 سری مختلف می شود که ما قصد داریم در این گزارش از آریابهکار این 3 سری را بصورت مجزا از هم نام ببریم و توضیح دهیم. اولین سری F0 می باشد که معمولا نشان دهنده خرابی قطعات یخچال هیتاچی هستند و به همین دلیل توصیه می کنیم در صورت مشاهده این کدهای خطا، دستگاه را از برق بکشید و با تکنسین های ما تماس بگیرید تا پروسه تعمیرات صورت گیرد.

ارور سری F0 یخچال هیتاچیعلت کد خطای سری F0 یخچال هیتاچی
F0 02خرابی برد یخچال هیتاچی.
F0 03خرابی IM یخچال هیتاچی.
F0 04خرابی دیفراست یخچال هیتاچی.
F0 05کارکرد غیر عادی IM یخچال هیتاچی.
F0 07خراب شدن رله اور کارنت یخچال هیتاچی.
F0 08مشکل از موتور یخچال هیتاچی.
F0 09خرابی کمپرسور یخچال هیتاچی.
F0 11مشکل از سرعت کمپرسور یخچال هیتاچی.
F0 12خرابی موتور یخچال هیتاچی.
F0 13خرابی فن یخچال هیتاچی.
F0 14مشکل در جریان برق ورودی یخچال هیتاچی.
F0 15خرابی موتور F2 یخچال هیتاچی.
F0 16خرابی فن RR یخچال هیتاچی.
F0 18خرابی سنسور دیفراست یخچال هیتاچی.

معنی ارور یا کدهای خطا یخچال ساید و فریزر هیتاچی-سری F1

دومین سری ارورهای یخچال هیتاچی، در بخش بخچال فریزر هیتاچی می باشد که معمولا نشان دهنده خرابی و مشکلات فنی قطعات هستند. این کدهای خطا عبارتند از:

ارور سری F1 یخچال فریزر هیتاچیعلت کد خطای سری F1 یخچال فریزر هیتاچی
F1 01خرابی سنسور انجماد یخچال فریزر هیتاچی.
F1 02خرابی سنسور دمای محیطی یخچال فریزر هیتاچی.
F1 03مشکل در سنسور TC یخچال فریزر هیتاچی.
F1 04خرابی سنسور دیفراست یخچال فریزر هیتاچی.
F1 06خرابی سنسور دمای داخلی یخچال فریزر هیتاچی.
F1 10مشکل در سنسور دیفراست یخچال فریزر هیتاچی.

معنی ارور یا کدهای خطا یخچال ساید و فریزر هیتاچی-سری F3

آخرین سری ارورهای یخچال هیتاچی، سری F3 می باشد که در صورت مشاهده این خرابی یخچال هیتاچی را از برق بکشید و درب های آن را باز بگذارید و همزمان با تکنسین های آریابهکار تماس بگیرید تا اعزام تکنسین صورت گیرد.

ارور سری F3 یخچال فریزر هیتاچیعلت کد خطای سری F3 یخچال فریزر هیتاچی
F3 01عدم خنک بودن داخل یخچال فریزر هیتاچی.
F3 02دمای یخچال و یخچال فریزر هیتاچی بالا می باشد.

کد های خطا و ارور های یخچال فریزر هیتاچی را چطور بفهمیم؟

در طول زمان و با استفاده مداوم از یخچال فریزر هیتاچی، ممکن است خرابی ای در این دستگاه رخ دهد که به محض رخ دادن هر گونه خرابی در این دستگاه، کد خطای مرتبط با آن بر روی پنل نمایشگر یخچال فریزر هیتاچی نمایش داده خواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه کد خطا در یخچال فریزر هیتاچی در ابتدا به دفترچه راهنمای این دستگاه مراجعه کنید تا با بررسی علت کد خطا، اقدام به برطرف کردن آن نمایید؛ در غیر اینصورت کد خطا و هشدار قرمز رنگ بر روی این دستگاه نمایش داده خواهد شد.

5/5 - (4 امتیاز)

This Post Has 8 Comments

  1. من چند ساله از یخچالم استفاده میکنم. یخچال برند همین هیتاچی
    یک سال شاید بیشتر شده داره برفک میزنه و متاسفانه بهش رسیدگی نکردم! بنظرتون میتونم خودم تو خونه درستش کنم؟ یا حتما باید تعمیر بشه؟

    1. با سلام،
      دوست عزیز در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که یخچال شما دیفراست است یا نفراست. چرا که در یخچال های دیفراست برفک زدن طبیعی است.
      اما بای رغع مشکل برفک یخچال های نفراست در یخچال تک میتوانید به بررسی گرفتگی فاضلاب، ترموستات، سنسور، فن و لاستیک دور درب بپردازید.
      و در یخچال فریزر نفراست قسمت های سنسور، ترمودیسک، سنسور دیفراست، المنت و برد الکتریکی دستگاه را باید بررسی کنید.

  2. روزتون بخیر، میخواستم بدونم یخچالی که فریزرش غذا رو منجمد نمیکنه باید چیکارش کنم؟ تعمیر میشه اصلا؟!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی بروز این مشکل بر اثر خرابی یکی از قطعات زیر ممکن است اتفاق بیوفتد:

    2. خرابی ترموستات
    3. نشتی گاز
    4. خرابی رله اورلود
    5. خرابی خازن کمپرسور
    6. خرابی خود کمپرسور یا موتور دستگاه
    7. خرابی فن
    8. معیوب بودن قطعات دیفراست
    9. برای تعمیر یخچال و بر طرف کردن مشکل منجمد نکردن غذا باید از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

  3. با سلام یخچال هیتا چی چهار درب داریم از همون اول که به برق زدیم خوب کارمیکرد ام دو سه هفته بعد متوجه شدیم که قسمت یخچال هیچ سردی نداره و فریزر هم دیگر فریز نمیکنه.. تعمیرکاراومد برفک زدایی کردیم المنت و سنسور و.. را چک کرد گفت هیچ ایرادی نداره، دو سه هفته کارکرد باز همون مشکل رخ داد .دوباره یه تعمیرکاردیگری اومد و نهایتا گفت احتمال زیاد از برد باشه و برد را بردن تعمیرکردن الان دوباره باز همون اش‌و کاسه…درواقع یخچال ما بعد از دوسه هفته کارکردن قسمت فریزرش برفک میزنه و دراصل یخچال برفک زدایی نمیکنه.‌ لطفا راهنمایی کنین

    1. یا سلام. کاربر گرامی اجازه دهید دستگاه شما توسط تعمیرکار یخچال هیتاجی مورد بررسی قرار گیرد تا به صورت دقیق و تخصصی از یخچال شما عیب یابی شود و مشکل اصلی به شما اعلام شود. عیب یابی صورت گرفته به صوت کاملا رایگان می باشد. جهت هماهنگی با شماره های قرار داده شده تماس حاصل نمایید.

  4. به جرات می تونم بگم یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات در تهران هستین. بعد از مراجعه به چند نمایندگی تنها نمایندگی شما بود که مشکل منو برطرف کرد. واقعا دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214