skip to Main Content

یکی از برندهای محبوب و البته پر فروش ماشین لباسشویی در کشور، ماشین لباسشویی دوو می باشد که بدون شک بسیار شناخته شده است و اگر قصد خرید ماشین لباسشویی داشته باشید، بدون شک مدل های متنوعی از این برند را مشاهده خواهید کرد که انتخاب شما را سخت و سخت تر می کند. از این رو ممکن است برای شما سوال شود که بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟ در ادامه این مقاله از سری مقالات تعمیر ماشین لباسشویی قصد داریم تا شما را با این موضوع مهم آشنا سازیم تا بتوانید با بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو آشنا شوید. همراه ما باشید.

ماشین لباسشویی دوو ساخت کدام کشور است؟

ماشین لباسشویی برند دوو، ساخت کشور کره جنوبی می باشند که در سال 1967 میلادی، شرکت دوو با هدف تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا، در شهر سئول کره جنوبی پایه گذاری شد و امروزه این شرکت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان در عرصه لوازم خانگی در سطح جهانی شناخته شده است و محصولات خود را به بیش از ۱۲۰ کشور دنیا صادر می کند. از این رو دوو مدل های متفاوتی از ماشین های لباسشویی با ظرفیت های گوناگون را عرضه کرده است و شما می توانید این محصول را از برند دوو در مدل مخصوص خود خریداری کنید.

توجه داشته باشید که این دستگاه ها با داشتن امکانات و ویژگی های پیشرفته، تضمین کننده شستشویی دقیق و بهداشتی برای لباس ها هستند.

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو کدام است؟

بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو که می توانید آنرا خریداری کنید، مدلی می باشد که بتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف کند. از این رو بهترین مدل ماشین لباسشویی دوو، گران قیمت ترین مدل این دستگاه نیست و الزامی به خرید گران قیمت ترین مدل ماشین لباسشویی دوو نیست! با این وجود پیش از خرید ماشین لباسشویی دوو حتما نیازهای خود را مشخص نمایید تا بهترین خرید ممکن را داشته باشید.

معرفی بهترین مدل های ماشین لباسشویی دوو

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از بهترین مدل های ماشین لباسشویی دوو بپردازیم تا بتوانید مدل ایده آل و مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

1. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-SE990C

مدل DWK-SE990C از ماشین های لباسشویی دوو با ظرفیت 9 کیلوگرم، به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت در بازار کشور عزیزمان است. این دستگاه که با موتور دایرکت درایو تولید شده است، از قدرت چرخش موتوری به میزان 1400 دور در دقیقه بهره می برد. همچنین ظرفیت 9 کیلوگرمی آن، این ماشین لباسشویی را به گزینه ای ایده آل برای خانواده هایی با تعداد اعضا بیشتر تبدیل می کند. لازم به ذکر می باشد که درب این دستگاه از جلو باز می شود.

این ماشین لباسشویی دارای امکانات ویژه ای چون قابلیت اضافه کردن لباس در حین فرآیند شستشو، صفحه نمایش لمسی پیشرفته و پشتیبانی از برنامه های شستشوی متنوع است. برای خرید این مدل از ماشین لباسشویی دوو، می توانید به فروشگاه های مجاز و معتبر در شهر و محل سکونت خود مراجعه کنید تا با خیالی آسوده به همراه گارانتی بلند مدت خریداری کنید.

2. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9542V

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9542V با ظرفیت 9 کیلوگرم، مجموعه ای از برنامه های شستشوی متنوع و فناوری های روز دنیا را در خود جای داده است. از این رو این دستگاه به موتور دایرکت درایو بی نیاز از تسمه مجهز است که دیگ را مستقیما به چرخش در می آورد و با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، به کاهش چشمگیر مصرف انرژی کمک می کند.

میزان مصرف انرژی این مدل در رده بسیار کم مصرف A+++ قرار دارد، که نشان از کارایی بالا و اثربخشی در حفظ محیط زیست دارد. ویژگی های برجسته مدل DWK-9542V شامل سیستم حباب ساز و تکنولوژی نانو سیلور می باشد. سیستم حباب ساز موجود در این دستگاه، مواد شوینده را به صورت حباب های بسیار ریزی تبدیل می کند که به عمق الیاف پارچه نفوذ کرده و آلودگی ها و لکه ها را به طور مؤثر از بین می برد. همچنین تکنولوژی نانو سیلور به حفظ دوام و کیفیت بافت لباس ها کمک می کند، باعث می شود لباس ها کمتر فرسوده شوند.

3. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8540

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8540 از سری پریمو با ظرفیت 8 کیلوگرم، به عنوان یکی از بی صدا ترین مدل های موجود در بازار شناخته می شود. این دستگاه با استفاده از جدیدترین فناوری های مدرن، لرزش و صدای تولیدی در هنگام کار را به حداقل می رساند. ویژگی های قابل توجه این مدل شامل سیستم چرخش آب پیشرفته، موتور دایرکت درایو بدون نیاز به تسمه، سیستم حباب ساز نوین و فناوری نانو سیلور هستند.

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-8540 سری پریمو، به دلیل کیفیت عالی و ظرفیت 8 کیلو گرمی خود، در میان بهترین های بازار قرار می گیرد. این دستگاه با بدنه ای طراحی شده به شکل Eco Body، علاوه بر کم صدا بودن، میزان ارتعاشات را نیز کاهش می دهد و با محفظه خود از پارچه ها در برابر آسیب محافظت می کند. همچنین آبکشی لباس ها در این مدل با آب گرم انجام می شود که به حذف موثر میکروب ها از روی لباس ها کمک می کند.

مقالات مرتبط: علت نگه نداشتن آب در ماشین لباسشویی دوو

4. ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7300

افرادی که به دنبال خرید ماشین لباسشویی با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه هستند، می توانند مدل DWK-7300 دوو با ظرفیت 7 کیلوگرم را در نظر بگیرند که از نظر ارزش به قیمت، یکی از ایده آل ترین انتخاب ها محسوب می شود. این دستگاه با موتور تسمه ای خود و سرعت چرخش موتوری برابر با 1000 دور در دقیقه، امکاناتی نظیر قفل کودک، نمایشگر LED، تکنولوژی نانو سیلور با قابلیت تنظیم دمای آب و 15 برنامه شستشوی کاربردی را ارائه می دهد.

ماشین لباسشویی DWK-7300 دوو علاوه بر برنامه های کارآمد شستشو، امکان خشک کردن و شستشوی با بخار را نیز فراهم می سازد. این دستگاه دارای قابلیت برنامه ریزی زمان بندی شستشو است، که به کاربر اجازه می دهد شستشو را در زمان دلخواه خود آغاز کند. با بهره گیری از دیگ مناسب خود، همه لباس ها به طور یکنواخت با مواد شوینده و آب در تماس قرار می گیرند، این امر اطمینان می دهد که لکه ها به خوبی از روی لباس ها پاک می شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214