skip to Main Content

در صورتی که مایل به خرید یخچال در بازار ایران هستید اولین سوال برای شما این خواهد بود که یخچال ایرانی بخرم یا خارجی؟ برای آنکه بتوانید در ابتدا در این خصوص تصمیم گیری کنید باید به اطلاع شما برسانیم که اولین راهکار این است که بررسی کلی در خصوص بودجه خود داشته باشید تا از این طریق انتخاب بهتری داشته باشید. همچنین اگر مایل به خرید یخچال هستید باید به اطلاع شما برسانیم که هم نسخه ایرانی و هم نسخه خارجی یک کارکرد دارند که مدل های جدید یخچال ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شما می توانید با خیالی آسوده خریداری کنید.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای خرید یخچال خارجی معمولی و یخچال ساید خارجی حتما این مقاله از تعمیر یخچال آریابهکار را مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب مطمئن و موفقی داشته باشید. همراه ما باشید.

بهترین یخچال خارجی معمولی

در صورتی که مایل به خرید یخچال خارجی معمولی هستید، برندهای متعددی در این زمینه وجود دارند که ما قصد داریم بصورت مختصر 6 برند خارجی را نام ببریم که مدل های متنوع و جدیدی از این برندها در بازار ایران وجود دارند و می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید و استفاده از آنها کنید که این موارد عبارتند از:

بهترین یخچال خارجی معمولی

  1. ال جی
  2. سامسونگ
  3. بکو
  4. پاناسونیک
  5. بوش
  6. ویرپول

بهترین یخچال ساید بای ساید خارجی

در خصوص بهترین یخچال ساید بای ساید خارجی نیز در ادامه 3 برند خارجی را به همراه مدل های عرضه شده این برندها ارائه کرده ایم. از این رو برای خرید یخچال ساید بای ساید خارجی می توانید این موارد را چک کنید.

1. یخچال ساید بای ساید سامسونگ

سامسونگ که ریشه هایش به کره جنوبی بازمی گردد، فعالیت خود را از سال 1969 میلادی آغاز کرده است. این برند معتبر، یک برند شناخته شده برای تولید لوازم برقی با طراحی های مدرن و به روز که در صنعت برقی خانگی پیشرو است. از این رو توجه به جزئیات و به کارگیری فناوری های پیشرفته، از عوامل اصلی شهرت سامسونگ به عنوان برندی نوآور است.

یکی از محصولات پر فروش کمپانی سامسونگ، یخچال ساید بای ساید سامسونگ می باشد که در ادامه برخی از مدل های موجود این برند در بازار ایران را نام برده ایم و عبارتند از:

  1. RH65 یخچال ساید بای ساید دارای درب ویترینی Food Showcase
  2. RS8000NC-8 یخچال ساید بای ساید با فناوری SpaceMax
  3. ساید بای ساید RS25 SL با سیستم خنک کنندگی دوگانهTwin Cooling Plus™‎
  4. Rosso2 SBS with Twin Cooling Plus™, 732 L
  5. یخچال ساید بای ساید FSR12 نقره ای با درب فود شوکیس
  6. یخچال ساید بای ساید FSR14 نقره ای با درب فود شوکیس
  7. FSR 2 with Food Showcase Door, 765 L
  8. ساید بای ساید HM24 W با فناوری Twin Cooling Plus™‎
  9. یخچال ساید بای ساید G26 نقره ای همراه با تکنولوژی Twin cooling plus

2. یخچال ساید بای ساید بوش

بوش به عنوان یکی از برترین برندهای تولید کننده یخچال در جهان شناخته شده و مقر اصلی آن در آلمان قرار دارد. این شرکت که سابقه ای تاریخی از سال 1886 دارد، اکنون بیش از 395,000 کارمند را در سرتاسر جهان استخدام کرده است و تبدیل به یکی از بزرگان در این صنعت شده که بدون شک پیشرفت بزرگی برای بوش می باشد.

بوش همواره در تلاش بوده تا با ارتقاء امکانات و تجهیزات محصولاتش، تجربه ای سالم تر، شاداب تر و دلپذیرتر را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. محصولات این شرکت که از کیفیت بالا و دوام طولانی مدت برخوردار هستند، باعث شده اند که بوش به عنوان یکی از معتبرترین برندهای بین المللی در نظر گرفته شود. این اعتبار به واسطه گارانتی قابل توجه و خدمات پس از فروش بی نظیری است که بوش برای محصولات خود ارائه می دهد، نشان دهنده اطمینان کامل برند به کیفیت محصولاتش می باشد.

یخچال ساید بای ساید بوش

با این وجود در ادامه برخی از مدل های ساید بای ساید بوش را برای شما مرفی کرده ایم که می توانید این محصولات را در بازار ایران مشاهده و خریداری کنید. این موارد عبارتند از:
  1. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD90VB204
  2. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404
  3. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG93AI30M
  4. ساید بای ساید بوش مدل KAG90AI20N
  5. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE
  6. ساید بای ساید بوش کره مدل 58A70
  7. ساید بوش مدل 93aw30u
  8. یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت بوش مدل KAG93AI304
  9. یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش 27 فوت مدل KAG90AI204
  10. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KGD76AI304
  11. یخچال و فریزر بوش مدل KAN58A704
  12. ساید بای ساید بوش مدل KAN56V404

مقالات مرتبط: بهترین موتور یخچال ایرانی از نظر تعمیرکاران

3. یخچال ساید بای ساید ال جی

ال جی برندی که از سال 1947 میلادی فعالیت خود را در کره جنوبی آغاز کرده، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت لوازم برقی خانگی شناخته می شود. با سابقه ای طولانی در این عرصه، ال جی توانسته است به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان بین المللی خود را مطرح سازد. با این وجود این شرکت توانسته با استفاده از جدیدترین فناوری ها و به کارگیری بیش از 75,000 کارمند متخصص، محصولاتی با کیفیت و نوآورانه را به بازار عرضه دارد.

محصولات متنوعی که ال جی تولید می کند، تنها به یخچال ها محدود نمی شود بلکه شامل تلویزیون های هوشمند، ماشین های لباسشویی و ظرف شویی، و سایر دستگاه های پیشرفته می شود، که همگی نشان از تعهد این شرکت به نوآوری و کیفیت دارند. با این وجود در ادامه قصد داریم برخی از مهم ترین محصولا ساید بای ساید ال جی را نام ببریم که در بازار ایران وجود دارند و عبارتند از:

  1. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X334
  2. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل J34
  3. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X267
  4. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X29
  5. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X257
  6. یخچال فریزر چهار درب ال جی مدل MDP860DB
  7. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X39
  8. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل SXP450
  9. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X247
  10. یخچال سایدبای ساید ال جی مدل GC-J247
5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214