skip to Main Content
تعمیر اتو پرس رادکس
شماره نمایندگی تعمیر اتو پرس رادکس

تعمیر اتو پرس رادکس و مشکلات احتمالی آن که ممکن است در طی استفاده نادرست و طولانی مدت از دستگاه رخ دهند، یکی از سوالاتی است که طبیعتا برای تمام دارندگان اتو پرس رادکس پیش می‌آید. این در حالی است که اتو پرس رادکس ساخت کشور فرانسه بوده و جزء با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین اتو پرس‌های موجود در بازار کشور می‌باشد؛ اما ممکن است دچار خرابی و ایرداتی شود که شوکه شوید. اتو پرس جزء دستگاه‌هایی است که باید در طول بازه‌های زمانی مختلف اقدام به سرویس آن نمایید. در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر اتو پرسقصد داریم تا تمام مشکلات و نحوه تعمیر اتو پرس رادکس را بررسی نماییم.

فهرست

اهمیت تعمیر تخصصی اتو پرس رادکس RAADEX

اتو پرس رادکس فرانسه، یکی از گران‌قیمت ترین مدل های اتو پرس در بازار کشورمان می باشد که قیمت حدودی آن بالای 18 میلیون تومان است. از این رو اگر تعمیرات غیر تخصصی بر روی این دستگاه انجام شود، قطعا منجر به سوختن و از کار افتادن این دستگاه در آینده شود؛ چرا که اتو پرس رادکس برخلاف سایر اتو پرس های موجود در بازار، از پیچیدگی قابل توجهی برخوردار است که حتما باید توسط تعمیرکار اتو پرس رادکس به‌صورت کاملا تخصصی تعمیر شود تا همانند روز اول از آن استفاده کنید.

لازم به ذکر است که آریابهکار تنها نمایندگی تعمیرات اتو پرس رادکس در کشور می باشد که تمام خدمات مرتبط با خرابی اتو پرس رادکس را توسط تعمیرکاران اتو پرس رادکس آریابهکار به‌صورت تخصصی انجام می دهد تا بدون نیاز به تعویض قطعه، بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. از این رو اگر مایل به تعمیرات اصولی و تخصصی این دستگاه هستید، می توانید از طریق مراجعه به شعب آریابهکار اقدام به تعمیر تخصصی اتو پرس رادکس نمایید.

تعمیر اتوپرس رادکس با 90 روز گارانتی

ما در آریابهکار به عنوان تنها نماینده انحصاری اتو پرس رادکس، علیرغم اینکه تمام خدمات مرتبط با اتو پرس رادکس را به‌صورت تخصصی برای شما عزیزان انجام می دهیم، گارانتی خدمات نیز به شما ارئه می دهیم تا با خیالی آسوده دستگاه خود را بدست تکنسین های ما بسپارید. اما منظور از گارانتی چیست؟ منظور از گارانتی خدمات تعمیر اتو پرس رادکس در آریابهکار این است که اگر 1% پس از آنکه دستگاه را تحویل گرفتید و با خرابی در بخش تعمیر شده روبرو شدید، مجددا توسط آریابهکار تعمیر خواهد شد.

از این رو اگر مایل به تعمیرات تخصصی اتو پرس رادکس آن هم با گارانتی خدمات هستید، می توانید از طریق تماس با شماره 02145437 هماهنگی های لازم را جهت تعمیرات تخصصی دستگاه خود انجام دهید. بازه گارانتی که ما برای شما عزیزان مدنظر گرفته ایم، 90 روز است که این گارانتی 90 روزه برای تمامی خدماتی است که توسط مجموعه آریابهکار به شما عزیزان ارائه می شود.

نمایندگی تعمیر اتو پرس رادکس

آریابهکار نماینده انحصاری اتو پرس رادکس می‌باشد و مستقیما طرف قرار داد شرکت واردکننده محصولات رادکس در ایران است. از این رو اگر مشکل بخصوصی برای دستگاه شما رخ داد، با داشتن ضمانت‌نامه یا کارت گارانتی می‌توانید به نمایندگی اتو پرس رادکس یا خدمات پس از فروش اتو پرس رادکس مراجعه نمایید. آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر اتو پرس رادکس، تعمیرات اتو پرس رادکس را به همراه تکنسین‌های مجرب و قطعات اصلی اتو پرس رادکس را با گارانتی 90 روزه رسمی انجام می‌دهد. همچنین پس از تعمیر دستگاه در مجموعه ما، یک هفته مهلت تست رایگان خواهید داشت.

  • در صورت اتمام اعتبار کارت گارانتی اتو پرس رادکس، دستگاه با هزینه آزاد باید تعمیر و سرویس شود.
  • انجام تمام خدمات تعمیر و تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده دستگاه.
  • جهت ارتباط با کارشناسان ما، از طریق خطوط ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴، ۰۲۱۴۵۴۳۷ و ۰۲۱۹۱۰۰۶۶۷۶ تماس حاصل فرمایید.
  • از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات اتو پرس رادکس در تهران

توجه: در حال حاضر به علت نوسان شدید بازار ارز، فروش قطعات بصورت جداگانه انجام نمی‌شود و صرفا خدمات تعمیر اتو پس رادکس پذیرفته می‌شوند.

خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر اتوپرس رادکس

آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر اتوپرس رادکس، به همراه تکنسین های مجرب و باتجربه آماده ارائه تمامی خدمات تعمیر اتو پرس رادکس به شما عزیزان است. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار به‌صورت اختصاصی تمام قطعات اتو پرس رادکس را به‌صورت تخصصی تعمیر می کنیم تا از هر گونه نیاز به تعویض قطعه، بی نیاز شوید و با کمترین هزینه تعمیرات بتوانید همانند روز اول از این دستگاه پرقدرت استفاده کنید.

از این رو ما به عنوان نمایندگی مرکزی، تمامی خدمات تعمیر اتو پرس رادکس را به شما عزیزان بدون هر گونه محدودیتی انجام می دهیم. در ادامه نیز قصد داریم برخی از خدماتی که به‌صورت کاملا تخصصی و اختصاصی در زمینه تعمیرات اتو پرس رادکس انجام می دهیم را برای شما عزیزان نام ببریم. این موارد عبارتند از:

  • تعمیر برد اتو پرس رادکس.
  • تعمیر بویلر اتو پرس رادکس.
  • رسوب زدایی اتو پرس رادکس.
  • تعمیر شیر برقی اتو پرس رادکس.
  • تعمیر تخصصی ترموستات اتو پرس رادکس.
  • تعمیرات المنت اتو پرس رادکس.
  • تعمیر تخصصی پمپ اتو پرس رادکس.
  • تعویض قطعات معیوب با قطعات جایگزین وارداتی.

مشخصات نمایندگی مرکزی تعمیر اتوپرس رادکس

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما عزیزان در صورت خرابی اتو پرس رادکس رخ دهد، مشخصات نمایندگی مرکزی تعمیر اتو پرس رادکس است تا بتوانید به‌صورت حضوری به این نمایندگی مراجعه کنید و از این خدمات برای رفع مشکل دستگاه خود استفاده کنید. از این رو اگر مایل به اطلاع از مشخصات نمایندگی مرکزی تعمیر اتو پرس رادکس هستید، در ادامه شما را با این مشخصات به‌صورت کامل آشنا خواهیم نمود.

آدرس نمایندگی تعمیر اتو پرس رادکس:

برای مراجعه حضوری به نمایندگی تعمیر اتو پرس رادکس که در قسمت ذیل معرفی شده اند، بهتر است پیش از مراجعه تماس بگیرید تا از ساعات کاری شعبه مدنظر خود مطلع شوید و سپس مراجعه نمایید تا در زمان خود صرفه جویی کنید.

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین‌تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.

شماره تماس نمایندگی تعمیر اتو پرس رادکس:

برای تماس با نمایندگی تعمیر اتو پرس رادکس می توانید از طریق شماره های ذیل استفاده کنید:

  • شماره تماس مرکزی مشتریان: 02145437
  • شماره تماس شرق تهران: 02177902220
  • شماره تماس شمال تهران: 02126124696
  • شماره تماس مرکز تهران: 02191006676

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات اتوپرس رادکس

برای تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات اتو پرس رادکس می توانید از طریق شماره های مندرج بر روی قسمت بالا اقدام نمایید تا تیم پشتیبانی نمایندگی، راهنمایی لازم و کافی را در خصوص خرابی پیش آمده برای دستگاه شما ارائه دهند. از این رو اگر با شماره های بالا تماس بگیرید، می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص تعمیرات اتو پرس رادکس از کارشناسان ما بپرسید و راهنمایی لازم نیز به شما صورت گیرد.

همچنین اگر مایل هستید تا کارشناسان ما مشکل دستگاه شما را بررسی کنند و راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند، می توانید از طریق شماره 09190111214 در واتساپ یا تلگرام پیغام ارسال کنید و در کنار پیغام ارسالی، تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای از دستگاه ارسال نمایید تا کارشناسان بتوانند در این زمینه شما را بهتر راهنمایی کنند.

مهمترین دلایل نیار به تعمیر اتوپرس رادکس

دلایل متعددی وجود دارند که شما با استناد به این دلایل، ملزم به تعمیر اتو پرس رادکس خواهید شد. اما این دلایل کدام اند؟ در ادامه با برخی از دلایل بسیار مهم در این زمینه آشنا خواهید شد:

  1. قیمت بالای اتو پرس رادکس؛ صرفا با هزینه تعمیرات تخصصی و جزئی می توانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید و نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید.
  2. تعمیرات تخصصی ارزان؛ ما در آریابهکار به همراه تعمیرکاران اتو پرس رادکس، تعمیرات تخصصی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا را به شما عزیزان ارائه می دهیم و هزینه ای که برای این تعمیرات خواهید پرداخت، قطعا ارزش اقتصادی دارند.
  3. کیفیت بالای اتو پرس رادکس؛ یکی دیگر از دلایلی که ما می توانیم برای شما عزیزان نام ببریم این است که اتو پرس رادکس فرانسه دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و شما عزیزان از طریق تعمیرات اتو پرس رادکس می توانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر اتوپرس رادکس در محل و منزل

با توجه به تمام تعاریف انجام شده در این گزارش، به کاربرد و اهمیت اتو پرس رادکس در زندگی روزمره پی برده اید و اگر این دستگاه تحت هر شرایطی خراب شود، طبیعتا زندگی روزمره هر یک از ما مختل خواهد شد و نمی توانیم همانند روزهای عادی قبلی از این دستگاه استفاده کنیم. با این وجود به محض خرابی این دستگاه مایل خواهیم بود تا در کمترین زمان ممکن این دستگاه تعمیر شود و بتوانیم از آن استفاده کنیم. از این رو راهکار چیست؟ بهترین راهکاری که ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم، تعمیر اتو پرس رادکس در محل است.

به همین دلیل ما برای سهولت شما عزیزان، خدمات تعمیر اتو پرس رادکس در محل را در نظر گرفته ایم که با هماهنگی قبلی، تکنسین تعمیرکار اتو پرس رادکس در روز و زمان از پیش تعیین شده به محل مدنظر شما اعزام می شود تا مشکل دستگاه شما را برطرف کند. از این رو باید تمام هماهنگی های لازم را از قبل با تیم پشتیبانی آریابهکار انجام دهید تا تکنسین در محل شما حاضر گردد.

توجه: بنابر تعداد بالای دستگاه های تعمیراتی در آریابهکار، تا اطلاع ثانویه امکان تعمیر اتو پرس رادکس در محل وجود ندارد و تمامی خدمات صرفا در شعب تعمیراتی آریابهکار انجام می شود.

مشکلات رایج اتو پرس رادکس

هر وسیله ‌ای پس از مدتی استفاده، دچار افت عملکرد می‌شود و اتو پرس رادکس (Raadex) نیز از این مورد مستثنا نمی‌باشد؛ اما این بازه زمانی به دست شما است. برخی از این مشکلات به راحتی در منزل قابل حل بوده و نیازی به مراجعه به مراکز تعمیراتی ندارند و برخی دیگر صرفا باید توسط تکنسین عیب یابی و تعمیر شوند. به هر حال توصیه می‌شود که اگر سر رشته‌ای در این زمینه ندارید، به هیچ وجه نباید اقدام به تعمیر اتو پرس رادکس نمایید. در ادامه برخی از مشکلات رایج اتو پرس رادکس را جمع آوری کرده ایم:

بوق زدن اتو پرس رادکس

بوق زدن اتو پرس رادکس، از شایع‌ترین مشکلاتی است که حین استفاده از دستگاه بنابر دلایل مختلفی رخ می‌دهد. به طور کل اگر این مشکل برای شما رخ داد، صرفا چند دلیل مهم خواهد داشت که در ادامه آنها را آورده ایم:

1. خراب شدن برد الکترونیکی:

در واقع برد اتو پرس رادکس از اصلی‌ترین قطعات به عنوان مغز دستگاه می‌باشد که دستورات را به تمامی قطعات ارسال می‌کند. از این رو اگر برد دستگاه به هر دلیلی آسیب ببیند و از کار بیافتد، به طور کل عملکرد دستگاه دچار اختلال می‌شود. اما چرا برد دستگاه خراب می‌شود؟

معمولا به دلیل عدم استفاده از دستگاه در طی بازه زمانی طولانی مدت و یا قدیمی بودن دستگاه نشات می‌گیرد. به همین دلیل بهتر است در صورت خرابی این قطعه، سریعا اقدام به تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی اتو پرس رادکس نمایید.

2. آلارم تعویض فیلتر:

گاها بوق زدن اتو پرس رادکس به دلیل به پایان رسیدن عمر مفید فیلتر و یادآوری فرا رسیدن زمان تعویض آن می‌باشد و می‌توانید با خریداری فیلتر جدید، اقدام به تعویض فیلتر قدیمی نمایید. توجه داشته باشید که در هنگام تعویض فیلتر، آن را به درستی در جای خود قرار دهید؛ اگر فیلتر به درستی در جای خود قرار نگیرد، مشکل بوق زدن همچنان ادامه خواهد داشت.

  • باید دستگاه را ماهیانه ۴ الی ۵ بار روشن کرده و از آن استفاده کنید.
  • از سه راهی غیر استاندارد استفاده نشود.
  • هنگام خریداری به میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه توجه نمایید.
  • در صورت خرابی فیلتر، اقدام به تعویض آن نمایید.
  • فیلتر اتو پرس رادکس را با دقت کافی در جای خود قرار دهید.

3. نوسان برق:

ولتاژ وارده به اتو پرس، باید با ولتاژ اصلی خود دستگاه یکسان باشد. اما از آنجایی که برق شهری دارای نوسان و افت ولتاژ شدید می‌باشد، همواره ما به تمام مشتریان خود توصیه می‌کنیم که حتما از محافظ برق استاندارد استفاده نمایید تا جلوی تمام این نوسانات را بگیرید و دستگاه شما آسیب نبیند. نوسان برق، مشکلی است که صرفا با برق کشی و قلب دستگاه در ارتباط است و اگر به آن اهمیتی داده نشود، ممکن است برد دستگاه آسیب ببیند؛ در این صورت دستگاه شما تبدیل به یک دستگاه معیوب و از کار افتاده خواهد شد.

مشکل نوسان برق

همچنین بخوانید: 4 علت بوق زدن اتو پرس

داغ نشدن اتو پرس رادکس

داغ نشدن اتو پرس رادکس (Raadex)سوالی که معمولا در چند دقیقه ابتدایی روشن کردن دستگاه ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند. اصلی‌ترین علت بروز این مشکل، نارسایی درست برق به دستگاه می‌باشد. با این وجود این مشکل یکی از رایج‌ترین مشکلات اتو پرس می‌باشد که در استفاده‌های طولانی مدت به وجود می‌آید. در ادامه به دلایل داغ نشدن اتو پرس پرداخته ایم:

1. خرابی ترموستات:

ترموستات اتو پرس رادکس به طور کلی وظیفه کنترل و تنظیم دما را برعهده دارد و افزایش و کاهش دما را بصورت مداوم کنترل می‌نماید. در هنگام خرابی این قطعه، عملکرد دستگاه مختل می‌شود و نمی‌توانید از دستگاه همانند گذشته استفاده نمایید. با این وجود اگر مشکل این چنینی برای شما رخ داد، حتما اقدام به تعمیر اتو پرس رادکس کنید.

توجه: به هیچ وجه قبل از تعمیر ترموستات اتو پرس، از دستگاه استفاده نکنید تا خرابی‌های بیشتری را به بار نیاورید.

2. خالی بودن مخزن:

برای آنکه اتو پرس بتواند بخار کند و از قابلیت‌های آن استفاده کنید، نیاز به آب کافی و معینی دارید. از این رو قبل از استفاده، حتما مقدار آب موجود در مخزن اتو پرس رادکس را بررسی قرار نمایید. به همین دلیل توصیه می‌شود که به هیچ وجه دستگاه را با مخزن خالی یا با آب کم، مورد استفاده قرار ندهید؛ در صورت کم بودن آب مخزن، مقدار گرمای تولید شده کافی نبوده یا کلا اتو پرس گرم نمی‌کند.

3. سوختن المنت:

در اثر استفاده نادرست و مداوم، عملکرد دستگاه به طور کل دچار اختلالاتی می‌شود که این اختلالات در ابتدا هر چند خیلی ساده باشند، اما به مرور می‌توانند به سایر قطعات دستگاه آسیب برسانند. برای مثال می‌توان به خرابی المنت اتو پرس رادکس اشاره نمود که معمولا بنابر خرابی و اشتباهاتی رخ می‌دهد که از نظر هر یک از ما بسیار ساده به نظر می‌رسند. همچنین اگر المنت آسیب ببیند، به هیچ وجه اتو پر داغ نخواهد شد.

خرابی و سوختن المنت اتو پرس رادکس

4. تنظیمات اشتباه:

در بعضی مواقع مشکل بسیار ساده است و بدون تقبل هیچ هزینه‌ای می‌توانید مشکل را به سادگی رفع نمایید. اگر دستگاه شما داغ نمی‌شود، بهتر است تنظیمات اتو پرس را بررسی کنید. در اتو پرس‌ها می‌توانید با تغییر دادن گزینه جنس لباس، دما را بصورت خودکار تغییر دهید. اما توجه داشته باشید که اگر گزینه مشخص شده با جنس لباس مغایرت داشته باشد، ممکن است منجر به سوختن لباس شود.

علت بخار نکردن اتو پرس رادکس

بخار نکردن اتو پرس رادکس، یکی از مشکلات رایج و بسیار مهم می‌باشد که ممکن است تحت شراط مختلفی برای شما رخ دهد. اما زمانیکه با این مشکل مواجهه شدید، در ابتدا دستگاه را از برق بکشید و آرامش خودتان را حفظ کنید. مشکلی که برای شما رخ داده است قابل رفع می‌باشد! اما روشن نشدن اتو پرس ناشی از یک علت نیست و باید موارد زیادی را بررسی و عیب یابی کنید که عبارتند از:

1. قرار نگرفتن مخزن در جای خود:

گاها ممکن است از اتو پرس صدای پمپ شنیده شود اما بخاری توسط دستگاه تولید نشود! حتما پس از جا انداختن مخزن دستگاه، اطمینان حاصل نمایید که مخزن به درستی در جای خود قرار گرفته باشد.

همچنین امکان دارد دلیل درست قرار نگرفتن مخزن در جای خود، عدم اتصال درست فیلتر در جای خود باشد.

2. رسوب گرفتگی:

اتو پرس از جمله وسایلی می‌باشد که ارتباط مستقیمی با آب دارد به همین منظور بهتر است در آن از آب مقطر استفاده شود. آب شهری به دلیل دارا بودن سولفات بیش از حد، پس از گذشت مدت کوتاهی متوجه این خواهید شد که رسوب در حال شکل گیری می‌باشد.

اتو پرس باید به طور مرتب پس از هر بار استفاده رسوب زدایی شود؛ در غیر این صورت با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد و باید اقدام به تعمیر اتو پرس رادکس نمایید.

همچنین بخوانید: تعمیر اتوپرس بکو

3. خرابی پمپ:

خرابی پمپ اتو پرس رادکس، می‌تواند به تنهایی از مهم‌ترین مشکلات به وجود آمده برای اتو پرس باشد. در واقع پمپ وظیفه انتقال بخار را دارد و در صورت خرابی این قطعه، بخار در دستگاه باقی مانده و به بیرون انتقال داده نمی‌شود. در نتیجه هیچ بخاری از دستگاه خارج نخواهد شد.

4. پایین بودن درجه حرارت:

در صورت پایین بودن درجه حرارت دستگاه، گرمای لازم جهت از بین بردن چین و چروک لباس به وجود نخواهد آمد. همانگونه که در مطالب بالا گفته شده، درجه حرارت امکان دارد یا به درستی انتخاب نشده باشد یا ممکن است میزان درجه حرارت بر روی پایین‌ترین حالت ممکن خود قرار گرفته باشد. از این رو قبل از هر بار استفاده، تنظیمات را به درستی بررسی کنید و در صورت الزام، تغییرات لازمه را اعمال نمایید.

پایین بودن درجه حرارت اتو پرس

پس دادن آب زرد برروی لباس

پس دادن آب زرد بر روی لباس، در وهله اول ممکن است ابر و روکش دستگاه فرسوده شده باشد و به دلیل اتمام طول عمر مفید، دچار کثیفی‌هایی شده که به راحتی از طریق بخار و گرما به لباس‌ها منتقل می‌شود. اما در وهله دوم، استفاده از آب شهری باعث به وجود آمدن رسوبات زیادی می‌شود و به مرور پس دادن لکه‌های زرد روی لباس خواهد شد. همچنین در وهله آخر، امکان دارد صفحه بالایی به دلیل استفاده طولانی کثیف شده باشد که این کثیفی از طریق مایع شیشه شور و دستمال کفی قابل تمیز شدن می‌باشد.

  • قبل از تمیز کردن اتو پرس رادکس (Raadex)، دستگاه را از برق بکشید.
  • پس از هر بار استفاده، مخزن را خالی کرده و رسوب زدایی فرمایید.
  • از وارد شدن هرگونه ضربه به دستگاه جلوگیری نمایید.
  • صرفا از آب مقطر استفاده کنید.
  • ابر و روکش اتو پرس رادکس، دارای عمر مفید هستند و پس از گذشت زمان، قابل استفاده نخواهند بود.

جمع شدن پارچه هنگام اتو کردن

امکان دارد هنگام اتو کردن لباس‌ها به وسیله اتو پرس رادکس، با مشکل جمع شدن پارچه مواجهه شوید. این مشکل اصلا مشکل جدی نبوده و نیازی به تعمیر اتو پرس رادکس ندارید! کافی است میزان درجه اتو پرس را به درستی انتخاب نمایید تا این مشکل به طور کامل بر طرف شود.

همچنین بخوانید: 5 علت روشن نشدن اتو پرس

نکات نگهداری از اتو پرس رادکس

اتو پرس به دلیل اهمیت زیادی که در زندگی‌های امروزه ما دارد، ممکن است به طور مداوم و بدون در نظر داشتن نکات نگهداری از آن استفاده نماییم، در نتیجه، شاهد خرابی‌هایی خواهیم بود که صرفا از طریق تعمیر یا تعویض قطعات باید آنها را رفع کنیم. در همین راستا با رعایت نکات نگهداری به سادگی می‌توانید عمر مفید دستگاه را افزایش دهید. در ادامه به اصلی‌ترین و مهم‌ترین بایدها و نبایدها در حین استفاده از اتو پرس رادکس پرداخته ایم:

  1. اتو پرس را در محیطی مناسب و به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  2. هنگام جا به جایی، اتو پرس را قفل نمایید.
  3. دسته جاروبرقی را به آرامی حرکت دهید.
  4. هنگام پر کردن مخزن آب اتو پرس رادکس، مراقب باشید آب روی دستگاه نریزد.
  5. پس از اتمام کار، حتما دستگاه را از برق بکشید.
  6. از محلول آب و سرکه جهت رسوب گیری استفاده نمایید.
  7. در صورت بروز هر مشکلی، دستگاه را سریعا خاموش نمایید.
  8. از تمیز کردن کفی اتو پرس با وسایل تیز بپرهیزید.
  9. از کشید کابل اتو پرس رادکس جدا خودداری فرمایید.
  10. حتما از آب مقطر بجای آب شهری استفاده کنید.
  11. پس از خارج کردن مخزن از دستگاه، آنرا بصورت صحیح در جایگاه خود قرار دهید.
  12. برای هر لباس، تنظیمات مناسب آنرا استفاده کنید.

اتو پرس رادکس Raadex

عیب یابی اتو پرس رادکس

عیب یابی اتو پرس رادکس، مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته‌ای می‌باشد که قبل از تعمیر اتو پرس رادکس باید انجام شود. در اتو پرس‌ها ممکن است که قطعه‌ای به ظاهر معیوب باشد، اما از طریق تعمیر نیازی به تعویض نداشته باشد. از این رو اگر مشکل بصورت دقیق توسط تکنسین عیب یابی و بازبینی شود، قطعا مشکلات شما با هزینه‌های حداقلی انجام خواهند شد. بنابراین اگر مشکل بخصوصی برای اتو پرس رادکس شما رخ داده است، توصیه می‌شود که حتما از تکنسین‌ها و متخصصین این زمینه درخواست عیب یابی کنید تا مشکل شما خیلی دقیق بررسی شود.

هزینه تعمیر اتو پرس رادکس

به طور کلی عوامل مختلفی بر هزینه تعمیر اتو پرس تاثیر می‌گذارند؛ به همین علت تا زمانی که اتو پرس رادکس شما از نزدیک توسط کارشناسان ما در آریابهکار بازبینی و عیب یابی نشود، امکان اعلام هزینه حدودی وجود ندارد. همواره ما در آریابهکار در تلاش هستیم تا با عیب یابی دقیق، قطعات آسیب دیده را تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. از این رو قطعا مشکل شما با هزینه مناسبی رفع مشکل خواهد شد. بنابراین با مراجعه حضوری به یکی از شعب ما، اجازه دهید مشکل دستگاه به درستی تشخیص داده شود و با توجه به میزان خرابی و ایراد دستگاه هزینه‌ها اعلام خواهد شد.

  • هزینه‌های اعلامی، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد.

همچنین بخوانید: تعمیر اتو پرس بیم

تعمیر اتو پرس رادکس در تهران

همان گونه که مطلع هستید، اتو پرس رادکس در حال حاضر به عنوان یکی از دستگاه‌های گران قیمت برقی در خانه‌های هر یک از ما می‌باشد که در صورت خرابی، اگر با دقت رفع مشکل نشود، باید هزینه‌های زیادی را بپردازید. بنابراین مشکلات پیش آمده را می‌توانید از طریق مرکز معتبر تعمیر اتو پرس رادکس، برطرف کنید. ما در آریابهکار به عنوان نماینده انحصاری اتو پرس رادکس، دارای دو شعبه در شرق و غرب تهران هستیم که می‌توانید هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری از خدمات ما استفاده کنید.

از این رو اگر شرایط شما فراهم است، می‌توانید بصورت حضوری به نزدیک‌ترین شعبه ما مراجعه کنید تا دستگاه بصورت مستقیم و در حضور شما توسط تکنسین عیب یابی شود. اما اگر نمی‌توانید از شرایط حضوری ما استفاده کنید، می‌توانید از پیک رفت و برگشت رایگان ما جهت تعمیر اتو پرس رادکس استفاده کنید که در این صورت، پس از ورود دستگاه به مجموعه، توسط تکنسین عیب یابی صورت می‌گیرد و سپس اعلام هزینه خواهد شد. همچنین تمامی خدمات ما علیرغم اینکه توسط تکنسین‌های مجرب با قطعات اورجینال و شرکتی انجام می‌شوند، بلکه دارای گارانتی رسمی 90 روزه نیز هستند.

خدمات تعمیر اتو پرس رادکس در تهران
تعمیر اتو پرس رادکس در شرق و غرب تهران

از طریق خطوط مندرج بر روی سایت، می‌توانید با کارشناسان ما در آریابهکار ارتباط بگیرید.

مشکلات رایج اتو پرس رادکس در یک نگاه

در طی این گزارش از آریابهکار سعی شد تا تمام مشکلات احتمالی که ممکن است در طول زمان برای اتو پرس شما رخ دهند را آشنا سازیم. در ادامه قصد داریم تا برخی از مشکلات رایج اتو پرس رادکس را به همراه علت و راهکار آنها بصورت اختصار شرح دهیم:

ثابت نماندن دسته اتو پرس رادکسمعمولا به علت شکستن و آسیب دیدن ستون اتو پرس رادکس این مشکل رخ می‌دهد.
چشمک زدن دکمه وسط اتو پرسدر صورت رخ دادن این مشکل، دستگاه معمولا بخار هم نخواهد داد؛ در این مواقع توصیه می‌شود که کارتریج اتو پرس رادکس را باید تعویض نمایید.
خیس شدن لباس و لکه آببرای استفاده از گزینه بخار اتو پرس، توصیه می‌شود که صرفا 2 ثانیه آنرا فعال کنید و سپس غیر فعال کنید؛ در غیر اینصورت شاهد خیس شدن و ماندن لکه‌های اب روی لباس خواهید بود.
پایین آمدن خودکار دما اتو پرس رادکسمعمولا بنابر مشکلات پیش آمده در قسمت برد الکترونیک اتو پرس این مشکل رخ می‌دهد که قبل از تعمیر اتو پرس رادکس، باید توسط تکنسین عیب یابی دقیق صورت گیرد.
چرخیدن کامل ترموستات اتو پرسبه هیچ وجه ترموستات اتو پرس نباید بصورت کامل بچرخد؛ در صورت چرخیدن باید اقدام به تعمیر یا تعویض آن نمایید.
داغ شدن و بخار ندادن اتو پرس رادکسمعمولا می‌تواند مبتنی بر خرابی‌های بویلر یا پمپ صورت گیرد.
سوختن لباس در اتو پرسهر جنس لباس، دارای دمای معین و از پیش تعیین شده‌ای دارد. به همین دلیل اگر از دمای نامناسب اقدام به پرس کردن لباس نمایید، ممکن است لباس شما بسوزد.
خرید و تعویض شیر برقی اتو پرس رادکسدر حال حاضر به دلیل نوسان ارز، فروش جداگانه شیر برقی در آریابهکار انجام نمی‌شود و صرفا خدمات تعمیر اتو پرس رادکس پذیرفته و انجام می‌شود.
فیوز پراندن اتو پرسفیوز پراندن اتو پرس مشکلی است که به دلیل ضعیف بودن کنتور برق محل سکونت شما رخ می‌دهد.
لق زدن صفحه اتو پرساین مشکل تا حدودی عادی است و جای نگرانی نیست.
گیر کردن دسته اتو پرس رادکسمعمولا به دلیل شکستن ستون رخ می‌دهد که حتی این مشکل به مرور زمان می‌تواند باعث شکستن دسته شود؛ در این مواقع طبق نظر کارشناس باید اقدام به تعمیر یا تعویض دسته نمایید.
زرد شدن لباس در اتو پرسزرد شدن لباس معمولا به دلیل استفاده از آب شهری (آب لوله کشی) رخ می‌دهد و به همین دلیل توصیه شده است که به هیچ وجه نباید از آب شهری در اتو پرس استفاده شود.
بوق زدن اتو پرس رادکساگر از اتو پرس به مدت طولانی استفاده نشود، با بوق زدن دستگاه روبرو خواهید شد که ناشی از یک ارور مرتبط با برد الکترونیکی می‌باشد.
قطع نشدن بخار اتو پرسمشکل از برد الکترونیکی اتو پرس رادکس است و باید توسط تکنسین آریابهکار عیب یابی و رفع شود.
پرس نکردن اتو پرس رادکساگر با تنظیم کردن صحیح دما هنوز دستگاه شما به درستی پرس نمی‌کند، باید توسط تکنسین بررسی شود.
قطع شدن صدای دکمه بخار اتو پرسمی تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد و نمی‌توانیم صرفا یک علت را برای آن مشخص نماییم. از این رو باید توسط تکنسین عیب یابی صورت گیرد.
روشن شدن ناگهانی چراغ اتو پرس رادکسمشکل از برد اتو پرس است و باید تعوسط تکنسین رفع مشکل شود.
بخار دادن نصف صفحهرخ دادن چنین مشکلی بسیار نادر است اما معمولا به علت جرم و رسوب گرفتن رخ می‌دهد.
روشن شدن چراغ قرمز اتو پرس رادکسدر این مواقع، اتو پرس شما بخار نخواهد داد و نشان دهنده یک مشکل می‌باشد که بهتر است توسط تکنسین رفع گردد.
جدا شدن صفحه از بدنه اتو پرسدر مدل‌های قدیمی اتو پرس رادکس، ستون از جنس پلاستیک بود که در طول زمان باعث جدا شدن صفحه از بدنه اتو پرس می‌شد.
آب دادن اتو پرس رادکستوصیه می‌شود که مخزن را بصورت کامل پر نکنید و صرفا تا حد مناسب و متعارف، اقدام به پر کردن آن نمایید.
آب شدن بدنه اتو پرسبه دلیل از کار افتادن سنسورهای بخش بویلر، گرمای تولید شده می‌تواند منجر به آب شدن بدنه دستگاه شود.
بخار دادن خودکار اتو پرس رادکسبخار دادن خودکار اتو پرس بدون فشردن هر گونه کلیدی، می‌تواند به دلیل خرابی برد رخ دهد.
قطعات یدکی اتو پرس رادکسجهت اطلاع از موجودی قطعه یدکی مورد نظر، با کارشناسان ما در آریابهکار تماس حاصل نمایید.
علت داغ نشدن اتو پرساز کار افتادن یا سوختن المنت، ترموستات و یا حتی برد دستگاه می‌تواند منجر به چنین اتفاقی شود که باید اقدام به تعمیر اتو پرس رادکس نمایید.

سوالات متداول تعمیر اتو پرس رادکس

چرا اتو پرس رادکس بوق می‌زند؟

این مشکل معمولا به دلیل خرابی برد الکترونیک اتو پرس رادکس رخ می دهد.

آیا دسته اتو پرس رادکس قابل تعمیر است؟

خیر. دسته اتو پرس رادکس در صورت خرابی باید تعویض شود؛ در صورت تعمیر، مجددا آسیب خواهد دید.

فروش قطعات یدکی اتو پرس رادکس در آریابهکار وجود دارد؟

جهت اطلاع از موجودی قطعه مورد نظرتان، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

چرا اتو پرس رادکس بخار نمی دهد؟

بخار ندادن اتو پرس می تواند ناشی از دلایل متعددی باشد که مهم ترین آن، رسوب گرفتن دستگاه می باشد.

خرابی ترموستات اتو پرس رادکس قابل تعمیر است یا تعویض؟

در صورت آسیب جزئی ترموستات، خدمات تعمیر آن توسط تکنسین های ما انجام خواهد شد؛ اما اگر آسیب کلی باشد، باید اقدام به تعویض آن نمایید.

1/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 10 Comments

  1. سلام وقت بخیر اتوپرس رو که به برق میزنم بوق ممتد میزنه، به تنظیمات درجه حرارت مربوط میشه؟ هرچی تنظیمات را تغییر دادم برطرف نشد.

    1. باسلام
      خیر. مربوط به تنظیمات درجه حرارت نیست، برد الکترونیکی اتوپرس شما آسیب دیده است. احتمالا اتوپرس را بدون محافظ مستقیما به برق وصل می کرده اید.

  2. سلام، اتوپرس من بوی بدی میده و متاسفانه حتی لباس هایی که باهاش اتو کشیدم هم همین بو رو به خودشون جذب کردن، چطور میتونم برطرفش کنم؟

    1. باسلام
      احتمالا مخزن آب را خالی نکرده و با همان مخزن پر، برای مدت ها از اتوپرس استفاده نکرده اید. در هر صورت نیاز است که مخزن را خارج کرده و با آب و سرکه شست و شو دهید. ممکن است فیلتر نیز نیاز به تعویض داشته باشد.

  3. سلام، خسته نباشید، اتوپرس مارک رادکس رو دارم خیلی وقت بود که ازش استفاده نکرده بودم امروزکه به برق زدم روشن نشد. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. با سلام،
      اگر پریز برق نداشته باشد، سیم بندی مدار قطع شده باشد و یا دوشاخه و سیم رابط خراب شده باشند اتو پرس روشن نمی شود. برای مشاوره رایگان عیب یابی و تعمیر اتوپرس می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر اتوپرس موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    1. با سلام،
      بله، امکان تعمیر هست. جهت اطلاع با کارشناسان ما در آریابهکار در ارتباط باشید.

  4. سلام وقت بخیر دسته اتوپرس من شکسته آیا دسته اتوپرس رادکس مدل RA 5000 موجود هست و قابل تعمیره؟

    1. سلام،
      بله موجود هست. آریابهکار به عنوان تنها نمایندگی اتو پرس رادکس در ایران می باشد و تمامی خدمات تعمیر اتو پرس رادکس با استفاده قطعات کاملا وارداتی به‌صورت تخصصی انجام می شود.
      جهت اطلاعات بیشتر با تیم پشتیبانی به شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214