skip to Main Content
تعمیر لباسشویی آبسال
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال به همراه 3 ماه گارانتی شرکتی و ارائه فاکتور رسمی، در شرکت آریابهکار انجام می گیرد. اگر طی مدت زمان گارانتی مشکلی برای دستگاه شما به وجود بیاید، به صورت کاملا رایگان تعمیر خواهد شد. بهتر است در ابتدا جهت تعمیر ماشین لباسشویی خود به نمایندگی لباسشویی آبسال در تهران مراجعه کنید و از خدمات ویژه و منحصر به فرد آن استفاده نمایید.

فهرست

تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی آبسال با قیمت حدودی 10 میلیون تومان، دارای کیفیت و قابلیت های قابل قبولی می باشد که می تواند نیاز شما عزیزان را برطرف کند. اما اگر از این دستگاه استفاده نادرستی داشته باشید، به احتمال زیاد دچار خرابی خواهد شد؛ چرا که تمام وسایل برقی که در خانه دارید، دارای طول عمر مفید هستند و با استفاده نادرست به مرور زمان این عمر مفید کاهش پیدا می کند.

تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

اما با خرابی لباسشویی آبسال جای نگرانی نیست چرا که ما در آریابهکار به همراه تکنسین های متخصص در این زمینه مشکلات را تعمیر می کنیم و نیازی به تعویض قطعات گران قیمت نخواهید داشت.

نمایندگی لباسشویی آبسال در تهران

نمایندگی لباسشویی آبسال اصلی ترین مرکز برای برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در دستگاه و تعمیر تخصصی لباسشسویی ابسال می باشد. این نمایندگی به صورت تخصصی بر روی تعمیرات لوازم خانگی آبسال تمرکز دارد و در راستای برطرف سازی مشکلات ایجاد شده در آنها از بهترین و بروز ترین ابزار ها و تجهیزات استفاده می نماید.

نمایندگی لباسشویی آبسال در تهران فعالیت دارد و تمامی خدمات و سرویس های خود را متمرکز بر مناطق و محله های این استان نموده است. برای پشتیبانی از تمامی مناطق استان تهران، این نمایندگی اقدام به احداث شعبه های مختلفی نموده است تا بهترین سروس های تعمیراتی را در کم ترین زمان ممکن در اختیار کاربران خود قرار دهد. به محض تماس متقاضیان، در کوتاه ترین بازه زمانی تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال به محل تعیین شده اعزام می شود تا مشکلات پیش آمده را به صورت کامل برطرف نماید.

نمایندگی لباسشویی آبسال در تهران، تمامی خدمات و تعمیرات خود را به مدت 90 روز ضمانت می نماید و بهترین قطعات در رویه کاری خود استفاده می نماید. این نمایندگی لیست هزینه های صورت گرفته را به صورت کامل و دقیق به متقاضیان ارائه می کند تا به صورت کامل در جریان اقدامات صورت گرفته باشند. تمامی هزینه های تعریف شده در این نمایندگی بر اساس نرخ اتحادیه می باشد و هیچ افزایش قیمتی در آن صورت نخواهد گرفت.

نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر ماشین لباسشویی آبسال تهران

مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و مجاز تعمیر لباسشویی آبسال و تعمیر لوازم خانگی در تهران همواره آماده تعمیر دستگاه شما عزیزان بصورت تخصصی و بدون نیاز به تعویض قطعات و صرفا از طریق تعمیرات تخصصی قطعات با بیش از 30 سال تجربه درخشان است. از این رو اگر مایل هستید تا مشکلات ماشین لباسشویی آبسال را فقط و فقط توسط تعمیرکاری تعمیر کنید که تخصص بالایی در این زمینه دارد و در ازای تعمیرات انجام شده هم به شما گارانتی تعلق گیرد، می توانید دستگاه خود را به تکنسین های مجرب آریابهکار بسپارید.

شماره تماس نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در تهران می توانید از طریق شماره های زیر تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید:

  1. مرکز سراسری ارتباط مشتریان:۴۵۴۳۷-۰۲۱
  2. شعبه مرکز تهران:۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  3. شعبه شرق تهران:۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  4. شعبه شمال تهران:۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

همچنین اگر مشکل ماشین لباسشویی آبسال شما فوری است و می خواهید این مشکل را در اسرع زمان پیگیری کنید، در این خصوص باید به اطلاع شما برسانیم که می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 تصویر و ویدیو 30 ثانیه ای از خرابی لباسشویی آبسال را برای ما ارسال کنید تا تکنسین های ما راهکار فوری در این خصوص به شما دهند و بتوانید مشکل را برای یک بازه زمانی کوتاه برطرف کنید تا تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند.

جدول هزینه تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

هزینه تعمیر لباسشویی آبسال یکی از مهم ترین و اصلی ترین سوالاتی می باشد که ممکن است برای شما عزیزان رخ دهد. با این وجود اگر مایل به اطلاع از هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال هستید باید به اطلاع شما برسانیم که هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال تنها در صورتی مشخص خواهد شد که تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا اقدام به عیب یابی و بررسی این خرابی کند تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس رفع گردد.

اما پس از آنکه مشکل اصلی دستگاه شما ریشه یابی شد، باید به سراغ هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال برویم! هزینه تعمیرات لباسشویی آبسال براساس علت خرابی و میزان خرابی لباسشویی آبسال برآورد و محاسبه می شود و از این طریق می توان به هزینه تعمیرات دقیق دستگاه شما رسید. لازم به ذکر می باشد که مبنای ما برای اعلام هزینه تعمیرات لباسشویی آبسال در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است.

در ادامه نیز هزینه حدودی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال را در قالب جدول مشخص کرده ایم که پس از عیب یابی دقیق، هزینه تعمیرات دقیق به شما اعلام خواهد شد.

خدمات تعمیر لباسشویی آبسالهزینه تعمیر لباسشویی آبسال (تومان)
تعمیر برد لباسشویی آبسالعیب یابی دقیق
تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آبسال۲۲۰.۰۰۰ الی ۵۵۷.۰۰۰
تعمیر هیدروستات ماشین لباسشویی آبسال۳۵۰.۰۰۰ الی ۵۵۹.۰۰۰
تعویض سنسور لباسشویی آبسال۴۴۵.۰۰۰ الی ۶۰۷.۰۰۰
تعمیر موتور لباسشویی آبسال۶۰۰.۰۰۰ الی ۸۰۱.۰۰۰
تعمیر پنل ماشین لباسشویی آبسال۵۵۰.۰۰۰ الی ۸۰۰.۰۰۰
تعویض شیر برقی لباسشویی آبسال۴۶۰.۰۰۰ الی ۶۰۶.۰۰۰
تعویض کاسه نمد لباسشویی آبسال۶۹۰.۰۰۰ الی ۸۰۳.۰۰۰
تعویض خرطومی ماشین لباسشویی آبسال۴۰.۰۰۰ الی ۷۸.۰۰۰
تعویض دیگ لباسشویی آبسال۹۸۰.۰۰۰ الی ۱.۲۴۳.۰۰۰
تعمیر بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال۴۰۰.۰۰۰ الی ۶۳۵.۰۰۰

خدمات ویژه نمایندگی مرکزی تعمیر لباسشویی آبسال

آریابهکار تمامی خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را بصورت 0 تا 100 برای شما عزیزان بصورت تخصصی ارائه می دهد تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر شود و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید.

خدمات ویژه نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

از این رو تمام تعمیراتی که مرتبط با لباسشویی آبسال می باشند، توسط تعمیرکاران لباسشویی آبسال آریابهکار بصورت تخصصی انجام خواهند شد. جهت انجام تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل نمایید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران

کدام یک از مناطق تهران شامل خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار قرار می گیرند؟ آیا تمام مناطق تهران شامل خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار قرار می گیرند؟ چگونه از خدمات مجموعه آریابهکار در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی آبسال آشنا شویم؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که تمام مناطق تهران شامل خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار قرار می گیرند و این خدمات نیز به گونه ای است که ما سعی می کنیم از طریق اعزام تکنسین به محل شما خدمات خود را ارائه دهیم.

با این وجود تمام خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار شامل مناطق 22 گانه تهران می شود تا از این طریق بتوانیم مشکل دستگاه شما را توسط ماهرترین و برترین تکنسین های مجرب و متخصص برطرف نماییم و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. با این وجود اگر ساکن مناطق 22 گانه تهران هستید و با خرابی ماشین لباسشویی آبسال روبرو شده اید، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده نمایید تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

لازم به ذکر می باشد ما اعزام تکنسین به شهرستان های اطراف تهران و یا سایر شهرستان های کشوری نداریم و به همین ترتیب صرفا خدماتی که ارائه می دهیم به مناطق 22 گانه تهران است تا از این طریق مشکل ماشین لباسشویی آبسال را بصورت تخصصی برطرف کنیم. توجه داشته باشید که با توجه به حضور شعبه تعمیراتی آریابهکار در تهران، به همین دلیل ما به مناطق 22 گانه تهران خدمات ارائه می دهیم.

در صورت داشتن هر گونه سوال در این خصوص می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی مجموعه آریابهکار به شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را از این طریق ثبت نمایید و به پاسخ سوال خود برسید؛ تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت

رویه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار

رویه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار براساس رویه تعمیرات مهندسی و اصولی جهانی می باشد که هدف ما از این رویه این است که مشکل دستگاه شما بصورت اصولی تعمیر شود و نیازی هم به پرداخت هزینه های هنگفت تعمیرات نداشته باشید.

رویه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار

لازم به ذکر است که در صورت تعمیر ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی آبسال باید این رویه را بگذارنید:

  • در ابتدا از طریق شماره های مندرج بر روی سایت با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین انجام شود.
  • تکنسنین در روز و ساعت از پیش تعین شده به محل شما اعزام خواهد شد.
  • عیب یابی تخصصی انجام می شود و سپس براساس مشکل پیش آمده، براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه اعلام هزینه تعمیرات خواهید شد.
  • در صورت تایید شما، تعمیرات تخصصی آغاز خواهد شد.

اصلی ترین نکات در تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

از اصلی ترین نکات طلایی برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال می توان به عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی آبسال به‌صورت قطعه به قطعه اشاره کرد که در عین سادگی یک نکته بسیار مهم می باشد و حتما باید توسط تکنسین تعمیرات صورت گیرد. زمانیکه این پروسه به‌صورت تخصصی صورت گیرد، بدون شک مشکل دستگاه در کمترین بازه زمانی و کمترین هزینه تعمیرات رفع خواهد شد. بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما تمام نکات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را در حین تعمیرات مدنظر داشته باشید. اگر این نکته را به‌صورت دقیق انجام دهید، سایر نکات طلایی در حین تعمیر ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکار مجرب و متخصص صورت خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که تمام نکات طلایی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار توسط تعمیرکاران با حداقل 5 سال سابقه تخصصی انجام می شود تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده نمایید.

مزیت های تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در نمایندگی تخصصی آریابهکار

با تعمیر ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی آبسال آریابهکار، مزایایی به شما تعلق خواهند گرفت که می توانند تضمین کننده خدمات تخصصی ما به شما عزیزان باشند. اولین مزیتی که بدون شک برای شما می تواند به عنوان اولین مشخصه مدنظر باشد، هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال می باشد که ما در آریابهکار برخلاف سایر مراکز تعمیراتی، هزینه ای که اعلام می کنیم براساس مشکل و ایراد موجود در درون دستگاه شما می باشد و براساس حدس و گمان نیست! از این رو ما هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال را براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه برآورد و به شما اعلام می نماییم و هیچ هزینه جانبی از شما تقاضا نخواهد شد. توجه داشته باشید که ما پیش از عیب یابی تخصصی دستگاه به هیچ وجه اعلام هزینه نخواهیم کرد.

یکی دیگر از مزایایی که توسط آریابهکار به شما عزیزان تعلق می گیرد این است که پس از ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار، فقط و فقط تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال به محل شما اعزام خواهد شد که حداقل 5 سال سابقه تخصصی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال را در رزومه خود دارا می باشد. بنابراین مشکل دستگاه شما توسط افراد بی تجرب و بی سابقه رفع نخواهد شد و صرفا توسط تکنسین هایی برطرف خواهد شد که رفع مشکل دستگاه شما را تضمین خواهند نمود و تمام نکات طلایی در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را مطلع هستند.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی آریستون

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با ضمانت طولانی مدت

اگر تاکنون تجربه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در مراکز بی تجربه و غیرمجاز را داشته اید، می‌دانید که پس از تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، بدون شک بخش تعمیر شده مجددا خراب می شود! این خرابی ممکن است یک هفته، دو هفته و حتی یک ماه پس از تعمیرات رخ دهد که فرد تعمیر کننده هیچ مسئولیتی در قبال این خرابی برعهده نخواهد گرفت و در نتیجه شما باید هزینه مجدد واریز کنید و این دستگاه را با هزینه خود تعمیر کنید. اما در آریابهکار اینگونه نیست و صرفا تعمیراتی که انجام می شود توسط تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی آبسال می باشد و ما برای ساده‌ترین و کلی ترین خدماتی که به شما ارائه می دهیم، 90 روز گارانتی رسمی ارائه می کنیم تا خیالتان از بابت تعمیرات مجموعه ما راحت باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با ضمانت طولانی مدت

از این رو اگر مایل هستید تا دستگاه ماشین لباسشویی آبسال شما عزیزان به‌صورت تخصصی تعمیر شود و پس از تعمیرات هم گارانتی رسمی تعلق گیرد، می توانید درخواست تعمیرات خود را در آریابهکار ثبت کنید. توجه داشته باشید که گارانتی ارائه شده به شما، گارانتی کتبی و رسمی به همراه مهر و امضای آریابهکار می باشد.

سرویس دوره ای لباسشویی آبسال

منظور از سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال چیست؟ آیا حتما این پروسه باید انجام شود؟ هزینه سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال چقدر است؟ آیا روش دیگری برای سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال بدون نیاز به تعمیر کار ماشین لباسشویی آبسال وجود دارد؟

منظور از سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال این است که دستگاه شما به عنوان یک دستگاه کاملا کاربردی و مصرفی به گونه ای طراحی شده است که برای روشن شدن و شستن البسه کثیف، ده ها قطعه بصورت همزمان درگیر این پروسه هستند که هر یک از این قطعات بصورت جداگانه دارای طول عمر مفید می باشند. به همین ترتیب اگر طول عمر مفید یکی از این قطعات سر رسیده باشد و شما متوجه این موضوع نشده باشید، مطمئن باشید که احتمال بروز آسیب به قطعات دیگر نیز وجود دارد.

از این رو شما عزیزان از طریق سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال می توانید به بهترین شکل ممکن اقدام به افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی آبسال خود نمایید تا از این طریق بتوانید بهترین استفاده از ماشین لباسشویی آبسال کنید و تا چندین سال نیز هیچ گونه خرابی در این دستگاه رخ ندهد.

در خصوص هزینه سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال نیز باید به اطلاع شما برسانیم که حداقل هزینه سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال 250.000 تومان است که توسط تکنسین تعمیرکار پیش از ارائه خدمات بصورت دقیق به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین اگر به دنبال روش دیگر برای سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال هستید باید بگوییم که تنها یک روش برای این موضوع وجود دارد و آن هم استفاده مناسب و صحیح از ماشین لباسشویی آبسال می باشد. با این وجود اگر مایل به این هستید که طول عمر مفید ماشین لباسشویی آبسال را به بیشترین میزان ممکن افزایش دهید، ما هم سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آبسال را توصیه می کنیم و هم استفاده صحیح از ماشین لباسشویی آبسال!

برای یادگیری نحوه استفاده صحیح از ماشین لباسشویی آبسال نیز توصیه می کنیم سری به دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه بزنید تا از این طریق با نکاتی که کارخانه سازنده برای شما در نظر گرفته است آشنا شوید و بتوانید بهترین استفاده از ماشین لباسشویی آبسال را ببرید.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با قطعات اصل

پروسه عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال که در آریابهکار توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی آبسال به‌صورت تخصصی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می شود، به این دلیل می باشد که مشکل دستگاه شما به‌صورت دقیق شناسایی شود و بدون نیاز به تعمیر و یا باز کردن سایر قطعات، مشکل به‌صورت مهندسی تعمیر شود. به همین دلیل پس از آنکه عیب یابی تخصصی صورت گرفت، گزارشی از خرابی دستگاه به شما ارائه می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال با قطعات اصل

با این وجود قطعاتی که به نحوی خراب هستند، در ابتدا توسط تکنسین تعمیرکار مجموعه ما به‌صورت تخصصی تعمیر می شود تا نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید. اما اگر این قطعه به هر دلیلی تعمیر نشد و تکنسین ما به‌صورت 100 درصد از این موضوع مطمئن شدف درخواست تعویض قطعه خواهد نمود.

تمام قطعات ماشین لباسشویی آبسال که در مجموعه ما تعویض می شوند، کاملا شرکتی هستند و براساس مدل دستگاه شما خواهند بود. برای مثال می توان به برد ماشین لباسشویی آبسال اشاره نمود که اگر تحت فشار بیش از حد ذوب شده باشد، آیا این مشکل قابل تعمیر می باشد؟ طبیعتا خیر و باید تعویض قطعات ماشین لباسشویی آبسال صورت گیرد.

نکات کلیدی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

برای آنکه ماشین لباسشویی آبسال به‌صورت اصولی و مهندسی تعمیر شود، باید تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال با دانش فنی بسیار زیادی که تاکنون ده ها ماشین لباسشویی آبسال را به‌صورت تخصصی تعمیر کرده است و آزمون و خطای زیادی در این زمینه انجام داده، تعمیر گردد تا دیگر نیازی به تعمیرات نداشته باشید. از این رو این نکات کلیدی صرفا براساس تجربه بدست آمده اند و هر تکنسینی با این نکات آشنا نیست و نمی تواند مشکلات را با استفاده از این نکات برطرف کند. لازم به ذکر است که تمامی این نکات توسط تعمیرکاران آریابهکار به‌صورت تخصصی انجام می شود تا هم مشکل دستگاه شما به هیچ وجه تکرار نشود و هم اینکه هزینه تعمیرات شما عزیزان کاهش یابد.

بنابراین توصیه ای که داریم این است حتما برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، مرکز اصیل و باتجربه ای را انتخاب کنید تا تمام این نکات در حین تعمیر ماشین لباسشویی آبسال رعایت و اجرا شوند.

بهترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

از نظر تکنسین های متخصص آریابهکار بهترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال زمانی می باشد که شما دستگاه را روشن می کنید و ساده‌ترین خرابی را می بینید و می شنوید! اما در این شرایط معمولا پشت گوش می اندازیم و تصور می کنیم که این مشکل به‌صورت خودکار تعمیر خواهد شد و دیگر نیازی به تعمیرات نخواهیم داشت؛ این در حالی است که چنین موضوعی صادق نیست و نه تنها مشکل برطرف نخواهد شد بلکه خرابی گسترش خواهد یافت و می تواند به‌جای 1 قطعه به ده ها قطعه آسیب برساند.

بهترین زمان برای تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

با این وجود توصیه می کنیم در همان ابتدا با مشاهده ساده‌ترین خرابی ها اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال کنید و اجازه ندهید این خرابی گسترش پیدا کند. از این رو اگر در این مواقع اقدام به تعمیر دستگاه کنید، هم هزینه تعمیرات شما کاهش خواهد یافت و هم اینکه نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت نخواهید داشت و از طرفی دیگر طول عمر مفید دستگاه شما افزایش خواهد یافت. بنابراین توصیه ای کارشناسان ما برای شما عزیزان دارند این است که در ابتدا و با مشاهده ساده‌ترین خرابی ها اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال نمایید.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون

چرا انجام تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

همانگونه که در این گزارش به‌صورت کامل توضیح داده شد، در این بخش نیز قصد داریم تا شما را با پاسخ این سؤال آشنا سازیم. لازم به ذکر می باشد که اولین دلیلی که شما می توانید به آریابهکار اعتماد کنید این است که مجموعه آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال تجربه تعمیرات تخصصی می باشد که در طی این بازه زمانی سعی کرده ایم تا مشکلات پیش آمده برای شما عزیزان را به‌صورت تخصصی و با کمترین هزینه تعمیرات به‌صورت عمری تعمیر کنیم. از این رو ما تمام پروسه تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی آبسال تعمیر می کنیم تا مشکل به‌صورت کاملا اصولی و تخصصی تعمیر شود.

یکی دیگر از دلایلی که می توانید تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را به تکنسین های ما بسپارید این است که ما در ازای هر یک از خدماتی که به شما ارائه می دهیم، 90 روز گارانتی در نظر گرفته ایم و اگر پس از تعمیرات انجام شده، باز هم مشکل در این بخش رخ داد می توانید دستگاه را به‌صورت رایگان به‌صورت مجدد تعمیر کنید. همچنین باید اطلاع دهیم که تمام هزینه های اعلامی در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه می باشد و هیچ هزینه نامتعارفی از شما درخواست نخواهد شد و در صورت نیاز شما نیز فاکتور رسمی صادر خواهد شد.

مراحل درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار

جهت تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکاران ماشین لباسشویی آبسال آریابهکار می توانید درخواست خود را ثبت نمایید تا در روز و زمان از پیش تعیین شده تکنسین مجرب و متخصص دستگاه شما به محل اعزام شود. برای ثبت درخواست خود می توانید از طریق شماره های مندرج تماس حاصل نمایید و با تشریح دقیق مشکل درخواست خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است که هر چقدر مشکل را واضح تر بیان کنید راهکار مناسبی به شما ارائه خواهد شد.

همچنین یکی دیگر از روش های ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار این است که در ابتدا تعدادی تصویر از زوایای مختلف به همراه ویدیو سی ثانیه ای از دستگاه تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تکنسین های ما ارسال کنید تا مشکل دستگاه بصورت سطحی مورد عیب یابی و بازبینی قرار گیرد و راهکارهای مناسبی به شما عزیزان ارائه شود.

مراحل درخواست تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار

از این رو توصیه می کنیم در ویدیو ارسالی، مشکل را شرح دهید تا تکنسین های مجموعه مشکل را بررسی کنند. توجه داشته باشید که پیش از عیب یابی اصولی و تخصصی دستگاه بصورت حضوری توسط تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال، نمی توانیم مشکل را بصورت دقیق تشخیص داد.

بنابراین بررسی که در این ویدیو صورت خواهد گرفت، بررسی سطحی می باشد و تا زمانیکه بصورت دقیق عیب یابی صورت نگیرد، اعلام هزینه تعمیرات هم نخواهد شد؛ چرا که مشکل دستگاه مشخص نخواهد بود!

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

برای دریافت شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال و استفاده از کارت گارانتی دستگاه، باید به کارت گارانتی دستگاه مراجعه کنید که در هنگام خرید توسط فروشنده ماشین لباسشویی آبسال به شما ارائه شده است. از این رو برای تعمیر رایگان ماشین لباسشویی آبسال و استفاده از خدمات پس از فروش، باید کارت گارانتی ماشین لباسشویی آبسال را بررسی کنید چرا که تمام اطلاعات تعمیرگاه مدنظر شما بر روی آن نوشته شده و می توانید تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این خدمات باید کارت گارانتی شما عزیزان اعتبار کافی داشته باشد.

اگر کارت گارانتی ماشین لباسشویی آبسال شما عزیزان اعتبار نداشته باشد، نمی توانید از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال استفاده کنید. از این رو می توانید با شماره مرکزی 02145437 آریابهکار تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما انجام شود.

رایج ترین مشکلات لباسشویی آبسال

رایج ترین مشکلات لباسشویی آبسال

  1. خوب نشستن لباس ها
  2. نچرخیدن دیگ
  3. روشن نشدن
  4. اتصال برق
  5. ایجاد سر و صدای غیرمعمول و زیاد هنگام کار
  6. باز نشدن درب
  7. ایجاد سر و صدا هنگام کار کردن خشک کن
  8. خرابی تایمر
  9. پوسیدگی و خرابی لاستیک درب
  10. پارگی تسمه
  11. خرابی کمک ماشین، سه نظام، کاسه نمد ، بلبرینگ و…

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

مهم ترین نکات ایمنی در استفاده از لباسشویی

  1. دستگاه نباید بیش از حد ظرفیت پر شود.
  2. بهتر است آب اضافه داخل محفظه پس از هر شستشو خالی شود.
  3. سعی کنید به صورت دوره ای فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنید.
  4. از ترکیب شوینده ها و مواد شیمیایی بپرهیزید.

آریابهکار مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

شرکت آریابهکار به عنوان مرکز تعمیر انواع لوازم برقی، بیشتر از 30 سال است که در این حوزه فعالیت دارد.

تعمیرکاران این شرکت سال ها در زمینه تعمیر انواع لباسشویی به خصوص لباسشویی های برند آبسال آموزش دیده اند و به کسب مهارت، دانش و تجربه بالایی در این زمینه رسیده اند.

آریابهکار مرکز تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

برخی از مهم ترین مزایا و خدمات شرکت آریابهکار در زمینه تعمیر لباسشویی به شرح زیر است.

  1. در ارتباط با هر برند ماشین لباسشویی تکنسین متخصص همان برند به محل جهت خدمات اعزام می شود.
  2. تمامی خدمات ماشین لباسشویی دارای ضمانت نامه رسمی ۹۰ روزه است.
  3. تعمیر لباسشویی در منزل انجام می شود.
  4. تمامی قطعات مورد نیاز جهت تعویض و تعمیر لباسشویی از لوازم اصلی همان برند است.
  5. جهت شفاف سازی کامل و رضایتمندی کامل مشتری تمامی هزینه های تعمیر لباسشویی لحاظ شده است.
  6. جهت اطمینان مشتریان، ارائه خدمات به همراه ارائه فاکتور رسمی است.

تیم حرفه ای شرکت آریا بهکار مفتخر است که با توجه به نیاز مشتری در تعمیرات لباسشویی آبسال، خدماتی باکیفیت و صادقانه را در اسرع وقت به شما ارائه دهد.

زیرا ما معتقدیم رضایت مشتری بهترین تبلیغ برای کار ما است.

پس به شما پیشنهاد می کنیم تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به تعمیرکار لباسشویی با تجربه بسپارید تا در وقت و هزینه های شما صرفه جویی شود.

در ضمن مشتریان شرکت آریا بهکار می توانند با دریافت کد اشتراک از تخفیف های ویژه تعمیرات لباسشویی آبسال شرکت استفاده کنند.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی آبسال

یکی از اعضای بسیار مهم در ماشین لباسشویی آبسال، موتور ماشین لباسشویی آبسال می باشد که براساس طراحی و ساختاری که در این قطعه پیاده سازی شده است، می تواند به بهترین شکل ممکن اقدام به چرخاندن دیگ ماشین لباسشویی آبسال نماید. به عبارتی تمام وظیفه چرخاندن دیگ ماشین لباسشویی آبسال بر عهده موتور ماشین لباسشویی آبسال می باشد که این وظیفه براساس برنامه انتخاب شما توسط برد ماشین لباسشویی آبسال در موتور این دستگاه اعمال می شود.

بنابراین اگر موتور ماشین لباسشویی آبسال خراب باشد، آیا امکان استفاده از این دستگاه وجود خواهد داشت؟ به هیچ وجه شما نمی توانید از ماشین لباسشویی آبسال که موتور آن خراب شده است استفاده کنید. پس باید اقدام به تعویض موتور ماشین لباسشویی آبسال کنیم؟ خیر! الزاما شما نیاز به تعویض موتور ماشین لباسشویی آبسال ندارید چرا که ما در مجموعه آریابهکار این پروسه را بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی می کنیم تا نیازی به تعویض ماشین لباسشویی آبسال نداشته باشید.

به همین ترتیب اگر مایل به تعمیر موتور ماشین لباسشویی آبسال می توانید از خدمات تخصصی مجموعه ما استفاده کنید و این مشکل یکبار برای همیشه برطرف گردد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

تعمیر برد ماشین لباسشویی آبسال

آیا برد ماشین لباسشویی آبسال قابل تعمیر است؟ از کجا بفهمیم برد ماشین لباسشویی آبسال باید تعمیر شود یا تعویض؟

برد ماشین لباسشویی آبسال به عنوان یکی از گران قیمت ترین قطعاتی می باشد که در این دستگاه وجود دارد که علیرغم حساسیت بالایی که دارد، وظایف بسیار زیادی در ماشین لباسشویی آبسال برعهده این قطعه است. از مهم ترین وظایف برد ماشین لباسشویی آبسال می توان به مدیریت و کنترل عملکرد قطعات این دستگاه اشاره کرد که هر یک از این قطعات باید براساس دستور صادر شده از جانب برد ماشین لباسشویی آبسال اقدام به فعالیت کنند.

تعمیر برد ماشین لباسشویی آبسال

از این رو اگر برد ماشین لباسشویی آبسال خراب شده باشد، به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. به همین دلیل برای اینکه بتوانید از تعمیر یا تعویض برد ماشین لباسشویی آبسال مطلع شوید، باید از تکنسین های مجرب و متخصص درخواست عیب یابی برد ماشین لباسشویی آبسال نمایید تا از این طریق بتوانید مطلع شوید. اما در این خصوص باید به شما اطلاع دهیم که اکثر تعمیرکاران به دلیل اینکه برد یک قطعه تخصصی است، توانایی تعمیر برد ماشین لباسشویی آبسال را ندارند.

به همین دلیل آنها اقدام به تعویض این قطعه با قطعه جایگزین خواهند کرد که برای شما صرفه اقتصادی ندارد. از این رو اگر مایل به عیب یابی تخصصی و تعمیر اختصاصی برد ماشین لباسشویی آبسال هستید، ما توصیه می کنیم که حتما به تعمیرگاه تخصصی آریابهکار مراجعه نمایید تا برد ماشین لباسشویی آبسال شما عزیزان توسط تکنسین های مجموعه مورد عیب یابی قرار گیرد و اگر مشکلی در این قطعه وجود داشت صرفا بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب مجموعه مورد تعمیر قرار گیرد.

بدون شک این روش کم هزینه ترین روش ممکن برای شما خواهد بود و دیگر نیازی به تعویض برد ماشین لباسشویی آبسال با هزینه های هنگفت نخواهید داشت.

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال

یکی از قطعات بسیار مهم در ماشین لباسشویی آبسال که وظیفه قابل توجهی بر عهده آن است، پمپ تخلیه می باشد و همانگونه که از اسم این قطعه پیداست، وظیفه پمپاژ آب به بیرون از ماشین لباسشویی آبسال را داراست. به عبارتی وظیفه پمپ تخلیه این است که پس از اتمام پروسه شستشوی البسه در ماشین، اقدام به تخلیه آب به سمت فاضلاب متصل به این دستگاه خواهد کرد تا دستگاه شما عاری از هر گونه آب کثیف شود.

از این رو اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال کار نکند، مطمئنا این دستگاه آسیب خواهد دید و نمی توانید از ماشین لباسشویی آبسال استفاده کنید! چرا که حتی اگر پس از شستشو ماشین لباسشویی آبسال به خشک کن یا همان Spining منتقل شود، آب کثیف در قسمت زیرین دیگ ماشین لباسشویی آبسال خواهد بود و در نتیجه اجازه تمیز شدن به دستگاه را نخواهد داد. همچنین حتی این خرابی می تواند منجر به نشتی آب در قسمت زیرین ماشین لباسشویی آبسال شما نیز شود!

به همین دلیل توصیه ما به شما این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر این قطعه را در اسرع زمان توسط تکنسین های آریابهکار انجام دهید؛ چرا که این خرابی گاهی اوقات نیز می تواند منجر به برق گرفتگی ماشین لباسشویی آبسال شود.

تعمیر لباسشویی آبسال توسط تعمیرکار آریابهکار چقدر زمان می برد؟

آیا تعمیر لباسشویی آبسال زمان بر هست؟ چقدر طول می کشد تا تعمیر ماشین لباسشویی آبسال توسط تعمیرکار آریابهکار به اتمام برسد؟ در خصوص زمانبر بودن و نبودن ماشین لباسشویی آبسال باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که بستگی به علت خرابی لباسشویی آبسال دارد. به عبارتی اگر خرابی ای که در ماشین لباسشویی آبسال یک خرابی جزئی باشد، به احتمال زیاد در بازه زمانی 15 الی 30 دقیقه بصورت تخصصی به همراه تست ماشین لباسشویی آبسال تمام خواهد شد.

تعمیر لباسشویی آبسال توسط تعمیرکار آریابهکار چقدر زمان می برد

اما اگر خرابی ماشین لباسشویی آبسال یک خرابی کلی باشد، می تواند حتی بیشتر از یک ساعت طول بکشد. به همین دلیل تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار پیش از آنکه تعمیرات را آغاز کنند اقدام به بررسی و عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال می کنند تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی شود و پس از ریشه یابی علت خرابی و اطلاع آن به شما، تکنسین بازه زمانی حدودی تعمیر خرابی را نیز به شما اعلام خواهد نمود.

توجه داشته باشید که پس از تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال، باید پروسه تست آن نیز در حضور شما انجام شود. همچنین توصیه می کنیم در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی آبسال عجولانه تصمیم نگیرید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال

تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال هر چند ده ها ویژگی منحصر بفرد داشته باشد، صرفا یکی از آنها برای شما کاربردی خواهد بود و آن هم تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال است تا مشکل دستگاه شما بصورت تخصصی یکبار برای همیشه برطرف شود و نیازی به تعمیرات جداگانه و… با هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید. اما علیرغم اینکه یک تعمیرکار باید بتواند مشکل ماشین لباسشویی آبسال را بصورت تخصصی برطرف کند، باید ویژگی های دیگری داشته باشد که مکمل این ویژگی هستند.

از این رو این ویژگی ها کدام اند؟ یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می توانیم در این زمینه نام ببریم این است که تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال باید توانایی های لازم برای کار کردن با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی آبسال داشته باشد تا از این طریق بتواند مشکل دستگاه شما را ریشه یابی نماید و بتوانید از این طریق مشکل ماشین لباسشویی آبسال خود را برطرف کنید. در غیر اینصورت عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال بصورت تخصصی صورت نخواهد گرفت.

به همین ترتیب از همان ابتدا تا انتهای تعمیرات، پروسه به درستی انجام نخواهد شد و در نتیجه با خرابی ماشین لباسشویی آبسال در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن روبرو خواهد شد. از این رو توصیه مهم ما به شما این است که برای ریشه یابی اصولی ماشین لباسشویی آبسال شما نیاز به تکنسین هایی دارید که بتوانند در ابتدا اقدام به عیب یابی تخصصی این دستگاه کنند و سپس براساس خرابی که در این دستگاه رخ داده، اقدام به ارائه خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال نمایند.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی میدیا

چرا ماشین لباسشویی آبسال روشن نمی شود؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین خرابی هایی که می تواند در ماشین لباسشویی آبسال به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از آن برای این دستگاه رخ دهد این است که همانند یک روز عادی به سراغ ماشین لباسشویی آبسال بیایید و متوجه این شوید که این دستگاه روشن نمی شود! با این وجود با مشاهده این خرابی در ابتدا سعی خواهید که چند باری با فشردن بسیار زیاد دکمه Power این دستگاه اقدام به روشن کردن ماشین لباسشویی آبسال کنید که این یک تصمیم اشتباه و نادرست است؛ چرا که می تواند منجر به شکستن دکمه Power ماشین لباسشویی آبسال شود.

چرا ماشین لباسشویی آبسال روشن نمی شود

سپس سعی خواهید کرد تا از متصل بودن و نبودن ماشین لباسشویی آبسال به جریان برق مطمئن شوید که این موضوع نیز پاسخگوی این خرابی نیست. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که توسط تکنسین های مجرب و متخصص اقدام به عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی آبسال خود کنید تا از طریق مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی آبسال ریشه یابی شود.

اما رایج ترین دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی آبسال عبارتند از خرابی برد، خرابی موتور و… که باید توسط تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرند تا از این طریق مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه برطرف گردد.

چگونه لباسشویی آبسال با سروصدای زیاد را تعمیر کنیم؟

اگر به تازگی با صدای بیش از حدی در ماشین لباسشویی آبسال روبرو شده اید و با انجام ترفند های مختلفی موفق به رفع این خرابی نشده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی گاهی اوقات می تواند خیلی ساده برطرف شود و گاهی اوقات نیز نیاز به تعمیرات تخصصی قطعات خواهد داشت! اما اگر خودتان مایل به تعمیر صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال در خانه هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که برای برطرف کردن این خرابی نیاز به یک تراز سنج دارید که می توانید از ابزار فروشی های تهیه کنید.

تراز سنج را دقیقا در وسط ماشین لباسشویی آبسال قرار دهید. اگر حباب تراز سنج در قسمت وسط قرار داشت به این معناست که دستگاه شما تراز است و مشکل صدای زیاد ناشی از خرابی قطعات داخلی ماشین لباسشویی آبسال است که حتما باید توسط تکنسین تعمیرکار بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرند. اما اگر حباب وسط تراز سنج نبود، به معنای تراز نبودن ماشین لباسشویی آبسال است که اگر این دستگاه را تراز کنید، مشکل برطرف خواهد شد.

از این رو توصیه ای که در این زمینه داریم این است که با استفاده از پایه های ماشین لباسشویی آبسال اقدام به تراز کردن این دستگاه کنید تا صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال برطرف شود. همچنین اگر مایل به تعمیر تخصصی این خرابی هستید می توانید از تکنسین های تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال مجموعه ما استفاده کنید تا یکبار برای همیشه این مشکل برطرف گردد.

چرا دور خشک کن لباسشویی آبسال کار نمی کند؟

اگر خشک کن ماشین لباسشویی آبسال شما کار نمی کند، بدون شک یک مشکل عادی در این دستگاه رخ نداده است و نباید آنرا ساده در نظر بگیرید. با این وجود توصیه ای که در این زمینه برای شما داریم این است که این مشکل را از همان ابتدا که متوجه آن شده اید مورد بررسی قرار دهید تا بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول کار کنید.

با این وجود اگر خشک کن ماشین لباسشویی آبسال شما از کار افتاده است می تواند بنابر دلایل مختلفی این خرابی برای دستگاه شما رخ دهد که در این مواقع باید دستگاه رفع مشکل شود. اما علل کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی آبسال کدام اند؟ از مهم ترین دلایل این خرابی می توان به تنظیمات نادرست، پر کردن بیش از حد مخزن ماشین لباسشویی آبسال، خرابی ترموستات ماشین لباسشویی آبسال، مشکل در تخلیه آب ماشین لباسشویی آبسال، خرابی المنت، خرابی برد، خرابی تسمه و… در ماشین لباسشویی آبسال اشاره نمود.

به همین ترتیب تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه آریابهکار آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل دستگاه خود را بصورت تخصصی برطرف کنید و همانند روز اول از این دستگاه استفاده نمایید. از این رو برای انجام عیب یابی و تعمیر کار نکردن خشک کن ماشین لباسشویی آبسال می توانید از تعمیرکاران باتجربه و متخصص مجموعه ما استفاده کنید.

چرا لباسشویی آبسال آب گرم نمی کند؟

گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی آبسال نیز یکی از مهم ترین خرابی های بسیار مهم در این دستگاه است که اگر برای این دستگاه رخ دهد، احتمالا کارایی دستگاه شما برابر با صفر خواهد بود و نمی توانید از این دستگاه برای شستن البسه مختلف استفاده کنید. اما منظور از گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی آبسال چیست؟ زمانی که شما در میان برنامه های ماشین لباسشویی آبسال به دنبال این هستید تا بتوانید برنامه مناسب شستشوی البسه را انتخاب کنید، عوامل مختلفی را مشاهده خواهید کرد.

برای مثال برنامه A به آب 30 درجه نیاز دارد و اما برنامه D ممکن است نیاز به آب 60 درجه ای داشته باشد تا از این طریق بتواند البسه را با دقتی که شما درخواست دارید بشوید. از این رو اگر آب گرم لازم و کافی در این زمینه توسط ماشین لباسشویی آبسال تولید نشود، مطمئن باشید که خرابی قابل توجهی در این دستگاه رخ خواهد داد و نتیجه قابل قبولی توسط ماشین لباسشویی آبسال به شما ارائه نخواهد شد.

چرا لباسشویی آبسال آب گرم نمی کند

به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با ارور گرم نشدن کافی آب در ماشین لباسشویی آبسال روبرو شدید، حتما این دستگاه را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا از این طریق مشکل ماشین لباسشویی آبسال شما عیب یابی شود. برای عیب یابی گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی آبسال باید هیتر، ترموستات، تایمر، هدیروستات، شلنگ های ورودی، شیر برقی و… مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرند تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی گردد.

از این رو می توانید عیب یابی این خرابی را به تکنسین های مجرب آریابهکار بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

تعمیرات مشکل نشت آب از ماشین لباسشویی آبسال

نشتی آب از ماشین لباسشویی آبسال یکی از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است در طول زمان برای ماشین لباسشویی آبسال شما عزیزان رخ دهد؛ چرا که این خرابی مستقیما با سلامت شما و اعضای خانواده شما روبرو است و می تواند منجر به برق گرفتگی اطرافیان شما شود. به همین دلیل این مشکل یک مشکل کاملا جدی و اساسی در ماشین لباسشویی آبسال می باشد و نباید آنرا ساده جلوه دهید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که به محض دیدن این خرابی، اقدام به کشیدن ماشین لباسشویی آبسال از برق کنید.

پس از این که اقدام به کشیدن ماشین لباسشویی آبسال از برق کردید، باید اقدام به تماس با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تهران با شماره 02145437 نمایید تا مشکل دستگاه شما بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد و یکبار برای همیشه برطرف گردد. با این وجود این گونه مشکل دستگاه شما برطرف خواهد شد. از مهم ترین علل نشتی آب از ماشین لباسشویی آبسال می توان به خرابی شلنگ های متصل، خرابی پمپ تخلیه و… اشاره کرد که هر یک از خرابی ها می توانند منجر به این خرابی شوند.

کد خطاها و ارور های لباسشویی آبسال

ارورهای مختلف و متعددی وجود دارند که در طول زمان ممکن است بر روی نمایشگر این دستگاه ظاهر شوند و باعث نگرانی شما عزیزان شوند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این ارورها را جدی بگیرید و در اسرع زمان اقدام به تعمیر آنها کنید تا از این طریق مشکل برطرف گردد. در ادامه رایج ترین ارورهای ماشین لباسشویی آبسال را نام برده ایم که عبارتند از:

ارور لباسشویی آبسالعلت ارور ماشین لباسشویی آبسال
ارور F01 لباسشویی آبسالمشکل در آبگیری ماشین لباسشویی آبسال است.
ارور F02 لباسشویی آبسالخرابی هیدروستات ماشین لباسشویی آبسال.
ارور F04 باسشویی آبسالمیکروسوئیچ ماشین لباسشویی آبسال خراب شده است.
ارور F06 اسشویی آبسالالمنت حرارتی ماشین لباسشویی آبسال خراب شده است.
ارور F07 لباسشویی آبسالعدم تخلیه آب از ماشین لباسشویی آبسال.
ارور F08 لباسشویی آبسالخرابی موتور ماشین لباسشویی آبسال.
ارور F09 لباسشویی آبسالبرد ماشین لباسشویی آبسال خراب شده است.
ارور C03 لباسشویی آبسالبار در ماشین لباسشویی آبسال تعادل ندارد.

تعمیر لباسشویی آبسال با ریست کردن

گاهی اوقات پس از آنکه ارور ماشین لباسشویی آبسال را رفع می کنید، ممکن باز هم بر روی صفحه نمایشگر این دستگاه ظاهر شود و باعث نگرانی شما عزیزان گردد.

تعمیر لباسشویی آبسال با ریست کردن

با این وجود راهکار چیست؟ شما می توانید در این مواقع اقدام به ریست کردن ماشین لباسشویی آبسال نمایید تا از این طریق مشکل برطرف گردد. با این وجود برای ریست کردن ماشین لباسشویی آبسال می توانید دکمه Reset را در ماشین لباسشویی آبسال به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا این پروسه صورت گیرد.

اما اگر مدل ماشین لباسشویی آبسال شما این دکمه را نداشت، به دفترچه راهنمای دستگاه مراجعه کنید تا با نحوه ریست کردن ماشین لباسشویی آبسال آشنا شوید.

تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال

اگر بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی به بهترین شکل ممکن قابل تعمیر است و جای نگرانی از این موضوع برای شما وجود نخواهد داشت که باید اقدام به تعویض ماشین لباسشویی آبسال کنید! از این رو برای عیب یابی بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال می توانید از تکنسین های مجرب مجموعه ما استفاده کنید تا این مشکل به بهترین شکل ممکن عیب یابی شود.

پس از آنکه عیب یابی بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال صورت گرفت، تکنسین های ما اقدام به تعمیر و یا تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی آبسال بر حسب خرابی آن خواهند کرد.

برخی از امتیاز های آریابهکار نسبت به رقبای خود در زمینه تعمیرات لباسشویی آبسال

آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در تهران می باشد که تمام خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال را صرفا توسط تکنسین های مجرب و متخصص به شما عزیزان ارائه خواهد کرد که دارای دانش لازم و کافی در این زمینه هستند و تجربه تعمیر تمام مدل های ماشین لباسشویی آبسال را در رزومه کاری خود دارند. همچنین یکی از مهم ترین امتیازهای آریابهکار نسبت به سایر تعمیرگاه ها این است که ما در مجموعه تمام خدمات را به مدت 90 روز برای شما گارانتی خواهیم کرد!

به عبارتی اگر پس از تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال با مشکل قبلی روبرو شدید، دیگر نیازی به تعمیر این دستگاه در تعمیرگاه های دیگر با هزینه جدا گانه ندارید و ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

عیب یابی انواع مدل های ماشین لباسشویی آبسال

تخصص ما در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، بیشتر بر روی عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال متمرکز است. به عبارتی اگر عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال بصورت اصولی انجام نشود، مطمئنا این دستگاه دچار خرابی خواهد شد و هر گونه تعمیرات بر روی این دستگاه صورت گیرد، باز هم این دستگاه قابلیت استفاده نخواهد داشت.

عیب یابی انواع مدل های ماشین لباسشویی آبسال

به همین ترتیب ما بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار اقدام به عیب یابی ماشین لباسشویی آبسال می کنیم تا از این طریق اقدام به تعمیر اصولی ماشین لباسشویی آبسال کنیم.

از این رو برای عیب یابی تخصصی ماشین لباسشویی آبسال می توانید از خدمات مجموعه آریابهکار استفاده کنید تا مشکل شما یکبار برای همیشه برطرف گردد.

تعمیرات ماشین لباسشویی دوقلو آبسال

اگر ماشین لباسشویی دوقلو آبسال دارید و این دستگاه به هر دلیلی خراب شده است، می توانید پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را به تکنسین های ما بسپارید تا به بهترین شکل ممکن پروسه عیب یابی و تعمیر آن صورت گیرد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

تعمیر لباسشویی آبسال قدیمی

ما در آریابهکار محدودیت بخصوصی در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی آبسال قدیمی و جدید نداریم. با این وجود اگر ماشین لباسشویی آبسال در هر مدلی خراب شده است و قابلیت اصلی خود را که شستن البسه به بهترین شکل ممکن است را از دست داده، باید به اطلاع شما برسانیم که ما پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه را به همراه تکنسین های مجموعه انجام خواهیم داد تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول برای شستن انواع مختلف البسه استفاده کنید.

از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و یا می توانید تصویر دستگاه خود را از طریق واتساپ و تلگرام شماره های مندرج برای ما ارسال کنید تا اطلاع دقیق به شما صورت گیرد.

ماشین لباسشویی آبسال شما دچار مشکل شده است؟

اگر ماشین لباسشویی آبسال شما خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه بدون خرابی و اختلالی استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که دستگاه شما نیاز به تعمیرات تخصصی دارد و این پروسه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تعمیرگاه آریابهکار توسط مهندسین و تکنسین های مجرب به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

ماشین لباسشویی آبسال شما دچار مشکل شده است

به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که این دستگاه را از برق بکشید و اجازه دهید تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند و تعمیرات تخصصی را انجام دهند.

چطور یک نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی آبسال پیدا کنیم؟

اگر مایل به عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در نمایندگی هستید، ما در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بصورت تخصصی هستیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول بدون هر گونه خرابی بخصوصی استفاده کنید. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره های مندرج با ما در ارتباط باشید.

تعمیر لباسشویی آبسال در تهران به علت خرابی قطعات داخلی

اگر ماشین لباسشویی آبسال دارید و دستگاه شما به هر دلیلی خراب شده است و نمی توانید از آن همانند گذشته استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که در ابتدا باید دستگاه شما توسط کارشاسان مجرب و متخصص مورد عیب یابی و بازبینی قرار گیرد تا مشکل آن ریشه یابی شود. اگر در قطعات ماشین لباسشویی آبسال شما خرابی وجود داشته باشد، بدون شک در ابتدا باید قطعه/ قطعات آسیب دیده به بهترین شکل ممکن مورد عیب یابی قرار گیرند تا تعمیر شوند.

خوشبختانه ما در آریابهکار به دلیل همکاری با تکنسین های مجرب و متخصص توانایی های لازم و کافی در زمینه عیب یابی و تعمیر قطعات آسیب دیده ماشین لباسشویی آبسال را داریم و می توانیم بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهیم تا نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. از این رو اگر قطعات داخلی ماشین لباسشویی آبسال شما آسیب دیده اند، می توانید پروسه عیب یابی و تعمیر این قطعات را در آریابهکار سپری کنید تا به بهترین شکل ممکن پروسه تعمیر دستگاه شما صورت گیرد.

اما اگر برای تعمیر قطعات آسیب دیده ماشین لباسشویی آبسال به تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه مراجعه کنید، لازم به ذکر است که مشکل دستگاه شما دیگر از طریق تعمیرات بر طرف نخواهد شد و صرفا از طریق تعویض قطعات مشکل ماشین لباسشویی آبسال شما رفع خواهد شد که این موضوع برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت؛ چرا که هزینه تعویض قطعات ممکن است گاهی اوقات به میزان یک دستگاه برای شما تمام شود.

عواقب استفاده نادرست از ماشین لباسشویی آبسال

در صورتی که شما استفاده نادرست از ماشین لباسشویی آبسال داشته باشید، عملا این دستگاه خراب خواهد شد و کارایی خود را از دست خواهد داد و در نتیجه با خرابی های مختلفی روبرو خواهید شد. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که برای استفاده از ماشین لباسشویی آبسال حتما دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه را مطالعه کنید! در این دفترچه تمام نکاتی که شما باید در حین استفاده از این دستگاه رعایت کنید بصورت کامل و دقیق نوشته شده است و شما می توانید از این طریق اقدام به رفع خرابی پیش آمده نمایید.

با این وجود رایج ترین عواقب استفاده نادرست از ماشین لباسشویی آبسال این است که دستگاه شما کارایی خود را از دست خواهد داد و دیگر نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما حین استفاده از این دستگاه نکات ابتدایی را در نظر داشته باشید و مانع بروز خرابی های مختلف در این دستگاه شوید. اما اگر شما به این موضوع توجه نکنید، مطمئن باشید که دستگاه شما کارایی خود را از دست خواهد داد.

تاثیر نوسانات برقی بر لباسشویی آبسال

مشکل نوسان برق این روزها در تمام شهرها و علی الخصوص کلانشهر تهران در طول روز ممکن است بارها و بارها ایجاد شود و این در حالی می باشد که حتی شاید آنرا حتی درک نکنید! با این وجود آیا نوسانات برقی بر ماشین لباسشویی آبسال تاثیر می گذارد؟ شک نکنید! بدون شک این نوسانات برقی می توانند به بدترین شکل ممکن باعث ایجاد تداخلات متعددی در این دستگاه شوند و به همین دلیل توصیه می شود راهکارهای لازم در این زمینه را پیاده سازی کنید! اما چگونه؟

برای آنکه مانع بروز هر گونه نوسان برقی در ماشین لباسشویی آبسال شوید، باید به اطلاع شما برسانیم که حتما باید اقدام به خرید محافظ برق استاندارد برای ماشین لباسشویی آبسال خود نمایید تا از این طریق بتوانید هر گونه نوسان برق که در طول روز در محل سکونت شما ایجاد می شود را بر طرف کنید. لازم به ذکر است که هر محافظ برقی مناسب ماشین لباسشویی آبسال نیست و صرفا اقدام به خرید نسخه مناسب برای ماشین لباسشویی آبسال نمایید!

تاثیرات تجمع رسوبات و آلودگی در ماشین لباسشویی آبسال

اگر در طول زمان به تمیز بودن ماشین لباسشویی آبسال اهمیت ندهید، باید به اطلاع شما برسانیم که به مرور زمان این ذرات کثیف می تواند تبدیل به رسوب و آلودگی در ماشین لباسشویی آبسال شما شود! به همین دلیل زمانیکه درب ماشین لباسشویی آبسال را باز کنید، متوجه بوی زننده و بدی از این دستگاه خواهید شد که فورا اقدام به بستن درب ماشین لباسشویی آبسال خواهید کرد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است حتما این خرابی را از این طریق روش های مختلف بر طرف کنید.

یکی از راهکارهایی که در این زمینه وجود دارد و ما می توانیم به شما پیشنهاد دهیم این است که حداقل از مواد مخصوص که در این زمینه وجود دارند استفاده کنید تا اقدام به از بین بردن این بوی بد از ماشین لباسشویی آبسال نمایید. لازم به ذکر است که شما می توانید اقدام به خرید پودرهای مخصوص از فروشگاه های مجاز و معتبر نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

تعمیر لباسشویی آبسال به علت عمل نکردن قفل درب ماشین

اگر قفل درب ماشین لباسشویی آبسال کار نکند، به هیچ وجه دستگاه شما کار نخواهد کرد و حتی روشن نخواهد شد. با این وجود چرا قفل درب ماشین لباسشویی آبسال خراب شده است؟ در خصوص این خرابی باید بگوییم که دلایل زیادی وجود دارند و هر یک از این موارد می توانند به نحوی منجر به این خرابی شوند. از این رو ما تنها یک عامل را در این زمینه نمی توانیم نام ببریم و باید به اطلاع شما برسانیم که در صورت بروز این خرابی در ماشین لباسشویی آبسال باید دستگاه توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد.

تعمیر لباسشویی آبسال به علت عمل نکردن قفل درب ماشین

بنابراین توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با این مشکل روبرو شدید، به هیچ وجه اقدام به فشردن دکمه های ماشین لباسشویی آبسال نکنید! این یک تصمیم نادرست و اشتباه است و شما صرفا خرابی ماشین لباسشویی آبسال را بیشتر و بیشتر خواهید کرد. از این رو در صورت عمل نکردن قفل در ماشین لباسشویی آبسال، صبر کنید تا تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال به محل شما اعزام شود و تعمیرات لازم و کافی را در پیش گیرد.

علت لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال

لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال می تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد که در ادامه ما بصورت موردی به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد و راهکار مطابق با خرابی را به شما ارائه خواهیم کرد.

  1. تراز نبودن ماشین لباسشویی آبسال می تواند اولین و اصلی ترین عامل در لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال باشد! با این وجود برای تشخیص اینکه ماشین لباسشویی آبسال تراز است یا خیر، نیاز به تراز سنج مناسب دارید تا از این طریق متوجه شوید که آیا ماشین لباسشویی آبسال نسبت به سطح زیرین خود تراز است یا خیر؟! اگر دستگاه تراز نبود، باید تراز شود تا مشکل لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال بر طرف شود. اما اگر ماشین لباسشویی آبسال شما تراز بود، باید عوامل دیگر را مطالعه کنید.
  2. دومین عاملی که در ادامه قصد داریم برای شما نام ببریم این است که کمک فنرهای ماشین لباسشویی آبسال شما کارایی خود را از دست داده اند و به همین دلیل شما نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. توجه داشته باشید که این خرابی می تواند ناشی از فرسودگی کمک فنرهای ماشین لباسشویی آبسال رخ دهد که طبق نظر تکنسین باید اقدام به تعمیر و یا تعویض آنها نمایید.
  3. سومین عامل در لرزش ماشین لباسشویی آبسال این است که لباس ها را در مخزن ماشین لباسشویی آبسال بصورت متقارن پخش نکرده اید و تمام بار البسه درون ماشین لباسشویی آبسال صرفا در یک نیمه از این دستگاه جای داده شده است.

این 3 عامل از رایج ترین عوامل در لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی آبسال می باشند که باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرند و اما اگر مشکل از این طریق بر طرف نشد، باید سایر قطعات داخلی این دستگاه مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرند.

دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی آبسال

برای آنکه البسه شما درون ماشین لباسشویی آبسال به بهترین شکل ممکن شسته شوند، باید مخزن ماشین لباسشویی آبسال بدون هر گونه عیب و ایرادی بچرخد. اما تصور کنید که مخزن ماشین لباسشویی آبسال نچرخد! آیا این دستگاه سالم است؟ بدون شک مشکل اساسی در ماشین لباسشویی آبسال رخ داده است و باید اقدام به عیب یابی و تعمیر این مشکل اساسی نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما مشکل را از این طریق شناسایی و بر طرف کنید.

لازم به ذکر است که از مهم ترین دلایل بروز این خرابی می توان به خرابی برد، خرابی موتور و… در ماشین لباسشویی آبسال اشاره کرد. به همین دلیل این مشکل صرفا باید توسط کارشناسان مجرب و متخصص در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آبسال مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با این خرابی روبرو شدید، به هیچ وجه به افراد کم تجربه و بی تجربه اعتماد نکنید تا مشکل دستگاه شما از این بیشتر نشود!

چرا ماشین لباسشویی آبسال آبگیری نمی کند؟

آبگیری نکردن ماشین لباسشویی آبسال معمولا بنابر دلایل عادی و ساده رخ نمی دهد! به عبارتی باید به اطلاع شما برسانیم که آبگیری نکردن ماشین لباسشویی آبسال می تواند ناشی از 2 عامل رخ دهد. اولین عامل این است که احتمالا اب منطقه شما قطع شده و یا اینکه فشار آن کاهش یافته که باید صبر کنید تا میزان فشار آب منطقه سکونت شما افزایش پیدا کند و سپس اقدام به روشن کردن و استفاده از این دستگاه نمایید.

دمین عامل که باید به اطلاع شما برسانیم این است که مشکل آبگیری نکردن ماشین لباسشویی آبسال احتمالا ناشی از خرابی قطعات داخلی ماشین لباسشویی آبسال می باشد که باید این مشکل توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا مورد بررسی قرار گیرد.

چرا ماشین لباسشویی آبسال آب را تخلیه نمی کند؟

تخلیه آب ماشین لباسشویی آبسال بر عهده کدام قطعه است؟ پس از آنکه پروسه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی آبسال به اتمام رسید، آب کثیف باید از طریق پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال به فاضلاب منتقل شود. اما اگر ماشین لباسشویی آبسال شما آب را تخلیه نمی کند باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی می تواند بنابر دو علت اصلی رخ دهد. عامل اول این است که پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آبسال شما آسیب دیده است و توانایی خود را از دست داده که در این مواقع پمپ تخلیه باید تعمیر یا تعویض شود.

چرا ماشین لباسشویی آبسال آب را تخلیه نمی کند

عامل دوم این است که لوله های متصل به ماشین لباسشویی آبسال شما که پلی میان دستگاه و فاضلاب متصل به ماشین لباسشویی آبسال هستند، آسیب دیده اند و باید این مشکل چه توسط شما و چه توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد و تعمیرات لازم و کافی انجام شود تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

تعمیر لباسشویی آبسال در منزل در تهران

با توجه به اینکه ماشین لباسشویی آبسال یک دستگاه نسبتا حجیم و سنگین می باشد، باز کردن و انتقال آن به شعب تعمیراتی کار سخت و دشواری خواهد بود. به همین دلیل ما پروسه تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال را در منزل شما انجام خواهیم داد تا از این طریق بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با خرابی ماشین لباسشویی آبسال روبرو شده اید و ساکن تهران هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید.

لازم به ذکر است که تیم تکنسین آریابهکار در اسرع زمان در محل شما حاضر خواهند شد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

چگونه سفارش تعمیر لباسشویی آبسال را ثبت کنم؟

برای ثبت درخواست تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم پتشیبانی آریابهکار آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

آیا شرکت آریابهکار برای تعمیرات لباسشویی آبسال معتبر است؟

آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین و مجرب ترین مجموعه های تعمیراتی در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی می باشد. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا مشکل شما در اسرع زمان توسط تکنسین های متخصص و با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن رفع شود.

اگر از تکنسین اعزامی تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران رضایت نداشتم، چه اقدامی انجام دهم؟

در صورتی که از تکنسین اعزامی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در تهران رضایت نداشتید، می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا بررسی های لازم صورت گیرد. برای ثبت انتقاد خود از تکنسین تعمیرکار ماشین لباسشویی آبسال در آریابهکار می توانید با شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

در صورت بروز مجدد عیب در لباسشویی آبسال، آیا باید دوباره هزینه تعمیرات پرداخت کنیم؟

تمام خدمات آریابهکار در خصوص تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی می شود. به عبارتی اگر پس از تعمیرات در بازه زمانی گارانتی با خرابی قبلی روبرو شدید، ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد و نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نیست.

سوالات متداول تعمیر لباسشویی آبسال

1) آبگیری نکردن لباسشویی آبسال به چه خاطر است؟

1) شیر برقی دستگاه دارای مشکل باشد. 2) فیلتر بخش آب ورودی به دستگاه دارای مشکل باشد. 3) پمپ تخلیه دستگاه خراب شد ه باشد. 4) خرابی یا وجود نقص فنی در برد دستگاه

2) علت خشک نشدن لباس ها در لباسشویی آبسال چیست؟

1) المنت بخش خشک کن دستگاه دارای مشکل باشد. 2) بخش هیتر لباسشویی ابسال آسیب دیده باشد. 3) تایمر لباسشویی دچار نقص فنی شده باشد. 4) اعمال دستورات از بخش برد به خوبی صورت نمی گیرد.

3) هزینه تعمیر لباسشویی آبسال بر چه اساسی تعریف می شود؟

تعمیر لباسشویی آبسال در نمایندگی آریابهکار و هزینه های آن بر اساس فاکتور ها و پارامتر های مختلفی تعیین می شود که مدل و برند لباسشویی، میزان آسیب های وارد شده به آن و نوع قطعات مورد نیاز برای تعمیرات از مهمترین آنها می باشد. ما در مقاله جدول هزینه تعمیر لباسشویی آبسال را قرار داده ایم که می توانید از این بخش برای کسب اطلاعات بیشتر استفاده نمایید.

4) بهترین روش های مراقبی از لباسشویی آبسال کدام است؟

نگهداری درست و اصولی از ماشین لباسشویی آبسال نیازمند برخی از شرایط است که برخی از مهمترین های آنها عبارتند از: 1) استفاده ای درست از دستگاه داشته باشید. 2) خارج از ظرفیت تعیین شده، لباس در لباسشویی قرار ندهید. 3) برای سشتشو لباس های خود از مواد شوینده با کیفیت استفاده نمایید. 4) در صورت بروز کوچکترین اختلالی در عملکرد دستگاه، سریعا اقدام به تعمیرات آن نمایید تا از بروز خسارت های شدید جلوگیری کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214