skip to Main Content

یخچال دوو از قطعات مختلف و متعددی تشکیل شده است که هر یک از این قطعات دارای وظیفه بسیار مهمی در این دستگاه هستند. اما اگر بخواهیم قابلیت های فرعی یخچال دوو را کنار بگذاریم، متوجه این خواهیم شد که وظیفه اصلی یخچال دوو تولید هوای خنک و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی است.

از این رو تمام پروسه تولید هوای خنک توسط موتور یا کمپرسور یخچال دوو صورت می گیرد که اگر این قطعه خراب شود، هوای خنکی در این دستگاه شکل نخواهد گرفت. به همین دلیل باید اقدام به تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال دوو نمایید.

از این رو اگر کمپرسور یخچال دوو آشنا نیستید و مایلید تا اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید، ما قصد داریم در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر یخچال دوو آریابهکار شما را با موتور یا کمپرسور یخچال دوو آشنا سازیم تا بتوانید در صورت بروز خرابی در این قطعه، تصمیم بهتری اخذ کنید و مشکل دستگاه شما برطرف شود. همراه ما باشید.

کمپرسور یخچال دوو چیست؟

موتور یا کمپرسور یخچال دوو در این دستگاه به عنوان یک قطعه حیاتی و اصلی می باشد که وظیفه اصلی آن تولید سرمای لازم برای خنک کردن و نگهداری از مواد غذایی در یخچال دوو است. جایگاه این قطعه در قسمت پشتی یخچال دوو می باشد و اگر این قطعه به هر دلیلی خراب شود، عملا تولید هوای خنک در یخچال دوو لغو خواهد شد.

کمپرسور یخچال دوو چیست

از این رو کمپرسور وظیفه تبدیل گاز فریون به گاز مایع دارد تا پس از آنکه این پروسه شکل گرفت، به کندانسور منتقل شود. در ادامه گاز مایع به ترموستات یخچال دوو وارد خواهد شد.

با این وجود کمپرسور دارای نقش قابل توجهی در یخچال دوو می باشد که اگر خراب شود، به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید.

کابر گرامی: جهت آگاهی بیشتر درباره چراغ فیلتر یخچال دوو مقاله علت روشن شدن چراغ فیلتر یخچال دوو را به شما پیشنهاد میکنیم.

علت خرابی کمپرسور یخچال دوو چیست؟

خرابی کمپرسور یخچال دوو می تواند ناشی از عوامل و دلایل مختلفی رخ دهد که در نتیجه پروسه تولید هوای سرد در این دستگاه صورت نخواهد گرفت. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با رایج ترین دلایل خرابی کمپرسور یخچال دوو آشنا سازیم تا در صورت بروز خرابی این قطعه بتوانید علت خرابی را جویا شوید.

1. اتمام طول عمر مفید

کمپرسور یخچال دوو همانند سایر قطعاتی که در این دستگاه وجود دارند، دارای طول عمر مفید است و این بدین معناست که کمپرسور یخچال دوو توانایی اینکه چندین سال برای شما در سخت ترین شرایط ممکن کار کند را ندارد. این در حالی می باشد که اگر از این دستگاه بصورت اصولی استفاده کنید، طول عمر مفید آن افزایش خواهد یافت.

2. درجه حرارت بالای محیط

اگر یخچال دوو را در محیطی بسیار گرم نصب کنید، برای آنکه کمپرسور بتواند سرمای کافی تولید کند، تلاش بسیار زیادی خواهد کرد و در نتیجه خرابی قابل توجهی در این قطعه رخ خواهد داد. از این رو توصیه می کنیم یخچال دوو را در محیطی مناسب نصب کنید تا آسیبی به قطعات آن وارد نشود.

3. اعمال بار زیادی در یخچال دوو

در صورتی که مواد غدایی زیادی در یخچال دوو قرار دهید، در این شرایط نیز کمپرسور سعی می کند تا با عملکرد بیشتر و سریعتر بتواند اقدام به خنک کردن مواد غذایی قرار داده شده در یخچال دوو نماید. در نتیجه این موضوع می تواند باعث خرابی کمپرسور یخچال دوو شود.

اعمال بار زیادی در یخچال دوو

جلوگیری از خرابی موتور یخچال دوو

برای جلوگیری از خرابی کمپرسور یا موتور یخچال دوو توصیه های مختلفی انجام شده است. با این وجود توصیه ای که در این زمینه ما برای شما داریم این است که در ابتدا مطمئن شوید محیطی مناسب برای نصب یخچال دوو را انتخاب کرده اید؛ دمای آن بالا نیست و هوا در گردش می باشد. در صورتی که شما این اصل ابتدایی را رعایت کنید، مطمئن باشید که یخچال دوو شما تا چندین سال بدون هر گونه خرابی برای شما کار خواهد کرد.

همچنین توصیه می کنیم از قرار دادن بار بیش از حدی در یخچال دوو خودداری کنید تا فشار قابل توجهی به کمپرسور یا همان موتور یخچال دوو وارد نشود.

قیمت کمپرسور یخچال دوو

پیش از آنکه اقدام به تعمیر یا تعویض کمپرسور یخچال دوو کنید، بهتر است با قیمت حدودی این قطعه آشنا شوید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید و این خرابی را به بهترین شکل ممکن برطرف کنید.

قیمت کمپرسور یخچال دوو

از این رو قیمت حدودی کمپرسور یخچال دوو در مدل های مختلف حداقل از 3 میلیون تومان و حداکثر 6.5 میلیون تومان است که اگر تکنسین تعمیرکار توانایی تعمیر این قطعه کلیدی از یخچال دوو را با کمترین هزینه ممکن دارد، توصیه می کنیم حتما این قطعه را تعمیر کنید تا نیازی به خرید موتور یخچال دوو نداشته باشید.

اما اگر هزینه تعمیرات اعلام شده توسط تکنسین، به دلیل خرابی گسترده در کمپرسور یخچال دوو یک عدد نزدیک به قیمت کمپرسور یخچال دوو می باشد، توصیه می کنیم از تعمیرات دست بردارید و اقدام به خرید قطعه جدید کنید تا مشکل شما از این طریق برطرف شود. از این رو این تصمیم کاملا صحیح می باشد و تا چندین سال می توانید بدون هر گونه خرابی از یخچال دوو استفاده کنید.

نکته: برای خرید موتور یا کمپرسور یخچال دوو می توانید از طریق شماره 02145437 تماس بگیرید تا بتوانید قطعه وارداتی و اورجینال را خریداری نمایید. همچنین نصب کمپرسور یخچال دوو در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص صورت می گیرد.

کاربر گرامی: شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از یخچال دوو مقاله راهنمای استفاده از یخچال دوو را مطالعه کنید.

تعمیر کمپرسور یخچال دوو در آریابهکار

در صورتی که کمپرسور یخچال دوو شما عزیزان خراب شده است و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، به معنای بروز یک خرابی جدی در این دستگاه می باشد و طبیعتا در این مرحله از خرابی نیز باید اقدام به تعمیر یخچال دوو در نمایندگی تعمیرات یخچال دوو نمایید تا هم مشکل دستگاه بصورت تخصصی مورد عیب یابی قرار بگیرد و هم اینکه تعمیرات تخصصی صورت گیرد. از این رو برای تعمیر کمپرسور یخچال دوو می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دوو در آریابهکار استفاده کنید. اما چگونه؟

برای ثبت درخواست تعمیرات کمپرسور در آریابهکار در ابتدا باید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرکار مجموعه آریابهکار در اسرع زمان به محل شما اعزام شوند و پروسه عیب یابی و تعمیر این قطعه کلیدی را انجام دهند.

تعمیر کمپرسور یخچال دوو در آریابهکار

توجه داشته باشید که تمام خدمات ما در خصوص تعمیر یخچال دوو شامل گارانتی طولانی مدت 90 روزه خواهد شد و این بدین معناست که اگر پس از تعمیرات با خرابی قبلی در یخچال دوو روبرو شدید، ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید. از این رو پروسه تعمیر کمپرسور یخچال دوو در آریابهکار با گارانتی طولانی مدت انجام خواهد شد تا خیال شما در خصوص تعمیرات ما آسوده باشد.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214