skip to Main Content
تعمیر یخچال ال جی (LG)
شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی در مجموعه آریابهکار با استفاده از قطعات اصلی انجام می گیرد. کلیه خدمات تعمیرات یخچال ال جی با ضمانت 90 روزه تعمیرات ارائه میگیرد. یعنی اگر در طول مدت ضمانت مشکل مشابه برای یخچال شما پیش بیاید، بدون پرداخت هزینه مجددا سرویس خواهد شد. یخچال فریزر یکی از وسایل ضروری منزل به شمار می رود. وجود این محصول آنقدر در خانه مهم است که حتی تصور آشپزخانه ای بدون یخچال فریزر هم ترسناک است. اگر یخچال شما نیازمند سرویس یا تعمیر یخچال میباشد، خواندن مقاله تعمیر یخچال ال جی، میتواند برایتان سودمند باشد.

فهرست

رویه عیب یابی و تعمیر یخچال ال جی

به دلیل آنکه یخچال ال جی یک دستگاه گران‌قیمت با ده ها قابلیت متنوع می باشد، باید به‌صورت تخصصی و اصولی مورد تعمیر و عیب یابی تخصصی قرار گیرد. از این رو برای تعمیر اصولی و صحیح این دستگاه در ابتدا باید یک پروسه عیب یابی دقیق توسط تعمیرکاران مجرب با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد تا مشکل دستگاه خیلی دقیق شناسایی گردد و بدون نیاز به تعمیر سایر قطعات، صرفا تعمیر یک قطعه بتواند مشکل شما را برطرف کند. همچنین پس از آنکه عیب یابی دقیق دستگاه شما انجام شد، تکنسین تعمیرکار می تواند با کمترین هزینه و در اسرع زمان، مشکل را با استفاده از دانش فنی تعمیرات خود رفع نماید.

رویه عیب یابی و تعمیر یخچال ال جی

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیرات یخچال ال جی تهران

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی و به عنوان نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیرات یخچال ال جی با دو شعبه در شرق و غرب تهران، تمامی خدمات تعمیر یخچال ال جی را با استفاده از تیم جواب، مجرب و متخصص به بهترین حالت ممکن برای شما عزیزان انجام می دهد تا مشکل شما به نحوی رفع گردد که نیازی به تعویض قطعات گران قیمت نداشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های مندرج با تیم متخصص آریابهکار تماس بگیرید.

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال ال جی در تهران

ما تمام خدماتی که مرتبط با تعمیر لوازم خانگی ال جی و یخچال ال جی هستند را بصورت فنی و تخصصی برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد؛ چرا که به دلیل حضور تکنسین های مجرب و باتجربه آریابهکار که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی در این زمینه را دارند، هیچ گونه محدودیتی در زمینه تعمیر یخچال ال جی نداریم و می توانیم صرفا از طریق تعمیر تخصصی قطعات آسیب دیده، مشکل شما را بدون نیاز به تعویض قطعات رفع کنیم و نیازی هم به پرداخت هزینه های نجومی نداشته باشید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران

مناطقی که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال ال جی به آن خدمات ارائه می دهیم، شامل مناطق 22 گانه تهران می شود. از این رو ما تمام نقاط تهران اعم از شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز را خدمات ارائه می دهیم. از این رو اگر ساکن تهران هستید و یخچال ال جی شما خراب شده است، می توانید از طریق خدمات تخصصی مجموعه ما مشکل دستگاه خود را بصورت حضوری و خدمات تعمیر در محل برطرف کنید. با این وجود برای ثبت درخواست تعمیرات خود می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید تا تکنسین به محل شما اعزام شود.

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

با توجه به توضیحات انجام شده و مراحل کاری آریابهکار اگر مایل هستید تا پروسه تعمیر یخچال ال جی توسط تعمیرکاران مجرب و متخصص مجموعه ما انجام شود، می توانید خیلی ساده اقدام نمایید. ساده‌ترین و سریع ترین راهکار ممکن این است که در ابتدا تعدادی تصویر به همراه ویدیو کاملا واضح 30 ثانیه ای از خرابی دستگاه تهیه کنید و برای تیم تکنسین آریابهکار در واتساپ و تلگرام به شماره تلفن 09190111214 ارسال نمایید تا یک عیب یابی سطحی صورت گیرد و راهکارهایی توسط تعمیرکاران مجموعه ما به شما ارائه گردد.

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی

لازم به ذکر می باشد که این عیب یابی، به منزله عیب یابی نهایی نیست و باید پروسه عیب یابی یخچال ال جی توسط تعمیرکاران و متخصصان مجموعه به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما صورت گیرد تا مشکل دستگاه به بهترین حالت ممکن شناسایی گردد؛ در غیر اینصورت تحت هیچ شرایطی حتی با سال ها تجربه تخصصی و فنی نمی توان به‌صورت چشم بسته مشکل دستگاه را بدون باز کردن دستگاه به‌صورت دقیق تشخیص داد! از رو قطعه معیوب باید خارج گردد و سپس به‌صورت دقیق عیب یابی شود و تشخیص داد آیا باید تعمیر شود یا تعویض؟!

با این وجود توصیه مهمی که برای شما داریم این است که حتما فایل های ارسالی شما وضوح کافی داشته باشند و مشکل دستگاه را به‌صورت دقیق در ویدیو ارسالی شرح دهید.

یکی دیگر از روش های درخواست تعمیرکار یخچال ال جی آریابهکار این است که از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید و با شرح دقیق خرابی رخ داده، درخواست خود را ثبت نمایید تا تکنسین های تعمیرکار مجموعه آریابهکار در کمترین بازه زمانی به محل شما جهت تعمیرات اعزام شوند و مشکل را در ابتدا عیب یابی تخصصی و سپس تعمیر کنند.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال ال جی در تهران

با مراجعه به فروشگاه های مجاز و خرید یخچال ال جی در هر مدل متنوعی، طبیعتا گارانتی یخچال ال جی به شما تعلق خواهد گرفت که این کارت گارانتی به منزله واردات قانونی این دستگاه می باشد و بدین معناست که اگر یخچال ال جی پس از خرید در بازه زمانی دچار هر گونه خرابی شد می توانید از طریق خدمات پس از فروش در نمایندگی تعمیر یخچال ال جی اقدام به تعمیر این دستگاه تخصصی بدون هر گونه هزینه جانبی نمایید. البته ممکن است برخی موارد در لیست تحت پوشش گارانتی دستگاه نباشد که باید موارد تحت پوشش را بررسی کنید.

از این رو برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی باید از طریق شماره های مندرج بر روی کارت گارانتی اقدام به تماس با نمایندگی تعمیرات این دستگاه نمایید؛ چرا که تمام اطلاعات نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در تهران و یا استان محل سکونت شما بر روی این دستگاه درج شده است. لازم به ذکر می باشد برای استفاده از این خدمات باید میزان گارانتی باقی مانده دستگاه را بررسی کنید و اگر کارت گارانتی شما اعتبار داشت، با شماره های مندرج تماس حاصل نمایید. همچنین اگر کارت گارانتی دستگاه شما عزیزان فاقد اعتبار است، نمی توانید از این خدمات استفاده نمایید.

جای نگرانی نیست چرا که از طریق تماس با شماره مرکزی 02191006676 آریابهکار می توانید هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار یخچال ال جی آریابهکار را انجام دهید تا تعمیرکار مجموعه در اسرع زمان به محل شما اعزام شود و مشکل دستگاه را به‌صورت تخصصی و کاملا فنی برطرف نماید.

فرایند تعمیر یخچال ال جی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

فرایند تعمیر یخچال ال جی توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار بدین گونه می باشد که در ابتدا تکنسین با استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارد اقدام به عیب یابی تخصصی دستگاه شما می کند و پس از عیب یابی قطعه به قطعه دستگاه، مشکل آنرا شناسایی می کند و پس از انجام عیب یابی تخصصی، مشکل را به شما در قالب گزارش ارجاع خواهد داد و در صورت تائید شما عزیزان، پروسه تعمیرات آغاز خواهد شد؛ لازم به ذکر است که بدون تائید شما عزیزان، هیچ گونه خدماتی صورت نخواهد گرفت.

نکات مهم در رویه تعمیرات یخچال ال جی

منظور از نکات مهم در رویه تعمیرات یخچال ال جی، نکاتی هستند که توسط یک فرد کارشناس و متخصص به دلیل سال ها فعالیت تخصصی در این زمینه کسب شده اند. از این رو در صورتی تعمیر یخچال ال جی شما به‌صورت اصولی انجام خواهد شد که فرد تعمیر کننده تمام اطلاعات در این زمینه را داشته باشد و بتواند براساس تجربیاتی که دارد، مشکل شما را به‌صورت تخصصی تعمیر کند. به همین دلیل توصیه می شود که پروسه تعمیر یخچال ال جی حتما باید توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص صورت گیرد.

نکات مهم در رویه تعمیرات یخچال ال جی

لازم به ذکر می باشد که تمام تعمیرکاران یخچال ال جی آریابهکار دارای حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی هستند و می توانند براساس تجربه و دانش فنی که در طی چندین سال فعالیت تخصصی کسب کرده اند، مشکل شما را به‌صورت کاملا فنی و مهندسی رفع کنند و نیازی هم به تعویض قطعات نداشته باشید. همچنین تعمیرکاران آریابهکار نسبه تمام مدل های یخچال ال جی نگاه فنی و مهندسی دارند؛ چرا که تجربه تعمیر تمام مدل های این دستگاه را دارند.

سایر خدمات: تعمیر یخچال سامسونگ

مزیت های تعمیر یخچال ال جی نمایندگی مرکزی آریابهکار

با انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین تعمیرکار یخچال ال جی در محل، به محض رسیدن تکنسین مزایایی به شما تعلق می گیرد که به نحوی تضمین کننده خدمات تخصصی مجموعه آریابهکار به شما عزیزان می باشد. اولین مزیتی که به شما تعلق خواهد گرفت این است که در ابتدا تعمیرکاران آریابهکار برخلاف سایر تعمیرکاران علت خرابی را به‌صورت چشم بسته به شما اعلام نمی کنند و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به‌صورت قطعه به قطعه اقدام به عیب یابی دستگاه شما عزیزان می کنند تا مشکل را به‌صورت دقیق شناسایی کنند.

دومین مزیتی که در صورت تعمیر یخچال ال جی توسط تعمیرکاران آریابهکار به شما تعلق خواهد گرفت، هزینه تعمیرات بسیار جزئی براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی می باشد که کمترین هزینه تعمیرات ممکن است. اما این در حالی می باشد که در صورت تعمیر یخچال ال جی توسط افراد بی تجربه و تعمیرگاه های غیرمجاز، هزینه تعمیراتی که شما باید بپردازید یک هزینه بسیار سنگین خواهد بود؛ چرا که هیچ معیار و اساسی برای اعلام هزینه ندارند!

سومین مزیتی که به شما عزیزان توسط مجموعه ما تعلق خواهد گرفت این است که 0 تا 100 خدمات تعمیری که ما برای شما انجام خواهیم داد، شامل گارانتی طولانی مدت آریابهکار خواهند شد که در ادامه به‌صورت کامل توضیح داده ایم.

تعمیر یخچال ال جی با گارانتی بی قید و شرط

اعطای گارانتی خدمات تعمیر یخچال ال جی بدون شک یکی از مهم ترین خواسته های هر مشتری می باشد که متأسفانه این روزها تعمیراتی که توسط افراد بی تجربه و کم تجربه صورت می گیرند، شامل هیچ گونه گارانتی نمی شوند و پس از آنکه تعمیرات و تعویض قطعات انجام شده توسط تعمیرکار صورت گرفت، پس از آنکه دستگاه به شما تحویل داده می شود دیگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعمیرات انجام شده پذیرفته نخواهد شد و اگر دستگاه یک روز، یک هفته یا یک ماه پس از تعمیرات با خرابی قبلی روبرو شد، باید هزینه تعمیرات مجدد بپردازید.

تعمیر یخچال ال جی با گارانتی بی قید و شرط

اما در آریابهکار اینگونه نیست و ما بابت تمام خدماتی که به شما عزیزان ارائه می کنیم، گارانتی بلند مدت 90 روزه در نظر گرفته ایم و اگر در این بازه زمانی، مشکل تعمیر شده مجددا برای شما عزیزان ظاهر شد به‌صورت رایگان توسط تعمیرکاران مجموعه تعمیر خواهد شد تا مشکل شما عزیزان برطرف گردد و نیازی هم به هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید. از این رو لازم به ذکر است که گارانتی خدمات صورت گرفته شده در آریابهکار به‌صورت رسمی و کتبی به شما ارائه خواهد شد.

تعمیر یخچال ال جی با قطعات 100% اورجینال

هدف از عیب یابی یخچال ال جی توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصص آریابهکار در حضور شما با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا این است که در همان ابتدا مشکل دستگاه شما به همراه قطعات معیوب شناسایی شوند و بتوانید به بهترین حالت ممکن پروسه تعمیرات را سپری کنید. اما ما در آریابهکار اینگونه عمل نمی کنیم که از همان ابتدا اقدام به تعویض قطعات معیوب کنیم؛ چرا که قطعات معیوب در ابتدا توسط تعمیرکاران مجموعه آریابهکار مورد تعمیر تخصصی قرار می گیرند تا مشکل شما برطرف شود.

تعمیر یخچال ال جی با قطعات 100% اورجینال

از این رو اگر قطعه معیوب تعمیر شد، بدون شک بر روی دستگاه شما نصب خواهد شد. اما اگر یک قطعه تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر نبود و تکنسین های متخصص آریابهکار با انجام راهکارهای مختلف موفق به تعمیر آن نشدند، باید پروسه تعویض قطعات یخچال ال جی برای شما صورت گیرد. با این وجود ما قطعه تعویضی را با استفاده از قطعات کاملا وارداتی براساس برند و مدل دستگاه شما را تعویض خواهیم کرد که این پروسه نیز شامل گارانتی طولانی مدت آرایابهکار می شود.

سرویس های دوره ای یخچال ال جی

برای افزایش طول عمر مفید یخچال ال جی، راهکارهای مختلفی در پیش روی شما می باشد که بهترین و رایج ترین راهکار ممکن در این زمینه، سرویس دوره ای یخچال ال جی است. اما منظور از سرویس دوره ای یخچال ال جی چیست؟ منظور از سرویس دوره ای یخچال ال جی این است که تکنسین تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی شروع به بررسی کلی یخچال ال جی می کند تا اگر مشکلی در حال شکل گیری است را شناسایی و سپس تعمیر کند. از این رو هدف از سرویس دوره ای یخچال ال جی، پیشگیری از خرابی های یخچال ال جی می باشد!

همچنین جهت سرویس دوره ای یخچال ال جی می توانید از خدمات تخصص مجموعه آریابهکار استفاده کنید؛ ما به بهترین شکل ممکن دستگاه شما را عیب یابی خواهیم کرد. درضمن توصیه می کنیم یخچال ال جی را سالانه حداقل دو دفعه اقدام به سرویس یخچال ال جی نمایید تا مشکلی در این دستگاه رخ ندهد و طول عمر مفید آن افزایش یابد.

مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر یخچال ال جی

مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر یخچال ال جی

با توجه به حساسیت یخچال ال جی و قابلیت های منحصر بفردی که درون این دستگاه جای داده شده اند، اقدامات مهم و بخصوصی باید در حین تعمیرات توسط تعمیرکار دستگاه اعمال شود تا مشکلات این دستگاه هم به بهترین حالت ممکن شناسایی و هم به بهترین حالت ممکن نیز رفع شوند! از این رو مهم ترین اقدامی که در تمام طول این پروسه باید توسط شما صورت گیرد این است که دستگاه خود را به تکنسین های مجرب و متخصصی بسپارید که توانایی قابل توجهی در این زمینه دارند!

دلایل نیاز به تعمیر یخچال ال جی

یخچال ال جی یکی از گران‌قیمت ترین یخچال های موجود در بازار ایران می باشد که برای خرید یک گزینه بروز با قابلیت های متوسط باید حداقل 80 میلیون تومان هزینه را مدنظر داشته باشید تا از این طریق اقدام به تعویض یخچال ال جی معیوب با نسخه جدید نمایید. اما این در حالی است که وقتی یخچال ال جی شما عزیزان خراب می شود، بدین معنا نیست که دستگاه شما تحت هیچ شرایطی قابل تعمیر نیست و باید اقدام به تعویض آن کنید! از این رو یکی از دلایل نیاز به تعمیر یخچال ال جی این می باشد که شما با یک هزینه بسیار جزئی می توانید اقدام به تعمیر دستگاه خود نمایید و نیازی هم به تعویض قطعات و خرید دستگاه جایگزین نداشته باشید.

چرا تعمیر یخچال ال جی را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

اگر برای شما نیز این سؤال ایجاد شده است و مایلید پاسخ این سؤال را از طرف آریابهکار دریافت کنید، لازم به ذکر است که آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین و مجرب ترین مجموعه های تعمیراتی و تخصصی در شرق و غرب تهران با 30 سال تجربه کاری درخشان می باشد و همواره به دلیل همکاری با تیم تکنسین متخصص و مجرب، سعی بر این داریم تا تمام مشکلات دستگاه شما عزیزان را با استفاده از تعمیرات تخصصی به نحوی تعمیر کنیم که نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت یخچال ال جی نداشته باشید.

چرا تعمیر یخچال ال جی را به متخصصان آریابهکار بسپاریم

سایر خدمات: تعمیر یخچال دوو

موارد نیاز به تعمیر یخچال ال جی LG

بیشترین مشکلی در یخچال، عدم داشتن برودت و سرما در این محصول است. مشکلات متداولی که برای یخچال ها به وجود می آید بشرح زیر است:

  • صدا دادن زیاد یخچالپ
  • یکسره کاردن یخچال ال جی
  • مشکل برفک یخچال بدلیل خرابی لاستیک دور درب
  • داغ کردن بیش از حد موتور یخچال
  • منجمد نکردن کامل موتد غذایی در فریزر
  • روشن نشدن یخچال

تعمیر برد یخچال ال جی

حداقل قیمت برد یخچال ال جی براساس مدل روز 3.5 میلیون تومان است و به احتمال زیاد این هزینه تا 7-8 میلیون تومان نیز ادامه خواهد یافت! از این رو اگر برد یخچال ال جی شما عزیزان خراب شده است و در طی یک پروسه تعمیرات به‌صورت تخصصی قابل تعمیر می باشد، آیا تعمیر برد به صرفه خواهد بود یا تعویض آن؟ بدون شک تعمیر برد یخچال ال جی می تواند بهترین گزینه ممکن برای شما عزیزان باشد.

به همین دلیل ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های تعمیرکار مجرب و متخصص پروسه تعمیر برد یخچال ال جی را به‌صورت تخصصی انجام می دهیم تا مشکل شما در کمترین بازه زمانی و به‌صورت تخصصی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد و بتوانید از این قطعه کلیدی بدون هر گونه محدودیتی استفاده کنید و نیازی به تعویض برد یخچال ال جی نداشته باشید.

از این رو جهت انجام هماهنگی های لازم جهت تعمیر برد یخچال ال جی در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا این پروسه در اسرع زمان برای شما صورت گیرد.

تعمیر موتور یخچال ال جی

موتور یا همان کمپرسور یخچال ال جی، یک بخش بسیار حیاتی در یخچال ال جی می باشد که تمام پروسه تولید سرما و هوای خنک در این دستگاه برعهده موتور یا همان کمپرسور یخچال ال جی است. از این رو در صورت بروز ساده‌ترین خرابی در این قطعه حیاتی، به هیچ وجه نمی توانید از یخچال ال جی استفاده کنید و باید در اسرع زمان اقدام به تعمیر موتور نمایید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز خرابی در این قطعه به فکر تعویض موتور یخچال ال جی نباشید؛ چرا که تعمیر موتور یخچال ال جی محال نیست!

تعمیر موتور یخچال ال جی

ما در مجموعه آریابهکار پروسه عیب یابی و تعمیر تخصصی موتور یخچال ال جی با استفاده از تکنسین های مجرب انجام می دهیم تا مشکل شما با کمترین هزینه ممکن تعمیر شود.

تعمیر لامپ یخچال ال جی

گاهی اوقات ممکن است لامپ یخچال ال جی بنابر دلایل مختلفی نیم سوز شود و یا بصورت کامل روشنایی خود را از دست بدهد. با این وجود در صورت بروز این خرابی، باید لامپ را تعویض کرد؟ در صورت بروز این خرابی در یخچال ال جی، بدون شک باید لامپ در ابتدا مورد بررسی قرار گیرد و سپس تعویض تکنسین یخچال ال جی، پروسه تعویض لامپ یخچال ال جی صورت گیرد تا مشکل از این طریق برطرف شود.

با این وجود اگر لامپ یخچال ال جی شما عزیزان سوخته است و مایل به تعویض این لامپ هستید، می توانید از خدمات ما در آریابهکار استفاده نمایید تا در اسرع زمان تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند و بتوانند مشکل شما را برطرف کنند.

تعمیر هیتر المنت یخچال ال جی

تعمیر هیتر المنت یخچال ال جی

هیتر المنت یخچال ال جی یکی از مهم ترین قطعاتی می باشد که در یخچال ال جی می توان به آن اشاره کرد؛ چرا که هیتر المنت در برفک زدایی و جلوگیری از ایجاد برفک در فریزر یخچال ال جی کاربرد بسیار مهمی دارد. از این رو اگر هیتر المنت یخچال ال جی خراب شده باشد، برفک زدایی در یخچال ال جی صورت نخواهد گرفت و در نتیجه مشکلاتی برای دستگاه شما رخ خواهد داد. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که ما در آریابهکار بصورت تخصصی هیتر المنت یخچال ال جی را تعمیر می کنیم تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعمیر اواپراتور یخچال ال جی

یکی از مهم ترین قطعات در سیستم خنک کننده یخچال ال جی، اواپراتور یخچال ال جی می باشد که یک قطعه حیاتی و بسیار مهم در این دستگاه است. با این وجود اگر اواپراتور به هر دلیلی دچار خرابی شود، مطمئنا پروسه خنک کردن داخل یخچال با اختلال روبرو خواهد شد و نمی توانید از این دستگاه همانند سابق استفاده کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که این قطعه باید در اسرع زمان تعمیر شود؛ چرا که خرابی این قطعه می تواند به سایر قطعات خنک کننده یخچال ال جی آسیب وارد کند و در نتیجه نتوانید از آن استفاده نمایید.

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

اصولا ترموستات به قطعه ای گفته می شود که وظیفه کنترل دما را برعهده دارد و اگر دمای یخچال ال جی به هر دلیلی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند، این دستگاه را از کار خواهد انداخت. با این وجود اگر یخچال ال جی شما بصورت ناگهانی پس از آنکه به میزان قابل توجهی دمای آن بالا رفت، خاموش شد ناشی از ترموستات می باشد. از این رو ما پروسه تعمیر ترموستات یخچال ال جی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام خواهیم داد تا مشکل شما عزیزان برطرف شود و بتوانید از این دستگاه همانند سابق استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که ترموستات معمولا توسط تکنسین های بی تجربه، تعمیر نمی شود و فورا به سراغ گزینه تعویض ترموستات می روند و اما این در حالی است که ترموستات از طریق روش های مختلف قابل تعمیر است که تمام این روش ها در تعمیرگاه آریابهکار بصورت تخصصی انجام می شوند. از این رو اگر مایل هستید این قطعه کلیدی از یخچال ال جی تعمیر شود، می توانید دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید.

تعمیر کندانسور یخچال ال جی

کندانسور یخچال ال جی دارای وظیفه خنک کردن گاز مبرد را داراست تا از این طریق هوای خنک در یخچال ال جی جریان پیدا کند. از این رو اگر کندانسور یخچال ال جی خراب شود، پروسه تولید سرمای درون یخچال صورت نخواهد گرفت و در نتیجه با مشکلاتی روبرو می شوید که جبران کردن آنها کار سختی خواهد بود. با این وجود کندانسور به دلیل وظیفه قابل توجهی که داراست، قیمت نسبتا بالایی دارد و این در حالی می باشد ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی و تعمیر کندانسور یخچال ال جی را بصورت تخصصی انجام خواهیم داد.

تعمیر کندانسور یخچال ال جی

از این رو اگر کندانسور یخچال ال جی شما خراب شده است، می توانید به تکنسین های مجموعه ما بسپارید.

تعمیر قطعات دیفراست یخچال ال جی

از مهم ترین قطعات تشکیل دهنده دیفراست یخچال ال جی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • المنت.
  • سنسور دیفراست.
  • ترمودیسک.
  • ترموفیوز.
  • تایمر دیفراست.
  • اواپراتور.
  • فن اواپراتور.

بنابراین دیفراست یخچال ال جی از قطعات متعددی تشکیل شده است که اگر یکی از این قطعات حتی ذره ای خراب شوند، شما نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید! به همین دلیل ما به همراه تکنسین های مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستیم تا بتوانیم مشکل شما را بصورت اصولی برطرف کنیم. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه تعمیر دیفراست یخچال ال جی را به تکنسین های بی تجربه نسپارید؛ چرا که مشکل را نه تنها تعمیر نخواهند کرد، حتی می توانند منجر به خرابی بیشتر این قطعه شوند.

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر یخچال ال جی

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر یخچال ال جی

با رعایت نکات زیر، کمتر نیازمند تعمیر یخچال فریزر شوید:
  1. قرار نگرفتن یخچال و فریزر در کنار دستگاه‌های تولیدکننده گرما مثل اجاق گاز، پکیج آبگرمکن و شوفاژ (به ویژه در فصل زمستان)
  2. خاموش کردن 3 ساعت قبل از جا به جایی یخچال به منظور ایستادن جریان گاز
  3. تمیز کردن با جاروبرقی یا سشوار قسمت موتور برای یخچال های بدون پوشش موتور
  4. عدم باز کردن مکرر و بی دلیل درب یخچال برای جلوگیری از خروج هوای سرد و آسیب به یخچال
  5. استفاده از دستمال های ضد خش مواد شوینده مناسب برای تمیز کردن سطح یخچال و یا استفاده از نصف استکان سرکه با یک لیوان آب برای تمیز کردن سطح
  6. ایجاد فاصله دستکم 20 سانتی متری بین دیوار و بخش پشتی یخچال
  7. جلوگیری از پوشش کل فریزر توسط برفک و استفاده نکرد از جسم تیز و خشن برای از بین بردن برفک
  8. قرار دادن یخچال روی سطحی صاف به منظور توزیع یکنواخت گاز
  9. قرار ندادن مواد خوراکی و غذاهای گرم در یخچال
  10. چک کردن هر 2 ماه یکبار لاستیک ها و درزگیرهای اطراف یخچال فریزر
  11. عدم چیدن و چسباندن ظروف در یخچال برای ایجاد گردش هوا
  12. استفاده از پک های بوگیر و یا استفاده از زغال درزون یک کیسه پارچه ای به منظور رفع بوی بد درون یخچال
  13. خوب بسته بندی کردن مواد غذایی
  14. قرار ندادن چندین بطری پر و سنگین در قسمت بطری های یخچال
  15. استفاده از درجه های 1 تا 2 در زمستان و 2 تا 4 در تابستان

سایر خدمات: تعمیر یخچال بکو

هزینه تعمیر یخچال ال جی

هزینه اجرت خدمات یخچال فریزر متفاوت میباشد و لازم است بدانید که دلیل مغایر بودن هزینه تعمیرات یخچال به شرح زیر است:

هزینه تعمیر یخچال ال جی

  • مدت زمان گارانتی برای خدمات یخچال فریزر، هزینه تعمیر را تحت شعاع قرار میدهد.
  • پاستفاده از قطعات فابریک یا متفرقه برای برند یخچال فریزر شما هزینه تعمیرات را تحت شعاع قرار میدهد.
  • تکنولوژی به کار رفته در یخچال فریزر شما تعرفه خدمات را تغییر میدهد.
  • خدمات قابل ارائه برای تعمیر یخچال ال جی LG

در حال حاضر غالب خدمات مرتبط با تعمیر یخچال به صورت سرویس در محل انجام می پذیرد. دلیل این امر نیز ابعاد بالای انواع یخچال و عدم امکان جابجایی و تحویل آن‌ها به تعمیرگاه است. جهت استفاده از سرویس تعمیر یخچال ال جی در منزل کافی است تا از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت، با کارشناسان ما در آریابهکار تماس بگیرید تا کارشناسان ما خدمات مورد نیاز شما را انجام دهند. پس از تماس شما، هماهنگی‌های لازم میان شما و کارشناس تعمیرات یخچال صورت میگیرد و تعمیرکار در کمترین زمان ممکن، در محل کار، منزل و یا … حضور می یابد.

خطا (ارور) های یخچال ال جی

در طول زمان با استفاده از یخچال ال جی ممکن است مشکلاتی برای این دستگاه رخ دهد که طبیعتا برای تشخیص و ریشه یابی این مشکلات نیازی به تکنسین های مجرب و متخصصی دارید که بتوانند با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا این مشکل را در ابتدا ریشه یابی و سپس تعمیر کنند. اما این در حالی است که یخچال های جدید ال جی، بسیار هوشمند هستند! به عبارتی می توان گفت که یخچال های جدید ال جی می توانند مشکل خود را تشخیص دهند و در قالب ارور به شما نمایش دهند.

خطا (ارور) های یخچال ال جی

از این رو اروهای یخچال ال جی نشان دهنده هشدار مبنی بر خرابی یک قطعه از این دستگاه است که برای اطلاع از این ارورها توصیه می کنیم حتما به دفترچه راهنمای یخچال ال جی مراجعه کنید تا بتوانید این مشکل را ریشه یابی نمایید. همچنین اگر دانش فنی کافی در این زمینه ندارید، می توانید پروسه عیب یابی و تعمیر ارور یخچال ال جی را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید؛ ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال ال جی آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال ال جی شما عزیزان هستیم.

با این وجود در ادامه با ارورهای مختلف یخچال ال جی آشنا خواهید شد.

1. ارورهای رایچ یخچال ساید ال جی

ارورهایی که ممکن است در یخچال ساید بای ساید ال جی برای شما نمایش داده شود، نسبت به سایر مدل های یخچال ال جی متفاوت است. به همین دلیل در ادامه صرفا ارورهای مخصوص یخچال ساید بای ساید ال جی را برای شما نام برده ایم و علت به وجود آمدن این خرابی را نیز شرح داده ایم.

ارورهای یخچال ساید بای ساید ال جیعلت ارور
ارور rf یخچال ساید بای ساید ال جیمشکل در فن یخچال ساید بای ساید ال جی می باشد.
ارور CF یخچال ساید بای ساید ال جیفن کندانسور یخچال ساید بای ساید ال جی خراب شده است.
ارور CO یخچال ساید بای ساید ال جیعدم ارتباط بهینه قطعات یخچال ساید بای ساید ال جی با یکدیگر.
ارور FS یخچال ساید بای ساید ال جیخطای سنسور فریزر یخچال ساید بای ساید ال جی.
ارور dH یخچال ساید بای ساید ال جیضعیف شدن دیفراست یخچال ساید بای ساید ال جی.
ارور IS یخچال ساید بای ساید ال جیخرابی سنسور یخساز یخچال ساید بای ساید ال جی.
ارور rs یخچال ساید بای ساید ال جیخطای سنسور یخچال ساید بای ساید ال جی.
ارور ds یخچال ساید بای ساید ال جیخرابی سنسور دیفراست یخچال ساید بای ساید ال جی.

2. ارورهای یخچال ال جی

همچنین در ادامه ارورهای رایج در یخچال ال جی را برای شما نام برده ایم؛ در صورتی که دانش فنی تعمیرات ندارید و نمی توانید این ارور را برطرف کنید، از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید تا تکنسین نمایندگی تعمیر یخچال ال جی به محل شما در اسرع زمان اعزام شود و مشکل را به‌صورت دقیق برطرف کند.

ارورهای یخچال ال جی

ارور هایی که در یخچال های ال جی نمایش داده می شود به شرح زیر می باشد:
ارورهای یخچال ال جیعلت ارور
ارور a1 یخچال ال جیخرابی سنسور داخلی فریزر یخچال ال جی.
ارور a2 یخچال ال جیخرابی سنسور دیفراست یخچال ال جی.
ارور a3 یخچال ال جیعدم کارکرد صحیح دیفراست یخچال ال جی.
ارور r یخچال ال جیخرابی سنسور یخچال ال جی.
ارور HS یخچال ال جیخراب شدن سنسور رطوبت یخچال ال جی.
ارو d یخچال ال جیمشکل در سنسور دیفراست یخچال ال جی.
ارور h یخچال ال جیهیتر یخچال ال جی دچار خرابی و مشکل شده است.
ارور rds یخچال ال جیمشکل در سنسور دیفراست یخچال ال جی.
ارور ff یخچال ال جیخرابی فن اپراتو یخچال ال جی.

همچنین بخوانید: تعمیر یخچال بلومبرگ

رفع ارورهای یخچال ال جی

برای رفع ارورهای یخچال ال جی، در ابتدا بهتر است علت ارور یخچال ال جی را بررسی کنید؛ به عبارتی اگر علت ارور یخچال ال جی یک موضوع ساده بود، می توانید خودتان در محیط خانه خیلی ساده رفع کنید. اما اگر علت ارور یخچال ال جی فنی بود، توصیه می کنیم در اسرع زمان از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه تعمیرات این دستگاه در محل شما توسط تکنسین های مجرب و متخصص صورت گیرد.

مشکلات یخساز یخچال فریزر ال جی

از مهم ترین مشکلات یخساز یخچال فریزر ال جی می توان به کار نکردن، تولید یخ ضعیف و پر شدن بیش از حد یخساز اشاره کرد که این مشکلات می توانند به مرور منجر به از کار انداختن یخساز شوند. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه خرابی در یخساز برای جلوگیری از خرابی های بیشتر در این قطعه، اقدام به تعمیر یخساز یخچال فریزر ال جی نمایید تا این خرابی گسترش پیدا نکند؛ در غیر اینصورت آسیب گسترده ای در یخساز یخچال فریزر ال جی شما ایجاد خواهد شد.

مشکلات یخساز یخچال فریزر ال جی

چرا از آبریز یخچال ال جی آب خارج نمی شود؟

در صورتی که با فشار دادن دکمه آبسردکن یخچال ال جی متوجه این می شوید که آب از شیر خروجی آن خیلی کم خارج می شود و یا حتی کلا آبی از آن خارج نمی شود، به احتمال زیاد این قطعه خراب شده است. اما علت این خرابی چیست؟ در ادامه با مهم ترین دلایل خارج نشدن آب از یخچال ال جی آشنا خواهید شد:

  • فشار آب کم.
  • خرابی لوله آب متصل به یخچال ال جی.
  • خرابی برد.
  • خراب شدن شیر برقی یخچال ال جی.

از این رو اگر موفق به شناسایی و رفع این خرابی نشده اید، می توانید از خدمات مجموعه آریابهکار استفاده کنید و این مشکل را به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایید.

از تعمیرکار غیرمجاز یخچال ال جی استفاده نکنید

اگر یخچال ال جی شما عزیزان خراب شده است، برای آنکه بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، بدون شک باید پروسه تعمیر و عیب یابی یخچال ال جی را توسط تکنسین های مجرب و متخصصی انجام دهید که توانایی قابل توجهی در این زمینه دارند و می توانند مشکل دستگاه شما را بدون هر گونه محدودیتی شناسایی و تعمیر کنند. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه تعمیر یخچال ال جی را فقط و فقط به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا مشکل برطرف شود.

از تعمیرکار غیرمجاز یخچال ال جی استفاده نکنید

در غیر اینصورت نه تنها دستگاه شما تعمیر نخواهد شد، بلکه هزینه تعمیرات بسیاری را باید در این زمینه بپردازید که پس از گذشت نهایتا یک هفته از تعمیرات، با خرابی قبلی و خرابی های جدید روبرو خواهید شد.

چرا به هیچ وجه نباید سراغ تعمیرکاران یخچال ال جی غیرمجاز برویم؟

تعمیرکاران غیر مجاز همانگونه که می توان پیش بینی کرد، نه تنها مشکل دستگاه را تعمیر نخواهند کرد، اما دائم در حال تلاش هستند تا براساس معیارهای آنها هزینه پرداخت کنید! با این وجود در صورتی که شما دستگاه خود را به تعمیرکاران غیر مجاز می سپارید، هدف اصلی تعمیرات نخواهد بود و صرفا باید هزینه تعویض قطعاتی را بپردازید که هیچ مشکلی ندارند. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که از اصالت و مجاز بودن تعمیرکار یخچال ال جی مطمئن شوید تا بتوانید تمام مشکلات یخچال ال جی را برطرف کنید.

برای تعمیر یخچال ال جی توسط تعمیرکاران مجاز، مجرب و متخصص می توانید با تعمیرگاه آریابهکار به شماره 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا پروسه عیب یابی و تعمیر یخچال ال جی بصورت اختصاصی و با کمترین هزینه تعمیرات ممکن برطرف شود.

مشکلات درب یخچال‌ های ال جی

برای آنکه درب یخچال ال جی شما عزیزان برای چندین سال بدون هر گونه خرابی برای شما کار کند و نیاز به خصوصی برای تعمیرات نداشته باشید، باید یکسری نکات مهم و کاربردی را رعایت کنید؛ تمامی این نکات در دفترچه راهنمای استفاده از یخچال ال جی نوشته شده است و اگر چند دقیقه وقت بگذارید با تمام این نکات آشنا خواهید شد. از این رو از مهم ترین راه های پیشگیری خرابی یخچال ال جی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

مشکلات درب یخچال‌ های ال جی

  • از باز کردن بی دلیل و مکرر درب یخچال ال جی خودداری کنید.
  • به هیچ وجه درب یخچال ال جی را با مواد غذایی سنگین نکنید.
  • به هیچ وجه درب یخچال ال جی را نکوبید.
  • یخچال ال جی را بصورت اصولی تراز کنید.
  • از تمیز کردن غیر اصولی درب یخچال ال جی خودداری نمایید.

همچنین از مهم ترین مشکلات درب یخچال ال جی می توان به عوامل متعددی اعم از زنگ زدگی یا شکستن لولای درب یخچال ال جی، خرابی لاستیک درب و… اشاره کرد که تمامی این موارد بهتر است توسط تکنسین یخچال ال جی بررسی و سپس تعمیر شوند.

همچنین بخوانید: تعمیر کولرگازی ال جی

چرا یخچال ال جی قبل شروع بکار صدا می دهد؟

گاهی اوقات ممکن است پیش از آنکه کمپرسور یا همان موتور یخچال ال جی شما شروع به کار کند، صدای عجیب و غریبی بشنوید و سپس این صدای عجیب و غریب از کار بیافتد. اما این صدای چیست؟ این صدا معمولا ناشی از عملکرد کمپرسور می باشد که ممکن است در دستگاه شما برای همیشه وجود داشته باشد؛ اگر کمپرسور یخچال ال جی شما ضعیف یا قدیمی باشد، این صدا را همیشه خواهید شنید. اما اگر این صدای عجیب و غریب به تازگی در دستگاه شما ایجاد شده است، توصیه می کنیم کمپرسور یخچال ال جی توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرد.

علت خرابی مواد غذایی در یخچال ال جی

منظور از عمر نکردن مواد غذایی در یخچال ال جی چیست؟ منظور ما از این مفهوم این است که شما هر مواد غذایی که در یخچال ال جی قرار می دهید، به سرعت فاسد می شود و در اثر فاسد شدن نیز بوی نامطبوعی در یخچال ال جی ایجاد خواهد شد که می تواند شما را آزار دهد. از این رو این مشکل ناشی از چیست؟ معمولا نشان دهنده خرابی کمپرسور یا موتور یخچال ال جی می باشد؛ چرا که به دلیل عدم تولید سرمای کافی این مواد غذایی فاسد می شوند!

به همین دلیل توصیه می کنیم پروسه تعمیر یخچال ال جی را در اسرع زمان از سر بگیرید تا این مشکل تبدیل به یک معضل برای شما نشده است، آنرا تعمیر کنید.

چرا یخچال ال جی بوق می زند؟

یخچال ال جی ممکن است بنابر دلایلی اقدام به بوق زدن نماید که گاهی اوقات این مشکل می تواند ناشی از عوامل ساده و گاهی اوقات نیز می تواند ناشی از عوامل فنی در یخچال ال جی باشد. از این رو علت بوق زدن یخچال ال جی چیست؟ در ادامه با رایج ترین دلایل بوق زدن یخچال ال جی آشنا خواهید شد که عبارتند از:

چرا یخچال ال جی بوق می زند

  • خرابی برد یخچال ال جی.
  • خرابی لاستیک دور درب یخچال ال جی.
  • باز ماندن طولانی درب یخچال ال جی.
  • خرابی سنسور درب یخچال ال جی.
  • خرابی برخی قطعات داخلی یخچال ال جی.
  • اتصالی قطعات یخچال ال جی.
  • داغ شدن موتور یخچال ال جی.

توجه: این مشکل معمولا از طریق برطرف کردن مشکل درب یخچال ال جی برطرف می شود. اما اگر مشکلی از جانب درب یخچال ال جی وجود نداشت، برای عیب یابی این مشکل باید تکنسین در محل حاضر شود و مشکل را شناسایی و برطرف نماید.

1. درب یخچال ال جی شما بسته است ولی اخطار باز بودن درب را می‌دهد:

اگر درب یخچال ال جی شما بسته است و اما آلارم باز بودن درب یخچال ال جی نمایش داده می شود، معمولا می تواند ناشی از خاربی لاستیک دور درب و همچنین خرابی برد یخچال ال جی رخ دهد که بهتر است توسط تکنسین متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد.

2. در صورتیکه درب یخچال ال جی باز است ولی آلارم باز بودن درب را نمی‌دهد:

قرار بر این نیست که همزمان با باز کردن درب یخچال ال جی، آلارم و صدای بوی یخچال ال جی را بشنوید! چرا که صدای بوق یخچال ال جی صرفا زمانی شنیده خواهد شد که درب دستگاه بیش از 60 ثانیه باز بماند. بنابراین اگر درب یخچال ال جی شما باز است، نباید از همان ابتدا صدای بوق شنیده شود.

دیگر نگران تعمیرات یخچال ال جی خود نباشید!

یخچال ال جی یکی از گران قیمت ترین یخچال های موجود در بازار ایران می باشد که در صورت بروز خرابی این دستگاه در ابتدا باید اقدام به برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران و یا شهر محل سکونت خود کنید و از این طریق مشکل دستگاه شما عزیزان برطرف گردد. از این رو هر خرابی در این دستگاه به معنای عدم تعمیرات نیست و نیازی به تعویض یخچال ال جی و خرید دستگاه جدید ندارید. به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که برای تعمیر خرابی های یخچال ال جی از طریق نمایندگی اقدام نمایید.

دیگر نگران تعمیرات یخچال ال جی خود نباشید!

همچنین ما در آریابهکار صرفا پروسه تعمیر یخچال ال جی را توسط تکنسین های مجرب و متخصصی انجام می دهیم که دارای دانش فنی قابل توجهی هستند و می توانند مشکل دستگاه شما را بصورت تخصصی و بصورت اصولی برطرف کنند تا یکبار برای همیشه مشکل دستگاه شما برطرف شود و نیازی به تعمیرات مجدد نداشته باشید.

از این رو ما به دلیل آنکه تعمیرات تخصصی به شما ارائه می دهیم، همانگونه که گفته شد گارانتی 90 روزه برای تمامی خدمات خود در نظر گرفته ایم تا اگر در این بازه زمانی مشکل قبلی برای دستگاه شما رخ داد، دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید؛ چرا که ما آنرا بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد.

علائم خرابی کمپرسور یخچال ال جی

کمپرسور یا همان موتور یخچال ال جی همانگونه که با نقش مهم این قطعه آشنا شدید، باید بگوییم که این قطعه در صورتی که خراب شود از طریق روش های مختلفی می توان از خرابی آن مطلع شد؛ بهترین راه تشخیص، عیب یابی موتور یخچال ال جی با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا می باشد. اما از رایج ترین علائم خرابی کمپرسور یخچال ال جی می توان به عواملی اعم از بوی سوختگی یا روغن سوختگی از پشت یخچال، عدم تولید سرما در یخچال ال جی، داغ شدن بیش از حد کمپرسور، صدای بیش از حد در حین روشن بودن یخچال ال جی و… اشاره نمود.

جدید ترین ویژگی ها و قابلیت های یخچال ال جی

از مهم ترین ویژگی های جدید یخچال ال جی می توان به کاهش میزان صدای موتور، لامپ های ال ای دی، سیستم تصفیه هوا، مانیتور روی درب، امکان اتصال به اینترنت اشیاء، قفسه های تاشو، سیستم تصفیه آب، طراحی جدید و بروز و… اشاره کرد که هر یک از این ویژگی ها در مدل های جدید یخچال ال جی قرار گرفته اند.

جدید ترین ویژگی ها و قابلیت های یخچال ال جی

اهمیت تعمیرات یخچال ال جی در کوتاه ترین زمان ممکن

تعمیر یخچال ال جی در کوتاه ترین زمان ممکن به این دلیل اهمیت دارد که اگر شما در صورت خرابی این دستگاه در اسرع زمان اقدام نکنید، علیرغم اینکه ممکن است خرابی دستگاه گسترش پیدا کند، می تواند منجر به فاسد شدن مواد غذایی در این دستگاه شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت مشاهده هر گونه خرابی و اختلال جزئی در یخچال ال جی، در همان ابتدا اقدام به تعمیر دستگاه کنید تا این خرابی گسترش پیدا نکند و منجر به خرابی سایر قطعات نشود.

همچنین بخوانید: نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی

شارژ گاز یخچال فریزر ال جی

اگر گاز یخچال فریزر ال جی شما به تشخیص تکنسین متخصص به اتمام رسیده است و نیاز به شارژ مجدد دارد، ما این پروسه را بصورت تخصصی برای شما انجام خواهیم داد تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید. از این رو یکی دیگر از خدمات ما در برای تعمیر یخچال ال جی، شارژ گاز یخچال ال جی می باشد که بصورت اصولی و با گاز مخصوص صورت خواهد گرفت.

ویژگی های تعمیرکار متخصص تعمیر یخچال ال جی

ویژگی های تعمیرکار متخصص تعمیر یخچال ال جی

شخصی که مدعی تعمیرات یخچال ال جی می باشد، باید ویژگی هایی داشته باشد که نسبت به یک فردی که به تازگی در این زمینه شروع به آموزش کرده است، تفاوت داشته باشد. این ویژگی ها کدامند؟ از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار متخصص تعمیر یخچال ال جی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
  • حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی.
  • آشنایی با تمام مدل های یخچال ال جی.
  • توانایی عیب یابی تخصصی یخچال ال جی.
  • کسب نکات طلایی برای تعمیر سریع یخچال ال جی آن هم بصورت اصولی.
  • ارائه تضمین جهت تعمیرات صورت گرفته شده و…

آریابهکار مرجع تخصصی تعمیر یخچال ال جی LG

برای تعمیر اصولی یخچال و رفع نهایی مشکل دستگاه خود،مجموعه آریابهکار با تکیه بر تخصص تکنسین های خود در کنار شما است. کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی آریابهکار دارای گارانتی 3 ماهه تعمیرات است. همچنین آریابهکار برای رفاه حال مشتریان خود مزایای ویژه‌ای از جمله تحویل سریع دستگاه تعمیر شده، ضمانت کلیه خدمات تعمیر تا ۹۰ روز، استفاده از قطعات یدکی و اورجینال، ارائه کدهای تخفیف دوره‌ای به مشترکین و سرویس ویژه تعمیر ۴۸ ساعته برای موارد اورژانسی در نظر گرفته است. چنانچه یخچال شما دچار نقص فنی شده و نیاز به خدمات تعمیر را دارد همین حالا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

چرا یخچال ال جی یخ می سازد ولی بیرون نمی‌دهد؟

یکی از قابلیت های یخچال ال جی که در روند زندگی روزمره شما ارزش بالایی دارد، یخساز یخچال ال جی می باشد که این قابلیت در اکثر مدل های یخچال ال جی وجود دارد و با استفاده از این قابلیت شما می توانید یخ مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کنید. اما گاهی اوقات ممکن است یخساز یخچال ال جی به خوبی یخ تولید کند و اما این یخ از خروجی دستگاه خارج نشود. بدون شک مشکلی سر راه قسمت خروجی وجود دارد که باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد.

چرا یخچال ال جی یخ می سازد ولی بیرون نمی‌دهد؟

با این وجود حتی شما خودتان می توانید این مشکل را نیز بررسی کنید. برای مثال محفظه یخ های تولید شده یخچال ال جی را بررسی نمایید؛ چرا که این یخ تولید شده در صورتی که به مراتب تولید شود و شما از آنها استفاده نکنید، ممکن است به هم بچسبند و هر چقدر شما اهرم یخساز یخچال ال جی را فشار دهید، یخی از این خروجی به بیرون نخواهد آمد و در نتیجه نمی توانید از یخ تولید شده در یخچال ال جی استفاده نمایید. از این رو بهتر است که یخ های درون محفظه را تخلیه کنید و اجازه دهید تا پروسه تولید یخ مجددا صورت گیرد.

به همین ترتیب این مشکل بر طرف خواهد شد. اما اگر باز هم این مشکل بر طرف نشد، نوبت به آن رسیده است که پروسه عیب یابی و تعمیرات تخصصی یخچال ال جی توسط کارشناسان مجرب و متخصص صورت گیرد.

علت برفک زدن یخچال ال جی چیست؟

تمام مدل های نسل جدید یخچال ال جی که در طی چند ساال اخیر به بازار ایران عرضه شده اند، مجهز به سیستم ضد برفک هستند که هر بار شما اقدام به باز کردن درب یخچال ال جی کنید، هیچ برفکی را در این دستگاه مشاهده نخواهید کرد. با این وجود اگر یخچال ال جی شما به هر دلیلی برفک بزند، نشان دهنده خرابی این دستگاه است که باید تعمیرات و عیب یابی لازم در آن صورت گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. از این رو برفک زدن یخچال ال جی یک مشکل عادی نیست!

توجه داشته باشید که بروز هر گونه برفک در یخچال ال جی نشان دهنده خرابی سیستم دیفراست این دستگاه است که باید براساس عیب یابی تخصصی تمام قطعات متصل به دیفراست، پروسه تعمیرات این دستگاه صورت گیرد.

چرا یخچال ال جی یکسره کار می کند؟

دلایل و عوامل متعددی وجود دارند که به مرور زمان می توانند منجر به یکسره کار کردن یخچال ال جی شما شوند و اما یکی از رایج ترین و مهم ترین دلایل بروز این خرابی در یخچال ال جی، ناشی از باز ماندن درب دستگاه می باشد؛ به عبارتی درب یخچال ال جی باز است و به دلیل عدم خنک شدن کافی دستگاه، موتور بصورت کامل کار خواهد کرد و حتی یک دقیقه هم عملکرد آن متوقف نخواهد شد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت یکسره کار کردن یخچال فریزر ال جی، درب و نوار درب آنرا بررسی کنید.

اگر مشکل از این قسمت بود، یا خودتان و یا تکنسین های مجرب باید اقدام به عیب یابی و تعمیرات این مشکل کنید. اما اگر مشکل از این بخش نبود، نشان دهنده خرابی در سایر قطعات یخچال ال جی می باشد که باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی، این پروسه صورت گیرد.

روش ارائه خدمات تعمیرات یخچال ال جی در نمایندگی آریابهکار

روش ارائه خدمات تعمیرات یخچال ال جی در آریابهکار متفاوت از مراکز دیگر می باشد و این به این دلیل است که ما هم پروسه تعمیرات یخچال ال جی را بصورت تخصصی انجام می دهیم و هم اینکه تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم بهترین کیفیت خدمات را به شما ارائه دهیم و از این طریق بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. توجه داشته باشید که ما در آریابهکار برای ساده ترین و پیچیده ترین خدماتی که به شما ارائه می دهیم، گارانتی بلند مدت در نظر گرفته ایم و شما می توانید از این طریق با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید.

روش ارائه خدمات تعمیرات یخچال ال جی در نمایندگی آریابهکار

از این رو پروسه تعمیرات یخچال ال جی در آریابهکار بصورت کاملا تخصصی و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت می گیرد.

کدامیک از مدل های یخچال ال جی در آریابهکار تعمیر می شود؟

تاکنون ده ها مدل متنوع و مختلف از یخچال ال جی با توجه به میزان بالای فروش و استقبال از آنها در بازار ایران عرضه شده اند و به همین ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی تمام خدمات عیب یابی و تعمیرات یخچال ال جی را بصورت تخصصی و بدون هر گونه محدودیتی به شما عزیزان ارائه می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. بنابراین اگر یخچال ال جی شما در هر مدل آسیب دیده است و نمی توانید از آن استفاده بهینه داشته باشید، می توانید با خیالی آسوده آنرا به کارشناسان ما بسپارید.

همچنین بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعویض فیلتر آب یخچال ال جی

در صورتی که از آبسردکن یخچال ال جی خود استفاده می کنید، باید به اطلاع شما برسانیم فیلتری که در قسمت پشتی یخچال ال جی وجود دارد، یک فیلتر خاص برای جذب املاح موجود درون آب ورودی به یخچال ال جی است که اگر این فیلتر وجود نداشته باشد، املاح زیادی به یخچال ال جی شما وارد می شود. از این رو آیا این فیلتر عمر طولانی دارد؟ آیا تا چندین سال می توان صرفا از یک فیلتر استفاده کرد؟ در خصوص عمر مفید فیلتر یخچال ال جی باید به اطلاع شما برسانیم که این فیلتر 6 ماه می تواند کار کند!

بنابراین اگر بر این باور هستید که فیلتر آب یخچال ال جی خود را باید چند سال یکبار تعویض کنید، سخت در اشتباه هستید. از این رو توصیه می کنیم برای نوشیدن آب سالم، هر 6 ماه یکبار اقدام به تعویض فیلتر آب یخچال ال جی نمایید و به خاطر داشته باشید که باید این فیلتر را از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری نمایید.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال الجی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعاتی که در یخچال ال جی شما عزیزان وجود دارد، برد یخچال ال جی می باشد که وظیفه بررسی و کنترل دائم قطعات یخچال ال جی را بر عهده دارد و به همین ترتیب زمانیکه این قطعه آسیب ببیند، هیچ مدیریتی در عملکرد سایر قطعات وجود نخواهد داشت و در نتیجه شما نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در این مواقع اجازه دهید تا تکنسین های مجاز و معتبر اقدام به عیب یابی برد یخچال ال جی کنند تا مشکل ریشه یابی گردد.

تعمیر و تعویض برد الکترونیکی یخچال الجی

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار به اتفاق کارشناسان متخصص و مجرب، توانایی های لازم برای عیب یابی و تعمیرات برد یخچال ال جی داریم و می توانید بدون نیاز به تعویض برد یخچال ال جی، اقدام به تعمیر برد یخچال ال جی کنید.

تعمیر فن موتور (کمپرسور) یخچال ال جی LG

براساس ساختاری که موتور یا کمپرسور یخچال ال جی دارد، زمانیکه این قطعه شروع به کار می کند، گرمای زیادی از آن خارج می شود که این گرما نباید در محیط موتور باقی بماند و به همین ترتیب باید توسط فن موتور یخچال ال جی، این گرما کنترل و به بیرون محیط یخچال ال جی منتقل گردد. از این رو اگر این قطعه به هر دلیلی خراب شود و کارایی خود را از دست بدهد، بدون شک مطمئن باشید که مشکلات زیادی برای موتور یخچال ال جی شما ایجاد خواهد شد و به همین دلیل باید پروسه تعمیرات آن صورت گیرد.

تعمیر یخچال ال جی در محل

یخچال ال جی و سایر برندهای یخچال که در بازار ایران و جهان وجود دارند، دارای یک وظیفه مهم هستند و این وظیفه مهم هم تازه نگه داشتن مواد غذایی است و به هر دلیلی این دستگاه خراب شود، شما نمی توانید نتیجه مطلوبی را کسب کنید. به عبارتی مواد غذایی شما فاسد می شوند و باید در اسرع زمان پروسه تعمیرات آنرا انجام دهید. از این رو ما تمام پروسه عیب یابی و تعمیرات یخچال ال جی را در محل توسط کارشناسان مجرب و متخصص انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

تعمیر یخچال ال جی در محل

با این وجود نیازی به انتقال یخچال ال جی به تعمیرگاه یخچال ال جی نخواهید داشت و تکنسین تعمیرکار، دستگاه شما را در خانه و محل شما تعمیر خواهد کرد.

علت نوسان درجه در یخچال ال جی

گاهی اوقات ممکن است چنین مشکلی برای شما پیش بیاید که دمای یخچال ال جی را بر روی 20 درجه سانتی گراد تنظیم می کنید و پس از گذشت یک بازه زمانی بسیار کوتاه، زمانیکه به یخچال ال جی می رسید ممکن است متوجه این شوید که این دما چندین درجه کم یا زیاد شده است. با این وجود این خرابی در ابتدا باید با عیب یابی سنسورهای یخچال ال جی توسط کارشناسان مجرب و متخصص بررسی شوند و اگر مشکل از این قطعه نبود، پروسه عیب یابی سایر قطعات صورت گیرد.

بنابراین باید به اطلاع شما برسانیم که معمولا خرابی سنسورهای یخچال ال جی باعث بروز چنین مشکلی می شوند و نباید این مشکل را ساده در نظر گرفت!

چرا درب یخچال فریزر ال جی بسته نمی شود؟

اگر میان درب و یخچال ال جی شما چیزی وجود ندارد و اما با هر بار بستن درب متوجه عدم بسته شدن درب یخچال ال جی می شوید، باید به اطلاع شما برسانیم که یا درب یخچال ال جی شما نیاز به رگلاژ دارد و یا اینکه نوار پلاستیک دور درب یخچال ال جی شما آسیب دیده است و خاصیت قبلی را از دست داده و باید پروسه تعویض این قطعه کلیدی توسط کارشناسان مجرب با استفاده از قطعه جایگزین صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر گردد.

چرا درب یخچال فریزر ال جی بسته نمی شود؟

توجه داشته باشید که مشکل بسته نشدن درب یخچال ال جی یک مشکل اساسی است و اگر آنرا تعمیر نکنید، بدون شک مطمئن باشید که به موتور یخچال ال جی شما فشار قابل توجهی وارد خواهد شد. اما چرا چنین خرابی ممکن است در یخچال ال جی شما رخ دهد؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که وقتی درب یخچال ال جی شما باز بماند، موتور یخچال ال جی متوجه این موضوع نخواهد شد و با وجود اینکه سرمای تولید شده به بیرون یخچال ال جی منتقل می شود، اما باز هم تلاش خود را انجام می دهد تا از مواد غذایی محافظت کند.

از این رو موتور یخچال ال جی شما برای مدت طولانی روشن خواهد ماند و تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا بتواند دمای یخچال ال جی را به دمای مشخص شده برساند. اما با وجود اینکه تمام تلاش خود را می کند، حتی ذره ای دمای یخچال ال جی تغییر پیدا نمی کند و به همین ترتیب باز هم تمام تلاش خود را می کند! در نهایت موتور یخچال ال جی شما عزیزان کارایی خود را از دست می دهد و شما نمی توانید از این دستگاه بصورت بهینه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در چنین مواقعی ارور یخچال ال جی را مشاهده خواهید کرد و یا حتی صدای بوق یخچال ال جی را خواهید شنید که در این مواقع بهتر است این مشکل را با بستن درب بر طرف کنید. اما اگر باز هم درب یخچال ال جی شما بسته نشد، باید یخچال ال جی را از برق بکشید و تمام مواد غذایی این دستگاه را به یخچال دیگر انتقال دهید و سپس از طریق شماره مرکزی 02145437 با نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در تهران تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا اعزام تکنسین به محل شما صورت گیرد.

از این رو تکنسین های تعمیرکار مجرب و متخصص یخچال ال جی به محل شما اعزام می شوند و پروسه عیب یابی و تعمیرات تخصصی درب یخچال ال جی را انجام خواهند داد و سپس شما می توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. لازم به ذکر است که این مشکل حتما باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد و در صورتی که نیاز به رگلاژ درب باشد، باید این پروسه بصورت کاملا مهندسی و دقیق صورت گیرد تا مشکل یکبار برای همیشه بر طرف گردد.

علت یخ زدایی نکردن یخچال ال جی چیست؟

منظور از یخ زدایی نکردن یخچال ال جی چیست؟ اینکه اگر تجربه کار با دستگاه های قدیمی را داشته باشید، با باز کردن درب فریزر یخچال متوجه این می شدید که درب یخچال حتی بقدری در برفک گیر افتاده است که حتی نمی توانید آنرا باز کنید! از این رو باید یخچال خود را چند ساعتی از برق می کشیدید تا این برفک آب شود و مجددا از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. اما این مشکل امروزه به لطف تکنولوژی دیفراست در یخچال ال جی، وجود ندارد و برفک تولیدی در این دستگاه بصورت خودکار آب می شود.

علت یخ زدایی نکردن یخچال ال جی چیست؟

از این رو اگر یخچال ال جی نسل جدید دارید و با باز کردن درب یخچال ال جی متوجه این شدید که مقدار زیادی برفک درون یخچال ال جی شما وجود دارد، در این مواقع باید این مشکل را کاملا جدی بگیرید؛ چرا که سیستم دیفراست یخچال ال جی شما دچار آسیب شده است و اصولا نباید دستگاه شما یخ بزند. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که این پروسه را بصورت تخصصی مورد عیب یابی تکنسین های مجرب و متخصص دهید تا مشکل اصلی ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

توجه داشته باشید که اگر این مشکل بر طرف نشود، عملا برفک یخچال ال جی شما روز به روز بیشتر خواهد شد و می تواند مشکلات دیگری را نیز به بار بیاورد. به همین دلیل توصیه کلیدی که برای شما داریم این است که حتما این مشکل را جدی بگیرید و صرفا اجازه دهید تا توسط تکنسین های مجاز مورد عیب یابی قرار گیرد و اگر به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید، نه تنها مشکل بر طرف نخواهد شد، بلکه باید هزینه قابل توجه دیگری را برای تعمیرات مجدد توسط فرد دیگر انجام دهید تا این مشکل رفع گردد!

به همین ترتیب ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های متخصص و مجرب پروسه عیب یابی و تعمیرات تخصصی دیفراست یخچال ال جی را به گونه ای انجام می دهیم که نیازی به تعویض قطعات تا حد امکان نداشته باشید.

چرا صفحه نمایش یخچال ال جی کار نمی کند؟

صفحه نمایش یخچال ال جی در مدل های مختلف معمولا از نوع لمسی می باشد و شما با استفاده از این صفحه نمایش می توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید. اما اگر به هر دلیلی این صفحه نمایش کار نکند، هم نشان دهنده خرابی خاصی در یخچال ال جی می باشد و هم اینکه شما نمی توانید از اتفاقاتی که در حال رخ دادن در یخچال ال جی هستند متوجه شوید. از این رو باید به اطلاع شما برسانیم که اصلی ترین دلیل کار نکردن صفحه نمایش یخچال ال جی، از کار افتادن برد یخچال ال جی می باشد.

اگر کار نکردن صغحه نمایش از خرابی برد دستگاه باشد، تعمیر یخچال ال جی برای برطرف سازی مشکل رخ داده از اصلی ترین اقداماتی می باشد که باید در کوتاه ترین بازه زمانی انجام دهید.

همچنین بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال ال جی چیست؟

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال ال جی چیست؟

در صورتی که دمای یخچال ال جی را کم زیاد کنید، بدون شک اتفاقات ایده آلی در یخچال ال جی شما رخ نخواهند داد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که به دفترچه راهنمای یخچال ال جی خود مراجعه کنید و اطلاعات لازم و کافی را از طریق این دفترچه مطالعه کنید و متوجه شوید که دمای یخچال و فریزر یخچال ال جی خود را در فصول مختلف سال بر روی چه دمایی قرار دهید. لازم به ذکر است که اگر این مورد را رعایت نکنید، با کاهش دمای یخچال ال جی، مواد غذایی در این دستگاه یخ خواهند بست!

چرا آب از آبسردکن یخچال ال جی خارج نمی شود؟

اگر آب از آبسردکن یخچال ال جی شما خارج نمی شود، مشکل به دو دسته تقسیم می شود که در مرحله اول باید مسیر آب ورودی یخچال ال جی را بررسی کنید و در مرحله دوم نیز باید قسمت آبسردکن یخچال ال جی خود را بررسی نمایید. از این رو اگر با چنین مشکلی روبرو شده اید و نمی توانید راهکار مناسبی برای آن پیدا کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که با بررسی کردن این دو عامل می توانید این مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایید و مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود.

علت نشت آب از یخچال ال جی

نشت آب در یخچال ال جی نیز از آن دسته مشکلاتی می باشد که می تواند به مرور زمان بنابر دلایل مختلفی برای شما رخ دهد و رخ دادن این مشکل نیز گویای مشکلات دیگری است. با این وجود چگونه می توان مشکل نشت آب از یخچال ال جی را ریشه یابی کرد؟ در خصوص این خرابی باید به اطلاع شما برسانیم که مشکل نشت آب در یخچال ال جی با توجه به اینکه ممکن است خطر برق گرفتگی داشته باشد، بهتر است توسط تکنسین های مجرب و متخصص تعمیر یخچال ال جی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد تا مشکل ریشه یابی گردد.

کار نکردن یخساز یخچال ال جی

کار نکردن یخساز یخچال ال جی

اگر یخساز یخچال ال جی شما به هر دلیلی کار نمی کند، با فشردن اهرم مخصوص یخساز مشکلی بر طرف نخواهد شد و به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است که این مشکل توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد و در نهایت تعمیر یخچال ال جی برای برطرف سازی مشکل انجام شود. اگر شما این اهرم را به میزان قابل توجهی فشار دهید، مطمئن باشید که فشار قابل توجه می تواند باعث خرابی این اهرم و یا حتی شکستن آن نیز شود. بنابراین چنین تصوری در خصوص این خرابی نداشته باشید و صرفا این خرابی را به تکنسین های مجرب بسپارید.

علت روشن نشدن یخچال ال جی

یکی از موارد اصلی که نیار به تعمیر یخجال ال جی در آن یک امر کاملا ضروری است، روشن نشدن یخچال می باشد. در صورتی که با مشکل روشن نشدن یخچال ال جی روبرو شده اید، در ابتدا بهتر است این مشکل را از بخش پشتی یخچال ال جی یعنی کابل برق بررسی کنید که آیا کابل برق این دستگاه بصورت دقیق به برق متصل شده است؟ آیا مشکل خاصی در آن وجود دارد؟ اگر مشکل از این بخش نبود، نشان دهنده خرابی گسترده در یخچال ال جی می باشد که باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد که در اکثر مواقع به دلیل خرابی برد یخچال ال جی، این مشکل ممکن است در این دستگاه رخ دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 2 Comments

  1. خسته نباشید یخچال ما ارور a3 میده و الان چند روزه قطع نشده. جریانش چیه دقیقا؟ می تونم خودم درستش کنم اصلا؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ارور a3 در یخچال های ال جی عموما به معنای وجود مشکلاتی در سیستم یخ زدایی دستگاه می باشد. در این شرایط باید سنسور یخ زدایی و اتصالات آن را بررسی کرده در صورتی که نیاز باشد باشد آن ها را تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214