skip to Main Content

آیا برای شما نیز نحوه جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی تبدیل به یکی از دغدغه های نگهداری از ماشین لباسشویی شده؟! یکی از مصرفی ترین لوازم برقی خانگی که ممکن است در طول هفته چندین بار از آن استفاده کنید، ماشین لباسشویی می باشد و از آنجاییکه این دستگاه با آب، مواد شوینده، بخار و… در ارتباط می باشد، یک محیط امن برای تولید انواع ویروس و باکتری است. به همین دلیل یکی از نکات نگهداری ماشین لباسشویی این است که در فواصل زمانی گوناگون به‌صورت اصولی جرم گیری شود تا با باز کردن درب ماشین لباسشویی متوجه بوی نامطبوع و زننده نشوید؛ پس برای اینکه نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی خود نداشته باشید بهتر است این مقاله را مطالعه کرده و از نکات آن برای تمیز کردن ماشین لباسشویی خود استفاده کنید چرا که گاهی اوقات این بوی نامطبوع بقدری تند خواهد بود که احساس خواهید کرد یک تکه گوشت فاسد درون ماشین لباسشویی قرار دارد!

حال سوال اینجاست که راهکار چیست؟ آیا می توانیم این معضل را برطرف کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که خوشبختانه این مشکل از طریق روش های مختلفی قابل رفع است که در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با نحوه جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی آشنا سازیم. از این رو برای آشنایی با بهترین روش های جرم گیری ماشین لباسشویی همراه ما باشید تا راهنمایی لازم در این زمینه به شما عزیزان صورت گیرد.

بهترین زمان برای جرم گیری ماشین لباسشویی

بهترین زمان برای جرم گیری ماشین لباسشویی، براساس عوامل و دلایل مختلف تعیین می شود و ما نمی توانیم به‌صورت قطعی یک بازه زمانی مشخصی را به شما اعلام کنید تا در همین بازه زمانی اقدام به رسوب زدایی ماشین لباسشویی کنید!

بهترین زمان برای جرم گیری ماشین لباسشویی

اما بهترین زمان برای جرم گیری ماشین لباسشویی دقیقا زمانی می باشد که شما عزیزان درب دستگاه را باز می کنید و متوجه بوی زننده ای می شوید که به ناچار درب را می بندید. در این مواقع باید درب دستگاه را ببندید و با استفاده از روش هایی که در این گزارش به شما اعلام شده، اقدام به جرم گیری نمایید.

همچنین اگر استفاده شما از ماشین لباسشویی بسیار زیاد است، لازم به ذکر می باشد که در بازه زمانی 3 الی 5 ماه می توانید اقدام به رسوب زدایی ماشین لباسشویی خود در خانه نمایید.

آموزش طریقه جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی

اگر تاکنون اقدام به جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی نکرده اید و می خواهید با آموزش این پروسه آشنا شوید باید بگوییم که روش های مختلفی در این زمینه وجود دارند که اگر روش های منطقی را در پیش بگیرید، بدون شک مشکل شما به بهترین حالت ممکن رفع خواهد شد و اگر روش های غیرمنطقی که توسط افراد بی تجربه به شما گفته می شود را نیز اجرا کنید، بدون شک با خرابی گسترده ای در ماشین لباسشویی روبرو خواهید شد که باید هزینه زیادی برای رفع و تعمیر این خرابی کنید.

آموزش طریقه جرم گیری و رسوب زدایی ماشین لباسشویی

لازم به ذکر است که شما از دو روش می توانید اقدام به جرم گیری ماشین لباسشویی خود نمایید که روش اول استفاده از پودرهای شرکتی مخصوص جرم گیری ماشین لباسشویی است و روش دوم نیز استفاده از روش های خانگی اعم از محلول سرکه و جوش شیرین می باشد که در ادامه این گزارش از آریابهکار به‌صورت کامل برای شما عزیزان توضیح داده شده است.

طریقه جرم گیری بدنه ماشین لباسشویی

یکی از نقاطی که ممکن است در طول زمان با استفاده از ماشین لباسشویی دچار آلودگی و کثیفی شود، بدنه ماشین لباسشویی می باشد که این قسمت نیز قابل تمیز کردن است و در ادامه نیز قصد داریم تا شما را با نحوه تمیز کردن بدنه ماشین لباسشویی آشنا سازیم. لازم به ذکر است برای دریافت بهترین نتیجه ممکن، باید طبق مراحل ذیل اقدام نمایید:

  1. ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید و پس از گذشت نیم ساعت به مرحله دوم مراجعه کنید.
  2. مقداری مایع سفید کننده را با آب ترکیب کنید و با استفاده از اسفنج مناسب و تمیز، بر روی بدنه بکشید.
  3. سعی کنید اسفنج صرفا کف را جذب کند و کف جذب شده را به بدنه ماشین لباسشویی بکشید تا قطرات آب بر روی فرش و موکت ریزش نکند.
  4. همچنین می توانید برای از بین بردن لکه های ضخیم از مسواک مناسب استفاده نمایید و توجه داشته باشید که مسواک را به آرامی بکشید و فشار ندهید.

نحوه جرم گیری ماشین لباسشویی با محلول سرکه و جوش شیرین

زمانیکه حرف از جرم گیری و رسوب زدایی می شود، یکی از اولین مواردی که ممکن است به ذهن شما برسد، سرکه و جوش شیرین می باشد؛ چرا که این دو عامل توانایی جرم گیری بالایی دارند و می توانند در کمترین بازه زمانی بهترین نتیجه را به شما تحویل دهند. نکته لازم به ذکر در صورت استفاده از سرکه و جوش شیرین این است که باید به‌صورت کاملا دقیق از آنها استفاده کنید و هرگونه استفاده نادرست از آنها می تواند برای شما نتیجه مطلوبی نداشته باشد و به دستگاه آسیب برسانند.

نحوه جرم گیری ماشین لباسشویی با محلول سرکه و جوش شیرین

از این رو در ادامه این گزارش از آریابهکار قصد داریم تا شما را با نحوه جرم گیری ماشین لباسشویی با محلول سرکه و جوش شیرین آشنا سازیم:

  1. صد گرم جوش شیرین را در یک لیتر سرکه مخلوط کنید و پس از آنکه محلول ترکیب شد، به سراغ مرحله دوم بروید.
  2. از میان برنامه های روی پنل لباسشویی، برنامه Cotton را انتخاب نمایید و سپس دکمه استارت ماشین لباسشویی را بفشارید.
  3. توجه داشته باشید تا این مرحله نباید محلول را به ماشین لباسشویی اضافه کنید.
  4. پس از گذشت چندین دقیقه و آبگیری ماشین لباسشویی، آب گرم در ماشین لباسشویی گردش پیدا خواهد کرد.
  5. اینک جاپودری را باز کنید و تمام محلول ترکیب شده را در آن بریزید.
  6. سپس جاپودری را ببندید و اجازه دهید تا برنامه شستشوی ماشین لباسشویی تمام شود.
  7. اینک فرایند شستشوی ماشین لباسشویی تمام شده است و می توانید درب دستگاه را باز کنید.
  8. با استفاده از یک از اسفنج مناسب و کاملا تمیز، اقدام به تمیز کردن دیگ ماشین لباسشویی نمایید.
  9. در نهایت با استفاده از یک دستگاه تمیز، اقدام به پاکسازی لکه ها کنید.
  10. هم اکنون پروسه جرم گیری ماشین لباسشویی شما با استفاده از محلول سرکه و جوش شیرین به اتمام رسیده است.

جرم گیری ماشین لباسشویی با قرص و پودر جرم گیر

رویتن ترین و بهترین روش ممکن برای جرم گیزی ماشین لباسشویی، استفاده از پودرهای شرکتی می باشد که می توانند در کمترین بازه زمانی بهترین نتیجه را به شما برسانند. از رو توصیه ای که برای شما داریم این است که برای خرید پودر جرم گیری ماشین لباسشویی، فقط به فروشگاه های مجاز و معتبر مراجعه کنید؛ چرا که تعداد پودری های تقلبی در این زمینه زیاد است و در صورت خرید از فروشگاه های شناخته شده و مجاز، می توانید پودر اورجینال و وارداتی را خریداری نمایید. برای یادگیری نحوه استفاده از این پودر هم تنها کافیست مراحل استفاده آنرا مطالعه نمایید.

جرم گیری ماشین لباسشویی با قرص و پودر جرم گیر

مهمترین توصیه ها در جرم گیری و رسوب زدایی از ماشین لباسشویی

در هنگام جرم گیری از ماشین لباسشویی باید به برخی از نکات و توصیه های مهم توجه داشته باشید تا روال انجام کار را به درستی پیش ببرید. مهمترین توصیه های مراقبتی برای انجام یک رسوبزدایی و جرم گیری درست از ماشین لباسشویی به شرح زیر می باشد:

  1. برای خرید پودر جرم گیری ماشین لباسشویی، فقط از فروشگاه های مجاز و مجرب اقدام نمایید.
  2. در محلول سرکه و جوش شیرین زیاده روی نکنید و براساس میزان اندازه اعلامی، محلول را درست کنید.
  3. برای تمیز کردن لکه های ضخیم با مسواک، به هیچ وجه مسواک را نفشارید.
  4. مهم ترین منبع برای استفاده از پودر جرم گیری ماشین لباسشویی، مراحل نوشته شده بر روی بسته بندی پودر می باشد.
امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214