skip to Main Content

علت روشن شدن چراغ فیلتر یخچال دوو می تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد و به همین دلیل صرفا یک عامل را نمی توانیم برای این خرابی نام ببریم. از این رو زمانیکه چراغ فیلتر یخچال دوو روشن می شود، به رنگ قرمز خواهد بود که هم روشن شدن و هم رنگ چراغ روشن شده نشان دهنده یک هشدار جدی در خصوص فیلتر یخچال دوو هستند.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این مشکل را جدی بگیرید و در صورت امکان این مشکل را توسط تکنسین های مجرب و متخصص رفع مشکل نمایید!

اما اگر در میان رایج ترین دلایل روشن شدن چراغ فیلتر یخچال دوو بخواهیم صرفا یک گزینه را برای این خرابی نام ببریم، خرابی فیلتر یخچال دوو می باشد که باید در ابتدا مورد بررسی قرار گیرد و سپس اگر نیاز به تعویض داشت، آنرا تعویض کنید.

با این وجود اگر چراغ فیلتر یخچال دوو روشن شده است، نشان دهنده این است که زمان تعویض فیلتر یخچال دوو گذشته است و شما عزیزان نیز باید با خرید فیلتر جدید، اقدام به رفع این مشکل کنید.

پس در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر یخچال دوو آریابهکار همراه ما باشید تا به بررسی موضوع علت روشن شدن چراغ فیلتر یخچال دوو و نحوه برطرف سازی آن بپردازیم.

برطرف کردن مشکل چراغ فیلتر یخچال دوو

برای برطرف کردن مشکل چراغ فیلتر یخچال دوو، راهکارهای مختلفی وجود دارند که ما در ادامه این گزارش از آریابهکار قصد داریم تا رایج ترین و اصولی ترین روش های ممکن در این زمینه را برای شما نام ببریم. اما چگنه مشکل قرمز شدن چراغ فیلتر یخچال دوو را برطرف کنیم؟

برطرف کردن مشکل چراغ فیلتر یخچال دوو

1. نصب صحیح فیلتر یخچال دوو

اولین راهکاری که می توانیم برای شما شرح دهیم این است که باید گام اول مطمئن شوید که فیلتر یخچال دوو را بصورت صحیح و اصولی در جای خود قرار داده اید. از این رو اگر هر چند فیلتر یخچال دوو اورجینال باشد و اما آنرا بصورت دقیق نصب نکرده باشید، چراغ فیلتر یخچال دوو روشن خواهد شد که با قرار دادن صحیح فیلتر یخچال دوو در جای خود، این چراغ خاموش خواهد شد.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرابی برد یخچال دوو و تعمیر آن میتوانید مقاله تعمیر و تعویض برد یخچال دوو را مطالعه فرمایید.

2. بررسی سلامت فیلتر یخچال دوو

گاهی اوقات ممکن است زمان تعویض فیلتر یخچال دوو را فراموش کنید و فیلتر یخچال دوو دچار خرابی شود. از این رو راهکار چیست؟ راهکاری که می تواند مشکل شما را برطرف کند، این است که سلامت فیلتر یخچال دوو را با خارج کردن آن بررسی کنید. با این وجود اگر فیلتر یخچال دوو به میزان قابل توجهی کثیف شده است و بازدهی خود را از دست داده، باید اقدام به تعویض فیلتر یخچال دوو کنید تا این مشکل برطرف شود.

3. ریست کردن فیلتر یخچال دوو

سومین راهکاری که برای شما در نظر داریم این است که فیلتر یخچال دوو را ریست کنید. اما چگونه؟ برای ریست کردن فیلتر یخچال دوو باید دکمه مخصوص آبسردکن یخچال دوو را به مدن 5 ثانیه نگه دارید تا فیلتر دستگاه شما ریست شود. اما این دکمه کدام است؟ معمولا از طریق دکمه Ice/Water و یا Fresh Air Filter می توانید اقدام به ریست کردن فیلتر یخچال دوو نمایید.

نکته: برای آشنایی با این موضوع براساس مدل دستگاه خودتان می توانید به دفترچه راهنمای یخچال دوو مراجعه کنید تا با نحوه ریست کردن فیلتر یخچال دوو آشنا شوید.

نحوه خاموش کردن چراغ فیلتر یخچال دوو

اما پس از آنکه قرمز شدن چراغ فیلتر یخچال دوو با انجام هر ترفندی برطرف نشد، شما می توانید این چراغ قرمز را به‌صورت دستی و صرفا در طی چند ثانیه خاموش کنید تا این چراغ منجر به استرس در شما نشود.

نحوه خاموش کردن چراغ فیلتر یخچال دوو

با این وجود چگونه چراغ فیلتر یخچال دوو را خاموش کنیم؟ برای خاموش کردن چراغ فیلتر یخچال دوو باید از طریق پنل یخچال دوو اقدام کنید. از این رو باید دو کلید Lock و Ice Maker Lock را به‌صورت همزمان به مدت 3 الی 6 ثانیه نگه دارید تا این چراغ خاموش شود.

نکته: پس از خاموش شدن چراغ فیلتر یخچال دوو، در اسرع زمان اقدام به بررسی و تعویض فیلتر یخچال دوو نمایید.

بهترین زمان برای تعویض فیلتر یخچال دوو

یکی دیگر از سوالاتی که با روشن شدن چراغ فیلتر یخچال دوو برای شما پیش خواهد آمد این است که در چه بازه زمانی باید اقدام به تعویض فیلتر یخچال دوو کرد؟ از نظر تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی در این زمینه دارند، بهترین زمان برای تعویض فیلتر یخچال دوو، هر 6 ماه یکبار می باشد.

با این وجود اگر از آبسردکن یخچال دوو استفاده می کنید، باید حداقل هر 6 ماه یکبار اقدام به تعویض فیلتر یخچال دوو کنید؛ در غیر اینصورت سلامت اعضای خانواده شما به خطر خواهد افتاد.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پس از هر بار تعویض فیلتر یخچال دوو، زمان تعویض فیلتر را یادداشت کنید تا فراموش نشود.

کاربر گرامی: برای آگاهی و اطلاعات بیشتر از نحوه استفاده از یخچال دوو مقاله راهنمای استفاده از یخچال دوو را به شما پیشنهاد میکنیم.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران می باشد که تمام خدمات تعمیر یخچال دوو را توسط تکنسین های مجرب و متخصص و البته باتجربه انجام می دهد تا هم مشکل شما بصورت دقیق شناسایی و هم بصورت تخصصی تعمیر شود.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در بازه های زمانی مختلف (حداقل هر 4 ماه یکبار) اقدام به سرویس یخچال دوو توسط تکنسین های مجرب نمایید تا اگر خرابی ای در حال شکل گیری است و یا اگر دستگاه نیاز سرویس بخصوصی دارد، با کمترین هزینه ممکن برطرف شود.

نمایندگی تعمیر یخچال دوو در تهران

ما در آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی، علیرغم اینکه تمام خدمات تعمیر یخچال دوو را بصورت تخصصی انجام می دهیم، گارانتی 90 روزه نیز برای تمام خدمات خود در نظر داریم که اگر به احتمال 1% اگر پس از تعمیرات یخچال دوو با خرابی قبلی روبرو شدید، دیگر نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید.

از این رو اگر با خرابی قبلی پس از تعمیرات یخچال دوو در بازه زمانی گارانتی آریابهکار روبرو شدید، ما این خرابی را بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد تا بدون هر مشکلی بتوانید از این دستگاه استفاده کنید.

نکته: برای انجام هماهنگی های لازم جهت اعزام تکنسین تعمیرکار به محل سکونت خود، در ابتدا تماس بگیرید تا پس از ثبت درخواست، هماهنگی های قبلی با شما صورت گیرد و تکنسین در زمان معین به محل شما اعزام شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214