skip to Main Content

یخچال دوو همیشه یکی از انتخاب های خانواده های ایرانی است؛ چرا که این دستگاه از گذشته تا به امروز در مدل های متنوعی روانه بازار کشور عزیزمان شده است و به میزان قابل توجهی هم از این دستگاه استقبال شده است. با این وجود اگر شما از این دستگاه استفاده اصولیی داشته باشید مطمئن باشید که تا چندین سال بدون هر گونه خرابی برای شما کار خواهد کرد و اما اگر استفاده اصولی نداشته باشید، احتمال خرابی این دستگاه وجود دارد. یکی از خرابی هایی که ممکن است با آن روبرو شوید، آب دادن یخچال دوو است. اما علت آب دادن یخچال دوو چیست؟

اگر بخواهیم دلایل آب دادن یخچال دوو را نام ببریم و توضیح دهیم، باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل این خرابی زیاد است و اگر به آن توجه نداشته باشید، می توانند منجر به خرابی بیشتر یخچال دوو شوند. از این رو در ادامه این مقااله تعمیر یخچال دوو در تهران از آریابهکار قصد داریم دلایل کلیدی و مهم آب دادن یخچال دوو را نام ببریم و توضیح دهیم. همراه ما باشید.

1. خرابی لاستیک دور درب یخچال دوو

لاستیک دور درب یخچال دوو یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات در یخچال دوو می باشد. به عبارتی اگر لاستیک دور درب یخچال دوو آسیب دیده باشد، در طول زمان ممکن است آسیب قابل توجهی در این دستگاه ایجاد شود. از اولین مشکلاتی که ممکن است با خرابی و فرسودگی لاستیک دور درب یخچال دوو ایجاد شود، تعریق بدنه داخلی یخچال دوو می باشد. این تعریق در طول زمان می تواند به مراتب منجر به آب دادن یخچال دوو و یا جمع شدن آب در کف یخچال دوو شما عزیزان شود. با این وجود این یک مشکل عادی نیست!

خرابی لاستیک دور درب یخچال دوو

بنابراین تنها راهکاری که در این زمینه به شما پیشنهاد می کنیم این است که لاستیک دور درب یخچال دوو را در ابتدا بررسی کنید و اگر مشکلی برای آن رخ داده است، مورد عیب یابی قرار دهید تا از این طریق مشکل بر طرف شود. لازم به ذکر است که تعمیر لاستیک دور درب یخچال دوو امکان پذیر نیست و صرفا باید پروسه تعویض لاستیک دور درب یخچال دوو صورت گیرد تا مشکل این دستگاه بر طرف گردد.

2. خراب بودن شیر آب ورودی یخچال دوو

دومین عاملی که می تواند منجر به آب دادن یخچال دوو شما عزیزان شود این است که شیر آب ورودی یخچال دوو خراب می باشد! به عبارتی اگر شیر آب ورودی یخچال دوو به هر دلیل آسیب دیده باشد، آب در زیر یخچال دوو شما جمع خواهد شد. به همین ترتیب توصیه ای که برای شما داریم این است حتما در این مواقع فورا اقدام به خاموش کردن کامل یخچال دوو نمایید و سپس اجازه دهید تا 30 دقیقه از خاموش شدن یخچال دوو بگذرد و سپس اقدام به بررسی شیر آب ورودی یخچال دوو نمایید.

با این وجود اگر این شیر اسب دیده باشد، باید اقدام به تعمیرات و یا تعویض شیر آب ورودی یخچال دوو نمایید تا از این طریق مشکل پیش آمده رفع شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

توجه: توصیه ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه آب موجود زیر یخچال دوو را لمس نکنید؛ احتماال برق گرفتگی وجود دارد.

مقالات مرتبط: علت داغ شدن بدنه یخچال دوو

3. مشکل در سینی تخلیه یخچال دوو

تمام یخچال هایی که در بازار ایران وجود دارند، دارای سینی تخلیه هستند. اما سینی تخلیه یخچال دوو چیست؟ همانگونه که مطلع هستید تمام یخچال های امروزی مجهز به سیستم برفک زدایی هستند و به همین دلیل زمانیکه این برفک توسط سیستم دیفراست یخچال دوو آب می شود، به سینی تخلیه یخچال دوو منتقل خواهد شد و در این سسینی باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است که این آب در طول زمان با توجه به گرمای زیاد موتور یخچال دوو آب می شود. آما اگر سینی تخلیه یخچال دوو آسیب دیده باشد، این آب در زیر یخچال دوو جمع خواهد شد.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این قسمت از یخچال دوو توسط تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص نمایندگی تعمیرات آریابهکار مورد بررسی قرار گیرد تا از این طریق مشکل شما بر طرف شود.

4. یخ زدن اواپراتور یخچال دوو

یکی دیگر از دلایل آب دادن یخچال دوو، یخ زدن اواپراتور یخچال دوو می باشد که این مشکل می تواند مستقیما منجر به آب دادن یخچال دوو شود. با این وجود این قطعه جزئی از قطعات کاربردی و مهم یخچال دوو است که حتما باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد بازبینی و عیب یابی قرار گیرد تا مشکل رفع گردد.

5. خراب شدن یخساز و آبسردکن یخچال دوو

در صورتی که اتصالات یخچال دوو در قسمت آبسردکن و یخساز آسیب ببینند، مشکلات گسترده ای در دستگاه شما ایجاد خواهد شد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر این دستگاه توسط تکنسین های مجرب نیز مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا مشکل ریشه یابی شود. لازم به ذکر است که اگر این مشکل تعمیر نشود، می تواند در طول زمان خرابی گسترده ای در دستگاه شما عزیزان ایجاد کند و نتوانید به نتایج مطلوبی برسید.

6. فیلتر آب یخچال دوو

فیلتر یخچال دوو یکی از قطعاتی می باشد که باید در طول سال حداقل 2 دفعه تعویض شود! به عبارتی اگر شما فیلتر یخچال دوو را تعویض نکنید، می تواند در طول زمان منجر به خرابی گسترده در دستگاه شما عزیزان شود و نتوانید به نتایج مطلوبی برسید. لازم به ذکر است که فیلتر آب یخچال دوو باید حداقل هر 6 ماه یکبار تعویض شود تا بوی بد در آب آبسردکن یخچال دوو را احساس نکنید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما این بازه زمانی را به خاطر داشته باشید.

فیلتر آب یخچال دوو

اما اگر فیلتر آب یخچال دوو را تعویض نکنید، به مرور زمان میزان قابل توجهی رسوب در آن جمع خواهد شد و می تواند باعث مسدودی فیلتر یخچال دوو و در نتیجه ترک برداشتن فیلتر یخچال دوو شود. از این رو با مشکل آب دادن یخچال دوو روبرو خواهید شد. بنابراین توصیه می کنیم حتما ایین مورد را نیز مورد بررسی قرار دهید و اگر مشکل از فیلتر یخچال دوو بود، اقدام به تعویض آن نمایید. اما اگر مشکل از این قطعه نبود، باید عوامل دیگر که در این گزارش از آریابهکار نام برده شده اند را مورد بررسی قرار دهید تا مشکل دستگاه شما رفع شود.

7. تراز نبودن یخچال دوو

یکی دیگر از عواملی که می تواند منجر به آب دادن یخچال دوو شود، تراز نبودن یخچال دوو می باشد.

مقالات مرتبط: تعمیر موتور یا کمپرسور یخچال دوو

برطرف سازی علت آب دادن یخچال دوو در نمایندگی آریابهکار

یخچال دوو یکی از یخچال های شناخته شده و مهم در بازار ایران است که اگر با هر گونه خرابی در این دستگاه روبرو شده اید می توانید این دستگاه را در نمایندگی آریابهکار در تهران به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید و مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه رفع شود و نیازی به تعویض قطعات و… نداشته باشید. لازم به ذکر است که آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران تمام خدمات تعمیر تخصصی یخچال دوو را توسط تکنسین های مجرب و متخصص به بهترین شکل ممکن انجام می دهد تا بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که به هیچ وجه یخچال دوو را در مراکز غیر مجاز و بی تجربه تعمیر نکنید تا مشکلی برای دستگاه شما رخ دهد. اما منظور از مشکل چیست؟ با توجه به قطعات پیچیده و با کیفیتی که در یخچال دوو استفاده شده اند، باید به اطلاع شما برسانیم که هر فردی توانایی عیب یابی و تعمیر قطعات پیچیده به کار رفته در یخچال دوو را ندارد و به همین دلیل صرفا بجای یک قطعه ممکن است چندین قطعه از نظر این افراد باید تعویض شوند. به همین ترتیب هم باید هزینه زیادی پرداخت کنید و هم اینکه خرابی بر طرف نخواهد شد!

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که صرفا پروسه عیب یابی و تعمیر یخچال خود را در نمایندگی مرکزی آریابهکار در تهران به همراه تکنسین های مجرب و متخصص انجام دهید تا از این طریق مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن رفع شود و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. لازم به ذکر می باشد که ما در آریابهکار تمام قطعات معیوب یخچال دوو را با استفاده از دستگاه های تعمیراتی روز دنیا اقدام به بازبینی و تعمیرات تخصصی می کنییم تا نیازی به تعویض قطعات هم نداشته باشید.

از همه مهم تر این است که تمام خدمات در مجموعه آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می شود و تمام خدماتی که به هر طریقی به شما ارائه می شوند، شامل گارانتی رسمی و شرکتی مجموعه آریابهکار می شوند و از این طریق شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های تعمیرکار مجموعه آریابهکار بسپارید. بازه زمانی گارانتی خدمات ارائه شده توسط آریابهکار 90 روزه خواهد بود و اگر در این بازه زمانی با خرابی قبلی روبرو شدید، ما مشکل را بصورت رایگان برای شما تعمیر خواهیم کرد تا نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات نداشته باشید.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214