skip to Main Content

یکی از مهم ترین قطعاتی که در تمام جاروبرقی ها وجود دارد و با استفاده از آن می توانید فرش، موکت و… را به خوبی تمیز کنید، پارویی جاروبرقی می باشد که یک قطعه اساسی و حیاتی در این دستگاه است. با این وجود براساس ساختاری که پارویی جاروبرقی دارد، ممکن است در طول زمان به میزان قابل توجهی مو، پرز، کرک و… در آن جمع شوند و به مراتب منجر به مسدودی این قطعه شوند. لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین سوالاتی که مشتریان از ما در خصوص پارویی جاروبرقی دارند، نحوه بستن پارویی جاروبرقی است. اما چگونه؟

بستن پارویی جاروبرقی کار نسبتا ساده و آسانی می باشد که شما عزیزان با کمترین دانش فنی می توانید این پروسه را انجام دهید. با این وجود اگر مایل به آشنایی با این پروسه هستید، در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر جاروبرقی با نحوه بستن پارویی جاروبرقی و سایر جوانب از پارویی جاروبرقی آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

پارویی جاروبرقی چیست؟

پارویی جاروبرقی به قطعه ای گفته می شود که به لوله تلسکوپی جاروبرقی متصل می شود و از این طریق شما می توانید ذرات گرد و غبار را با استفاده از پارویی جاروبرقی به درون کیسه جاروبرقی منتقل نمایید. با این وجود اگر پارویی جاروبرقی نداشته باشید، کار شما سخت تر خواهد شد و نمی توانید به نتیجه ای که انتظار دارید برسید. از این رو توصیه می کنیم اگر مایل به خرید جاروبرقی هستید، جاروبرقی ای را خریداری کنید که پارویی جاروبرقی داشته باشد. لازم به ذکر است که با استفاده از پارویی جاروبرقی می توانید سطوح مختلف را تمیز کنید.

پارویی جاروبرقی چیست؟

توجه داشته باشید که پارویی جاروبرقی از جنس پلاستیک مستحکم است و در مقابل ضربه های جزئی مقاومت دارد و در برابر ضربه های سنگین مقاومت ندارد.

چگونگی بستن پارویی جاروبرقی

اگر پارویی جاروبرقی را باز کرده اید و اینک مایل به بستن آن هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که بستن پارویی جاروبرقی کار ساده و آسانی است بطوریکه شما باید لوله تلسکوپی جاروبرقی را به قسمت ورودی پارویی جاروبرقی متصل نمایید تا از این طریق پارویی جاروبرقی به تلسکوپی (لوله فلزی جاروبرقی) چفت شود. اینک شما موفق به بستن پارویی جاروبرقی شدید و نیازی به تعمیرات آن هم نخواهید داشت.

علت مسدودی پارویی جاروبرقی

علت مسدودی پارویی جاروبرقی، جارو کردن توده های حجیم و بزرگ به درون جاروبرقی است. با این وجود اگر توده های حجیم را با استفاده از پارویی جاروبرقی جارو کنید، مطمئن باشید که این قطعه از جاروبرقی مسدود خواهد شد. در نتیجه توصیه می کنیم به هیچ وجه توده های حجیم را با استفاده از جاروبرقی جارو نکنید.

نحوه تمیز کردن پارویی جاروبرقی

برای تمیز کردن پارویی جاروبرقی روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید اقدام به تمیز کردن پارویی جاروبرقی نمایید. اولین روشی که می توانیم برای شما نام ببریم این است که با استفاده از چاقوی میوه خوری اقدام به خارج کردن کرک، پرز و… از پارویی جاروبرقی نمایید. دومین روشی که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم این است که با استفاده از یک چنگال اقدام به خارج کردن عناصر چسبیده و مسدود کننده پارویی جاروبرقی نمایید. سومین روشی که با استفاده از آن می توانید اقدام به تمیز کردن پارویی جاروبرقی نمایید این است که از یک سیخ کمک بگیرید!

همچنین آخرین روشی که مایل به نام بردن آن هستیم این است که اگر در خانه یک مسواک قدیمی دارید و از آن استفاده نمی کنید، جهت تمیز کردن پارویی جاروبرقی می توانید از آن استفاده کنید. با این وجود ما 4 روش مطمئن را برای شما نام بردیم که از هر کدام آنها می توانید برای تمیز کردن پارویی جاروبرقی استفاده کنید.

جلوگیری از خرابی پارویی جاروبرقی

جلوگیری از خرابی پارویی جاروبرقی

برای جلوگیری از خرابی پارویی جاروبرقی دو راهکار مهم داریم که با رعایت کردن آنها مانع بروز هر گونه خرابی خواهید شد. راهکار اول این است که این قطعه را هر هفته با استفاده از روش های بالا تمیز و پاکسازی کنید. دومین راهکار ممکن هم این است که از وارد شدن ضربه های سنگین به پارویی جاروبرقی خودداری کنید؛ چرا که پارویی جاروبرقی یک قطعه حساس و از جنس پلاستیک است و توانایی تحمل ضربه های سنگین را ندارد.

قیمت پارویی جاروبرقی چقدر است؟

اگر مایل به خرید پارویی جاروبرقی هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که قیمت این قطعه از 100.000 الی 2.500.000 تومان براساس مدل ها و برندهای مختلف است. با این وجود توصیه می کنیم برای خرید پارویی جاروبرقی از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام کنید تا جنب با کیفیت و وارداتی را خریدار کرده باشید.

مقالات مرتبط: علت روشن نشدن جاروبرقی سطلی

نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران

جاروبرقی یکی از مهم ترین لوازم برقی و خانگی در خانه هر یک از ما می باشد و این در حالی است که اگر این دستگاه به هر دلیلی خراب شده باشد، نمی توانید محیط های آلوده و کثیف را در خانه تمیز کنید و یا اینکه اگر این کثیفی بقدری باشد که با استفاده از روش های دیگر قابل تمیز شدن باشد، باز هم به میزانی جاروبرقی تمیز می کند، تمیز نخواهد شد. با این وجود اگر به فکر تمیزی خانه خود هستید و اما اگر جاروبرقی شما در هر مدل و هر برند دچار خرابی شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران مراجعه کنید!

آریابهکار به عنوان نمایندگی رسمی برندهای مختلف جاروبرقی در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات تخصصی لوازم برقی به همراه کادری جواب و متخصص آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان است تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. با این وجود اگر با هر گونه خرابی در جاروبرقی روبرو شده اید و نمی توانید آنرا بر طرف کنید، می توانید به نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران مراجعه نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود.

از این رو اگر مایل به تعمیر تخصصی جاروبرقی در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هستید، می توانید با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های مجرب و متخصص آریابهکار بسپارید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بر طرف شود.

امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214