skip to Main Content

یخچال دوو یکی از برندهای مطرح و شناخته شده یخچال در کشور عزیزمان است که اگر شما مایل به خرید یخچال هستید، بدون شک یخچال دوو یکی از بهترین گزینه های ممکن برای شما خواهد بود. با این وجود اگر مایل به خرید یخچال دوو هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که صرفا از فروشگاه های مجاز و معتبر در سطح شهر محل سکونت خود اقدام کنید تا از این طریق بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پس از خرید یخچال دوو رخ دهد، نصب یخچال دوو در تهران می باشد!

اما پس از خرید یخچال دوو باید چه کنیم؟ این سوالی می باشد که احتمالا شما را درگیر خواهد کرد و به همین ترتیب ممکن است به پاسخ مناسب و مطلوبی در این زمینه نرسید! با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این می باشد که حتما اگر اطلاع قبلی از این موضوع ندارید، کار بخصوصی انجام ندهید و صرفا این مقاله از مجموعه خدمات تعمیر یخچال دوو آریابهکار را مطالعه کنید تا بتوانید به پاسخ سوال خود برسید. همراه ما باشید.

نصب یخچال دوو در تهران توسط آریابهکار

نصب یخچال دوو در تهران توسط آریابهکار

اما اگر وقت و تجربه کافی در زمینه نصب یخچال دوو ندارید، می توانید از خدمات آریابهکار در خصوص نصب یخچال دوو استفاده کنید. از این رو پس از تماس شما با مرکز آریابهکار، تکنسین حاضر در شعب آریابهکار به محل شما اعزام خواهد شد تا این پروسه را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و بتوانید از یخچال دوو خود بدون هر گونه مشکلی استفاده کنید.

شماره تماس آریابهکار برای نصب یخچال دوو در تهران

در صورتی که مایل به نصب یخچال دوو توسط نمایندگی مرکزی آریابهکار در تهران هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج در این قسمت اقدام به تماس نمایید و درخواست خود را ثبت کنید تا تیم پشتیبانی درخواست شما را ثبت نماید و بتوانید دستگاه خود را در اسرع زمان نصب نمایید.

همچنین اگر دسترسی به واتساپ و تلگرام دارید و شرایط تماس تلفنی ندارید، می توانید از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید و این طریق ثبت درخواست کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید تصویری از یخچال دوو تهیه کنید و برای کارشناسان ما ارسال کنید تا درخواست شما براساس مدل دستگاه ثبت شود.

آیا خودمان می توانیم اقدام به نصب یخچال دوو کنیم؟

این سوال یکی از رایج ترین و عمومی ترین سوالاتی می باشد که ممکن است در خصوص نصب یخچال دوو برای شما ایجاد شود. اما آیا واقعا این امکان وجود دارد؟ برای آنکه متوجه این شوید که خودتان می توانید اقدام به نصب یخچال دوو کنید، باید ببینید که دستگاه شما گارانتی دارد یا خیر؟! اگر دستگاه گارانتی نداشته باشد، می توانید اقدام به باز کردن کارتن و جعبه یخچال دوو نمایید و سپس اقدام به نصب آن نمایید. اما اگر گارانتی داشته باشد و خودتان اقدام به نصب آن نمایید، مشکلات متعددی برای شما ایجاد خواهد شد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ارتباط گارانتی یخچال دوو و نصب یخچال دوو

اگر یخچال دوو خریداری شده شما عزیزان گارانتی داشته باشد و خودتان اقدام به باز کردن و نصب این دستگاه کنید، مطمئن باشید که مشکلات گسترده ای برای شما ایجاد خواهد شد! اولین مشکلی که برای شما در این زمینه ایجاد خواهد شد، این است که گارانتی خدمات نمایندگی یخچال دوو به شما تعلق نخواهد گرفت و کارت گارانتی داخل دستگاه نیز فاقد اعتبار خواهد بود و اگر دستگاه هر گونه آسیب دیده باشد، به هیچ وجه توسط نمایندگی یخچال دوو پذیرش و رفع نخواهد شد و برعهده خودتان خواهد بود.

اما اگر اجازه دهید تا یخچال دوو توسط نماینده نمایندگی یخچال دوو بازگشایی و نصب شود، باید به اطلاع شما برسانیم که کارت گارانتی دستگاه توسط کارشناس امضا خواهد شد و از روز خرید یخچال دوو، دستگاه شامل گارانتی خواهد شد و می توانید از خدمات نمایندگی یخچال دوو اینگونه استفاده کنید.

چگونه یخچال دوو را نصب کنیم؟

چگونه یخچال دوو را نصب کنیم؟

اگر با وجود توضیحات داده شده در این گزارش مایل به نصب یخچال دوو در خانه هستید، در ادامه مراحل نصب یخچال دوو را برای شما عزیزان نام برده ایم:
  1. در گام اول باید بسته بندی یخچال دوو را به آرامی باز کنید و یخچال دوو را این بسته بندی خارج کنید. این پروسه ممکن است چیزی نزدیک به 5 الی 10 دقیقه از وقت شما را بگیرد.
  2. مرحله دوم این است که باید دستگاه باز شده را به محلی که مایل هستید در آن قرار داشته باشد، منتقل کنید.
  3. در محله آخر نیز باید با استفاده از محافظ برق استاندارد اقدام به روشن کردن یخچال دوو نمایید.

توجه: در 2-3 ساعت اول اجازه دهید دستگاه روشن باشد و به هیچ وجه اقدام به باز کردن درب یخچال دوو نکنید.

مقالات مرتبط: علت آب دادن یخچال دوو

پس از خرید یخچال دوو چه کنیم؟

اگر به تازگی اقدام به خرید یخچال دوو کرده اید و یا مایل به خرید یخچال دوو هستید، در اولین گام باید از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام به خرید این دستگاه کنید. پس از خرید این دستگاه از فروشگاه های معتبر، باید از فروشنده بپرسید که آیا خدمات نصب یخچال دوو به شما تعلق می گیرد یا خیر؟ در صورتی که خدمات نصب یخچال دوو را به شما تعلق می گیرد، به هیچ وجه نباید اقدام به باز کردن کارتن یخچال دوو کنید! در صورتی که این کار را انجام دهید، نماینده نمایندگی یخچال دوو به هیچ وجه دستگاه شما را تائید نخواهد کرد و در نتیجه خدمات نمایندگی یخچال دوو به شما تعلق نخواهد گرفت.

اما اگر خدمات نصب یخچال دوو به شما تعلق نمی گیرد، تنها 2 راه حل پیش روی شما است! راهکار اول این است که اگر خودتان دانش لازم و کافی در این زمینه دارید، اقدام به نصب یخچال دوو نمایید و اما اگر دانش لازم را ندارید، می توانید از خدمات تخصصی نمایندگی یخچال دوو در آریابهکار استفاده کنید تا از این طریق بصورت تخصصی پروسه نصب یخچال دوو صورت گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214