skip to Main Content

یکی از موفقیت های مهم مهندسان ایرانی در عرصه تولید گسترده لوازم برقی خانگی، بدون شک تولید ماشین لباسشویی در برندها و مدل های مختلف ایرانی می باشد که خوشبختانه با عرصه این دستگاه ها به بازار کشور با استقبال قابل توجهی روبرو شدند و توانستند با مدل های خارجی که در طی چند سال اخیر به میزان قابل توجهی در بازار حضور داشتند رقابت کنند و به پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران تبدیل شوند. این در حالی است که برخی از دستگاه های ماشین لباسشویی خارجی نیز در بازار ایران هنوز با میزان قابل توجهی فروخته می شوند و حضور برندهای داخلی و خارجی در کنار هم به نحوی حق انتخاب مشتریان را گسترش داده است و به همین دلیل شما عزیزان با مراجعه به مراکز مجاز فروش ماشین لباسشویی می توانید گزینه مدنظر خود را در کمترین بازه زمانی انتخاب و خریداری نمایید.

اما ممکن است برای شما سؤال شود که پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران کدام است؟ ماشین لباسشویی ایرانی پرفروش تر است یا خارجی؟ در این خصوص باید به شما عزیزان اطلاع دهیم که خرید ماشین لباسشویی دارای معیارهای مختلفی است و شما باید براساس این معیارهای مختلف اقدام به خرید دستگاه مدنظر خود نمایید. برای مثال برخی از این معیارها عبارتند از هزینه مدنظر، قابلیت مدنظر، تعداد اعضای خانواده و… بستگی دارید که شما با قرار دادن پاسخ خود در این موارد می توانید به پاسخ سؤال اصلی برسید که آیا ماشین لباسشویی ایرانی مناسب است یا خارجی؟ در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر ماشین لباسشویی در آریابهکار به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد. همراه ما باشید.

اهمیت استفاده از ماشین لباسشویی

استفاده از ماشین لباسشویی در قرن جدید به عنوان یکی از مهم ترین و اصلی ترین راهکارهای ممکن برای کاهش کارهای روتین مانند شستشوی لباس می باشد که اگر از حالت سنتی بخواهید برای شستشوی انواع لباس استفاده کنید، بدون شک در طول هفته چندین ساعت از وقت گران بهای شما عزیزان در این خصوص گرفته خواهد شد. بنابراین مهم ترین و اصلی ترین هدف استفاده از ماشین لباسشویی این است که بتوانیم در کمترین بازه زمانی لباس های خود را به‌صورت شسته شده و کاملا خشک استفاده کنیم و دیگر نیازی به روش های شستشوی سنتی نداشته باشیم.

یکی دیگر از اهداف استفاده از ماشین لباسشویی این است که در صورت استفاده از ماشین لباسشویی، پوست شما آسیب نمی بیند؛ چرا که در مدل های نسل جدید ماشین لباسشویی ما شاهد قابلیت مراقبت از پوست هستیم که این قابلیت معمولا برای کودکان و افراد کهن‌سال بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین یکی دیگر از عواملی که می توان به آن اشاره کرد این است که در آپارتمان های جدید، به دلیل کمبود فضای بالکن، شما حتی اگر مایل به شستشو البسه از طریق روش های سنتی هم باشید اما باز هم نمی توانید این کار را انجام دهید چرا که فضای کافی برای خشک کردن تعداد زیاد لباس را نخواهید داشت. از این رو ماشین لباسشویی با استفاده از قابلیت خشک کن که داراست، به سادگی می تواند نیاز شما را برطرف کند و بدون نیاز به خشک کردن انواع لباس در زیر نور مستقیم آفتاب مجددا بپوشید.

پرفروش ترین لباسشویی های ایرانی

در این بخش از مقاله تهیه شده توسط شرکت تعمیر لوازم خانگی آریابهکار قصد داریم تا شما عزیزان را با پرفروش ترین ماشین لباسشویی های ایرانی آشنا سازیم تا بتوانید با انتخاب بهتر، اقدام به خرید دستگاه مدنظر خود نمایید و از طرف دیگر نیز حامی تولید داخلی باشید.

توجه: موارد ذیل براساس داده های سایت های مجاز اینترنتی کشور تهیه و درج شده اند.

پرفروش ترین لباسشویی های ایرانی

1. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS

اولین مورد که می توانیم نام ببریم، ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS می باشد که یکی از پرفروش ترین ماشین لباسشویی ها در ایران است و ظرفیت دیگ این دستگاه 6 کیلوگرم، مجهز به قابلیت های آبکشی، شستشوی سریع، pre wash، شستشوی لباس های پشمی و… است و با یک موتور تسمه ای 1200 دور در دقیقه می توانید با قیمت حدودی 12 میلیون تومان این دستگاه را تهیه و استفاده کنید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS

2. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

در کنار برند ایرانی ایکس ویژن، برند اسنوا نیز در زمینه تولید ماشین لباسشویی و سایر لوازم برقی خانگی فعالیت می کند و یکی از پرفروش ترین دستگاه های تولید شده توسط این شرکت، ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60 می باشد که ظرفیت دیگ 9 کیلوگرمی با قابلیت های روز دنیا توانایی شستشوی انواع لباس های مختلف را دارد. همچنین موتور این دستگاه تسمه ای با 1400 دور در دقیقه می باشد که با پرداخت حدودا 20 میلیون تومان می توانید اقدام به خرید این دستگاه کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

پرفروش ترین لباسشویی های خارجی

در ادامه نیز قصد داریم تا پرفروش ترین لباسشویی های خارجی را برای شما عزیزان نام ببریم و توضیح دهیم.

1. ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018SGC

پرفروش ترین ماشین لباسشویی خارجی مطرح در بازار کشور، ماشین لباسشویی بوش مدل WAJ2018SGC با ظرفیت دیگ 8 کیلوگرمی می باشد که شما عزیزان می توانید با پرداخت حدودا 25 میلیون تومان این دستگاه را خریداری کنید.

2. ماشین لباسشویی ال جی مدل R5

همچنین یکی دیگر از برندهای خارجی مطرح در بازار ایران که میزان فروش قابل توجهی داشته است، ماشین لباسشویی ال جی مدل R5 با ظرفیت دیگ 9 کیلوگرم است که می توانید این دستگاه پر قابلیت را از فروشگاه های مجاز و معتبر خریداری کنید.

رقابت ماشین های لباسشویی بر سر چیست؟

با توجه به اینکه بیش از 10 برند مختلف در حال حاضر محصولات خود را در بازار کشور عزیزمان به فروش میرسانند، در یکسری موارد در حال رقابت گسترده هستند و به همین دلیل قیمت های رقابتی را در این برندها شاهد هستید. از این رو اگر بخواهیم به رقابت ماشین لباسشویی در برندهای مختلف اشاره کنیم باید بگوییم که رقابت اصلی بر سر کیفیت، قیمت و قابلیت می باشد و هر برندی که این 3 مورد را در کنار هم داشته باشد بدون شک به میزان قابل توجهی فروش خواهد کرد.

رقابت ماشین های لباسشویی بر سر چیست؟

اما اگر یک برند فقط دو مورد دیگر را داشته باشد، بدون شک برند دیگری وارد بازار خواهد شد که هر 3 گزینه مدنظر را خواهد داشت و می تواند به عنوان رقیب اصلی شناخته گردد. با این وجود اگر یک برند به میزان قابل توجهی دیده شد، مطلع باشید که این برند 3 مورد مذکور را داراست.

چرا برخی از مدل های لباسشویی در ایران بسیار پرفروش هستند؟

همانگونه که در قسمت بالا گفته شد، بازار لوازم برقی خانگی و علی الخصوص بازار فروش ماشین لباسشویی در ایران و سایر کشورهای جهان یک بازار رقابتی است که همواره کمپانی های بزرگ سعی می کنند علیرغم ارائه مدل های مختلف، قابلیت های جدید را به محصولات خود اضافه کنند تا هم فروش برود و هم اینکه بتوانند در بازار بدرخشند.

چرا برخی از مدل های لباسشویی در ایران بسیار پرفروش هستند؟

از این رو ما شاهد برندهای مختلف و متعددی در این زمینه هستیم که با در نظر گرفتن هزینه، قابلیت و کیفیت مناسب محصولاتی را به بازار عرضه می کنند که به تنهایی می توانند به میزان قابل توجهی به فروش برسند. به همین دلیل اگر متوجه شدید که مدل X از برند Y به میزان قابل توجهی فروخته شده است، مطلع باشید که این مدل تمام مواردی که یک مشتری از ماشین لباسشویی می خواهد را دارد و می تواند نیاز مشتری را برطرف کند.

امتیاز post

This Post Has One Comment

  1. بهترین لباسشویی لباسشویی هست که اگر خراب شد قطعه فابریک آن موجود باشه دومن تعمیرکا ر فنی ومتخصص داشته باشه امروزه تعمیرکاران همه تعویض کار ودلال شدن برای اینکه به خودشون بفروشی میگن درست نمیشه یکی دیگه.بخر پس تا زمانی که تحریم هستیم از سطلی استفاده میکنم چون قطعه خاصی ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214