skip to Main Content

کولر آبی سلولزی نسل جدید کولرهای آبی می باشد که در طی چندین سال گذشته از آنها استفاده کرده ایم و با تمام دردسرها و مشکلاتی که ممکن است برای شما ایجاد کنند، بدون شک آشنا هستید.

اما با شنیدن نام کولر آبی سلولزی ممکن است برای شما سؤال شود که این کولر آبی چه تفاوت هایی نسبت به کولر آبی نسل قدیمی دارد و چگونه شما می توانید با استفاده از این کولر آبی تابستان خود را بگذرانید و بهترین نتیجه را دریافت کنید؟! با این وجود بهتر است در ابتدا پرسید که کولر آبی سلولزی چیست؟

برای دریافت پاسخ این سؤال و سایر سوالاتی که ممکن است به هر نحوی در خصوص این دستگاه برای شما ایجاد شوند، قصد داریم در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر کولر آبی آریابهکار شما عزیزان را با آن آشنا سازیم تا بتوانید یک انتخاب صحیح و مطمئن داشته باشید. همراه ما باشید.

کولر آبی سلولزی چیست؟

کولر آبی سلولزی به نسل جدید و بروز کولرهای آبی قدیمی گفته می شود که نقطه تمایز این دو دستگاه، در پوشال ها می باشد؛ به عبارتی در کولر آبی سلولزی، از پوشال های سلولزی بجای پوشال های قدیمی با دردسرهایی که داشتند استفاده شده است.

کولر آبی سلولزی چیست

با این وجود اگر بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، متوجه این موضوع خواهیم شد که کولر آبی سلولزی می تواند سرمای بیشتری به دلیل پوشال های نسل جدیدی که در آنها به کار رفته است ایجاد کند.

به عبارتی اگر از کولرهای آبی نسل قدیمی و گذشته خسته شده اید و فرصت کافی برای تمیز کردن آنها ندارید، می توانید اقدام به خرید کولر آبی سلولزی در قیمت های مناسب و مقرون به صرفه کنید تا در فصول گرم سال مشکلی در این خصوص نداشته باشید و بتوانید در کمترین بازه زمانی به هوای خنک دسترسی داشته باشید.

از این رو کولر آبی سلولزی به نسل جدید کولرهای آبی گفته می شود که صرفا در نوع پوشال با کولرهای قدیمی متفاوت است که این پوشال ها در میزان سرمای تولیدی آنها تاثیر قابل توجهی دارند.

کولرهای آبی سلولزی نیز دارای انواع مختلفی هستند که این انواع مختلف می توانند مشکل شما عزیزان را خیلی ساده بنابر حجم و ابعاد و مختلفی برطرف کنند. با این وجود در ادامه با جزئیات بیشتری از کولر آبی سلولزی آشنا خواهید شد.

کاربر گرامی: جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سوختن موتور کولرآبی میتوانید مقاله تعویض موتور کولر آبی سوخته با موتور نو را مطالعه کنید.

انواع کولر آبی سلولزی

همانگونه که گفته شد، کولر آبی سلولزی دارای انواع مختلفی می باشد که هدف از این انواع مختلف این بوده که شما عزیزان بتوانید از این دستگاه در محیط های مختلف در اشکال مختلف استفاده کنید.

انواع کولر آبی سلولزی

با این وجود قبل از اینکه به معرفی انواع کولر آبی سلولزی بپردازیم باید بگوییم که هدف از طراحی و عرضه انواع کولر آبی سلولزی این بوده است تا شما عزیزان بتوانید در محیط های مختلفی بنابر استفاده ای که دارید، اقدام به استفاده از این دستگاه کنید. از این رو انواع کولر آبی سلولزی عبارتند از:

1. کولر آبی سلولزی پلیمری

یکی از جدیدترین نسل های کولر آبی سلولزی، کولر آبی سلولزی پلیمری می باشد که اگر ساختار و طراحی آنرا مشاهده کنید متوجه این خواهید شد که کولر آبی سلولزی پلیمری همانند کولر آبی سلولزی پرتابل می باشد؛ از این رو به دلیل پلیمر به کار رفته در این دستگاه، قابلیت مقاومت بیشتری در برابر نور خورشید داراست و به دلیل عدم استفاده از قطعاتی مانند شفت، تسمه و… استهلاک کمتری دارند و نیازی هم به سرویس الانه ندارند.

2. کولر آبی سلولزی کنترل دار

اگر طرفدار کولر آبی هستید که در بالا پشت بام شما باشد و بتواند اقدام به خنک کردن محیط خانه شما نماید، می توانید کولر آبی سلولزی کنترل دار را در ظرفیت های مختلف خریداری کنید و از قابلیت های این دستگاه برای خنک کردن هر چه بیشتر محیط خانه، اداره و… استفاده کنید. برای استفاده از کولر آبی سلولزی کنترل دار نیز پنل مخصوص آن برای شما در جاییکه مایل به نصب آن هستید، نصب خواهد شد و حتی ممکن است این پنل نیز حتی یک کنترل داشته باشد.

لازم به ذکر است که ظرفید کولر آبی سلولزی کنترل دار از 3500 الی 18000 می باشد که شما می توانید در مدل های مختلفی اقدام به خرید این نوع دستگاه نمایید.

3. کولر آبی سلولزی پرتابل

همچنین اگر کولر آبی سلولزی را صرفا برای یک مغازه، دفتر کوچک و… می خواهید خریداری کنید، می توانید اقدام به خرید کولر آبی سلولزی پرتابل نمایید. منظور از پرتابل این است که ابعاد و طراحی این نوع دستگاه به نحوی می باشد که شما می توانید این دستگاه را به محیط های مختلف و مدنظرتان با استفاده از پایه و چرخ های آنها منتقل کنید و نیازی به نصب کولر آبی در پشت بام نداشته باشید.

از این رو اگر استفاده شما از کولر آبی سلولزی به این شکل خواهد بود، توصیه می کنیم با هزینه مقرون به صرفه ای اقدام به خرید کولر آبی سلولزی پرتابل کنید.

قطعات تشکیل دهنده کولر آبی سلولزی

کولر آبی سلولزی برای آنکه بتواند محیط های بزرگ و کوچک را خنک کند، همانند کولر آبی از قطعات متعددی تشکیل شده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن این پروسه را انجام دهد. اما ممکن است برای شما سوال شود که قطعات تشکیل دهنده کولر آبی سلولزی کدام اند؟ در ادامه با قطعات تشکیل دهنده کولر آبی سلولزی آشنا خواهید شد:

قطعات تشکیل دهنده کولر آبی سلولزی

  1. بدنه.
  2. پوشال سلولزی.
  3. پمپ آب.
  4. پایه کولر.
  5. موتور.
  6. آبریز.
  7. شبکه کولر.
  8. زانویی پلاستیکی.
  9. فلوتر مکانیکی.
  10. فلوتر برقی.
  11. تشت کولر و…

مزایا و معایب کولر آبی سلولزی

کولر آبی سلولزی نیز همانند سایر لوازم برقی خانگی که دارید و از آنها استفاده می کنید دارای مزایا و معایبی می باشد که می توانند نقش تعیین کننده در این زمینه داشته باشند که آیا خرید کولر آبی سلولزی برای شما ارزشمند خواهد بود یا خیر؟! با این وجود در ادامه نیز قصد داریم شما عزیزان را با این مزایا و معایب به نحوی آشنا سازیم تا بتوانید از تمام جوانب این دستگاه آشنا شوید.

مزایای کولر آبی سلولزی

از مهم ترین مزایا کولر آبی سلولزی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

مزایای کولر آبی سلولزی

کاربر عزیز: برای اطلاعات بیشتر درباره کولر آبی و بوی بد آن میتوانید مقاله علت بوی بد کولر آبی چیست؟ را مطالعه کنید.

  • قیمت مقرون به صرفه.
  • هزینه تعمیرات پایین.
  • عدم نیاز به سرویس سالانه.
  • شستشوی خودکار.
  • عدم تغییر شکل پوشال پس از چند سال.
  • بازدهی بیشتر.
  • عدم رسوب در پوشال و…

معایب کولر آبی سلولزی

در ادامه نیز با معایب این دستگاه آشنا خواهید شد:

  • امکان بو گرفتن پوشال سلولزی ناشی از عدم رسیدگی.
  • قیمت بیشتر کولر آبی سلولزی.
امتیاز post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214