skip to Main Content
تعمیر بخارشوی کنوود (KENWOOD)
شماره تماس نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود

تعمیر بخارشوی کنوود و ایراداتی که ممکن در اثر استفاده‌های نادرست رخ دهد، مستقیما در عملکرد درست دستگاه تاثیر خواهد گذاشت. با این وجود برند کنوود به خوبی توانست محبوبیت بالایی در کشورمان کسب نماید. اما این دستگاه همانند سایر لوازم خانگی برقی نیازمند نگهداری اصولی است که با استفاده صحیح از بخارشوی کنوود می‌توان عمر مفید دستگاه را افزایش داد؛ در غیر این صورت نیاز به تعمیر بخارشوی خواهید داشت. در ادامه این گزارش از آریابهکار می‌خواهیم تا با رایج‌ترین مشکلات و نحوه تعمیر بخارشوی کنوود (KENWOOD) آشنا شویم.

فهرست

نمایندگی تعمیر بخارشوی کنوود

بخارشوی کنوود نیز همانند تمام بخارشوی‌هایی که در بازار کشورمان وجود دارند، در طول استفاده‌های نادرست می‌توانند دچار خرابی‌هایی شوند که این خرابی‌ها مستقیما در عملکرد دستگاه شما مؤثر واقع هستند. با این وجود منطقی‌ترین راهکاری که ما به تمام مشتریان خود پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از خدمات کارت گارانتی بخارشوی کنوود می‌باشد! بدین معنا که اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی دارد، می‌توانید به نمایندگی تعمیر بخارشوی کنوود مراجعه کنید و از خدمات پس از فروش کنوود استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که اگر کارت گارانتی شما اعتبار کافی داشته باشد، بدون پرداخت هر گونه هزینه‌ای مشکل شما برطرف می‌گردد. اما اگر اعتبار کارت گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده، تنها یک راه حل دارید و آن هم مراجعه به مرکز تعمیر بخارشوی کنوود در تهران و سایر استان‌های کشور می‌باشد. در مراکز تعمیر بخارشوی کنوود، با استفاده از کادری مجرب و قطعات وارداتی مشکلات شما را برطرف می‌کنند.

تعمیر بخارشوی کنوود

ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر بخارشوی کنوود (KENWOOD)، تمامی خدمات تعمیر بخارشور کنوود را با قطعات وارداتی و تکنسین‌های مجرب انجام می‌دهیم.

تعمیر تخصصی بخارشوی کنوود در آریابهکار

تعمیرات بخارشوی کنوود در آریابهکار با تکتولوژی های پیشرفته و به روز ترین دانش دنیا توسط متخصصین انجام می شود. آریابهکار با داشتن بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیران لوازم برقی و خانگی، استفاده از قطعات اورجینال کنوود و سلامت دستکاه شما در حین تعمیر بخارشوی کنوود را تضمین می کند.

پس از تعمیر بخارشوی کنوود فاکتور رسمی و شرکتی آن بر اساس نرخ اتحادیه صادر شده و بخارشوی کنوود شامل 90 روز گارانتی شرکتی خواهد شد.

تعمیر بخارشوی کنوود در محل

در صورتی که تمایل به تعمیرات بخارشوی کنوود در محل داشته باشید، تعمیرکار تخصصی آریابهکار به همراه تمام لوازم مورد نیاز به محل مورد نظر شما مراجعه کرده و تعمیر بخارشوی کنوود را در محل انجام خواهد داد. اگر پس از مراجعه، تعمیرکار تشخیص دهد که برای ارائه بالاترین کیفیت تعمیرات نیاز به انتقال دستگاه به نمایندگی های آریابهکار می باشد، بخارشوی کنوود بدون پرداخت هزینه به بخش نمایندگی تعمیرات بخارشوی کنوود آریابهکار منتقل خواهد شد.

مشخصات تعمیرکار آریابهکار

توصیه ما به شما این است که جهت تعمیر بخارشوی کنوود، از تعمیر آن در منزل پرهیز کرده و تعمیرات بخارشوی کنوود را به متخصصین این کار در آریابهکار بسپارید. تمامی تعمیرات بخارشوی کنوود در آریابهکار توسط تعمیرکاران متخصص، حرفه ای، و با تجربه در زمینه تعمیر بخارشوی کنوود صورت می گیرد.

از دیگر ویژگی های مهم تعمیرکار نخصصی بخارشوی کنوود در آریابهکار شامل موارد زیر می شود:

    1. تجربه ۳+ سالِ در خصوص تعمیرات تخصصی بخارشوی کنوود
    2. تخصص کافی در عیب یابی بخارشوی کنوود
    3. آشنایی ۱۰۰% با قطعات بخارشوی کنوود
    4. مهارت تعمیرات تخصصی قطعات معیوب بدون نیاز به تعویض قطعه

مزایای تعمیر بخارشوی کنوود در آریابهکار

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی کنوود، تمامی خدمات تخصصی تعمیرات این دستگاه را به شما عزیزان ارائه می دهد تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، مشکل دستگاه شناسایی و برطرف گردد. لازم به ذکر است که آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی و خانگی در شرق و غرب تهران مشغول به کار تخصصی می باشد.

برخی از مزایای تعمیر بخارشوی کنوود در شعب آریابهکار عبارتند از:

  • ارائه گارانتی ۹۰ روزه شرکتی جهت تعمیر بخارشوی کنوود
  • استفاده از کادری مجرب و باتجربه در خصوص تعمیرات بخارشوی کنوود
  • ابزارهای تعمیراتی روز دنیا
  • انجام تعمیرات تخصصی قطعات و عدم نیاز به خرید قطعه
  • ارائه پیک رفت و برگشت رایگان
  • مشاوره رایگان از طریق تماس با شماره های مندرج

رایج ترین مشکلات و دلایل تعمیر بخارشوی کنوود

به طور معمول، عمده ترین دلایل و مشکلات نیازمند تعمیرات بخارشوی کنوود (KENWOOD) شامل موارد زیر می شود:

1. روشن نشدن بخارشوی کنوود

روشن نشدن بخارشوی از جمله مشکلاتی است که عمدتا امکان دارد به هر دلیلی اتفاق بیافتد. این مورد امکان دارد برای هر برند یا مدلی رخ دهد. همچنین روشن نشدن بخارشوی کنوود به طور کل به معنای سوختن دستگاه نیست! چرا که روشن نشدن بخارشور اساسا به دلایل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به اصلی‌ترین این دلایل اشاره خواهیم کرد.

نبود جریان برق

نوسانات برق یا مشکل در کابل یکی از دلایل روشن نشدن بخارشوی کنوود می‌باشد که امکان دارد در پریز جریان برقی وجود نداشته باشد یا کابل از درون دچار قطعی شده باشد؛ بخارشوی برای داشتن یک عملکرد صحیح نیاز به ولتاژ کافی دارد و به دلیل بالا بودن نوسانات برقی ممکن است ولتاژ کافی به دستگاه نرسد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم حتما از محافظ برق استاندارد استفاده شود.

خرابی دوشاخه برق بخارشوی کنوود

همچنین مورد دیگری که گاهی اوقات می تواند باعث عدم برق رسانی صحیح به بخارشوی کنوود شود، پارگی دوشاخه برق دستگاه می باشد که در ابتدا نشان دهنده پایان عمر مفید کابل برق و سپس نشان دهنده از کار افتادن این قطعه از بخارشور می باشد که باید توسط تکنسین تعمیر بخارشور مورد تعمیر یا تعویض قرار گیرد. با این وجود این کابل برق را نیز با دقت کافی بررسی کنید.

خراب شدن دکمه خاموش/روشن

دکمه‌های دستگاه اصلی‌ترین فرمانده هان بخارشوی می‌باشند چرا که با فشردن دکمه ها، فرمان شروع به کار به تمامی اجزای دستگاه ارسال می‌شود. با این وجود امکان دارد به مرور زمان یا به دلیل استفاده‌های نادرست، دکمه پاور بخارشوی کنوود شل شود یا دچار شکستگی گردد. به همین دلیل فرمان‌های لازمه به اجزای داخلی بخارشوی داده نشده و بخارشوی روشن نمی‌شود.

در نتیجه اگر دکمه پاور بخارشوی کنوود شما دچار خرابی شده است، توصیه می‌کنیم به مراکز تعمیر بخارشوی کنوود (KENWOOD) مراجعه کنید تا از طریق تعویض دکمه خاموش/روشن بخارشور کنوود این مشکل برطرف گردد.

دکمه برق بخارشوی کنوود

خرابی تسمه

تسمه بخارشوی کنوود حرکات قطعات داخلی بخارشوی را با یکدیگر هماهنگ می‌کند و هنگامی که این تسمه خراب یا پاره شود، با مشکل روشن نشدن بخارشوی کنوود روبرو خواهید شد. با این وجود اگر احساس می‌کنید تسمه دچار پارگی شده است، توصیه می‌کنیم در صورت نداشتن تجربه کافی، اجازه دهید توسط تکنسین تعمیر بخارشوی کنوود تعویض گردد.

توجه: لازم به ذکر است که تعمیر تسمه بخارشوی کنوود امکان‌ناپذیر می‌باشد.

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی دلونگی

استفاده طولانی مدت

گاهی اوقات لازم است ما بین استفاده از بخارشوی کنوود، استراحت کافی به دستگاه دهید؛ این دستگاه از آن دسته از وسایل برقی حساس بوده که نباید به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمود. اگر به طور مداوم از بخارشور استفاده شود دستگاه داغ کرده و سیستم به طور خودکار دستگاه را خاموش می‌کند و تا خنک نشدن آن بخارشوی روشن نخواهد شد. بنابراین بهتر است در حین استفاده از بخارشوی کنوود (KENWOOD)، به آن استراحت کافی بدهید.

2. تمیز نکردن بخارشوی کنوود

در واقع بخارشوی وظیفه پاک کنندگی محیط را برعهده دارد و در هنگام استفاده از آن انتظار می‌رود که به بهترین شکل ممکن محیط تمیز شود! اما بنابر دلایلی ممکن است این دستگاه عملکرد اولیه خود که همان تولید بخار می‌باشد، در طول زمان کاهش دهد و یا حتی کلا هیچ بخاری از آن خارج نشود. اصلی‌ترین دلیل بروز این مشکل را می‌توان وجود آب کثیف در مخزن دانست و بهتر است قبل از پر کردن مخزن بخارشوی کنوود، از تمیز بودن آن مطمئن شوید.

البته این مشکل از آن دسته مشکلاتی می‌باشد که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در منزل با رعایت نکات مورد نیاز قابل حل می‌باشد. از این رو توصیه می‌شود جهت جلوگیری از بروز این مشکل در فواصل زمانی معین، مخزن را رسوب زدایی نموده و به طور کامل شستسو دهید. همچنین بهتر است پس از هر بار استفاده مخزن را به طور کامل خالی کرده و بگذارید به طور کامل خشک شود.

  • از آب مقطر در بخارشوی کنوود استفاده نمایید.
  • پس از هر استفاده، مخزن بخارشوی کنوود(KENWOOD) را شستشو دهید.
  • توصیه می‌شود پس از هر بار استفاده، آب مخزن را بصورت کامل تخلیه کنید.

3. بخار ندادن بخارشوی کنوود

شایع‌ترین علت بخار ندادن بخارشوی کنوود، گرفتگی سوراخ سرنازل و لوله‌های رابط دستگاه می‌باشد. برای رفع این مشکل بهتر است با یک وسیله تیز، هر گونه مواد معدنی که مانع بخار کردن بخارشوی می‌شود را به آرامی از بین ببرید. در واقع این تنها علت بروز این مشکل نبوده و به دلایل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به دیگر دلایل بروز این مشکل پرداخته ایم.

نبود آب کافی در مخزن

گاهی اوقات به دلیل عجله بیش از حد ممکن است بدون آنکه مخزن بخارشوی کنوود را بررسی کنیم، فورا آنرا روشن کنیم و این در حالی است که آب کافی در مخزن وجود ندارد! از این رو بهتر است قبل از استفاده از دستگاه، میزان آب موجود در مخزن را بررسی نموده و مطمئن شوید آب به اندازه کافی وجود داشته باشد؛ با این وجود در صورتی که آب به مقدار کافی نباشد نمی‌توان از یک بخارشوی خالی انتظار بخار کافی را داشت و با مشکل بخار ندادن بخارشویروبرو خواهید شد.

تعویض مخزن بخارشوی کنوود

از پر کردن مخزن بیش از اندازه ظرفیت مخزن بخارشور کنوود پرهیز کرده و حتما تا جای معین مخزن را پر نمایید.

داغ نشدن آب به اندازه کافی

گاها اکثر مصرف کنندگان بخارشور کنوود تصور می‌کنند به محض پر شدن مخزن بخارشوی کنوود، سریعا فرایند تبدیل آب بخار در طی چند ثانیه انجام می‌شود و می‌توانند در اسرع وقت از آن استفاده کنند! اما این یک تصور نادرست نسبت به بخارشوی کنوود می‌باشد. از زمانیکه شما بخارشوی را روشن می‌کنید، باید حداقل 10 دقیقه وقت دهید تا فرآیند تبدیل آب به بخار انجام شود؛ در غیر اینصورت نمی‌توانید انتظار تولید بخار تنها در چند ثانیه را داشته باشید.

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی کارچر

گرفتگی فیلتر

در صورت استفاده از آب شهری و عدم استفاده از آب مقطر، فیلتر بخارشوی کنوود پس از گذشت مدتی با املاح آب گرفته می‌شود و در همین راستا محل خروج بخار به طور کامل مسدود شده و عملا بخاری از دستگاه خارج نخواهد شد و با مشکل بخار ندادن بخارشوی کنوود روبرو خواهید شد. با این وجود توصیه می‌شود هر 6 ماه یک بار اقدام به تعویص فیلتر نمایید تا دستگاه را در برابر بروز این مشکلات حفظ نمایید.

نشتی آب از بخارشوی کنوود

به طور کل بخارشوی کنوود (KENWOOD) شامل قطعاتی از جمله دیگ، شلنگ، واسطه، پمپ و شیر برقی می‌باشد که امکان دارد هر یک از این قطعات در اثر استفاده نادرست یا وارد شدن ضربه به هرکدام دچار نشتی آب یا خروج بخار با فشار بالا شود. در این صورت توصیه می‌کنیم از بخارشوی استفاده نکنید چرا که می‌تواند باعث خرابی‌های بیشتری شود و بهتر است به نزدیک‌ترین مرکز تعمیر بخارشوی کنوود مراجعه کنید تا از نزدیک توسط تکنسین‌ها رفع مشکل شود.

3. ترموستات بخارشوی کنوود

ترموستات بخارشوی کنوود وظیفه کنترل کردن دمای دستگاه را برعهده دارد و قابل تنظیم بوده و با استفاده از آن می‌شود میزان دمای مورد نظر را تنظیم نمود. اما این در حالی است که این قطعه یک قطعه حساس می‌باشد و در صورت استفاده نادرست و حتی به پایان رسیدن عمر مفید این قطعه، باید اقدام به تعمیر یا تعویض ترموستات بخارشوی کنوود نمایید چرا که در صورت عدم توجه به این خرابی، باید منتظر خرابی‌های دیگری باشید که ناشی از عدم کنترل دمای بخارشوی رخ می‌دهد.

تعویض ترموستات بخارشوی کنوود

با این وجود اگر با چرخاندن ترموستات بخارشوی کنوود متوجه این شدید که نمی‌چرخد یا هرز شده است، فورا به مراکز تعمیر بخارشور کنوود مراجعه کنید تا این مشکل برطرف گردد.

  • در زمان ‌های معین حتما بخارشوی را خاموش کرده و استراحت دهید.
  • به موقع اقدام به سرویس بخارشوی کنوود بفرمایید.
  • مراقب وارد شدن هرگونه ضربه به دکمه ترموستات باشید.

5. باز نشدن درب مخزن بخارشوی کنوود

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در حین استفاده از بخارشوی کنوود با آن روبرو شوید، باز نشدن درب مخزن بخارشویمی‌باشد که یک مشکل کلیدی است چرا که به هیچ وجه نمی‌توانید مخزن را پر کنید! اما چرا این خرابی رخ می‌دهد؟ معمولا این مشکل به دلیل رسوب بستن درب بخارشور رخ می‌دهد که از طریق رسوب زدایی بخارشوی کنوود قابل رفع می‌باشد. لازم به ذکر است که ما در آریابهکار نیز خدمات رسوب زدایی بخارشوی کنوود را با دستگاه‌های روز دنیا انجام می‌دهیم.

هشدار: در بستر اینترنت روش‌های مختلفی بابت رسوب زدایی بخارشوی کنوود وجود دارند که تکنسین‌های ما توصیه می‌کنند حتی المقدور خودتان رسوب زدایی نکنید! برخی از دستگاه‌های بخارشوی دو بویلره وجود دارند که در صورت رسوب زدایی آنها از طریق جوش شیرین یا سرکه ممکن است برای همیشه از کار بیافتند. این توصیه را جدی بگیرید و برای رسوب زدایی به مرکز تعمیر بخارشوی کنوود مراجعه کنید.

تعویض درب مخزن بخارشوی کنوود

چگونه بخارشوی کنوود خود را تعمیر کنیم؟

در طی این گزارش از آریابهکار تلاش شد تا تمام مشکلات بخارشوی کنوود را با همراه تمام دلایل و راهکارهای آن شرح دهیم تا در صورت بروز مشکلات اصلی، متوجه علت آنها شوید و با مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز بخارشوی کنوود، هزینه غیر متعارفی جهت تعمیرات بخارشوی کنوود از شما دریافت نکنند. با این وجود با توجه به راهکارهایی که گفته شد، اگر توانایی و دانش کافی در زمینه تعمیر بخارشوی دارید، می‌توانید در خانه با ابزارهایی که دارید این مشکل را رفع کنید.

اما اگر دانش کافی ندارید، توصیه می‌کنیم به تعمیرگاه مجاز تعمیر بخارشوی کنوود مراجعه کنید تا مشکلات پیش آمده برای دستگاه شما به کمک تکنسین‌های مجرب رفع شود.

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی فیشر

نکات نگهداری و پیشگیری از تعمیر بخارشوی کنوود

با مطالعه تمام نکاتی که در قسمت بالا گفته شد، یقینا به این نتیجه می‌توان رسید که خرابی‌های پیش آمده برای بخارشوی کنوود، می‌تواند ناشی از استفاده نادرست ما رخ دهد؛ اما تصور کنید اگر در حین استفاده از بخارشوی تمام نکات نگهداری را رعایت کنید، هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و نیازی به تعمیرات بخارشوی کنوود نخواهید داشت. با این وجود تنها راهکار کلیدی که در این زمینه می‌توانیم به شما کنیم این است که دفترچه راهنمای بخارشوی کنوود (KENWOOD) را مطالعه کنید.

در این دفترچه یکسری نکات درج شده اند که اگر آنها را مطالعه و رعایت کنید، مشکل بخصوصی برای شما پیش نخواهد آمد. از این رو ما در این گزارش از آریابهکار قصد داریم تا یکسری نکات رایج میان تمام بخارشوی را بیان کنیم.

  1. پارچه بخارشوی را حتما پس از هر استفاده شسته و اجازه دهید کاملا خشک شود.
  2. دستگاه را به دور از هرگونه رطوبت و وسایل گرمازا قرار دهید.
  3. از فشاردن دکمه‌های بخارشوی با اجسام تیز و پا بپرهیزید.
  4. به هیچ وجه هنگامی که دستگاه داغ می‌باشد، درب را باز نکنید.
  5. پس از هر استفاده تمامی اتصالات را با فشار آب قوی بشویید.
  6. حتما در هنگام استفاده از بخارشوی کفش یا دمپایی بپوشید.
  7. قبل از استفاده حتما مطمئن شوید تمامی سری‌ها به درستی متصل شده باشند.
  8. هنگام پر کردن مخزن آن حتما دستگاه را از برق بکشید.
  9. به اتصالات و سری بخارشوی هنگامی که داغ است به هیچ عنوان دست نزنید.
  10. از بخارشوی کردن وسایل برقی از جمله مانیتور و تلوزیون به طور جد خودداری نمایید.
  11. نازل و دریچه خروجی بخارشوی را به سمت صورت یا دست انسان یا حیوانات نگیرید.
  12. فقط محیط‌هایی که در دفترچه راهنما گفته شده است را به وسیله بخارشوی تمیز کنید.
  13. بخارشوی را در محیطی مناسب و به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  14. از کشیدن لوله خرطومی به طور جد خودداری فرمایید.
  15. از محافظ برق استاندارد استفاده کنید.
  16. در صورت روشن کردن قفل ایمنی بخارشوی کنوود، اجازه ندهید از چند ثانیه بیشتر شود.
  17. پیش از خاموش کردن دستگاه، فراموش نکنید که قفل ایمنی بخارشوی کنوود را غیرفعال کنید.

قفل کودک بخارشوی کنوود

هزینه تعمیر بخارشوی کنوود

هزینه تعمیر بخارشوی کنوود از مهم‌ترین سوالاتی است که در هنگام خرابی این وسیله مطرح می‌شود و علت آن هم بسیار واضح می‌باشد! با این وجود به دلیل نوسان ارز، قیمت بخارشوی کنوود در طی ماه‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و طبیعتا تعمیر دستگاه معیوب از خرید دستگاه جدید، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه خرید یک بخارشوی جدید نخواهید داشت.

امروزه، هزینه‌ها حرف اول را می‌زنند. از این رو، بدون شک هر مشتری می خواهد پیش از تعمیر دستگاه های خود هزینه تعمیرات بخارشوی کنوود خود را بداند. گاهی پیش می آید که هزینه اعلام شده از سوی برخی از تعمیرکاران و کارگاه های تعمیر لوازم خانگی به قدری بالا و غیر معقول باشد که از نظر شمتری به صرفه نباشد که دستگاه بخارشوی کنوود خود را تعمیر کند.

از این رو اگر دستگاه شما در مجموعه آریابهکار تعمیر شود، لازم به ذکر است که تمام هزینه‌های اعلامی طبق نرخ‌نامه مصوب اتحادیه می‌باشد و هیچ هزینه غیرمتعارفی جهت تعمیر بخارشوی کنوود شما دریافت نخواهد شد. ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیر بخارشوی کنوود (KENWOOD)، به اتفاق تیم تکنسین مجرب سعی می‌کنیم تا مشکل دستگاه شما را از طریق تعمیر قطعات بجای تعویض قطعات بخارشوی کنوود رفع کنیم تا با هزینه کمتری مشکل شما رفع گردد.

هزینه تعمیر بخارشوی کنوود در آریابهکار بر اساس نرخ تصویب شده اتحادیه بوده و فاکتور رسمی تعمیرات نیز برای مشتریان صادر می کند. همچنین، هر محصول پس از تعمیر شامل 90 روز گارانتی خواهد شد.

همچنین اگر یک قطعه از بخارشوی شما به هیچ وجه قابل تعمیر نباشد، ما قطعه از کار افتاده را با استفاده از قطعات کاملا وارداتی و برند کمپانی کنوود تعویض می‌کنیم.

  • هزینه‌های اعلامی براساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد.
  • امکان تعمیر و تعویض قطعات بخارشوی کنوود.
  • خدمات ویژه، با سرعت بالا و ظرف مدت 7 روز کاری

عیب یابی بخارشوی کنوود

مهمترین بخش در تعمیر دستگاه از کار افتاده شما، عیب یابی بخارشوی کنوود با استفاده از بروزترین ابزار تعمیراتی روز دنیا می‌باشد! بدین معنا که ما در آریابهکار تمام خرابی دستگاه شما را با استفاده از ابزارهای تعمیراتی و تکنسین‌های مجرب مورد بازبینی قرار می‌دهیم تا مشکل دستگاه شما بصورت کامل شناسایی شوند و نیازی به تعویض قطعات سالم در تعمیرگاه‌های غیرمجاز تعمیر بخارشوی کنوود نداشته باشید!

با این وجود خدمات عیب یابی دستگاه شما در آریابهکار در ابتدا توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌شود و پس از آنکه عیب یابی انجام شد، به شما اعلام هزینه تعمیر بخارشوی کنوود می‌شود. اما اگر پروسه عیب یابی دستگاه شما با دقت کافی انجام نشود، طبیعتا مشکل شما رفع نمی‌شود و بلکه باید هزینه‌ای برابر با خرید یک دستگاه جدید جهت تعمیر بپردازید.

توجه: عیب یابی بخارشوی کنوود در آریابهکار بصورت کاملا رایگان توسط تکنسین‌های مجرب انجام می‌شود.

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی بیم

تعمیر بخارشوی کنوود در تهران

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم برقی خانگی و از جمله تعمیر بخارشوی کنوود (KENWOOD)، جهت سهولت دسترسی شما عزیزان به تعمیرگاه‌های مجاز تعمیرات بخارشوی کنوود، دو شعبه در شرق و غرب تهران فراهم نموده که شما می‌توانید بصورت حضوری به شعب مراجعه کنید تا مشکلات دستگاه در حضور شما توسط تکنسین‌های شعب عیب یابی و اعلام هزینه شود.

همچنین ما خدمات پیک رفت و برگشت رایگان را برای مشتریان آریابهکار فراهم کرده ایم که در صورت عدم امکان مراجعه حضوری، از این خدمات استفاده نمایید. با این وجود اگر می‌خواهید از این خدمات استفاده کنید، از طریق شماره‌های مندرج بر روی سایت، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

تعمیرات بخارشوی کنوود در تهران

تمام خدمات آریابهکار برای تعمیر بخارشوی کنوود، شامل 90 روز گارانتی شرکتی می‌باشد که در صورت خرابی دستگاه شما پس از تعمیر، در بازه زمانی گفته شده شرکت تعمیرات را مجددا بصورت رایگان انجام خواهد داد.

  • ارائه فاکتور شرکتی جهت تمامی خدمات تعمیر.
  • بررسی دقیق دستگاه تعمیر شده در بخش QC آریابهکار.
  • ارسال فیلم از صحت سلامت دستگاه پس از تعمیر.
  • ارائه قبض توسط راننده پیک پیش از تحویل دستگاه.
  • 90 روز گارانتی شرکتی جهت تعمیر بخارشوی کنوود (KENWOOD).
  • یک هفته تست رایگان پس از تعمیر.
  • تعمیر و تعویض قطعات با قطعات کاملا وارداتی و برند کنوود.

توجه: ما در آریابهکار خدمات تعمیر پمپ داخل دسته بخارشوی کنوود را نیز انجام می‌دهیم و جهت تعمیر می‌توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار از طریق شماره‌های مندرج تماس حاصل نمایید.

تفنگی بخارشوی کنوود

نحوه ثبت درخواست تعمیرات بخارشوی کنوود در آریابهکار

آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی کنوود، به همراه کارشناسان و تعمیرکاران مجرب و باتجربه خود آماده ارائه بهترین و تخصصی ترین خدمات تعمیر بخارشوی کنوود به همراه 3 ماه گارانتی رسمی به شما می باشد.

جهت ثبت درخواست تعمیرات بخارشوی کنوود خود در آریابهکار می توانید از طریق شماره های مندرج در سایت با کارشناسان و تیم پشتیبانی آریابهکار تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جهت ارتباط مستقیم نیز می توانید تصویر یا ویدیو ۳۰ ثانیه ای از دستگاه تهیه کرده و از طریق شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ در واتساپ یا تلگرام ارسال نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شده و راهکارهای لازم به شما ارائه شود. در نظر داشته باشید که برای عیب یابی دقیق و کامل، بخارشوی کنوود شما باید توسط تکنیسین آریابهکار بررسی شود.

مشکلات رایج بخارشوی کنوود در یک نگاه

همانگونه که در این گزارش مطالعه کردید، یکسری مشکلات رایج ممکن است در طول زمان برای دستگاه شما رخ دهند که در اینصورت بخارشوی شما قابلیت‌های کلیدی و اصلی خود را از دست خواهد داد و تبدیل به یک دستگاه معیوب خواهد شد که تماما به آنها اشاره کردیم. با این وجود در ادامه این بخش نیز می‌خواهیم این مشکلات را بصورت کامل به همراه دلایل و راهکارهای آن معرفی کنیم.

روشن نشدن بخارشوی کنوودمعمولا این خرابی به دلیل پارگی یا سائیده شدن تسمه و همچنین سوختن برد در طی نوسانات برقی رخ می‌دهد.
قفل ایمنی بخارشویدر صورت فعال کردن این گزینه از طریق تفنگی بخارشوی کنوود، مانع از بخار دادن بخارشوی خواهد شد.
رسوب زدایی بخارشوی کنوودتوصیه می‌کنیم برای رسوب زدایی به مطالب و راهکارهای موجود در بستر اینترنت اکتفا نکنید و اجازه دهید توسط تکنسین‌های تعمیر بخارشوی انجام گیرد.
تعمیر ترموستات بخارشویدر آریابهکار انجام می‌شود و با این تفاوت که باید در ابتدا توسط تکنسین مورد بازبینی قرار گیرد تا در صورت امکان، تعمیر گردد.
علت بخار ندادن بخارشوی کنووددلایل همچون رسوب گرفتن، خرابی المنت و عدم وجود آب کافی در مخزن می‌تواند مانع بخار دادن بخارشوی شود.
خرابی المنت بخارشویدر این صورت به هیچ وجه آب تبدیل به بخار نخواهد شد و معمولا تنها راهکار آن هم تعویض المنت بخارشوی کنوود می‌باشد.
تعمیر پمپ داخل دسته بخارشوی کنوودبستگی به خرابی و آسیب وارده دارد که اگر این آسیب قابل تعمیر باشد، تکنسین‌های ما خدمات تعمیر پمپ داخل دسته بخارشوی کنوود (KENWOOD) را انجام خواهند داد.
داغ شدن بخارشویبه دلیل استفاده طولانی مدت و عدم استراحت کافی رخ می‌دهد که صرفا در صورت استفاده درست، این مشکل برطرف خواهد شد.
درب مخزن بخارشوی کنووددر صورت استفاده از آب شهری، می‌تواند به بویلر بچسبد و باز نشود.
نیم سوز شدن موتور بخارشویمعمولا به دلیل استفاده نادرست و طولانی مدت از بخارشوی رخ می‌دهد که باید توسط تکنسین مجرب تعمیر یا تعویض شود.

سوالات متداول تعمیر بخارشوی کنوود

در ادامه این بخش نیز به سوالاتی که ممکن است شما عزیزاندر خصوص تعمیر بخارشوی کنوود داشته باشید پرداخته ایم:

آیا تعمیر پمپ داخل دسته بخارشوی کنوود در آریابهکار امکان دارد؟

بلی. تعمیر پمپ دسته بخارشوی کنوود بستگی به خرابی آن دارد.

رسوب زدایی بخارشوی کنوود چگونه است؟

روش های متداولی برای رسوب زدایی بخارشوی کنوود وجود دارند که ما توصیه می کنیم برای رسوب گیری بخارشوی به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید تا توسط تکنسین ها رسوب گیری شود.

تعمیر بخارشوی کنوود در آریابهکار شامل گارانتی می شود؟

بلی. تمامی خدمات تعمیر بخارشوی کنوود در آریابهکار شامل 90 روز گارانتی شرکتی می شود و در صورت خرابی، مجددا به‌صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

امکان فروش جداگانه قطعات بخارشوی کنوود در آریابهکار وجود دارد؟

بلی. جهت استعلام قطعه مورد نظر می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس حاصل نمایید.

امتیاز page

This Post Has 6 Comments

    1. باسلام
      ممکن است النت سوخته باشد و یا ترموستات معیوب شده باشد.
      در هرصورت نیاز به بررسی توسط تعمیرکار دارد.
      برای درخواست خدمات تعمیر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر بخارشوی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید

  1. سلام، بخارشوی کنوود دارم خیلی وقت بود ازش استفاده نکرده بودم ،آب تمیز ریختم تو مخزن ولی سطوح رو بدتر کثیف کرد! چکار کنم؟

    1. باسلام.
      بخار نکردن دستگاه، آلوده بودن آب درون مخزن و رسوب گرفتن نازل بخارپاش باعث تمیز نشدن سطوح می شود.
      مقداری آب و سرکه و یا قرص مخصوص جرمگیری بخارشوی را تهیه کرده و درون مخزن بریزید منتظر بمانید دستگاه گرم شده و شروع به بخار کند. تا رفع کامل آلودگی ها این کار را تکرار نمایید.

  2. ببخشید من فکر میکنم بخارشوی کنوودی که دارم المنتش خراب شده باشه چون اصلا حس نمیکنم داغ بشه. میتونید تعویضش کنید؟

    1. با سلام،
      بله در مجموعه آریابهکار تعویض المنت بخارشوی نیز انجام میشود. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214