skip to Main Content
تعمیر بخارشوی دلونگی
شماره تماس نمایندگی تعمیرات بخارشوی دلونگی

تعمیر بخارشوی دلونگی و مشکلاتی که برای آن رخ می‌دهد، بدون شک یکی از مشکلات دارندگان بخارشوی دلونگی است. بخارشوی دلونگی مانند دیگر وسایل برقی بر اثر استفاده نادرست یا به پایان رسیدن عمر مفید، دچار مشکلاتی می‌شود که باید تعمیر شود و در صورتی که به موقع اقدام به سرویس دستگاه نکنید، هزینه و خسارت جبران ناپذیری به بار می‌آورد. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر بخارشوی قصد داریم تا به نحوه تعمیرات بخارشوی دلونگی و مشکلات رایج آن بپردازیم.

فهرست

عیب یابی و تعمیر بخارشوی دلونگی

بخارشوی دلونگی در میان سایر برندهای موجود در بازار کشورمان، بدون شک یکی از بهترین بخارشوی ها می باشد که به‌صورت وارداتی به کشور عرضه می شود و علت محبوبیت این بخارشوی، کیفیت بالا و قابلیت های متنوع آن می باشد که قطعا می تواند هر نیازی را برطرف کند. اما اگر این دستگاه با گذشت چندین سال خراب شد، به معنای خرید بخارشوی جدید نیست چرا که اگر به‌صورت اصولی پروسه تعمیرات بر روی دستگاه شما صورت گیرد، نیازی به خرید دستگاه جدید ندارید و تا چند سال دیگر می توانید از دستگاه خود استفاده کنید.

عیب یابی و تعمیر بخارشوی دلونگی

با این وجود نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که تعمیر بخارشوی دلونگی شما باید به‌صورت اصولی توسط تعمیرکار بخارشوی دلونگی انجام شود تا خرابی جدیدی به دستگاه اضافه نشود. اما برای آنکه تعمیرات اصولی برای دستگاه شما صورت گیرد، باید توسط ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و منحصر دستگاه، عیب یابی بخارشوی دلونگی انجام شود تا مشکل دستگاه به‌صورت دقیق شناسایی و سپس تعمیر شود!

بدین معنا که اگر عیب یابی اصولی بر روی دستگاه شما انجام نشود، شاید تا یک هفته یا چند هفته بتوانید از دستگاه استفاده کنید، اما متأسفانه این خرابی مجددا ایجاد خواهد شد و ناچار به هزینه مجدد می شوید که قطعا برای شما ارزش مالی نخواهد داشت!

نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی دلونگی

با خرید بخارشوی دلونگی از فروشگاه های معتبر و مجاز، کارت گارانتی به شما عزیزان تعلق خواهد گرفت که با استفاده از این کارت می توانید از خدمات پس از فروش بخارشوی دلونگی استفاده کنید! از این رو اگر کارت گارانتی شما دارای اعتبار کافی است، جای نگرانی نیست چرا که با مراجعه به نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی دلونگی با نام تجاری آریابهکار می توانید این مشکل را خیلی ساده و آسان به‌صورت رایگان برطرف نمایید.

نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی دلونگی

لازم به ذکر است که برای استفاده از گارانتی بخارشوی دلونگی، حتما باید کارت گارانتی دستگاه را بررسی کنید که اعتبار کافی داشته باشد؛ اگر اعتبار کارت گارانتی به اتمام رسیده، نمی توانید از خدمات پس از فروش بخارشوی دلونگی استفاده کنید. بنابراین توصیه ای که ما برای شما داریم این است که حتما بخارشوی دلونگی را از فروشگاه های مجاز و معتبر در سطح شهر و استان خود خریداری کنید تا کارت گارانتی معتبر به شما تعلق گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیر بخارشوی بیم

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی دلونگی

برای برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی دلونگی، باید به کارت گارانتی بخارشوی دلونگی دسترسی پیدا کنید؛ چرا که تمامی اطلاعات نمایندگی وارد کننده دستگاه شما بر روی این کارت نوشته شده است. از این رو با مطالعه کارت گارانتی بخارشوی دلونگی متوجه آدرس و شماره تماس مرکز تعمیراتی خواهید شد که از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری می توانید درخواست خود را ثبت کنید و دستگاه را به نمایندگی جهت تعمیرات تحویل دهید.

لازم به ذکر است که برای استفاده از خدمات پس از فروش بخارشوی دلونگی، باید کارت گارانتی خود را با دقت بررسی کنید و از میزان اعتبار آن مطلع شوید! این خدمات در صورتی به شما عزیزان ارائه می شوند که کارت گارانتی شما اعتبار کافی داشته باشد؛ در غیر اینصورت نمی توانید از خدمات نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی استفاده کنید و باید دستگاه را به مراکز تعمیراتی مجاز بسپارید تا مشکل دستگاه به‌صورت اصولی شناسایی و برطرف گردد.

از این رو اگر به دنبال مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی دلونگی هستید، می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و درخواست تعمیرات دهید. همچنین جهت برقرار ارتباط سریع با کارشناسان ما می توانید از طریق واتساپ و تلگرام به شماره 09190111214 تصویر یا ویدیو 30 ثانیه از دستگاه خود ارسال کنید تا راهنمایی لازم به شما توسط کارشناسان ما داده شود.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات بخارشوی دلونگی

ما در آریابهکار تمامی خدمات تعمیر بخارشوی دلونگی را ارائه می دهیم و هیچ محدودیتی در خصوص تعمیرات بخارشور دلونگی نداریم! اما زمانی شما می توانید به یک مرکز در خصوص تعمیرات دستگاه خود اعتماد کنید که تمامی خدمات توسط تکنسینی بر روی دستگاه شما انجام شود که به میزان قابل توجهی با طراحی و قطعات دستگاه شما آشنا می باشد! از این رو دستگاه شما به‌صورت کاملا تخصصی تعمیر خواهد شد و مشکلی برای آن پس از تعمیرات به وجود نخواهد آمد.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات بخارشوی دلونگی

تمامی خدمات تعمیر بخارشوی دلونگی در آریابهکار توسط تعمیرکار بخارشوی دلونگی با بیش از 5 سال سابقه تخصصی در این زمینه انجام می شود تا با کمترین هزینه دریافتی، مشکل دستگاه برطرف شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید! از طرفی دیگر به ازای تمامی خدمات، 90 روز گارانتی رسمی آریابهکار به شما تعلق می گیرد تا تضمینی مبنی بر خدمات تخصصی ما به شما باشد؛ از این رو در صورت بروز هر گونه خرابی برای قطعه تعمیر شده دستگاه در بازه زمانی مذکور، مجددا به‌صورت رایگان تعمیر خواهد شد.

مقالات مرتبط: تعمیر بخارشوی مجیک

مشخصات تعمیرکاران بخارشوی دلونگی در آریابهکار

همانگونه که گفته شد، تمامی خدمات تعمیر بخارشوی دلونگی شما عزیزان در مجموعه آریابهکار توسط تعمیرکاران بخارشوی دلونگی انجام می شود تا مشکل دستگاه به‌صورت دقیق ریشه یابی و سپس تعمیر شود. لازم به ذکر است که بخارشوی دلونگی از آنجاییکه یک دستگاه بسیار عالی در میان سایر برندهای موجود در بازار کشور است، هر تکنسینی توانایی تعمیرات این دستگاه قدرتمند را ندارد؛ با این وجود به‌جای تعمیرات تخصصی قطعات، اقدام به تعویض قطعات خواهد نمود که برای شما صرفه اقتصادی نخواهد داشت!

از این رو توصیه می کنیم بخارشوی دلونگی را صرفا به تکنسین های مجرب و باتجربه بسپارید تا مشکل به‌صورت کلیدی و ریشه ای برطرف گردد. همچنین منظور از تعمیرکار بخارشوی دلونگی، فرد تکنسین و متخصصی است که دارای سابقه بیش از 5 ساله در زمینه تعمیرات تخصصی بخارشوی دلونگی را دارد و توانایی احیای قطعات از کار افتاده این بخارشوی را دارد. بنابراین با مراجعه به شعب شرق و غرب آریابهکار می توانید از خدمات تخصصی تعمیرکاران بخارشوی دلونگی ما استفاده کنید.

تعمیرات تخصصی بخارشوی دلونگی با ضمانت نامه معتبر

یکی از شاخصه های بسیار مهم برای تعمیرات بخارشوی دلونگی، این است که مرکز تعمیراتی به شما گارانتی دهد! بدین معنا که اگر دستگاه را به یک مرکز منتقل کردید، باید به شما گارانتی رسمی و معتبر خدمات دهد. از این رو اگر مایل هستند تا دستگاه شما به‌صورت اصولی تعمیر شود و خیالتان از بابت شرکت تعمیر کننده راحت باشد، باید بررسی کنید که آیا شرکت تعمیراتی مدنظرتان به شما گارانتی خدمات می دهد یا خیر؟

تعمیرات تخصصی بخارشوی دلونگی با ضمانت نامه معتبر

اگر به شما ضمانت معتب رو رسمی توسط شرکت تعمیراتی ارائه شد، می توانید دستگاه خود را برای تعمیرات تحویل دهید. لازم به ذکر است که آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات بخارشوی دلونگی در استان تهران، تمامی خدمات تعمیر دستگاه را با استفاده از کادری مجرب و تعمیرکار باتجربه بخارشوی دلونگی انجام می دهد و برای تمامی خدما ارائه شده به شما عزیزان، 90 روز گارانتی رسمی و معتبر شرکتی ارائه می شود تا با خیالی آسوده دستگاه خود را به تکنسین های ما بسپارید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و سوالات خودتان را از تیم پشتیبانی آریابهکار بپرسید تا راهنمایی لازم به شما صورت گیرد.

مقالات مرتبط: تعمیر بخارشوی زولینگن

تعمیرگاه تخصصی بخارشوی دلونگی

اگر بخارشوی دلونگی را اخیرا خریداری کرده‌اید یا بنابر استفاده نادرست و اشتباه دچار مشکل شده است، می‌توانید با در دست داشتن برگه گارانتی به تعمیرگاه تخصصی بخارشوی delonghi یا مراکز خدمات پس از فروش بخارشوی دلونگی مراجعه نمایید. همچنین اگر دستگاه به هر نحوی فاقد گارانتی می‌باشد، مجموعه آریابهکار متخصص در تعمیر بخارشوی دلونگی با کادر مجرب و ماهر آماده ارائه خدمات می‌باشد و تمامی قطعات استفاده شده برای بخارشوی، وارداتی و شرکتی می‌باشند.

جهت تماس با کارشناسان ما، از طریق خطوط 09190111214 و 02145437 و 02191006676 اقدام نمایید.

تعمیرگاه بخارشوی دلونگی

معایب بخارشوی دلونگی

بخارشوی دلونگی علیرغم اینکه یک وسیله کارآمد و مهم می‌باشد، دارای مزایا و معایبی است که قبل از خرید آن باید مطلع باشید. به‌طور کلی، برای تشریح معایب می‌توان اینگونه گفت که در صورت استفاده نادرست و اشتباه، مشکلاتی ظاهر خواهند شد که شما را اذیت خواهند نمود. به همین دلیل بهتر است به جای کلمه معایب از کلمه محدودیت استفاده شود که تمامی بخارشوی‌ها دارایی محدودیت‌هایی می‌باشند. این محدودیت‌ها عبارتند از:

  • به هیچ وجه پارچه‌های ظریف را با بخارشوی تمیز نکنید.
  • از بخارشوی کردن دیوار‌های رنگ شده بپرهیزید.
  • به هیچ وجه وسایل برقی را با بخارشوی تمیز نکنید.
  • از بخارشوی کردن محیط‌های صیقلی بپرهیزید.
  • هنگام تمیز کردن، بخارشوی را به مدت طولانی برروی سطوح کاغذی نگه ندارید.
  • قبل از بخارشوی کردن هر وسیله‌ای به میزان تحمل دمای آن توجه کافی شود.

مشکلات رایج بخارشوی دلونگی

تمامی وسایل‌ برقی معمولا دارای یک‌سری مشکلات و ایرادات هستند که بخارشوی دلونگی هم از این موضوع مستثنا نیست. در ادامه این گزارش رایج ترین مشکلات بخارشوی دلونگی را آورده‌ایم:

تمیز نکردن بخارشوی دلونگی

به طور کل بخارشوی اساسا برای تمیز کردن، لکه زدایی و ضدعفونی کردن محیط استفاده می‌شود و اگر به خوبی این موارد انجام نشود به معنای خرابی دستگاه است. نکته قابل توجهی که باید در این زمینه به آن اشاره کرد این است که حتما مخزن بخارشور را بررسی کنید. بنابراین در اولین فرصت مخزن را به مقدار کافی از آب پر کنید و سپس به سراغ مخزن ماده شوینده بروید.

  • تمامی سری‌ها و نازل را در زمان معین با آب فشار قوی بشویید.
  • مخزن را از نظر نشتی چک کنید.
  • آب مخزن را بعد از هر استفاده تخلیه کنید.

دقت داشته باشید که هر چند وقت یک‌ بار فیلتر بخارشوی دلونگی را چک کنید و در صورت کثیفی، آن را تمیز کنید.

روشن نشدن بخارشور دلونگی

روشن نشدن بخارشوی، از مسائلی می‌باشد که عمدتا امکان دارد به هر دلیلی اتفاق بیافتد. این مسئله هیچ ربطی به برند یا مدل دستگاه ندارد و شامل هر دستگاهی می‌شود. در ادامه این گزارش به دلایل روشن نشدن بخارشوی اشاره میکنیم:

1. استفاده مداوم دستگاه:

هنگام استفاده از بخارشوی بهتر است هر چند دقیقه یک بار دستگاه را به طور کامل خاموش کرده تا قطعات داغ نکنند. در صورت داغ شدن قطعات دستگاه به طور خودکار خاموش می‌شود. در این مواقع می‌توانید طبق نظر کارشناس اقدام به تعمیر بخارشوی دلونگی نمایید.

2. اتصالات برق غیر استاندارد:

بخارشوی در زمان روشن بودن ولتاژ بالایی مصرف می‌کند و این نکته حائز اهمیت است که اتصال دوشاخه بخارشوی به پریز باید به صورت استاندارد باشد؛ در غیر این صورت باعث آسیب دیدن دستگاه و روشن نشدن آن می‌شود.

متصل کردن کابل معیوب

3. خراب بودن دکمه روشن/خاموش:

خراب بودن دکمه یا شل بودن آن نشان دهنده این است که دکمه از درون دچار صدمه و شکستگی شده و اتصال دکمه با مدار برقرار نمی شود. در نتیجه دستگاه روشن نخواهد شد. به همین دلیل در هنگام فشردن دکمه‌های بخارشوی دلونگی باید به آرامی اقدام کنید.

  • پریز برق و کابل دستگاه را از نظر سالم بودن بررسی کنید.
  • از وارد شدن هرگونه ضربه به دستگاه جدا خودداری بفرمایید.
  • از فشردن دکمه‌های بخارشوی با پا یا اجسام تیز بپرهیزید.

مقالات مرتبط: تعمیر بخارشوی وایت مور

بخار نکردن بخارشوی

عملکرد بخارشوی به این شکل است که ابتدا آب را به حالت جوش می‌رساند و با فشار بالا و به شکل بخار، آنرا خارج می‌کند. حال ممکن است در مسیر انجام این عملیات، مشکلات زیادی به وجود آید و عملکرد بخارشوی به طور کلی مختل شود. بخار نکردن بخارشوی دلونگی به موارد متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

علت بخار نکردن بخارشوی دلونگی

1. شل بودن کلاهک مخزن:

در صورتی که درب دیگ بخارشوی کاملا بسته نشده باشد، آنگاه امکان دارد فشار بخار بخارشوی کم باشد یا به طور کامل قطع شود. توجه داشته باشید درب به درستی در جای خود قرار گرفته و کاملا چفت شده باشد.

2. مسدود بودن منافذ بخارشوی:

به دلیل استفاده از آب شهری، بخارشوی دلونگی به مرور زمان دچار رسوب گرفتگی می‌شود. به همین منظور منافذ بخارشوی رسوب گرفته، مانع خروج بخار از دستگاه می‌شود. توصیه می‌شود حتما از آب مقطر برای دستگاه استفاده شود. با این وجود بهتر است راهکار رسوب زدایی بخارشوی دلونگی را نیز انجام دهید. در صورت عدم رفع این مشکل، بهتر است طبق نظر کارشناس اقدام به تعمیر بخارشوی دلونگی نمایید.

3. داغ نشدن آب به اندازه کافی:

گاها امکان دارد بعد از روشن کردن دستگاه، بلافاصله شروع به تمیزکاری کنید و این در حالی است که هنوز اجازه نداده‌اید آب درون مخزن به اندازه کافی داغ شود. بخارشوی باید آب را تا دمای 100 درجه گرم کند تا بخار کافی تولید گردد.

  • حتما از آب تصویه شده استفاده کنید.
  • در زمان‌های معین دستگاه رسوب گیری شود.
  • تمامی قطعات را به درستی در جای خود قرار دهید.
  • فیلتر هر 6 ماه یکبار تعویض شود.

نشتی داشتن بخارشوی دلونگی

زمانی که نشتی دستگاه زیاد باشد، منجر به خارج نشدن بخار، کم شدن فشار بخار یا خارج شدن آب از دستگاه بخارشوی دلونگی شود. عوامل مختلفی از جمله ضربه خوردن دستگاه باعث آسیب دیدن قطعات می‌شود. در صورتی که هر یک از اجزای بخارشوی دچار نشتی یا سوراخ شدگی شده باشند؛ با نشتی آب در دستگاه مواجه می‌شوید. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید بهتر است سریعا به مراکز تعمیر بخارشوی دلونگی مراجعه نمایید و به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر دستگاه نکنید.

  • با مشاهده نشتی، سریعا دستگاه را خاموش کنید.
  • برای پاک سازی سطوحی که بیش از حد کثیف هستند به بخارشور فشار نیاورید.
  • پس از هربار استفاده، حتما مخزن را تخلیه کنید.

تعمیر خرابی بخارشوی دلونگی

هنگامی که با مشکل نشتی آب در بخارشور مواجه شدید باید تمامی قطعات از جمله نازل، شلنگ، بست‌ها، مخزن و تمامی اتصالات بررسی شوند.

ترموستات بخارشوی دلونگی

ترموستات بخارشوی دلونگی وظیفه کنترل کردن دمای دستگاه را برعهده دارد. این قطعه با توجه به اینکه بروی دستگاه قرار دارد و قابل تنظیم می‌باشد، باید نکات نگهداری از آن به درستی رعایت شود. در صورت استفاده نادرست، دمای دستگاه افزایش پیدا کرده و دستگاه خاموش می‌شود. درضمن این قطعه مانند دیگر قطعات بخارشوی دلونگی دارای عمر مفید می‌باشد و ممکن است عمر آن به پایان رسیده باشد. برخی از این نکات مهم عبارتند از:

  • دستگاه را به دور از هرگونه رطوبت قرار دهید.
  • در زمان‌های مشخص، حتما دستگاه را خاموش کرده و استراحت دهید.
  • به موقع اقدام به سرویس بخارشوی بفرمایید.

تعمیر و تعویض ترموستات بخارشوی دلونگی

نکات نگهداری از بخارشوی دلونگی

برای اینکه بخارشور دلونگی دارای عمر مفید و طولانی داشته باشد، باید نکات نگهداری از آن رعایت شود که با رعایت این نکات نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی، نخواهید داشت. از این رو توصیه می کنیم پس از خرید، دفترچه راهنمای استفاده از بخارشوی دلونگیرا به‌صورت کامل مطالعه نمایید تا با این نکات مهم و کاربردی آشنا شوید. در ادامه این گزارش به نکات نگهداری از بخارشوی دلونگی می‌پردازیم:

  • به هیج وجه تا دستگاه خنک نشده است، درب آن را باز نکنید.
  • هنگام استفاده از بخارشوی، حتما کفش یا دمپایی بپوشید.
  • قبل از استفاده از دستگاه، مطمئن شوید که سری‌ها به درستی وصل شده باشند.
  • قبل از پر کردن مخزن، حتما دستگاه را از برق بکشید.
  • هر چقدر میزان دما و فشار بخار بالا باشد، میزان تمیزی بیشتر می‌شود.
  • از بخارشوی فقط برای تمیز کردن سطوحی که در دفترچه راهنما گفته شده است استفاده کنید.
  • هنگام استفاده از بخارشوی دلونگی مطمئن شوید چیزی مانع خروج بخار نشود.

مقالات مرتبط: تعمیر بخارشوی کارچر

هزینه تعمیر بخارشوی دلونگی

پیش از آنکه هزینه تعمیر بخارشوی دلونگی را اعلام نماییم، بهتر است به این نکته تاکید شود به دلیل نوسانات قیمتی در داخل کشور گاها نرخ‌ها ممکن است دچار تغییراتی شود. به همین منظور بهتر است به صورت حضوری به یکی از شعب مجموعه آریابهکار مراجعه کرده تا متخصصین با بازبینی کامل دستگاه در همان لحظه، با توجه به مشکل پیش آمده به شما مشتریان عزیز اعلام هزینه نمایند. همچنین در صورتی که شرایط مراجعه حضوری را ندارید، می‌توانید از پیک رفت و برگشت شرکت صرفا برای تهران استفاده نمایید.

  • با پر کردن فرم درخواست تعمیر منتظر تماس از سوی متخصصین ما باشید.
  • هزینه تعمیرات بخارشور بر اساس تعرفه اتحادیه تعیین می‌شود.
  • بازبینی و عیب‌یابی دستگاه بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام می‌شود.
  • برای تمامی خدمات انجام شده، فاکتور رسمی صادر می‌شود.

تعویض بویلر بخارشوی دلونگی

مخزن یا بویلر بخارشوی دلونگی از جمله قطعات مهم در بخارشوی دلونگی به شمار می‌آید و به همین دلیل توصیه می‌شود حتما در مخزن به اندازه کافی آب وجود داشته باشد. این قطعه در اثر استفاده از آب شهری دچار رسوب گرفتگی می‌شود. اما اگر از آب شهری است کنید، امکان دارد بویلر به دلیل رسوب گرفتگی زیاد، عملکرد کلی خود را از دست دهد و به همین دلیل باید اقدام به تعویض بویلر بخارشوی کنید. تعویض این قطعه توسط متخصصین آریابهکار با بروزترین ابزار روز دنیا در سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بویلر بخارشوی دلونگی
خدمات تعمیر و تعویض بویلر بخارشوی دلونگی

شلنگ بخارشوی دلونگی

شلنگ بخارشوی دلونگی ممکن است به دلیل استفاده نادرست اعم از کشیدگی بیش از حد، فرسودگی، خمیدگی و… کارایی اصلی خود را از دست دهد و شاید این مشکل به ظاهر، مشکل مهمی بنظر نرسد. در صورت خرابی شلنگ بخارشوی، معمولا امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید توسط تکنسین تعویض شود؛ در صورت خرابی شلنگ، علنا دستگاه هیچ عملکرد مفیدی نخواهد داشت.

جهت تعمیر بخارشوی دلونگی می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نحوه تخلیه آب بخارشوی دلونگی

در صورت تخلیه نکردن آب بخارشوی علاوه بر اینکه بوی نامطبوعی به وجود می‌آید، به درستی هم تمیز کاری انجام نخواهد شد. لازم به ذکر است بعد از اتمام کار، اجازه دهید دستگاه به طور کامل خنک شود. پس از طی کردن این پروسه، دستگاه را بصورت کامل بلند کرده و آب داخل مخزن را تخلیه نمایید. همچنین توجه داشته باشید در فواصل زمانی معین اقدام به رسوب گیری مخزن بخارشوی از طریق محلول سرکه و آب نمایید.

مقالات مرتبط: تعمیر بخارشوی کنوود

تعمیر بخارشوی دلونگی در تهران

شرکت آریابهکار با 2 شعبه در شرق و غرب تهران، آماده خدمت رسانی تعمیر بخارشوی دلونگی در تمامی نقاط تهران می‌باشد. آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه به همراه کادری مجرب و ماهر با به‌کارگیری پیک رفت و برگشت رایگان، تماما تلاش خود را برای صرفه جوی در وقت شما عزیزان به کار برده است. تمامی تعمیرات انجام شده توسط ما دارای 90 روز گارانتی همراه با یک هفته تست رایگان می‌باشد؛ هنگامی که خرابی تعمیر شده مجددا دچار مشکل شود، ایراد آن بدون دریافت هیچ هزینه‌ای رفع خواهد شد.

با این وجود در ادامه آدرس شعب آریابهکار را درج نموده ایم و می توانید با هماهنگی قبلی به شعیب شرق و غرب ما مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما عیب یابی و تعمیر شود.

  • شعبه نارمک: خیابان دکتر آیت، پایین تر از چهار راه تلفن خانه، نرسیده به خیابان دماوند، شماره ۶۸ ، واحد اول.
خدمات تعمیر بخارشوی دلونگی در تهران
تعمیر بخارشوی دلونگی در غرب تهران

مشکلات رایج بخارشوی دلونگی در یک نگاه

در این گزارش از آریابهکار سعی شد تا تمامی مشکلات و معایب بخار شوی دلونگی را بررسی کنیم. در ادامه به مشکلات رایج بخارشوی دلونگی و راه حل‌های آن خواهیم پرداخت:

روشن نشدن بخارشوی دلونگیاین مشکل ناشی از عوامل متعددی است که قبل از تعمیر باید توسط کارشناس عیب یابی شود.
بخار نکردن بخارشویبخار نکردن می‌تواند ناشی از شل بودن کلاهک مخزن، مسدود بودن منافذ و… رخ دهد که قابل رفع می‌باشد.
نشتی داشتن بخارشوی دلونگیدر این مواقع معمولا مخزن تعویض می‌شود.
خرابی ترموستات بخارشویترموستات بخارشوی براساس نظر کارشناس قابل تعمیر یا تعویض است.
هزینه تعمیر بخارشویقبل از عیب یابی، اعلام هزینه انجام نمی‌شود.
خرابی بویلر بخارشوی دلونگیاگر قابل تعمیر باشد، تعمیر خواهد شد؛ در غیر اینصورت باید تعویض شود.
آب پس دادن بخارشویناشی از عوامل مختلف است که باید توسط تکنسین عیب یابی شود.
آب مناسب بخارشوی دلونگیآب مقطر، مناسب‌ترین آب برای بخارشوی دلونگی است.
زمان مناسب تعویض فیلتر بخارشویهر 6 ماه یکبار باید فیلتر بخارشوی تعویض شود.

سوالات متداول تعمیر بخارشوی دلونگی

بخار نکردن بخارشوی دلونگی قابل تعمیر است؟

بله. بخار نکردن بخارشوی دارای دلایل متعددی است که در ابتدا باید توسط کارشناس عیب یابی شود.

چرا بخارشوی دلونگی نشتی دارد؟

به احتمال زیاد مخزن آب بخارشوی سوراخ شده است.

بویلر بخارشوی دلونگی قابل تعمیر است؟

بله. بستگی به میزان آسیب دیدگی بویلر دارد.

نحوه تخلیه آب بخارشوی دلونگی چگونه است؟

اکثر مخزن‌های کارگذاری شده در برند دلونگی، غیرقابل خارج شدن هستند و به همین دلیل باید دستگاه را به سمت زمین بچرخانید و آب مخزن را خالی کنید.

امتیاز page

This Post Has 23 Comments

  1. سلام
    وقت بخیر
    ۳ ساله که بخارشوی مارک دلونگی رو دارم، همیشه خوب کار می کرد، امروز بعد از کارکرد مشکلی که یپش اومد این بود که درب مخزن باز نشد، هرکاری کردیم باز نمیشه حتی باوجود اینکه دستگاه خنک شده!

    1. باسلام
      اگر آلیاژ بویلر و درب آن همچنس باشد، تشکیل رسوبات در بویلر و دهانه آن باعث می شود تا در زمان استفاده از بخارشوی این دو قسمت به یکدیگر جوش خورده و درب باز نشود.

  2. سلام خسته نباشید بخارشوی ما مثل روز اول بخار نمیده، احتمالا رسوب گرفته برای تمیز کردنش چکار باید انجام بدیم؟

    1. باسلام
      برای رسوب زدایی بخارشوی می توانید از قرص های جرم گیر مخصوص استفاده کنید و یا اینکه در حالت خاموش، محلول جوش شیرین را درون مخزن ریخته چند ساعت زمان دهید و سپس مخزن را خالی کرده و بشویید

  3. سلام وقت بخیر.بخارشوی دلونگی xvt3000دارم بعلت رسوب زیادمجبورشدم دیگ روبازکنم ورسوب گیری کردم .الان که راه اندازی میکنم دیگ خوبه وشیربرقی وسنسورفشاروحجم بخارهمه عالی هستندولی چراغ آب روشن نمیشه وپمپ فرمان آب گیری نمیگیره.
    بردرودادم چک کردندسالمه فقط شک دارم باینکه سیم کشی ترموستاتهای اپن وکلوزاشتباه باشه. راهنمایی بفرمائیدیانقشه انفجاری دستگاه روبا دریافت هزینه برام ارسال کنید.

    1. سلام. روزتون بخیر.
      به احتمال زیاد مشکل از بویلر یا برد دستگاه می باشد دوست عزیز. اما برای عیب یابی دقیق می توانید دستگاه را از طریق پست یا تیپاکس به مجموعه ما ارسال کنید.

  4. با عرض سلام و خسته نباشید. من یک بخارشوی دلونگی دارم که جدیدا نشتی داره و بخار کمی تولید میکنه. قبلا کارایی بیشتری داشت و باهاش خیلی چیز ها رو تمیز میکردم اما الان فقط کثیفی های سطحی رو میتونم پاک کنم. میخوام اگه بشه تعمیرش کنم جوری که مثل روز اولش بشه. باید چه کار کنم؟

    1. با سلام،
      زمانی که بخارشوی دلونگی دچار آبریزش و نشتی میشود بخار کمتری تولید میکند و همین باعث میشود قدرت و فشار بخار دستگاه شما کمتر از قبل شود. در صورتی که دستگاه سوراخ شده و دچار نشتی شود بهتر است هرچه زودتر به نمایندگی تعمیر بخارشوی دلونگی مراجعه کنید و تا دستگاه تعمیر نشده از آن استفاده نکنید.

  5. بخارشوی من روشن میشه اما بخار نمیده. چراغش هم روشن خاموش میشه هر چند دقیقه یکبار!
    تعمیر نیاز داره یا میتونم خودم توی خونه درستش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل بخارشوی شما ممکن است به یکی از دلایل شل بودن کلاهک مخزن، مسدود بودن منافذ، نداشتن آب کافی و … باشد. بهتر است برای عیب یابی دقیق تر از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

  6. سلام ما یک بخار شوی دلونگی داریم و بعد از مدتی زمان طولانی آن را روشن نمودیم اما بخار نمیده ! در ضمن در استان کردستان هستم آیا میشه دستگاه رو فرستاد و تعمیر کرد .؟ سراغ یک تعمیرگاه هم رفتم و فرمودند که ۷۰۰الی۸۰۰ تومن هزینه دارد و باید واشر دیگ تعویض و دیگ رسوب زدایی شود و سپس چسب کاری گردد که خودشان تضمین ننمودند و گفتند چند مورد به همین صورت پس از دو بار کار دوباره از کار افتاده اند. راهکار چیست ؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل بخارشوی شما ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشد که همگی باید توسط تکنسین متخصص بررسی شوند. مواردی مانند:

    2. داغ نشدن آب به اندازه کافی
    3. تا خوردن شیلنگ
    4. فعال بودن قفل کودک
    5. رسوب گرفتن دستگاه
    6. نشتی بخار در مسیر خروج
    7. گرفتگی فیلتر
    8. خرابی المنت و داغ نشدن آب
    9. گرفتگی دهانه خروج بخار
    10. خرابی برد الکتریکی
    11. معیوب بودن موتور دستگاه
    12. و مواردی از این قبیل که نیاز به عیب یابی دقیق توسط تعمیرکاران متخصص دارد. شما میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید و از تعمیرکاران متخصص آریابهکار کمک بگیرید.
      همچنین امکان ارسال دستگاه نیز وجود دارد.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی خوب تمیز نکردن بخارشوی ممکن است به دلایل زیر باشد:
      گرفتگی دهانه بخارشوی
      نبود آب در مخزن دستگاه
      آب کامل داغ نمیشود
      نشتی آب از دستگاه
      گرفتگی فیلتر
      تمیز نکردن بخارشوی
      و موارد دیگر
      در صورتی که از مهارت و دانش کافی برای بررسی موارد بالا برخوردار نیستید میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس برقرار کنید و از تعمیرکاران ماهر این مجموعه کمک بگیرید.

  7. بخارشوی من از زیرش آب میریزه. نشتی داره.
    میخواستم ببرم تعمیرش کنن ولی متوجه شدم جای خوبی نمیشناسم!
    شما انجام میدین تعمیراتش رو؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی جهت پیدا کردن منشا مشکل میتوانید قسمت های شیلنگ، شیربرقی، محفظه بخار، اتصالات و یا پمپ دستگاه را بررسی نمایید.
      ممکن است مشکل از یکی از اقسمت های ذکر شده باشد.
      در صورتی که موفق به بررسی موار بالا نشدید میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  8. سلام وقتتون بخیر ،مدت دوساله که از بخارشوی اسنفاده نشده ،حالا که میخوایم استفاده کنیم داغ میشه ولی بخارشو بیرون نمیده ، لطفا راهنمابی کنید . سپاس و تشکر

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل بخار ندادن دستگاه بخارشوی دلونگی شما ممکن است به دلایل زیر اتفاق افتاده باشد:

    2. عدم نصب صحیح مخزن
    3. خرابی ترموستات
    4. مسدودی دهانه بخارشوی
    5. مسدودی شیلنگ
    6. داغ نشدن آب به اندازه کافی
    7. رسوب گرفتن دستگاه
    8. نشتی
    9. تنظیمات نادرست بخارشوی
    10. خرای برد الکتریکی دستگاه
    11. برای عیب یابی تخصصی و دقیق تر و تعمیرات بخارشوی میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  9. سلام. من بخارشوی دلونگی دارم. یخورده به مشکل خودم باهاش و ممنون میشم راهنماییم کنید. حدود 3 هفته میشه که دستگاه دیگه قدرت سابق رو نداره و بخاردهی خوبی نداره. گذاشتمش کنار و یه یک هفته ای ازش استفاده نکردم بلکه بهتره بشه. اما الان همون اوضاعه. این مشکلش از چیه و چیکار کنم درست شه؟

    1. با سلام. کاربر گرامی کاهش قدرت بخاردهی بخارشوی دلونگی شما می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

      کثیف شدن المنت، خرابی المنت، خرابی پمپ، خرابی سوپاپ اطمینان، استفاده از آب نامناسب، کثیف شدن لوله ها و استفاده نادرست از بخارشوی دلونگی از جمله موارد می باشد که سبب کاهش قدرت بخار دهی دستگاه می شود. برای عیب یابی دقیق و برطرف سازی قطعی مشکل دستگاه خود می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس خاصل نمایید.

  10. سلام بخار شوی دلونگی دارم تازه توسط متخصص رسوب زدایی شده دوبار استفاده کردم مشکلی نداشت
    امروز که استفاده کردم مدام بخار بیرون میده اصلا قطع نمیشه با دکمه روی دسته اصلا قطع نمیشه چکار کنم تازه هزینه زیاد دادم برا سرویس از آب مقطر استفاده میکنم

    1. با سلام. کاربر گرامی دلایل مختلفی در بخاردهی دائمی بخارشوی دلونگی شما وجود دارد که اصلی ترین موارد آن به شرح زیر است:

    2. شیر برقی دستگاه خراب باشد: وظیفه شیر برقی در بخارشوی، قطع و وصل جریان بخار می باشد. اگر این قطعه خراب شده باشد دستگاه به صورت یکنواخت بخاردهی می کند.
    3. سنسور بخار با مشکل روبرو شده باشد: وظیفه تنظیم بخار در بخارشوی بر عهده سنسور بخار می باشد. در صورت خراب بودن این بخش دستگاه بیش از اندازه گرم می شود و بخار یکسره خارج می شود.
    4. برد بخارشوی دلونگی آسیب دیده باشد: مدیریت تمامی بخش های تعریف شده در بخارشوی بر عهده برد می باشد. اگر این قطعه خراب شده باشد، فرمان های کنترلی به درستی صادر نمی شود و جریان بخار قطع نمی شود.
    5. اتصالات و لوله های بخارشوی خراب شده باشد: یکی دیگر از دلایل بخاردهی یکنواخت بخارشوی دلونگی شما می تواند ناشی از خرابی اتصالات و لوله ها باشد. اگر این بخش آسیب دیده باشد، بخار بدون وقفه از دستگاه خارج می شود.
    6. برای برطرف سازی قطعی و تضمینی مشکلات پیش آمده می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید و با 90 روز ضمانت نامه بی قید و شرط تعمیر بخارشوی دلونگی خود را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که اگر در همان بخش تعمیر یافته مجددا مشکل مشاهده شود، به صورت کاملا رایگان تعمیرات مجدد انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214