skip to Main Content
تعمیر بخارشوی کارچر (Kärcher)
شماره تماس نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر

تعمیر بخارشوی کارچر یکی از اقداماتی می باشد که در مجموعه تخصصی تعمیرات آریابهکار در بالاترین سطح کیفیت در حال انحام است. در نمایندگی فوق تخصصی آریابهکار از مجرب ترین تعمیرکاران و قوی ترین ابزار های تعمیرات و عیب یابی استفاده می شود که در پی آن تمامی مشکلات ایجاد شده در بخارشوی کارچر در کوتاه ترین بازه زمانی تعیین و اقدامات لازم در راستای برطرف سازی آن صورت می پذیرد.

فهرست

بخارشوی کارچر (Kärcher) بر خلاف دیگر بخارشوهای موجود در بازار، یک محصول چند منظوره به حساب می‌آید؛ چرا که قابلیت‌های متعددی برای محصولات این برند در نظر گرفته شده اند. به همین دلیل، به عنوان یک برند معروف و محبوب در کشورمان شناخته شده است. اما نکته مهم در استفاده از بخارشوی کارچر، رعایت تمام نکات نگهداری برای افزایش طول عمر و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات جدی درون آن می‌باشد. در غیر اینصورت، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که در این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر بخارشوی از آریابهکار، شما را با تمام این مشکلات و نحوه تعمیر بخارشوی کارچر آشنا خواهیم ساخت.

تعمیر بخارشوی کارچر با تعمیرکار متخصص

تعمیر بخارشوی کارچر زمانی که توسط یک تعمیرکار متخصص و مسلط بر اصول تعمیرات این دستگاه ها صورت پذیرد، ضریب اطمینان کار به میزان قابل توجه ای افزایش می یابد. این مورد شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما به عنوان اصلی ترین گام در برطرف سازی مشکلات دستگاه شناخته می شود.

تعمیر بخارشوی کارچر با تعمیرکار متخصص

زمانی که بخارشو کارچر با اختلال در عملکرد و عدم هماهنگی بخش های مختلف روبرو شود، دیگر نمی توان مانند روز اول از آن استفاده نمود و باید در اولین فرصت جهت تعمیرات آن اقدام کرد. با توجه به سیستم عملکردی متفاوت این دسته از دستگاه ها، نمی توان از هر تعمیرکاری برای برطرف سازی مشکلات استفاده نمود و باید از متخصصان این حوزه خواسته شود که نواقص ایجاد شده را به صورت کامل برطرف نماید.

تعمیر بخارشوی کارچر یک موضوع تخصصی بوده که باید توسط تعمیرکار متخصص صورت پذیرد. این دسته از تعمیرکاران با تمامی ساختار داخلی دستگاه آشنا می باشند و می دانند که نشان های مشاهده شده، بیانگر خرابی کدام یک از بخش های داخلی دستگاه می باشد.

نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر

اگر از ساکنین محترم استان تهران می باشید و قصد دارید برای تعمیرات بخارشوی کارچر خود اقدام نمایید، باید بدانید که در این کلات شهر یک نمایندگی معتبر با سابقه کار بیش از 30 سال فعالیت در حوزه تعمیرات بخارشوی کارچر وجود دارد که می تواند تمامی نیاز های شما را با تضمین کتبی، برطرف نماید.

نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی کارچر از مجرب ترین تعمیرکاران این حوزه برخوردار است و بهترین تجهیزات تعمیرات را در اختیار آنان قرار داده است. این نمایندگی که با نام تجاری آریابهکار در حال فعالیت در تمامی بخش های استان تهران است، از یک تیم پشتیبانی بسیار قدرتمند برخوردار است تا سوالات و مشکلات کاربران را پوشش دهند.

اعزام نیرو های تعمیرات به محل های تعیین شده توسط کاربران از نمایندگی مرکزی تعمیرات بخارشو کارچر در کوتاه ترین بازه زمانی صورت می پذیرد تا از اتلاف وقت جلوگیری شود و در اولین بازه زمانی بعد ز تماس متقاضی، نیاز های آن به صورت کامل برطرف گردد.

خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی کارچر

نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر تمامی اقدامات خود را در قالب خدمات ویژه ای تعریف نموده است و آنها را با بهترین سطح از کیفیت در اختیار کاربران خود قرار داده است. در طی اجرای خدمات توسط تعمیرکاران و تیم پشتیبانی، از تمامی کاربران نظر سنجی می شود تا میزان رضایت آنها را از خدمات صورت گرفته بسنجند.

خدمات نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی کارچر

از جمله خدمات ارائه شده در نمایندگی مجاز تعمیر بخارشوی کارچر به شرح زیر می باشد:

  • استفاده از متخصص ترین نیرو های تعمیرات
  • حضور در محل در کوتاه ترین بازه زمانی
  • ارسال تمامی ابزار ها و ادوات لازم به همراه تعمیرکار
  • پشتیبانی کامل از درخواست های متقاضی
  • عیب یابی کامل و جامع
  • بررسی تخصصی از تمامی بخش های دستگاه
  • استفاده از قطعات 100% اورجینال
  • ارائه ضمانت نامه معتبر

با وجود چنین خدماتی، کیفیت تعمیرات صورت گرفته بر روی بخارشوی کارچر بسیار افزایش یافته و جایی برای شک و ابهام باقی نخواهد ماند. کاربرانی که قصد دارند از خدمات ارزشمند نمایندگی مرکزی تعمیرات آریابهکار استفاده نمایند می توانند با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایند و درخواست تعمیر بخارشوی کارچر خود را ثبت نمایند.

طریقه تماس با نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر

برای برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر بخارشوی کارچر، دو انتخاب در پیشروی شما کاربران عزیز قرار دارد که به انتخاب و اختیار خود می توانید از هریک از آنها استفاده نمایید و نیاز های خود را برطرف نمایید. در انتخاب روش های برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی و ثبت درخواست تعمیرات، هیچ محدودیتی وجود ندارد و در هر دو روش به صورت کامل پشتیبانی می شوید.

روش اول برقراری تماس با شماره های قرار داده شده در داخل سایت می باشد. هر یک از این شماره ها، شما را به صورت مستقیم به کارشناسان آریابهکار وصل می نماید که در زمان برقراری تماس باید اطلاعات مورد نیاز و درخواست شده را به صورت دقیق در اختیار کارشناسان قرار دهید تا اعزام تعمیرکار بخارشوی کارچر صورت پذیرد.

روش دیگری که می توانید از آن استفاده نمایید، تکمیل فرم درخواست قرار داده شده در داخل صفحه می باشد. این فرم حاوی اطلاعاتی می باشد که از شما می خواهد به صورت دقیق آنها را تکمیل نمایید و در نهایت آیکون ثبت را فشار دهید. بعد از انجام این کار، در مدت زمان کوتاهی کارشناسان پاسخگو با شما تماس می گیرند و هماهنگی های لازم را با شما انجام می دهند.

تعمیر بخارشوی کارچر با روش های گفته شده یک امر بسیار ساده می باشد و دیگر نیازی به حضور فیزیکی و مراجعه به نمایندگی نمی باشد. کاربران می توانند تنها با یک تماس تمامی درخواست های خود را ثبت نمایند و در کمترین زمان ممکن شاهد برطرف سازی مشکلات خود باشند.

شماره تماس نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر در تهران

چنانچه تمایل دارید بخارشوی کارچر خود را به صورت حرفه ای در مرکز تعمیرات مجاز کارچر در تهران تعمیر کنید، در ادامه شماره های تماس نمایندگی را در اختیار شما قرار داده ایم. از این رو با برقراری ارتباط با این شماره ها می توانید درخواست خدمات تعمیری خود را ثبت نمایید. تکنسین های متخصص بخارشوی کارچر با به کارگیری دانش و تجربه خود، تعمیرات لازم را انجام خواهند داد تا مشکل دستگاه شما به صورت دائمی حل شود و نیازی به تعویض قطعات یا تعمیرات اضافی نداشته باشید. همچنین اگر سوالی در خصوص تعمیرات بخارشوی کارچر دارید می توانید از کارشناسان ما بپرسید.

مراجعه به نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر

هنگامی که یک خرابی یا مشکلی برای بخارشوی شما رخ می‌دهد، احتمالا پیدا کردن مرکز تعمیر بخارشوی کارچر تبدیل به یک دغدغه برای شما خواهد شد. اما این مورد جای نگرانی ندارد! قبل از بیان کردن هر نکته‌ای توصیه می‌کنیم با دیدن مشکلات جدی، حتما در ابتدا بخارشوی کارچر را از برق بکشید. هنگام خرید دستگاه، کارتی به عنوان کارت گارانتی به شما تحویل داده شده است که در صورت بروز هر گونه خرابی می‌توانید از طریق مراجعه به نمایندگی بخارشوی کارچر یا خدمات پس از فروش بخارشوی کارچر، مشکلات پیش آمده را خیلی ساده و بدون پرداخت هر گونه هزینه تعمیر کنید.

اما اگر کارت گارانتی شما متعلق به چندین ماه یا چندین سال اخیر می‌باشد، باید به مراکز تعمیر بخارشوی کارچر در تهران یا استان مدنظر خود مراجعه کنید. ما در آریابهکار به همراه تیمی مجرب، آماده ارائه خدمات تعمیر بخارشوی کارچر با گارانتی رسمی 90 روزه هستیم. درضمن تمامی خدمات ما با استفاده از قطعات اصلی و وارداتی انجام می‌شوند.

جهت ارتباط با کارشناسان ما، می‌توانید از طریق خطوط 09190111214 و 02145437 و 02191006676 اقدام نمایید.

تعمیر بخارشوی کارچر در تهران

آریابهکار با داشتن دو شعبه در شرق و غرب تهران، دسترسی شما را به مراکز تعمیراتی به راحت‌ترین شکل ممکن ایجاد نموده است. از این رو اگر مایل هستید از خدمات کادر مجرب ما استفاده کنید، می‌توانید بصورت حضوری به یکی از شعب ما مراجعه نمایید تا عیب یابی بخارشوی کارچر در حضور شما انجام شود. اما اگر بنابر دلایلی نمی‌توانید به یکی از شعب ما مراجعه کنید، می‌توانید از خدمات پیک رفت و برگشت رایگان ما استفاده کنید؛ در این صورت پس از ورود دستگاه به شعب، توسط کارشناسان عیب یابی صورت می‌گیرد.

تعمیر بخارشوی کارچر در تهران

  • پس از دریافت بخارشوی کارچر توسط راننده پیک، قبض به شما ارائه خواهد شد.
  • امکان مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین شعب.
  • پیک رفت و برگشت رایگان.
  • تحت پوشش قرار دادن تمام مناطق استان تهران.
  • یک هفته مهلت تست پس از تعمیر بخارشوی کارچر.
  • از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس کارشناسان باشید.

هزینه تعمیر بخارشوی کارچر

با توجه به وضع موجود در بازار و نوسانات چشمگیر ارز، خرید یک دستگاه نو بسیار دشوار و گران قیمت می‌باشد. با این وجود منطقی‌ترین تصمیم این است که اقدام به تعمیر بخارشوی کارچر نمایید. جهت تعمیر بخارشوی شما، ابتدا باید فرایند عیب یابی دستگاه توسط کارشناسان و متخصصان صورت گیرد و سپس اعلام هزینه شود. اما اگر عیب یابی صورت نگیرد، ممکن است هزینه چند برابری را برای یک مشکل ساده متحمل شوید و حتی مشکل شما نیز برطرف نشود. با این وجود، قبل از عیب یابی دستگاه، امکان اعلام هزینه وجود ندارد.

  • برای تمامی خدمات انجام شده، فاکتور ارائه می‌شود.
  • تحت پوشش قرار دادن بیش از 86 برند روز دنیا جهت تعمیر.
  • تعیین هزینه تعمیر بخارشوی کارچر براساس نرخ مصوب اتحادیه.
  • خدمات ویژه ظرف مدت 7 روز کاری پس از پذیرش انجام می‌ شود.

مشکلات رایج بخارشوی کارچر

بخارشوی کارچر مانند هر دستگاهی باید طبق اصول نگهداری شود تا عمر مفید و طولانی داشته باشد. اکثر مشکلاتی که برای دستگاه پیش می‌آیند، غالبا تکراری بوده و جزء مشکلات رایج محسوب می‌شوند. با این وجود هرچند دستگاه شما یک دستگاه با دوام و باکیفیت باشد، بدین معنا نیست که در سخت‌ترین شرایط ممکن نیز هیچ آسیبی نمی‌بیند. همچنین در صورت بروز هر مشکلی، اگر دانش کافی برای رفع مشکلات پیش آمده ندارید، حتما از تکنسین‌های تعمیر بخارشوی کارچر کمک بگیرید. در ادامه به رایج‌ترین مشکلات این دستگاه می‌پردازیم:

باز نشدن درب بخارشوی کارچر

از آنجاییکه بخارشوی کارچر ارتباط مستقیمی با آب دارد، واضح است که بخار شدن آب به مرور می‌تواند رسوباتی را در دستگاه ایجاد کند که این رسوبات به مرور زمان، باعث چسبندگی بویلر به دهانه دستگاه می‌شود و همین چسبندگی، مانع از باز شدن درب بخارشوی کارچر می‌شود. به همین علت است که بارها توصیه شده حتما از آب مقطر استفاده کنید.

باز نشدن درب بخارشوی کارچر

روشن بودن قفل ایمنی/قفل کودک:

نکته دیگری که می‌بایست به آن اشاره کنیم، وجود قفل کودک در بخارشوی کارچر می‌باشد که اگر این قفل بنابر هر دلیل روشن شود، به هیچ وجه درب بخارشوی باز نخواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود که قفل ایمنی/قفل کودک بخارشوی کارچر را بررسی کنید و در صورت فعال بودن، آنرا غیرفعال کنید.

داغ بودن دستگاه:

در صورتی که بخارشوی کارچر همچنان داغ است، درب دستگاه به علت تجمع بخار در مخزن و بالا رفتن فشار بخار آب، به هیچ عنوان باز نمی‌شود. توجه داشته باشید در هنگام استفاده از بخارشوی، از باز کردن درب به طور جد خودداری نمایید. بهتر است اجازه دهید تا دستگاه به طور کامل خنک شده و سپس درب را باز کنید.

همچنین بخوانید: تعمیر بخارشوی دلونگی

روشن نشدن بخارشوی کارچر

روشن نشدن بخارشوی کارچر از جمله مشکلات رایجی است که به هر دلیلی امکان دارد اتفاق بیافتد. این موضوع هیچ ارتباطی به برند یا مدل دستگاه ندارد و برای تمامی بخارشوها به دلیل استفاده نادرست و مداوم رخ می‌دهد. با این وجود توصیه می‌شود در حین استفاده از بخارشوی کارچر، به میزان کافی به آن استراحت دهید و اگر می‌خواهید به مدت طولانی در طی یک روز استفاده کنید، می‌توانید آنرا به چند نوبت تقسیم کنید.

در ادامه به سایر دلایل روشن نشدن بخارشوی کارچر پرداخته ایم:

شل شدن دکمه روشن و خاموش:

امکان دارد که دکمه خاموش/روشن بخارشوی کارچر، دچار صدمه و شکستگی شده باشد. در این زمان، اتصال دکمه با مدار برقرار نشده و دستگاه روشن نمی‌شود.

شل شدن دکمه روشن و خاموش

توجه داشته باشید تا زمانی که فرمان روشن شدن دستگاه از طریق دکمه‌ها به دستگاه ارسال نشود، دستگاه کاملا معیوب به حساب می‌آید و هیچ کاربردی نخواهد داشت. بنابراین سعی کنید این دکمه مهم را به آرامی بفشارید تا دچار شکستگی یا آسیب جدی نشود.

خرابی تسمه بخارشوی کارچر:

از مهم‌ترین عوامل موثر در روشن نشدن بخارشوی کارچر، پاره شدن و آسیب دیدن تسمه دستگاه می‌باشد. تسمه در واقع وظیفه هماهنگی حرکت قطعات داخل بخارشوی را برعهده دارد و در صورت پارگی یا تمام شدن عمر مفید آن، دستگاه روشن نمی‌شود. جهت تعویض تسمه بخارشوی کارچر به مراکز معتبر تعمیر بخارشوی کارچر مراجعه نمایید.

رسوب گرفتگی دستگاه:

همانطور که قبلا گفتیم، استفاده از آب شهری باعث به وجود آمدن رسوباتی در دستگاه می‌شود. به همین دلیل، توصیه‌هایی برای شما داریم که حتما باید آنها را رعایت کنید:

  1. حتما از آب مقطر استفاده کنید.
  2. پس از هر بار استفاده، آب مخزن بخارشوی کارچر را تخلیه نمایید.
  3. در زمان معین، لوله‌ها و سری‌ها را از دستگاه جدا کنید و کامل بشویید.

نبود جریان برق:

رخ دادن این مشکل خیلی نادر است، اما یکی از نکات راهبردی می‌باشد که توصیه می‌کنیم در صورت روشن نشدن بخارشوی کارچر، آنرا بررسی کنید؛ حتما از محافظ برق استاندارد و مطمئن استفاده کنید تا نوسان برق به دستگاه شما آسیب نرساند.

  • برای از بین بردن رسوبات از سرکه استفاده نمایید.
  • از سه راهی‌های غیر استاندارد استفاده نشود.
  • از وارد شدن ضربه به دستگاه جدا خودداری نمایید.

استفاده طولانی مدت از بخارشوی کارچر، موحب می‌شود تا به سنسور و قطعات الکترونیکی آن فشار وارد شود.

همچنین بخوانید: 6 علت روشن نشدن بخارشوی

بخارشوی کارچر خوب تمیز نمی‌کند

با توجه به اینکه بخارشوی جزء یکی از وسایل پرقدرت برای تمیز کردن و لکه‌ زدایی می‌باشد، انتظارات بالایی نسبت به آن در پاک کردن سطوح وجود دارد و زمانیکه این فرایند به خوبی انجام نشود، گویای مشکلاتی است که دستگاه را تحت پوشش خود قرار داده اند. اما مشکل تمیز نکردن سطوح، معمولا به دلیل عدم وجود آب کافی در مخزن بخارشوی کارچر رخ می‌دهد.

بخارشوی کارچر خوب تمیز نمی‌کند

همچنین اگر آب موجود در مخزن آب آلوده باشد، بجای تمیز شدن سطوح، شاهد کثیف شدن سطوح خواهید بود.

  • مخزن را در زمان‌های مشخص شستشو دهید.
  • با شلنگ آب پرفشار، نازل‌ها را بشویید.
  • فیلتر‌های بخارشوی را در زمان‌های معین تعویض نمایید.

بخار ندادن بخارشوی کارچر

عملکرد بخارشوی کارچر به این صورت می‌باشد که ابتدا آب داخل دستگاه به حالت جوش می‌رسد و با فشار بالا از طریق لوله‌ها و نازل، خارج می‌شود. بنابراین هر چه میزان بخار خارج شده از دستگاه با قدرت‌تر باشد، سرعت تمیز شدن سطوح نیز راحت‌تر خواهد شد. اما بخار ندادن بخارشوی کارچر، یک معضل مهم است که می‌تواند بنابر دلایل متعددی رخ دهد که در ادامه آنها را آورده ایم:

داغ نشدن به اندازه بخارشوی کارچر:

گاها مصرف کنندگان بر این باورند که به محض ریختن آب در داخل مخزن بخارشوی کارچر، دستگاه باید بصورت فوری بخار کند. اما این گونه نیست و باید چند دقیقه به دستگاه زمان دهید تا آب به نقطه جوش برسد و تولید بخار با فشار کافی تولید شود. بنابراین اگر زمان کافی به دستگاه داده نشود، به هیچ وجه بخاری از دستگاه به منظور پاک کردن سطوح بیرون نخواهد آمد.

فعال بودن قفل کودک:

در اکثر بخارشوی‌ها ویژگی به اسم قفل کودک وجود دارد و در صورتی که این قفل فعال باشد، دسته بخارشوی کارایی خود را از دست داده و اجازه خروج هیچ بخاری را به دستگاه نمی‌دهد.

فعال بودن قفل کودک

همانگونه که گفته شد، این قفل بر روی دسته بخارشوی کارچر تعبیه شده است و در صورت بخار ندادن دستگاه، بررسی کنید که آیا این گزینه فعال است یا خیر؟ در صورت فعال بودن، آنرا غیرفعال کنید.

همچنین بخوانید: بررسی علت بخار نکردن بخارشوی

خرابی المنت بخارشوی کارچر:

المت بخارشوی کارچر، در داغ گردن آب داخل مخزن نقش حیاتی و مهمی را ایفا می‌کند. در صورت خرابی المنت دستگاه توانایی داغ کردن آب را نداشته و در نتیجه تولید بخار صورت نمی‌گیرد. این قطعه زمانی دچار مشکل می‌شود که سنسور‌های بخارشوی کارچر که وظیفه قطع و وصل کردن ولتاژ ورودی به المنت را بر عهده دارند، دچار خرابی شوند.

نشتی آب بخارشوی کارچر:

به طور کلی وجود نشتی در هر نقطه از دستگاه، باعث خارج نشدن بخار از بخارشوی می‌شود. در هنگام بروز این مشکل بهتر است تمامی اتصالات، لوله‌ها و نازل‌ها را بررسی نمایید و در صورت مشاهده هر گونه خرابی، در اولین فرصت اقدام به تعویض آن قطعه نمایید. مجددا تاکید می‌شود که این فرایند تخصصی می‌باشد و در صورت نداشتن دانش کافی مبنی بر تعمیر بخارشوی کارچر، به هیچ وجه اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب نکنید.

همچنین بخوانید: دلایل نشتی آب از بخارشوی

نکات نگهداری از بخارشوی کارچر

بخارشوی ‌ها همانند دیگر لوازم خانگی، برای حفظ کیفیت نیاز به مراقبت و نظافت بیشتری دارند و هر چند این موضوع جدی‌تر گرفته شود، عمر دستگاه شما بیشتر می‌شود و در دراز مدت نیازی به تعمیر آن پیدا نخواهید کرد. تمامی نکات مهم در حین استفاده از بخارشوی به شرح ذیل می‌باشند:

  1. وجود آب آلوده درون مخزن نه تنها بوی بدی منتشر می‌کند، بلکه باعث می‌شود تا دستگاه شما رسوب بگیرد.
  2. پس از استفاده از بخارشوی کارچر، تمام سری‌ها را جدا کنید.
  3. نکات ایمنی را در هنگام استفاده از بخارشوی رعایت کنید.
  4. به اتصالات و سری‌های بخارشوی زمانی که داغ است دست نزنید.
  5. هنگام پر کردن مخزن آب، دستگاه را خاموش کنید.
  6. برای تمیز کردن گرد و غبار روی آلات موسیقی، از بخارشوی استفاده نکنید.
  7. مطمئن شوید که چیزی مانع خروج بخار نمی‌‌شود.
  8. قبل از استفاده اطمینان حاصل نمایید که سری و برس‌‌ها به درستی متصل شده باشند.

عیب یابی بخارشوی کارچر

عیب یابی درست و به موقع دستگاه، باعث کاهش هزینه و حتی رفع مشکل بدون تعویض یک قطعه مهم کمک می‌کند. از این رو اگر دستگاه شما به هر دلیلی آسیب دید و مشکلاتی برای آن به وجود آمد، حتما دستگاه را در ابتدا عیب یابی کنید.

عیب یابی بخارشوی کارچر

ما در آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و تعمیر بخارشوی کارچر، از طریق عیب یابی دستگاه در حضور شما مشتریان عزیز، ایرادات پیش آمده را بررسی می‌کنیم؛ در صورتی یک قطعه از طریق تعمیرات تخصصصی قابل تعمیر باشد، قطعا تعمیر خواهد شد و در غیراینصورت با قطعات اورجینال و وارداتی، تعویض خواهند شد.

مشکلات رایج بخارشوی کارچر در یک نگاه

تا این قسمت از این گزارش، با تمام مشکلات رایج بخارشوی کارچر و راه حل‌های آن آشنا شدید. اما در ادامه شما را با این مشکلات به همراه دلایل و راه حل‌های آنها بصورت کامل آشنا خواهیم ساخت:

بخار ندادن بخارشوی کارچرمعمولا به دلیل خرابی المنت یا نشتی آب مخزن رخ می‌دهد که قابل رفع می‌باشد.
روشن نشدن بخارشویساییدگی یا پاره شدن تسمه یا سوختن برد در طی نوسان برق، از اصلی‌ترین دلایل برای روشن نشدن بخارشوی کارچر هستند.
قفل کودک بخارشوی کارچردر صورت که فعال شود، مانع از بخار دادن بخارشوی کارچر خواهد شد.
رسوب گرفتن بخارشویاستفاده از آب شهری منجر به رسوب گرفتن بخارشوی می‌شود.
باز نشدن درب بخارشوی کارچرمعمولا به دلیل روشن بودن قفل ایمنی/قفل کودک رخ می‌دهد.
نیم سوز شدن موتور بخارشویاز کار افتادن یا نیم سوز شدن موتور بخارشوی کارچر، به دلیل استفاده مداوم و نادرست رخ می‌دهد.
عیب یابی بخارشوی کارچربهترین و منطقی‌ترین راه قبل از تعمیر بخارشوی شما می‌باشد.
خرابی ترموستات بخارشویدر صورت خراب شدن ترموستات، دستگاه بشدت داغ خواهد شد که این مشکل می‌تواند به تمام قطعات دستگاه آسیب برساند.
معیوب شدن سیم بخارشوی کارچراگر سیم یا کابل برق بخارشوی کارچر دچار آسیب شده باشد، می‌تواند به دلیل نوسان برق منجر به خرابی‌های متعددی شود.
از کار افتادن المنت بخارشویدر این صورت به هیچ وجه دستگاه داغ نخواهد شد و صرفا باید اقدام به تعویض المنت بخارشوی کارچر نمایید.

سرویس دوره ای بخارشوی کارچر در نمایندگی آریابهکار

مانند هر دستگاه برقی و خانگی دیگر، بخارشوی کارچر نیز به مراقبت دقیق و مستمر نیاز دارد تا از عملکرد بی نقص آن برای سال ها بدون دغدغه خرابی اطمینان حاصل شود. به عنوان نمونه، لازم است شما مرتباً، مثلاً هر هفته، به پاکسازی بدنه بخارشوی کارچر بپردازید. همچنین سرویس های دوره ای توسط تکنسین های متخصص و متبحر باید انجام شود تا تمامی جوانب دستگاه به طور کامل توسط متخصص تعمیرات، بررسی شود. این امر می تواند به شناسایی و رفع به موقع هر گونه مشکل احتمالی کمک کند و از تعویض قطعات و تعمیرات گسترده جلوگیری به عمل آورد.

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیر بخارشوی کارچر را سالانه یک یا دو دفعه در نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر انجام دهید تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

تعمیر بخار شوی کارچر با 90 روز ضمانت نامه بی قید و شرط

اگر تمایل دارید بخارشوی کارچر خود را در مرکز تخصصی آریابهکار تعمیر کنید، خوشحالیم که اطلاع دهیم شما به هنگام استفاده از خدمات ما از گارانتی کامل و بدون محدودیت بهره مند خواهید شد. از این رو این گارانتی به شما این اطمینان را می دهد که می توانید دستگاه خود را به دست کارشناسان با تجربه و متخصص ما بسپارید تا مشکلات آن به طور کامل برطرف شوند و دیگر نیازی به تعمیرات اضافی و پرداخت هزینه های جداگانه نداشته باشید. با این وجود نکته ای که آریابهکار را از سایر مراکز تعمیر متمایز می سازد، ارائه خدمات تخصصی همراه با گارانتی است.

گارانتی ما که مدت آن 90 روزه است، پس از تعمیر دستگاه به شما ارائه می شود. اما گارانتی 90 روزه آریابهکار به چه معناست؟ به عنوان نماینده رسمی تعمیرات بخارشوی کارچر، آریابهکار تضمین می کند که در صورت بروز هر گونه مشکل قبلی در بخارشوی کارچر شما در طول این مدت، تعمیرات مورد نیاز را بدون هزینه و بصورت رایگان انجام خواهد داد. این گارانتی شامل تمامی خدماتی است که ارائه می دهیم و محدود به یک یا چند خدمت خاص نیست.

تعمیر بخار شوی کارچر با قطعات اصل برند

گاهی ممکن است علی رغم به کارگیری ابزارهای پیشرفته تعمیراتی، باز هم نتوانید از عهده خرابی بخارشوی کارچر خود برآیید. برای مثال در برخی موارد، قطعاتی از دستگاه ممکن است به دلیل استفاده نادرست از کار افتاده و غیرقابل تعمیر باشند. با این حال ما همواره تلاش می کنیم تا بدون نیاز به تعویض قطعات، مشکل دستگاه شما را حل کنیم.

تعمیر بخار شوی کارچر با قطعات اصل برند

اما در صورتی که مشکل قطعه خراب به گونه ای باشد که حتی تکنسین های ماهر و حرفه ای آریابهکار قادر به تعمیر آن نباشند، لازم است بدانید که مراحل تعویض قطعات بخارشوی کارچر با تأییدیه شما انجام خواهد شد تا دوباره مثل روز اول بتوانید از دستگاه استفاده کنید. ما در آریابهکار، تعویض قطعات را با استفاده از قطعات اصلی و وارداتی انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که دستگاه شما از این طریق همانند روز اول کند.

همچنین خوب است بدانید که فرآیند تعویض قطعات بخارشوی کارچر در آریابهکار نیز تحت پوشش گارانتی قرار می گیرد. از این رو اگر مایل به تعویض قطعات در نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر هستید، مطلع باشید که ما تمام خدماتی که به شما ارائه می دهیم بدون هر گونه استثنایی شامل گارانتی رسمی و شرکتی آریابهکار خواهد شد.

تعمیر بخارشوی کارچر با عیب یابی رایگان

اولین مرحله و مهم ترین مرحله برای تعمیر بخارشوی کارچر که تعیین کننده هزینه تعمیرات، علت خرابی و میزان خرابی بخارشوی کارچر می باشد، عیب یابی تخصصی بخارشوی کارچر می باشد که در این پروسه تکنسین تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا بصورت قطعه به قطعه اقدام به باز کردن قطعات دستگاه و همچنین بررسی آنها خواهد کرد تا بتواند مشکل دستگاه را بصورت دقیق و بدون هر گونه حدس و گمان ریشه یابی کند. با این وجود اگر این پروسه با دقت انجام نشود، هم هزینه تعمیرات زیادی پرداخت خواهید نمود و هم اینکه مشکل دستگاه شما رفع نخواهد شد.

لازم به ذکر است که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشوی کارچر در تهران در ابتدا بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص پروسه عیب یابی بخارشوی کارچر را انجام خواهیم داد تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را بصورت تخصصی ریشه یابی کنیم و از این طریق به خوبی بتوانید هزینه تعمیرات را مدیریت کنید و نیازی به تعویض قطعاتی سالم هستند نداشته باشید. توجه داشته باشید که شعار و هدف ما در آریابهکار تعمیر تخصصی قطعات معیوب است تا نیازی به تعویض قطعات بخارشوی کارچر نداشته باشید.

تعمیر برد الکتریکی بخارشوی کارچر

یکی از قطعات بسیار مهم در بخارشوی کارچر که وظیفه آن مدیریت و کنترل عملکرد تمام قطعات است، برد بخارشوی کارچر می باشد که این قطعه یکی از کلیدی ترین و مهم ترین قطعاتی است که در دستگاه شما به کار رفته است. با این وجود اگر به هر دلیلی برد بخارشوی کارچر شما خراب شود، آیا امکان استفااده از این دستگاه وجود دارد؟ بدون شک خیر! حتی دستگاه شما روشن نخواهد شد که در این مواقع توصیه می شود برد بخارشوی کارچر توسط کارشناسان آریابهکار مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد تا نیازی به تعویض و خرید برد بخارشوی کارچر نداشته باشید.

لازم به ذکر می باشد که برد بخارشوی کارچر از آن دسته قطعاتی می باشد که نباید به هر کارشناسی بسپارید! به عبارتی اگر شما این قطعه کلیدی را به افراد بی تجربه و کم تجربه بسپارید، مطمئن باشید که برد دستگاه شما تعمیر نخواهد شد و باید اقدام به تعویض برد بخارشوی کارچر نمایید. از این رو اگر ببا خرابی برد بخارشوی کارچر روبرو شده اید، تنها راهکار اصولی که پیش روی شماست این می باشد که این قطعه توسط تکنسین های مجرب و متخصص در نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد تا از این طریق نیازی به تعویض برد بخارشوی کارچر نداشته باشید.

خدمات نمایندگی بخارشوی کارچر در تهران

این سوال بدون شک یکی از سوالات کاربردی و رایج بین مشتریانی می باشد که برای تعمیر بخارشوی کارچر به مرکز ما مراجعه می کنند و باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر تمام خدماتی که می توانند تضمین کننده این باشند که از دستگاه خود همانند روز اول استفاده کنید، ارائه خواهیم کرد. از این رو اگر شما با چنین مشکلاتی روبرو شدید، مطمئن باشید که ما در آریابهکار به اتفال تکنسین های مجرب و متخصص آماده ارائه خدمات تعمیر بخارشوی کارچر با هر گونه خرابی هستیم تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

تعمیرات بخارشو کارچر در محل یا در منزل

یکی از خدمات مورد تقاضای مشتریان آریابهکار، ارائه خدمات تعمیر بخارشوی کارچر در محل می باشد که این موضوع برای افرادی که فرصت کافی برای مراجعه به نمایندگی تعمیرات ندارند، بسیار مناسب است. از این رو شرکت آریابهکار به عنوان مرکز مجاز تعمیرات بخارشوی کارچر، به منظور راحتی هرچه بیشتر شما مشتریان، سرویس عیب یابی و تعمیرات بخارشوی کارچر را در منزل ارائه می دهد و برای استفاده از این خدمات، تنها کافی است با شماره های اعلام شده با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

معرفی نمایندگی رسمی تعمیرات بخارشو کارچر

آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تعمیرات لوازم خانگی و به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های معتبر و قدیمی در تهران، به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات بخارشوی کارچر در تهران آماده ارائه تمام خدمات عیب یابی و تعمیر بخارشوی کارچر به شما عزیزان است تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید و مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. لازم به ذکر است که آریابهکار تمام خدمات ارائه شده به شما عزیزان را بدون هر گونه محدودیتی گارانتی خواهد کرد تا مشکل شما رفع گردد.

راهنمای تعمیرات و عیب یابی بخارشو کارچر به وسیله تعمیرکاران مرکز آریابهکار

همانگونه که در قسمت بالا توضیح دادیم، تعمیرات و عیب یابی بخارشوی کارچر دو عامل مجزا از هم هستند و باید بصورت جداگانه انجام شوند. با این وجود اگر با خرابی بخارشوی کارچر روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که تعمیرات بخارشوی کارچر در صورتی به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد که ما از علت خرابی آن مطلع باشیم. بنابراین تعمیرات بخارشوی کارچر به معنای عیب یابی خرابی رخ داده در این دستگاه نیست! از این رو توصیه می کنیم این دو عامل را از یک دیگر مجزا بدانید که یکدیگر را تکمیل می کنند.

علت گرم نشدن آب درون مخزن بخارشو کارچر چیست؟

یکی از مشکلاتی که ممکن است در بخارشوی کارچر با آن روبرو شوید این است که شما آب مقطر را درون مخزن بخارشوی کارچر می ریزید و دستگاه را به برق متصل می کنید و متوجه این خواهید شد که دستگاه شما آب موجود در مخزن را گرم نمی کند و به همین ترتیب بخار خاصی در این دستگاه ایجاد نخواهد شد. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که علت اصلی این خرابی می تواند خرابی بویلر، المنت، شیر برقی، ترموستات و… باشد که این قطعات و سایر قطعات مرتبط با این خرابی باید مورد عیب یابی قرار بگیرند.

چرا بخاروشی کارچر بخار کم تولید می کند؟

اگر بخار کم در بخارشوی کارچر شما تولید می شود، معمولا این خرابی می تواند ناشی از دلایل مختلفی رخ دهد که اصلی ترین و مهم ترین دلیل در این زمینه این است که میزان قابل توجهی رسوب در این دستگاه ایجاد شده است و به همین دلیل در میزان بخار ایجاد شده در بخارشوی کارچر تاثیرگذار واقع شده است.

چرا بخاروشی کارچر بخار کم تولید می کند

به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که در صورت بروز هر گونه رسوب در بخارشوی کارچر حتما این دستگاه را توسط تکنسین های مجرب و متخصص رسوب زدایی کنید تا به بویلر و سایر قطعات این دستگاه آسیب وارد نشود.

چرا نازل بخارشوی کارچر مسدود می شود؟

مسدود شدن نازل بخارشوی کارچر می تواند بنابر دلایل مختلف و متعددی رخ دهد که رخ دادن آن می تواند منجر به عدم خارج شدن بخار از بخارشوی کارچر شما عزیزان شود. به همین دلیل توصیه می کنیم در صورت بروز این خرابی در بخارشوی کارچر به هیچ وجه اقدام به استفاده از این دستگاه نکنید؛ چرا که هر گونه استفاده از این دستگاه می تواند منجر به خرابی های گسترده در دستگاه شما شود. از این رو ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر بخارشوی کارچر آماده ارائه خدمات تخصصی هستیم تا مشکل دستگاه شما را یکبار برای همیشه رفع کنیم.

دلیل ایجاد نشتی در بخارشو کارچر چیست؟

چنانچه قسمتی از بخارشوی کارچر به نشتی آب دچار شود، کاهش میزان بخار خروجی بخارشوی کارچر مشاهده خواهد شد. با این وجود علل گوناگونی از جمله آسیب دیدگی قطعات بخارشوی کارچر یا استفاده از آب سخت می تواند منجر به خرابی و سوراخ شدن بخش هایی از دستگاه و در نهایت نشتی آب شود. از این رو برای برطرف کردن مشکل نشتی بخارشوی کارچر، می توانید دستگاه خود را به کارشناسان مجرب آریابهکار بسپارید تا به بهترین شکل ممکن این پروسه صورت گیرد.

سوالات متداول تعمیر بخارشوی کارچر

چگونه بخارشوی کارچر را رسوب زدایی کنیم؟

برای رسوب زدایی بخارشوی کارچر، می توانید از قرص های جرم گیر مخصوص استفاده کنید و یا اینکه در حالت خاموش، محلول جوش شیرین را درون مخزن ریخته چند ساعت زمان دهید و سپس مخزن را خالی کرده و بشویید

چرا بخارشوی کارچر بخار نمی کند؟

زمانی که از آب شهری با املاح بالا برای بخارشور استفاده شود، شیر برقی و سایر واسطه ها رسوب گرفته و با مشکل افت بخاردهی بخارشور مواجهه خواهید شید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 18 Comments

    1. باسلام
      دوست عزیز در حال حاضر در شهر شیراز نمایندگی نداریم، اما شما می توانید دستگاه خود را برای ما ارسال کرده و به این ترتیب از خدمات تعمیراتی آریابهکار بهره مند شوید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.
      همچنین می توانید فرم درخواست خدمات تعمیر بخارشوی موجود در وب سایت را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

    1. باسلام. صبای عزیز هزینه تعمیرات بخارشور در آریابهکار بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تعیین می شود.

  1. سلام خدا قوت بخارشوي من مدتي هست از درب بالا بخار و اب رو همزمان لا هم بيرون ميده و بخار خيلي كني از دسته خارج ميشه لطفا راهنمايي بفرماييد يا شماره نمايندگي اهواز رو بفرماييد

    1. سلام. روزتون بخیر. متشکرم.
      مشکل احتمالا از پمپ بخارشوی کارچر و خرابی رزوه های آن می باشد. برای بازبینی و عیب یابی می توانید عکس یا فیلم ۳۰ ثانیه ای را به شماره ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴ ارسال کنید یا اینکه دستگاه را با هماهنگی تیم پشتیبانی به آریابهکار منتقل نمایید تا خدمات تعمیر آن انجام شود.

  2. سلام من در بخارشور ی مدتی بود باز نمی شد با فشار اومدم بازش کنم درش شکسته دیگه باز نمیشه احتمال زیاد جوش خورده باشه درش احتمال تعمیرش هست؟

    1. با سلام. بله امکان تعمیرات این بخش وجود دارد. برای هماهنگی های لازم لطفا با شماره های قرار داده شده تماس حاصل نمایید.

  3. ببخشید زودپز من خیلی از دور دربش بخار خارج میشه چیکارش کنم؟
    همش میترسم منفجر بشه!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است مشکل دستگاه شما به دلیل شل و یا پاره بودن واشر دور درب آن باشد. واشر دور درب زودپز را عوض کنید و به خوبی جا بیاندازید. در صورتی که مشکل شما برطرف نشد با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

  4. بخارشوی کارچر استفاده میکنم من.
    امروز هرکاریش کردم روشن نشد. ممکنه جرم گرفته باشه. باید چیکارش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی روشن نشدن بخارشوی میتواند به دلایل زیر اتفاق بیوفتد:

    2. مشکل در برق رسانی
    3. قطع و وصلی 2 شاخه
    4. رسوب گرفتن
    5. خالی شدن منبع
    6. خرراب شدن برد
    7. خرابی دکمه ها
    8. خراب شدن تسمه
    9. و…
    10. در صورتی که از رسوب گرفتگی دستگاه مطمئن هستید بهتر است از روش های طبیعی برای رسوب زدایی دستگاه استفاده کنید. در غیر این صورت میتوانید از کمک تعمیرکار متخصصی برای عیب یابی دقیق دستگاه خود استفاده کنید.

  5. چرا بخارشوی من نسبت به قبل بخار خیلی کمتری داره؟ حتی یه وقتای نشتی داره! باید چیکارش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل دستگاه شما ممکن است به دلایل متفاوتی اتفاق افتاده باشد. برای مثال می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    2. گرفتگی دهانه ی بخارشوی
    3. نبود آب در مخزن
    4. داغ نشدن کامل آب دستگاه
    5. نشتی آب یا بخار
    6. گرفتگی فیلتر
    7. در صورت بررسی موارد بالا و پیدا نکردن مشکل اصلی دستگاه می توانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

    1. با سلام. کاربر گرامی مشکل برای باز کردن درب بخارشوی کارچر مدل SC4، می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

        قفل درب بخارشوی را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.
        درب بخارشوی را به سمت بالا بکشید.

      اگر بازهم درب بخارشوی با انجام مراحل بالا باز نشد، احتمالاً مشکل از یکی از موارد زیر است:

        گیر کردن درب بخارشوی
        خرابی قفل درب بخارشوی
        خرابی لولای درب بخارشوی

      اگر مشکل از گیر کردن درب بخارشوی باشد، خودتان می توانید آن را حل کنید. اما اگر مشکل از خرابی قفل یا لولای درب بخارشوی باشد، باید دستگاه توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد. در صورت تمایل می توانید از خدمات عیب یابی رایگان آریابهکار استفاده نمایید. برای هماهنگی با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

    1. با سلام. کاربر گرامی بخار نکردن بخارشوی کارچر شما می تواند ناشی عواملی همچون: کمبود آب، رسوب گرفتن، گرفتگی، خرابی المنت و نقص در سیم کشی باشد. شما می توانید برای تشخیص دقیق این موضوع با کارشناسان کا در ارتباط باشید تا دستگاه شما به صورت کاملا رایگان عیب یابی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214