skip to Main Content
تعمیر ماکروفر دوو
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو

امروزه ماکروفرها با قابلیت‌هایی که دارند، به یکی از وسایل مهم در هر خانه‌ای تبدیل شده اند. در این بین، دوو یک برند قدرتمند است که کیفیت بالایی در ساخت و تولید محصولاتش از جمله ماکروفر را بکار گرفته و توانسته اعتماد مشتریان زیادی را کسب کند. اما این مایکروویو دوو نیز همانند دیگر وسایل برقی ممکن است در اثر استفاده نادرست دچار مشکلاتی شود که بهتر است در صورت خرابی مایکروویو دوو سریعا اقدام به تعمیر ماکروفر نمایید. با این وجود در ادامه این گزارش از آریابهکار قصد داریم تا مشکلات و نحوه تعمیر ماکروفر دوو (Daewoo) را مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست

رویه تعمیر ماکروفر دوو

ماکروفر دوو یکی از ماکروفرهای محبوب با قیمت بسیار مناسب در بازار ایران می باشد که دارای کیفیت قابل قبول است و در برابر فشارهای قابل توجه توانایی مقاومت بالایی دارد. با این وجود با استفاده نادرست از این دستگاه، به مرور کیفیت آن کاهش پیدا می کند و دچار خرابی هایی خواهد شد که مانع استفاده صحیح از این دستگاه خواهند شد. از این رو اگر با خرابی ماکروفر دوو روبرو شدید، لازم به ذکر است که آرامش خود را ابتدا حفظ کنید؛ چرا که تمام مشکلات رخ داده در ماکروفر دوو قابل تعمیر هستند و ما تمامی این مشکلات را تعمیر می کنیم.

رویه تعمیر ماکروفر دوو

اما رویه تعمیر ماکروفر دوو همانند تعمیر سایر ماکروفرها در آریابهکار می باشد و تفاوت بخصوصی در پروسه تعمیرات آن وجود ندارد. تعمیرات در آریابهکار بدین گونه می باشد که در ابتدا دستگاه توسط تکنسین مجرب ماکروفر دوو به‌صورت تخصصی با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی می شود و پس از آنکه مشکل دستگاه عیب یابی شد، براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی برآورد هزینه می شود و اگر هزینه اطلاع رسانی شده را قبول داشته باشید، پروسه تعمیرات تخصصی برای شما آغاز خواهد شد و در مدت کوتاهی دستگاه به شما تحویل داده می شود.

نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر ماکروفر دوو

ما در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی و معتبر تعمیر ماکروفر دوو، با بیش از 30 سال سابقه خدمات تعمیر تخصصی ماکروفر دوو، همواره بهترین کیفیت را به شما ارائه می دهیم تا صرفا از طریق تعمیرات تخصصی و بدون نیاز به تعویض قطعات بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف کنید. لازم به ذکر است که تمام خدمات صورت گرفته شده در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص به‌صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد تا مشکل دستگاه شما در کمترین بازه زمانی تعمیر شود و پس از انجام تست های کافی، دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد.

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر دوو

آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر دوو، تمامی خدمات مختص ماکروفر دوو را بصورت تخصصی و بدون هر گونه محدودیتی انجام می دهد تا بتوانید از این دستگاه بدون هر گونه عیب و ایرادی همانند روز اول استفاده کنید. در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرده ایم:

خدمات و سرویس های نمایندگی مرکزی تعمیر ماکروفر دوو

  1. رفع مشکل کار نکردن ماکروفر دوو.
  2. تعمیر روشن نشدن ماکروفر دوو.
  3. تعمیر جرقه زدن ماکروفر دوو.
  4. تعمیرات نچرخیدن سینی ماکروفر دوو.
  5. تعمیر داغ نکردن غذا در ماکروفر دوو.
  6. تعمیر داغ شدن بدنه ماکروفر دوو.
  7. رفع مشکل برد ماکروفر دوو.
  8. تعمیر مگنترون ماکروفر دوو.

فرایند تعمیر ماکروفر دوو توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

فرایند تعمیر ماکروفر دوو توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار اینگونه است که در ابتدا عیب یابی دقیق صورت می گیرد و پس از شناسایی دقیق مشکل دستگاه، هزینه تعمیرات برآورد می شود و پس از تائید هزینه تعمیرات توسط شما، تمام خدمات تعمیر بصورت تخصصی صورت می گیرد تا مشکل شما صرفا از طریق تعمیرات تخصصی رفع گردد و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید. همچنین پس از تعمیرات تخصصی، تست کافی انجام خواهد شد و پس از تائیدیه نهایی واحد کنترل آریابهکار، دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد.

نکات مهم در رویه تعمیرات ماکروفر دوو

تعمیر ماکروفر دوو برخلاف باور برخی از تعمیرگاه های غیرمجاز، یک پروسه ساده و عادی نیست؛ چرا که ماکروفر دوو دارای قطعات پیچیده و متصل به یکدیگر می باشد که اگر هر یک از این قطعات به مرور زمان خراب شوند، می توانند منجر به خرابی سایر قطعات اطراف خود شوند. بنابراین پروسه تعمیر ماکروفر دوو حتما باید توسط تکنسین و متخصص ماکروفر دوو به‌صورت دقیق به همراه نکاتی که ناشی از چندین سال تعمیرات تخصصی هستند تعمیر شود تا مشکلی برای دستگاه شما رخ ندهد و بتوانید همانند روز اول از آن استفاده کنید.

از این رو توصیه ای که ما برای شما داریم این است حتما برای تعمیرات به مرکز تخصص و با اصالت مراجعه کنید تا تمام مشکلات دستگاه به‌صورت تخصصی تعمیر شود.

مزیت های تعمیر ماکروفر دوو نمایندگی مرکزی آریابهکار

از آنجاییکه ما در آریابهکار به همراه کادری حرفه ای تمام خدمات تعمیرات تخصصی را به شما ارائه می دهیم، مزایایی را نیز برای شما در نظر گرفته ایم که این مزایا ما را نسبت به سایر مراکز تعمیراتی متمایز می کنند. یکی از مزایایی که در همان ابتدا به شما تعلق می گیرد این است که دستگاه شما به‌صورت رایگان با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا و توسط تکنسین های مجرب عیب یابی قطعه به قطعه می شود تا با گریز از ده ها قطعه ریز و درشت، مشکل دستگاه به‌صورت دقیق شناسایی شود.

مزیت های تعمیر ماکروفر دوو نمایندگی مرکزی آریابهکار

یکی دیگر از مزایایی که در آریابهکار به شما تعلق می گیرد این است که دستگاه شما توسط تعمیرکاران ماکروفر دوو تعمیر می شود که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماکروفر دوو را در رزومه خود دارند. همچنین یکی دیگر از مزایای تعمیر ماکروفر دوو در آریابهکار این است که اگر ساکن تهران هستید و زمان کافی برای مراجعه حضوری ندارید، می توانید از پیک رفت و برگشت رایگان ما استفاده کنید که برای انجام هماهنگی های لازم باید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس بگیرید تا راهنمایی لازم صورت گیرد.

تعمیر ماکروفر دوو با گارانتی بی قید و شرط

آریابهکار با بیش از 30 سال تجربه تخصصی تعمیرات ماکروفر دوو همواره سعی کرده است تا مشکل دستگاه شما عزیزان را صرفا با تعمیرات تخصصی و کمترین هزینه ممکن تعمیر کند تا نیازی به تعمیرات مجدد و هزینه بیشتر نداشته باشید! اما این در حالی است که اکثر تعمیرگاه های غیرمجاز تعمیراتی بر روی دستگاه انجام نمی دهند و صرفا هزینه تعویض قطعات را اعلام می کنند که این پروسه برای شما ارزش اقتصادی نخواهد داشت و بیشتر آسیب مالی خواهید دید و بهتر است از تعمیرات بگذرید و اقدام به خرید ماکروفر جدید نمایید.

اما یکی دیگری از وجه تمایزات آریابهکار نسبت به سایر مراکز تعمیراتی این است که برای تمامی خدمات انجام شده در قبال دستگاه شما، گارانتی کتبی و بی قید و شرط به شما تعلق می گیرد که تضمین کننده خدمات ما به شما عزیزان می باشد و اگر پس از تعمیرات به احتمال 1 درصد باز هم با خرابی بخش تعمیر شده روبرو شدید، به‌صورت رایگان برای شما تعمیر خواهد شد تا نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نداشته باشید.

تعمیر ماکروفر دوو با قطعات 100% اورجینال

همانگونه که گفته شد، اولین قدمی که در راستای تعمیر دستگاه شما در آریابهکار برداشته می شود این است که در ابتدا بدون هر گونه هزینه جانبی، ما توسط تکنسین های ماکروفر دوو و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا دستگاه شما را عیب یابی می کنیم تا مشکل دستگاه به‌صورت دقیق و بدون حدس و گمان تعیین شود. پس از آنکه عیب یابی صورت گرفت، گزارش جامعی توسط تکنسین های مجموعه به شما عزیزان در قالب نتیجه عیب یابی اعلام می شود. از این رو اگر قطعه ای قابل تعمیر باشد، قطعا به‌صورت تخصصی تعمیر خواهد شد و اگر قابل تعمیر نباشد، راهکار دیگری جزء تعویض قطعه وجود نخواهد داشت.

تعمیر ماکروفر دوو با قطعات 100% اورجینال

این در حالی است که ما در آریابهکار با تکنسین های باتجربه ای که داریم سعی می کنیم قطعات معیوب دستگاه شما را به‌صورت تخصص تعمیر کنیم. اما اگر برد ماکروفر دوو در طی استفاده نادرست و وارد کردن فشار بیش از حدی ذوب شده باشد، آیا قابل تعمیر است؟ یقینا اینگونه نخواهد بود و ناچار به تعویض قطعه خواهید بود. اما تعویض قطعات ماکروفر دوو در آریابهکار بدین گونه است که قطعات تعویضی تماما اورجینال و وارداتی و براساس برند و مدل دستگاه شما می باشند.

مهمترین اقدامات در زمینه تعمیر ماکروفر دوو

اولین و مهمترین اقدامی که باید در زمینه تعمیر ماکروفر دوو انجام دهید این است که در ابتدا از اصالت و تجربه مرکز تخصصی که قرار است دستگاه ماکروفر دوو شما عزیزان را تعمیر کند، مطلع باشید؛ بدین معنا که اگر ماکروفر دوو شما خراب شده است و متقابلا به مرکزی مراجعه کنید که هیچ گونه تخصصی در زمینه تعمیر این دستگاه ندارد، نه تنها هزینه هنگفتی باید بپردازید و بلکه دستگاه پس از یک یا دو هفته دچار خرابی خواهد شد. از این رو علیرغم پرداخت هزینه تعمیرات و تعویض قطعات ماکروفر دوو، باید مجددا یا آنها را تعمیر کنید و یا اینکه اقدام به خرید دستگاه جدید نمایید.

با این وجود توصیه کلیدی که ما برای شما داریم این است که به مرکز تخصصی جهت تعمیر ماکروفر دوو مراجعه کنید؛ آریابهکار با بیش از 30 سال سابقه تخصصی تعمیرات ماکروفر دوو توسط تعمیرکاران ماکروفر دوو، آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

دلایل نیاز به تعمیر ماکروفر دوو

ماکروفر دوو این روزها در بازار ایران دارای قیمت حدودی 10 میلیون تومانی می باشد که با خراب شدن این دستگاه دو راهکار دارید که عبارتند از خرید ماکروفر جدید و یا تعمیرات تخصصی ماکروفر دوو. برای مورد اول که خرید ماکروفر جدید می باشد، باید حدودا 10 میلیون تومان هزینه در نظر بگیرید و برای مورد دوم نیز اگر مشکل دستگاه جزئی باشد قطعا با قیمت بسیار پایین که بستگی به خرای رخ داده دارد، مشکل شما به‌صورت اصولی و دقیق تعمیر خواهد شد. از این رو مشکلی که می تواند با یک هزینه بسیار جزئی تعمیر شود، یقینا نیازی به هزینه چندین میلیون تومانی جهت خرید دستگاه جدید نخواهید داشت.

یک مورد دیگر وجود دارد و آن هم این است که اگر دستگاه شما به مجموعه ما منتقل شود و سپس عیب یابی صورت گیرد، صرفه اقتصادی تعمیر دستگاه نیز به شما اعلام خواهد شد تا اینکه مطلع باشید آیا تعمیرات انجام شده برای شما مناسب هستند؟ آیا هزینه تعمیرات نسبت به قیمت کلی دستگاه ارزش دارد؟ بنابراین تمامی این موارد به شما اعلام می شوند.

چرا تعمیر ماکروفر دوو را به متخصصان آریابهکار بسپاریم؟

اصولا زمانیکه ماکروفر دوو هر یک از ما به هر دلیلی خراب می شود، مایل هستیم تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن دستگاه تعمیر شود تا هم نیاز به تعمیرات مجدد نداشته باشیم و هم اینکه پس از یک مدت کوتاه و بروز خرابی های متعدد، ناچار به خرید ماکروفر جدید نشویم. از این رو ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر دوو آماده ارائه تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه به‌صورت تخصصی هستیم تا با کمترین هزینه ممکن بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

چرا تعمیر ماکروفر دوو را به متخصصان آریابهکار بسپاریم

با این وجود یکی از دلایلی که می توانید دستگاه را به آریابهکار جهت تعمیرات بسپارید این است که ما با کمترین هزینه ممکن که هزینه تعمیرات تخصصی است، مشکل قطعات معیوب و خراب دستگاه ماکروفر دوو را رفع می کنیم تا نیازی به تعویض قطعات گران‌قیمت ماکروفر دوو نداشته باشید. همچنین یکی دیگر از این دلایل عبارتند از عیب یابی رایگان ماکروفر دوو که فقط و فقط توسط تعمیرکاران ماکروفر دوو در آریابهکار با ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما صورت می گیرد.

مراحل درخواست تعمیرکار از نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو آریابهکار

اگر مایل هستید تا دستگاه ماکروفر دوو شما به‌صورت کاملا مهندسی و تخصصی تعمیر شود، می توانید از روش های مختلفی با آریابهکار در ارتباط باشید و مشکل دستگاه را تعمیر کنید. یکی از روش هایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم این است که تصویر یا ویدیو 30 ثانیه ای از دستگاه خود تهیه کنید و از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای کارشناسان و تکنسین های ما ارسال کنید تا در اسرع وقت بررسی های ابتدایی صورت گیرد و سپس راهنمایی شوید؛ لازم به ذکر است که این پروسه صرفا عیب یابی سطحی می باشد و تا زمانیکه دستگاه توسط تکنسین های آریابهکار عیب یابی قطعه به قطعه نشود، نمی توانیم مشکل دستگاه به همراه هزینه تعمیرات آنرا اعلام کنیم.

همچنین یکی دیگر از روش هایی که می توانید با استفاده از آن اقدام به تعمیر ماکروفر دوو در آریابهکار نمایید این است که از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد و بتوانید هر چه سریعتر دستگاه را به شعب تعمیراتی آریابهکار منتقل کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در تهران

با خرید ماکروفر دوو از فروشگاه مرکزی در تهران و یا استان محل سکونت خود، در کنار فاکتور دستگاه یک کارت گارانتی توسط فروشنده به شما تحویل داده خواهد شد که این کارت گارانتی نشان دهنده اصالت و واردات قانونی این دستگاه می باشد و در صورت مشاهده هر گونه خرابی نیز می توانید به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو مراجعه نمایید و با استفاده از این کارت گارانتی اقدام به تعمیر رایگان مشکل دستگاه خود کنید. با این وجود پیش از مراجعه به نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو و تعمیر رایگان دستگاه، در ابتدا باید اعتبار کارت گارانتی را مشاهده نمایید!

اگر کارت گارانتی شما اعتبار نداشته باشد، جای نگرانی وجود ندارد چرا که ما آماده تعمیرات تخصصی ماکروفر دوو با تکنسین های مجرب و ماهر هستیم تا برای همیشه مشکل دستگاه شما را تعمیر کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تیم پشتیبانی آریابهکار به شماره 02145437 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی لازمه صورت گیرد.

نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو

آیا نیاز به تعمیر ماکروفر دوو دارید؟ یا به دنبال تعمیرکار ماکروفر دوو هستید؟

نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو

اگر مایکروفر دوو (Daewoo) شما به هر دلیلی آسیب دیده است و نیاز به رفع مشکل دستگاه دارید، بهتر است در ابتدا برگه ضمانت دستگاه را پیدا کنید و با در دست داشتن برگه گارانتی، به نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو مراجعه نمایید و از خدمات پس از فروش ماکروفر دوو استفاده کنید تا مشکل پیش آمده به ساده ترین حالت ممکن و بدون پرداخت هزینه رفع شود.

اما اگر با برررسی کردن کارت گارانتی دستگاه متوجه این شدید که اعتبار گارانتی به اتمام رسیده است، توصیه می‌کنیم که حتما به مراکز معتبر تعمیر مایکروفر دوو مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما توسط تکنسین‌های مجرب رفع شود.

مشکلات رایج ماکروفر دوو

اغلب مشکلاتی که ممکن است در طول زمان به ‌صورت اتفاقی برای ماکروفر دوو شما رخ دهند، معمولا به دلیل استفاده نادرست و نگهداری نادرست از دستگاه اتفاق می‌افتند. خوشبختانه، تعدادی از این مشکلات به سادگی توسط شما در خانه قابل رفع می‌‌باشند؛ اما برخی دیگر از این مشکلات وجود دارند که صرفا باید توسط تکنسین تعمیر ماکروفر دوو برطرف شود. در ادامه تعدادی از مشکلات رایج ماکروفر دوو را به همراه دلایل بروز آنها را آورده ایم:

خرابی لامپ ماکروفر دوو

خرابی لامپ مایکروفر دوو از جمله اشکلاتی است که غالبا باعث می‌شود عملکرد دستگاه کاملا با اختلال مواجه شود و غذا گرم نشود. به همین دلیل لازم است از دلایل خراب شدن این قطعه اطلاع داشته باشید و تا حدالامکان از بروز این مشکل جلوگیری نمایید. همچنین در صورت مشاهده هر گونه مشکل در این قطعه لازم است اقدام به تعویض لامپ ماکروفر دوو نمایید.

لامپ مگنترون ماکروفر دوو جزء اصلی ترین قطعات داخلی مایکروویو می‌باشد که فرایند گرم و طبخ کردن غذا را به کمک امواج تولید شده از آهنربای این قطعه با ایجاد میدان مغناطیسی برعهده دارد. لامپ ماکروفر دوو در واقع از دو بخش مگنت و الکترون تشکیل شده که در صورت خرابی این قطعه، عملکرد دستگاه متوقف خواهد شد و راهکاری جزء تعمیر یا تعویض این قطعه مهم ندارید. جهت تعمیر این قطعه، می‌توانید به مراکز تعمیر مایکروفر دوو مراجعه کنید تا با قطعات اصلی، تعویض یا تعمیر شود.

روشن نشدن ماکروفر دوو

روشن نشدن ماکروفر دوو از رایج ترین خرابی‌ها و مشکلات پیش آمده برای مایکروویو می‌باشد که شایع ترین دلیل بروز این مشکل، وجود ایراد در درب و میکروسوئیچ است. اما به طور کلی به دلایل و عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد:

روشن نشدن ماکروفر دوو

1. مشکل در سیستم برق رسانی:

اغلب در نگاه اول شاید این موضوع به نظر ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد. اما بیشترین موارد ثبت شده در روشن نشدن ماکروفر دوو، همین موضوع بوده است! از این رو گاها ممکن است ولتاژ وارد شده به دستگاه، بیشتر از حد ولتاژ مورد نیاز دستگاه بوده و باعث خواهد شد فشار زیادی به مدار وارد شود و فیوز ماکروفر دوو بپرد. با این وجود این مشکل فنی است و هر تکنسینی نمی‌تواند این مشکل را به سادگی رفع کند و به همین دلیل توصیه می‌شود حتما به مراکز تعمیر مایکروویو دوو مراجعه کنید.

2. خرابی پنل ماکروفر:

گاهی اوقات امکان دارد خرابی پنل ماکروفر دوو، علت روشن نشدن دستگاه شما باشد. زیرا از طریق فشردن دکمه ها، دستورات لازم به دیگر اجزاء ارسال می‌شود. بنابراین اگر این قطعه دچار مشکل شده باشد، ممکن است دستوراتی که قصد دارید به دستگاه بدهید به ثمر ننشیند و در نتیجه ماکروفر روشن نشود. با این وجود بهتر است به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه نمایید تا مشکل پنل شما رفع شود.

3. خرابی میکرسوئیچ درب:

اکثرا ماکروفر‌ها دارای سه الی چهار میکروسوئیچ درب هستند که از آنها به عنوان اصلی ترین عوامل اتصال اولیه یا ثانویه یاد می‌شود. اما هنگامی که درب دستگاه بسته باشد، ماکروفر شروع به کار می‌کند؛ همچنین زمانی که درب ماکروفر باز باشد، به طور کلی برق دستگاه قطع می‌شود. از این رو اگر میکروسوئیچ درب ماکروفر دوو آسیب ببیند، با مشکلاتی روبرو خواهید شد که مهم ترین آنها، روشن نشدن ماکروفر دوو است.

4. خرابی فیوز حرارتی:

در ماکروفر‌ها یک یا چند برش حرارتی وجود دارد تا از گرمای بیش از اندازه داخل ماکروفر محافظت کند، این فیوز حرارتی در داخل محفظه دستگاه در نزدیکی مگنترون قرار دارد. اغلب اگر ماکروفر دوو روشن نمی‌شود امکان دارد فیوز حرارتی آن قطع شده باشد. در صورت خراب شدن این قطعه نیز بهتر است به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه کنید.

همچنین بخوانید: علت روشن نشدن ماکروفر

علت جرقه زدن مایکروفر دوو

هنگام استفاده از مایکروفر، امکان دارد شاهد جرقه زدن دستگاه باشید و این اتفاق شما را شوکه کند! اما جای نگرانی وجود ندارد و آرامش خودتان را حفظ نمایید. پس از آنکه متوجه جرقه زدن مایکروفر دوو شدید، آنرا از برق بکشید و سپس موارد ذیل را مطالعه کنید تا به مشکل اصلی علت جرقه زدن مایکروفر برسید و آنرا رفع کنید.

لازم به ذکر است که برخی از علل جرقه زدن مایکروفر دوو سطحی هستند و می‌توانید به سادگی در خانه رفع کنید. برخی دیگر از این مشکلات کاملا فنی هستند و نمی‌توانید بدون دانش فنی اقدام به تعمیر و تعویض قطعات معیوب نمایید. از این رو توصیه می‌شود به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه نمایید.

اما چرا ماکروفر دوو شما جرقه میزند؟

علت جرقه زدن مایکروفر دوو

1. استفاده از ظروف فلزی:

اصلی ترین و شایع ترین علت جرقه زدن مایکروفر دوو، استفاده از ظروفی فلزی و یا حتی وجود کوچک ترین قطعه فلزی در داخل دستگاه می‌باشد. با این وجود از طریق مطالعه دفترچه راهنمای مایکروفر دوو می‌توانید تاکید‌های مکرر نسبت به این اتفاق را مطالعه کنید و به نتیجه برسید که به هیچ وجه نباید از ظروف فلزی در مایکروویو دوو استفاده کنید. در غیر اینصورت، با مشکلاتی روبرو خواهید شد که می‌توانند برای شما هزینه تراشی کنند.

2. خرابی کاور هدایت یا کاور میکا:

حتما قطعه‌ای مستطیلی شکلی را در داخل ماکروفر مشاهده کرده اید که این قطعه، دقیقا همان کاور هدایت یا کاور میکا ماکروفر دوو است که در قسمت بالایی مگنترون قرار دارد. همچنین وظیفه کلی کاور هدایت/میکا با توجه به نامی که دارد، هدایت امواج تولید شده توسط مگنترون می‌باشد. از این رو این قطعه نقش مهمی در گرم کردن ماکروفر شما را داراست و در صورت خرابی این قطعه، امواج به درستی ساطع نشده و باعث سوختن غذا و جرقه زدن ماکروفر دوو می‌شود. در این صورت توصیه می‌شود به مراکز تعمیر ماکروفر دوو مراجعه نمایید.

3. خرابی دیود ماکروفر:

دیود ماکروفر دوو نیز یکی دیگر از قطعات کاربردی موجود در این ماکروفر می‌باشد که خرابی آن غالبا ممکن است سبب خرابی دیگر قطعات نیز شود. با این حال دیود به قطعه‌ای گفته می‌شود که از طریق خازن و ترانس، ولتاژ بالایی را برای فعالیت مگنترون ایجاد می‌کند و مگنترون از طریق این امواج، گرمای لازم را در محیط دستگاه پخش می‌کند و در صورت خرابی این قطعه، معمولا امکان تعمیر وجود ندارد و باید اقدام به تعویض دیود ماکروفر دوو (Daewoo) نمایید. همچنین اگر این مشکل رفع نشود، یکی از علت جرقه زدن مایکروفر دوو خواهد بود. ما در آریابهکار تمام خدمات تعمیر ماکروفر دوو را با بهترین کیفیت و قطعات اورجینال انجام می‌دهیم.

4. فرسوده شدن سه پایه فلزی:

در اکثر ماکروفرها سه پایه‌ای به عنوان طبقه ماکروفر در نظر گرفته شده است که در اثر به پایان رسیدن عمر مفید آن یا استفاده نادرست، ممکن است فرسوده شود و تبدیل به یک شی فلزی شده باشد. از این رو بهتر است دیگر از این ابزار معیوب فلزی استفاده ننمایید و صرفا 3 پایه فلزی جدیدی را خریداری کنید. اما اگر مجددا از این پایه معیوب استفاده کنید، قطعا متوجه علت جرقه زدن مایکروفر دوو خواهید شد!

همچنین بخوانید: علت دود کردن ماکروفر

خرابی برد ماکروفر دوو

برد ماکروفر دوو یکی از اجزای مهم و کاربردی است که در پی خرابی آن، مشکلات متعددی برای دستگاه شما پیش خواهد آمد. با این وجود برد ماکروفر به عنوان مغز دستگاه شناخته می‌شود و وظیفه انتقال اطلاعات و فرمان دهی به سایر بخش‌ها و قطعات ماکروفر را برعهده دارد؛ به همین دلیل است که خرابی آن باعث اختلال در عملکرد کلیه قطعات دستگاه خواهد شد. حتی ممکن است تمامی قطعات ماکروفر دوو سالم بوده، اما با خرابی این قطعه هیچ یک از دکمه‌های دستگاه عملکردی مثبت از خود نمایش ندهند.

خرابی برد ماکروفر دوو

بطور کل عواملی که باعث آسیب دیدن این قطعه می‌شوند عبارتند از:

  • نوسانات شدید برقی.
  • عدم استفاده از محافظ برق استاندارد.
  • قرار گرفتن دستگاه در معرض آب و رطوبت.
  • ورود ولتاژ بیش از اندازه به دستگاه.

توجه داشته باشید به دلیل نوسانات ارزی، برد ماکروفر دوو در این مجموعه به صورت جداگانه فروخته نمی‌شود و صرفا خدمات تعمیر و تعویض برد پذیرفته می‌شود و جهت استعلام قیمت برد ماکروفر دوو می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نچرخیدن سینی ماکروفر دوو

یکی از مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی که امکان دارد در طی استفاده از ماکروفر با آن مواجهه شوید، نچرخیدن سینی ماکروفربنابر دلایل مختلفی می‌باشد که هنگام بروز آن باید سریعا رسیدگی کنید! سینی ماکروفر دوو در واقع به گونه‌ای طراحی شده است که به وسیله ریل‌های موجود، سینی را به چرخش در می‌آورد و باعث می‌شود امواج موجود در دستگاه، بطور یکنواخت بر تمامی نواحی غذای موجود در سینی پخش شود. با این وجود ممکن است سوالی برای شما ایجاد شود که چه دلایلی یاعث می‌شوند تا سینی نچرخد؟ در ادامه به این عوامل اشاره خواهیم کرد.

نچرخیدن سینی ماکروفر دوو

1. درست قرار نگرفتن سینی در جای خود:

گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی کافی و عدم آشنایی کامل با مایکروویو دوو، متوجه این موضوع نشده باشید که در زیر سینی شیار‌هایی وجود دارند و در حین قرار دادن سینی باید مطمئن شوید که باید بصورت کامل چفت شود. از این رو لازم است شیارهای سینی به درستی بر روی کوپلینگ قرار گرفته و چفت شود تا سینی عملکرد صحیحی را از خود ارائه دهد. از این رو اگر به هر دلیلی سینی را از دستگاه خارج کرده اید، در هنگام جای گذاری مطمئن شوید که بصورت کامل چفت شده است. در غیر اینصورت متوجه نچرخیدن سینی ماکروفر دوو (Daewoo) خواهید شد.

2. خرابی موتورگردان ماکروفر:

موتور گردان ماکروفر دوو، قطعه‌ای الکتریکی است که در زیر کوپلینگ ماکروفر قرار دارد و وظیفه آن عمدتا چرخاندن کوپلینگ و سپس صفحه گردان است. اما گاها این قطعه به دلیل استفاده‌های مکرر و نادرست و عدم رعایت محدودیت وزنی، دچار مشکل خواهد شد که اصلی ترین و عمده ترین تاثیر آن، نچرخیدن سینی ماکروفر دوو می‌باشد که معمولا قابل تعمیر نیست و باید آنرا تعویض کنید.

برای تست سالم یا خراب بودن موتور گردان ماکروفر دوو، باید از مولتی متر استفاده کنید.

3. خرابی کوپلینگ یا کوپلار:

کوپلینگ ماکروفر دوو، قطعه مهم در ماکروفر است که جنس آن از پلاستیک می‌باشد و وظیفه کلی آن، برقراری ارتباط میان موتور گردان ماکروفر و صفحه گردان است. اما به دلیل جنس پلاستیکی که دارد، احتمال ترک خوردن و شکستن آن در اثر استفاده نادرست بسیار زیاد بوده و به همین دلیل توصیه می‌شود هنگام قرار دادن سینی بر روی این قطعه، دقت کافی را داشته باشید. در غیر این صورت کوپلینگ مایکروویو دوو آسیب خواهد دید و عملکرد سینی ماکروفر دوو مختل خواهد شد.

همچنین بخوانید: دلایل صدا دادن مایکروفر

4. کثیفی بیش از اندازه زیر سینی:

در زیر سینی ماکروفر دوو غلتک‌هایی وجود دارند که به کمک این چرخ ها، غالبا سینی هم تعادل خود را حفظ می‌کند و هم باعث می‌شود سینی به راحتی به چرخش در بیاید. اما در بعضی مواقع ممکن است ذرات غذا و چربی‌ها در حین طبخ غذا، در بین چرخ‌های این قطعه گیر کرده و مانع از چرخش درست سینی شوند. از این رو توصیه می‌شود که حداکثر هفته‌ای یکبار به صورت کامل محیط داخلی دستگاه اعم از صفحه گردان ماکروفر را به طور کامل تمیز نمایید.

جهت تماس با کارشناسان ما، از طریق خطوط 09190111214 و 02145437 و 02191006676 اقدام نمایید.

نکات نگهداری از ماکروفر دوو

تمامی دستگاه‌های برقی از جمله ماکروفر دوو نیاز به نگهداری صحیح دارند که با نگهداری درست و اصولی، عمر مفید دستگاه افزایش خواهد یافت و همچنین می‌توان شاهد بهترین عملکرد از دستگاه در طی سالیان متمادی بود. اما با رعایت نکردن این نکات نگهداری، باعث آسیب دیدن دستگاه خواهید شد. با این وجود مهم ترین نکاتی که باید آنها را رعایت نمایید عبارتند از:

نکات نگهداری از ماکروفر دوو

  1. از وارد شدن هر گونه ضربه به دستگاه بطور جد خودداری فرمایید.
  2. برای داغ کردن انواع مایعات از جمله شیر در ماکروفر بپرهیزید.
  3. برای آب پز کردن تخم مرغ از ماکروفر استفاده نکنید.
  4. سینی ماکروفر را به هیچ عنوان با دست نچرخانید.
  5. درب ماکروفر را به آرامی باز و بسته نمایید.
  6. هنگام استفاده از ماکروفر دوو، محدودیت‌های وزنی را در نظر داشته باشید.
  7. به هیچ عنوان ماکروفر را خالی روشن نکنید.
  8. هنگامی که کار شما با دستگاه به اتمام رسید آن را از برق بکشید.
  9. دستگاه را در محیطی مناسب با رعایت فاصله‌های مناسب قرار دهید.
  10. ماکروفر را به دور از رطوبت و وسایل گرمازا نگه دارید.
  11. در ساعات اوج مصرف برق، از ماکروفر استفاده ننمایید.
  12. هنگام داغ کردن مواد غذایی، حتما از درپوش مناسب استفاده کنید.
  13. به هیچ عنوان از ظروف لب پر، طلاکوب شده و… در ماکروفر دوو استفاده نکنید.
  14. از داغ کردن روغن به تنهایی در داخل ماکروفر جدا خودداری فرمایید.
  15. از آب پز کردن تخم مرغ در این دستگاه بپرهیزید.
  16. از فشردن دکمه‌های پنل ماکروفر دوو با اجسام تیز و دست خیس بپرهیزید.

هزینه تعمیر ماکروفر دوو

همانگونه که در این گزارش خواندید، خرابی‌هایی که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهند، کم نیستند و باید هر مشکل پیش آمده به درست ترین حالت ممکن عیب یابی شود و در صورت امکان یک قطعه معیوب، آنرا تعمیر کنید و نیازی به تعویض آن نداشته باشید. از این رو ما در آریابهکار در ابتدا عیب یابی دقیق را انجام می‌دهیم و سپس هزینه تعمیر ماکروفر دوو شما توسط تکنسین اعلام خواهد شد. با این وجود این راهکار می‌تواند بهترین و سریعترین راهکار ممکن جهت تعمیر دستگاه شما باشد.

  • تعمیر قطعات معیوب مایکروویو دوو جهت کاهش هزینه.
  • هزینه‌های اعلامی براساس نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد.
  • اعلام هزینه تعمیر پس از عیب یابی دقیق.

همچنین بخوانید: تعمیر ماکروفر فلر

عیب یابی ماکروفر دوو

عیب یابی ماکروفر دوو (Daewoo)، پروسه بسیار مهم در جهت تعمیر مایکروفر شما می‌باشد که اگر این پروسه به بهترین حالت ممکن انجام نشود، با وجود پرداخت هزینه تعویض قطعات سالم دستگاه، باز هم مشکل شما رفع نخواهد شد و نمی‌توانید به نتیجه مدنظر خود برسید. از این رو قبل از آنکه دستگاه شما تعمیر شود، نیاز به تکنسین مجرب دارید که این مشکل را بصورت دقیق عیب یابی نماید. از این رو ما در آریابهکار قبل از آنکه دستگاه شما را پذیرش کنیم، بصورت دقیق توسط تکنسین عیب یابی صورت می‌گیرد تا نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید و صرف تعمیر قطعات معیوب، مشکل شما برطرف شود.

  • بازبینی و عیب یابی ماکروفر دوو قبل از اعلام هزینه.
  • استفاده از قطعات وارداتی و اورجینال شرکتی دوو.
  • ثبت تعمیرات از طریق راهای ارتباطی واتساپ، تلگرام، ایمو.

تعمیر ماکروفر دوو در تهران

ما در آریابهکار به عنوان یکی از مراکز مجاز تعمیرات لوازم برقی خانگی با بیش از 30 سال تجربه و تیمی کار آزموده و متعهد، با داشتن بهترین ابزار روز دنیا آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم. جهت سهولت دسترسی شما، دو شعبه در شرق و غرب تهران در نظر گرفته ایم که در صورت خرابی ماکروفر دوو (Daewoo) می‌توانید می‌توانید به نزدیک ترین شعبه محل سکونت خود مراجعه نمایید. همچنین جهت رفاه شما عزیزان، اعزام پیک رفت و برگشت رایگان را در نظر گرفته ایم تا در صورت عدم امکان حضوری، از خدمات غیرحضوری ما نیز استفاده کنید.

تعمیر ماکروفر دوو در تهران

  • انجام تعمیرات 86 برند مطرح روز دنیا.
  • پیک در جهت دریافت دستگاه، به شما قبضی را ارائه می‌دهد.
  • هزینه پیک در صورت تعمیر مایکروفر دوو، رایگان خواهد بود.
  • استفاده از خدمات حضوری و غیر حضوری آریابهکار.
  • از طریق پر کردن فرم درخواست تعمیر، منتظر تماس از سوی متخصصین ما باشید.

مشکلات رایج ماکروفر دوو در یک نگاه

در طی این گزارش از آریابهکار تلاش شد تا تمام مشکلات ماکروفر دوو را از جوانب مختلف بررسی و عیب یابی کنیم. با این وجود در این بخش قصد داریم تا تمام این مشکلات را بصورت مختصر ذکر کنیم.

علت جرقه زدن ماکروفر دوومی تواند دلایل متعددی داشته باشد که رایج ترین علت آن، استفاده از ظروف فلزی در ماکروفر دوو می‌باشد.
روشن نشدن مایکروفر دوومعمولا به دلیل خرابی در اتصالات و همچنین آسیب دیدن برد الکترونیک این اتفاق رخ می‌دهد که قابل رفع می‌باشد.
خرابی مگنتران مایکروویواستفاده نادرست و طولانی مدت از مایکروویو، باعث خرابی مگنتران می‌شود.
خرابی موتور گردان مایکروفر دووقرار دادن ظروف حجیم و سنگین بر روی سینی ماکروفر، می‌تواند منجر به خرابی موتور گردان شود.
از کار افتادن موتور ماکروفرنوسان برق و استفاده نادرست و طولانی مدت ار مایکروفر می‌تواند باعث خرابی موتور شود که در صورت آسیب جزئی قابل تعمیر می‌باشد.
نچرخیدن سینی ماکروفر دووبه دلیل خرابی موتور گردان و یا کوپلینگ ماکروفر دوو رخ می‌دهد که قابل تعمیر و تعویض می‌باشد.
شکستن میکروسوئیچ مایکروفردر این صورت به هیچ وجه ماکروفر شما روشن نخواهد شد و صرفا باید اقدام به تعویض میکروسوئیچ ماکروفر دوو نمایید.
کار نکردن پنل ماکروفر دووبه دلیل ضربه و همچنین استفاده نامناسب از پنل دستگاه، دچار خرابی می‌شود و باید اقدام به تعمیر یا تعویض آن نمایید.
تعویض لامپ ماکروفر دوودر آریابهکار تمامی خدمات تعمیر مایکروفر دوو انجام می‌شود.
آسیب دیدن کوپلینگ مایکروویواستفاده مداوم و نادرست از ماکروفر و همچنین استفاده از ظروف حجیم می‌تواند منجر به آسیب دیدن کوپلینگ شود.

چرا ماکروفر دوو ناگهان خاموش می شود؟

خاموش شدن ناگهانی ماکروفر دوو می تواند به دلیل نوسان برق و یا خرابی برد ماکروفر دوو رخ دهد که در این مواقع باید مشکل بصورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص ریشه یابی شود. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با این خرابی روبرو شدید، به هیچ وجه اقدام به روشن کردن مجدد ماکروفر دوو نکنید تا مشکل دستگاه شما از این بیشتر نشود.

چرا غذا در ماکروفر دوو گرم نمی شود؟

استفاده مداوم از ماکروفر دوو ممکن است باعث فرسایش و خرابی برخی قطعات آن شود که این امر می تواند عملکرد دستگاه را مختل کند و مشکلات مختلفی برای ماکروفر دوو شما ایجاد کند. از این رو برای تعمیرات ماکروفر دوو، نیاز به مهارت های تخصصی و دانش فنی است و به همین دلیل مهم است که برای عیب یابی و تعمیرات ماکروفر دوو تنها به مراکز معتبر مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما به‌صورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید. از این رو اگر دانش لازم و کافی در این زمینه ندارید می توانید به نمایندگی ماکروفر دوو مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات ممکن است مشکل گرم نشدن ماکروفر دوو ناشی از دلایل متنوعی باشد که تمام این موارد باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرند تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر شود. با این وجود از مهم ترین دلایل آن می توان به خرابی مگنترون ماکروفر دوو اشاره کرد که در این مواقع باید مگنترون مورد عیب یابی و تعمیرات تخصصی قرار گیرد تا نیازی به تعویض مگنترون نداشته باشید. بنابراین تکنسین های مجرب نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو آماده ارائه خدمات تخصصی به شما هستند تا مشکل شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود.

علت عمل نکردن دکمه گریل در ماکروفر دوو

یکی از عواملی که ممکن است به خرابی گریل ماکروفر دوو منجر شود، اشکالو خرابی در برد الکترونیکی ماکروفر دوو است. با این وجود زمانی که برد ماکروفر دوو دچار مشکل می شود، احتمال دارد که تمامی اجزای ماکروفر از کار بیافتند که یکی از این قطعات گریل ماکروفر دوو می باشد. لازم به ذکر است که خرابی برد ماکروفر دوو یک مسئله پیچیده است و حتماً باید تحت بررسی یک تکنسین ماهر و با تجربه قرار گیرد تا عیب یابی و تعمیر شود. به همین دلیل، توصیه ما به شما این است که برد ماکروفر دوو توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا نیازی به تعویض برد نداشته باشید.

علت عمل نکردن دکمه گریل در ماکروفر دوو

همچنین عملیات گریل کردن در ماکروفر دوو از طریق یک قطعه به نام المنت صورت می گیرد که بر روی سقف ماکروفر دوو تعبیه شده است. از این رو با استفاده های مکرر، نادرست یا عدم تمیزکاری، المنت ممکن است دچار فرسودگی و خرابی شود و نتوانید از دکمه گریل در ماکروفر دوو استفاده کنید. به همین منظور توصیه ما به شما این است که حتما پروسه عیب یابی و تعمیر المنت ماکروفر دوو را در نمایندگی مرکزی این دستگاه در آریابهکار سپری کنید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض المنت نداشته باشید.

علت قفل شدن درب ماکروفر دوو

گاهی اوقات ممکن است ماکروفر دوو شما عزیزان با مشکلات نادر مواجه شود که نه تنها خودتان بلکه دوستان و آشنایان شما نیز با آن روبرو نشده اند. برای مثال می توان به قفل شدن درب ماکروفر دوو اشاره کرد که هر کاری شما انجام دهید، موفق به باز کردن قفل درب ماکروفر دوو نخواهید شد. با این وجود در بررسی این خرابی باید به اطلاع شما برسانیم که این خرابی می تواند ناشی از خرابی درب، خرابی پنل، خرابی میکروسوئیچ، فنر درب و… رخ دهد و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی این خرابی توسط تکنسین های مجرب صورت گیرد.

علت کار نکردن دکمه های روی پنل ماکروفر دوو

برای آنکه شما بتوانید از دستگاهی به نام ماکروفر دوو به بهترین شکل ممکن استفاده کنید، نیاز به دکمه های این دستگاه دارید تا بتوانید فرمان خود را به دستگاه صادر کنید و دستگاه براساس خواسته شما عمل کند. با این وجود اگر دکمه های ماکروفر دوو شما خراب شده اند، باید به اطلاع شما برسانیم که شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید. لازم به ذکر می باشد که علت کار نکردن دکمه های روی پنل ماکروفر دوو می تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد که تمام این دلایل باید توسط تکنسین مجرب مورد عیب یابی قرار گیرند.

برد الکترونیکی در ماکروفر دوو نقش حیاتی ایفا می کند و سلامت آن نشان دهنده عملکرد مناسب کل دستگاه است. در مقابل خرابی برد می تواند به معنای نقص فنی در کل ماکروفر دوو باشد. با این وجود معمولاً خرابی های برد به دلیل استفاده نادرست و بار اضافی وارد بر دستگاه رخ می دهد و این مسائل می توانند مشکلاتی همچون عدم کارکرد صحیح دکمه ها یا روشن نشدن ماکروفر دوو را به دنبال داشته باشند که باید توسط تکنسین ماهر مورد بررسی و عیب یابی قرار گیرند.

با این حال، در صورتی که برد الکترونیکی ماکروفر دوو شما دچار مشکل شده باشد، لزومی به تعویض فوری آن نیست! چرا که تکنسین های متخصص مجموعه ما مهارت لازم برای تعمیر دقیق و تخصصی برد معیوب را دارند. بنابراین تعویض برد ماکروفر دوو گزینه دوم می باشد که اگر برد دستگاه شما ذوب شده باشد یا سوخته باشد، باید صورت گیرد. اما ما نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد تا شما بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید.

نحوه برقراری ارتباط تعمیرگاه مایکروفر دوو DAEWOO در تهران

برای برقراری ارتباط با خدمات مرکزی تعمیرگاه مجاز آریابهکار برای تعمیر مایکروفر دوو می توانید از طریق شماره های مندرج در ارتباط باشید تا درخواست شما ثبت شود. شماره های قرار داده شده جهت پشتیبانی از متقاضیان تعمیرات ماکروفر دوو در تمامی مناطق استان تهران می باشد پس شما می توانید جهت برقراری ارتباط هرچه ساده تر و پشتیانی آنی با شماره نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در منطقه و محل سکونت خود تماس حاصل نمایید. اگر تمایل به مراجعه حضوری به واحد تعمیرات آریابهکار را دارید می توانید با نشانی قید شده در داخل سایت مراجعه کنید و ماکروفر دوو خود را به صورت حضوری در اختیار نمایندگی قرار دهید.

تعمیر ماکروفر دوو DAEWOO در منزل

یکی از مهم ترین خدماتی که ما در آریابهکار به شما ارائه می دهیم این است که اگر امکان مراجعه حضوری به شعب تعمیراتی آریابهکار را ندارید و با خرابی ماکروفر دوو روبرو شده اید، می توانید از خدمات تعمیر ماکروفر دوو در منزل استفاده کنید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع شود.

تعمیر ماکروفر دوو DAEWOO در منزل

با این وجود می توانید از طریق شماره های مندرج با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود را مبنی بر تعمیر ماکروفر دوو در منزل ثبت کنید تا از این طریق تکنسین تعمیرکار آریابهکار در ساعت و روز مشخص به محل شما اعزام شود.

در صورت اتمام گارانتی نمایندگی تعمیرات و خدمات پس از فروش مایکروفر دوو با کجا تماس بگیریم؟

اگر گارانتی ماکروفر دوو شما خراب شده است و با خرابی این دستگاه روبرو شده اید، می توانید از خدمات تخصصی آریابهکار به همراه تکنسین های مجرب و متخصص استفاده نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن بر طرف شود. با این وجود توصیه ایی که برای شما داریم این است که از مراجعه به تعمیرگاه های غیر مجاز و بی تجربه خودداری کنید؛ چرا که نه تنها مشکل شما رفع نخواهد شد و بلکه باید هزینه قابل توجهی نیز در این زمینه بپردازید که این هزینه برای تعویض قطعات خواهد بود که کاملا سالم هستند.

سرویس ماکروفر دوو چگونه از بروز خرابی در این دستگاه جلوگیری می کند؟

در سرویس دوره ای ماکروفر دوو که توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام می شود، تعمیرکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا اقدام به عیب یابی دقیق دستگاه شما خواهد کرد و از این رو اگر مشکلی در دستگاه شما رخ داده باشد، سعی بر تعمیر تخصصی این دستگاه خواهد شد. اما اگر سرویس دوره ای ماکروفر دوو توسط تکنسین های مجرب و متخصص صورت نگیرد، مطمئن باشید که مشکلا دستگاه شما شناسایی و رفع نخواهد شد و به زودی باید هزینه ای را برای تعمیرات در نظر بگیرید.

علت خراب شدن قفل درب مایکروفر دوو چیست؟

یکی از مهم ترین مشکلاتی که ممکن است در طول زمان با استفاده از ماکروفر دوو با آن روبرو شوید این است که قفل درب ماکروفر دوو شما خراب می شود! اما چرا قفل درب ماکروفر دوو خراب می شود؟ از مهم ترین دلایلی که می توان برای این خرابی نام برد این است که این قطعه می تواند به دلیل استفاده نادرست و اشتباه مانند بستن با ضربه سنگین درب، کارایی خود را از دست بدهد. با این وجود توصیه می کنیم در صورتی که با این خرابی روبرو شدید، صرفا دستگاه خود را به تکنسین های مجرب و متخصص بسپارید تا عیب یابی صورت گیرد.

دکمه گریل در ماکروفر دوو عمل نمی کند، جهت تعمیر ماکروفر دوو چه باید کرد؟

اگر دکمه گریل ماکروفر دوو شما کار نمی کند، احتمالا مشکل ناشی از برد و المنت ماکروفر دوو شما است؛ چرا که این دو قطعه نقش حیاتی در عملکرد گریل ماکروفر دوو بیشتر به این دو قطعه مهم بستگی دارد. با این وجود اگر این دو قطعه در ماکروفر دوو شما آسیب دیده باشند، باید به اطلاع شما برسانیم که ما این دو قطعه را به‌صورت تخصصی برای شما عزیزان تعمیر خواهیم کرد تا بتوانید از آن همانند روز اول استفاده کنید. لازم به ذکر است که در صورت بروز این خرابی، مشکل باید به‌صورت تخصصی مورد عیب یابی قرار گیرد.

صفحه نمایش و دکمه های ماکروفر دوو کار نمیکند، نحوه تعمیر ماکروفر دوو در هنگام بروز این مشکل

اگر صفحه نمایش و دکمه های ماکروفر دوو کار نمی کنند، باید به اطلاع شما برسانیم که دلایل متعددی در این زمینه وجود دارند که باید توسط تکنسین مورد عیب یابی قرار گیرند. اما مهم ترین و اصلی ترین دلیل در این زمینه که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد این است که برد ماکروفر دوو کارایی خود را از دست داده و صفحه نمایش این دستگاه از کار افتاده است. با این وجود در مواقع برد ماکروفر دوو باید مورد عیب یابی قرار گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما ریشه یابی و سپس تعمیر شود.

چرا درب مایکروفر پس از استفاده بخار جذب میکند؟

اصولا گفته می شود زمانیکه شما قصد دارید غذایی را در ماکروفر دوو گرم کنید، بهتر است چند قطره آب در آن بریزید تا مانع سوختن غذا در ماکروفر دوو شوید. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما چند قطره آب بریزید و از ریختن بیش از حد آب برای گرم کردن غذا خودداری کنید. اما اگر این مورد را رعایت نکنید، مطمئن باشید که دستگاه شما بخار را به خود جذب خواهد کرد که اگر درب ماکروفر دوو را برای چند دقیقه باز بگذارید این بخار از بین خواهد رفت و جای نگرانی نیست.

تعمیرات مایکروفر دوو وقتی صدای زیاد دارد

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در ماکروفر دوو شما رخ دهد این است که در حین روشن کردن ماکروفر دوو متوجه این می شوید که دستگاه صدای زیادی را از خود منتشر می کند!

تعمیرات مایکروفر دوو وقتی صدای زیاد دارد

بدون شک این صدای زیاد می تواند نشان دهنده خرابی این دستگاه باشد که باید توسط تکنسین های مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا مشکل دستگاه شما ریشه یابی گردد بنابراین دستگاه را در اسرع زمان به نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو در تهران منتقل کنید تا مشکل دستگاه شما رفع گردد.

نحوه ثبت درخواست تعمیرات در نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو

اگر مایل به ثبت درخواست برای تعمیر ماکروفر دوو خود هستید، می توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی آریابهکار از طریق شماره های مندرج اقدام نمایید. با این وجود هنگام تماس توصیه می شود جزئیات مربوط به نقص دستگاه و دلیل احتمالی آن را ارائه دهید تا بتوانید درخواست تعمیر را در سیستم مشتریان ثبت کنید تا پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه شما در اسرع زمان صورت گیرد. علاوه بر این، در صورتی که به واتساپ یا تلگرام دسترسی دارید، می توانید با ارسال ویدیو کوتاه 30 ثانیه ای مشکل دستگاه خود را شرح دهید و برای کارشناسان ما در آریابهکار به شماره 09190111214 ارسال کنید.

لازم به ذکر است که تکنسین های ما ویدیو ارسالی شما را بررسی خواهند کرد تا بتوانند راهکار مناسبی را پیش روی شما قرار دهند.

توجه: این بررسی به معنای عیب یابی تخصصی ماکروفر دوو توسط کارشناسان آریابهکار نیست.

ویژگی های نمایندگی تعمیر مایکروویو دوو

در صورتی که مایل هستید پروسه تعمیرات ماکروفر دوو را به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در تهران بسپارید، باید به اطلاع شما برسانیم که مزایای مختلفی نسیب شما خواهد شد و شما می توانید با استفاده از این مزایا با خیالی آسوده به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو اعتماد کنید و پروسه تعمیرات ماکروفر دوو شما بصورت تخصصی انجام شود و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی و تعمیرات ماکروفر دوو را به تکنسین های نمایندگی ماکروفر دوو بسپارید.

لازم به ذکر می باشد از مهم ترین ویژگی های تعمیر ماکروفر دوو در نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو این است که دستگاه شما صرفا توسط تکنسین هایی تعمیر خواهد شد که دارای دانش لازم و کافی در این زمینه هستند و می توانند به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر ماکروفر دوو شما عزیزان کنند. از این رو اگر مایل به تعمیر ماکروفر دوو بدست تکنسین های مجرب و متخصص هستید، توصیه می کنیم این پروسه را به دست تکنسین های تعمیرکار در نمایندگی مرکزی بسپارید.

توجه داشته باشید که تمام خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، شامل گارانتی بلند مدت خواهند شد و شما می توانید با خیالی آسوده اقدام به تعمیر دستگاه خود در آریابهکار نمایید؛ چرا که اگر پس از تعمیرات با خرابی قبلی در ماکروفر دوو روبرو شدید، ما این خرابی را بدون هر گونه هزینه برای شما عزیزان تعمیر خواهیم کرد و نیازی به پرداخت هزینه تعمیرات مجدد نخواهید داشت. بنابراین اگر پروسه تعمیرات و کیفیت تعمیرات برای شما اهمیت بالایی دارد، آریابهکار بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

مرکز خدمات پس از فروش مایکروفر دوو

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در تهران و مرکز خدمات پس از فروش ماکروفر دوو آماده ارائه خدمات عیب یابی و تعمیر تخصصی دستگاه شما با هر گونه خرابی می باشد تا بتوانید از این طریق مشکل دستگاه خود را بر طرف کنید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی و مهم نداشته باشید. از این رو اگر به خدمات پس از فروش ماکروفر دوو نیاز دارید، می توانید با آریابهکار در ارتباط باشید.

آشنایی با انواع ارور در ماکروفر دوو

ارورهایی که به مرور زمان در ماکروفر دوو شما عزیزان رخ می دهند، نشان دهنده خرابی دستگاه شما هستند و این خرابی معمولا به دلیل استفاده نادرست و اشتباه از ماکروفر دوو می باشد که در این مواقع برای آشنایی با ارور رخ داده در ماکروفر دوو توصیه می شود دفترچه راهنمای ماکروفر دوو را باز کنید و به دنبال ارورهای ماکروفر دوو باشید. لازم به ذکر می باشد که اکثر ارورهای ماکروفر دوو فنی هستند و باید توسط تکنسین مجرب و متخصص در این زمینه عیب یابی و تعمیر شود.

نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو شبانه روزی

ما در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو به همراه کادری مجرب و متخصص آماده ایم که مشکل دستگاه شما را یکبار برای همیشه تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات کلیدی و یا حتی خرید دستگاه جدید نداشته باشید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با هر گونه مشکلی در ماکروفر دوو روبرو شدید، حتما از طریق شماره های مندرج و یا واتساپ و تلگرام آریابهکار به شماره 09190111214 با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید تا از این طریق مشکل دستگاه شما را تعمیر کنیم.

لازم به ذکر است که شما می توانید حتی از طریق واتساپ و تلگرام نیز با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید و درخواست خود را این گونه ثبت کنید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات ماکروویو دوو در تهران

کدام یک از نقاط تهران تحت پوشش خدمات نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو قرار می گیرند؟ در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما تمام مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش خدمات تخصصی خود قرار داده ایم و می توانید از این طریق درخواست خود را ثبت کنید تا تکنسین های تعمیرکار آریابهکار چه بصورت حضوری در محل شما و چه در تعمیرگاه آریابهکار پروسه تعمیرات دستگاه شما را انجام دهند.

توجه داشته باشید که ما در آریابهکار تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را تعمیر کنیم. همچنین اگر ساکن شهرهای دیگر هستید و اما مایل به تعمیر ماکروفر دوو در آریابهکار هستید، می توانید با هماهنگی قبلی دستگاه خود را به آریابهکار ارسال کنید.

نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در شمال تهران

آیا در شمال تهران زندگی می کنید و ماکروفر دوو شما خراب شده است؟ آیا دستگاهتان دیگر به درستی کار نمی کند و با کاهش کارایی مواجه شده است؟ برای تعمیر ماکروفر دوو خود در شمال تهران چه باید کرد؟ ما در آریابهکار به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر دوو، تمامی خدمات تشخیص مشکل و تعمیرات را به طور حرفه ای به شما ارائه می دهیم. از این رو شما می توانید برای تشخیص دقیق مشکل و تعمیر دستگاهتان به ما اعتماد کنید و دیگر نیازی به استفاده از خدمات نامتعارف نخواهید داشت.

توجه داشته باشید که خدمات ما در آریابهکار شامل تمام مناطق شمال تهران بوده و شما می توانید با بهره گیری از تخصص ما، دستگاه خود را به صورت تخصصی تعمیر کنید. ما تأکید می کنیم که تکنسین های ما در آریابهکار متعهد به ارائه تعمیرات تخصصی و دقیق هستند، در حالی که تعمیرکاران کم تجربه یا بی تجربه ممکن است تنها به دنبال تعویض قطعات با هزینه های بالا باشند.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر دوو خود، از خدمات مرکز نمایندگی رسمی این برند در تهران استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تعرفه های تعمیرات در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی در تهران تعیین می شود و این اطمینان را به شما می دهیم که دستگاه شما با کمترین هزینه ممکن و با بالاترین کیفیت خدمات، تعمیر خواهد شد.

در زیر نیز مناطق شمالی تهران که تحت پوشش خدمات تعمیرات ماکروفر دوو ما قرار دارند، ذکر شده اند:

  • نیاوران
  • سوهانک
  • تجریش
  • اقدسیه
  • فرمانیه
  • جردن
  • درکه
  • کامرانیه
  • الهیه
  • ونک
  • زعفرانیه
  • جماران
  • قلهک
  • ازگل
  • آجودانیه
  • داودیه
  • دروس
  • لویزان
  • محمودیه
  • دزاشیب
  • ظفر و…

نمایندگی تعمیرات مایکروویو دوو در غرب تهران

اگر در مناطق غرب تهران زندگی می کنید و با مشکل خرابی ماکروفر دوو مواجه شده اید، جای هیچ نگرانی نیست. آریابهکار تمامی مناطق غرب تهران را تحت پوشش خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو قرار داده است و شما می توانید برای عیب یابی و تعمیر ماکروفر خود از خدمات متخصصان ما بهره مند شوید. از این رو کافی است جهت ثبت درخواست تعمیر، با شماره های اعلام شده تماس بگیرید تا بدون نیاز به تعویض قطعات کلیدی، مشکل دستگاه شما حل شود.

توجه داشته باشید که در آریابهکار، به عنوان مرکز مجاز تعمیرات ماکروفر دوو، ما از توانایی های فنی و تجربه لازم برای شناسایی و تعمیر مشکلات دستگاه های مختلف برخورداریم و ما به شما اطمینان می دهیم که تعمیرات دستگاه تان به دست تکنسین های مجرب ما و به صورت حرفه ای انجام خواهد پذیرفت. بنابراین می توانید با اطمینان پروسه عیب یابی و تعمیر ماکروفر خود را به دست متخصصان آریابهکار بسپارید تا مشکل دستگاه تان به دقت ریشه یابی و سپس برطرف شود.

در ادامه نیز برخی از مناطق غرب تهران که تحت پوشش خدمات تخصصی ما قرار می گیرند را نام برده ایم.

  • پونک
  • سعادت آباد
  • شهرزیبا
  • شهرک غرب
  • باغ فیض
  • صادقیه
  • شهران
  • جنت آباد
  • شاهین
  • گیشا
  • شهرک هما
  • شهرک راه آهن
  • سازمان آب
  • شهرک پرواز
  • توحید و…

نمایندگی تعمیرات مایکروفر دوو در شرق تهران

آیا به دنبال خدمات تعمیر ماکروفر دوو در شرق تهران هستید؟ باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار به عنوان نماینده رسمی خدمات پس از فروش دوو، تمامی خدمات تخصصی عیب یابی و تعمیر ماکروفرهای دوو را ارائه می نماید و از آنجایی که شعبه مرکزی ما در شرق تهران قرار دارد و با بهره گیری از تکنسین های ماهر و متخصصان حرفه ای، تضمین می کنیم که خدماتی بی عیب و نقص و مطابق با آخرین استانداردهای ممکن اقدام به تعمیر دستگاه شما خواهیم کرد.

آریابهکار با استفاده از تجهیزات پیشرفته و دانش فنی تکنسین های خود، تعهد دارد که بهترین خدمات را در زمینه تعمیر ماکروفرهای دوو به شما عرضه کند. ما متعهد هستیم که مشکلات دستگاه شما را با دقت و تخصص بالا تعمیر نماییم. همچنین برای تماس و هماهنگی جهت تعمیرات، فرآیند ساده ای در پیش رو دارید و کافی است با شماره های درج شده تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید تا ما در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین متخصص را به منزل یا محل کارتان ارسال کنیم.

لذا برای هماهنگی لازم و درخواست اعزام تکنسین متخصص آریابهکار جهت عیب یابی و انجام تعمیرات حرفه ای ماکروفر دوو، خواهشمندیم با شماره های اعلام شده تماس بگیرید. ما متعهد هستیم که خدمات تخصصی خود را در سریع ترین زمان ممکن در محل شما ارائه دهیم.

در ادامه فهرست مناطق شرق تهران که تحت پوشش خدمات ما قرار دارند را مشاهده می کنید که عبارتند از:

  • تهرانپارس
  • حکیمیه
  • نارمک
  • شمیران نو
  • هروی
  • قنات کوثر
  • پاسداران
  • مجیدیه
  • تسلیحات
  • مدائن
  • وحیدیه
  • تهران نو
  • نیرو هوایی
  • پیروزی
  • صفا و …

نمایندگی تعمیر ماکروویو دوو در مرکز تهران

با توجه به شلوغی بیش از حد مرکز تهران، ممکن است دسترسی به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو برای شما مقدور نباشد تا مشکل دستگاه خود را حل کنید. به همین منظور، آریابهکار به عنوان نماینده رسمی تعمیرات ماکروفر دوو، خدمات تخصصی عیب یابی و تعمیر را نیز در مرکز تهران ارائه می دهد، تا شما بتوانید با استفاده از خدمات ما به تعمیر دقیق ماکروفر دوو خود بپردازید. از این رو ما به شدت توصیه می کنیم که تعمیرات ماکروفر دوو خود را به نمایندگی مجاز بسپارید تا از صحت و دقت کار اطمینان حاصل کنید.

بنابراین اگر در مرکز تهران به دنبال تعمیر ماکروفر دوو خود هستید، به شما هشدار می دهیم که از مراجعه به مراکز غیرمجاز یا کم تجربه خودداری کنید و اجازه دهید که تعمیرات دستگاه شما توسط تکنسین های ماهر نمایندگی ما انجام شود. برای آسان تر کردن این فرآیند، شما می توانید به نمایندگی تعمیرات ماکروفر دوو در تهران مراجعه نمایید.

از این رو در زیر فهرستی از مناطق مرکزی تهران که تحت پوشش خدمات نمایندگی ما قرار دارند را نام برده ایم:

  • توانیر
  • امیر آباد
  • عباس آباد
  • ایرانشهر
  • عشرت آباد
  • پامنار
  • منیریه
  • آرژانتین
  • یوسف آباد
  • بهجت آباد و…

نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو در جنوب تهران

اگر در جنوب تهران سکونت دارید و تمایل به استفاده از خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات ماکروفر دوو برای عیب یابی و تعمیر دستگاهتان را دارید، خوشحالیم که اطلاع دهیم آریابهکار خدمات خود را به کلیه مناطق جنوب تهران گسترش داده است. از این رو شما می توانید با استفاده از خدمات تخصصی ما، تعمیرات دستگاه خود را به انجام برسانید. با این وجود به شما پیشنهاد می کنیم که تعمیرات ماکروفر دوو خود را تنها به نمایندگی مجاز بسپارید تا از دوام و کیفیت تعمیرات اطمینان حاصل کنید و نیازی به تعمیرات مجدد نباشد.

در ادامه مناطقی که در جنوب تهران واقع شده و تحت پوشش خدمات نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو قرار دارند را ذکر کرده ایم:

  • امیریه
  • افسریه
  • خراسان
  • شوش
  • فلاح
  • نازی آباد
  • مشیریه
  • شهر ری
  • نعمت آباد
  • دولت آباد
  • صالح آباد
  • خزانه
  • منیریه
  • امیر بهادر
  • مولوی
  • جوادیه
  • سیروس و…

نحوه ارائه خدمات تعمیر مایکروفر دوو در آریابهکار

برای دریافت خدمات تعمیر ماکروفر دوو توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار در ابتدا توصیه می شود از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. از این رو تکنسین تعمیرکار ماکروفر دوو در بازه زمانی مشخصی که شما مشخص کرده اید به محل شما اعزام خواهند شد تا پروسه تعمیرات ماکروفر دوو را انجام دهند.

تعمیر کدامیک از مدل ها و مشکلات مایکروفر دوو در آریابهکار انجام می شود؟

مدل های متنوعی تاکنون از ماکروفر دوو به بازار ایران عرضه شده است که یکسری از این مدل ها قدیمی هستند و یکسری دیگر جدید. اما اگر هر مدل از ماکروفر دوو دارید و با خرابی آن روبرو شده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار هیچ محدودیتی در خصوص تعمیرات ماکروفر دوو نداریم و آماده ایم تا با ارائه خدمات تخصصی مشکل دستگاه شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنیم و اجازه ندهیم نیازی به تعویض قطعات داشته باشید.

سوالات متداول تعمیر ماکرفر دوو

هزینه تعمیر ماکروفر دوو چقدر است؟

هزینه تعمیر ماکروفر دوو بستگی به مشکل و ایراد پیش آمده برای دستگاه شما دارد که در آریابهکار جهت کاهش هزینه های تعمیر، در ابتدا به‌صورت دقیق عیب یابی صورت می گیرد.

هزینه تعویض لامپ ماکروفر دوو چقدر است؟

جهت استعلام هزینه تعویض لامپ ماکروفر دوو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیر ماکروفر دوو در آریابهکار شامل چند ماه گارانتی است؟

کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات ماکروفر دوو در آریابهکار دارای ۳ ماه گارانتی است.

علت جرقه زدن ماکروفر دوو چیست؟

علت جرقه زدن ماکروفر دوو به موارد متعددی بستگی دارد که مهم ترین و اصلی ترین علت آن، استفاده از ظروف فلزی در مایکروفر دوو می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 10 Comments

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما همکارانتون
    میخواستم بدونم دلیل برق داشتن بدنه ماکروفر ما چیه؟!
    سیم کشی رو چک کردیماز اون نبود.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برق داشتن بدنه ماکروفر میتواند دلایل بسیاری داشته باشد مانند مشکلات مربوط به اتصالات و سیم کشی، تماس با قسمتی که دارای بار الکتریکی بوده، مرطوب بودن دست ها هنگام اتصال با ماکروفرو … برای مشخص شدن دلیل دقیق باید دستگاه شما توسط تعمیرکار متخصص عیب یابی شود.

  2. ببخشید میخواستم بدونم شما پنل ماکروفر هم تعمیر میکنید؟
    ماکروفر من پنلش خوب کار نمیکنه خستم کرده دیگه! نمیدنم چرا خراب شده خیلی وقت نیست ازش استفاده میکنیم.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی خرابی پنل ماکروفر دوو میتواند به دلایلی مانند لمس کردن آن با دستانی خیس، چرب و یا حتی مرطوب انجام شده باشد و یا در اثر وارد شدن ضربه به قسمت پنل مشکلی برای آنن پیش آمده باشد. برای اطلاعات بیشتر و درخواست تعمیرکار میتوانید به قسمت درخواست خدمات و یا تماس با ما در سایت آریابهکار مراجعه کنید.

  3. یه سوال عجیب دارم ازتون که ذهنمو خیلی مشغول کرده!
    چجوری زیاد بودن غذا باعث میشه ماکروفر خراب بشه؟!!!

    1. با سلام،
      کاربر گرامی این سوال اصلا عجیب نبوده و کاملا اتفاق طبیعی است. زمانی که حجم زیادی از غذا در ماکروفر قرار میگیرد میتواند باعث شود فضای درون ماکروفر به راحتی آلوده شده که این موضوع به خودی خود خرابی ایجاد میکند. همچنین باعث میشود غذا به راحتی گرم نشود و مشتری از برنامه ها یا دقایق بیشتری برای گرم شدن غذا در ماکروفر استفاده کند و فشار بیشتری به ماکروفر وارد میشود. حتی ممکن است باعث شود غذا بسوزد.

  4. سلام ببخشید ماکروفر من خیلی دود میکنه وقتی غذا میذارم توش گرم شه
    شما میدونید مشکلش چیه؟
    باید تعمیر شه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی دود کردن ماکروفر ممکن است به دلیل این اتفاق بیوفتد که مقداری از پسماند غذا یا روغن داخل ماکروفر ریخته باشد. در این شرایط بهتر است داخل ماکروفر را با استفاده از مواد طبیعی مانند سرکه و آبلیمو تمیز کنید تا دیگر دود نکند.

  5. خسته نباشید
    من با ماکروفم یک مشکلی دارم. جدیدا پنلش خوب کار نمیکنه. میخواستم بدونم بنظر شما مشکلش چیه؟
    وبرای تعمیر در محل اگه میشه میخواستم تعمیرکار بفرستید برام.

    1. با سلام،
      کاربر گرامی علت کار نکردن و خرابی پنل و دکمه های ماکروفر ممکن است به دلیل خرابی خود پنل، خرابی منبع تغذیه، خرابی بد الکتریکی دستگاه، خرابی سوئیچ غشایی، مشکل در مدار ماکروفر و… باشد.
      برای عیب یابی تخصصی تر دستگاه خود میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید تا از کمک تعمیرکاران متخصص آریابهکار بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214