skip to Main Content
تعمیرات کولر گازی
شماره تماس نمایندگی تعمیر کولر گازی
تعمیر کولر گازی جنرال
تعمیر کولر گازی ال جی
تعمیر کولر گازی پاناسونیک
تعمیر کولر گازی تراست
تعمیر کولر گازی اینورتر
تعمیر کولر گازی توشیبا
تعمیر کولر گازی جنرال
تعمیر کولر گازی چیگو
تعمیر کولر گازی ریوکو
تعمیر کولر گازی سامسونگ
تعمیر کولر گازی گری
تعمیر کولر گازی مدیا
تعمیر کولر گازی میتسوبیشی
تعمیر کولر گازی هایسنس
تعمیر کولر گازی هیتاچی

تعمیر کولر گازی از جمله خدمات تعمیرات لوازم خانگی در شرکت آریابهکار است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین باتجربه و دوره دیده آماده تعمیر کولر گازی اسپلیت، کولر گازی پنجره ای و دیگر انواع کولرگازی را دارد. کلیه خدمات تعمیر کولر گازی تهران شامل 90 روز گارانتی شرکتی می باشد و چنانچه در این مدت دستگاه شما دچار مشکل مشابه شود به رایگان آن را تعمیر خواهیم کرد.

کولر های گازی در انواع و سری های مختلفی در بازار ایران می جود می باشند که کاربران و متقاضیان بر اساس سلیقه، کارایی و قابلیت ها، اقدام به خرید هریک از آنها می نمایند. کولر های گازی به دلایل و موارد مختلفی دچار آسیب می شوند که برخی از آسیب های وارد شده به هیچ عنوان جدی نبوده و تنها با انجام برخی از اقدامات ساده می توان آنها را برطرف نمود. برخی دیگر از آسیب ها می باشند که به سادگی قابل حل نیستند و برای برطرف سازی آنها باید از تکنسین متخصص استفاده نمود. کولر های گازی به دلیل ساختار داخلی آسیب پذیری که دارند، در زمان بروز مشکل به هیچ عنوان نباید مورد استفاده قرار گیرند چرا که دستگاه میزان فشار بالایی را متحمل می شود و میزان هزینه های تعمیرات به شدت افزایش پیدا می کند.

بهترین گزینه برای برطرف سازی تمامی مشکلات ایجاد شده در کولر های گازی، مراجعه به نمایندگی ها و مراکز مرکزی و مجاز می باشند. این دسته از نمایندگی ها با ارزشمند ترین خدمات، تمامی نیاز های دستگاه را شناسایی می کند و در کوتاه ترین بازه زمانی اقدام به برطرف سازی آن می نمایند.

تمام تلاش گروه آریابهکار بر تعمیر قطعات معیوب می باشد اما در صورتیکه اجبار به تعویض قطعه ای باشد تنها از قطعات فابریک ارجینال استفاده خواهیم کرد. به دلیل تامین بی واسطه قطعات، هزینه تعمیر کولر گازی نیز کاهش خواهد یافت. در اکثر مواقع تعمیر کولر گازی در تهران در محل مشتری انجام می شود اما در پاره ای از مواقع این امکان وجود ندارد. در چنین شرایطی قطعه معیوب توسط پیک شرکت به کارگاه ارسال شده و بعد از تعمیر پیک به صورت رایگان قطعه تعمیر شده را عودت خواهد داد.

در مورد هزینه تعمیر کولر گازی نیز باید به این نکته اشاره کرد: نرخ تمامی خدمات آریابهکار بر اساس نرخنامه اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی می باشد و برای تمامی خدمات فاکتور رسمی صادر می شود.

فهرست

تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی باید توسط تعمیرکارانی صورت پذیرد که از دانش بسیار بالایی در حوزه تعمیرات این دسته از دستگاه های سرمایشی برخوردار باشند و به خوبی با تمامی ضعف ها و نواقص دستگاه آشنا باشند. این دسته از تعمیرکاران بر اساس مشاهدات خود می دانند که کدام بخش از کولر گازی دچار آسیب شده است و باید تعمیر و یا تعویض شود.

تعمیرات کولر گازی

قبل از ورود به موضوع اصلی، بهتر است بدانید که کولر های گازی برند در اثر عوامل مختلفی مانند عدم استفاده صحیح، نگهداری غلط، قرار گیری در محیط نامناسب و برخی دیگر از موارد دچار آسیب می شوند و نقص هایی در آنها ایجاد می شود.

برخی از آسیب های ایجاد شده در دستگاه جزئی بوده و می توان با برخی از اقدامات ابتدایی آنها را برطرف نمود اما برخی دیگر از نواقص ایجاد شده در دستگاه، مربوط به بخش های اصلی و حیاتی کولر گازی می باشد که باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد.

روال تعمیرات کولر گازی با ثبت مشاهدات آغاز می گردد تا قطعاتی که در نقص ایجاد شده می توانند سهیم باشند، تعیین شود. در این بخش است که تخصص و تجربه کاری تعمیرکار خود را نشان می دهد به این صورت که با مشاهده نحوه فعالیت دستگاه، می تواند تشخیص دهد که این آسیب می تواند متعلق به کدام بخش باشد.

بعد از ثبت دقیق مشاهدات ظاهری و بررسی های کامل، کاور دستگاه باز شده تا به بخش های داخلی دسترسی داشت. قطعاتی که با موارد ثبت شده همخوانی دارند به صورت کامل و جزء به جزء بررسی می شوند که از سلامت و یا خرابی آنها مطلع شوند. اگر سلامت بخش تایید شود، سایر بخش های مرتبط مورد بررس قرار می گیرد اما اگر نقصی در قطعه ایجاد شده باشد، آن را جدا کرده تا تعمیرات لازم بر روی آن صورت پذیرد.

تعمیرات قطعات کولر گازی در اولویت اول قرار دارند اما اگر امکان انجام این کار وجود نداشته باشد باید قطعه آسیب دیده تعویض شود. قطعاتی که در تعمیر کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرند باید اصل بوده و مرتبط با خود برند باشد. قطعات فیک و غیر اصل از کیفیت بسیار پایینی برخوردار می باشند که در صورت استفاده بعد از گذشت زمان اندکی شما را مجبور به تعمیر مجدد کولر گازی می نمایند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی

اگر از کولر های گازی برند استفاده می کنید و اکنون با مشکلاتی در دستگاه برخورده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که به جای جستجو برای یافتن یک تعمیرکار متخصص، مستقیما به نمایندگی های معتبر و مجاز تعمیر کولر گازی مراجعه نمایید چرا که این دسته از نمایندگی ها خود دارای تعمیرکاران مجرب با دانش و تخصص بالا می باشند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی

نمایندگی های تعمیرات کولر گازی زیادی در سطح استان تهران دایر گشته اند که متاسفانه بسیاری از آنها فاقد اعتبار بوده و تنها برخی از خدمات تعمیرات را ارائه می کنند. این دسته از مراکز به دلیل استفاده از تعمیرکاران جنرال و غیر تخصصی، نمی توانند نیاز های تعمیر کولر گازی را به صورت دقیق برطرف نمایند. همچنین قطعاتی که در تعمیرات دستگاه مورد استفاده قرار می دهند از قطعات مشابه و غیر اصل می باشد که از گواهی اصالت برخوردار نمی باشند.

نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی به کامل و دقیق از تمامی درخواست ها و نیاز های متقاضیان پشتیبانی می نماید و بهترین خدمات و سرویس ها را در اختیار آنان قرار می دهد. این نمایندگی که با نام آریابهکار در حال فعالیت می باشد، از قوی ترین کادر تخصصی تعمیرات برخوردار می باشد و تمامی تمامی قطعات مورد استفاده در آن به صورت 100% اورجینال می باشند.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آریابهکار علاوه بر تعمیر کولر گازی ، بر روی تعمیرات کولر های گازی سایر برند ها نیز تمرکز دارد پس اگر مصرف کنندگان سایر برند ها می باشید، می توانید تمامی نیاز های خود را در این مجموعه برطرف نمایید.

تعمیر کولر گازی در آریابهکار

آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی ، خدمات و سرویس هایی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که در ادامه توضیحات خود به بررسی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

آریابهکار به دلیل برخورداری از چندین شعبه در سطح استان تهران، از تمامی مناطق و محله های این استان به صورت دقیق پشتیبانی می نماید و در کوتاه ترین بازه زمانی تمامی خدمات خود را در اختیار آنان قرار می دهد. فرقی ندارد که ساکن کدام منطقه و یا محله می باشید و تنها یک تماس می توانید تعمیرکاران این نمایندگی مرکزی را در محل مورد نظر خود داشته باشید.

تعمیر کولر گازی در آریابهکار

تعمیر کولر گازی در نمایندگی مرکزی آریابهکار از یک سیکل کاملا تخصصی برخوردار است که برای پیاده سازی دقیق آن از تعمیرکاران متخصص استفاده می نماید. ارسال تعمیرکاران به منزل، در کوتاه ترین بازه زمانی صورت می گیرد تا از اتلاف زمان به شدت جلوگیری شود. تمامی هزینه های تعریف شده در نمایندگی تعمیر کولر گازی ، بر اساس نرخ های تعیین شده از سمت اتحادیه می باشد که در قالب یک فاکتور با مهر و کد رهگیری تحویل متقاضی داده می شود.

خدمات تعمیر کولر گازی

خدمات تعمیر کولر گازی

همانطور که در بخش های ابتدایی هم اشاره نمودیم، آریابهکار به متقاضیان تعمیر کولر گازی خدمات و سرویس هایی را می دهد که در نوبه خود بی نظیر می باشند. تمامی خدمات ارائه شده در این نماینگی به صورت کامل، دقیق و بدون هیچ گونه کاستی در اختیار کاربران قرار داده می شود که از جمله مهمترین این خدمات به شرح زیر می باشد:
  • اعزام تعمیرکار در کوتاه ترین بازه زمانی
  • انجام تمامی روال تعمیرات در محل
  • استفاده از قطعات 100% اورجینال
  • مشاوره رایگان با ذکر تمامی جزئیات
  • پشتیبانی از کاربران حتی بعد از تعمیر کولر گازی
  • چکاپ گیری از تمامی بخش های دستگاه
  • تست از تمامی قسمت تعمیر شده
  • ارائه گزارش ریز اقدامات صورت گرفته
  • ارائه فاکتور رسمی هزینه های انجام شده
  • ارائه ضمانت نامه معتبر

مواردی که در بالا به بیان آنها پرداختیم، تنها برخی از قابلیت ها و خدمات آریابهکار به کاربران و متقاضیان خود می باشد تا بهترین تجربه را برای هریک از آنها ایجاد نماید. اگر به خدمات معرفی شده توجه نمایید، به سادگی متوجه خواهید شد که تمامی آنها در راستای نیاز های کاربران تعیین و طراحی شده اند.

کاربران می توانند با خدمات ارزشمند آریابهکار در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی روال تعمیر کولر گازی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرند و بهترین نتایج را آن کسب نمایند. برای دریافت کامل خدمات ارائه شده در این نمایندکی می توانید با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل نمایید و درخواست تعمیرات کولر گازی خود را ثبت نمایند.

نحوه برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی

برای برقراری ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی دو راه در پیش روی کاربران و متقاضیان قرار دارد که می توانند به اختیار خود از هریک آنها استفاده نمایند. برای هریک از روش های تعیین شده، یک بخش پشتیبانی مجزا در نظر گرفته شده است تا به صورت کامل پاسخگوی درخواست ها و سوالات مخاطبان باشند.

در روش اول نحوه برقرای ارتباط با نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی، شما می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید و درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید. در این روش کاربران به صورت مستقیم به کارشناسان آریابهکار متصل می شوند که در این بخش می توانند سوالات و ابهامات خود را مطرح نمایند و در نهایت درخواست تعمیرات خود را ثبت کنند.

روش دیگری که برای ثبت برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر کولر گازی در مجموعه آریابهکار تعریف شده است، استفاده از فرم درخواست می باشد. فرم درخواست حاوی اطلاعاتی می باشد که نمایندگی برای برقراری ارتباط با مخاطبان از آن استفاده می نماید. پس از تکمیل این اطلاعات و در نهایت ثبت درخواست، در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان آریابهکار با متقاضیان تماس حاصل می نماید و راهنمایی های لازم را در اختیار آنان قرار می دهند.

قطعاتی در کولر گازی که نیاز به تعمیر دارند

قطعاتی در کولر گازی که نیاز به تعمیر دارند

  1. کمپرسور
  2. کنداسور
  3. گاز خنک کننده
  4. تبخیر کننده
  5. لوله مویی
  6. برد الکترونیکی
  7. سنسور دما
  8. خازن ها
  9. تابلو برق
  10. فیوز حرارتی

رایج ترین مشکلات کولر گازی

رایج ترین مشکلات کولر گازی

کولر گازی نیز مانند هر دستگاه دیگری دچار مشکل خواهد شد. رایج ترین مشکلاتی که با این وسیله با آن ها مواجه خواهید شد عبارتند از:
  1. روشن نشدن کولر گازی
  2. تولید جریان هوای ضعیف
  3. تولید رطوبت نامناسب
  4. بیش از حد کار کردن کمپرسور
  5. کم کار کردن کمپرسور
  6. خنک نکردن کولر گازی

روشن نشدن کولر گازی

از جمله رایج ترین علل این مشکل قطع برق کمپرسور و یا پنل اسپلیت می باشد. در صورتی که اختلالی در سیستم برق وجود نداشت خرابی فیوز، مدار قطع کننده و یا ترموستات می تواند دلیل روشن نشدن دستگاه شما باشد.

جریان هوای ضعیف

کثیف بودن فیلتر و یا مسدود شدن آن رایج ترین دلیل ایجاد جریان باد ضعیف است. با تعویض و یا شستشوی فیلتر این مورد به صورت کامل برطرف خواهد شد.

تولید رطوبت نامناسب

اگر سیستم شما به طور همیشگی رطوبت مناسب را تامین نمی‌ کند و بصورت چرخه‌ های کوتاه مدت روشن و خاموش می‌شود، این مشکل می تواند به علت بزرگ بودن بیش از حد کولر گازی برای فضای شما باشد. اگر کولر گازی بیش از اندازه برای فضا بزرگ باشد، محیط را به سرعت خنک کرده و به خاموش خواهد شد و همین امر باعث می شود تا رطوبت کافی برای محیط فراهم نشود.

کمپرسور بیش از حد کار می کند

خنک کنندگی نامناسب همراه با کارکردن طولانی مدت کمپرسور نشان دهنده فرسوده شدن و خرابی کمپرسور است. در این حالت کولر گازی توانایی فشرده سازی و خنک کنندگی هوا را از دست داده است. در این شرایط بهتر است تا نسبت به تعمیر کولرگازی خود اقدام کنید در نتیجه جلوی هزینه های بیشتر گرفته خواهد شد.

کمتر از معمول کار کردن کمپرسور

در صورتیکه کمپرسور در بازه های کوتاه مدت روشن و خاموش شود می تواند دلایل زیادی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرابی ترموستات
  2. چکه کردن خنک کننده
  3. منجمد شدن خازن ها
  4. یا بزرگ بودن حجم کولر برای فضا

این مورد از جمله مواردی است که باید برطرف آن سریعا اقدام کنید.

هزینه تعمیر کولرگازی

هزینه دقیق و ثابتی را نمی توان برای تعمیر این دستگاه اعلام کرد. زیرا هر مشکلی که وجود داشته باشد می تواند علل مختلفی داشته باشد. اما در نظر داشته باشید بسیاری از برطرف کردن تعداد زیادی از این مشکلات هزینه چندانی در بر ندارد. زیرا ممکن است تنها با شستشو و یا تعویض فیلتر و یا تزریق گاز کولر به خوبی به کار خود ادامه دهد.

همچنین هزینه تعمیرات در آریابهکار کاملا منطبق با نرخنامه اتحادیه می باشد و برای اطمینان خاطر بیشتر فاکتور رسمی نیز صادر خواهد شد. همچنین به دلیل تامین بی واسطه قطعات یدکی هزینه تعمیرات به میزان زیادی کاهش خواهد یافت.

تعمیرات کولر گازی در تهران

با رسیدن فصل گرما، بدون شک یکی از کاربردی ترین و مهم ترین ابزارهایی که ممکن است نقش کلیدی در زندگی روزمره هر یک از ما داشته باشد، کولر گازی می باشد که این روزها در خانه اکثر ما وجود دارد. به عبارتی اگر این دستگاه در فصول گرم سال خراب شود و کارایی خود را از دست بدهد، بدون شک نمی توانید گرمای بیش از حد این فصل را تحمل کنید و به همین دلیل باید اقدام به تعمیرات تخصصی کولر گازی نمایید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن عیب یابی و سپس تعمیر شود و بتوانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید.

تعمیرات کولر گازی در تهران

از این رو برای تعمیرات کولر گازی ممکن است به هر فردی اعتماد کنید تا پروسه تعمیرات دستگاه شما در اسرع زمان صورت گیرد و بتوانید مشکل گرما در محل سکونت خود را بر طرف کنید. دقیقا همین یک خواسته بزرگترین اشتباهی می باشد که ممکن در این پروسه آنرا انجام دهید. با این وجود باید به اطلاع شما برسانیم که برای تعمیر کولر گازی نباید به هر فردی اعتماد کنید و دستگاه خود را به آن بسپارید؛ چرا که متاسفانه افراد تعمیرکار بی تجربه متعددی در این زمینه وجود دارند که مدعی تعمیرات تخصصی کولر گازی هستند.

با این وجود توصیه می کنیم صفر تا صد پروسه عیب یابی و تعمیر کولر گازی خود را به تکنسین هایی که در این زمینه دانش لازم و کافی دارند بسپارید تا پروسه تعمیرات دستگاه شما به بهترین شکل ممکن انجام شود و نیازی به انجام خدمات تعمیرات مجدد با هزینه جداگانه نداشته باشید؛ چرا که در صورت تعمیر کولر گازی توسط تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کولر گازی، این پروسه به همراه گارانتی بلند مدت خواهد بود.

مناطق تحت پوشش نمایندگی مرکزی تعمیرات کولر گازی در تهران

کدام یک از مناطق تهران تحت پوشش نمایندگی مرکزی تعمیرات کولر گازی در تهران هستند؟ این سوال یکی از سوالاتی می باشد که ممکن است برای شما عزیزان رخ دهد و در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار تمام مناطق 22 گانه تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار داده ایم و شما می توانید با استفاده از خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، اقدام به عیب یابی و تعمیرات دستگاه خود نمایید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید و دستگاه شما در اسرع زمان توسط تکنسین های متخصص تعمیر شود.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که اگر با هر گونه خرابی در کولر گازی روبرو شده اید و نمی توانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید، می توانید با استفاده از خدمات آریابهکار اقدام به تعمیر کولر گازی خود در مناطق 22 گانه تهران کنید.

تعمیر کولر گازی با 90 روز ضمانت

یکی از مهم ترین تمایزات آریابهکار نسبت به تعمیرگاه هایی که خدمات عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات کولر گازی ارائه می دهند این است که آریابهکار بدون هر گونه استثنایی تمام خدماتی که به شما ارائه می دهد را شامل گارانتی طولانی مدت می کند تا با خیالی آسوده دستگاه شما تعمیر شود و در صورتی که با خرابی قبلی روبرو شدید، بدون هر گونه هزینه ای بتوانید پروسه عیب یابی و تعمیرات دستگاه خود را انجام دهید. از این رو اگر مایل به استفاده از خدمات آریابهکار هستید، مطلع باشید که ما تمام خدمات را با گارانتی ارائه می دهیم.

توجه داشته باشید که گارانتی ای که ما به شما ارائه می دهیم، بصورت رسمی و کتبی به شما ارائه خواهد گردید تا در این زمینه با خیالی آسوده اقدام کنید. اما این در حالی است که اگر پروسه تعمیرات کولر گازی شما به دست افراد بی تجربه و کم تجربه انجام شود، هیچ مسئولیتی در خصوص خرابی های پس از تعمیرات بر عهده نخواهند گرفت و به همین دلیل با مشکلات مختلفی در این زمینه روبرو خواهید شد و عملا نمی توانید دستگاه خود را بصورت رایگان تعمیر کنید؛ حتی شاید هزینه تعمیرات مجدد شما بیشتر از سری اول باشد.

بنابراین اگر مایل نیستید چنین شرایطی برای شما رخ دهند، توصیه می کنیم فقط و فقط پروسه عیب یابی و تعمیر کولر گازی خود را در نمایندگی تعمیر کولر گازی در آریابهکار توسط تکنسین های مجرب و متخصص انجام دهید تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه رفع گردد.

تعمیر کولر گازی با قطعات 100% اصل

با توجه به اینکه هدف ما در آریابهکار از تعمیر کولر گازی شما این است که دستگاه شما با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید، اما گاهی اوقات ممکن است دستگاه شما به دلیل خرابی هایی که در آن ایجاد می شود، از طریق تعمیرات تخصصی قابل تعمیر نباشد! برای مثال فکر کنید به دلیل استفاده نادرست و طولانی مدت از کولر گازی متوجه این شده اید که برد کولر گازی شما سوخته است و آسیب دیده! آیا در این مواقع امکان عیب یابی و تعمیر کولر گازی وجود دارد؟

تعمیر کولر گازی با قطعات 100% اصل

بدون شک چنین چیزی ممکن نیست و باید پروسه تعویض برد کولر گازی شما با قطعه جایگزین صورت گیرد تا مشکل دستگاه شما رفع شود. با این وجود ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین های مجرب و متخصص اقدام به تعویض قطعات سوخته دستگاه شما با قطعات وارداتی و شرکتی خواهیم کرد تا مشکل دستگاه شما رفع گردد. این در حالی می باشد که ما حتی بابت قطعات تعویضی دستگاه شما نیز گارانتی ارائه می کنیم تا با خیالی آسوده این پروسه از تعمیرات دستگاه شما در آریابهکار صورت گیرد و نگرانی بخصوصی نداشته باشید.

تعمیرات کولر گازی با عیب یابی رایگان

یکی دیگر از مزایای تعمیر کولر گازی شما در هر برند و هر مدل در آریابهکار به عنوان نمایندگی مرکزی تعمیر کولر گازی در تهران این است که دستگاه شما بصورت تخصصی در ابتدا بدون اینکه هر گونه هزینه ای اعلام شود بصورت رایگان توسط تکنسین های تعمیرکار مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا در حضور شما عزیزان عیب یابی می شود تا مشکل اصلی دستگاه شما ریشه یابی گردد و تعمیرات لازم و کافی براساس خرابی رخ داده صورت گیرد تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که بدون عیب یابی تخصصی کولر گازی، به هیچ وجه هزینه اعلامی توسط افراد بی تجربه و کم تجربه را قبول نکنید! به عبارتی در صورتی که پروسه عیب یابی کولر گازی شما انجام نشود، به هیچ وجه علت خرابی و میزان خرابی کولر گازی قابل برآورد نیست و فرد تعمیرکار به هیچ وجه نباید هزینه تعمیرات به شما اعلام کند که متاسفانه این افراد به شما هزینه تعمیرات اعلام می کنند و این موضوع خارج از عرف تعمیرات است.

با این وجود ما در آریابهکار به اتفاق تکنسین تعمیرکار مجرب و متخصص پروسه عیب یابی کولر گازی را بصورت رایگان برای شما انجام خواهیم داد تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید و مشکلات دستگاه شما یکبار برای همیشه تعمیر شوند.

سرویس کولر گازی با سرویسکاران مجرب

برای آنکه بتوانید طول عمر مفید کولر گازی خود را افزایش دهید و نیازی به تعمیرات و تعویض قطعات کلیدی در طول زمان نداشته باشید، بهترین راهکار ممکن این است که پروسه سرویس کولر گازی شما توسط تکنسین های مجرب و متخصص صورت گیرد تا بررسی های لازم صورت گیرد و اگر مشکلی در دستگاه شما در حال رخ دادن می باشد، شناسایی و سپس رفع گردد. با این وجود بهترین راهکار برای افزایش طول عمر مفید کولر گازی این است که در بازه های زمانی مختلفی اقدام به سرویس کولر گازی نمایید.

به عبارتی سرویس کولر گازی توسط سرویس کاران مجرب و متخصص کولر گازی، بهترین روشی است که با استفاده از آن می توانید طول عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید و مشکلاتی در این زمینه رخ ندهد.

تعمیرکار کولر گازی

تعمیرکار کولر گازی

تعمیرکار کولر گازی در آریابهکار به افرادی گفته می شود که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی در این زمینه دارند و با تمام مدل های کولر گازی آشنا هستند و می توانند به بهترین شکل ممکن اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه شما کنند و نیازی به تعویض قطعات کلیدی هم نداشته باشید. از این رو اگر نیاز به تعمیرکار کولر گازی دارید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید و دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید و نیازی به تعویض قطعات کلیدی نداشته باشید.

مزیت های تعمیر کولر گازی در نمایندگی مرکزی آریابهکار

از مهم ترین مزایای تعمیر کولر گازی در آریابهکار می توان به این مورد اشاره کرد که صفر تا صد پروسه تعمیرات کولر گازی شما توسط تکنسین هایی که دانش لازم و کافی در این زمینه دارند انجام می شود تا خیالتان از بابت تعمیرات دستگاه خود آسوده باشد. یکی دیگر از مزایای تعمیر کولر گازی در آریابهکار این است که بابت ساده ترین و پیچیده ترین خدماتی که به شما ارائه می گردد، گارانتی رسمی و شرکتی تعلق خواهد گرفت تا با خیالی آسوده اقدام نمایید.

دلایل نیاز به تعمیر کولر گازی

شاید کولر گازی در فصول سرد سال کاربردی نداشته باشد و خرابی این دستگاه در فصول سرد برای شما اهمیت نداشته باشد، اما در فصول گرم سال بدون شک متوجه جایگاه کولر گازی خود خواهید شد. بنابراین اگر با خرابی کولر گازی روبرو شده اید و نمی توانید این دستگاه را تعمیر کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر کولر گازی، شما می توانید با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن اقدام به تعمیر کولر گازی کنید و نیازی به خرید دستگتاه جدید نداشته باشید.

مهمترین اقدامات در تعمیر کولر گازی

مهم ترین اقداماتی که باید در پروسه تعمیرات کولر گازی صورت گیرند، بستگی به تعمیرکار دستگاه شما دارد که اگر فردی با تجربه و متخصص در این زمینه باشد، می توانید بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. اما مهم ترین اقدامی که شما عزیزان باید در پروسه تعمیر کولر گازی انجام دهید این است که صرفا پروسه عیب یابی و تعمیر کولر گازی را به افراد متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارید تا مشکل دستگاه شما به بهترین شکل ممکن تعمیر شود و نیازی به تعمیرات مجدد کولر گازی نداشته باشید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی در نمایندگی آریابهکار

در صورتی که مایل به تعمیر کولر گازی خود در نمایندگی آریابهکار هستید، باید به اطلاع شما برسانیم که پروسه ساده ای پیش روی شما است و شما از این طریق می توانید درخواست خود را ثبت کنید! با این وجود برای آنکه بتوانید پروسه ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی را در آریابهکار انجام دهید، در ابتدا باید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید تا تکنسین تعمیرکار کولر گازی در اسرع زمان به محل شما اعزام شود و پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه شما را انجام دهد.

مراحل ثبت درخواست تعمیرات کولر گازی در نمایندگی آریابهکار

به همین سادگی شما می توانید درخواست تعمیرات کولر گازی خود را در نمایندگی آریابهکار ثبت کنید.

چرا برای تعمیر کولر گازی به آریابهکار اعتماد کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید به اطلاع شما برسانیم که ما در آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در تهران با بیش از 3 دهه تجربه تعمیرات هستیم و شما می توانید از این طریق پروسه تعمیرات دستگاه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. همان گونه که گفته شد، ما به تعمیرات تخصصی دستگاه شما متعهد هستیم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم مشکل دستگاه شما را بدون هر گونه محدودیتی به همراه گارانتی طولانی مدت تعمیر کنیم و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

تعمیر کولر گازی در منزل

با توجه به اینکه کولر گازی یک دستگاه کاربرد و مصرفی است که امکان باز کردن اتصالات آن توسط شما عزیزان کار سخت و دشواری می باشد، ما در آریابهکار برای تعمیرات کولر گازی شما، از طریق تعمیر کولر گازی در منزل و یا محل کار مدنظر شما ارائه خواهیم کرد تا هم دستگاه شما در اسرع زمان تعمیر شود و هم اینکه نیازی به باز کردن و انتقال آن به شعب تعمیراتی آریابهکار نداشته باشید. از این رو اگر مایل به تعمیر کولر گازی در منزل هستید، می توانید از طریق شماره های مندرج با تیم پشتیبانی آریابهکار در ارتباط باشید.

سوالات متداول تعمیر کولر گازی

چرا کولر گازی باد گرم میزند؟

سرویس پنل خارجی کولر، مسدود شدن سوراخ های فیلتر پنل داخلی، سوخته شدن فن یا موتور فن و کاهش مقدار گاز باعث می شود تا کولر باد گرم بدهد.

چرا کولر گازی آب نمی دهد؟

استفاده از کولر گازی در مناطق گرم و خشک، وجود نقص در سنسور دما یا ترمیستور، خرابی برد، کمبود گاز مبرد و مسدود بودن مسیر تخلیه باعث می شود تا کولر گازی به درستی تخلیه نکند.

5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 4 Comments

  1. سلام، کولر گازی ما امروز خاموش کرد و دیگه روشن نشد، هزینه تعمیرش چقدر میشه؟ تعمیر در محل دارید؟

    1. باسلام

      دوست عزیز هزینه تعمیرات کولر گازی بستگی به نوع مشکل دستگاه شما و همچنین نیاز به تعویض قطعه جانبی دارد.

      در هر صورت شما می توانید برای اطلاع از هزینه های تعمیر با شماره02145437 تماس بگیرید.

      نوع مشکل دستگاه خود را اعلام کنید تا همکاران ما هزینه تقریبی تعمیر را به شما اعلام نمایند.

    1. باسلام

      دوست عزیز برای اطلاع از موجودی و قیمت قطعه موردنیاز خود می توانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214