skip to Main Content
تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE
شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون

تعمیر یخچال هاردستون یکی از خدمات تعمیر لوازم خانگی شرکت آریابهکار است. ما با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات یخچال هاردستون با تکیه بر تکنسین ‌های مجرب، تخصصی‌ ترین تعمیر یخچال هاردستون را در محل به شما ارائه خواهیم داد. از مزایای خدمات تعمیرگاه مجاز یخچال هاردستون استفاده از قطعات یدکی اصلی یخچال هاردستون و ابزار حرفه‌ ای و ارائه ضمانت 3 ماهه و خدمات پس از فروش می‌ باشد. اگر یخچال هاردستون شما فاقد کارت گارانتی معتبر می‌باشد نگران نباشید، برای مشاوره رایگان و درخواست تعمیرات یخچال هاردستون با ما تماس بگیرید.

فهرست

موارد نیازمند تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE

  • یخچال به میزان کافی سرمایش ایجاد نمی کند.
  • روشن نشدن یخچال
  • یخچال دائما در حال کار است.
  • ایجاد صدای بلند و غیر معمول در یخچال فریزر
  • موتور یخچال بیش از حد داغ می شود.
  • روشنایی داخل یخچال کار نمی کند.
  • قسمت فریزر خنک است و به درستی کار می کند ولی قسمت یخچال گرم است.
  • بدنه یخچال برق دارد

موارد نیازمند تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE

  • آب نشت کردن از یخچال
  • قبل از اینکه یخچال شروع به کار کند صدای متفاوتی می دهد.
  • یخچال مواد غذایی را منجمد می کند
  • شنیده شدن صدای چک چک از یخچال
  • انجماد در قسمت فریزر یخچال به خوبی شکل نمی گیرد.
  • یخچال زیاد کار میکند و گاز آن کامل است ولی سرما داخل آن مناسب نیست.
  • اواپراتور برفک زیادی می زند.

نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال هاردستون در تهران

برای تعمیر یخچال هاردستون در تهران توصیه ما به شما این است که این پروسه را در نمایندگی اصلی تعمیر یخچال هاردستون در تهران توسط کارشناسان این مجموعه انجام دهید تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید. از این رو شما می توانید به نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در آریابهکار مراجعه کنید تا تکنسین های ما بصورت تخصصی پروسه عیب یابی و تعمیر دستگاه شما را انجام دهند و با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن اقدام به استفاده از این دستگاه نمایید.

لازم به ذکر می باشد که خدمات تعمیر یخچال هاردستون در آریابهکار از طریق اعزام تکنسین به محل صورت می گیرد و نیازی به انتقال یخچال هاردستون به نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون نیست. از این رو جهت اعزام تکنسین به محل شما می توانید از طریق شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا از این طریق تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند.

مناطق تحت پوش نمایندگی تعمیرات یخچال هاردستون در شمال تهران

تجریش، نیاوران، قلهک، زعفرانیه، کامرانیه، دزاشیب، جردن، الهیه، اوین، ظفر، درکه، زرگنده، جماران و….

مناطق تحت پوش نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در شرق تهران

چهار راه تلفونخونه، امام حسین، هفت حوض، لویزان، قاسم‌آباد، رسالت ، تسلیحات، وحیدیه، نارمک، خاک سفید، سرخه‌حصار، نظام‌آباد، شهید محلاتی، بسیج و….

مناطق تحت پوش تعمیرگاه مرکزی یخچال هاردستون در غرب تهران

صادقیه، جنت آباد، پونک، شریف، مرزداران، ستارخان، شهرک غرب، اکباتان، فردوس، گیشا، شهران، تهرانسر، دهکده المپیک، چیتگر و…

مناطق تحت پوش نمایندگی رسمی و مرکزی تعمیرات یخچال هاردستون در جنوب تهران

شوش، افسریه، نازی آباد، شهر ری، عبدل آباد، خراسان، مولوی، یاخچی آباد، امام زاده حسن، دولت آباد، کیان شهر، شهرک مسعودیه، دروازه غار، مشیریه و….

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هاردستون

آریابهکار نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیرات یخچال، به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه و رفاه حال مشتریان عزیز در تمام نقاط تهران، اعم از شمال، شرق، غرب و جنوب شعبات خود را تاسیس نموده. بنابراین دیگر نگران ترافیک های شهر تهران و جابه جایی یخچال سنگین خود نباشید؛ مشتریان عزیز میتوانند از طریق شماره های موجود در سایت با نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود تماس بگیرند و از خدمات نمایندگی ما که شمال تعمیرات یخچال در محل نیز میباشد، برخوردار شوند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال هاردستون

برای تماس با نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در تهران می توانید از طریق شماره های مندرج در قسمت ذیل اقدام کنید تا با توضیح دقیق مشکل دستگاه خود، خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال هاردستون را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

  • شماره نمایندگی تعمیرات یخچال هاردستون مرکز سراسری ارتباط مشتریان: ۴۵۴۳۷-۰۲۱
  • شماره نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
  • شماره تعمیرگاه مرکزی یخچال هاردستون شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
  • شماره نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱

همچنین اگر مایل به پیگیری سریع خرابی یخچال هاردستون خود هستید، می توانید تصویر و ویدیو سی ثانیه ای دستگاه خود را از طریق واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 برای تیم تکنسین های آریابهکار ارسال نمایید تا مشکل دستگاه شما بصورت سطحی بررسی شود و راهکاری در خصوص خرابی یخچال هاردستون شما عزیزان ارائه شود. توجه داشته باشید که عیب یابی تخصصی در حضور شما توسط تکنسین مجرب و متخصص مجموعه آریابهکار انجام خواهد شد.

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون

خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در آریابهکار این گونه می باشد که اگر پس از خرید یخچال هاردستون با هر گونه خرابی روبرو شدید و یا اگر قطعه ای از قطعات یخچال هاردستون شما خراب شده است و به هیچ وجه امکان تعمیر آن نیست، بتوانید از طریق نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در آریابهکار تهیه نمایید. از این رو ما در مجموعه آریابهکار تمام خدمات پس از فروش یخچال هاردستون را به شما عزیزان ارائه می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

لازم به ذکر است که برای دریافت و استفاده از خدمات پس از فروش یخچال هاردستون در آریابهکار می توانید از شماره های مندرج تماس بگیرید و درخواست خود را از این طریق ثبت نمایید.

آریابهکار نمایندگی مرکزی و مجار تعمیرات یخچال هاردستون

آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون آماده ارائه خدمات تخصصی در خصوص تعمیر، تعویض قطعات، سرویس و نصب یخچال هاردستون می باشد. از این رو اگر یخچال هاردستون شما عزیزان به هر دلیلی خراب شده است، می توانید از طریق این خدمات، به بهترین شکل ممکن از یخچال هاردستون خود استفاده نمایید.

مزایای تعمیر یخچال هاردستون در نمایندگی تعمیرات آریابهکار

مزایایی که در خصوص تعمیر یخچال هاردستون توسط تکنسین های مجرب آریابهکار در نظر گرفته شده اند، به نحوی گویای خدمات تخصصی مجموعه ما به شما عزیزان هستند تا با خیالی آسوده بتوانید دستگاه خود را برای تعمیرات به مجموعه ما بسپارید و بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید. از این رو مهم ترین مزیت تعمیر یخچال هاردستون در آریابهکار این است که ما پیش از هر گونه عیب یابی تخصصی، هزینه تعمیرات را به شما اعلام نخواهیم کرد!

به عبارتی اگر شما از تعمیرکاران بی تجربه و کم تجربه درخواست تعمیرات یخچال هاردستون نمایید، در ابتدا بدون اینکه اقدام به عیب یابی تخصصی یخچال هاردستون نمایند، فورا به شما اعلام هزینه تعمیرات یخچال هاردستون می کنند و این در حالی می باشد که با اعتماد به نفس بالا به شما اعلام خواهند نمود. بدون شک این گونه تعمیرات خارج از عرف است و متاسفانه تعداد این افراد کم تجربه و بی تجربه نیز زیاد می باشد.

با این وجود ما پس از آنکه اقدام به عیب یابی تخصصی یخچال هاردستون کردیم، به شما اعلام هزینه تعمیرات خواهیم نمود. همچنین توجه داشته باشید که هزینه تعمیرات یخچال هاردستون در آریابهکار بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است که این هزینه کمترین هزینه تعمیراتی ممکن است. از این رو ما با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن آماده تعمیر یخچال هاردستون شما عزیزان با بهترین کیفیت ممکن هستیم و می توانید از این طریق از خدما ما استفاده کنید.

مزیت دیگر تعمیر یخچال هاردستون در آریابهکار این است که ما تمام خدمات خود را به صورت تخصصی توسط تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهیم تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید.

لازم به ذکر می باشد که با توجه به اینکه ما خدمات تخصصی را توسط تکنسین های مجرب به شما ارائه می دهیم، هر یک از خدمات ما شامل 90 روز گارانتی رسمی خواهد شد که تضمین کننده خدمات ما به شما است.

چرا آریابهکار را برای تعمیر یخچال فریزر هاردستون انتخاب کنیم؟

چرا آریابهکار؟ این سوالی می باشد که احتمالا برای شما نیز رخ داده است. اما در این خصوص باید به اطلاع شما برسانیم که آریابهکار یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مراکز تعمیراتی در تهران با بیش از 30 سال سابقه تعمیراتی است که تمام خدمات در این مجموعه بدون هر گونه استثنایی شامل 90 روز گارانتی رسمی و شرکتی می شود تا از این طریق بتوانید به خدمات مجموعه ما اعتماد کنید و با خیالی آسوده دستگاه خود را به ما بسپارید.

چرا آریابهکار را برای تعمیر یخچال فریزر هاردستون انتخاب کنیم

همچنین شعار مهم ما در مجموعه آریابهکار، تعمیر قطعات بجای تعویض آنها است. به عبارتی اگر قطعه ای در میان قطعات یخچال هاردستون شما خراب شده، ما آنرا بصورت تخصصی تعمیر خواهیم کرد تا نیازی به تعویض قطعات گران یخچال هاردستون نداشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که تمام خدماتی که ما در خصوص تعمیر یخچال هاردستون انجام می دهیم، فقط و فقط توسط تکنسین های باتجربه و متخصص صورت می گیرد.

تعمیر و عیب یابی یخچال هاردستون در محل توسط تعمیرکار آریابهکار

پس از آنکه هماهنگی های ابتدایی صورت گرفت، تکنسین های مجموعه آریابهکار در اسرع زمان به محل شما عزیزان اعزام می شوند؛ این بازه زمانی از قبل با شما هماهنگ خواهد شد. اینک تکنسین تعمیرکار یخچال هاردستون مجموعه آریابهکار با استفاده از ابزارهای تعمیراتی که در دست دارد، اقدام به عیب یابی تخصصی دستگاه شما خواهد نمود تا مشکل یخچال هاردستون شما را ریشه یابی نماید و بتواند مشکل را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

در نهایت پس از عیب یابی یخچال هاردستون به شما علت خرابی یخچال هاردستون را گزارش خواهد داد و در صورتی که شما تائید تعمیرات دهید، پروسه تعمیرات یخچال هاردستون بصورت تخصصی صورت خواهد گرفت و پس از تعمیرات نیز دستگاه چندین دفعه در حضور شما تست خواهد شد تا از بابت رفع خرابی دستگاه مطمئن شوید.

تعمیر یخچال هاردستون درمحل

یکی از خدمات ویژه تعمیرگاه مرکزی آریابهکار برای مشتریان عزیز، ارائه خدمات در محل است. تنها کافیست شما عزیزان با شرکت آریابهکار تماس گرفته و مشکل یخچال خود را به کارشناسان ما بگویید، کارشناسان پس از بررسی درخواست شما، در سریع ترین زمان تعمیرکار متخصص مجموعه را به محل سکونت شما اعزام می کنند. تکنسین پس از عیب یابی دستگاه شما به تعمیر اصولی یخچال می پردازد. از مزایای خدمات تعمیرات یخچال در محل:

  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • نظارت بر نحوه تعمیرات توسط تعمیرکار
  • جلوگیری از آسیب به دستگاه در حسین حمل و نقل و جابه جایی
  • پرداخت هزینه در محل در صورت رضایت از تعمیر یخچال
  • تعمیر سریع تر

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر یخچال

  • برای ایجاد جریان هوا یخچال را حداقل بیشتر از ۲۰ سانتی متر از دیوار قرار دهید.
  • هر ۶ ماه یکبار یخچال فریزر را تمیز کنید.
  • وسایل گرمازا مانند اجاق گاز فر و یا آبگرمکن را کنار یخچال قرار ندهید.
  • درب یخچال فریزر هاردستون را برای مدت زمان طولانی باز نگذارید.
  • کندانسور یخچال را هر سال حداقل دو بار تمیز کنید تا گردش هوا بهتر صورت گیرد.
  • رادیاتور مشکی که در پشت یخچال قرار دارد باید جهت گردش بهتر حرارت، تمیز شود.

نکات ایمنی و پیشگیری از تعمیر یخچال

  • برای تمیز کردن یخچال هرگز از آب استفاده نکنید.
  • برای مسافرت های طولانی بهتر است یخچال هاردستون را از برق جدا کنید.
  • از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال فریزر هاردستون خودداری کنید.
  • مکان قرار گیری یخچال باید کاملا تراز باشد.
  • از پر کردن بیش از حد یخچال فریزر هاردستون خودداری کنید، زیرا نیاز است هوا در یخچال گردش داشته باشد.

هزینه تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE

به طور کلی در مورد هزینه تعمیر یخچال نمی‌توان قیمت ثابتی را اعلام کرد. زیرا بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه شما دارد. اما این هزینه متشکل از هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در محل و جمع آوری دستگاه، اجرت تعمیر و هزینه قطعات جانبی در صورت نیاز است. در مجموعه آریابهکار کلیه تعمیرات با ارائه فاکتور رسمی و مورد تایید نهادهای نظارتی می باشد.

هزینه تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE

برای دریافت هزینه دقیق تعمیرات با شماره های ذکر شده تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

خدمات پس از فروش تعمیر یخچال هاردستون

درصورتی که تعمیرات یخچال توسط تعمیرگاه مرکزی آریابهکار انجام گیرد، شما میتوانید از خدمات پس از فروش مجموعه بهره مند شوید. بدین صورت زمانی که تعمیرکار پس از عیب یابی یخچال به تعمیر و تعویض قطعات می پردازد، پس از پایان کار به شما برگه ای تحت عنوان ضمانت نامه تحویل می دهد که درصورت در اختیار داشتن این برگه نزد خود به مدت 90 روز از خدمات پس از فروش مجموعه برخوردار شده و در این مدت در صورت خرابی مجدد یخچال، دستگاه شما به صورت کاملا رایگان توسط نمایندگی ما تعمیر می شود. همچنین توجه داشته باشد تمامی قطعات تعویضی نیز، اصل و اورجینال بوده و از ضمانت و گارانتی 90 روزه برخوردار می باشند.

نصب، تعمیر و سرویس یخچال فریزر هاردستون HARDESTONE

ما در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون، تمامی خدماتی که مختص یخچال هاردستون می باشند را بصورت تخصصی انجام می دهیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه استفاده کنید. بنابراین 0 تا 100 خدمات یخچال هاردستون در آریابهکار بدون هر گونه محدودیتی انجام می شوند و شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه یخچال هاردستون خود را به ما بسپارید.

از این رو برای نصب، تعمیر، تعویض و سرویس دوره ای یخچال هاردستون در هر مدل می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آریابهکار استفاده نمایید تا از این طریق مشکل شما برطرف گردد.

تعمیرکار یخچال هاردستون چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اصولا فردی که مدعی تعمیرکار متخصص یخچال هاردستون می باشد باید یکسری ویژگی های مهمی داشته باشد که از این طریق بتواند مشکل دستگاه شما را در ابتدا بصورت قطعی مورد شناسایی قرار دهد و پس از آنکه عیب یابی تخصصی انجام داد، اقدام به تعمیر تخصصی یخچال هاردستون شما عزیزان نماید و در ازای خدماتی که به شما ارائه می دهد، گارانتی و تضمین خدمات نیز ارائه دهد تا با خیالی آسوده به این تکنسین اعتماد کنید و یخچال هاردستون خود را جهت تعمیرات به این فرد بسپارید.

با این وجود اگر یک فرد متخصص این ویژگی های ابتدایی را نداشته باشد به هیچ وجه نباید پروسه عیب یابی و تعمیر یخچال هاردستون خود را به آنها بسپارید. در ادامه با ویژگی های تعمیرکاران یخچال هاردستون آشنا خواهید شد:

  • عیب یابی تخصصی یخچال هاردستون.
  • مجهز به ابزارهای تعمیراتی روز دنیا.
  • تعمیر تخصصی یخچال هاردستون.
  • ارائه تضمین تعمیرات برای تمام خدمات.
  • ارائه گزارش خرابی دستگاه به شما.
  • آشنا به تمام مدل های یخچال هاردستون.
  • توانایی لازم و کافی در تعمیر یخچال هاردستون در کمترین زمان.
  • تعمیر قطعات معیوب به‌جای تعویض آنها.

سرویس دوره ای یخچال هاردستون

یکی از مهم ترین اقداماتی که باید پس از خرید یخچال هاردستون به آن متعهد باشید این است که در بازه های زمانی مختلف اقدام به سرویس دوره ای یخچال هاردستون خود نمایید تا از این طریق اگر مشکلی در حال شکل گیری می باشد، برطرف شود و نیازی به تعمیرات و تعویض قطعات یخچال هاردستون نداشته باشید. به عبارتی زمانیکه شما سرویس دوره ای یخچال هاردستون انجام می دهید، تکنسین به‌صورت کامل یخچال هاردستون را مورد عیب یابی و بررسی تخصصی قرار می دهد.

سرویس دوره ای یخچال هاردستون

از این رو اگر مشکلی در حال شکل گیری می باشد و یا اگر خرابی بخصوصی در اتصالات این دستگاه رخ داده است، توسط تکنسین مورد عیب یابی و رفع قرار خواهد گرفت. به همین ترتیب طول عمر مفید یخچال هاردستون شما افزایش خواهد یافت و می توانید از این طریق برای سالیان طولانی از یخچال هاردستون بدون هر گونه خرابی استفاده کنید. برای سرویس دوره ای یخچال هاردستون نیز می توانید هر 6 الی 7 ماه یکبار اقدام نمایید که این پروسه به‌صورت تخصصی و دقیق صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر می باشد که ما در مجموعه آریابهکار تمام خدمات سرویس دوره ای یخچال هاردستون را به همراه تکنسین های تعمیرکار انجام می دهیم تا از این طریق بهترین خدمات ممکن به شما ارائه گردد.

تعمیر تخصصی برد الکتریکی یخچال هاردستون

از گران‌قیمت ترین قطعات یخچال هاردستون می توان به برد یخچال هاردستون اشاره کرد که با توجه به حساسیت بالایی که دارد، وظیفه کنترل دائم قطعات مندرج در یخچال هاردستون را بر عهده دارد. با این وجود اگر برد یخچال هاردستون شما خراب شود، مطمئن باشید که به هیچ وجه نمی توانید از این دستگاه استفاده کنید و باید در اسرع زمان از تکنسین های تعمیرکار یخچال هاردستون درخواست تعمیرات نمایید تا در ابتدا مشکل ریشه یابی شود.

در خصوص تعمیر برد یخچال هاردستون باید به اطلاع شما برسانیم که تعمیر برد یخچال هاردستون یک پروسه کاملا تخصصی است و این گونه نیست که هر تکنسینی بتواند با کمترین میزان دانش ممکن اقدام به عیب یابی و تعمیر آن نماید. با این وجود انتخاب در دستان شما می باشد و اگر دستگاه را به تکنسین تعمیرکار متخصص بسپارید، مشکل شما از طریق تعمیرات برطرف خواهد شد و اما اگر به افراد بی تجربه اعتماد کنید، باید با هزینه میلیونی اقدام به تعویض برد یخچال هاردستون خود نمایید!

تعمیر کمپرسور یا موتور یخچال هاردستون

موتور یخچال هاردستون در راس تمام قطعات سیستم خنک کننده یخچال هاردستون قرار دارد که تمام عملیات تولید هوای خنک در یخچال هاردستون از این قطعه آغاز می شود. از این رو اگر موتور یا کمپرسور یخچال هاردستون شما خراب شده است و نمی توانید از آن استفاده کنید، باید به اطلاع شما برسانیم که باید پروسه عیب یابی و تعمیرات تخصصی یخچال هاردستون صورت گیرد تا از این طریق مشکل دستگاه شما برطرف گردد و بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده نمایید.

با این وجود ما در مجموعه آریابهکار تمام خدمات تعمیر یخچال هاردستون را بصورت تخصصی بدون هر گونه محدودیتی تعمیر می کنیم تا بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. توجه داشته باشید که تعمیر موتور یخچال هاردستون نیز یک پروسه و روال کاملا تخصصی مخصوص به خود را دارد و اگر این پروسه بصورت صحیح صورت نگیرد، مشکل نه تنها رفع نخواهد شد بلکه دیگر تعمیر موتور یخچال هاردستون برای شما به صرفه نخواهد بود.

یخچال هاردستون HARDSTONE

شرکت بازرگانی هاردستون در سال ۲۰۰۱ میلادی فعالیت خود را با تولید لوازم خانگی کوچک و بزرگ مانند غذاساز، آرام پر، جاروبرقی، چرخ گوشت، ماشین ظرفشویی، مایکروویو، توستر، یخچال فریزر و … آغاز نمود و توانست در بازار لوازم خانگی جایگاه خود را به دست آورد و تبدیل به یکی از برندهای معتبر در این زمینه شد.

یخچال هاردستون HARDSTONE

در حال حاضر در بازار ایران برندهای معتبر لوازم خانگی برقی از جمله برند هاردستون فعالیت می کنند، یخچال فریزرهای هاردستون یکی از تولیدات با کیفیت این برند معتبر می باشد که در بسیاری از خانه ها وجود دارد. که در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشند، که دارای خصوصیاتی مانند آلارم هوشمند در زمان باز ماندن طولانی درب، کمپرسور های ویژه جهت آب و هوای گرمسیری، مجهز به آبسردکن، دارای پنل دیجیتالی با قابلیت تنظیم دمای داخل کابین، دارای دکمه سریع انجام غذا و غیره … می باشد، که سبب محبوبیت یخچال فریزر هاردستون در بین مردم شده است.

برخی از ویژگی های یخچال های hardstone

یخچال هاردستون در هر مدلی که در بازار وجود دارد، دارای ویژگی های منحصر بفردی است و می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما عزیزان را برطرف کند. از این رو اگر شما براساس نیاز خود اقدام به خرید یخچال هاردستون نمایید، می توانید با خیالی آسوده از این دستگاه برای چندین سال بدون هر گونه مشکلی استفاده نمایید. مهم ترین ویژگی یخچال هاردستون، کیفیت بالای یخچال هاردستون است.

طریقه افزایش طول عمر یخچال هاردستون

برای افزایش طول عمر مفید یخچال هاردستون 2 توصیه بسیار مهم داریم که توصیه اول سرویس دوره ای یخچال هاردستون در هر 6 ماه یکبار توسط تکنسین مجرب و متخصص می باشد و توصیه دوم نیز این است که برای 10 الی 15 دقیقه اقدام به مطالعه کامل دفترچه راهنمای استفاده از یخچال هاردستون نمایید تا از این طریق بتوانید از این دستگاه به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که چارچوب نحوه استفاده از یخچال هاردستون در این دفترچه توسط کمپانی سازنده نوشته شده است.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE

  • تعویض لاستیک درب یخچال
  • تعویض المنت دیفراست
  • تعویض ترموستات
  • تنظیم ترموستات
  • تعویض سنسورها

خدمات قابل ارائه برای تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE

  • تعویض موتور
  • تعمیر برد
  • تعویض کمپرسور
  • تعویض ترمودیسک
  • تعویض فیلتر
  • تعمیر و تعویض شیر برقی

مرجع تخصصی تعمیر یخچال هاردستون HARDSTONE

شرکت آریابهکار با بهره گیری از تعمیرکار یخچال متخصص و با داشتن بیش از 30 سال سابقه تعمیر لوازم خانگی و تعمیر یخچال هاردستون همواره به دنبال رضایتمندی مشتریان خود بوده است. کلیه خدمات تعمیر یخچال برند هاردستون با قطعات اصل و فابریک شرکتی و دارای 90 روز گارانتی می باشد و چنانچه در طی این مدت قطعه تعمیر شده دچار مشکل شد، کلیه خدمات تعمیر آن قطعه به صورت رایگان انجام می گردد. پس به شما پیشنهاد می کنیم تعمیر یخچال هاردستون خود را به تعمیرکار یخچال هاردستون باتجربه بسپارید تا هم در وقت وهم در هزینه شما صرفه جویی شود. در ضمن مشتریان شرکت آریابهکار می توانند با دریافت کد اشتراک از تخفیف های ویژه تعمیرات یخچال هاردستون شرکت استفاده کنند.

تعمیر یخچال هاردستون در هنگام نشت آب

زمانیکه یخچال هاردستون در هر مدلی دچار نشتی آب می شود، معمولا باید 2 عامل در ابتدا مورد بررسی قرار گیرند که مورد اول، بررسی شیر آب ورودی پشت یخچال هاردستون می باشد که اگر این شیر به هر دلیلی دچار خرابی شده باشد، مطمئن باشید که نشتی آب در قسمت زیرین یخچال هاردستون ایجاد خواهد شد و با برطرف کردن این خرابی، مشکل نیز متقابلا برطرف خواهد شد. از این رو در این مواقع توصیه ای که برای شما داریم این است که فورا خودتان این مشکل را برطرف کنید.

اما مورد دوم می تواند به دلیل خرابی آبسردکن یخچال هاردستون باشد که معمولا به دلیل اتمام طول عمر مفید و یا استفاده نادرست می تواند کارایی خود را از دست بدهد و در نتیجه با نشتی آب یخچال هاردستون روبرو شوید. در هر صورت این خرابی باید در اسرع زمان مورد عیب یابی تخصصی قرار گیرد تا از این طریق مشکل برطرف گردد.

چرا یخچال هاردستون خنک نمی کند؟

تمام یخچال هایی که در دنیا وجود دارند، دارای یک سیستم خنک کننده هستند که این سیستم خنک کننده از قطعات مختلفی ایجاد شده است. به عبارتی اگر بخواهیم این موضوع را بیشتر و بیشتر شرح دهیم می توانیم بگوییم که اگر یخچال هاردستون شما خنک نمی کند، قطعات یکی از قطعات مرتبط با سیستم خنک کننده دچار خرابی شده است و این سیستم باید مورد عیب یابی قرار گیرد و از این طریق مشکل برطرف گردد؛ در غیر اینصورت ممکن است در بازه زمانی کوتاهی سیستم خنک کننده از کار بیافتد.

چرا یخچال هاردستون خنک نمی کند

رایج ترین دلیل خنک نکردن یخچال هاردستون خرابی موتور و خرابی کندانسور یخچال هاردستون می باشد که باید با استفاده از ابزارهای تعمیراتی مخصوص این دو قطعه و سایر قطعات سیستم خنک کننده اعم از اواپراتور مورد عیب یابی قرار گیرند.

چرا یخچال هاردستون برفک میزند؟

یخچال های نسل جدیدی که در بازار جهانی برای چندین سال است عرضه شده اند، یخچال های بدون برفک هستند و این بدین معناست که یخچال های نسل جدید به هیچ وجه برفک نمی زنند. اما چگونه؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یخچال های نسل جدید مجهز به یک سیستم مخصوص به نام دیفراست هستند که با استفاده از این سیستم هر گونه برفک در یخچال هاردستون از بین میرود. اما اگر یخچال نسل جدید شما برفک نمیزد و جدیدا شروع به برفک زدن کرده است، نشان دهنده خرابی دیفراست می باشد.

از این رو در این مواقع توصیه ای که برای شما داریم این است که دیفراست یخچال هاردستون توسط تکنسین مجرب و متخصص باید عیب یابی شود و براساس خرابی که رخ داده است، تعمیرات لازم و کافی صورت گیرد.

چرا یخچال هاردستون یکسره کار می کند؟

یکسره کار کردن یخچال هاردستون می تواند کلا به دو حالت عادی و غیر عادی تبدیل شود. اما منظور از عادی و غیر عادی چیست؟ در خصوص مورد عادی باید بگوییم که گاهی اوقات با باز ماندن درب یخچال هاردستون، تمام سرمای ایجاد شده درون این دستگاه به بیرون از یخچال هاردستون منتقل خواهد شد و در نتیجه موتور یخچال هاردستون برای آنکه بتواند محتویات داخلی یخچال هاردستون را خنک کند، اقدام به فعالیت خواهد نمود و بصورت یکسره کار خواهد کرد.

بدون شک این عامل می تواند منجر به خرابی موتور سایر قسمت های سیستم خنک کننده یخچال هاردستون شما عزیزان شود. اما در خصوص غیر عادی باید بگوییم که در صورت بروز برخی مشکلات فنی در قطعات کلیدی مانند برد، سنسور یخچال هاردستون، موتور و… ممکن است یخچال شما بصورت یکسره و پشت سر هم کار کند. در این مواقع این مشکل باید توسط تکنسین مجرب و متخصص مورد عیب یابی قرار گیرد تا از این طریق مشکل برطرف گردد.

افتادگی درب یخچال هاردستون

در صورتی که جدیدا با مشکل افتادگی درب یخچال هاردستون روبرو شده اید، نشان دهنده یک خرابی در این دستگاه است که اگر به آن توجه نکنید می تواند حتی منجر به سوختن و خرابی موتور، کندانسور و… یخچال هاردستون شود. اما چگونه؟ درب یخچال هاردستون وظیفه دارد تا به درستی به بدنه یخچال هاردستون بچسبد تا مانع خروج سرمای تولیدی یخچال هاردستون به بیرون از این دستگاه شود. از این رو اگر درب یخچال هاردستون خراب شده باشد، تمام سرمای تولیدی به بیرون منتقل خواهد شد.

افتادگی درب یخچال هاردستون

در نتیجه به موتور یخچال هاردستون فشار زیادی وارد می شوند و پس از گذشت بازه زمانی کوتاه مدتی می تواند دچار خرابی گسترده در موتور و سیستم خنک کننده یخچال هاردستون شما عزیزان شود. به همین ترتیب توصیه می کنیم در اسرع زمان اقدام به عیب یابی و تعمیر درب یخچال هاردستون نمایید.

خدمات تعمیر یخچال در آریابهکار تا چند ماه ضمانت دارد؟

کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات در آریابهکار دارای 3 ماه گارانتی است.

هزینه تعمیر یخچال هاردستون چقدر است؟

هزینه تعمیر یخچال هاردستون بستگی به نوع خرابی و مشکل دستگاه شما دارد. اما این هزینه متشکل از هزینه ایاب و ذهاب برای حضور در محل و جمع آوری دستگاه، اجرت تعمیر و هزینه قطعات جانبی در صورت نیاز است.

امتیاز page

This Post Has 14 Comments

  1. صفحه نمایش یخچال من امروز یه دفعه خاموش شد ترسیدم کلا از کار افتاده باشه ولی چک کردم هنوز داره کار میکنه و روشنه. چجوری میتونم درستش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی ممکن است صفحه نمایش شما سوخته باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. برای مشخض شدن دقیق تر مشکل آن بهتر است توسط یک تعمیرکار متخصص عیب یابی شود.

  2. روزتون بخیر و خسته نباشید
    یخچال من هزینه تعمیرش چقدر میشه؟ گارانتی هم دارید؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برای تعیین هزینه تعمیرات ابتدا باید دستگاه شما توسط تکنسین های ما بررسی و عیب یابی شود، سپس هزینه تعمیرات به شما اعلام گردد.
      پس از تعمیر از گارانتی تعمیرات نیز به مدت 3 ماه بهره مند خواهید شد.

  3. وقتتون بخیر یخساز یخچال ما یخ درست نمیکنه؟
    باید چیکارش کنم؟ گفتم شاید باید عوض بشه.

    1. با سلام،
      برای رفع این مشکل باید مواردی چک شود دستگاه عیب یابی شود.
      مواردی مانند موتور یخساز، شیر برقی چک شود که به آن آب میرسد، مسدود بودن فیلتر، قطع بودن آب یا خیلی کم بودن فشار آن، تنظیم نبودن دما، خرابی ترموستات و مواردی از این قبیل. اما در صورتی که خودتان دسترسی مناسبی به همه این قسمت ها ندارید میتوانید با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید و از کمک تعمیرکاران متخصص آریابهکار در این زمینه استفاده کنید.

  4. سلام روزتون بخیر.
    یخچال ما آبریزی داره .چند وقت پیش گفتن مشکل از شیر برقی یخچال و ما هم عوضش کردیم.ولی الان دوباره نشتی داره.
    میشده کمک کنید بدونم باید چیکارش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی آبریزی یخچال ممکن است به دلایل مختلفی از جمله موارد زیر اتفاق بیوفتد.

    2. خرابی لاستیک دور درب
    3. نشتی شیر ورودی
    4. بسته شدن لوله تخلیه
    5. مخزن آب
    6. پوشیده شدن اوپراتور یا تبخیر کننده از برفک و یخ
    7. خرابی فیلتر آب یخچال
    8. خرابی شیربرقی دستگاه
    9. سینی تخلیه
    10. شل شدن لوله های آبی متصل به یخساز
    11. و …
    12. در صورتی که میتوانید، موارد بالا را بررسی کنید و سعی کنید مشکل را پیدا کنید. اما در صورتی که توانایی بررسی تمام قطعات را ندارید بهتر است از یک تعمیرکار معتبر و متخصص کمک بگیرید. شما میتوانید با شماره ۰۲۱۴۵۴۳۷ آریابهکار تماس حاصل فرمایید و از تعمیرکاران متخصص و با تجربه ی آریابهکار کمک بگیرید.
      همچنین ممکن است قطعه ای که برای تعمیر یخچال شما استفاده کرده اند مشکل داشته باشد یا اورجینال نباشد.

  5. سلام و درود
    اوپراتور یخچال زیادی برفک میزنه. چطور میتونم جلوی این اتفاق رو بگیرم؟
    باید حتما تعمیرکارتون بیاد درست کنه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی دلایل مختلفی برای یخ زدن اوپراتور وجود دارداز جمله ی موارد زیر:

    2. خرابی درب یخچال یا باز ماندن طولانی مدت
    3. اختلال در سیستم دیفراست
    4. اختلال در هیتر دیفراست و تایمر
    5. اختلال در ترموستات
    6. نشت گاز مبرد
    7. کثیفی لوله های کندانسور
    8. عدم تنظیم دمای مناسب یخچال
    9. و …
    10. به دلیل تخصصی بودن این قطعات داخلی یخچال بهتر است حتما توسط یک تعمیرکار متخصص عیب یابی شود.

  6. خسته نباشید ببخشید یخچال من قدیمیه یه مقدار بعد خیلی دیگه داره آب از زیرش نشت میکنه. باید چیکارش کنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل نشتی آب یخچال ممکن است به دلایل زیر اتفاق بیوفتد:

    2. خرابی لاستیک دور یخچال
    3. نشتی شیر ورودی آب
    4. بسته شدن لوله تخلیه
    5. خرابی مخرن آب
    6. پوشیده شدن اوپراتور از برفک یا یخ
    7. خرابی فیلتر آب
    8. سینی تخلیه
    9. شل شدن لوله های آبی متصل به یخساز
    10. شما میتوانید برای تعمیرات تخصصی یخچال خود از خدمات آریابهکار استفاده نمایید. برای برقراری ارتباط با آریابهکار با شماره 02145437 تماس حاصل فرمایید.

  7. سلام شبتون بخیر. قسمت یخچال خیلی برفک میزنه. بعدشم زود آب میشه و از یخچال آب میریزه! چرا اینجوری میشه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی از دلایل این مشکل میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    2. خرابی ترموستات
    3. خرابی المنت
    4. خرابی هیتر
    5. سنگین شدن درب یخچال
    6. عدم وجود سیستم ضد برفک یا دیفراست
    7. خرابی یا شل شدن نوار دور درب یخچال
    8. و…
    9. در صورتی که از توانایی لازم برای بررسی موارد بالا برخوردار نیستید و نمیتوانید قسمت های مختلف دستگاه را بررسی کنید میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214