skip to Main Content

یکی از بهترین برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی در بازار ایران و جهان که مدل های متنوعی از محصولات آن در اختیار عموم کاربران می باشد، ماشین لباسشویی بوش است که دارای اصالت آلمان می باشد و در طی چندین سال اخیر مورد استقبال عموم خریداران لوازم خانگی در کشور عزیزمان واقع شده است. با این وجود اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش دارید و هنوز موفق به انتخاب گزینه ایده آل خود نشده اید، ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که بهترین ماشین لباسشویی بوش کدام است؟ کدان مدل ماشین لباسشویی بوش را خریداری کنیم؟

همان گونه که در جریان هستید، این یک سوال کلی می باشد و به هیچ وجه نمی توان پاسخ این سوال را بصورت یکباره به اطلاع شما برسانیم؛ چرا که تمام مدل های ماشین لباسشویی بوش دارای تائیدیه QC هستند و همچنین گارانتی لازم و کافی هم دارند و می توانند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن رفع کنند. از این رو اگر مایل به خرید ماشین لباسشویی بوش هستید، در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر لباسشویی بوش در تهران قصد داریم تا شما را با این موضوع بسیار مهم آشنا سازیم تا بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

معیارهای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی بوش

برای آنکه بتوانید اقدام به انتخاب و خرید ماشین لباسشویی بوش کنید، یکسری معیارها را باید کنار هم بگذارید تا بتوانید گزینه ایده آل خود را انتخاب و خریداری کنید؛ چرا که لزوما همیشه گران قیمت ترین مدل ماشین لباسشویی بوش، به معنای بهترین گزینه نیست و در صورتی که شما در ابتدا معیارهای مدنظر خود را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید، بدون شک بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش را خریداری خواهید کرد. با این وجود در ادامه قصد داریم برخی از معیارهای مهم را در این زمینه نام ببریم و توضیح دهیم.

معیارهای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی بوش

1. ظرفیت

تعداد اعضای خانواده شما چند نفر می باشد؟ اگر 2 یا 3 نفر هستید و تعداد لباس هایی که ممکن است در طول هفته بشویید خیلی کم می باشد، آیا نیاز به ماشین لباسشویی بوش با ظرفیت 10 یا 12 کیلوگرمی دارید؟ بدون شک نیازی به ظرفیت بالا نخواهید داشت و می توانید کمترین ظرفیت ممکن را برای خانه خود خریداری کنید. بنابراین بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش برای شما، مدلی می باشد که ظرفیت پایین و برنامه های شستشوی مختلف را به همراه داشته باشد و عملا نیازی به ظرفیت 12 کیلوگرمی نخواهید داشت!

2. سال تولید

با توجه به موضوعات واردات و صادرات که از گذشته وجود دارند، شاهد حضور مدل های قدیمی و نسبتا جدید ماشین لباسشویی بوش در بازار کشور هستیم. بنابراین اگر به یکسری فروشگاه ها سر بزنید، ممکن است مدل های قدیمی ماشین لباسشویی بوش را نیز مشاهده کنید که این موضوع خارج از عرف می باشد. لازم به ذکر می باشد هر چه مدل جدیدتر را خریداری کنید، قطعا فناوری روز دنیا در آن پیاده سازی شده است و شما می توانید از برنامه های مختلفی در این دستگاه بهره ببرید.

3. برنامه های کاربردی

براساس سال تولید ماشین لباسشویی بوش، ممکن است برخی برنامه ها در این دستگاه کم و زیاد شوند و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که ماشین لباسشویی بوش نسل جدید را خریداری کنید تا بتوانید از برنامه های منحصر بفرد نسل جدید استفاده کنید.

4. قیمت مناسب

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش، مدلی می باشد که با توجه به بودجه شما بتواند نیز شما و اعضای خانواده شما را بر طرف کند! از این رو توصیه می کنیم به قیمت و بودجه ای که دارید، توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید گزینه ایده آل خود را انتخاب و خریداری کنید. بنابراین همواره بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش، مدلی می باشد که با بودجه شما مطابقت داشته باشد!

5. میزان صدای دستگاه

اگر شخصی هستید که صدای زیاد ممکن است باعث آزار و اذیت شما شود، بدون شک باید اقدام به خرید ماشین لباسشویی بوشی نمایید که میزان صدای آن بسیار کم می باشد و در حین شستشو، کمترین صدای ممکن را تولید می کند. از این رو توصیه می کنیم به میزان صدای ماشین لباسشویی بوش حین خرید توجه کنید.

توجه داشته باشید که معیار صدای ماشین لباسشویی بوش، براساس واحد db یا همان دسی بل تعیین می شود و هر چه این عدد زیر 50-55 باشد، صدای کمتری را تولید خواهد کرد. اما اگر صدای ماشین لباسشویی بوش شما زیاد باشد، می تواند به مرور زمان باعث آزار و اذیت شما عزیزان شود. به همین ترتیب توصیه می کنیم حتما و حتما به میزان صدای ماشین لباسشویی بوش در حین خرید دقت کنید.

6. میزان rpm ماشین لباسشویی بوش

به معنای تعداد دور در دقیقه می باشد که باید به این موضوع هم توجه داشته باشید. البته لازم به ذکر می باشد که مدل های نسل جدید ماشین لباسشویی بوش، دارای rpm 1600-1400 دور در دقیقه می باشند که عدد قابل قبولی است و می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید آنها نمایید.

همچنین بخوانید: مزایا و معایب لباسشویی بوش

معرفی بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش

از نظر ظرفیت بالا، تکنولوژی روز دنیا، مقاومت بالا، برنامه های شستشوی مختلف، گارانتی و… اگر بخواهیم یک مدل از ماشین های لباسشویی بوش را انتخاب کنیم، به ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 می رسیم که یکی از بهترین مدل های سری جدید بوش می باشد و شما می توانید این دستگاه را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی بوش خریداری کنید.

معرفی بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش

با این وجود از مختصات کلی ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAX32MX0 می توان به این موارد اشاره کرد که بدون شک بسیار ایده آل هستند:
  • نسل 8 ماشین لباسشویی بوش.
  • 1600 دور در دقیقه.
  • 14 برنامه مختلف شستشوی البسه.
  • حالات مختلف لکه بری.
  • خشک کن قدرتمند.
  • ظرفیت 10 کیلوگرمی.
  • صدای 47 دسی بلی.
  • پنل لمسی.

لازم به ذکر می باشد که قیمت حدودی این مدل از ماشین لباسشویی بوش، حدودا نزدیک به 60 میلیون تومان است که اگر از فروشگاه های مجاز و معتبر اقدام به خرید این محصول کنید، گارانتی 36 ماهه به شما تعلق خواهد گرفت و از این طریق می توانید این دستگاه را با خیالی آسوده استفاده کنید و نگرانی خاصی از بابت خرابی این دستگاه نداشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214