skip to Main Content
تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول
شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول یکی از خدمات تخصصی آریابهکار در تعمیر لوازم خانگی می باشد. شرکت آریابهکار به عنوان مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی ، بیش از 30 سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارد. ما به دلیل خرید بدون واسطه قطعات یدکی فابریک، هزینه تعمیرات شما را کاهش می دهیم. تمامی خدمات ما شامل 9 روز گارانتی می باشد.

چنانچه در این بازه زمانی مشکلی برای دستگاه ظرفشویی شما پیش بیاید، آن را به رایگان تعمیر خواهیم کرد. پیشنهاد می شود برای تعمیر این برند از ماشین ظرفشویی، به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول مراجعه کنید.

فهرست

نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

با خراب شدن ماشین ظرفشویی ویرپول، معمولا سعی می کنیم تا با استفاده از کمترین دانش فنی که داریم اقدام به بررسی خرابی و سپس تعمیر آن نماییم. اما متأسفانه این تصمیم نادرست و اشتباهی می باشد که به دلیل خرابی دستگاه و فورس بودن استفاده از این دستگاه ممکن است ما بگیریم چرا که علیرغم عدم تعمیر مشکل پیش آمده، قطعا خرابی دستگاه گسترش خواهد یافت و باید با پرداخت هزینه بیشتری نیز اقدام به تعمیر و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی ویرپول نمایید؛ چرا که ماشین ظرفشویی ویرپول یک دستگاه کاملا پیچیده می باشد و فقط باید توسط تعمیرکار مجرب تعمیر شود.

نحوه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

همچنین یک نکته دیگر وجود دارد و اگر مایلید خودتان اقدام به تعمیر این دستگاه نمایید باید از آن مطلع باشید که اگر دستگاه شما گارانتی خدمات پس از فروش داشته باشد و خودتان اقدام به باز کردن بدنه و تعمیر این دستگاه کنید، از گارانتی خارج خواهد شد و دیگر نمی توانید از گارانتی ماشین ظرفشویی ویرپول استفاده نمایید. از این رو توصیه می کنیم فقط و فقط پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را به افراد کارشناس و مجربی بسپارید که چندین سال تجربه تعمیرات تخصصی این دستگاه را در رزومه خود دارد.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

ما در مجموعه آریابهکار به عنوان نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول تمامی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را توسط تعمیرکاران باتجربه و متخصصی انجام می دهیم که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی ویرپول را در رزومه خود دارند و می توانند مشکل دستگاه شما را با استفاده از دانش فنی و مهندسی به همراه ابزارهای تعمیراتی روز دنیا به نحوی تعمیر کنند که بتوانید از این دستگاه حتی بهتر از روز اول آن هم استفاده کنید و دیگر خرابی رخ داده برای شما تکرار نشود.

نمایندگی مجاز و مرکزی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران

کاربران گرامی شما می توانید برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران بر اساس منطقه و محل سکونت خود از شماره های قرار داده شده در این بخش استفاده نمایید. شماره نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ویرپول در تهران بر اساس منطقه به شرح زیر می باشد:

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول

اگر مایل به اطلاع از خدماتی هستید که آریابهکار به شما عزیزان در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول ارائه می کند، باید بگوییم که تمام خدمات تعمیر مرتبط با ماشین ظرفشویی ویرپول در مجموعه ما بدون هر گونه محدودیتی و با استفاده دانش فنی تعمیرات تعمیرکاران ماشین ظرفشویی ویرپول انجام می شود و ما همواره سعی می کنیم تا با استفاده از خدمات تخصصی، مشکل دستگاه شما را بدون نیاز به تعویض قطعات رفع و تعمیر کنیم و دیگری نیازی به خرید دستگاه جدید نداشته باشید. از این رو ما تمام تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول را به شما عزیزان ارائه می کنیم.

مقالات مرتبط: نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بیم

روال تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار

روال و پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول توسط تعمیرکاران متخصص آریابهکار بدین گونه می باشد که ما همواره سعی می کنیم تا با استفاده از تخصص تعمیرکاران ماشین ظرفشویی ویرپول مجموعه، خدماتی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید همانند روز اول از این دستگاه استفاده کنید و نیازی به پرداخت هزینه های نجومی هم نداشته باشید. اما ممکن است برای شما سؤال شود که روال و پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار چگونه می باشد؟ در ادامه شما را با این روال و پروسه تعمیرات در آریابهکار آشنا خواهیم نمود:

  1. پس از انجام هماهنگی های ابتدایی جهت اعزام تکنسین، تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی ویرپول به محل شما جهت تعمیرات اعزام خواهد شد.
  2. در ابتدا دستگاه به‌صورت دقیق توسط تکنسین تعمیرکار مورد عیب یابی قطعه به قطعه قرار می گیرد و پس از آنکه مشکل دستگاه شناسایی شد به همراه هزینه تعمیرات که براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است، به شما ارجاع خواهد شد.
  3. از این رو اگر تائید تعمیرات از سوی شما صادر گردد، تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول آغاز می شود.
  4. پس از تعمیرات انجام شده نیز دستگاه در حضور شما تست سلامت خواهد شد.

مهمترین نکات در تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

برای آنکه تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول با نتیجه مطلوب برای شما باشد، باید فرد تکنسین و باتجربه ای اقدام به تعمیر دستگاه شما عزیزان کند که تاکنون تجربه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را داشته و با تمامی مدل های ماشین ظرفشویی ویرپول آشنا می باشد. از این رو در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول توسط چنین تعمیرکاری، تمام نکات و تجربیات در حین تعمیر رعایت و اجرا خواهند شد و شما عزیزان می توانید به بهترین نتیجه که مدنظر دارید برسید و از طرفی هم هزینه تعمیرات شما بسیار کمتر خواهد شد.

با این وجود سعی کنید تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را به افراد متخصص و کارشناسی بسپارید که نسبت به دستگاه شما عزیز دید فنی و مهندسی دارند و می توانند در کمترین بازه زمانی مشکل را شناسایی و سپس تعمیر تخصصی کنند. در غیر اینصورت هیچ یک از مشکلات دستگاه شما برطرف نخواهد شد و حتی ممکن است یک یا دو هفته پس از تعمیرات نیز نیاز به تعمیرات مجدد پیدا کنید.

مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در نمایندگی تخصصی آریابهکار

در صورت پذیرش و تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار مزایایی به شما تعلق خواهند گرفت که براساس این مزایا می توانید به خدمات تخصصی آریابهکار اعتماد کنید. اولین مزیتی که ما نسبت به تعمیرگاه های دیگر داریم این است که بدون عیب یابی حضوری دستگاه توسط تکنسین تعمیرکار و ابزارهای تعمیراتی روز دنیا، اعلام هزینه تعمیرات نمی کنیم! اما آیا چنین چیزی ممکن است که شما بدون باز کردن دستگاه و عیب یابی دقیق قطعه مطمئن شوید که قطعه از کار افتاده است و اعلام هزینه تعویض آنرا نمایید؟

مزیت های تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در نمایندگی تخصصی آریابهکار

این در حالی است که شاید خرابی دستگاه صرفا با تعمیر تخصصی برطرف شود و فرد تعمیرکننده دستگاه همان ابتدا اعلام هزینه تعویض قطعه کند! از این رو تا زمانیکه دستگاه توسط تعمیرکاران مجموعه آریابهکار عیب یابی نشود، به هیچ وجه هزینه تعمیرات اعلام نخواهد شد و طبیعتا این به نفع شما خواهد بود چرا که تکنسین مجرب تعمیرکار ماشین ظرفشویی ویرپول هم دستگاه را عیب یابی دقیق می کند و هم اینکه صرفا هزینه تعمیر قطعه آسیب دیده را پرداخت خواهید نمود؛ چرا که اگر دستگاه را به تعمیرکاری بسپارید که در همان ابتدا به شما اعلام هزینه تعمیرات نموده، بدون شک در انتها حداقل 2 برابر هزینه ابتدایی را از شما درخواست خواهد نمود!

سؤال مهمی که پیش از هر گونه خدمات تعمیر برای شما پیش خواهد آمد این است که هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول چقدر است؟ هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول زمانی قابل محاسبه می باشد که دستگاه بصونرت دقیق مورد عیب یابی تکنسین مجرب قرار گیرد. لازم به ذکر است که معیار اعلام هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار براساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران لوازم برقی خانگی است و هیچ هزینه نامتعارفی در این خصوص از شما دریافت نخواهد شد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی دوو

سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی ویرپول در نمایندگی آریابهکار

یکی از بهترین راهکارهای ممکن برای افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی ویرپول این است که شما عزیزان در بازه های زمانی مختلفی اقدام به سرویس دوره ای این دستگاه کنید. اما منظور از سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی ویرپول چیست؟ آیا الزامی برای این پروسه وجود دارد؟ منظور از سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی ویرپول این است که دستگاه شما با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا توسط تکنسین مجرب و متخصص باید مورد عیب یابی قرار گیرد تا از این طریق مشکل این پروسه اگر مشکلی در حال شکل گیری است، بر طرف شود.

همچنین در خصوص الزامی بودن سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی ویرپول باید به اطلاع شما برسانیم که هیچ الزامی در این پروسه برای شما وجود ندارد! اما این بستگی به معیارهای شما دارد. برای مثال اگر سرویس های دوره ای ماشین ظرفشویی ویرپول را بصورت صحیح انجام دهید، مطمئن باشید که طول عمر مفید دستگاه شما گسترش خواهد یافت و اما اگر سرویس دوره ای ماشین ظرفشویی ویرپول صورت نگیرد، عملا طول عمر مفید این دستگاه کاهش خواهد یافت و نیاز به خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول پیدا خواهید کرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول با ضمانت نامه معتبر

همچنین یکی دیگر از مزایایی که در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار به شما تعلق می گیرد این است که ما به ازای تمام خدمات تعمیری که به شما ارائه می کنیم، گارانتی خدمات می دهیم! این در حالی است که در صورت تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در سایر مراکز تعمیراتی، پس از آنکه دستگاه به شما تحویل داده می شود دیگر هیچ مسئولیتی در خصوص تعمیرات پذیرفته نخواهد شد و اگر دستگاه خراب شود باید مجددا هزینه تعمیرات بپردارید تا مشکل دستگاه شما تعمیر گردد.

گارانتی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار به مدت 90 روز است که این گارانتی بدون هر گونه استثنایی به تمام خدمات تعمیر انجام شده در مجموعه تعلق می گیرد.

تعمیر موتور ماشین ظرفشویی ویرپول

موتور ماشین ظرفشویی ویرپول در صورتی خراب خواهد شد که به میزان قابل توجهی به این قطعه وارد شود و پس از گذشت یک بازه زمانی، به مراتب کارایی خود را از دست خواهد داد. از این رو ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که موتور ماشین ظرفشویی ویرپول چیست و چه کاربردی دارد؟ موتور ماشین ظرفشویی ویرپول دارای این وظیفه است که آب ورودی ماشین ظرفشویی ویرپول را به بازوی آبپاش ماشین ظرفشویی ویرپول در اسرع زمان منتقل کند تا از این طریق بتواند به بهترین شکل ممکن ظروف شما را بشوید.

تعمیر موتور ماشین لباسشویی ویرپول

با این وجود معمولا موتور ماشین ظرفشویی ویرپول در تعمیرگاه های بی تجربه و کم تجربه تعمیر نمی شود و صرفا اقدام به تعویض این قطعه می کنند. از این رو اگر موتور ماشین ظرفشویی ویرپول شما آسیب دیده است و نمی توانید این قطعه را تعمیر کنید، می توانید به تعمیرگاه آریابهکار مراجعه کنید تا 0 تا 100 پروسه تعمیر موتور ماشین ظرفشویی ویرپول شما بصورت تخصصی صورت گیرد و بتوانید از این دستگاه همانند روز اول با کمترین هزینه تعمیراتی ممکن تعمیر شود و نیازی به تعویض موتور ماشین ظرفشویی ویرپول نداشته باشید.

تعمیر برد الکتریکی ماشین ظرفشویی ویرپول

اگر برد ماشین ظرفشویی ویرپول شما آسیب ببیند، عملا ماشین ظرفشویی ویرپول دیگر روشن نخواهد شد و هیچ کاربردی نخواهد داشت. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که برد ماشین ظرفشویی ویرپول را توسط تکنسین تعمیرکار بصورت تخصصی تعمیر کنید و بتوانید همانند روز اول از این قطعه استفاده نمائید. از این رو تعمیر برد ماشین ظرفشویی ویرپول کار هر تعمیرکاری نیست و صرفا باید توسط تکنسینی تعمیر شود که تجربه و دانش لازم و کافی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن اقدام به تعمیر این قطعه نماید.

بنابراین شما می توانید برد ماشین ظرفشویی ویرپول را در مجموعه آریابهکار همانند روز اول تعمیر کنید و دیگر نیازی به خرید و تعویض برد ماشین ظرفشویی ویرپول نداشته باشید. با این وجود لازم به ذکر است که تعمیر برد ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار به همراه گارانتی 90 روزه انجام می شود تا مشکل دستگاه شما یکبار برای همیشه بر طرف شود و خیال شما نیز از بابت تعمیرات تخصصی برد در مجموعه آریابهکار آسوده باشد.

تعمیر یا تعویض پمپ تخلیه ظرفشویی ویرپول

یکی از قطعات بسیار کاربردی در ماشین ظرفشویی ویرپول، پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد که یک قطعه کاملا کاربردی و مهم است که اگر این قطعه دچار خرابی شده باشد، می تواند عواقب سختی برای شما به همراه داشته باشد. برای مثال رایج ترین خرابی ناشی از خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ویرپول، نشتی آب در قسمت زیرین دستگاه می باشد که می تواند خطرناک باشد و مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. از این رو برای تعمیر یا تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ویرپول می توانید از تکنسین های ما استفاده کنید.

لازم به ذکر می باشد که پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ویرپول دارای وظیفه تخلیه آب کثیف درون ماشین ظرفشویی ویرپول به سمت فاضلاب را برعهده دارد و پس از اتمام پروسه تخلیه آب، پروسه خشک کردن ظروف در ماشین ظرفشویی ویرپول آغاز می شود.

خدمات پس از فروش ظرفشویی ویرپول

در صورتی که شما از مراکز مجاز و معتبر اقدام به خرید ماشین ظرفشویی ویرپول نمایید، این دستگاه شامل گارانتی خواهد بود که گارانتی آن حداقل 15 ماه است؛ برای اطلاع دقیق بازه گارانتی ماشین ظرفشویی ویرپول، از فروشنده خود سوال کنید. با این وجود منظور از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ویرپول این است که اگر مشکلی برای ماشین ظرفشویی ویرپول شما رخ داد و یا اگر نیاز به قطعه ای در میان قطعات ماشین ظرفشویی ویرپول داشتید، می توانید با استفاده از خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ویرپول، نیاز خود را بر طرف کنید.

با این وجود اگر نیازی به خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ویرپول داشتید، می توانید از طریق شماره مرکزی 02145437 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا از این طریق هماهنگی های لازم صورت گیرد و نیاز شما در اسرع زمان بر طرف شود.

عیب یابی و رفع مشکلات ماشین ظرفشویی ویرپول

عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول به سلسله مراحلی گفته می شود که باید توسط تکنسین مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا صورت گیرد. با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول حتما توسط تکنسین هایی صورت گیرد که حداقل چندین سال تجربه در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول دارند.

عیب یابی و رفع مشکلات ماشین ظرفشویی ویرپول

اما هدف از عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول این است که مشکل دستگاه شما بصورت تخصصی ریشه یابی شود تا مشکل شما خیلی سریع بر طرف شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید؛ به عبارتی اگر پروسه عیب یابی ماشین ظرفشویی ویرپول شما بدرستی انجام نشود، لازم به ذکر است که نه تنها مشکل شما رفع نخواهد شد، بلکه هزینه تعمیرات و تعویض قطعات زیادی به شما تحمیل خواهد شد. از این رو بهتر است صرفا به تکنسین های آریابهکار در این زمینه اعتماد کنید تا از این طریق مشکل شما بر طرف شود.

مدت زمان تعمیر ظرفشویی ویرپول در نمایندگی آریابهکار

آیا تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول زمان بر می باشد؟ در چه صورتی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول منطقی است؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم اگر مشکل ماشین ظرفشویی ویرپول شما یک مشکل جزئی باشد، بدون شک مشکل کاملا مقطعی خواهد بود و تکنسین تعمیرکار آریابهکار نهایتا از 10 الی 20 دقیقه می تواند اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول شما عزیزان کند. اما اگر مشکل دستگاه شما طبق نظر تکنسین یک مشکل کلی باشد، عملا در بازه زمانی کوتاهی قابل تعمیر نخواهد بود و باید تکنسین زمان کافی برای تعمیر دستگاه شما صرف کند.

بنابراین بازه زمانی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول بستگی به علت خرابی و میزان خرابی ماشین ظرفشویی ویرپول شما عزیزان دارد که تکنسین های تعمیرکار ماشین ظرفشویی ویرپول پیش از هر گونه تعمیرات، این موضوع را به شما اطلاع خواهند داد و بازه زمانی حدودی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را به شما اعلام خواهند کرد تا بتوانید از این طریق مطلع شوید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار عملا ویژگی هایی که تضمین کننده تعمیرات دستگاه شما هستند را دارا می باشند. به عبارتی هدف و تصمیم شما از تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول این است که دستگاه بصورت تخصصی عیب یابی و بصورت کاملا حرفه ای تعمیر گردد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول چه ویژگی هایی دارد

از این رو در صورتی که تعمیرکار ماشین ظرفشویی ویرپول شما دانش لازم و کافی در این دو زمینه را نداشته باشد، عملا هیچ تخصصی در تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول ندارد و یک فرد کاملا عادی است.

به همین دلیل از مهم ترین ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • عیب یابی تخصصی ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • مجهز به ابزارهای تعمیراتی روز دنیا.
  • تعمیر قطعات معیوب بجای تعویض آنها.
  • ارائه تضمین برای تمام خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • گذراندن دوره های آموزشی در معتبر ترین آموزشگاه ها.

آموزش تعمیرات ظرفشویی ویرپول در یک نگاه

آیا خودمان می توانیم بدون نیاز به تکنسین تعمیرکار ماشین ظرفشویی ویرپول، اقدام به تعمیر این دستگاه کنیم؟ خیر! برای آنکه بتوانید ماشین ظرفشویی ویرپول را تعمیر کنید، نیاز به گذراندن دوره های آموزشی تخصصی دارید تا بتوانید از این طریق اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول نمائید و مشکلی برای دستگاه شما رخ ندهد. از این رو برای آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول باید دوره های تخصصی را بگذرانید و نمی توانید صرفا با مشاهده یک ویدیو ساده در بستر اینترنت اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول کنید!

چرا که معمولا در این ویدیوها صرفا یک نکته گفته می شود و چندین نکته گفته نمی شود و به همین دلیل اعتباری به آنها نیست و توصیه می کنیم براساس این ویدیو ها به هیچ وجه اقدام به تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول نکنید. با این وجود برای تعمیر خرابی هایی که به هر دلیلی برای ماشین ظرفشویی ویرپول شما رخ داده اند، می توانید از خدمات تخصصی مجموعه آریابهکار استفاده کنید؛ تمام خدمات ما شامل گارانتی رسمی و شرکتی می شوند و به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده از خدمات استفاده کنید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول چه زمان ضروری است؟

اگر تکنسین های تعمیرکار مجموعه آریابهکار پس از عیب یابی تخصصی ماشین ظرفشویی ویرپول متوجه خرابی یک قطعه شدند و با انجام تست های مختلف بصورت 100 درصد مطمئن شدند که امکان تعمیر قطعه معیوب دستگاه شما وجود ندارد، باید تعویض قطعه صورت گیرد. برای مثال اگر قسمتی از برد ماشین ظرفشویی ویرپول به دلیل استفاده نادرست ذوب شده باشد، آیا امکان تعمیر آن وجود دارد؟ بدون شک چنین چیزی ممکن نیست و باید تعویض قطعه صورت گیرد.

تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول چه زمان ضروری است

از این رو جای نگرانی وجود ندارد چرا که ما پروسه تعویض قطعه ماشین ظرفشویی ویرپول را با استفاده از قطعات وارداتی و اورجینال براساس برند و مدل دستگاه برای شما عزیزان انجام می دهیم.

ضروری ترین بازه زمانی برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول زمانی می باشد که شما در یک روز عادی با روشن کردن این دستگاه متوجه ساده ترین اختلال و خرابی می شوید! از این رو اگر در این بازه زمانی اقدام به تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول نمایید، هم هزینه تعمیرات شما کنترل شده تر خواهد بود و هم اینکه صرفا از طریق تعمیر تخصصی قطعات بدون نیاز به تعویض قطعه مشکل شما رفع خواهد گردید.

مهمترین اقداماتی که در راستای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول صورت می گیرد

مهم ترین اقداماتی که باید برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول انجام شوند، در صورتی که شما پروسه تعمیر را به فرد متخصص و کارشناس بسپارید، تمام این نکات در حین تعمیر دستگاه رعایت خواهند شد و شما نیز به بهترین نتیجه ممکن خواهید رسید. به همین دلیل توصیه اکید می کنیم که تمام پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را به فرد تکنسین و مجرب بسپارید تا تعمیرات تخصصی به همراه اقدامات مهم صورت گیرد.

چرا تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول را به مجموعه آریابهکار بسپاریم؟

اولین عاملی که می توانیم در این زمینه برای شما نام ببریم این است که 0 تا 100 پروسه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول توسط تعمیرکاران و متخصصانی صورت می گیرد که حداقل 5 سال سابقه تعمیرات تخصصی این دستگاه در مدل های مختلف را دارا هستند. همچنین دومین عاملی که می توانیم برای شما نام ببریم این است که آریابهکار به عنوان یکی از اصیل ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران با بیش از 30 سال سابقه خدمات تعمیر لوازم برقی خانگی می باشد که تمام خدمات تعمیر دستگاه شما عزیزان را صرفا بصورت تخصصی و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا انجام می دهد.

مراحل درخواست تعمیرکار ماشین ظرفشویی ویرپول در آریابهکار

از این رو اگر مایل به استفاده از خدمات تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی ویرپول مجموعه آریابهکار هستید، می توانید دستگاه خود را از طریق روش های گوناگون به تکنسین ها آریابهکار بسپارید تا پروسه تعمیر دستگاه شما آغاز شود. ساده ترین و سریعترین راهکار ممکن این است که شما در ابتدا تعدادی تصویر از زوایای مختلف به همراه ویدیو سی ثانیه ای برای تیم کارشناس آریابهکار در واتساپ و تلگرام شماره 09190111214 ارسال نمایید تا عیب یابی ابتدایی توسط تکنسین های ما صورت گیرد و راهکاری به شما ارائه گردد.

توجه داشته باشید که این عیب یابی کاملا سطحی و ابتدایی است و در صورتی مشکل دستگاه بصورت قطعی شناسایی خواهد شد که دستگاه بصورت حضوری توسط تکنسین تعمیرکار مجرب و با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا عیب یابی شود. پس از آنکه چنین پروسه ای رخ داد، مشکل دستگاه شما بصورت قطعی شناسایی خواهد شد و اگر فردی بدون گذراندن این مراحله به شما اعلام خرابی برخی قطعات نمود باید مطلع باشید که به هیچ وجه چنین چیزی ممکن نیست. آیا شما بصورت چشم بسته می توانید در میان ده ها قطعه تشخیص دهید که کدام قطعه سوخته یا از کار افتاده است؟

توصیه می شود در فایل های ارسالی، مشکل دستگاه را با وضوح بالا تشریح کنید و علائم قبل و بعد از خرابی نیز شرح دهید. همچنین یکی دیگر روش هایی که ما برای شما در نظر گرفته ایم این است که از طریق تماس با شماره های مندرج هماهنگی های لازم را جهت اعزام تعمیرکار ماشین ظرفشویی ویرپول آریاهکار انجام دهید تا تکنسین مجموعه در روز و ساعت مقرر به محل شما جهت تعمیرات اعزام گردد.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران

تمام محصولات برند ویرپول که در بازار ایران عرضه شده اند، به‌صورت کاملا قانونی وارد شده و دارای گارانتی هستند و این کارت گارانتی در صورتی به شما تحویل داده خواهد شد که شما از فروشگاه مجاز و معتبر اقدام به خرید ماشین ظرفشویی ویرپول نمایید؛ در غیر اینصورت گارانتی به شما تعلق نخواهد گرفت و این به منزله واردات غیرقانونی این دستگاه است و اگر به هر دلیلی این دستگاه به‌صورت خراب به شما تحویل داده شود، دیگر مرکزی وجود ندارد که بتوانید دستگاه را به آن بازگردانید و از خدمات پس از فروش استفاده نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران

به همین دلیل توصیه ای که برای شما و تمام مشتریان عزیز داریم این است که حتما با یک هزینه جزئی بیشتر اقدام به خرید دستگاه اورجینال و قانونی نمایید که به شما کارت گارانتی ماشین ظرفشویی ویرپول تعلق گیرد و در صورت بروز هر گونه خرابی بتوانید دستگاه را به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول در تهران یا استان محل سکونت خود جهت تعمیرات تحویل دهید. همچنین برای دریافت شماره تماس نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول می توانید به کارت گارانتی دستگاه مراجعه کنید چرا که تمام اطلاعات مدنظر شما بر روی این کارت درج شده است.

از این رو اگر کارت گارانتی شما عزیزان فاقد اعتبار است و می خواهید از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول استفاده کنید، لازم به ذکر است که این خدمات در صورتی به شما تعلق خواهند گرفت که کارت گارانتی شما اعتبار کافی داشته باشد؛ در غیر اینصورت می توانید از طریق شماره تماس مرکزی 02145437 با آریابهکار تماس حاصل نمایید و هماهنگی های لازم را جهت اعزام تکنسین تعمیرکار متخصص انجام دهید.

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ویرپول

مشکلات رایج ماشین ظرفشویی ویرپول

1. خوب خشک نکردن ظروف

دلیل این اشکال، خرابی ترموستات، المنت گرامی و یا ایراد در سیستم تخلیه آب می باشد.

2. کار نکردن کلیدهای فرمان ظرفشویی

در این حالت ممکن است برد الکترونیکی دستگاه دچار اشکال شده باشد.

3. روشن نشدن ماشین ظرفشویی

ابتدا از سالم بودن پریز برق و دوشاخه اطمینان حاصل کنید.

سپس قفل درب و فیوز حرارتی دستگاه را بررسی کنید که دچار اختلال یا خرابی نشده باشد.

4. باقی ماندن لکه بعد از فرآیند شستشو

علت این اتفاق معمولا درست انتخاب نکردن برنامه مناسب شستشو یا استفاده از شوینده های نامناسب و نامرغوب است.

5. تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی

علت بروز این مشکل می تواند مسدود شدن پمپ یا شلنگ تخلیه دستگاه باشد.

از دیگر دلایل این مشکل می توان به شل بودن تسمه پمپ تخلیه، عملکرد غلط قفل درب و شل شدن تسمه محرک نیز اشاره کرد.

6. خوب شسته نشدن ظروف

خوب شسته نشدن ظرف ها می تواند به دلیل اشکال در آبریزی دستگاه یا استفاده از شوینده های نامرغوب باشد.

البته نقش کمبود فشار آب را نیز نباید نادیده گرفت

نکات نگهداری از ظرفشویی ویرپول

  1. باقی مانده غذاهای موجود در ظرف ها را قبل از قرار دادن در ماشین ظرفشویی، پاک کنید
  2. از مواد شوینده استاندارد و مناسب ماشین ظرفشویی استفاده نمایید
  3. از ریختن مواد سفید کننده داخل مخزن خودداری نمایید
  4. شوینده ها را باید به اندازه تعیین شده مصرف کرد، بیشتر یا کمتر استفاده کردن از شوینده ها باعث باقی ماندن مواد شوینده روی ظروف و یا تمیز نشدن ظروف خواهد شد.
  5. بعد از پایان شستشو درب ماشین ظرفشویی را نبندید تا اجزای داخلی دستگاه خشک شود
  6. فیلتر دستگاه را تمیز نگه دارید تا عملکرد خوب دستگاه حفظ شود
  7. مواردی مانند سختی آب منطقه ای که ماشین ظرفشویی در آن استفاده می شود، نوع شوینده های مصرفی، صحیح و به اندازه چیدن ظرف ها و استفاده از برنامه شستشوی صحیح و مناسب می تواند در هر چه تمیزتر شسته شدن ظرف ها در ماشین ظرفشویی اثر گذار باشد

نکات نگهداری از ظرفشویی ویرپول

با رعایت این نکات ساده نگهداری، عمر ماشین ظرفشویی افزایش می یابد و کمتر نیاز به تعمیر خواهد داشت.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین ظرفشویی الگانس

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

  • هزینه دقیقی را نمی توان برای تعمیر ماشین ظرفشویی اعلام کرد.
  • هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول به عوامل زیادی بستگی دارد، علی الخصوص دلیل خرابی دستگاه.
  • در صورتی که برای تعمیر، نیاز به خرید قطعه یدکی باشد، این هزینه افزایش نیز خواهد یافت.
  • تمام تلاش ما بر روی تعمیر قطعات می باشد نه تعویض آن ها.

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

  • ما در تعمیرات تنها از قطعات یدکی فابریک و اصلی استفاده می کنیم.
  • اما به دلیل خرید مستقیم از تامین کننده اصلی، هزینه تعمیرات را کاهش می دهیم.
  • در این زمینه پس از تماس شما با کارشناسان شرکت آریابهکار میزان هزینه ای که برای رفع مشکل ماشین ظرفشویی ویرپول شما مورد نیاز است را محاسبه کرده و پس از بررسی و رضایت شما برای تعمیر به محل مورد نظر شما مراجعه می کنند.

خدمات قابل ارائه در تعمیر ظرفشویی Whirlpool

این ماشین ظرفشویی به ندرت دچار نقص فنی می شود اما در صورت خرابی نیاز به تجربه و مهارت در امر تعمیر است. شرکت آریابهکار با در اختیار داشتن استادکاران و تعمیرکاران حرفه ای و مجرب متخصص در زمینه تعمیر انواع مدل های ماشین ظرفشویی ویرپول است و در این باره خدمات زیر را به مشتریان عزیز ارائه می دهد:

  • امکان تعمیر و عیب یابی در محل شما
  • تحویل دستگاه تعمیر شده در کوتاهترین زمان ممکن
  • استفاده از قطعات یدکی اصل و شرکتی ویرپول در صورت نیاز به تعویض قطعات
  • انجام تعمیرات تخصصی بر روی قسمت های مختلف دستگاه ماشین ظرفشویی ویرپول از جمله برد ماشین ظرفشویی ویرپول، تعویض واشر دور، موتور، تعویض پمپ تخلیه و شیلنگ های ورودی و خروجی
  • ضمانت 3 ماهه کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات

چرا شستشو در ظرفشویی ویرپول زمان بر تر از حالت نرمان است؟

طول کشیدن شستشو در ماشین ظرفشویی ویرپول بنابر برنامه انتخابی شما می باشد. به عبارتی بازه زمانی شستشو در ماشین ظرفشویی ویرپول بستگی به برنامه ای دارد که شما انتخاب می کنید. از این رو اگر بازه زمانی شستشو در ماشین ظرفشویی ویرپول کمی طولانی است، جای نگرانی نیست. با این وجود اگر نتیجه حاصل از شستشو بدون مشکل باشد، نشان دهنده عملکرد صحیح دستگاه شما می باشد و نیازی به تعمیرات ماشین ظرفشویی ویرپول ندارید.

اما اگر هم بازه زمانی طولانی شده است و هم اینکه نتیجه شستشوی ظروف جالب نیست، بهتر است از تکنسین های مجرب و متخصص درخواست عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول نمایید تا از این طریق مشکل شما عزیزان بر طرف شود.

چرا مواد شوینده در محفظه ظرفشویی باقی می ماند؟

اگر پس از اتمام پروسه شستشو در ماشین ظرفشویی ویرپول متوجه این شده اید که مقداری زیادی از مواد شوینده در ماشین ظرفشویی ویرپول باقی مانده است، عملا نشان دهنده یک خرابی و یا یک اشتباه از طرف شما می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد تا مجددا این مشکل رخ ندهد. اما علت این خرابی چیست؟

چرا مواد شوینده در محفظه ظرفشویی باقی می ماند

از مهم ترین دلایل این خرابی که می تواند منتهی به تعمیر ظرفشویی ویرپول شود، می توان به موارد ذیل اشاره نمود که عبارتند از:

  • خرید شوینده نامرغوب و تاریخ گذشته.
  • ریختن بیش از حد مواد شوینده در ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • خرابی شیر برقی ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • مسدودی جریان آب ورودی ماشین ظرفشویی ویرپول.

مشکلات و ایرادات ماشین ظرفشویی ویرپول

برخی از مشکلاتی ممکن است با روشن شدن ماشین ظرفشویی ویرپول ایجاد شوند که این مشکلات عبارتند از:

  • خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • لرزش بدنه ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • صدای عجیب و غریب ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • خرابی پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی ویرپول.
  • ارور ماشین ظرفشویی ویرپول و…

این مشکلات از مشکلات مهمی هستند که می توانند برای شما مشکل ساز شوند و به همین دلیل توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما در صورت بروز این خرابی از تکنسین های مجرب و متخصص درخواست تعمیرات نمایید تا از این طریق مشکل شما بر طرف شود.

مقالات مرتبط: تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول

نکات ایمنی ماشین ظرفشویی ویرپول از زبان تعمیرکاران آریابهکار

با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی ویرپول یکی از دستگاه هایی می باشد که باید بر روی زمین قرار داشته باشد، ممکن است در حین استفاده از این دستگاه، کودک شما بازیگوشی کند و دکمه های آنرا بفشارد. از این رو در این مواقع توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما قفل کودک را در صورت روشن بودن دستگاه فعال کنید تا اگر کودک شما دکمه های این دستگاه را فشار داد، مشکلی برای دستگاه ایجاد نشود.

نکات ایمنی ماشین ظرفشویی ویرپول از زبان تعمیرکاران آریابهکار

برای آشنایی با نحوه فعال کردن قفل کودک ماشین ظرفشویی ویرپول توصیه می کنیم چند دقیقه وقت بگذارید و دفترچه راهنمای استفاده از این دستگاه را مطالعه کنید تا بتوانید خیلی ساده و آسان اقدام به فعال کردن این قابلیت نمایید تا مشکلی رخ ندهد. از این رو اگر شما قفل کودک را فعال کنید، کودک بازیگوش شما نمی تواند برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی ویرپول را متوقف نماید.

همچنین توصیه می کنیم کودک خود را به نحوی توجیه کنید تا در حین روشن بودن ماشین ظرفشویی ویرپول به هیچ وجه به این دستگاه دست نزند.

چرا نمایندگی آریابهکار انتخاب مناسبی برای تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول می باشد؟

آریابهکار به عنوان یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیراتی در استان تهران می باشد که تجربه لازم و کافی در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول دارد و تمام مشکلات ماشین ظرفشویی ویرپول شما عزیزان را بصورت تخصصی به همراه تکنسین های مجرب و متخصص با استفاده از ابزارهای تعمیراتی روز دنیا تعمیر می کند تا بتوانید از این دستگاه همانند روز اول استفاده کنید و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشید.

همچنین 0 تا 100 خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم، شامل گارانتی می شود و به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده به مجموعه آریابهکار اعتماد کنید تا این پروسه به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

درباره ماشین ظرفشویی ویرپول بیشتر بدانید

ماشین ظرفشویی ویرپول یکی از بهترین و پر فروش ترین ماشین های ظرفشویی در ایران می باشد که علت اصلی این میزان فروش، کیفیت بالای قطعات این دستگاه و همچنین برنامه های متنوع آن می باشد که شما با خیالی آسوده می توانید مدل دلخواه خود را خریداری کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

This Post Has 18 Comments

    1. با سلام،
      کاربر گرامی برای هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی باید ابتدا عیب یابی دستگاه انجام شده و جزئیات بررسی شود و سپس تعمیرکار هزینه تعمیر را اعلام کند.

  1. ببخشید دکمه ها و پنل ظرفشویی من کار نمیکنه! ممکنه بهم بگید مشکلش از چی میتونه باشه؟ چون یه تعمیرکار اومد نگاه کرد گفت هزینه ش خیلی میشه و شوهرم یادش رفت بپرسه مشکل دقیقش چیه!!

    1. با سلام،
      کار نکردن پنل ماشین ظرفشویی ممکن است به دلیل معیوب شدن برد الکتریکی دستگاه باشد و یا سوختن پنل که تعمیر یا تعویض برد الکتریکی و پنل دستگاه میتواند هزینه بیشتری نسبت به تعمیرات جزئی برای شما داشته باشد.
      همچنین کار نکردن پنل دستگاه میتواند به دلیل فعال بودن قفل کودک باشد که در این صورت ارور CL روی صفحه نمایش داده میشود و باید آن را غیر فعال کنید.

  2. من یک ظرفشویی دارم که آب پس میده. فکر کنم آب رو نمیتونه خوب تخلیه کنه.
    آشپزخونه هم بوی بدی گرفته. مشکلش چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی ویرپول ممکن است به دلایل زیر اتفاق افتاده باشد:

    2. مسدود شدن فیلتر
    3. پیچ خوردن شیلنگ
    4. خرابی پمپ
    5. گرفتگی مسیر فاضلاب
    6. مسدود شدن شیلنگ
    7. خرابی شیر
    8. در صورتی که توانایی و اطلاعات لازم و کافی را برای بررسی موارد بالا ندارید میتوانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  3. سلام ببخشید ظرفشویی من روشن نمیشه از دیروز
    مشکلش چی میتونه باشه از نظر شما؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی مشکل روشن نشدن ماشین ظرفشویی ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد. برای مثال:
      مشکل پریز یا دوچاله
      مشکل برق و کابل
      خرابی برد
      خرابی دکمه ها
      خرابی فیوز
      خرابی پارازیت گیر
      برخی از این موارد به دلیل تخصصی بودن بهتر است توسط تعمیرکار حرفه ای بررسی شود تا مشکل را دقیق پیدا کند. در صورت تمایل می توانید با شماره 02145437 آریابهکار تماس حاصل فرمایید.

  4. سلام ببخشید ظرفشویی من مدتیه ظرفا رو خوب نمیشوره حتی یه وقتایی باقی مونده های غذا هم از داخلش در میارم و روی بعضی ظروف لکه میبینم. دلیلش چیه و چیکارش میتونم بکنم؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی وجود باقی مانده های غذا در ماشین ظرفشویی ویرپول پس از اتمام شستشو ممکن است به دلیل کثیف بودن و گرفتگی فیلتر دستگاه باشد. در این صورت باید آن را از دستگاه خارج کرده و بشویید و پس از خشک شدن دوباره آن را سر جای خود قرار دهید.
      اما مشکل وجود لکه بر روی ظروف می تواند به دلیل آب سخت و پر از املاح مختلف و مواد شوینده ناموغوب یا بیش از حد باشد.

  5. توی بخش توضیحاتتون گفتین که خدمات رو با 90 روز ضمانت انجام می دین. خواستم بدونم توی این مدت اگه مشکلی برای دستگاه پیش بیاد، بدون مشکل مجددا تعمیر میشه یا باید هزینه پرداخت کرد؟ بعدشم برای عیب یابی چقدر هزینه میگیرین؟

    1. با سلام. کاربر گرامی چنانچه دستگاه شما تعمیر شود و مجددا در همان بخش تعمیر یافته اختلالی ایجاد شود، بدون قید و شرط اقدام به تعمیر مجدد دستگاه می گردد. این مورد در خصوص تعمیر ظرفشویی های ویرپول و سایر برند های آمریکایی با شدت بیشتری صورت خواهد گرفت.

  6. خسته نباسید.یه سوال فنی داشتم ممنون میشم جابشو بهم بگید. اگر دریچه تخلیه ظرفشویی ویرپول خراب شده باشه چه مشکلی ممکنه ایجاد کنه؟

    1. با سلام. دریچه تخلیه مسئول باز و بسته شدن جریان آب به پمپ تخلیه است. اگر دریچه خراب باشد، آب نمی تواند از ماشین ظرفشویی تخلیه شود. در نتیجه این موضوع دستگاه دچار نقص شده و در نهایت مجبور به تعمیرات آن خواهید بود.

  7. سلام. من از ظرفشویی ویرپول مدل WFO3P33 DLX استفاده میکنم و میخوام سرویس انجام بدم. شما خدمات سرویس هم دارین یا فقط تعمیرات هستین؟

    1. با سلام. کاربر گرامی نمایندگی آریابهکار تمامی خدمات تعمیرات، سرویس و خدمات پس از فروش ظرفشویی ویرپول را با بالاترین سطح کیفی انجام می دهد و در این زمینه به شما یک هفته تست رایگان و 90 روز ضمانت نامه بی قید و شرط ارائه می کند. همچنین از مجرب ترین سرویسکاران ماشین ظرفشویی ویرپول استفاده می نماید تا خدمات صورت گرفته در بالاترین سطح رضایت باشد. جهت هماهنگی سرویسکار با شماره های قرار داده شده در ارتباط باشید.

  8. سلام دستگاه من موقع شستن ظرفا خیلی صدا میده. همش فکر میکنم یه چیزی از داخلش افتاده و داره تکون می خوره اما وقتی بازش میکنم چیزی نمیبینم. مشکلش چیه؟

    1. با سلام،
      کاربر گرامی صدا دادن دستگاه هنگام شستشو می تواند به دلایل زیر اتفاق افتاده باشد:
      استفاده از تعداد بالای ظروف در هر بار شستشو
      وجود مشکل در لوله های دستگاه
      خرابی بخش های مختلف ظرفشویی ویرپول مانند موتور، پمپ، بازو ها و…
      نصب نادرست دستگاه
      در صورتی که با هر بار شستشوی ظروف صدای زیادی شنیده می شود بهتر است برای عیب یابی دقیق تر دستگاه با یک تعمیرکار حرفه ای هماهنگ کنید تا دستگاه شما را به صورت حرفه ای عیب یابی نماید و مشکل را برطرف سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214