skip to Main Content

برای آشنایی با ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، نیاز به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی آریستون قدیمی خواهید داشت تا بتوانید از این دستگاه بصورت صحیح و کاملا اصولی استفاده کنید و خرابی خاصی برای دستگاه در طول زمان رخ ندهد. از این رو توصیه می کنیم حتما پیش از استفاده از ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، حتما دفترچه راهنمای این دستگاه را مطالعه نمایید تا بتوانید با خیالی آسوده از این دستگاه استفاده کنید. با این وجود در ادامه قصد داریم موارد بسیار مهم را در خصوص ماشین لباسشویی آریستون قدیمی را به شما عزیزان شرح دهیم.

بنابراین اگر با ماشین لباسشویی آریستون قدیمی آشنا نیستید و هنوز موفق به استفاده اصولی از این دستگاه نشده اید، تا انتها این مقاله از سرس مقالات تعمیر لباسشویی آریستون همراه ما باشید تا با نحوه استفاده اصولی و صحیح از ماشین لباسشویی آریستون قدیمی آشنا شوید.

نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی

برای آنکه بتوانید از ماشین لباسشویی آریستون قدیمی استفاده کنید، در گام اول باید با خیالی آسوده اقدام به نصب این دستگاه کنید و اتصالات آن نیز بصورت اصولی نصب شوند. به همین ترتیب توصیه می کنیم پروسه نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی را به تکنسین های متخصص و مجرب در این زمینه بسپارید و اجازه دهید تا بصورت کاملا تخصصی پروسه نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی صورت گیرد.

لازم به ذکر می باشد که یکی از رایج ترین دلایل خراب شدن ماشین لباسشویی آریستون قدیمی و سایر برندهای ماشین لباسشویی، نصب نادرست و اشتباه آنها می باشد که در نتیجه می تواند خرابی گسترده ای برای شما به بار بیاورد. از این رو اگر دانش لازم و کافی در این زمینه را ندارید، بهترین راهکار این است که پروسه نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی را به کارشناسان متخصص و مجرب در این زمینه بسپارید تا بهترین نتیجه ممکن برای شما ایجاد شود.

بهترین محل برای نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در خصوص استفاده از ماشین لباسشویی آریستون قدیمی باید در جریان آن قرار بگیرید، محل نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی می باشد. به عبارتی محل نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی باید یک محیط ایده آل و البته خاص باشد که منجر به خرابی دستگاه شما نشود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که ماشین لباسشویی آریستون قدیمی را در کنار وسایل گرمازا قرار ندهید تا از این طریق منجر به خرابی دستگاه خود در آینده نشوید.

به همین ترتیب باید محیطی مناسب برای ماشین لباسشویی آریستون قدیمی در نظر بگیرید و سپس اقدام به نصب آن کنید.

دکمه های ماشین لباسشویی آریستون قدیمی

اگر پنل جلویی ماشین لباسشویی آریستون قدیمی را مشاهده کنید، متوجه دکمه هایی در ماشین لباسشویی آریستون قدیمی خواهید شد که هر یک از این دکمه دارای کاربرد خاص خود هستند. از این رو توصیه ابتدایی ما به شما این است که دکمه هایی ناشناخته در این دستگاه را نفشارید و صرفا برای آشنایی با آنها به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی آریستون قدیمی مراجعه کنید تا از این طریق با تمام دکمه های دستگاه خود آشنا شوید.

لازم به ذکر می باشد که دکمه های ماشین لباسشویی آریستون قدیمی براساس هر مدل متفاوت می باشد و به همین دلیل توصیه می کنیم برای آشنایی با دکمه های دستگاه خود، به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی آریستون قدیمی مراجعه نمایید تا از این طریق با این دکمه ها و البته برنامه های دستگاه خود جهت شستشوی انواع مختلف البسه آشنا شوید. به همین ترتیب با مطالعه این دفترچه، می توانید با تمام نکات کلیدی و تخصصی در این زمینه آشنا شوید و با خیالی آسوده از دستگاه استفاده کنید.

دکمه های ماشین لباسشویی آریستون قدیمیکاربرد
دکمه Delicateلباس های حریر و ظریف
دکمه Woolلباس های پشمی و نخی
دکمه Hand washلباس های ظریف مانند شستشوی دستی
دکمه Quick 30شستشوی سریع در 30 دقیقه
دکمه Rinse+spinآبکشی و خشک کن
دکمه Drainفقط تخلیه
دکمه pre washشستشوی اولیه برای خیس کردن لباس ها
دکمه +Rinseیکبار آبکشی اضافه
دکمه Crease careضد چروک برای آبکشی آسان
دکمه Duventلباس های مخمل
دکمه soukزمان اضافه برای لباس های کثیف تر یا خیساندن لباس ها
دکمه Refreshشستشو با بخار فقط برای 3 تکه لباس با همان برنامه ضد چروک
دکمه Time saveصرفه جویی در زمان , مدت زمان برنامه را کاهش میدهد
دکمه Skin Careلباس هایی که با پوست مستقیما در تماس اند
دکمه Esay careضد چروک برای اتوکشی آسان
دکمه Black careلباس های مشکی
دکمه blanketپتو یا لباس های با پارچه ضخیم
دکمه Favoritقابل برنامه ریزی برای استفاده دلخواه مشتری
دکمه Mixلباس های مخلوط

تراز کردن ماشین لباسشویی آریستون قدیمی

یکی دیگر از موارد عادی که می تواند منجر به خرابی گسترده در دستگاه شما عزیزان شود، تراز نبودن ماشین لباسشویی آریستون قدیمی می باشد که می تواند به کمک فنرهای دستگاه، دیگ، موتور و برد دستگاه شما هم حتی آسیب وارد کند. از این رو در حین نصب ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، از تکنسین تعمیرکار متخصص دستگاه درخواست تراز کردن ماشین لباسشویی آریستون قدیمی هم بدهید تا این دستگاه بصورت اصولی تراز شود.

لازم به ذکر می باشد که اگر دانش حدودی تعمیرات ماشین لباسشویی آریستون قدیمی را دارید، می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، اقدام به تراز کردن این دستگاه نمایید و نیازی هم به تکنسین های تعمیرکار متخصص در این زمینه نداشته باشید.

بوی بد ماشین لباسشویی آریستون قدیمی

در صورتی که پس از اتمام برنامه شستشوی البسه در ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، فورا اقدام به بستن درب دستگاه کنید، مطمئن باشید که بوی بد ماشین لباسشویی آریستون قدیمی شما ناشی از این اشتباه می باشد. به عبارتی توصیه ای که برای شما داریم این است که برای جلوگیری از بوی بد ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، حتما پس از اتمام پروسه شستشو، حتما یک ساعتی درب دستگاه را باز بگذارید تا بتوانید مانع بوی بد ماشین لباسشویی آریستون قدیمی در آینده شوید.

افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی آریستون قدیمی

جهت افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، در ابتدا توصیه ای که برای شما داریم این است که دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی آریستون قدیمی را مطالعه کنید؛ چرا که تمام نکاتی که مدنظر شما عزیزان هستند، در این دفترچه بصورت کامل آمده اند و از این طریق با خیالی آسوده می توانید از این دستگاه استفاده کنید. همچنین مورد دومی که می توان به آن اشاره کرد، سرویس دوره ای ماشین لباسشویی آریستون قدیمی توسط تکنسین های متخصص می باشد که می تواند به طول عمر طولانی دستگاه کمک کند.

راهکار سوم هم این است که حتما هر چند وقت یکبار براساس میزان و نحوه استفاده ای که دارید، اقدام به جرم گیری این دستگاه کنید تا در آینده مشکلی برای دستگاه شما ایجاد نشود. از این رو برای جرم گیری ماشین لباسشویی آریستون قدیمی، توصیه می کنیم از پودرهای مخصوص براساس برند دستگاه خود استفاده نمایید.

راهکار چهارم جهت افزایش طول عمر مفید ماشین لباسشویی آریستون قدیمی این است که حتما سر راه این دستگاه از محافظ برق استاندارد استفاده کنید تا نوسان برق منجر به خرابی ماشین لباسشویی آریستون قدیمی شما عزیزان نشود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214