skip to Main Content

قفل شدن ماشین لباسشویی بوش یکی از مشکلاتی است که به مراتب پس از گذشت چندین سال استفاده نادرست و اشتباه با آن روبرو شوید. اما این در حالی می باشد که قفل شدن ماشین لباسشویی بوش می تواند نشان دهنده استفاده نادرست و اشتباه از این دستگاه در طی چندین سال اخیر باشد. با این وجود زمانیکه با این خرابی در ماشین لباسشویی بوش روبرو می شوید، بهتر است در ابتدا اقدام به ریشه یابی علت خرابی نمایید تا از این طریق بتوانید مشکل پیش آمده را تعمیر نمایید.

از این رو باید به اطلاع شما برسانیم که اکثر خرابی های ناشی از قفل شدن ماشین لباسشویی بوش، ناشی از عوامل و دلایل فنی می باشد و به همین ترتیب باید از تکنسین های متخصص و مجرب درخواست همکاری نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد. بنابراین اگر دانش لازم و کافی در این زمینه ندارید، به هیچ وجه تغییراتی در این دستگاه ایجاد نکنید و صرفا دستگاه را به تکنسین های متخصص و مجرب بسپارید که در این زمینه دانش و مهارت لازم را دارند.

با این وجود در ادامه این مقاله از سری مقالات تعمیر لباسشویی بوش قصد داریم شما را با رایج ترین دلایل قفل شدن ماشین لباسشویی بوش آشنا سازیم تا از این طریق بتوانید مشکل دستگاه خود را مورد عیب یابی و تعمیرات قرار دهید. همراه ما باشید.

1. فعال بودن قفل کودک ماشین لباسشویی بوش

تا زمانیکه قفل کودک ماشین لباسشویی بوش شما فعال باشد، به هیچ وجه نمی توانید اقدام به باز کردن درب ماشین لباسشویی بوش کنید؛ چرا که قفل کودک این وظیفه را دارد که به هیچ وجه اجازه باز نشدن درب توسط کودک بازیگوش شما را صادر نماید. از این رو بررسی نمایید که قفل کودک ماشین لباسشویی بوش شما فعال می باشد یا خیر؟ در صورتی که فعال می باشد، آنرا غیر فعال کنید تا مشکل دستگاه شما از این طریق رفع گردد. اما اگر قفل کودک ماشین لباسشویی بوش شما روشن نیست، موارد بعدی را بررسی کنید.

2. گیر کردن لباس بین درب و محفظه ماشین لباسشویی بوش

در این مواقع باید اقدام به باز کردن دیگ با استفاده از ضامن دستی نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما رفع گردد. به عبارتی در این مواقع به هیچ وجه نمی توانید اقدام به باز کردن درب ماشین لباسشویی بوش کنید مگر آنکه این پروسه با استفاده از ضامن دستی صورت گیرد.

3. خرابی لولای درب ماشین لباسشویی بوش

اگر مدل ماشین لباسشویی بوش شما قدیمی می باشد و چندین سال بصورت مکرر از این دستگاه استفاده کرده اید و حتی یکبار هم اقدام به سرویس تخصصی ماشین لباسشویی بوش نکرده اید، احتمالا خرابی می تواند ناشی از لولای درب ماشین لباسشویی بوش باشد که در این مواقع باید در ابتدا اجازه دهید تا لولای درب ماشین لباسشویی بوش توسط کارشناس متخصص و مجرب مورد عیب یابی قرار گیرد و سپس روند تعویض آن بصورت تخصصی انجام شود.

4. داغ شدن بدنه ماشین لباسشویی بوش

در این مواقع باید صبر و تحمل خود را افزایش دهید و صبر کنید تا دمای بدنه ماشین لباسشویی بوش شما کاهش پیدا کند. به عبارتی در این مواقع با صبر کردن یک یا دو ساعته، دمای ماشین لباسشویی بوش کاهش پیدا می کند. اما اگر به هر دلیلی دمای بدنه ماشین لباسشویی بوش شما کاهش پیدا نکرد و موفق باز کردن درب ماشین لباسشویی بوش نشدید، توصیه می کنیم از طریق شماره های مندرج با نمایندگی مرکزی تهران تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت نمایید تا از این طریق مشکل دستگاه شما بصورت اصولی مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد.

5. خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی بوش

یکی دیگر از خرابی هایی که می تواند منجر به باز نشدن قفل ماشین لباسشویی بوش شما عزیزان شود، خرابی میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی بوش می باشد که این خرابی می تواند منجر به خرابی های بیشتر برای شما شود. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که در این مواقع اجازه دهید تا دستگاه شما بدست تکنسین های متخصص و مجرب مورد عیب یابی و تعمیرات قرار گیرد؛ چرا که این خرابی از خرابی هایی نیست که شما بتوانید به سادگی آنرا بر طرف نمایید!

6. فعال بودن قفل حرارتی ماشین لباسشویی بوش

قفل حرارتی درب ماشین لباسشویی بوش نیز یکی دیگر از دلایل باز نشدن قفل ماشین لباسشویی بوش می باشد که در این مواقع باید چند دقیقه صبر کنید تا قفل حرارتی ماشین لباسشویی بوش شما عزیزان غیر فعال شود. بازه زمانی که ممکن است برای این قفل صبر کنید، حدودا 5 دقیقه پس از اتمام شستشو می باشد.

7. پر بودن بیش از حد دیگ ماشین لباسشویی بوش

در صورتی که دیگ ماشین لباسشویی بوش را به میزان بالایی پر کنید، بدون شک به تمام قطعات ماشین لباسشویی بوش شما آسیب وارد می شود و این دستگاه همانند سابق برای شما کار نخواهد کرد. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که حتما به میزان لازم و کافی اقدام به پر کردن دیگ ماشین لباسشویی بوش نمایید تا فشاری وارد دستگاه شما نشود. در این مواقع بهتر است با نمایندگی مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در تهران یا شهر محل سکونت خود تماس بگیرید و هماهنگی های لازم برای اعزام تکنسین تعمیرکار متخصص را انجام دهید.

مقالات مرتبط: نحوه ریست لباسشویی بوش

8. باقی ماندن آب در ماشین لباسشویی بوش

اگر آب زیادی در ماشین لباسشویی بوش شما باقی مانده باشد، می تواند منجر به قفل شدن ماشین لباسشویی بوش شما عزیزان شود و نتوانید اقدام به باز کردن درب این دستگاه کنید. از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که پروسه عیب یابی دقیق ماشین لباسشویی بوش را توسط تکنسین های متخصص سپری کنید. لازم به ذکر می باشد که این خرابی می تواند ناشی از خرابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بوش شما رخ دهد که جای هیچ نگرانی نیست؛ چرا که این قطعه بدست تکنسین های متخصص و مجرب قابل تعمیر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214