skip to Main Content

یکی از معروف ترین سری های ماشین لباسشویی بوش که در مدل های متعددی در طی چند سال اخیر به بازار کشورمان عرضه شد، ماشین لباسشویی بوش سری 6 است که بدون شک یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد و شما می توانید این محصول را در مدل های متنوع با قیمت مقرون به صرفه در بازار کشور خریداری کنید. با این وجود یکی از سوالات بسیار مهم پس از خرید ماشین لباسشویی بوش سری 6 این است که معنی کلمات روی ماشین لباسشویی بوش سری 6 چیست؟

کلمات و عباراتی که بر روی ماشین لباسشویی بوش سری 6 درج شده اند، نشان دهنده برنامه های این دستگاه و دکمه های هدایت کننده مانند روشن، خاموش، استارت شستشو و… می باشند و بنابراین حتی اگر با برنامه های ماشین لباسشویی بوش سری 6 نیز آشنا نباشید، می توانید با استفاده از نمادهایی که بر روی دکمه و یا کنار دکمه درج شده است، اقدام به استفاده از این دستگاه کنید. با این وجود اگر با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی بوش سری 6 آشنا نیستید و قصد دارید با این دکمه ها آشنا شوید، در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات تعمیر لباسشویی بوش قصد داریم شما را با تمام این دکمه ها آشنا سازیم.

معنی Duvet روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

معنی Duvet روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

لزوماً باید به دکمه ای خاص بر روی ماشین لباسشویی بوش سری 6 اشاره کنیم که به منظور شست و شوی پارچه های بسیار نرم و حساس طراحی شده است. این دکمه برای شستن اقلامی مانند ملحفه ها، روکش های مبلمان، لحاف ها و روبالشتی ها، که معمولاً از جنسی ظریف و حساس هستند، بسیار مناسب می باشد و می تواند به حفظ کیفیت آن ها کمک کند.

معنی Cotton روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

این برنامه خاص شستشو، برای مراقبت و تمیز کردن لباس های ساخته شده از الیاف نخی و پنبه ای بسیار مناسب است. علاوه بر این برای شستن لباس های ظریف مانند پیژامه ها، پیراهن ها و لباس های زیر نیز توصیه می شود. دمای توصیه شده برای شستشوی این دسته از البسه با استفاده از این برنامه، معمولاً باید در حدود ۶۰ درجه سانتی گراد باشد تا هم پاکیزگی مطلوب حاصل شود و هم الیاف لباس آسیب نبیند.

معنی Pre wash روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

دکمه ای بر روی ماشین های لباسشویی وجود دارد که هدف آن آماده سازی لباس های بسیار کثیف برای شستشو است. این ویژگی پیش شستشو نام دارد و به از بین بردن اغلب کثیفی ها و آلودگی ها قبل از شروع چرخه اصلی شستشو کمک می کند. مهم است که هنگام استفاده از این برنامه، مطمئن شوید مقدار کافی مواد شوینده در محفظه پودر ریخته اید. این امر به دلیل انجام دو چرخه شستشو با تنظیمات متفاوت است که در نتیجه، نیاز به مصرف بیشتری از مواد شوینده دارد.

معنی Intensive روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

هنگام مقایسه ماشین های لباسشویی از برندهای متنوع، بررسی ویژگی ها و آپشن های مختلف امری ضروری است. یکی از ویژگی های قابل توجه، دکمه Intensive است که برای شستشوی قدرتمند و با بیشترین توان ماشین طراحی شده است. این گزینه برای مواقعی که نیاز به شستن لباس های بسیار کثیف و یا میزان زیادی لباس دارید، ایده آل است. با استفاده از این دکمه مصرف آب افزایش می یابد و زمان شستشو نیز به میزان قابل توجهی بیشتر می شود، اما در نهایت لباس ها در تمیزترین شکل ممکن تحویل داده می شوند.

مقالات مرتبط: معنی کلمات آلمانی ماشین لباسشویی بوش

معنی Iron easy روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

این دکمه بر روی ماشین لباسشویی، گزینه ای ایده آل برای کسانی است که مایل اند لباس هایی با حداقل چین و چروک پس از شستشو دریافت کنند. استفاده از این ویژگی به شما این امکان را می دهد که لباس ها را با کمترین میزان چروک ممکن و آماده برای اتوکشی تحویل بگیرید. برای فعال کردن این ویژگی، تنها کافی است ماشین را روشن نموده، برنامه مورد نظر را تنظیم کنید و با فشار دادن این دکمه، گزینه مورد نظر را به راحتی فعال سازید.

معنی Dark Wash روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

معنی Dark Wash روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

یکی از سوالات شایعی که درباره معانی درج شده بر روی ماشین لباسشویی بوش سری 6 پرسیده می شود، به موضوع شستشوی لباس های تیره ارتباط دارد. این لباس ها مستعد رنگ دادن هستند و به همین دلیل، استفاده از برنامه شستشوی ویژه ای که برای آن ها تعبیه شده، ضروری است. این برنامه به گونه ای طراحی شده که فرآیند آبکشی را به طور چشمگیری کاهش می دهد و در نتیجه، چرخش های دستگاه نیز کمتر انجام می گیرد. این امر به شستشوی ملایم تر لباس ها منجر می شود و خطر رنگ پس دادن را به حداقل می رساند.

معنی Night Wash روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

این ویژگی به خصوص برای زمان هایی طراحی شده است که ساکنان خانه در حال استراحت یا خواب هستند و تمایل دارند لباس های خود را بدون ایجاد سروصدا بشویند. با انتخاب این گزینه، سرعت چرخش دستگاه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد تا صدای کمتری تولید کند. علاوه بر این، اعلان های صوتی که نشان دهنده پایان چرخه شستشو هستند، خاموش می شوند تا از هرگونه اختلال در آرامش خانه جلوگیری کند. در نهایت، این امکان را فراهم می آورد که شستشوی لباس ها بدون ایجاد هرگونه سر و صدایی صورت گیرد.

مقالات مرتبط: سرویس ماشین لباسشویی بوش در تهران

معنی Drum Clean روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

دکمه ای بر روی ماشین لباسشویی بوش سری 6 تعبیه شده است که امکان پاک سازی دیگ یا مخزن دستگاه را بدون نیاز به اضافه کردن لباس فراهم می کند. برای استفاده از این ویژگی کافی است دکمه مربوطه را فشار دهید؛ دستگاه به طور خودکار روشن شده و فرآیند شستشوی دیگ شروع می شود. توصیه متخصصان بر این است که به منظور حفظ بهداشت و تمیزی داخلی دستگاه، پس از تقریباً هر ۵۰ دوره شستشو، از این قابلیت استفاده نمایید.

معنی Baby Care روی ماشین لباسشویی بوش سری 6

این دکمه در ماشین های لباسشویی بوش سری 6 به شما امکان می دهد لباس های کودکان را با اطمینان کامل تمیز کنید و عاری از هر گونه میکروب شود.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
بازگشت
تماس ۰۲۱۴۵۴۳۷
واتساپ آریابهکار
تلگرام
موبایل: 09190111214